Monthly Archives: Ιουνίου 2015

Τα δημοψηφίσματα στην Ελβετία

Referendums For Greece

014620712-the-politics-of-switzerland_bookΠριν κάποιες ημέρες “μετέφρασα” έναν πίνακα από ένα πάρα πολύ ενδιαφέρον βιβλίο, το The Politics of Switzerland : Continuity and Change in a Consensus Democracy των Hanspeter Kriesi και Alexander H. Trechsel. (για όποιον ενδιαφέρεται το ISBN του βιβλίου είναι 978-0521606318 και θα σας κοστίσει περίπου 25€). Στην συνέχεια έκανα ένα print screen του πίνακα και άφησα την εικόνα του να ταξιδέψει στο διαδίκτυο και κυρίως στο facebook. Η αίσθηση που έχω είναι ότι η εικόνα αυτή “αναμεταδόθηκε” και σχολιάσθηκε με ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Και είναι φυσικό. Ο θεσμός του δημοψηφίσματος είναι – δυστυχώς – άγνωστος στην ολιγαρχική μας κοινωνία. Είναι ένας ιδιαίτερα επικίνδυνος θεσμός για ολόκληρο τον πολιτικό κόσμο στην Ελλάδα και όχι μόνο (αλήθεια, θυμάστε την έκφραση της Μέρκελ αλλά κυρίως του Σαρκοζί όταν ο Παπανδρέου ψέλλισε την λέξη;). Καμιά από τις πολιτικές δυνάμεις στην Ελλάδα δεν επιθυμεί την πολιτική χειραφέτηση του Έλληνα. Κανείς δεν θέλει τον Έλληνα πολίτη…

Δείτε την αρχική δημοσίευση 1.846 επιπλέον λέξεις

1 σχόλιο

Filed under Κυπριακό

Αυτή είναι η ευρώπη σας Μια κλίκα μαφιόζων και εκβιαστών Ο Γιούνκερ σε καλεί να ψηφίσεις «ναι» Τώρα είναι η ώρα σου ανθρωπάκο Είναι η πρώτη φορά που κάνεις τις αγορές να σε τρέμουν

10418990_995339623818299_707180380899766612_n

Ο Τουσκ πρόεδρος της Ευρωπαικής Επιτροπής έλεγε the game is over ο Ντάιζεμπλουμ, ο Σόιμπλε, η Μέρκελ, ο Μοσκοβισί και τα άλλα κωλόπαιδα έλεγαν ότι όλα τελειώσαν και είναι take it or leave it και ξαφνικά μετά την προκήρυξη του δημοψηφίσματος αυτά τα ψοφίμια και οι ευρωπαιστές ως κοινές κότες μόνο πίττες…επαναλαμβάνω πιΤΤες, δεν έκαναν στον τσίπρα να επιστρέψει στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων προτάσσοντας ως δέλεαρ ακόμα και το θέμα του χρέους το οποίο πριν δεν συζητείτο καν

καπάκι ο πλέον ξεφτιλισμένος Γιούνκερ παρεμβαίνει ξεκάθαρα σε μια καθαρά εσωτερική εθνική διαδικασια ενός κράτους μέλους και λέει ότι ο κόσμς πρέπει να ψηφίσει…..ναι

Αυτή είναι η ευρώπη σας

Μια κλίκα μαφιόζων και εκβιαστών

Ο Γιούνκερ σε καλεί να ψηφίσεις «ναι»

Τώρα είναι η ώρα σου ανθρωπάκο

Είναι η πρώτη φορά που κάνεις τις αγορές να σε τρέμουν

η πτώση του ευρώ και η διάλυση των χρηματιστηρίων του πλανήτη είναι γεγονός

σε φοβούνται μαλάκα ανθρωπάκο

σε φοβούνται και το έδειξαν

εσύ ρε μαλάκα; συνεχίζεις να φοβάσαι;

το ερώτημα του δημοψηφίσματος είναι επουσιώδες

ξεκάθαρα πλέον το «ναι» σημαίνει ότι τους δίνεις την άδεια να συνχίζουν να σε βιάζουν και να σε φτύνουν

άλλοθι πλέον δεν υπάρχει

τακτικιστής και τυχοδιώκτης ο τσίπρας που θέλει να παίξει το δικό του παιχνίδι κλπ;;;;;;;

ΚΑΜΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΣΗΜΑΣΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ

Το δημοψήφισμα αυτό με τα όσα προκάλεσε έχει ξεπεράσει κατά πολύ τον τσίπρα και την ατζέντα του

το «όχι» είανι μονόδρομος για όποιον έχει λίγη τσίπα και λίγη αξιοπρέπεια

σόρυ παιδιά

δεν μπορώ να είμαι τοσο ανώτερος και να δείξω κατανόηση σε όποιον είναι απλά ένας μισθωτός σκλαβάκος των 800 ευρώ στην καλ΄τυερη περίπτωση και ψηφίζει ναι

ο καμίνης ο μπουτάρης και όλα τα υπόλοιπα παράσιτα των εφοπλιστών μαζί με τους άνθιμους και τα πάμπλουτα σκουπίδια θέλουν να βγει ναι για να μην αλλάξει τίποτα

με το ναι πλέον τους δίνεις το ελεύθερο να σε βιαζουν

με το όχι τουλάχιστον δείνχεις ότι δεν αποδέχεσαι αυτή την εξαθλίωση και θέλεις να αλλάξουν τα πράγματα

το όχι είναι κυριολεκτικά μονόδρομος

Σχολιάστε

Filed under "δικαιοσύνη", "θεσμοί", "οικοδομική φούσκα", "οικονομική κρίση", Banksters, τρόικα, ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ, Δημοψήφισμα, Δημοκρατία, Τσίπρας

Σκέψεις για το δημοψήφισμα, τακτική στραγητική για την πραγματικότητα

Προσπαθώντας να δω τα πράγματα με όσο πιο καθαρό μυαλό διαβάζω απόψεις κρίσεις και αποκρίσεις από παντού

Ακούω βλέπω και προσπαθώ να αφομοιώσω όχι τόσο το τι συμβαίνει αλλά το πώς εισπράττεται αυτό που γίνεται από τους ανθρώπους

Διαπιστώνω για μια ακόμη φορά ότι υπάρχουν είδη ανθρώπων και τρόπων σκέψης

Δυστυχώς οι πλείστοι άνθρωποι ελέω και λοβοτομής που έχουν υποστεί από τα μμε αλλά και γενικότερα ελλείψει γνώσης γεγονότων δεδομένων οικονομικών πολιτικών κλπ σκέφτονται μονοδιάστατα

Δεν μπορούν οι πλείστοι να κάνουν συλλογισμούς που να συνδέουν όλα τα πιο πάνω, δηλαδή το πώς το ένα επηρεάζει το άλλο σε ευρωπαικός αλλά και παγκόσμιο επίπεδο

Δεν μιλάμε για εις βάθος πολιτικοοικονομική ανάλυση αλλά για σπάσιμο των στεγανών του οπαδικού εκφυλισμού της σκέψης, δηλαδή να μην καταπίνεις αμάσητη όποια μαλακία σου σερβίρει ο τιποτένιος σαμαράς ή ο μαλάκας του έθνους και της καρδιάς μας αδώνιδος ……

Πραξικόπημα………

Το δημοψήφισμα είναι λέει πραξικόπημα……

Αυτή πρέπει να είναι η κορυφαία μαλακία που μπορεί να ειπωθεί για μια πράξη που δίνει για πρώτη φορά στον κάθε ελληναρά κατεργαράκο την ευκαιρία να αποφασίσει άμεσα για κάτι που τον αφορά

Ποιο είναι το αντεπιχείρημα; Ότι σου λέει ο Τσίπρας έπρεπε να πάρει την ευθύνη αυτός να σηκώσει το βάρος και μπλα μπλα

Δηλαδή αυτό που εν ολλίγοις λένε είναι ότι θέλουν έναν αυτοκράτορα να αποφασίζει αυτός για όλα έστω και αν διαφωνούν μαζί του…………. Δίδεται η ευκαιρία σε όποιον διαφωνεί να το κάνει πράξη που θα έχει πρακτικό αποτέλεσμα αλλά δεν θέλουν αυτήν την ευκαιρία γιατί……… αλήθεια γιατί;

Εφόσον διαφωνείς με τον Τσίπρα ή δεν διαφωνείς αλλά συμφωνείς διαφωνώντας ή διαφωνώντας συμφωνείς γιατί αντιδράς αφού θα έχεις την ευχέρεια να ψηφίσεις για πρώτη φορά στην ζωή σου κάτι που θα έχει πρακτικό αποτέλεσμα;

Δεν υπάρχει λογική σε αυτό το γελοίο επιχείρημα….. είναι απλά γελοίοι αγράμματοι ανθρωπίσκοι όσοι το επικαλούνται και προφανώς δεν έχουν ψήγμα δημοκρατικής παιδείας

Πριν προχωρήσουμε ας δούμε κάποια πράγματα για τα ενδεχομένως κίνητρα της κίνησης αυτής του Τσίπρα

Στις 29 Απριλίου 2015 έγραφα τα εξής

https://osr55.wordpress.com/2015/04/29/%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%BF%CE%BD-%CE%B2%CE%B1%CF%81%CE%BF%CF%85%CF%86%CE%AC%CE%BA%CE%B7/

Ο συριζα δεν είναι ούτε το επαναστατικό ριζοσπαστικό κομμα αλλά από την άλλη δεν θα τους βάλω στο ίδιο τσουβάλι με τα πασοκονουδόσκυλα τα οποία έχουν διαλύσει τα πάντα

Έχω γράψει την άποψη μου για τον συριζα και το ότι αυτός θα κάνει την υπερτατη κωλοτούμπα όπως έχει ήδη κάνει πάρα πολλές σε πολλά θέματα και ότι μέσω εκλογών και λοιπών ψευδαισθήσεων δεν μπορείς να αναμένεις ουσιαστικές και ριζικές αλλαγές, ειδικά μέσα στο ασφυκτικό περιβάλλον θηλιάς της ΕΕ και της ευρωζώνης και ειδικά όταν η οικονομία σου εξαρτάται απόλυτα από εισαγωγές οπότε αν βγεις πχ εκτός ευρώ και υποτιμηθεί η δραχμή αυτό θα έχει ακόμα πιο τρομακτικές συνέπειες κλπ κλπ

Προσωπικά είμαι υπέρ της εξόδου από το ευρώ αλλά πάντα έχοντας κατά νου τις τεράστιες δυσκολίες που θα αντιμετωπίσει η Ελλάδα στην προκειμένη περίπτωση σε τέτοια περίπτωση

Δεν υπάρχει δηλαδη εκ του ασφαλούς και εύκολη λύση

Θεωρώ δεδομένο ότι ο μέσος έλληνας ο οποίος αγνοεί τα πάντα και θέλει να αλλάξουν όλα χωρίς να αλλάξουν τίποτα ελέω και της προπαγάνδας των μμεξαπάτησης δεν ξέρει τι του γίνεται

Ο ρόλος του συριζα ο οποίος να μην ξεχνάμε κυβερνά μαζί με τους πατριωτικοτέτοιους ανελ φαίνεται να είναι αυτός του ακροβάτη σε τεντωμένο σχοινί

και ερχομαστε ξανά στον Βαρουφάκη….

Ο Βαρουφακης δεν ξέρω τι έχει στο μυαλό του, πάντως απ ότι φαινεται έχει στρατηγική την οποία και ακολουθεί

Δεν επέλεξαν την ρήξη και την σύγκρουση εξ αρχής αλλά τους άφησαν να βράζουν στο ζουμί τους και να αποκαλυφθούν μόνοι τους ότι είναι αυτοί που δεν θέλουν λύση

Η τελευταία γελοία επίθεση που δέκτηκε ο Βαρουφάκης από τους γελοίους ευρωπαίους νταιζεμπλουμ μοσκοβισί κλπ με την στήριξη της ναυαρχίδας των ευρωαπικής εμβέλειας μμεξαπάτσης όπως είναι το Bloomberg Financial Times οι οποίοι του επιτέθηκαν προσωπικά λέγοντας ότι είναι απομονωμένος κλπ είναι ξεκάθαρο ότι υπάρχει προσπάθεια αποδόμησης του

Αυτό εμένα μου λέει ότι ο Βαρουφάκης κάνει καλά αυτό που θέλει να κάνει

Το σχέδιο και η στρατηγική τους φαίνεται να πιάνει τόπο αφού πλέον τόσο ο Τσίπρας και ο Βαρουφάκης μιλάνε ξεκάθαρα για δημοψήφισμα!

Προφανώς το ερώτημα του δημοψηφίσματος θα είναι η παραμονή ή όχι στο ευρώ, ή τουλάχιστον κατα πόσο μπορεί να γίνει αποδεκτό ένα νέο μνημόνιο

Αυτό για μένα είναι κίνηση ματ

Κανείς δεν μπορεί να τους κατηγορήσει ότι επεδίωξαν την ολοκληρωτική ρήξη και σύγκρουση ώστε να τους κατατάξουν στους γραφικούς απομονωμένους αλλά πλέον όταν και αν περάσει το δημοψήφισμα με λυμένα τα χέρια θα μπορούν να επικαλεστούν την απόφαση του ελληνικού λαού να έλθουν σε ρήξη

======================

Η πρόβλεψη μου πάντως ήταν σωστή

Τώρα, τι σημαίνει ακριβώς αυτό;

Ας πούμε ότι ο Τσίπρας έχει κρυφή ατζέντα και θέλει κατά βάθος την έξοδο της Ελλάδας από το ευρώ και έκανε όλα αυτά όπως τα περιέγραψα

Κορόιδεψε τον ελληνικό λαό;

Του είπε ψέματα;

Είναι ψεύτης ανήθικος και πολιτικάντης;

Είναι αισχρός και παλιάνθρωπος;

Αν κάποιος απαντήσει ναι στα πιο πάνω ερωτήματα τι σημαίνει ακριβώς αυτό το ναι;

Ας πούμε ότι είναι ναι είναι όλα τα πιο πάνω…….

Το κκε είναι το μόνο κόμμα που υποτίθεται μιλάει ξεκάθαρα για έξοδο της Ελλάδας από το ευρώ από την ΕΕ και γενικότερα από όλα και ίσως από το σύμπαν το ίδιο ή τουλάχιστον για προσγείωση της Ελλάδας στον κόκκινο πλανήτη που υπάρχει κάπου μέσα στο μυαλό των κκεδων

https://osr55.wordpress.com/2012/06/29/%CF%8C%CF%83%CE%BF-%CE%BA%CE%AC%CF%80%CE%BF%CE%B9%CE%BF%CF%82-%CF%83%CF%85%CE%BD%CE%BF%CE%BC%CE%B9%CE%BB%CE%B5%CE%AF-%CE%BC%CE%B5-%CE%BA%CE%BA%CE%B5%CE%B4%CE%B5%CF%82-%CF%84%CF%8C%CF%83%CE%BF-%CF%80/

Μιλάω εξόχως υποτιμητικά για το κκε για έναν και μόνο λόγο: είναι απλά οπαδοί περιχαρακωμένοι στις ιδεοληψίες τους χωρίς να προτείνουν ουσιαστικά τίποτα

Ακόμα και στο δημοψήφισμα αυτό ψήφισαν εναντίον στην βουλή…

Τι ακριβώς είναι η πολιτική;

Γιατί κάποιος μπαίνει ενεργά στην πολιτική;

Προφανώς για να μπορέσει όχι απλά να λέει τις απόψεις του για το πώς πρέπει να οργανωθεί η κοινωνία, αλλά για να γίνει πράξη αυτό που θέλει να γίνει ή τουλάχιστον αυτό που λέει ότι θέλει να γίνει

Στον κόσμο αυτό τον περίπλοκο με τα μονοπώλια ολιγοπώλια των πολυεθνικών των τραπεζών που ελέγχουν απόλυτα τα μμε τα οποία είναι αυτά που ελέγχουν σε τεράστιο βαθμό το τι θα μάθει ο κόσμος και τι θα πιστέψει τι μπορείς να κάνεις;

Μπορεί κάποιος να αμφισβητήσει αυτή την πραγματικότητα όπως την περιέγραψα πιο πάνω;

Αν κάποιος την αμφισβητεί, για μένα είναι απλά ανάξιος οιασδήποτε περαιτέρω πολιτικής συζήτησης ουσίας

Η πραγματικότητα είναι αυτή που είναι, με ανθρώπους μισθωτούς σκλάβους που απλά παλεύουν για την επιβίωση αν έχουν δουλειά χωρίς χρόνο για πολιτικοκοινωνικοοικονομική ανάλυση και εμβάθυνση στα πράγματα

Ρουφούν την προπαγάνδα των μμε που ελέγχονται από εφοπλιστές μεγαλοεργολάβους

Είναι όμως και πάλι τα πράγματα άσπρο μαύρο;

Είναι ο κόσμος τόσο χαζός που ενώ νοιώθει την πραγματικότητα ακούνε τον κάθε εντεταλμένο προπαγανδιστή των μμε;

Όχι φυσικά, δεν είναι τόσο χαζός, αλλά υπάρχει μια παγίδα

Μπορεί να ξέρει ότι τα μμε του λένε μαλακίες αλλά δυστυχώς ο ίδιος δεν ξέρει τι ακριβώς φταίει και δεν ξέρει πως ακριβώς πρέπει να αντιδράσει

Ποιος είναι ο εχθρός εν τέλει;

Ακόμα όμως και να προσδιορίσει ο ίδιος τον εχθρό το μεγάλο πρόβλημα είναι επίσης το εξής: ότι νοιώθει παντελώς αδύναμος για οιαδήποτε αντίδραση

Σου λέει, βγήκαμε στους δρόμους χιλιάδες φορές απεργίες κλπ και τι έγινε σου λέει; Τίποτα κλπ

Δεν έχουν όλοι την δύναμη να πράξουν κάτι παραπάνω

Ο άλλος σου λέει πρέπει να ταίσω την οικογένεια μου, δεν μπορώ να ακούω μεγάλα λόγια για ανατροπές και επαναστάσεις και ρήξεις και ξιρήξεις την στιγμή μάλιστα σου λέει που δεν ξέρω τι θα γίνει όταν γίνουν αυτά

Ακούει επίσης τον κάθε δημοσιοκάφρο να του λέει ότι έρχονται καλύτερες μέρες αν κάνεις ακόμα λίγη υπομονή και ησυχάζει…

Το μεγάλο πρόβλημα όμως είναι ότι ο κόσμος νοιώθει ανήμπορος

Μπορεί κάποιος να αμφισβητήσει αυτή την πραγματικότητα;

Μπορεί φυσικά

Δεν ξέρω πως μπορεί να αμφισβητήσει αυτή την πραγματικότητα αλλά πάντα κάποιος μπορεί να λέει ότι πιστεύει σε ελοχιμ και νεφελιμ

Αυτή είναι μια πραγματικότητα, τουλάχιστον όπως την αντιλαμβάνομαι εγώ

Μπορείς αν συνεχίσεις να αμφισβητείς την πραγματικότητα αλλά αυτή θα συνεχίσει να υπάρχει έστω και αν ακόμα και η κβαντομηχανική σου λέει ότι ενδεχομένως να μην υπάρχει 😉  αλλά οκ αυτό είναι μια άλλη συζήτηση

Προσωπικά επειδή θέλω να πατώ γερά στα πόδια μου και να μην παραγνωρίζω την πραγματικότητα προσπαθώ να προσαρμόζομαι σε αυτήν και να κινούμαι στα πλαίσια της  χωρίς όμως να παραβιάζω τα όρια που εγώ θα θέσω φυσικά στον εαυτό μου για τις αρχές και τις αξίες μου

Προσωπικά θεωρώ ότι αυτό το σύστημα δεν είναι δημοκρατία αλλά είναι ολιγαρχίες που ελέγχονται από οικονομικά συμφέροντα τραπεζών βιομηχάνων κλπ κλπ  δεν υπάρχει δικαιοσύνη και όλα είναι πουλημένα κλπ

Οκ, τι επιλογές έχω;  Να σταματήσω να είμαι δικηγόρος και ….. να κάνω τι;

Καταρχήν πως θα ζω; Τι θα τρώω

Μπορεί κάποιος να πει ότι τα λεφτά είναι ψεύτικα δεν είναι τίποτα κλπ

Η πραγματικοτητα όμως λέει ότι χωρίς λεφτά δεν μπορεί να βρεις φαί

Ας πούμε όμως ότι κάποιος είναι τοσο μεγάλος αρτσιάκκης κυπρέος που αποφασίζει να παράγει την τροφή του

Καταρχήν πρέπει να έχει γη να καλλιεργεί και να μένει

Πως θα κτίσει το σπίτι του, πως θα καλιεργεί

Μα προφανώς με αέρα..

Τέσπα νομίζω κατανοητό το ππόιντ

Η πραγματικότητα είναι αμείλικτη και πάντα κυριαρχεί όσα οράματα και να έχουμε

Πως μπορούμε να υπερβούμε αυτή την επιβαλλόμενη πραγματικότητα και να την αλλάξουμε;

Καταρχήν αποδεχόμενοι την πραγματικότητα αυτή αφού κάνεις ανάλυση σε όλα τα επίπεδα για το πώς λειτουργεί ο κόσμος και καταστρώνοντας στρατηγική και τακτική για το πώς θα μπορέσεις να ελιχθείς και να την αλλάξεις

Το πιο εύκολο πράγμα είναι να λες:

Επανάσταση γενικά και αόριστα όλα είναι ίδια κλπ

Είναι όλα τα κράτη το ίδιο και όλοι το ίδιο και το αυτό;

Ας δούμε το παράδειγμα της Ισλανδίας

Ο πρόεδρος τους δεν αποδέχτηκε το μνημόνιο της κυβέρνησης που θα διέλυε τον ισλανδικό λαό και θα έσωζε τις τράπεζες για να σωθούν οι άγγλοι και ολλανδοί καταθέτες των ισλανδικών τραπεζών και έστειλε τα ερώτημα στον λαό με δημοψήφισμα

Τον Μάρτη του 2010 ο ισλανδικός λαός με 93% είπε όχι στους τοκογλύφους

Είναι όλα τα κράτη το ίδιο;

Είναι όλοι οι πολιτικοί το ίδιο;

Είναι ο τσίπρας πχ το ίδιο με τον σαμαρά και τον βενιζέλο;

Σοβαρά είναι το ίδιο;

Δεν υπάρχουν καθόλου διαβαθμίσεις;

Ναι, εννοείται ότι ο συριζα και ο τσίπρας δεν είναι η μεγάλη επαναστατική ανατροπή αλλά!

Αλλά

Αυτή την στιγμή μεγάλοι μου σουπερ ντούπερ ουάου επαναστάτες που θέλετε ανατροπή εδώ και τώρα στον γαλαξία στο σύμπαν και παντού σε όλα τα παράλληλα σύμπαντα

Έχουμε ένα πολύ σημαντικό γεγονός

Για πρώτη φορά τίθεται σε δημοψήφισμα ένα τόσο μεγάλο πολιτικό γεγονός

Είναι αυτό καθαυτό το ερώτημα του δημοψηφίσματος το σημαντικό;

Όχι ρε μαλάκες δεν είναι αυτό το σημαντικό

Το σημαντικό είναι ότι για πρώτη φορά δημιουργείται ένα προηγούμενο το οποίο μπορείς να το επικαλεστείς

Ναι ρε μαλακες, μπορεί να είναι τακτικισμός του τσίπρα ο οποίος φάνηκε ότι είναι παίκτης και τους έκανε κίνηση ματ, μπορεί στην τελική ο τσίπρας να είναι απλά ένας τυχοδιώκτης πολιτικάντης και να το έκανε για την πάρτη του και μόνο

Ε και τι σημαίνει αυτό; Να τον διαλύσεις με όποιο τρόπο μπορείς…. Δεν μπορεί πλέον να ξεφύγει από αυτή την κορυφαία πολιτική του κίνηση

Έχει δημιουργηθεί ένα προηγούμενο, να επιδιώξουμε να το καθιερώσουμε θεσμικά και να ζητούμε δημοψηφίσματα για όλα

Πήγαινε στην Ελβετία και πες τους ότι καταργείται ο θεσμός των δημοψηφισμάτων τα οποία κάνουν ΚΑΘΕ ΜΗΝΑ για κάθε τι

Θα σε πάρουν με τις πέτρες προφανώς γιατί ει΄ναι κάτι που κατέκτησαν

Πήγαινε πες τους Ισλανδούς να δεκτούν ό,τι τους επιβάλει η κάθε κυβέρνηση τους χωρίς δημοψήφισμα

Θα σε πάρουν με τις πέτρες

Πρέπει να δεις την προοπτική που υπάρχει σε μια πράξη

Και το δημοψήφισμα αυτό δίνει μια πολύ μεγάλη προοπτική για εμβάθυνση αυτού που λέμε ότι επιδιώκουμε δηλαδή της δημοκρατίας

Το δημοψήφισμα δεν είναι καθαυτό δημοκρατία αφού δεν έχεις λόγο στο ίδιο το ερώτημα που θα τεθεί

Είναι όμως πολλά βήματα παραπάνω από αυτό που ισχύει μέχρι σήμερα, δηλαδή ο τύπος που ψηφίζεις κάθε 4 χρόνια να αποφασίζει για όλα χωρίς να σε ρωτά

Να το επεκτείνουμε αυτό και να ζητήσουμε δημοψηφίσματα για όλα

Να διεκδικήσουμε και να επιβάλουμε  να έχουμε λόγο στα ερωτήματα που θα τίθενται

Θα συναντήσουμε λυσαλλέα αντίσταση; Μα φυσικά

Ε και; Τουλάχιστον τώρα ρε μαλάκες σας δίδεται μια ευκαιρία που κανένας άλλος δεν έδωσε

Ναι ο συριζας ενδεχομένως να κάνει την  υπέρτατη κωλοτούμπα που ήδη έκανε αρκετές αλλά εξαρτάται και πόσο θα τους πιέσεις να μην την κάνουν

Σκέψου ρε μαλάκα ότι βγαίνεις στον δρόμο και τρως χημικά γιατί;  Για να αλλάξουν πχ οι συνθήκες κράτησης των μεταναστών ή για να υπάρξουν καλύτερες συνθήκες εργοδοτησης

Εσύ μπορείς να έχεις στο μυαλό σου ότι βγαίνεις για να κάνεις την συμπαντική επανάσταση αλλά η πραγματικότητα λέει άλλα

Τις αποφάσεις θα τις πάρουν αυτοί είτε σου αρέσει είτε όχι

Μέχρι να το αλλάξουμε αυτό αυτό είναι ένα δεδομένο

Τακτική στρατηγική για να μπορέσεις να φτάσεις πιο κοντά στο όραμα σου

αυτά

1 σχόλιο

Filed under "δικαιοσύνη", "θεσμοί", "οικοδομική φούσκα", "οικονομική κρίση", τσίπρας, ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ, Δημοψήφισμα, ελλάδα

ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΡΙΚ – Του Χρίστου Χατζηιωάννου

ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΡΙΚ

Του Χρίστου Χατζηιωάννου
Το άρθρο στάληκε προς δημοσίευση στο RIKNEWS, αλλά λογοκρίθηκε και δεν δημοσιεύτηκε. Επειδή εγώ δεν συνηθίζω να γράφω ένα άρθρο και να το στέλνω σε όλα τα ΜΜΕ, αλλά επιλέγω μόνο ένα κάθε φορά, σημαίνει ότι το άρθρο δεν θα δημοσιευτεί σε κανένα ΜΜΕ, πέραν του blog μου, και άλλων blogs. Εκ των υστέρων, κατάλαβα γιατί το RIKNEWS δεν θα ήθελε να δημοσιεύσει κάτι που διάκειται επικριτικά προς τον Γενικό Ελεγκτή, αφού ο Γενικός Ελεγκτής ελέγχει αυτές τις μέρες τα οικονομικά του ΡΙΚ, διαπιστώνει ελλείμματα, και μόλις παρέδωσε στη Βουλή την έκθεση επί των οικονομικών καταστάσεων του ΡΙΚ για το έτος 2014. Αντί ο αρχισυντάκτης του RIKNEWS να δημοσιεύσει άρθρο που εκθέτει το Γενικό Ελεγκτή για επιλεκτική αντιμετώπιση κάποιων οργανισμών, ασκώντας μάχιμη δημοσιογραφία, προτίμησε τη λογοκρισία.

https://hadjioannou.wordpress.com/2015/06/23/%CE%B5%CF%81%CF%89%CF%84%CE%AE%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%BF-%CE%B3%CE%B5%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CF%8C-%CE%B5%CE%BB%CE%B5%CE%B3%CE%BA%CF%84%CE%AE-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CF%84%CE%B1-7/

Ερωτήματα για το Γενικό Ελεγκτή και τα €7.5 δις που λείπουν

Ο Γενικός Ελεγκτής του Κράτους σε όλες τις εκθέσεις του από το 2003 και εντεύθεν, ασκεί κριτική στην τακτική του κράτους να κατασπαταλά τα χρήματα του Ταμείου Κοινωνικών Ασφαλίσεων (ΤΚΑ), τα λεφτά των εργαζομένων τα οποία μαζεύονται για συγκεκριμένο σκοπό. Το κράτος δανείστηκε γύρω στα €7.5 δισεκατομμύρια από το ΤΚΑ με εξαιρετικά χαμηλό επιτόκιο. Τα χρήματα αυτά, όπως όλα δείχνουν, δεν θα επιστραφούν, διότι έτσι αποφάσισε η Τρόικα, επιβάλλοντας μέτρα λιτότητας στον τρόπο που αποπληρώνει το κράτος το χρέος του, ενώ ταυτόχρονα «μεταρρύθμισε» το Ταμείο ούτως ώστε να το καταστήσει «βιώσιμο», επιβάλλοντας λιτότητα στις συντάξεις και επιδόματα ανεργίας, χωρίς ο κόσμος να γνωρίζει λεπτομέρειες και χωρίς άμεση συγκατάθεση. Το Μνημόνιο κάποτε θα τελειώσει – η πρόθεση της κυβέρνησης όμως είναι ότι οι όροι για λιτότητα θα μείνουν. Και ενώ οι ανάγκες του ΤΚΑ είναι τεράστιες, ειδικά με την δεδομένη αύξηση της ανεργίας και την μαζική μετανάστευση Κυπρίων, δεν υπάρχει πρόθεση να επιστραφούν τα €7.5 δισεκατομμύρια, ούτε πραγματική πρόθεση για αλλαγή της πολιτικής. Εξάλλου, ο Γενικός Ελεγκτής, και η βουλή, κατά τα φαινόμενα δεν έχουν καμιά διάθεση να τους υποχρεώσει.

Το κράτος μετέτρεψε το ΤΚΑ ως ακόμα ένα φοροεισπρακτικό μηχανισμό, και ξόδεψαν τα χρήματα για άλλους σκοπούς. Αυτά καταγράφει ο ίδιος ο Ελεγκτής στις ετήσιες εκθέσεις του. Ο Ελεγκτής σε όλες τις εκθέσεις του από το 2003 και εντεύθεν, ασκεί κριτική στην τακτική του κράτους να κατασπαταλά τα λεφτά των εργαζομένων, χωρίς όμως να χρησιμοποιεί πραγματικά την κατοχυρωμένη εξουσία που έχει να διεξάγει αποτελεσματικό έλεγχο, όπως ορίζει το άρθρο 116. Ο Γενικός Ελεγκτής μπορεί να ασκήσει έμμεσα το δικαίωμά του για έλεγχο, για εκτελεστική και διοικητική λειτουργία, μέσω του κοινοβουλίου (μέσω της Επιτροπής Ελέγχου της βουλής).

Ο Μιχάλης Παρασκευά (δικηγόρος) και η Λίζα Τρύφωνος ασκούν πολιτική ανυπακοή και αρνούνται να καταβάλουν εισφορές στο ΤΚΑ, θέτοντας δύο αλληλένδετα αιτήματα. Πρώτον, να αλλάξει ο νόμος που ρυθμίζει το ταμείο, διότι εκφεύγει του συντάγματος. Δεύτερον, να σταματήσει η κατασπατάληση των χρημάτων αυτών, να επιστραφεί το κρατικό χρέος στο ΤΚΑ, και να βοηθηθούν αυτοί που έχουν ανάγκη σήμερα. Η Πρωτοβουλία Κοινωνικού Ελέγχου Ταμείου Κοινωνικών Ασφαλίσεων, διεκδικεί αλλαγή τρόπου αποφάσεων. Ζητά κάτι πολύ απλό: να περάσει ο έλεγχος στα χέρια των πολιτών, μέσω ενός πιο αμεσοδημοκρατικού συστήματος, διότι ως έχουν τα πράγματα σήμερα δεν υπάρχει ούτε δημοκρατία ούτε βιωσιμότητα.

Οι αρμόδιοι, ενώ θεωρητικά παραδέχονται τις ατασθαλίες, δεν προχωρούν σε εφαρμογή αυτού που ορίζει το σύνταγμα στο Άρθρο 9: «Έκαστος έχει το δικαίωμα αξιοπρεπούς διαβιώσεως και κοινωνικής ασφαλείας. Ο νόμος θα προβλέψη περί προστασίας των εργατών, αρωγής προς τους πτωχούς και συστήματος κοινωνικών ασφαλίσεων.»

Βλέποντας τα έργα των εκθέσεων και άλλες πράξεις του Γενικού Ελεγκτη, θα νόμιζε κανείς ότι ο Ελεγκτής θα ασκούσε αποτελεσματικά τον έλεγχο που έχει, ειδικά για τοκορυφαίο ζήτημα των €7.5 δις του ΤΚΑ. Όταν όμως η αρμόδια λειτουργός του Γενικού Ελεγκτή είχε κληθεί να καταθέσει ως μάρτυρας στη δίκη του Παρασκευά, και είχε την ευκαιρία να μαρτυρήσει τα αυτονόητα και να επιβεβαιώσει και να ενισχύσει τα διαχρονικά και αντικειμενικά πορίσματα και απαιτήσεις, ενισχύοντας και τον εποπτικό θεσμό του Ελεγκτή, ένιψε τας χείρας. Όταν ο Παρασκευά ρώτησε τη λειτουργό του Γενικού Ελεγκτή αν όντως το ΤΚΑ είναι βιώσιμο, βάσει της αναλογιστικής μελέτης, αυτή δεν απάντησε. Αντί να πει ότι όντως το κράτος έχει κατασπαταλήσει το πραγματικό αποθεματικό του ΤΚΑ, και να γνωστοποιήσει στο δικαστήριο την κατάσταση του ενεργητικού των λογαριασμών των βιβλίων του ΤΚΑ (άρθρο 116), δεν το έκανε! Πράγμα που ερμηνεύουμε ως εξής: έκανε πλάτες στους υπουργούς που αποφάσισαν για τον «δανεισμό» των (περίπου) €7.5 δις ευρώ από το ΤΚΑ τα οποία –όπως όλα δείχνουν, κατά τις επιταγές της Τρόικας- δεν θα επιστραφούν στο Ταμείο σε εύθετο χρόνο, ώστε να εξασφαλίζεται αξιοπρεπής διαβίωση και κοινωνική ασφάλεια για όλους, όπως ορίζει το Άρθρο 9 του Συντάγματος.

Ο Γενικός Ελεγκτής έχει την εξουσία να διεξάγει διαχειριστικό έλεγχο σε οποιοδήποτε ελεγχόμενο Οργανισμό, για να διαπιστώσει αν αυτός λειτουργεί και χρησιμοποιεί τους διαθέσιμους πόρους του με οικονομικό, αποδοτικό και αποτελεσματικό τρόπο. Δηλαδή, με βιώσιμο τρόπο.

Από ό,τι φαίνεται, ενώ υπάρχει τρόπος να αποδοθεί ευθύνη και να αλλάξουν τα πράγματα, δεν θέλουν. Ας κλείσουμε με τα λόγια του ίδιου του Γενικού Ελεγκτή: Η κοινωνία θα πρέπει να αφυπνιστεί και να μην ανέχεται πλέον τα φαινόμενα διαφθοράς, δήλωσε απόψε ο γενικός ελεγκτής της Δημοκρατίας Οδυσσέας Φ. Μιχαηλίδης, καλώντας ταυτόχρονα τους πολίτες να προβαίνουν σε καταγγελίες όταν πέσουν στην αντίληψη τους (30/10/2014). Η επόμενη δίκη του Μιχάλη Παρασκευά είναι την ερχόμενη Πέμπτη, 25 Ιουνίου στις 10π.μ. στα δικαστήρια Λευκωσίας. Στήριξέ τον με την παρουσία σου.

Y.Γ. Το άρθρο στάληκε προς δημοσίευση στο RIKNEWS, αλλά λογοκρίθηκε και δεν δημοσιεύτηκε. Επειδή εγώ δεν συνηθίζω να γράφω ένα άρθρο και να το στέλνω σε όλα τα ΜΜΕ, αλλά επιλέγω μόνο ένα κάθε φορά, σημαίνει ότι το άρθρο δεν θα δημοσιευτεί σε κανένα ΜΜΕ, πέραν του blog μου, και άλλων blogs. Εκ των υστέρων, κατάλαβα γιατί το RIKNEWS δεν θα ήθελε να δημοσιεύσει κάτι που διάκειται επικριτικά προς τον Γενικό Ελεγκτή, αφού ο Γενικός Ελεγκτής ελέγχει αυτές τις μέρες τα οικονομικά του ΡΙΚ, διαπιστώνει ελλείμματα, και μόλις παρέδωσε στη Βουλή την έκθεση επί των οικονομικών καταστάσεων του ΡΙΚ για το έτος 2014. Αντί ο αρχισυντάκτης του RIKNEWS να δημοσιεύσει άρθρο που εκθέτει το Γενικό Ελεγκτή για επιλεκτική αντιμετώπιση κάποιων οργανισμών, ασκώντας μάχιμη δημοσιογραφία, προτίμησε τη λογοκρισία.

Σχολιάστε

Filed under "δικαιοσύνη", "θεσμοί", "οικοδομική φούσκα", "οικονομική κρίση", Πολιτική Ανυπακοή, Ταμείο Κοινωνικών Ασφαλίσεων, Χρίστος Χατζηιωάννου

Ερωτήματα για το Γενικό Ελεγκτή και τα €7.5 δις που λείπουν

Σχολιάστε

Filed under "δικαιοσύνη", "θεσμοί", "οικοδομική φούσκα", "οικονομική κρίση", Πολιτική Ανυπακοή, Ταμείο Κοινωνικών Ασφαλίσεων, Χρίστός Χατζηιωάννου

Ανάλυση – Ο Video Carpe Diem Ανάλυση: ο Γενικός Ελεγκτής κάνει πλάτες στο κράτος σχετικά με το Ταμείο Κοινωνικών Ασφαλίσεων

«Ο Γ. Ελεγκτής έκανε πλάτες στο κράτος»

http://www.sigmalive.com/simerini/news/241637/o-g-elegktis-ekane-plates-sto-kratos

«Ο Γ. Ελεγκτής έκανε πλάτες στο κράτος»

| <a «=»» href=»javascript:window.print()» class=»print»>Εκτύπωση | 17 Ιούνιος 2015, 09:56 | ΤΟΥ ΜΑΡΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ

Ο δικηγόρος Μιχάλης Παρασκευάς ενώ προσέρχεται, χθες, στο δικαστήριο. Πίσω του, διακρίνονται συμπολίτες μας, που του συμπαραστέκ

Σύμφωνα με τον δικηγόρο και ακτιβιστή Μ. Παρασκευά
Το δικαστήριο δεν πείσθηκε, ότι έχει καταστεί επίδικο ζήτημα η βιωσιμότητα του Ταμείου Κοινωνικών Ασφαλίσεων

Με τη μάταιη προσπάθεια του «ανυπάκουου» δικηγόρου και πολιτικού ακτιβιστή Μιχάλη Παρασκευά να πείσει το Επαρχιακό Δικαστήριο Λευκωσίας (και τη δικαστή Δώνα Κωνσταντίνου), ότι έχει καταστεί επίδικο ζήτημα η βιωσιμότητα του Ταμείου Κοινωνικών Ασφαλίσεων (ΤΚΑ), σημαδεύτηκε η χθεσινή δικάσιμος της υπόθεσης, στην οποία κατηγορείται ότι, ως αυτοτελώς εργαζόμενος, δεν πλήρωσε τις εισφορές του στο Ταμείο Κοινωνικών Ασφαλίσεων. Στο στάδιο της κυρίως εξέτασης, ο κ. Παρασκευάς κάλεσε χθες, ως μάρτυρα υπεράσπισης, τη Στέλλα Χατζηγεωργίου, Ανώτερη λειτουργό ελέγχου στην Ελεγκτική Υπηρεσία της Δημοκρατίας, σε παράρτημα που αφορά το Ταμείο Κοινωνικών Ασφαλίσεων.

Οι ερωτήσεις που δεν τέθηκαν
Μετά από ενστάσεις της δικηγόρου της Κατηγορούσας Αρχής, Όλγας Σοφοκλέους, και υποβολές ότι οι ερωτήσεις του κ. Παρασκευά, προς την κ. Χατζηγεωργίου, «είναι παντελώς άσχετες με την παρούσα υπόθεση», η δικαστής δεν επέτρεψε τις ερωτήσεις, αποφαινόμενη ότι δεν έχουν σχέση με τα επίδικα θέματα. Η δικαστής στη συνέχεια παραχώρησε ολιγόλεπτο διάλειμμα, «για να προχωρήσει δικονομικά η διαδικασία». Με την επάνοδο στην αίθουσα του δικαστηρίου, ο Μιχάλης Παρασκευάς ζήτησε αναβολή της διαδικασίας και καθορίστηκε επόμενη δικάσιμος η 25η Ιουνίου 2015. Να θυμίσουμε ότι, αγορεύοντας σε προηγούμενη δικάσιμο, ο Μ. Παρασκευάς ανέπτυξε την ουσία της πολιτικής ανυπακοής του, στην προσπάθειά του να τη διευρύνει σε μαζικό κίνημα και ν’ αποδείξει ότι το Ταμείο Κοινωνικών Ασφαλίσεων δεν είναι βιώσιμο, ότι ο νόμος που το διέπει είναι αντισυνταγματικός και ότι το Δικαστικό Σώμα πρέπει, με αποφάσεις του, να θεμελιώσει το δικαίωμα αξιοπρεπούς διαβίωσης των πολιτών.

Κληθείς από τη «Σ» να σχολιάσει τη χθεσινή εξέλιξη, ο Μιχάλης Παρασκευάς μάς είπε ότι «ενώ δόθηκε η ευκαιρία στον Γενικό Ελεγκτή, να θέσει το κράτος προ των ευθυνών του, σε δικαστική διαδικασία ποινικής υπόθεσης, με κατηγορούμενο εμένα, που κάνω πολιτική ανυπακοή επικαλούμενος τις εκθέσεις του, με κίνδυνο να πάω φυλακή, ο Γενικός Ελεγκτής αρνήθηκε να το κάνει. Ένιωσα ότι ο Γενικός Ελεγκτής έκανε πλάτες στο κράτος».

Το μη πραγματικό αποθεματικό
Στη διάρκεια της χθεσινής δικαστικής διαδικασίας, ο Μιχάλης Παρασκευάς αναφέρθηκε σε παλαιότερες εκθέσεις του Γενικού Ελεγκτή που αφορούν καταθέσεις στο αποθεματικό του Ταμείου Κοινωνικών Ασφαλίσεων, τις οποίες κατέθεσε ως τεκμήρια στην προηγούμενη δικάσιμο, 2 Ιουνίου 2015. Στη δικάσιμο εκείνη, είχε πει ότι, σύμφωνα με τον Νόμο περί Κοινωνικών Ασφαλίσεων, ο Γενικός Ελεγκτής «είναι το καθ’ ύλην αρμόδιο όργανο, για έλεγχο του Ταμείου». Πρόσθεσε ότι «θεωρεί σημαντικότερη την έκθεση για το 2012, στην οποία γίνεται αναφορά σε πλασματικό αποθεματικό» και ότι «το μη πραγματικό αποθεματικό, για σκοπούς αναλογιστικής μελέτης, καταδεικνύει, με τον πιο έντονο τρόπο, ότι το κράτος δεν έχει πρόθεση να επιστρέψει ποσόν 7,5 δις ευρώ, που πήρε από το ΤΚΑ».

Τα γεγονότα και οι υποδείξεις
Απαντώντας στις ερωτήσεις που ο Μ. Παρασκευάς απηύθυνε προς τη μάρτυρα, η κ. Χατζηγεωργίου, αρκέστηκε να πει, ότι «ό,τι έχουμε να πούμε (σ.σ. ως Ελεγκτική Υπηρεσία), καταγράφεται στην ετήσια έκθεσή μας, στην οποία καταγράφονται τόσο γεγονότα, όσο και κάποιες υποδείξεις. Αναφερόμαστε σε γεγονότα, τα οποία ο αναγνώστης πρέπει να γνωρίζει. Τίποτα περισσότερο και τίποτα λιγότερο». Τη ρώτησε τα ακόλουθα, ο κ. Παρασκευάς: «Συμφωνείτε μαζί μου, ότι ο Γενικός Ελεγκτής είναι το καθ’ ύλην αρμόδιο όργανο, για έλεγχο του ΤΚΑ, σύμφωνα με τον Νόμο Περί Κοινωνικών Ασφαλίσεων; Γνωρίζετε την αναλογιστική μελέτη; Διαβάζω από την έκθεση του 2013, σελίδα 84, ότι «με την πολιτική που ακολουθείται διαχρονικά, το κράτος δανείζεται για σειρά ετών με διοικητικές διευθετήσεις, τα πλεονάσματα των Ταμείων με ευνοϊκούς όρους, πολιτική που δεν διασφαλίζει τα συμφέροντα του ΤΚΑ, καθώς και των άλλων Ταμείων». Το ερώτημα είναι, γιατί δεν μπορείτε να προβείτε σε εκτίμηση της αναλογιστικής μελέτης, σε σχέση με τη βιωσιμότητα του ΤΚΑ;».

«Το ζήτημα δεν είναι αν πλήρωσα στο ΤΚΑ»
Η δικηγόρος της Κατηγορούσας Αρχής, Όλγα Σοφοκλέους, υπέβαλε ένσταση ότι «αυτές οι ερωτήσεις δεν έχουν καμιά σχέση με τα επίδικα θέματα». Ο Μ. Παρασκευάς ανέφερε ότι «στην αντεξέτασή μου, υπήρξε υποβολή προς εμένα, από τη συνάδελφο, ότι το ΤΚΑ είναι βιώσιμο και θεωρώ ότι έχει καταστεί επίδικο ζήτημα και το θέμα της βιωσιμότητας του ΤΚΑ».

Η δικαστής ανέφερε ότι η ερώτησή του δεν επιτρέπεται, θεωρώντας ότι δεν έχει σχέση με τα επίδικα θέματα, αφού επικαλέστηκε προηγούμενες δικαστικές υποθέσεις, «με βάση τις δεδομένες, νομολογιακές αρχές». Ο Μιχάλης επανέλαβε, στη συνέχεια, όσα είπε στην αρχική του αγόρευση, ότι «τα επίδικα ζητήματα φυσικά και δεν περιορίζονται μόνο στο αν εγώ πλήρωσα τις εισφορές μου στο ΤΚΑ. Συμφωνώ ότι δεν πλήρωσα, για τους λόγους πολιτικής ανυπακοής που επικαλέστηκα. Θεωρώ ότι θα πρέπει να μου δοθεί το δικαίωμα να μπορέσω να υποβάλω ερωτήσεις, στο αρμόδιο καθ’ ύλην όργανο ελέγχου του ΤΚΑ, βάσει του Νόμου της Κυπριακής Δημοκρατίας. Δεν μπορεί να περιορίζεται το επίδικο ζήτημα, μόνο στο αν πλήρωσα ή όχι, στο ΤΚΑ».

Απαντώντας η δικαστής είπε, μεταξύ άλλων, ότι «η διαδικασία που έχει ενώπιόν του το δικαστήριο καθηκόντως περιορίζεται σε επίδικα θέματα» και ότι «η υπεράσπισή σας πρέπει να στρέφεται γύρω από επίδικα θέματα».

Έχω ήδη κάνει τις επιλογές μου
Έγραψε, μεταξύ άλλων, χθες στη σελίδα του στο facebook, o Μιχάλης Παρασκευάς: «Την Τρίτη 16 του μήνα, στο Δικαστήριο Λευκωσίας, συνεχίζεται η ποινική μου δίωξη, για την πολιτική μου ανυπακοή και την άρνησή μου να συνεχίσω να πληρώνω την ίδια μου την κοροϊδία, καταβάλλοντας εισφορές στο Ταμείο Κοινωνικών Ασφαλίσεων, το οποίο κατέκλεψαν, διαχρονικά, όλες οι κυβερνήσεις. Ο ίδιος ο Γενικός Ελεγκτής καταγράφει, τουλάχιστον από το 2003 και μετά, σε όλες του τις ετήσιες Εκθέσεις και ξεμπροστιάζει αυτή την κατασπατάληση των εισφορών μας, που το 2013 ήταν πέραν των 7,5 δις ευρώ. Αυτή την στιγμή, δεν υπάρχει ούτε σεντ πραγματικό αποθεματικό, ενώ το κράτος χρωστά στο Ταμείο πέραν των 7,5 δις ευρώ και δεν έχει, όπως φαίνεται, καμιά πρόθεση να τα επιστρέψει.

Το Ταμείο Κοινωνικών Ασφαλίσεων είναι μια κορυφαία κοινωνική κατάκτηση, την οποία έριξαν στον κάλαθο των αχρήστων όλοι οι κυβερνώντες διαχρονικά, και την έχουν καταστήσει έναν φοροεισπρακτικό μηχανισμό, για να καλύπτουν τις τρύπες τους. Κανένας απολύτως δεν λογοδότησε για αυτό το έγκλημα εις βάρος μας, που πλέον είναι καθαρό στα μάτια του κάθε αδαή, με το πετσόκομμα των συντάξεων, των επιδομάτων και τις αυξήσεις των ορίων συνταξιοδότησης, κατά ξεκάθαρη παράβαση του άρθρου 9 του Συντάγματος. Και δεν θα λογοδοτήσει κανένας, αν δεν τους εξαναγκάσουμε. Ξέρω ότι ο άνθρωπος συνηθίζει τα πάντα – ακόμα τζιαι εξωγήινοι να έρτουν τζιαι να αιωρούνται με ιπτάμενους δίσκους στον ουρανό, χωρίς να κάνουν τίποτα, σε κανά δυο μήνες θα το συνηθίσετε τζιαι τούτο…

Όμως η πολιτική ανυπακοή είναι ένα κορυφαίο μέτρο πολιτικής αντίστασης, το οποίο όμως έχει συγκεκριμένες συνέπειες, τις οποίες, αυτός που το ασκεί, πρέπει είναι έτοιμος να επωμιστεί. Όποιος νομίζει ότι υπάρχει αγώνας εκ του ασφαλούς, ας γυρίσει πλευρό στο fb, τζιαι ας συνεχίσει να γράφει μεγάλες κουβεντούες, τζιαι να βάλλει like. Η δίκη μου θα τελειώσει σύντομα και η πιθανότητα φυλάκισης είναι όχι απλώς υπαρκτή, αλλά ίσως το αναπόφευκτο αποτέλεσμα.

Σκέψου το εξής: αν εγώ σταματήσω αυτό που κάνω τζιαι πω, “στα @@ μου ρε, σταματώ τζιαι κανεί, εν θα την φάω εγώ μόνος μου”, τι νομίζεις ότι θα γίνει; Θα ξανασχοληθεί κανένας με το θέμα της κρατικής κλοπής των 7,5 δις; Τίποτα δεν θα γίνει. Μόνο και μόνο που αυτό το θέμα παραμένει ζωντανό μέχρι τώρα, δείχνει τη δύναμη που μπορεί να έχει ο κάθε ένας από εμάς, που είναι αποφασισμένος να κάνει κάτι πρακτικό και να το διεκδικήσει αληθινά. Μην ξεχνάς, ότι τούτη ούλλη η ιστορία, εξεκίνησε που έναν άνθρωπο τζιαι μόνο και με τη βοήθεια του Μάριου Δημητρίου και της συνέντευξης που μου πήρε στις 20/12/2013, άρχισε και μεγάλωσε αυτό που γίνεται, με τη δημιουργία της Πρωτοβουλίας Κοινωνικού Ελέγχου ΤΚΑ και της Κίνησης Αμεσοδημοκρατίας».

Σχολιάστε

Filed under "δικαιοσύνη", "θεσμοί", "οικονομική κρίση", Γενικός Ελεγκτής, Πρωτοβουλία Κοινωνικού Ελέγχου Ταμείου Κοιν Ασφαλίσεων, Πολιτική Ανυπακοή

Άρθρο στην «Σ» «Ο Γενικός Ελεγκτής έκανε πλάτες στο κράτος»

http://www.sigmalive.com/simerini/news/241637/o-g-elegktis-ekane-plates-sto-kratos

«Ο Γ. Ελεγκτής έκανε πλάτες στο κράτος»

«Ο Γ. Ελεγκτής έκανε πλάτες στο κράτος»

| <a «=»» href=»javascript:window.print()» class=»print»>Εκτύπωση | 17 Ιούνιος 2015, 09:56 | ΤΟΥ ΜΑΡΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ

Ο δικηγόρος Μιχάλης Παρασκευάς ενώ προσέρχεται, χθες, στο δικαστήριο. Πίσω του, διακρίνονται συμπολίτες μας, που του συμπαραστέκ

Σύμφωνα με τον δικηγόρο και ακτιβιστή Μ. Παρασκευά
Το δικαστήριο δεν πείσθηκε, ότι έχει καταστεί επίδικο ζήτημα η βιωσιμότητα του Ταμείου Κοινωνικών Ασφαλίσεων

Με τη μάταιη προσπάθεια του «ανυπάκουου» δικηγόρου και πολιτικού ακτιβιστή Μιχάλη Παρασκευά να πείσει το Επαρχιακό Δικαστήριο Λευκωσίας (και τη δικαστή Δώνα Κωνσταντίνου), ότι έχει καταστεί επίδικο ζήτημα η βιωσιμότητα του Ταμείου Κοινωνικών Ασφαλίσεων (ΤΚΑ), σημαδεύτηκε η χθεσινή δικάσιμος της υπόθεσης, στην οποία κατηγορείται ότι, ως αυτοτελώς εργαζόμενος, δεν πλήρωσε τις εισφορές του στο Ταμείο Κοινωνικών Ασφαλίσεων. Στο στάδιο της κυρίως εξέτασης, ο κ. Παρασκευάς κάλεσε χθες, ως μάρτυρα υπεράσπισης, τη Στέλλα Χατζηγεωργίου, Ανώτερη λειτουργό ελέγχου στην Ελεγκτική Υπηρεσία της Δημοκρατίας, σε παράρτημα που αφορά το Ταμείο Κοινωνικών Ασφαλίσεων.

Οι ερωτήσεις που δεν τέθηκαν
Μετά από ενστάσεις της δικηγόρου της Κατηγορούσας Αρχής, Όλγας Σοφοκλέους, και υποβολές ότι οι ερωτήσεις του κ. Παρασκευά, προς την κ. Χατζηγεωργίου, «είναι παντελώς άσχετες με την παρούσα υπόθεση», η δικαστής δεν επέτρεψε τις ερωτήσεις, αποφαινόμενη ότι δεν έχουν σχέση με τα επίδικα θέματα. Η δικαστής στη συνέχεια παραχώρησε ολιγόλεπτο διάλειμμα, «για να προχωρήσει δικονομικά η διαδικασία». Με την επάνοδο στην αίθουσα του δικαστηρίου, ο Μιχάλης Παρασκευάς ζήτησε αναβολή της διαδικασίας και καθορίστηκε επόμενη δικάσιμος η 25η Ιουνίου 2015. Να θυμίσουμε ότι, αγορεύοντας σε προηγούμενη δικάσιμο, ο Μ. Παρασκευάς ανέπτυξε την ουσία της πολιτικής ανυπακοής του, στην προσπάθειά του να τη διευρύνει σε μαζικό κίνημα και ν’ αποδείξει ότι το Ταμείο Κοινωνικών Ασφαλίσεων δεν είναι βιώσιμο, ότι ο νόμος που το διέπει είναι αντισυνταγματικός και ότι το Δικαστικό Σώμα πρέπει, με αποφάσεις του, να θεμελιώσει το δικαίωμα αξιοπρεπούς διαβίωσης των πολιτών.

Κληθείς από τη «Σ» να σχολιάσει τη χθεσινή εξέλιξη, ο Μιχάλης Παρασκευάς μάς είπε ότι «ενώ δόθηκε η ευκαιρία στον Γενικό Ελεγκτή, να θέσει το κράτος προ των ευθυνών του, σε δικαστική διαδικασία ποινικής υπόθεσης, με κατηγορούμενο εμένα, που κάνω πολιτική ανυπακοή επικαλούμενος τις εκθέσεις του, με κίνδυνο να πάω φυλακή, ο Γενικός Ελεγκτής αρνήθηκε να το κάνει. Ένιωσα ότι ο Γενικός Ελεγκτής έκανε πλάτες στο κράτος».

Το μη πραγματικό αποθεματικό
Στη διάρκεια της χθεσινής δικαστικής διαδικασίας, ο Μιχάλης Παρασκευάς αναφέρθηκε σε παλαιότερες εκθέσεις του Γενικού Ελεγκτή που αφορούν καταθέσεις στο αποθεματικό του Ταμείου Κοινωνικών Ασφαλίσεων, τις οποίες κατέθεσε ως τεκμήρια στην προηγούμενη δικάσιμο, 2 Ιουνίου 2015. Στη δικάσιμο εκείνη, είχε πει ότι, σύμφωνα με τον Νόμο περί Κοινωνικών Ασφαλίσεων, ο Γενικός Ελεγκτής «είναι το καθ’ ύλην αρμόδιο όργανο, για έλεγχο του Ταμείου». Πρόσθεσε ότι «θεωρεί σημαντικότερη την έκθεση για το 2012, στην οποία γίνεται αναφορά σε πλασματικό αποθεματικό» και ότι «το μη πραγματικό αποθεματικό, για σκοπούς αναλογιστικής μελέτης, καταδεικνύει, με τον πιο έντονο τρόπο, ότι το κράτος δεν έχει πρόθεση να επιστρέψει ποσόν 7,5 δις ευρώ, που πήρε από το ΤΚΑ».

Τα γεγονότα και οι υποδείξεις
Απαντώντας στις ερωτήσεις που ο Μ. Παρασκευάς απηύθυνε προς τη μάρτυρα, η κ. Χατζηγεωργίου, αρκέστηκε να πει, ότι «ό,τι έχουμε να πούμε (σ.σ. ως Ελεγκτική Υπηρεσία), καταγράφεται στην ετήσια έκθεσή μας, στην οποία καταγράφονται τόσο γεγονότα, όσο και κάποιες υποδείξεις. Αναφερόμαστε σε γεγονότα, τα οποία ο αναγνώστης πρέπει να γνωρίζει. Τίποτα περισσότερο και τίποτα λιγότερο». Τη ρώτησε τα ακόλουθα, ο κ. Παρασκευάς: «Συμφωνείτε μαζί μου, ότι ο Γενικός Ελεγκτής είναι το καθ’ ύλην αρμόδιο όργανο, για έλεγχο του ΤΚΑ, σύμφωνα με τον Νόμο Περί Κοινωνικών Ασφαλίσεων; Γνωρίζετε την αναλογιστική μελέτη; Διαβάζω από την έκθεση του 2013, σελίδα 84, ότι «με την πολιτική που ακολουθείται διαχρονικά, το κράτος δανείζεται για σειρά ετών με διοικητικές διευθετήσεις, τα πλεονάσματα των Ταμείων με ευνοϊκούς όρους, πολιτική που δεν διασφαλίζει τα συμφέροντα του ΤΚΑ, καθώς και των άλλων Ταμείων». Το ερώτημα είναι, γιατί δεν μπορείτε να προβείτε σε εκτίμηση της αναλογιστικής μελέτης, σε σχέση με τη βιωσιμότητα του ΤΚΑ;».

«Το ζήτημα δεν είναι αν πλήρωσα στο ΤΚΑ»
Η δικηγόρος της Κατηγορούσας Αρχής, Όλγα Σοφοκλέους, υπέβαλε ένσταση ότι «αυτές οι ερωτήσεις δεν έχουν καμιά σχέση με τα επίδικα θέματα». Ο Μ. Παρασκευάς ανέφερε ότι «στην αντεξέτασή μου, υπήρξε υποβολή προς εμένα, από τη συνάδελφο, ότι το ΤΚΑ είναι βιώσιμο και θεωρώ ότι έχει καταστεί επίδικο ζήτημα και το θέμα της βιωσιμότητας του ΤΚΑ».

Η δικαστής ανέφερε ότι η ερώτησή του δεν επιτρέπεται, θεωρώντας ότι δεν έχει σχέση με τα επίδικα θέματα, αφού επικαλέστηκε προηγούμενες δικαστικές υποθέσεις, «με βάση τις δεδομένες, νομολογιακές αρχές». Ο Μιχάλης επανέλαβε, στη συνέχεια, όσα είπε στην αρχική του αγόρευση, ότι «τα επίδικα ζητήματα φυσικά και δεν περιορίζονται μόνο στο αν εγώ πλήρωσα τις εισφορές μου στο ΤΚΑ. Συμφωνώ ότι δεν πλήρωσα, για τους λόγους πολιτικής ανυπακοής που επικαλέστηκα. Θεωρώ ότι θα πρέπει να μου δοθεί το δικαίωμα να μπορέσω να υποβάλω ερωτήσεις, στο αρμόδιο καθ’ ύλην όργανο ελέγχου του ΤΚΑ, βάσει του Νόμου της Κυπριακής Δημοκρατίας. Δεν μπορεί να περιορίζεται το επίδικο ζήτημα, μόνο στο αν πλήρωσα ή όχι, στο ΤΚΑ».

Απαντώντας η δικαστής είπε, μεταξύ άλλων, ότι «η διαδικασία που έχει ενώπιόν του το δικαστήριο καθηκόντως περιορίζεται σε επίδικα θέματα» και ότι «η υπεράσπισή σας πρέπει να στρέφεται γύρω από επίδικα θέματα».

Έχω ήδη κάνει τις επιλογές μου
Έγραψε, μεταξύ άλλων, χθες στη σελίδα του στο facebook, o Μιχάλης Παρασκευάς: «Την Τρίτη 16 του μήνα, στο Δικαστήριο Λευκωσίας, συνεχίζεται η ποινική μου δίωξη, για την πολιτική μου ανυπακοή και την άρνησή μου να συνεχίσω να πληρώνω την ίδια μου την κοροϊδία, καταβάλλοντας εισφορές στο Ταμείο Κοινωνικών Ασφαλίσεων, το οποίο κατέκλεψαν, διαχρονικά, όλες οι κυβερνήσεις. Ο ίδιος ο Γενικός Ελεγκτής καταγράφει, τουλάχιστον από το 2003 και μετά, σε όλες του τις ετήσιες Εκθέσεις και ξεμπροστιάζει αυτή την κατασπατάληση των εισφορών μας, που το 2013 ήταν πέραν των 7,5 δις ευρώ. Αυτή την στιγμή, δεν υπάρχει ούτε σεντ πραγματικό αποθεματικό, ενώ το κράτος χρωστά στο Ταμείο πέραν των 7,5 δις ευρώ και δεν έχει, όπως φαίνεται, καμιά πρόθεση να τα επιστρέψει.

Το Ταμείο Κοινωνικών Ασφαλίσεων είναι μια κορυφαία κοινωνική κατάκτηση, την οποία έριξαν στον κάλαθο των αχρήστων όλοι οι κυβερνώντες διαχρονικά, και την έχουν καταστήσει έναν φοροεισπρακτικό μηχανισμό, για να καλύπτουν τις τρύπες τους. Κανένας απολύτως δεν λογοδότησε για αυτό το έγκλημα εις βάρος μας, που πλέον είναι καθαρό στα μάτια του κάθε αδαή, με το πετσόκομμα των συντάξεων, των επιδομάτων και τις αυξήσεις των ορίων συνταξιοδότησης, κατά ξεκάθαρη παράβαση του άρθρου 9 του Συντάγματος. Και δεν θα λογοδοτήσει κανένας, αν δεν τους εξαναγκάσουμε. Ξέρω ότι ο άνθρωπος συνηθίζει τα πάντα – ακόμα τζιαι εξωγήινοι να έρτουν τζιαι να αιωρούνται με ιπτάμενους δίσκους στον ουρανό, χωρίς να κάνουν τίποτα, σε κανά δυο μήνες θα το συνηθίσετε τζιαι τούτο…

Όμως η πολιτική ανυπακοή είναι ένα κορυφαίο μέτρο πολιτικής αντίστασης, το οποίο όμως έχει συγκεκριμένες συνέπειες, τις οποίες, αυτός που το ασκεί, πρέπει είναι έτοιμος να επωμιστεί. Όποιος νομίζει ότι υπάρχει αγώνας εκ του ασφαλούς, ας γυρίσει πλευρό στο fb, τζιαι ας συνεχίσει να γράφει μεγάλες κουβεντούες, τζιαι να βάλλει like. Η δίκη μου θα τελειώσει σύντομα και η πιθανότητα φυλάκισης είναι όχι απλώς υπαρκτή, αλλά ίσως το αναπόφευκτο αποτέλεσμα.

Σκέψου το εξής: αν εγώ σταματήσω αυτό που κάνω τζιαι πω, “στα @@ μου ρε, σταματώ τζιαι κανεί, εν θα την φάω εγώ μόνος μου”, τι νομίζεις ότι θα γίνει; Θα ξανασχοληθεί κανένας με το θέμα της κρατικής κλοπής των 7,5 δις; Τίποτα δεν θα γίνει. Μόνο και μόνο που αυτό το θέμα παραμένει ζωντανό μέχρι τώρα, δείχνει τη δύναμη που μπορεί να έχει ο κάθε ένας από εμάς, που είναι αποφασισμένος να κάνει κάτι πρακτικό και να το διεκδικήσει αληθινά. Μην ξεχνάς, ότι τούτη ούλλη η ιστορία, εξεκίνησε που έναν άνθρωπο τζιαι μόνο και με τη βοήθεια του Μάριου Δημητρίου και της συνέντευξης που μου πήρε στις 20/12/2013, άρχισε και μεγάλωσε αυτό που γίνεται, με τη δημιουργία της Πρωτοβουλίας Κοινωνικού Ελέγχου ΤΚΑ και της Κίνησης Αμεσοδημοκρατίας».

– See more at: http://www.sigmalive.com/simerini/news/241637/o-g-elegktis-ekane-plates-sto-kratos#sthash.AlLI24g1.dpuf

Σχολιάστε

Filed under "δικαιοσύνη", "θεσμοί", "οικοδομική φούσκα", "οικονομική κρίση", Γενικός Ελεγκτής, Πρωτοβουλία Κοινωνικού Ελέγχου Ταμείου Κοιν Ασφαλίσεων, Πολιτική Ανυπακοή

Άρθρο στον ¨Φ¨ Η πολιτική ανυπακοή του Μιχάλη Παρασκευά και τα €7.5 δισ. του Ταμείου Κοινωνικών Ασφαλίσεων

Η πολιτική ανυπακοή του Μιχάλη Παρασκευά και τα €7.5 δισ. του Ταμείου Κοινωνικών Ασφαλίσεων

– See more at: http://www.philenews.com/el-gr/f-me-apopsi-eponymes-gnomes/385/262078/i-politiki-anypakoi-tou-michali-paraskeva-kai-ta-75-dis-tou-tameiou-koinonikon-asfaliseon?page=6#sthash.tRmbGnVn.dpuf

Δεν έχεις να πληρώσεις τις δόσεις της τράπεζας, δεν μπορείς να έχεις μια αξιοπρεπή διαβίωση. Τα επιδόματα έχουν κατακρεουργηθεί. Αν είσαι συνταξιούχος, η σύνταξή σου δεν επαρκεί. Το Ταμείο Κοινωνικών Ασφαλίσεων (ΤΚΑ) δεν μπορεί να αντεπεξέλθει, σου λένε, διότι έγιναν μεταρρυθμίσεις που επέβαλε η Τρόικα. Το κράτος όμως χρωστά περίπου 7.5 δισεκατομμύρια ευρώ στο ΤΚΑ, τα οποία δεν επιστρέφει, και ούτε προβλέπεται να τα επιστρέψει βάσει εντολών της Τρόικας.
       Δύο άτομα, ο δικηγόρος Μιχάλης Παρασκευά, και η Λίζα Τρύφωνος, ασκούν πολιτική ανυπακοή και αρνούνται να καταβάλουν εισφορές στο ΤΚΑ. Πολιτική ανυπακοή είναι η άρνηση απέναντι στην τήρηση ορισμένων νόμων, απαιτήσεων και εντολών της κυβέρνησης· είναι ένας από πολλούς τρόπους που οι άνθρωποι μπορούν να χρησιμοποιήσουν για να διαμαρτυρηθούν κατά αθέμιτων νόμων. Είναι μια υπεύθυνη πολιτική πράξη, όπου ο/η πολίτης αρνείται να υπακούσει ένα νόμο τον οποίο θεωρεί ανήθικο και άδικο. Ο Μιχάλης Παρασκευά αρνείται να καταβάλει στο ΤΚΑ, και παροτρύνει τους συμπολίτες μας να κάνουν το ίδιο, «καθότι είναι απαράδεκτο άνθρωποι να μην πάρουν σύνταξη ή μειωμένη σύνταξη, απλά και μόνο γιατί κάποιοι κερδοσκοπούσαν». Ο Παρασκευά έχει δύο αλληλένδετα αιτήματα. Πρώτον, να αλλάξει ο νόμος που ρυθμίζει το ταμείο, διότι εκφεύγει του Συντάγματος και είναι μη δημοκρατικός. Δεύτερον, να σταματήσει η κατασπατάληση των χρημάτων αυτών, να επιστραφεί το κρατικό χρέος στο ΤΚΑ, και να βοηθηθούν αυτοί που έχουν ανάγκη σήμερα.
      O Περί Κοινωνικών Ασφαλίσεων Νόμος συντάσσεται κατ’ επιταγήν του Άρθρου 9 του Συντάγματος. Το άρθρο ορίζει ότι «έκαστος έχει το δικαίωμα αξιοπρεπούς διαβιώσεως και κοινωνικής ασφαλείας. Ο νόμος θα προβλέψη περί προστασίας των εργατών, αρωγής προς τους πτωχούς και συστήματος κοινωνικών ασφαλίσεων.» Το ΤΚΑ δεν είναι φοροεισπρακτικός μηχανισμός, δεν είναι έσοδα του κράτους για αναπτυξιακά έργα, αλλά έχει ως αποκλειστικό σκοπό την αξιοπρεπή διαβίωση και την ανακατανομή πλούτου, ούτως ώστε να στηρίζονται οι ευπαθείς ομάδες, οι φτωχοί, οι άνεργοι, οι άρρωστοι, κ.ά.  Όμως το κράτος μετέτρεψε το ΤΚΑ ως ακόμα ένα φοροεισπρακτικό μηχανισμό, και ξόδεψαν τα χρήματα για άλλους σκοπούς. Αυτά δεν τα λέω εγώ, αλλά καταγράφονται στις ετήσιες εκθέσεις του Γενικού Ελεγκτή του Κράτους. Ο Γενικός Ελεγκτής σε όλες τις εκθέσεις του από το 2003 και εντεύθεν, ασκεί κριτική στην τακτική του κράτους να κατασπαταλά τα λεφτά των εργαζομένων.
      Το κράτος δανείστηκε γύρω στα €7.5 δισεκατομμύρια από το ΤΚΑ με εξαιρετικά χαμηλό επιτόκιο. Τα χρήματα αυτά, όπως όλα δείχνουν, δεν θα επιστραφούν ποτέ, διότι έτσι αποφάσισαν κάποιοι υπουργοί και η Τρόικα. Ο Παρασκευά και η Πρωτοβουλία Κοινωνικού Ελέγχου Ταμείου Κοινωνικών Ασφαλίσεων διεκδικούν αλλαγή τρόπου αποφάσεων. Ζητούν κάτι πολύ απλό: να περάσει ο έλεγχος στα χέρια των πολιτών, μέσω ενός πιο αμεσοδημοκρατικού συστήματος.
      Ο αυταρχισμός αυτών που αποφασίζουν και η αδιαφάνεια έχουν εκφραστεί ποικιλοτρόπως. Για παράδειγμα, ο διευθυντής Υπηρεσιών Κοινωνικών Ασφαλίσεων, Θεοφάνης Τρύφωνος, ισχυρίζεται ότι το Ταμείο είναι βιώσιμο, διότι έτσι λέει η αναλογιστική μελέτη. Όταν όμως ο Παρασκευά ζήτησε δημόσια, στην εκπομπή της Χριστιάνας Αριστοτέλους, γιατί η αναλογιστική μελέτη δεν είναι διαθέσιμη στους πολίτες, ο Τρύφωνος έδωσε μια απάντηση που προσβάλλει τη νοημοσύνη του κόσμου: η μελέτη είναι ένα «εξόχως επιστημονικό σύγγραμμα» που δεν μπορεί να αντιληφθεί πλήρως κάποιος που «δεν έχει εξειδικευμένες γνώσεις». Δηλαδή οι πολίτες δεν μπορούν να ασκήσουν αποτελεσματικό έλεγχο στο ταμείο τους, ούτε καν έχουν την ευκαιρία. Όταν ο Παρασκευά ρώτησε ευθέως τον κύριο Τρύφωνος αν θα επιστραφούν τα €7.5 δισ., ο Τρύφωνος τεχνηέντως απέφυγε να απαντήσει. Αυτή η αδιαφάνεια, πρέπει να αλλάξει, και ο τρόπος ελέγχου του ΤΚΑ πρέπει να εκδημοκρατιστεί, να αποφασίζουν οι πολίτες για την αξιοπρεπή διαβίωσή τους, και όχι κάποιοι υπουργοί και λειτουργοί που αύριο θα εξαφανιστούν χωρίς να λογοδοτήσουν.
      Το δεύτερο αίτημα, αφορά στη βιωσιμότητας του Ταμείου, την μεταρρύθμιση που επέβαλε η Τρόικα και τα €7.5 δισεκατομμύρια που χρωστά το κράτος στο Ταμείο. Ο Τρύφωνος ισχυρίζεται ότι το ΤΚΑ είναι βιώσιμο, και ότι αυτό φαίνεται και από την αναλογιστική μελέτη. Τι είναι όμως αυτή η μελέτη και ποιος ήταν ο σκοπός της; Η εντολή της μελέτης δόθηκε από την Τρόικα, και η εντολή ήταν να γίνει το ΤΚΑ βιώσιμο μέσω μεταρρύθμισης εσόδων και εξόδων, αγνοώντας τα €7.5 δισεκατομμύρια που χρωστά το κράτος και οποιεσδήποτε κρατικές επιδοτήσεις (Μνημόνιο 2013, σελ. 28). Επομένως τα χρήματα αυτά δεν προτίθενται να τα επιστρέψουν σε εύθετο χρόνο, όταν το ΤΚΑ έχει ανάγκη για εξασφάλιση αξιοπρεπούς διαβίωσης. Η Τρόικα είπε: μειώστε τα έξοδα και αυξήστε τα έσοδα. Αυξήστε όριο αφυπηρέτησης, μειώστε επιδόματα, μειώστε συντάξεις, αφήστε τους γέρους να ψοφήσουν, και γίνεται το Ταμείο βιώσιμο. Η ουσία όμως είναι αλλού. Να γίνει βιώσιμος ο βίος των ανθρώπων. Όχι απλά να γίνουν βιώσιμοι οι αριθμοί. Τα €7.5 δισεκατομμύρια πρέπει να επιστραφούν την ώρα που ο κόσμος έχει ανάγκη, για σκοπούς αξιοπρεπούς διαβίωσης, όπως ορίζει το σύνταγμα. Η επόμενη δίκη του Παρασκευά είναι την ερχόμενη Τρίτη, 16 Ιουνίου, στα δικαστήρια Λευκωσίας. Υποστήριξέ τον με την παρουσία σου.
Tμήμα Φιλοσοφίας, Πανεπιστήμιο Σάσεξ
C.Hadjioannou@sussex.ac.uk

Σχολιάστε

Filed under "δικαιοσύνη", "θεσμοί", Banksters, Πρωτοβουλία Κοινωνικού Ελέγχου Ταμείου Κοιν Ασφαλίσεων, Πολιτική Ανυπακοή, Χρίστος Χατζηιωάννου

Την Τρίτη 16 του μήνα με μάρτυρα λειτουργό του Γενικού Ελεγκτή συνεχίζεται και τελειώνει σύντομα η ποινική μου δίωξη για την πολιτική μου ανυπακοή με ένα πιθανό αναπόφευκτό αποτέλεσμα…….

Την Τρίτη 16 του μήνα η ώρα 10.30 συνεχίζεται η ποινική μου δίωξη για την πολιτική μου ανυπακοή και την άρνηση μου να συνεχίσω να πληρώνω την ίδια μου την κοροιδία καταβάλλωντας εισφορές στο Ταμείο Κοινωνικών Ασφαλίσεων το οποίο κατάκλεψαν διαχρονικά όλες οι κυβερνήσεις

Μάρτυρας αυτή την φορά θα είναι λειτουργός του Γενικού Ελεγκτή

Ο ίδιος ο Γενικός Ελεγκτής καταγράφει τουλάχιστον από το 2003 και μετά σε όλες του τις ετήσιες Εκθέσεις και ξεμπροστιάζει αυτή την κατασπατάληση των εισφορών μας που το 2013 ήταν πέραν των 7,5 ΔΙΣ

Αυτή την στιγμή δεν υπάρχει ούτε σεντ πραγματικό αποθεματικό
ενώ το κράτος χρωστά στο Ταμείο πέραν των 7,5 ΔΙΣ και δεν έχει όπως φαίνεται καμμιά πρόθεση να τα επιστρέψει

Το Ταμείο Κοινωνικών Ασφαλίσεων είναι μια κορυφαία κοινωνική κατάκτηση την οποία έριξαν στο κάλαθο των αχρήστων όλοι οι κυβερνώντες διαχρονικά και την έχουν καταστήσει έναν φοροεισπρακτικό μηχανισμό για να καλύπτουν τις τρύπες τους

Κανένας απολύτως δεν λογοδότησε για αυτό το έγκλημα εις βάρος μας που πλέον είναι καθαρό στα μάτια του κάθε αδαή με το πετσόκομα των συντάξεων το κόψιμο των επιδομάτων και τις αυξήσεις των ορίων συνταξιοδότησης κατά ξεκάθαρη παράβαση του άρθρου 9 του Συντάγματος και δεν θα λογοδοτήσει κανέας αν δεν τους εξαναγκάσουμε

Ο ίδιος ο Γενικός Ελεγκτής διαπιστώνει όλα αυτά, αλλά μια χαρά όλοι οι διευθυντές των υπηρεσιών κοινωνικής ασφάλισης οι υπουργοί οι γενικοί διευθυντάες μια χαρά θα αφυπηρετήσουν θα πάρουν τις παχουλές τους συντάξεις

και όταν επιδεινωθεί ακόμα περισσότερο η ξεκάθραη μη βιωσιμότητα του ταμείου αφού οι συνταξιούχοι θα αυξάνονται ενώ οι εργαζόμενοι θα μειώνονται ολοένα και περισσότερο με την αυξανόμενη μετανάστευση των κυπρίων να επιδεινώνει ακόμα περισσότερο την κατάσταση μείωσης των εισφορών και την αυξανόμενη φυγή των μεταναστών πολιτών τρίτων χωρών

Ξέρω ότι ο άνθρωπος συνηθίζει τα πάντα, ακόμα τζαι εξωγήινοι να έρτουν τζαι να αιωρούνται με ιπτάμενους δίσκους στον ουρανό χωρίς να κάνουν τίποτα σε κανά δυο μήνες θα το συνηθίσετε τζαι τούτο τζαι θα συνεχίσετε την πιθανόν μίζερη ζωούλα σας

Όμως η πολιτική ανυπακοή είναι ένα κορυφαίο μέτρο πολιτικής αντίστασης το οποίο όμως έχει συγκεκριμένες συνέπειες τις οποίες αυτός που το ασκεί πρέπει είναι έτοιμος να επωμιστεί

Όποιος νομίζει ότι υπάρχει αγώνας εκ του ασφαλούς ας γυρίσει πλευρό στο φουμπου τζαι ας συνεχίσει να γράφει μεγάλες κουβεντούες τζαι να βάλλει λαικ

Η δίκη μου θα τελειώσει σύντομα και η πιθανότητα φυλάκισης είναι όχι απλά υπαρκτή αλλά ίσως το αναπόφευκτο αποτέλεσμα

Σκέψου το εξής: αν εγώ σταματήσω αυτό που κάνω τζαι πω στα @@ μου ρε, σταματώ τζαι κανεί, εν θα την φάω εγώ μόνος μου

τι νομίζεις ότι θα γίνει; θα ξαναασχοληθεί κανένας με το θέμα της κρατικής κλοπής των 7,5 ΔΙΣ;;;

Αν σταματήσω να ασχολούμαι με το θέμα αυτό τι θα γίνουν τα 7,5 δις που κατέβαλες διαχρονικά ρε κυπρέε εσύ τζαι οι γονείς σου τζαι οι παππούες σου;

Τίποτα δεν θα γίνει

και μόνο που αυτό το θέμα παραμένει ζωντανό μέχρι τώρα δείχνει την δύναμη που μπορεί να έχει ο κάθε ένας από εμάς που είναι αποφασισμένος να κάνει κάτι πρακτικό και το διεκδικήσει αληθινά

μην ξεχνάς ότι τούτη ούλλη η ιστορία εξεκίνησε που έναν άνθρωπο τζαι μόνο και με την βοήθεια του Μάριου Δημητρίου και της συνέντευξης που μου πήρε στις 20/12/2013 ξεκινησε και μεγάλωσε αυτό που γίνεται με την δημιουργία της Πρωτοβουλίας Κοινωνικού Ελέγχου ΤΚΑ και την Κινηση Αμεσοδημοκρατίας

Ακολουθούν αυτή την σελίδα μέχρι σήμερα 628 άνθρωποι, ο καθένας ας αναλάβει τις ευθύνες του αν πραγματικά θέλει να αλλάξει κάτι

Προσωπικά έχω ήδη κάνει τις επιλογές μου και το θέμα εδώ δεν αφορά καθόλου εμένα και αυτό μπορούν να το δουν όλοι όσοι δεν είναι σκατόψυshοι κομπλεξικοί κυπρέοι ανθρωπίσκοι

Τα λοούθκια ετελειώσαν πλέον, η κατάσταση θα συνεχίσει να επιδεινώνεται στην Κύπρο και δεν προκειται να καλυτερεύσουν τα πράγματα

Η παρουσία στο δικαστήριο μεθαύριο είναι μια ένδειξη ότι στηρίζεις έστω και με την φυσική σου παρουσία αυτή την τεράστια προσπάθεια

Αν δεν μπορείς, δεν πειράζει, στήριξε την με όποιο τρόπο εσύ θεωρείς πρόσφορο, ακόμα και με την κοινοποίηση αυτή

Το πιο σημαντικό όμως είναι η θέληση σου για οργάνωση ώστε να απαιτήσουμε και να επιβάλουμε τις αλλαγές που θέλουμε

Ως Πρωτοβουλία Κοινωνικού Ελέγχου Ταμείου Κοινωνικών Ασφαλίσεων με επιστολή μας στον πρόεδρο της Βουλής και στην Επιτροπή Εργασίας και Κοινωνικών Ασφαλίσεων θα έχουμε προσπάθεια παρέμβασης σε όλες τις συνεδριάσεις που αφορούν το Ταμείο

Σταμάτα να είσαι ένας μαλθακός ανθρωπάκος και γίνει ενεργός πολιτης και άνθρωπος

Σχολιάστε

Filed under "δικαιοσύνη", "θεσμοί", Αλληλεγγύη, Πρωτοβουλία Κοινωνικού Ελέγχου Ταμείου Κοιν Ασφαλίσεων, Πολιτική Ανυπακοή

Ο τρόμος των δικαστών του Ανωτάτου που αντιλαμβάνονται πλέον ότι δεν βρίσκονται στο απυρόβλητο

Πρόσφατα ο Φιλελεύθερος δημοσίευσε μια δημοσκόπηση στην οποία καταγραφόταν η απαξίωση του κόσμου προς τον λεγόμενο θεσμό της δικαιοσύνης

Η πλήρης απαξίωση για την «Δικαιοσύνη» σε σχέση με το οικονομικό έγκλημα
http://www.livenews.com.cy/cgibin/hweb?-A=81253&-V=news … Δημοσκόπηση για δικαιοσύνη 91% θεωρούν ότι οι έρευνες για το έγκλημα της Οικονομίας δεν βρίσκεται σε καλό δρόμο.

Ο κύριος Νικολάτος Πρόεδρος του Ανωτάτου απέστειλε επιστολή στην εφημερίδα στην οποιά εξέφραζε την δυσφορία του και άλλα πολλά που καταγράφω κάτω

Δεν είναι δυνατόν όμως κύριε Νικολάτο και κυριοι δικαστές του Ανωτάτου να καθορίζετε ξεκάθαρα πολιτικές τους κράτους και να μην είστε διατεθειμένοι να δέχεστε καν την κριτική και την δυσφορία του κόσμου που δυσανασχετεί με τις αποφάσεις

Δεν είναι δυνατόν να αποφασίζετε εσείς που δεν έχετε εκλεγεί από κανέναν
(έστω και μέσω του άθλιου συστήματος που έχουμε που κάθε 5 χρόνια απλα ψηφίζουμε τον αυτοκράτορα μας)

για κατεξοχήν πολιτικά ζητήματα ζωής και θανάτου όπως το κούρεμα και να μην δέχεστε την κριτική

Δεν είναι δυνατόν να αποφασίζετε ένα ξεκάθαρα πολιτικό ζήτημα ουσίας που αφορά το δικαίωμα στέγης και αξιοπρεπούς διαβίωσης και μάλιστα όταν το ιδιο το μνημόνιο καθορίζει ότι φταίνε οι τράπεζες που εκμεταλλεύτηκαν το εποπτικό κενό σε σχέση με τον τομέα των δανείων ακινήτων

δεν είναι δυνατόν λοιπόν, να αποφασίζετε εσείς ένα ξεκάθαρο πολιτικό θέμα και να βγάζετε αντισυνταγματικό ένα νο΄μο της βουλής που τουλάχιστον έλεγε ότι αν οι τράπεζες σου πάρουν το σπίτι τουλάχιστον να μην χρωστάς!!!

Δηλαδή κύριε Νικολάτο και κύριοι δικαστές του Ανωτάτου αποφασίσατε ΚΑΙ να εκποιηθούν τα σπίτια του κόσμου ΚΑΙ να χρωστούν τζαι που πάνω!!!!!! ΚΑΙ θέλετε και να μην υπόκειστε σε κριτική!!!

ΚΑΙ οι 13 δικαστές αποφασίσατε αυτο το πράμα που επηρεάζει τις ζωές εκατοντάδων χιλιάδων ανθρώπων αλλά θέλετε να μην σας κρίνουν κιολας!!!

Δε νομίζω να υπήρξαν ξανά τόσες πολλές αναπομπές νόμων από πρόεδρο της δημοκρατίας και τόσες πολλές φορές να έχουν κηρυχτεί αντισυνταγματικοί αυτοί ……

Να κάμω τζαι μιαν εισήγηση ρε παιθκιά….Για να μην χάνουμε χρόνο ας πηγαίνουν κατευθείαν στους δικαστές να αποφασίζουν άμεσα τις πολιτικές που οι ίδιοι θεωρούν σωστές……
Ο πρόεδρος του Ανωτάτου Νικολάτος έστειλε επιστολή προς τον Φιλελεύθερο

γράφει:
Ο κ. Νικολάτος, «χωρίς να αμφισβητείται το δικαίωμα των δημοσιογράφων και των Πανεπιστημίων να διεξάγουν έρευνες και να επικρίνουν και τα δικαστήρια», ερωτά εάν «τη στιγμή που εκτοξεύονται κατηγορίες για διάφορους Θεσμούς του Κράτους, εξυπηρετεί το δημόσιο συμφέρον, η πλήρης και γενική κατεδάφιση και ισοπέδωση της Δικαστικής Εξουσίας, του τελευταίου καταφυγίου του πολίτη, ώστε να μην παραμείνει τίποτε όρθιο στο οποίο οι πολίτες να μπορούν να προσβλέπουν με εμπιστοσύνη;».

«Εκτιμώ, επίσης», συνεχίζει ο κ. Νικολάτος, «ότι, σε έρευνες και δημοσκοπήσεις για τη Δικαστική Εξουσία, είναι επιβεβλημένο να ζητούνται και οι απόψεις της ίδιας (της Δικαστικής Εξουσίας) και να τίθενται ενώπιον των ερωτουμένων, πριν κληθούν να κρίνουν ή να εξάξουν συμπεράσματα». – See more at: http://www.philenews.com/…/ti-apanta-o-proedros-tou-anotato…

Σχολιάστε

Filed under "δικαιοσύνη", "θεσμοί", "οικοδομική φούσκα", "οικονομική κρίση"