VIDEO – Δύο παράλληλοι κόσμοι

Νέα «ραδιοφωνική» διαδικτυακή  mp3 εκπομπή

Για να μπορέσετε να την άκούσετε «πηγαίνετε» στο μαύρο κουτάκι που γράφει Box Net 

το οποίο βρίσκεται στα δεξιά του blog κάτω από τα κείμενα με τίτλο “Δημοφιλή Άρθρα”

απλά πατήστε πάνω στο όνομα του αρχείου που γράφει PARALLHLOI KOSMOI  και περιμένετε λίγη ώρα να το κατεβάσει ο υπολογιστής σας (ίσως  1 λεπτό)

το αρχείο ειναι σε μορφή mp3 όπως όλα τα υπόλοιπα τραγούδια που έχω ανεβάσει στο box net

καθώς επίσης και η πρώτη απόπειρα εκπομπής με τίτλο TO XRHMA WS XREOS

όλες οι εκπομπές θα είναι γραμμένες με κεφαλαία γράμματα για να ξεχωρίζουν από τα τραγούδια

το αρχείο αυτό έχει διάρκεια 18.23 λεπτών

2 Σχόλια

Filed under Εκπομπές "ραδιοφωνικές" mp3, Η δική μου η πατρίδα έχει μοιραστεί στα δυό....παράλληλοι κόσμοι στην κύπρο σήμερα, Κυπριακό, Παγκόσμιο Σύστημα-Αλήθειες κρυμμένες

2 responses to “VIDEO – Δύο παράλληλοι κόσμοι

  1. καλοταξιδο το εγχειρημα Ors

    Μου αρέσει!

  2. ευχαριστώ αγαπητή μου ρόουζ νασαι καλα!!!

    αλλά πρέπει να με μπέρδεψες με τον osr 😉

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε