Κάτι διαφορετικό :)

 

 

6 Σχόλια

Filed under ας πούμε, καλλιτεχνικά ;), διάφορα

6 responses to “Κάτι διαφορετικό :)

  1. μα έχουμε έτσι ωραία πλάσματα στη Κύπρο;
    😉

    Μου αρέσει!

  2. Ανώνυμος

    file oraio to blog sou . teleftea omos en polla santanomeno. oi palies anartiseis fkainoun protes tzai oi nees emfanizontai mes tin mesi.

    Μου αρέσει!

  3. είδες ρόουζ μου που έχουμε και στην κύπρο έτσι ωραία πλάσματα!!!!!!

    χαίρομαι πολύ που σου άρεσε 😉

    φίλε ανώνυμε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!!!
    βασικά αυτό που έκανα είναι να έχω πρώτα κάποια άρθρα τα οποία θεωρώ σημαντικά

    και γιαυτό βγαίνουν πρώτα, οι νέες αναρτήσεις φαίνονται με την χρονολογική τους σειρά στα δεξιά του blog κάτω από την λίστα που γράφει Πρόσφατα άρθρα

    νάσαι καλά!!

    Μου αρέσει!

  4. Ταλαντούχα η Στέλλα.Έχει κυκλοφορήσει δίσκος με το τραγούδι που ανέβασες osr;

    Υ.Γ.Έχει δίκιο ο ανώνυμος.Βάλε μια τάξη στις αναρτήσεις σου 🙂

    Μου αρέσει!

  5. osr

    Αγαπητή Εύα, ευελπιστεί ότι με τη νέα σχολική χρονιά 😉
    θα έχει ολοκληρωθεί η ηχογράφηση και επεξεργασία των τραγουδιών!!!!!!

    θα υπάρξει σίγουρα ενημέρωση! 😉

    όσον αφορά τις αναρτήσεις, γενικώς είμαι άτακτος! 😉

    Μου αρέσει!

  6. cancel

    na xairomaste tin aidona:)))))))))))))))

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε