Η μιζέρια του οπαδού ή δεν θα γίνεις άνθρωπος ποτέ οπαδέ οπαδέε

Ο αθλητισμός η άθληση είναι το υγιεινό ας  πούμε ναρκωτικό

όταν αθλείσαι παράγονται ενδορφίνες που είναι η ορμόνη της ευφορίας

νους υγιής εν σώματι υγιές

απολύτως αληθινό

καθαρίζει το μυαλό ανοίγει το πνεύμα διευρύνονται οι ορίζοντες σου

βάζεις στόχους και τους πετυχαίνεις

αποκτάς αυτοπεποίθηση πίστη στις δυνάμεις σου

ό,τι κατάφερες το κατάφερες μόνο με σκληρή προπόνηση με θυσίες που όμως απέδωσαν καρπούς

οι στόχοι που εσύ έβαλες στον εαυτό σου εκπληρώθηκαν και μπορείς να νοιώθεις περήφανος και ικανοποίηση για αυτό

αυτό είναι ο αθλητισμός

Ας θεωρήσουμε ότι ο άνθρωπος ως κοινωνικό ον θέλει να ανήκει κάπου

να ανήκει σε μια ομάδα, σε ένα σύνολο ανθρώπων με κοινά ενδιαφέροντα

με παρόμοιες ανησυχίες

όπως ο φίλος μου ο πατίνιος http://patinios.wordpress.com/

που το τρέξιμο και ο αθλητισμός είναι αναπόσπαστο μέρος της ζωής του

που τον καθορίζει και μπορεί να νοιώθει περήφανος γιατί αυτά που κάνει και πετυχαίνει τα πετυχαίνει αποκλειστικά και μόνο με την δική του προσπάθεια και κόπο

και μετά πάμε στις εταιρείες του φούρπου και όχι μόνο

αλλά ο φούρπος ως ο βασιλιάς της μαλθακίας πλέον κατέχει τα πρωτεία παγκοσμίως

περίπτερο για γάλα, ένας τύπος 3492020 κιλά με έτσι σκέμπα νέος σε ηλικία να μιλά με φανατισμό για τους άλλους της άλλης ομάδας που μισά τζαι θέλει να τους σκοτώσει

μιλά για την ομάδα «του»  σε πρώτο πληθυντικό

«φέτος εν το χάνουμεν με τίποτε α… επιάσαμεν τζαι τον ….. που εν παικταράς τζαι στο ματς με τους ππουστο……..(της άλλης εταιρείας) εννα τους γαμήσουμεν  αφού είμαστεν σε πολλά μεγάλη φόρμα κλπ κλπ κλπ

πετάσσεται ο άλλος της άλλης ομάδας με την σκέμπα του την τεράστια τζαι το τσιάρον στο σιέρι τζαι λαλεί του

ε σιγά ρε την ομάδαν ρε, φέτι μπορεί να μεν το πιάσουμεν αλλά εμείς φέτος ……. κλπ κλπ κλπ

οι αρχαίοι ρωμαίοι εκτός από το διαίρει και βασίλευε μας άφησαν άλλο ένα κληροδότημα

άρτον και θεάματα

κράτα τους απασχολημένους με ανούσια χωρίς καμιά απολύτως όμως σημασία πράγματα που δεν επηρεάζουν ούτε στο ελάχιστον την ζωή τους και βάρτους να τσακώνονται άμα λάχει τζαι μεταξύ τους

τζαι μπορείς να τους ελέγχεις τζαι να κάμνεις την δουλειά σου (δηλαδή να ζεις εις βάρος της τεράστιας πλειοψηφίας ως παράσιτο εκμεταλλευόμενος την εργατική και όχι μόνο δύναμη τους)

επίσης είναι πρώτης τάξεως ευκαιρία για να στρατεύσεις ανεγκέφαλους ηλίθιους και να τους κάνεις στρατευμένους φασίστες

το αλτερ ego του εθνικισμού βρίσκεται στον οπαδισμό

εθνική υπερηφάνεια επειδή κάποιοι τύποι κλωτσάνε μια μπάλα

το τραγικό είναι ότι η σούπερ τεράστια πλειοψηφία νέων αντρών ειδικά (γιατί έχουμε τζαι νέο φρούτο πλέον με γενέτζες στην μαλακία του οπαδισμού)  είναι μέχρι το λαιμό βουτημένοι στα σκατά του οπαδισμού

νέοι άνθρωποι ούλλη μέρα να ακουν σπορ φμ να δκιαβάζουν μόνο αθλητικά ούλλη τους η ζωή να εν γύρω που την εταιρεία της ομάδας τους

η μόνη τους έγνοια τζαι συζήτηση είναι η μάππα

πλέον όμως στην κύπρο τα πράγματα έχουν ξεφύγει πάρα πολλά

το αποελ είναι εκκολαπτήριο φασισμού τζιαι πλύσης εγκεφάλου εφήβων τζαι νέων ανθρώπων

προσωπικά ήμουν στην ομάδα του αποελ σε άθλημα που πολύ λίγοι ασχολούνταν τότε κάνοντας πρωταθλητισμό όταν ήμουν σε ηλικία που όλα φάνταζαν πολύ διαφορετικά από ότι τώρα

ούλλη μου η οικογένεια εν αποελιστες τζαι δυστυχώς αυτό που διαπιστώνω ειδικά  που ανίψια μου στα 15 τζαι στα 16 τους χρόνια αγόρια τζαι κορίτσια είναι η ροπή προς τον φασισμό ελαμ τζαι παπαριές… εθνικοπαπάρες ανούσιες τζαι φανατισμός για τον εχθρό τους ανθέλληνες τους κουμουνιστές τους τούρκους ομονοιάτες  κλπ κλπ

ο ετεροκαθορισμός σε ολο του το μεγαλείο

είχα γράψει αρκετές φορές για το αυγό του φιδιού που επώασαν οι υποκριτές  πολιτικάντηδες

https://osr55.wordpress.com/2009/07/24/

Το αυγό του φιδιού που επώασαν οι υποκριτές πολιτικάντηδες

Ξεφτίλες τυχάρπαστοι πολιτικάντηδες της παράταξης που εκμεταλλεύτηκε και χρησιμοποίησε όσο καμιά άλλη τον εθνικισμό τον οποίο δεν δίστασε να οξύνει ακόμη περισσότερο πριν μόλις ένα χρόνο όπως βλέπουμε και από το βιντεάκι του πολιτικάντη,

Έχουμε τους ευρω πέους αυτούς  να μιλάνε για ελληνικές ψυχές κλπ κλπ να προτείνει ο πρόεδρος της παράταξης αυτής να υιοθετηθεί η ελληνική σημαία ως η επίσημη σημαία του ε/κ κρατιδίου!

να μιλάνε τόσα χρόνια οι πολιτικάντηδες αυτοί στα παιδιά για αγώνες πατρίδες αίμα όπλα για τους κακούς τούρκους κλπ κλπ και ταυτόχρονα να σφυράνε αδιάφορα λέγοντας τους για αδέλφια και ξαδέλφια

οι σπόνσορες φουρπικοί χορηγοί των «πατριωτικών» φυτωρίων αποελαπολλωνανορθωση εκκολάπτουν φασίστες με σβάστικες τους οποίους φανατίζουν με σποτάκια περί ελληνικής ψυχής και ταυτόχρονα οι πολιτικάντηδες αυτοί  απορούν δήθεν από πού προέκυψαν όλοι αυτοί οι μαυροντυμένοι που φωνάζουν η κύπρος είναι ελληνική και τούρκος καλός μόνο νεκρός κλπ κλπ κλπ και

 

Η ακροδεξία βρίσκει πρόσφορο έδαφος όπου λείπει ο πολιτικός λόγος ουσίας…………… η αποτυχία των πολιτιικάντηδων πανευρωπαικά να αναδείξουν πολιτικό λόγο ουσιαστικό που να αφορά τα πραγματικά προβλήματα των απλών ανθρώπων τύπου νδ-πασοκ=το ένα και το αυτό όπως και τα λεγόμενα «σοσιαλιστικά» κόμματα τύπου μπλερ  πρόντι καταποντίζονται ολοένα και περισσότερο και καραγκιόζηδες φασίστες όπως  τον μπερλουσκόνι βρίσκουν χώρο άπλας

 

Στην Κύπρο δεν υπάρχει τίποτε πολιτικό στο οποίο να πιαστεί ένα νέο παιδί που θέλει να προσφέρει» 

 

==========

μου έλεγε ένας φίλος όταν μαχαιρώθηκε ένας οπαδός της ομόνοιας από αποελίστες για έναν συνάδελφο του μορφωμένο με πτυχία και παπαριές να τους δικαιολογεί και να λέει

«ε ας μεν επήαινε που τζαμέ»!!!

δολοφόνοι οπαδοί

με την ανοχή των φιλήσυχων φιλειρηνικών πατριωτάκηδων φασιστών

αλληλοσκοτωμοί

πόλεμος με θύματα κυριολεκτικά

τυφλούς «εχθρούς»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

και φτάνουμε στο προκτεσινό αποκορύφωμα της δολοφονικής επίθεσης

 

τούτη η κοινωνία θερίζει ό,τι έσπειρε

οι συναγερμικοί ξεφτιλισμένοι υπερπατριώτες του κληρίδη με τα πρωτοποριάκια που προλείαναν το έδαφος για το ελαμακι που βρήκε πρόσφορο έδαφος στο αποελλαςτζαι παπαριές

εν πολλά εύκολο μέσα σε μιαν εταιρεία ομάδα του φούρπου όπου απλά επικρατούν οι άναρθρες κραυγές η ψευτομγκιά το νταηλίκι με κενά αέρος συνθήματα του στυλ ελλάς ή τέφρα όπου όλα τα βλαχομπαρόκ κολλάνε με σβάστικες αλλά και παρέλαση στην 28η οκτωβρίου εναντίον της σβάστικας που κολλάνε

τα μυαλά των νέων ανθρώπων είναι πουρές και όλοι ξέρουμε ποιους εξυπηρετεί αυτό

Ο Τσόμσκυ παρουσιάζει τον οπαδισμό ως εκδήλωση ενός περιορισμένου νου, ο οποίος φανατίζεται και δεν αναλογίζεται, και ζει σε ένα πλαίσιο βίας και αντιπαλότητας. Και θεωρεί ότι αυτός ο νους είναι βέλτιστα χειραγωγήσιμος από τις πολιτικές μορφές εξουσίας.

 

 

13 Σχόλια

Filed under Η δική μου η πατρίδα έχει μοιραστεί στα δυό....παράλληλοι κόσμοι στην κύπρο σήμερα, Κυπριακό, Κύπρος=Το βασίλειο της αναξιοκρατίας

13 responses to “Η μιζέρια του οπαδού ή δεν θα γίνεις άνθρωπος ποτέ οπαδέ οπαδέε

  1. Ωραίος !!!!!!!!!!!

    Δυστυχώς το όπλο της καθοδήγησης των μαζών έχουν κίνητρο να το χρησιμοποιούν μόνο για να εκμεταλλευτούν .
    Αν υπήρχε κίνητρο να το χρησιμοποιούσαν για το κοινό καλό σκέψου τι θα μπορούσαμε να καταφέρουμε ως ανθρωπότητα.

    Μου αρέσει!

  2. osr

    νασαι καλά φίλε ζάκο!!!

    ερωτήματα:
    δώσε μου ορισμό του «κοινού καλού»

    κίνητρο για ποιους;

    τι εννοείς «όπλο καθοδήγησης»;

    Μου αρέσει!

  3. Ανώνυμος

    Εν συμφωνώ με ούλλα, αλλά έσιει μέσα οξυδερκείς παρατηρήσεις ειδικά για τον τρόπο ετεροκαθορισμού.
    Με τζείνο που δεν συμφωνώ είναι ότι εγίνηκε μια γενίκευση όσον αφορά τους οπαδούς όλων των ομάδων. Εν έχουν ούλλοι μυαλά πουρέ, ούτε εν ούλλοι οι οπαδοί του αποελ/ανορθωση/απόλλωνα κτλ αιμοβόροι. Κατακρίβειαν εν μια θλιβερή μειοψηφία που ακούεται πιο πολλά από ότι θα έπρεπε.
    Γιώργος

    Μου αρέσει!

  4. osr

    Γιώργο στο κείμενο μου έγραψα το εξής:

    «το τραγικό είναι ότι η σούπερ τεράστια πλειοψηφία νέων αντρών ειδικά (γιατί έχουμε τζαι νέο φρούτο πλέον με γενέτζες στην μαλακία του οπαδισμού) είναι μέχρι το λαιμό βουτημένοι στα σκατά του οπαδισμού

    νέοι άνθρωποι ούλλη μέρα να ακουν σπορ φμ να δκιαβάζουν μόνο αθλητικά ούλλη τους η ζωή να εν γύρω που την εταιρεία της ομάδας τους

    η μόνη τους έγνοια τζαι συζήτηση είναι η μάππα»

    σε αυτούς αναφέρομαι όταν λέω ότι τα μυαλά τους είναι πουρέ
    δηλαδή αυτούς που όλη τους η ζωή περιστρέφεται αποκλειστικά και μόνο γύρω από την εταιρεία που υποστηρίζουν

    ξέρω ανθρώπυος που όταν χάσει η εταιρεία τους για μια βδομάδα δεν μιλιούνται
    τούτοι οι άνθρωποι εν άρρωστοι τζαι εννοείται ότι τα μυαλά τους εν πουρέ

    διαχωρίζω το από το αν είναι αιμοβόροι ή όχι

    τούτοι εν άλλη κατηγορία που τζαι τζείνους τα μυαλά τους εν πουρέ αλλά επίσης η λοβοτομή είναι τόσο μεγάλη που πλέον πέρασαν στην άλλη όχθη που εκτός απο λογάκια πλέον φαντασιώνονται εχθρούς που θέλουν να σκοτώσουν απλά επειδή υποστηρίζουν μια άλλη εταιρεία

    το να σου αρέσκει η μάππα, δηλαδή να παίζεις μάππα εν κάτι απολύτως φυσικό καθώς επίσης τζαι να βλέπεις ποδόσφαιρό ή οποιοδήποτε άλλο άθλημα

    αυτός που δεν αθλήθηκε ποτέ στην ζωή του αλλά αντίθετα έσιει ΈΕΤσι σκέμπα καπνίζει πίνει κλπ αλλά τάχα εν φανατικός αποελιστομονοιάτης που εν χάνει ματς τζαι ούλλη μερά μιλά για τις επιτυχίες κάποιων άλλων ανθρώπων για μένα είναι ένας άχρηστος της κοινωνίας που θέλει απλά να γεμίζει το απόλυτο κενό της μίζερης του ζωούλας

    Μου αρέσει!

  5. Κοινό καλό σημαίνει περιορισμός της απληστίας.

    Η καθοδήγηση των μαζών είναι ολόκληρη επιστήμη και είναι για τους πολιτικούς ένα ισχυρό όπλο που θωρακίζει την ύπαρξη τους.

    Μου αρέσει!

  6. osr

    φίλε ας θεωρήσουμε χάριν συζήτησης ότι κοινό καλό σημαίνει περιορισμό της απληστίας

    πρακτικά τι θεωρείς ότι πρέπει να γίνει για να έχουμε περιορισμό της απληστίας;

    θεωρείς ότι εσύ ανήκεις στις μάζες;

    Μου αρέσει!

  7. Αυτά είναι καθαρά θέματα παιδείας και τι είδους πολίτη θέλει να παράγει ένα εκπαιδευτικό σύστημα.
    Είναι θέμα πολιτικής απόφασης και άρα μια μικρή μειοψηφία δεν μπορεί να επιδράσει στο σύνολο της κοινωνίας παρά μόνο στο στενό περιβάλλον.
    Μόνο όταν οι συνθήκες φτάνουν στα όρια τους μπορούν να γίνουν ανατροπές από τους λίγους.

    Πόσοι γεννήθηκαν μέσα σε μια θρησκεία και κατάφεραν να γίνουν άθεοι?

    Μου αρέσει!

  8. Ανώνυμος

    Στο σημείο που η αρέσκεια για ένα σπορτ αρρωσταίνει και καταντά ψυχαναγκασμός ειναι που πρέπει να καταλάβουμε.
    Αρα ζακο νοιωθεις οτι ανηκεις στις μάζες μα οχι μαζι με τους υπόλοιπους. Σαν καποιου ειδους θλίψης σου προκαλεί το γεγονός – οπως ειμαι σιγουρος οτι νοιωθει κι΄αλλος κοσμος – και αντί χαρά να αισθάνεται κάποιος άνθρωπος σαν κομμάτι του συνόλου νοιώθει μια αδικία που του φέρνει λύπη επειδή νοιώθει εκτός. Εκτός απο τα διάφορα που ακούμε, που συμβαίνουν κάθε μερα, αυτή ίσως να είναι η οδυνηρή αλήθεια.

    Μου αρέσει!

  9. osr

    ζάκο το εκπαιδευτικό σύστημα ποιος το καθορίζει και απο ποιους αποτελείται;

    κάποτε έβαλες τον γρίφο που ουσιαστικά ελαλούσεν μας να σκεφτούμαστεν έξω που τα κουθκιά τζαι τα καλούπια

    http://monosandalonefeloma.blogspot.com/2011/11/blog-post_08.html

    δηλαδή γιατί πρέπει ούλλα να τα σκεφτόμαστε μέσα στα δοθέντα ως δεδομένα πλαίσια που μας επλασάραν άλλοι;

    πχ ποιος ο λόγος ύπαρξης τόσον μεγάλων οργανισμών που να κυβερνώνται από αντιπρο΄σωπους 56 ας πούμε ή 11 υπουργούς τζαι έναν πρόεδρο

    δηλαδή τούτοι οι 68 ξέρουν ποιο είναι το καλό για μένα που μένω πχ στην δασούπολη του στροβόλου ή στην λακατάμια στο ζακάκι στην αγία βαρβάρα;;

    ξέρουν ποιες εν οι ανάγκες των κατοίκων;
    αν θέλουν τον χ δρόμο ή το ψ κτίσμα κλπ

    γιατί πρέπει να υπάρχει σιου τζαι καλά μια κεντρική κυβέρνηση που ούλλα να παιρνούν που τζείνους; από ανθρώπους που δεν έχουν ιδέα και ίσως δεν πήγαν ποττέ στο μηλικούρι
    ή στο επισκοπιό ή στο φιλάνι και την λαζανιά

    γιατί πρέπει 800 χιλιάδες να κυβερνώνται από κάποιες δεκάδες κουρούπετους;

    γιατί όχι πχ η κάθε τοπική κοινωνία να καθορίζει η ίδια τις ανάγκες της;

    αν θες στο αναλύω ακόμα περισσότερο αλλά στο λέω χοντρικά απλά για τροφή για σκέψη

    ο όρος μάζες είναι ίδιον χαρακτηριστικό αυτου του κουτιού που λέγαμε

    ναι η αρχαία αθήνα ο κλεισθένης ο περικλής δεν έκαναν την ιδανική πολιτεία ουτε την ιδανική δημοκρατία

    αλλά ακριβώς επειδή γνώριζαν ότι μόνο οι ίδιοι οι άνθρωποι ξέρουν τις ανάγκες τους και κανένας αντιπρόσωπος τάχα

    όλα τα αξιώματα ήταν κληρωτά εκτός από αυτό του στρατηγού που εκλεγόταν για ένα χρόνο και μετά λογοδοτούσε

    όλα τα αξιωμάτα ήταν κατόπιν κλήρωσης
    στην τύχη δηλαδή όλοι για κάποιο χρονικό διάστημα άρχοντες και ανά πάσα στιγμή ήταν ανακλητοί
    ήταν αυτόδικοι δηλαδή δεν υπήρχαν επαγγελματίες δικαστές κάτι που φάνταζε εξωφρενικό στα αυτιά τους

    ο κλεισθένης με την σεισάχθεια ποκαθάρισε την δανεική σκλαβιά που ζούμε ούλλοι μας σήμερα

    ναι δεν ήταν η ιδανική πολιτεία αλλά μας δίνει τροφή για σκέψη πως μια πολιτεία 40 χιλιάδων ανθρώπων αυτοδιοικείτο
    με συνελεύσεις όλων των αθηναίων αλλά και των 10 φυλών τους που ήταν σαν επαρχίες

    σκέψου σήμερα με την τεχνολογία και το ιντερνετ πόσο εύκολο είναι να διεξάγωνται συζητήσεις και να ψηφοφορίες

    στην ισλανδία διαμορφωσαν το σύνταγμα τους οι πολίτες μέσω ιντερνετ

    φίλε ζάκο σκέψου έξω που το κουτί τζαι μην χρησιμοποιείς γενικόλογες αοριστείες
    όπως καθοδήγηση μαζών όπλα των πολιτικών που θωρακίζει την ύπαρξη τους

    γιατί παραβλέπεις απίστευτα τεράστιες σε αριθμό παράμετρους

    όπως ποιοι αποτελούν τις μάζες ποιοι αποτελούν τους πολιτικούς

    όταν λες σύνολο της κοινωνίας
    για ποιο ακριβώς σύνολο μιλάς;

    η γερμανία των 80 εκατομυρίων έχει ένα σύνολο;

    η ελλάδα των 11 εκατομυρίων;

    οι ηπα με τις 52 πολιτείες και τα 330 εκατομύρια πόσα σύνολα έχει;

    το ομόσπονδο βέλγιο; η ομόσπονδη ελβετία;

    φίλε μου ζάκο ανατροπές μπορούν να γίνουν όταν οι άνθρωποι σταματούν να μιλούν τζαι αρχίζουν να πράττουν τζαι να διεκδικούν τζείνα που λαλούν ότι πιστεύκουν

    όσο καθουμαστεν στα αυκά μας δεν πρόκεται να γίνει καμιά ανατροπή όσο τζαι αν οι συνθήκες φτάσουν στα όρια τους όποια τζαι αν είναι τούτα

    αν κάνεις κάτι μπορεί να γίνει κάτι
    αν δεν κάνεις τίποτα απλά δεν θα γίνει τίποτα

    φίλε ανώνυμε σα να τζαι εν σε πιάνω
    ίσως φταίει η ψιλοκούραση

    Μου αρέσει!

  10. Το πρόβλημα για μένα είναι πως μεταβαίνουμε από την υπάρχουσα κατάσταση σε μια άλλη.

    Βρισκόμαστε σε ένα καθεστώς φτιαγμένο από αυτούς , και οι κανόνες στα μέτρα τους.

    Η αρχαία Αθήνα δεν είναι το παράδειγμα αφού η κοινωνία τους δεν συγκρίνετε με την σημερινή και το καθεστώς αναρχίας που θα θέλαμε (αν υπάρχει τρόπος να οργανωθεί) δεν θα θέλαμε να βασίζετε στη δουλεία.

    Αφού μιλάς για πράξεις θεωρώ ότι πράξεις δεν σημαίνει διαδηλώσεις και βία αλλά ίσως το κτύπημα του συστήματος από μέσα. Αν βρεθεί ένας τρόπος οργάνωσης όλων των απογοητευμένων που ανήκουν στην αποχή μεταξύ των οποίων υπάρχουν παρά πολλοί και παρά πολύ αξιόλογοι άνθρωποι , μέσα από το διαδίκτυο , χωρίς ιεραρχία .

    Ας πούμε ένα κίνημα που να ζητήσει την ψήφο όλων αυτών σε βουλευτικές εκλογές με στόχο αν προκύψουν έδρες στην βουλή να μείνουν άδειες.

    Ένα κίνημα που να έχει άποψη καθαρή για όλα τα θέματα η οποία να προκύπτει από ελεύθερη συζήτηση μέσω διαδικτύου .
    Σε μια συζήτηση που δεν κρύβει στο πίσω μέρος του μυαλού το προσωπικό συμφέρον ίσως μπορούν να υπάρξουν συγκλίσεις.

    Μου αρέσει!

  11. osr

    καλά ρε φίλε ζάκο έβαλα σου τούντες ξεκάθαρες διευκρινήσεις για την αρχαία αθήνα:
    «ναι η αρχαία αθήνα ο κλεισθένης ο περικλής δεν έκαναν την ιδανική πολιτεία ουτε την ιδανική δημοκρατία»

    «ναι δεν ήταν η ιδανική πολιτεία αλλά μας δίνει τροφή για σκέψη πως μια πολιτεία 40 χιλιάδων ανθρώπων αυτοδιοικείτο
    με συνελεύσεις όλων των αθηναίων αλλά και των 10 φυλών τους που ήταν σαν επαρχίες»

    τζαι εσύ πάλε αναφέρεις την δουλεία που υπήρχε τότε;

    δουλεία υπήρχε και ήταν προιόν μιας κατάστασης η οποια προυπήρχε

    τουλάχιστον κάποιοι άνθρωποι επήραν την πρωτοβουλία να ξεπεράσουν κάποιες μαλακιούλες που εμείς σήμερα δεν έχουμε καν την διάθεση να σκεφτούμε καν, όπως πχ ότι δεν έχεις ανάγκη από βασιλιάδες προέδρους κλπ για να αποφασίσουν για σένα χωρίς εσένα αλλά μόνο εσύ ξέρεις τις ανάγκες σου και εσύ μόνο ξέρεις τι πρέπει να γινει για να τις καλύψεις

    δηλαδή επειδή δεν έγινε το ιδανικό τέλειο σύστημα να μην χρησιμοποιήσουμε ό,τι μας άφησαν
    αυτοί οι άνθρωποι ήταν πολύ πιο μπροστά από την σημερινή μιζέρια του ανθρώπου που ακόμη πιστεύει σε βασιλιάδεςαυτοκράτορες υπουργούς και βολευτές αντιπροσώπους τάχα

    τι εννοείς όμως όταν λες ότι η κοινωνία τους δεν συγκρίνεται με την σημερινή;

    φίλε θα προσπεράσω τα όσα λες για πράξεις βία διαδηλώσεις κλπ και θα μείνω σε αυτό που γράφεις:

    Αν βρεθεί ένας τρόπος οργάνωσης όλων των απογοητευμένων που ανήκουν στην αποχή μεταξύ των οποίων υπάρχουν παρά πολλοί και παρά πολύ αξιόλογοι άνθρωποι , μέσα από το διαδίκτυο , χωρίς ιεραρχία .

    Ας πούμε ένα κίνημα που να ζητήσει την ψήφο όλων αυτών σε βουλευτικές εκλογές με στόχο αν προκύψουν έδρες στην βουλή να μείνουν άδειες.

    Ένα κίνημα που να έχει άποψη καθαρή για όλα τα θέματα η οποία να προκύπτει από ελεύθερη συζήτηση μέσω διαδικτύου .
    Σε μια συζήτηση που δεν κρύβει στο πίσω μέρος του μυαλού το προσωπικό συμφέρον ίσως μπορούν να υπάρξουν συγκλίσεις.»

    ωραία, ποιον περιμένεις να το κάνει αυτό;

    αναμένεις από κάποιον άλλο να κάνει αυτό που εσύ θεωρείς ότι πρέπει να γίνει;

    φιλικά

    Μου αρέσει!

  12. Αυτή η ιδέα ήταν ο λόγος που έφτιαξα το blog .Θεωρούσα ότι θα βρω πρόσφορο έδαφος για να σπείρω το σποράκι .Χωρίς να ξέρω αν αυτό που λέω είναι καλή ιδέα η αν είναι κάτι εφικτό.
    Όταν το έθεσα κάπως σε ένα φιλικό blog δεν είδα καμία αντίδραση. Τώρα το θέτω για δεύτερη φορά και εσύ μου λες προχώρα μόνος σου.
    Αυτό δεν είναι κάτι που μπορώ να το προχωρήσω μόνος μου και δεν ξέρω αν στέκει και νομικά .
    Τροφή για σκέψη.

    Μου αρέσει!

  13. osr

    είπα σου εγώ να προχωρήσεις μόνος σου;
    αυτό που είπα είναι να κάνεις τις κινήσεις που θεωρείς εσύ σωστές για να κάνεις πράξη αυτό που πιστεύεις

    αλλά να σου πω και κάτι άλλο φίλε μου ζάκο
    αν περιμένεις ότι εννά έρτει κάποιος τρέχοντας τζαι θα δώκει με τα μούτρα κλπ κλπ πλανάσαι πλάνην οικτράν για να χρησιμοποιήσω μιαν πολιτικάντικην έκφρασην

    δαμέ για ζητήματα ζωής τζαι θανάτου που το μόνο που ζητήθηκε από ανθρώπους φίλους και γνωστούς ήταν απλά να παρεβρεθούν έξω από το υπουργείο εσωτερικών για να στηρίξουν ανθρώπους που κινδύνευε η ζωή τους και απλά συνέχισαν να σφυρούν αδιάφορα, εν ολλίγοις στα @@ τους
    μόνο ο φίλος κώστας πατίνιος ανταποκρίθηκε έμπρακτα στο κάλεσμα τζαι έφερε τζαι τα παιδιά του
    https://osr55.wordpress.com/2011/10/31/
    Ακούστε την δηλωσή των απεργών πείνας μετά την διαβεβαίωση (video) του Γεν.Διευθυντή Υπ.Εσωτερικών Αντρέα Ασσιώτη ότι σε μια βδομάδα θα γίνουν ουσιαστικές ενέργειες
    https://osr55.wordpress.com/2011/11/04/

    το ζήτημα της οργάνωσης είναι το δυσκολότερο εγχείρημα
    δηλαδή τι ακριβώς περίμενες να σου πει κάποιος για αυτό που θέλεις να γίνει;
    εγώ είμαι μέσα πάντως

    θέλεις να σου κάνω μια πρόταση πρακτική; κάμε την πρόταση στα παιθκιά του αλμυρά αφού μαζεύεστε που μαζεύεστε
    το ιντερνετ εν εργαλείο αλλά οι μάχες ενεν δαμέσα που γινονται αλλά στην αληθινή ζωή

    κάπως έτσι δημιουργήσαμε την Q και κάναμε πρακτικα πράγματα για τον καθεδρικό ναό
    μέσω το ιντερνετ μαζευτήκαμε μιλήσαμε γνωριστήκαμε πήραμε αποφάσεις τυπώσαμε φυλλάδια τα διανείμαμε ξαναμαζευτήκαμε κάναμε παρεμβάσεις προς το υπουργείο εσωτερικών προς τον δήμο λευκωσίας μαζευτόμασταν κάναμε πράγματα
    και μιλάμε για έναν μικρό πυρήνα ανθρώπων και όμως οργανωθήκαμε και κάναμε πράξεις όσο μικρές και να ήταν αυτές
    προσωπικά δεν με ενδιαφέρουν θεωρητικούρες κλπ αλλά πρακτικά πράγματα πρακτικές παρεμβάσεις
    στην αληθινή ζωή

    να σου κάνω μια πρόταση;

    κάνε δήλωση στο μπλοκ σου για συγκέντρωση όσων ενδιαφέρονται για αυτό που λες

    γράψε τις θέσεις και τι θεωρείς ότι πρέπει να γίνει και όρισε εσύ μια ημερομηνία και ένα τόπο συνεύρεσης

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε