Video – Ο εχθρός….. μέρος 2 update

26 Σχόλια

Filed under Εκπομπές "ραδιοφωνικές" mp3, Παγκόσμιο Σύστημα-Αλήθειες κρυμμένες, αλήθεια, διάφορα, κρίση

26 responses to “Video – Ο εχθρός….. μέρος 2 update

  1. Το πρόβλημα με το αεροδρόμιο ενεν ότι το διαχειρίζεται ιδιωτική εταιρία, αλλά ότι το δημόσιο εν έσιει το πάνω χέρι. Δηλαδή αντί να ιδιωτικοποιήσουν τις υπηρεσίες αλλά να διατηρήσουν ownership τζιαι έλεγχο, οι δικοί μας ως συνήθως εκάμαν τα κώλους τζιαι επουλήσαν την ψυχή τους στον διάολο (λέγε με Σιακόλα ή οποιονδήποτε άλλο καπιταλιστή)

    Το να κρατούμε τα πάντα στο δημόσιο ένεν λύση. Εν τόσο πολλή το βόλεμα τζιαι η σύψη στο δημόσιο που ότι το περιλαμβάνει πολλαπλασιάζει τα κόστα.

    Τζίνο που θέλω να δω εν state owned υπηρεσίες οι οποίες παρέχονται μέσω του ιδιωτικού τομέα. Τζιαμέ μόνο στα συμβόλαια μπορούν να φαν οι υπέροχοι πολιτικοί μας, τζιαι όι σε όλη τη διαδικασία. Υπόψη ότι εν μιλώ για ημικρατικούς οργανισμούς. Τζίνοι μπαίνουν στην ίδια κατηγορία με το δημόσιο.

    Αν συνεχίσει η ίδια υπόθεση απλά εννα έσιει 2 κατηγορίες εργατική τάξης.. τους haves τζιαι τους have nots όπως ελάλεν η cyprus mail πριν λλίο καιρό. Τζίνους που ασχέτως αν δουλέψουν η όι εννα πιάννουν παχουλό και σταθερό εισόδημα, τζιαι τους υπόλοιπους που ασχέτως αν δουλέψουν θα τους πηδά ο εργοδότης και στην καλύτερη θα διατηρήσουν τη δουλειά τους (μέχρι φυσικά να κάνει ηλίθιες επιχειρηματικές κινήσεις ο εργοδότης και να αναγκαστεί να τους πετάξει στον δρόμο καθώς θα παττίσει την εταιρία.. κάτι που ο οποίος θα ονομάσει diversify και θα συνεχίσει να ρουφά το αίμα κάποιων άλλων εργαζομένων σε κάποιον άλλο τομέα). Γι’ αυτό επιμένω στον κρατικό έλεγχο, με πολλά αυστηρή νομοθεσία – τζιαι έλεγχο – για εργασιακές σχέσεις τζιαι την διαβεβαίωση ότι αν κάτι πάει στραβά με την υπηρεσία, υπεύθυνο θα είναι το κράτος (aka η κυβέρνηση τζιαι το εκάστοτε κυβερνών κόμμα), όι ο κάθε καπιταλιστής που στην τελική εν τον κόφτει

    Μου αρέσει!

  2. Για πες αν ξέρεις…

    Για εκείνο το νέο αεροδρόμιο… έγιναν έρευνες για τα ρεύματα αέρα, την ομίχλη και την βροχόπτωση;

    Ρωτάω απλώς…

    Μου αρέσει!

  3. osr

    τόσες λεπτομέρειες δεν ξέρω αγρινέ

    αλλά αν κρίνω από το το έγινε πριν λίγες μέρες που καθηλώθηκαν τα αεροπλάνα πάλι λόγω ομίχλης λες και είμαστε στον βόρειο πόλο

    προφανώς και δεν έγινε τίποτα απ΄όσα λες

    εσύ ξέρεις κάτι παραπάνω;

    εδώ το madisson δεν έχει καν άδεια και σε όλα τα ραδιόφωνα τηλεοράσεις εφημερίδες πινακίδες στο δρόμο διαφημίζεται συνέχεια

    απλά ήθελαν να κάνουν την χάρη στον μάστρε σιακόλα και στον χριστοφή που τάχα δεν τον βρίσκουν για να του επιδώσουν!!!!!

    Μου αρέσει!

  4. osr

    γιώργο το αεροδρόμιο το ανέφερα ως ενδεικτικό παράδειγμα του τρόπου που λειτουργούν τα πράγματα

    λες ότι
    » Το να κρατούμε τα πάντα στο δημόσιο ένεν λύση.Εν τόσο πολλή το βόλεμα τζιαι η σύψη στο δημόσιο που ότι το περιλαμβάνει πολλαπλασιάζει τα κόστα.»

    αυτό είναι σωστό όσο συνεχίζουμε να δεχόμαστε αυτό το σύστημα τον καπιταλισμό όπως περιγράφεται και στο βιντεακι ως την υπέρτατη αλήθεια το αδιαμφισβήτητο σύστημα λειτουργίας των πάντων κλπ κλπ

    φυσικά και μέσα από τα σκατά του συστήματος θα δω πως μπορώ να βελτιώσω την ζωή των ανθρώπων πχ αυτό που προτείνεις

    » Το πρόβλημα με το αεροδρόμιο ενεν ότι το διαχειρίζεται ιδιωτική εταιρία, αλλά ότι το δημόσιο εν έσιει το πάνω χέρι. Δηλαδή αντί να ιδιωτικοποιήσουν τις υπηρεσίες αλλά να διατηρήσουν ownership τζιαι έλεγχο, οι δικοί μας ως συνήθως εκάμαν τα κώλους τζιαι επουλήσαν την ψυχή τους στον διάολο (λέγε με Σιακόλα ή οποιονδήποτε άλλο καπιταλιστή)»

    αλλά διαφωνώ στο τρόπο που γίνονται αυτές οι προτάσεις

    δηλαδή διαφωνώ κάθετα με το να λέμε ότι η λύση μέσα στον καπιταλισμό είναι αυτό και αυτό δηλαδή απλά ως διαχείριση του συστήματος το οποίο ειναι η αδιαμφισβήτη υπέρτατη αλήθεια

    όποιος διαφωνεί με αυτό το γαμημένο το σύστημα κατά τη γνώμη μου θα πρέπει να το θέτει συνεχώς σε ότιδήποτε προτείνεται απλά ως πρόσκαιρο μέτρο

    ο λόγος έτσ κι αλλοιώς που έγινε αυτό ε΄ναι γιατί ο σιακόλας και ο κάθε σιακόλας που ελέγχει τους δημοσιοκάφρους και τα μμεξεπάταησης το επέβαλαν στους πολιτικάντηδες που όπως είπαμε είναι απλά τα τσιράκια της αληθινής εξουσίας

    τα οποία δεν θα ακουμπήσουν ποτέ τους μάστρους τους αν θέλουν να συνεχίσουν την καριέρα τους

    Μου αρέσει!

  5. aspromavro

    Φίλε οσρ55
    Πολλά ευκολο να τα λαλείς τούτα που λαλεί το zeitgeist τζαι ξέρω γω, τζαι σε λίον θα γίνει μια νέα θρησκεία.
    Ούλλα που τα πράματα που λαλείς εν σωστά.
    Αλλά εν μας λαλείς πως θα δουλεύκουν οι εφημερίδεσ χωρίς διαφημίσεις. Να τες πιάσει το κράτος, τζαι να κάμνει τη δική του προπαγάνδα? Ίσως μια λύση είναι τα μπλοκς.
    Τι θα γίνετουν ο κόσμος χωρίς τράπεζες. Πράγματι οι τράπεζες πουλούν αέρα? όι φιλε οσρ, η τράπεζες βοηθούν στην ανάπτυξη του τόπου. αν δεν ήταν η τράπεζες ήταν να είμαστε 1000 χρόνια πίσω. Ναι, φκάλουν μεγάλο κέρδος, ναι έσιει λάθος το σύστημα τζαι πρέπει να έσιει παραπάνω έλεγχο η κυβέρνηση αλλα εν πουλούν αέρα.

    Μου αρέσει!

  6. osr

    αχιλλέα θα δω το λινκ που μου έβαλες όταν έχω χρόνο και θα σου πω

    informa νασαι καλά φίλε μου!!

    φίλε aspromavro εν εύκολο να λαλείς τζείνα που βλέπεις και πιστεύεις ότι εν σωστά

    ακριβώς αυτό κανω τζαι εγώ

    και χαίρομαι που λες ότι
    «Ούλλα που τα πράματα που λαλείς εν σωστά»

    ασχέτως αν στην αρχική σου πρόταση αφήνεις κάπως να νοηθεί ότι εν εύκολο να λαλείς πελλαρούες τύπου ζειτγκειστ τζαι ξέρω γω…

    από κει και πέρα

    το αν το zeitigeist εννα γίνει νέα θρησκεία δεν με απασχολεί

    προσωπικά όσον αφορά το zeitgeist έχω πάρα πολλές επιφυλάξεις όσον αφορά το πως θα φτάσουμε στον στόχο του

    και ο λόγος έιναι γιατί παραβλέπει εντελώς την αιτία όλων των δεινών της ανθρωπότητας που είναι το οικονομικό σύστημα που επιβλήθκε στον κόσμο
    δηλαδή ο καπιταλισμός ο οποίος έχει πολύ συγκεκριμένο περιεχόμενο το οποίο αναλύεται σε πάρα πολλά κείμενα στο blog μου

    το χρηματοπιστωτικό σύστημα το οποίο λειτουργεί έτσι όπως λειτουργεί σύστημα τον τελευταίο αιώνα έχει τεράστιο μερίδιο στην δημιουργία φτώχειας

    το zeitgeist είναι ένα κίνημα και καλώς υπάρχει εφόσον λέει πράγματα που συμφωνώ και πρέπει να αλλάξουν ώστε να βελτιωθεί η ζωή όλων των αθρώπων και όχι κάποιων

    το λοιπόν φιλε ασπρόμαυρε αυτό που πρέπει να κάνεις είναι το πιο δύσκολο πράμα

    δηλαδή να ξεμάθεις αυτό που έμαθες

    προσπάθησε να σκεφτείς έξω από αυτό που σου επέβαλαν ως την απόλυτη αλήθεια δηλαδή ότι αυτό το σύστημα της αστικής αντιπροσωπευτικής τάχα δημοκρατίας μέσα στα πλαίσια καπιταλισμού είναι αυτό και δεν μπορεί να λειτουργήσουν οι άνθρωποι αλλοιώς

    σκέψου μόνο ότι αυτό το σύστημα υπάρχει μόνο από το τέλος του 18ου αρχές του 19ου αιώνα στην γαλλία την αγγλία τις ηπα και πολύ μεταγενέστερα σε άλλα δυτικά κράτη

    ρωτάς πχ

    «Τι θα γίνετουν ο κόσμος χωρίς τράπεζες. Πράγματι οι τράπεζες πουλούν αέρα?»

    ναι για πες; τι θα γίνετουν ο κόσμος χωρίς τράπεζες;

    θα ήταν απλά πολύ καλύτερος

    θα σου πω κάποια απλά πραγματάκια τα οποία είχα γράψει σε ένα άλλο φιλούιν που πιστεύκει όπως τζαι συ στον καπιταλισμό και ότι δεν υπάρχει τίποτα άλλο

    στην κύπρο ίσχυε μέχρι το 2001 ο νόμος περί τόκου
    του 1977
    ο νόμος αυτός εν ολλίγοις όριζε ότι σε κανένα δάνειο ο τόκος δεν μπορεί να ξεπεράσει το αρχικό κεφάλαιο

    δηλαδή αν κάνεις δάνειο 2 χιλιάδων λιρών όοοοοτι και να γίνει όσος χρόνος και να περάσει ο τόκος μπορεί να φτάσει μόνο μέχρι τις 2 χιλιάδες λίρες

    δηλαδή ότι και να γίνει κάποιος που κάνει δάνει 2 χιλιάδων λιρών το μάξιμουμ που θα υποχρεωθεί να πληρώσει στους τοκογλύφους τράπεζες θα είναι 4 χιλιάδες λίρες

    το λοιπόν

    το 1999 ήλθε ο πανάθλιος νόμος από την ΕΕ περί ελευθεροποιήσεως των επιτοκίων που τέθηκε σε ισχύ το 2001 ο οποίος κατάργησε το νόμο περι τόκου και μπορεί πλέον να επιβάλλεται τόκος για πάντα

    δηλαδή να κάνεις δάνει 2 χιλιάδες λίρες και ο τόκος να φτάσει πχ 15 χιλιάδες λίρες (το είδα και αυτό)

    και εν ολλίγοις έλεγε ότι οι τοκογλύφοι τραπεζίτες μπορούν όποτε τους καυλώσει και χωρίς να επικαλούνται κανένα λόγο να τροποποιούν το επιτόκιο εννοείται προς τα πάνω

    το 2003 πριν αρχίσει να μεγαλώνει η φούσκα που δημιουργησε ο περι ελευθεροποιήσεως των επιτοκίων νομος
    ( ακριβώς όπως έγινε στις ηπα και έγινε η λεγόμενη κρίση)
    αγόρασαμε διαμέρισμα τριάρι στον στρόβολο ξέρεις πόσα; 59 χιλιάδες λίρες

    σήμερα ένα παρόμοιο διαμέρισμα το πουλάνε οι βρωμισμένοι ντιβέλοπερ 270 χιλιάδες ευρώ

    γιατί;

    μα γιατί οι τράπεζες πλέον δάνειζαν πολύ εύκολα σε όλους γιατί μπορούσαν στο διηνεκές να χρεώνουν τόκους ενώ δεν έδιναν τίποτα-αέρα

    οι ντιβέλοπερ άννοιαν το στόμα τους τζαι έλεαν ό,τι ήθελαν δηλαδή τιμές που δεν ανταποκρίνονταν σε τίποτα παρά σε καθαρό κέρδος

    τζαι έλεαν του κόσμου, αφού εννα κάμεις δάνειο ολάν να πληρώνεις για 40 χρόνια

    τζαι έτσι σιγά σιγά οι τιμές έφτασαν σε ύψη δυσθεώρητα χωρίς απολύτως κανένα λόγο απλά και μόνο λόγω καθαρού κέρδους

    ακριβώς όπως έγινε στις ηπα

    ώσπου οι άνθρωποι που έκαναν «δάνεια» στις ηπα τζαι δεν μπορούσαν να τα πληρώσουν σταμάτησαν να τα πληρώνουν όλοι και …….μπουυυυυυυυυυυυυυυυμ έσπασε η φούσκα

    αφού οι τράπεζες που ΔΕΝ ΕΔΙΝΑΝ ΤΙΠΟΤΑ δηλαδή έδιναν αέρα και οι οποίες τα πούλησαν πάρακατω και οι άλλοι πάρακατω βλέπε λίμαν μπράδερς aig κλπ έμειναν χωρίς ρευστό αφού πλέον δεν πλήρωναν οι χρεώστες δεν μπορούσαν να αποπληρώσουν τα δικά τους δεν είχαν αποθεματικό για να δημιουργήσουν νέο αέρα, ο κόσμος δεν έκανε δάνεια και εκάτσαν πάνω

    χρεωκόπησαν οι τοκογλύφοι τράπεζες

    αλλά ήρθε το φιλούιν ο ομπάμα και το πρώτο πράγμα που έκανε ήταν να δώσει άνευ όρων στις τράπεζες

    770 ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑ ΔΟΛΑΡΙΑ ώστε να μπορούν να έχουν αποθεματικό για να δημιουργούν αέρα να «δανείζουν»

    όπότε φίλε μου, αν δεν υπήρχαν τράπεζες πολύ απλά τα προιόντα θα είχαν την αληθινή τους τιμή αφού αυτός που το πουλάει θα ξέρει ότι ο κόσμος δεν θα μπορεί να έχει 20 χιλιάδες ευρώ στην τσέπη πχ τα οποία θα χρωστά για 5 χρόνια στον κάθε τοκογλύφο

    οπότε αυτόματα οι τιμές θα αποκτήσουν την πραγματική τους αξία

    οι τράπεζες δεν βοηθούν σε καμιά ανάπτυξη αφού δεν δίνουν χρήματα

    ο νόμος λέει ότι μια τράπεζα για να σου δανείσει 10 πρέπει να έχει 1

    το καταλαβαίνεις αυτό;

    η τράπεζα όταν κρατά 1 ευρώ μπορεί να δανείσει 10

    πως είναι αυτό δυνατόν;

    μα είναι, γιατί στην πραγματικότητα η τράπεζα δεν σου δανείζει τιποτα

    απλά σου δίνουν χαρτούθκια με σχεδιουθκια που γράφουν αριθμους

    τόσο απλά

    ψάξε τοοο

    από κει και πέρα

    ρωτάς
    «Αλλά εν μας λαλείς πως θα δουλεύκουν οι εφημερίδεσ χωρίς διαφημίσεις»

    και γιατί πρέπει να βρω ένα τρόπο για να δουλεύκουν οι κερδοσκοπικές εταιρείες που λέγονται εφημερίδες;

    στα @@ ΄μου

    απλά επισημαίνω ότι σε αυτό το σύστημα που ζούμε δηλαδή το καπιταλιστικό ο τύπος είναι πουλημένος στους διαφημιστές του αφού αυτοσκοποός τους είναι να βγάλουν κέρδος

    ο μόνος πραγματικά ελεύθερος τύπος είναι αυτός που δεν έχει ανάγκη κανένα

    όταν οι τοκογλύφοι τράπεζες σου δίνουν εκατομύρια για διαφημίσεις είναι αυτονόητο ότι ο δημοσιοκάφρος δεν θα τον ακουμπήσει ποτέ

    εγώ προσωπικά είμαι εναντίον αυτού που ονομάζεται κράτος πόσο μάλλον αυτού του συστήματος το οποίο δεν είναι ούτε δημοκρατία και φυσικά δεν έχουμε ελευθερία του τύπου κλπ

    αλλά αυτό είναι μια άλλη συζήτησης την οποία όμως έχω κάνει επανειλημμένως εδώ μέσα

    Μου αρέσει!

  7. aspromavro

    ‘το λοιπόν φιλε ασπρόμαυρε αυτό που πρέπει να κάνεις είναι το πιο δύσκολο πράμα

    δηλαδή να ξεμάθεις αυτό που έμαθες’

    θέλω να σου πώ ότι δεν έχω τίποτε δεδομένο, τα βλέπω όλα αντικειμενικά, τα βλέπω όλα άσπρα μαύρα.

    στην αμερική επροσπαθήσαν να προσφέρουν στεγη τζαι στους φτωχούς, να πραγματοποιήσουν το αμερικανικό όνειρο, γι’ αυτό εκάμαν τα πούτους.

    αν δεν ήταν οι τράπεζες οι φτωχοί δεν θα είχαν ποττέ τα λεφτά για σπίτι, αφου όπωσ λαλείς δεν χρειαζόμαστε δάνεια.

    οι τράπεζες πιάνουν τα λεφτά που κάποιον που έσιει παραπάνω τζαι εν σκοπεύκη να τα επενδύση τζαι διά τα σε κάποιους που τα θέλουν για επένδυση.

    τούντα λεφτά μπορεί να καταλήξουν στον πλούσιο πάλε, ο οποίος θα τα ξανακαταθέση. έτσι φκαίνει τζαι το 10:1

    λαλείς ο κόσμος θα ήταν καλύτερος. τα τελευταία 100 χρόνια παγκόσμια, το βιοτικό επίπεδο αυξήθηκε, η προσδοκώμενη διάρκεια ζωής αυξήθηκε, υπάρχει ανάπτυξη, οι φτωχοί είναι σε ένα καλύτερο επίπεδο.

    Τι πάει λάθος κατά τη κοινή άποψη είναι ότι το χάσμα μεταξύ πλουσίον και φτωχών αυξήθηκε. η αμερική τυπώνει λεφτά εις βάρος τον άλλων. για να κάμουν αυξημένα κέρδη στις τράπεζες παίρνουν μεγάλα ρίσκα εις βάρος άλλων.

    το παρόν σύστημα φυσικά και δεν είναι τέλειο αφου δημιουργεί φούσκες. μια απο αυτές πιστεύκω εν τζαι τα σπίθκια στη κύπρο. εν να δείξει.

    Μου αρέσει!

  8. osr

    ένα ένα πράμα

    » στην αμερική επροσπαθήσαν να προσφέρουν στεγη τζαι στους φτωχούς, να πραγματοποιήσουν το αμερικανικό όνειρο, γι’ αυτό εκάμαν τα πούτους»

    ποιοι επροσπάθησαν τούντο πράμα;

    Μου αρέσει!

  9. m4trix87

    Ότι βελτιώθηκε κάπως η ζωή των χαμηλότερων οικονομικά στρωμάτων τον τελευταίο αιώνα οφείλεται στην ανάπτυξη της τεχνολογίας,όχι στον καπιταλισμό.

    Με την ραγδαία τεχνολογική ανάπτυξη που έχει παρατηρηθεί τον τελευταίο αιώνα κανονικά θα έπρεπε το βιωτικό επίπεδο τους να βελτιωθεί ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ.

    Μου αρέσει!

  10. achilleas

    κυριε ματριξ ομως η τεχνολογια εξελισσεται λογω του καπιταλισμου, ναι τζαι στη Σ. ενωση εξελισσετουν η τεχνολογια αλλα οι για τον κοσμο, για την κυβερνηση μονο,

    ΟΣΡ: ο μπους τζαι η παρεα του εχαλαρωσαν τους νομους για δανεισμο για σπιτια, και γενικα εδωκαν κινητρα στες Fannie Mae and Freddie Mac που εννεν ακριβως ιδιωτικες εταιρειες, εν government sponsored, να καμνουν δανεια για σπιτια σε ατομα που εν ηταν αξιοπιστα, τζαι υπο κανονικες συνθηκες εν θα μπορουσαν να πιαν δανειο

    τζαι εν γι αυτο που πολλοι λαλουν οτι εν η κυβερνηση που φταιει για τη φουσκα, μαζι με την κεντρικη τραπεζα που εκραταν τα επιτοκια πολλα χαμηλα για πολλυ τζαιρο

    Μου αρέσει!

  11. osr

    ασπρόμαυρο είπαμε ένα ένα πράμα

    οπότε αναμένω την απάντηση σου

    «στην αμερική επροσπαθήσαν να προσφέρουν στεγη τζαι στους φτωχούς, να πραγματοποιήσουν το αμερικανικό όνειρο, γι’ αυτό εκάμαν τα πούτους”

    ποιοι επροσπάθησαν τούντο πράμα;

    επίσης ασπρόμαυρε και μάτριξ να μην κρίνετε εξ ιδίον τα αλλότρια

    ο κόσμος δεν είναι μόνο η κύπρος ούτε η ευρώπη και οι ηπα

    στην αφρικανική ήπειρο η θνησιμότητα έχει αυξηθεί ραγδαία τον τελευταίο αιώνα και κάθε λίγα δευτερόλεπτο πεθαίνει και ένα μωρό από ασιτία από αφυδάτωση και άλλες αρρώστιες λόγω της φτώχειας που μαστίζει αυτές τις χώρες

    τις οποίες κατακρεούργησαν οι καπιταλιστικές βιομηανικές αποικιοκρατικές δυνάμεις της δύσης
    κλέβοντας τους τις πρώτες ύλες και επιβάλλοντας τους δικτατορικά καθεστώτα φίλα προσκείμενα σε αυτούς τα οποία συνεχίζουν την πολιτική των καπιταλιστών αφεντικών τους

    ειδικά οι εγγλέζοι οι γάλλοι οι βέλγοι οι ισπανοί έχουν καταστρέψει όλες τις υποδομές της αφρικανικής ηπείρου και το ίδιο πράγμα έχουν κάνει οι εγγλέζοι στην ινδία όπου οι ασθένειες που έχουν εκλείψει (αλλά επανέρχονται και στην ευρώπη λόγω της ραγδαίας αύξησης της φτώχειας) θερίζουν

    η αφρικανική ήπειρος και τεράστιο μέρος της ασίας ζει μέσα στην εξαθλίωση που τους εχουν καταδικάσει οι αποικιοκρατικές καπιταλιστικές χώρες

    στις ηπα την μάνα του καπιταλισμού σύμφωνα με επίσημα στοιχεία του κράτους 40 εκατομύρια άνθρωποι ζουν σε συνθήκες εξαθλίωσης και απόλυτης φτώχειας

    οι νεόπτωχοι αυξάνονται και πληθύνονται συνεχώς

    η τεχνολογία αχιλλέα εξελίσσεται λόγω της ανθρώπινης δημιουργικότητας

    η οποία δεν χρειάζεται άλλο κίνητρο παρά μόνο την ανάγκη για δημιουργία οπότε το παραμυθάκι αυτό άστο

    δηλαδή ο μπους τζαι η παρέα του τι ακριβώς επεδίωκαν με όλα αυτά που λες ότι έκανε;

    ποιος ήταν ο στόχος τους;

    πες μας να δούμε

    Μου αρέσει!

  12. Τελικά εν να με κάμεις να σε συμπαθήσω ρε ΟΣΡ. Ο γραπτός σου λόγος φκάλλει μιαν μούχτι (κατά την κρίση μου) επιθετικότητα που με εκνευρίζει λλίο, πράμα που δεν βρίσκω σε αυτά που λαλείς μιλητά. Άρεσε μου η ανάλυση σου.

    Από τεχνικής πλευράς να σου πώ μερικές εντυπώσεις σαν ακροατής για να κάμεις το επόμενο καλλύττερο. Νομίζω ότι η συνεχής μουσική υπόκρουση αφαιρεί που την συγκέντρωση τζιείνου που ακούει. Μπορεί να την βάλλεις τέλλια τέλλια χαμηλά όταν μιλάς, μετά να πιάννεις μιαν ανάσαν τζιαι να την ηψηλώννεις για λλίον αφήννοντας μόνον το τραούδιν για να πνάζει τζιαι μερικά δευτερόλεπτα ο νους του τζιείνου που ακούει. Χωρίς όμως να του κόφκεις πολλά την ροή που κατά βάσην εν καλή εκτός σε λία σημεία που παέις τροχάδιν. Στην αρκήν αρθρώνεις καλά, ύστερα βιάζεσαι λλίο τζιαι μασάς μερικές λέξεις.

    Βρίσκω ότι το μιλητόν έχει πολλά παραπάνω δύναμη που το γραμμένο. Ίσως το ότι μεταδίδεις με τη φωνή σου ότι πιστεύκεις τζιείνα που λαλείς τζιαι φαίνεται μια εντιμότητα, είτε συμφωνεί ο άλλος μαζί σου είτε διαφωνεί.

    Μόνο ένα πράμα διαφωνώ κάθετα. Τι έχεις με την συνουσία τζιαι χρησιμοποιείς το σαν βρισιά; Άλλον ο βιασμός τζιαι άλλον η συνουσία. Σε ένα σημείο μάλιστα λαλείς «κάμνουν μας έρωτα». Ε όι τζιαι έρωτα ρε γαμώ το.

    Μου αρέσει!

  13. Για το σχόλιο του Γιώργου Ιορδάνου θέλω να πώ ότι σιοκκάρει με να ακούω αυτήν την ανάλυση που έναν «σοσιαλιστή». (Έβαλα το μέσα σε εισαγωγικά διότι σήμερα το σοσιαλδημοκρατικό κόμμα της Ελβετίας άλλαξεν το καταστατικόν του τζιαι έβαλε «την εκδημοκρατικοποίηση της οικονομίας» αντί «το ξεπέρασμα του καπιταλισμού» που έβαλεν το 1987 όταν είχεν αλλάξει το «ανατροπή του καπιταλισμού» που είχεν μετά τον πόλεμο). Εσύ ρε Γιώργο που θέλεις να αλλάξεις τον κόσμο, που έχεις επαναστατικές παρακαταθήκες στο ιστορικό της παράταξης που ακολουθείς, η μόνη λύση που μπορεί να φανταστείς στην διαχείρηση του δημόσιου πλούτου είναι να την δώκεις στους ιδιώτες; Ντάξει, όπως θέλει μιαν επανάστασην για να αλλάξουν αυτά που λαλεί ο OSR σχετικά με τους ιδιώτες κατόχους του πλούτου τζιαι της εξουσίας θέλει τζιαι μια για να αλλάξει η αρωστημένη κατάσταση στο δημόσιο, αλλά αντί να κάτσεις να φανταστείς τι πρέπει να γενεί για να έχουμεν μιαν λαϊκήν δημόσιαν υπηρεσίαν που να υπηρετεί τους πελάτες της, τζιαι όι τα συφφέροντα τζιαι την λούφα των υπαλλήλων της, θέλεις να τη διαλύσεις πιστεύκοντας στην φαντασίωση ότι ιδιότες θα τα κάμουν καλλύττερα; Έτο αεροδρόμιον τζιειαμαί. Τζιουνούρκον αεροδρόμιον τζιαι προχτές εκαρτέρουν 25 λεπτά μπροστά που το κολάνιν για να πιάω βαλίτσαν. Τζιαι σήμερα εγράφαν οι εφημερίδες ότι δεν εβάλαν πόμπες να γεμώνουν τα αεροπλάνα όπως ήταν προγραμματισμένα για να φκάλουν παραπάνω κέρδος στην κατασκευήν με αποτέλεσμαν να τα κάμνου πιττούες (τζιαι όχι πούττους Ασπρομάυρο, ο πούττος είναι το πιό όμορφο πράμα που μπορεί να σου δώκει οργασμό μετά που την χείρα σου). Τζαι ότι 5 μήνες μετά την λειτουργεία, δεν ηξέρουν πως να διοχετεύσουν τα αεροπλάνα για να μ εν καρτερά το έναν το άλλον, πάλε από λανθασμένους σχεδιασμούς για να εξοικονομήσουν. Έτα τζιαμαί τζιαι τα ιδιωτικά σου. Από τα σκατά στα κότσιρα.

    Μου αρέσει!

  14. achilleas

    ας μεινουμε στο θεμα μας για τα ΜΜΕξαπατησης τζαι βαρκουμαι να συζητω τα ιδια παλε για φιλοσοφιες για το αν εχουμε δημοκρατια κτλ

    ΜΜΕ που δουλεφκουν σωστα εν βασικο αναγκαιο στοιχειο μιας δημοκρατιας, αρα ας το λυσουμε τουντο προβλημα

    Μου αρέσει!

  15. osr

    acera καταρχήν απλά να πω ότι δαμέσα δα δεν εμπήκα ούτε για να κάνω φιλίες ούτε για να είμαι αρεστός σε κανένα και στα @@ μου εν πάσει περιπτώσει αν κάποιος δεν γουστάρει αυτά που λέω και όπως θέλει ας τα ονομάσει

    που τζαμέ τζαι τζει φυσικά και χαίρομαι όταν βρίσκω ανθρώπους να συμφωνούν με αυτά που γράφω και λέω και νοιώθω μεγάλη ηθική ικανοποίηση και παίρνω κουράγιο και πίστη

    οπότε χαίρομαι που σου άρεσε η ανάλυση και συμφωνείς με αυτά που λέω, είναι πολύ σημαντικό να υπάρχουν άνθρωποι οι οποίοι να έχουν ξεφύγει από την μασημένη παπαρολογία που μας ταίζουν που τον τζαιρό που είμαστε μωρά αρχής γενομένης από την ήδη δασκαλεμένη οικογένεια μας το εκπαιδευτικό σύστημα κλπ κλπ

    όσον αφορά για το τεχνικό μέρος, προβληματιζόμουν αν θα βάζω μουσική υπόκρουση στα βίντεο μου αλλά τελικά κατέληξα ότι είναι κάτι καλό αφού σπάζει η μονοτονία της αφήγησης

    φυσικά έχεις δίκαιο ότι κάποιους μπορεί να τους ενοχλεί και να χαλάει την αυτοσυγκέντρωση τους και πράγματι σε κάποια σημεία η μουσική ήταν αρκετά δυνατή αλλά την χαμηλώνα

    μάλλον θα την βάλω πιο χαμηλά την μουσική

    ο έρωτας και η συνουσία όταν είναι θεληματική και επιθυμητή και από τα δύο μέρη είναι ό,τι καλύτερο

    η βίαιη συνουσία φυσικά είναι ότι χειρότερο και αυτό μας κάνουν
    φυσικά οκ εν πασιαμικά που το είπα, αντί να πω οι τράπεζες που μας γαμούν είπα κάμνουν μας έρωτα που φυσικά εκαταλάβες το!

    όσον αφορά αυτά που λες για τον γιώργο ιορδάνου είναι ακριβώς αυτό που λέω και γράφω συνέχεια για τους ρεφορμιστές παντός είδους και επισημαίνω και σε άλλους που έχουν μπόκς

    η αντικαπιταλιστική πάλη πρέπει να αναδεικνύεται συνέχεια μέσα στον λόγο και στα επιχειρήματα

    η ταξική συνείδηση είναι το πλέον ουσιώδες για την όποια αλλάγή

    δυστυχώς ο χώρος αυτός της κυπριακής μπλοκοσφαιρας είναι γεμάτος με μόνο κατόνομα αντικαπιταλιστές που φοράνε απλά μια ταπέλα όπως τις τσούρες τζαι βελάζουν ακριβώς με τον ίδιο τρόπο που κάνουν τα καρκινώματα της εξουσίας δηλαδή τα κώματα

    αχιλλέα όσο επιμένεις να αντιμετωπίζεις τούντα θέματα αποσπασματικά τόσον εννα φτάνεις σε αδιέξοδα αν πράγματι είσαι ειλικρινής ότι θέλεις να φτάσεις κάπου τζαι προβληματίζεσαι αληθινά

    οι κουλ αλαζονικές υπεράνω κουβεντούες σου ότι τζαι καλά βαρκέσαι να συζητάς περί φιλοσοφίες κλπ κλπ πάντως μάλλον εν ενδεικτικές για τον τρόπο που σκέφτεσαι

    το αν έχουμε δημοκρατία δεν είναι αμπελοφιλοσοφίες αλλά εν η ουσία της όποιας αληθινής πολιτικής συζήτησης

    τα μμεξαπάτησης είναι απλά ένα άλλο δεκανίκι που στηρίζει ΄το υπάρχον σύστημα

    ΜΟΝΟ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΑ ΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΑ ΠΟΥΛΗΜΕΝΑ ΜΜΕ

    ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

    τζαι απαντώ τζαι στον ασπρόμαυρο

    ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΙΝΤΕΡΝΕΤ

    ΧΩΡΙΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ

    ναι ρε ΧΩΡΙΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ

    στις ηπα της δεκαετείας του 80 υπήρχαν πέραν των 2000 εναλλακτικών ραδιοφωνικών σταθμών που δεν έβαζαν ούτε και μια διαφήμιση

    Κατασκευάζοντας συναίνεση- Μπορείς να πολεμήσεις μόνο όταν δεις τον κίνδυνο….
    https://osr55.wordpress.com/2009/04/19/

    Μου αρέσει!

  16. achilleas

    diavasto jinto link poupano

    Μου αρέσει!

  17. achilleas

    ε φιλε βαρκουμαι να συζητω για το αν εχουμε δημοκρατια γιατι για να καμουμε ετσι συζητηση πρεπει να εχουμε μια κοινη βαση για να μπορουμε να αρκεψουμε, δηλαδη μπορει αλλον ορισμο να διας εσυ για την δημοκρατια αλλον εγω, τζαι επισης εν τοσο περιπλοκο θεμα που εν εσιει περιπτωση να καταληξουμε πουπουτε

    κουλ τζαι υπερανω κουβεντουες που τες ηβρες, κατ εμενα τουτο δειχνει ποσο προκατειλλημενος εισαι

    ατε οκ πες εν εχουμε δημοκρατια, ποιο εν το πρωτο βημα για να την κοντεψουμε? τζαι εν θωρω γιατι να μεν μπορουμε να συζητησουμε το θεμα τον ΜΜΕ αποσπασματικα

    Μου αρέσει!

  18. osr

    οκ έχεις δίκαιο αχιλλέα είμαι λλίον προκατειλημμένως μαζί σου, θα προσπαθήσω να μην είμαι και να θεωρώ ότι είσαι καλόπιστος

    στις πρώτες μας συζητήσεις είχαμε τζαι πάλι το ίδιο θέμα

    δηλαδή έλεγες εσύ έναν όρο και καταλαβαίνες άλλα από αυτά που εννούσα εγώ

    όταν εσύ πχ λες «δημοκρατία» και εννοείς αυτό που έχουμε τώρα στην κύπρο πχ για μένα αυτό ας πούμε δεν είναι δημοκρατία και στο είχα αναλύσει επισταμένως και σε βάθος σε πολλές συζήτησεις

    τέσπα οκ

    ας πάρουμε το θέμα των μμε

    για μένα το πρώτο βήμα που θα μπορούσε να γίνει είναι να μπει φραγμός στο κερδοσκοπικό χαρακτήρα που έχουν αυτά

    ένας πολύ βασικός τρόπος είναι να μην υπάρχουν μεγαλομέτοχοι οι οποίοι να το ελέγχουν απόλυτα

    όπως γίνεται τώρα με τον απόλυτο άρχοντα του σίγμα χατζηκωστή και του αντ1 παπαφιλίπου οι οποίοι αφήνουν να βγει μέσα από την προπαπάγανδα που κάνουν ό,τι θέλουν

    υποχρεωτικά μέτοχοι να ειναι μόνο δημοσιογράφοι ή τουλάχιστον σε ένα μεγάλο ποσοστό πχ 75% ώστε οι δημοσιογράφοι να μην γίνουν δημοσιοκάφροι και να μην αγοράζονται

    αυτά ως αρχή

    Μου αρέσει!

  19. aspromavro

    osr
    εν σου απάντησα επειδη έσιεις wordpress τζαι εν ξέρω ίνταλος να σε ακολουθώ

    όπως σου είπε ο αχιλλέας
    ΟΣΡ: ο μπους τζαι η παρεα του εχαλαρωσαν τους νομους για δανεισμο για σπιτια, και γενικα εδωκαν κινητρα στες Fannie Mae and Freddie Mac που εννεν ακριβως ιδιωτικες εταιρειες, εν government sponsored, να καμνουν δανεια για σπιτια σε ατομα που εν ηταν αξιοπιστα, τζαι υπο κανονικες συνθηκες εν θα μπορουσαν να πιαν δανειο

    ζήτηση πολλύ, τα πσιθκια επιέναν πάνω, κανεναν πρόβλημα. που έσπασε η φούσκα, τζαι εχρωστούσαν παραπάνω απο ότι άξηζεν το σπίτι, εμπορούσαν να δώκουν το σπίτι αντί να ξεπλυρώσουν το δάνειο.
    δαμε έρκουντε τα CDO’s που είναι τούτα ουλλά τα δάνεια σε πακέτο.
    εν ξέρω αν εν καπιταλισμός τούντο πράμα,τα cdo’s, αλλά αποτύχαν πλήρως. έτσι ‘επατήσαν’ οι τράπεζες. που τα σπίθκια

    για τη κρίση δε το τούτο
    http://oikonomikasketta.blogspot.com/2010/03/love-of-money-bbc-documentary-on.html
    εκάμαν το νάκον δραματικό τζαι νάσιει λίον action τούντο ντοκυμαντερ για να αρέσει του κόσμου.

    το βίντεο που έβαλες τζαμέ εν εκατάλαβα τι αντιπροσωπεύκη
    ξέρω όμως την ιστορία, είδα το ντοκυμαντερ του Τσομσκυ με τα ΜΜΕ.

    Μου αρέσει!

  20. osr

    aspromavro λες τζαι συ ότι

    «ΟΣΡ: ο μπους τζαι η παρεα του εχαλαρωσαν τους νομους για δανεισμο για σπιτια, και γενικα εδωκαν κινητρα στες Fannie Mae and Freddie Mac που εννεν ακριβως ιδιωτικες εταιρειες, εν government sponsored, να καμνουν δανεια για σπιτια σε ατομα που εν ηταν αξιοπιστα, τζαι υπο κανονικες συνθηκες εν θα μπορουσαν να πιαν »

    ερώτημα:δηλαδή ο μπους τζαι η παρέα του για ποιο λόγο το έκαναν αυτό το πράγμα;

    ποιος ήταν ο στόχος τους;

    Μου αρέσει!

  21. achilleas

    valete kana link gia to ntokimanter tou chomsky gia ta MME?

    Μου αρέσει!

  22. osr

    ρε αχιλλέα έχω ΕΕΕΤΣΙ τιτλο που πάνω
    ντοκιμαντέρ και video του blog

    αν θέλεις στείλε μου email στο osr55@hotmail.com

    με την διεύθυνση να σου τα στείλω σε cd ολοκληρωμένα

    Μου αρέσει!

  23. achilleas

    kala re epidi en o aspromavros pou ta synafere
    en ok thoro ta pou to youtube euxaristo

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε