ΒΙΒΛΙΑ για «κατέβασμα»

http://www.scribd.com/osr55

Αλεξάντερ Μπέργκμαν -Το αλφαβητάρι του αναρχισμού

Ερρικο Μαλατέστα -Στο καφενείο, συζητήσεις για τον αναρχισμό

Καστοριάδης-Ανθρωπολογία-Πολιτική-Φιλοσοφία

Κροπότκιν -Το κράτος και ο ιστορικός του ρόλος

ΜΙΑ ΑΝΟΔΟΣ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΗΤΑΣ; συνέντευξη καστοριάδη

Noam Chomsky – Notes on Anarchism Gr

Κορνήλιος-Καστοριάδης-Η-αρχαία-ελληνική-δημοκρατία-και-η-σημασια-της-για-μας-σήμερα

Daniel Querin -ο αναρχισμός, από την θεωρία στην πράξη

Μπακούνιν -θεός και κράτος

Friedrich-Nietzsche-Η θεωρία του σκοπού της ζωής

Ερρίκο Μαλατέστα- Προς μια ελεύθερη κοινωνία

Alain Badiou Η ηθική

Program of AnarchoSyndicalism

Το-ζητημα-της-οργανωσης-Πρωτοβουλια-αναρχικων-πειραια

M-Foucault-J-Habermas-Για μια αισθητική της ύπαρξης

Αναρχισμος-και-Εργασια-Anarchism-and-Labor

Περιοδικό Νέα Κοινωνιολογία -Αφιέρωμα στον Κορνήλιο Καστοριάδη-Νϊτσε:Κείμενα για τους έλληνες

Colin-Heines- Tοπικοποίηση Ενα παγκόσμιοι μανιφέστο

 

 

http://www.marxistbooks.gr/books.htm

ΜΑΡΞΙΣΤΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ

 

ΛΕΟΝ ΤΡΟΤΣΚΙ:

   Τα Εγκλήματα του Στάλιν   (Μορφοποίηση: 16 Φλεβάρη 2011)

ΘΕΟΔΟΣΗΣ ΘΩΜΑΔΑΚΗΣ:

   Αφιέρωμα στα 140 Χρόνια από τη Γέννηση του Λένιν   (Μορφοποίηση: 22 Απρίλη 2010)

ΝΙΚΟΛΑΪ ΛΕΝΙΝ:

   Ο Μαρξισμός και η Εξέγερση   (Μορφοποίηση: 22 Απρίλη 2010)

ΛΕΟΝ ΤΡΟΤΣΚΙ:

   Ο Λένιν Πέθανε   (Μορφοποίηση: 20 Απρίλη 2010)

ΝΙΚΟΛΑΪ ΛΕΝΙΝ:

   Ο «Αριστερισμός», Παιδική Αρρώστια του Κομμουνισμού   (Μορφοποίηση: 18 Απρίλη 2010)

ΚΛΙΦ ΣΛΟΤΕΡ:

   Ο Λένιν για τη Διαλεκτική   (Μορφοποίηση: 15 Απρίλη 2010)

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΤΕΛΗΣ:

   Μαρξιστικη Φιλοσοφία   (Μορφοποίηση: 10 Απρίλη 2010)

Α. ΜΠΡΕΤΟΝ – ΛΕΟΝ ΤΡΟΤΣΚΙ:

   Το Μανιφέστο της Καλλιτεχνικής Δημιουργίας   (Μορφοποίηση: 5 Απρίλη 2010)

ΝΙΚΟΛΑΪ ΛΕΝΙΝ:

   Κράτος και Επανάσταση   (Μορφοποίηση: 15 Γενάρη 2010)

ΝΙΚΟΛΑΪ ΛΕΝΙΝ:

   Η Προλεταριακή Επανάσταση και ο Αποστάτης Κάουτσκι   (Μορφοποίηση: 10 Γενάρη 2010)

ΝΙΚΟΛΑΪ ΛΕΝΙΝ:

   Τα Τελευταία Γράμματα και Άρθρα του Λένιν   (Μορφοποίηση: 8 Γενάρη 2010)

ΝΙΚΟΛΑΪ ΛΕΝΙΝ:

   Και Άλλα Γράμματα και Άρθρα που έχουν Αυθαίρετα Αποκοπεί   (Μορφοποίηση: 8 Γενάρη 2010)

ΛΕΟΝ ΤΡΟΤΣΚΙ:

   Η Τέχνη της Εξέγερσης   (Μορφοποίηση: 22 Δεκέμβρη 2009)

ΛΕΟΝ ΤΡΟΤΣΚΙ:

   Τα Φιλοσοφικά Τετράδια του Λ. Τρότσκι (1933-1935)   (Μορφοποίηση: 21 Δεκέμβρη 2009)

ΛΕΟΝ ΤΡΟΤΣΚΙ:

   Οι Μπολσεβίκοι και ο Λένιν   (Μορφοποίηση: 20 Δεκέμβρη 2009)

ΤΖΕΦ ΠΙΛΙΓΚ:

   Η Καταγωγή του Υλισμού   (Μορφοποίηση: 5 Δεκέμβρη 2009)

ΣΑΜ ΠΙΛΕΪ:

   60 Χρόνια από το θάνατο του Λένιν   (Μορφοποίηση: 2 Δεκέμβρη 2009)

ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΣ ΜΗΤΑΦΙΔΗΣ:

   Από τον Αριστοτέλη στον Διαλεχτικό Υλισμό   (Μορφοποίηση: 30 Νοέμβρη 2009)

Κ.Ε. της Ε.Δ.Ε.:

   Μια Αυτοκριτική που πολλοί «Τροτσκιστές» Δεν Θέλουν να την Θυμούνται   (Μορφοποίηση: 2 Νοέμβρη 2009)

ΕΛΛΗ ΠΑΠΠΑ:

   Μακιαβέλι εναντίον Μαρξ   (Μορφοποίηση: 1 Νοέμβρη 2009)

ΛΕΟΝ ΤΡΟΤΣΚΙ:

   Τα Εγκλήματα του Στάλιν (Αποσπάσματα)   (Μορφοποίηση: 10 Οκτώβρη 2009)

Ν. ΜΠΟΥΧΑΡΙΝ – Γ. ΠΡΕΟΜΠΡΑΖΕΝΣΚΙ:

   Το Αλφάβητο του Κομμουνισμού   (Μορφοποίηση: 15 Οκτώβρη 2009)

ΛΕΟΝ ΤΡΟΤΣΚΙ:

   Η Βοναπαρτιστική Φιλοσοφία του Κράτους   (Μορφοποίηση: 10 Οκτώβρη 2009)

KLIF SLOTER:

   Διαλεκτική και Επαναστατικό Κόμμα   (Μορφοποίηση: 8 Οκτώβρη 2009)

ΕΥΤΥΧΗΣ ΜΠΙΤΣΑΚΗΣ:

   Τι είναι Φιλοσοφία   (Μορφοποίηση: 29 Ιούλη 2009)

ΕΚΚΛΗΣΗ ΤΩΝ 4:

   Ανοιχτό Γράμμα προς όλες τις Επαναστατικές Οργανώσεις…   (Μορφοποίηση: 29 Ιούλη 2009)

ΚΑΡΛ ΜΑΡΞ:

   Η Μέθοδος της Πολιτικής Οικονομίας   (Μορφοποίηση: 28 Ιούλη 2009)

Π. ΠΟΥΛΙΟΠΟΥΛΟΣ:

   Στο Μικρασιατικό Μέτωπο   (Μορφοποίηση: 22 Ιούλη 2009)

ΓΙΩΡΓΟΣ ΝΙΚΗΤΟΠΟΥΛΟΣ:

   Τα Φιλοσοφικά Τετράδια του Λ. Τρότσκι   (Μορφοποίηση: 12 Ιούλη 2009)

ΝΙΚΟΛΑΪ ΛΕΝΙΝ:

   Τα Φιλοσοφικά Τετράδια   (Μορφοποίηση: 5 Ιούλη 2009)

Δ.Ε.Τ.Δ:

   Σημειώσεις από το Διεθνές Σχολείο της Δ.Ε.Τ.Δ.  (Μορφοποίηση: 25 Ιούνη 2009)

ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑΣ:

   Πόρισμα για την Αποκατάσταση της Μνήμης…  (Μορφοποίηση: 18 Ιούνη 2009)

ΚΟΡΙΝ ΡΕΝΤΓΚΡΕΗΒ:

   Υλισμός και Κβαντομηχανική  (Μορφοποίηση: 14 Ιούνη 2009)

ΚΟΡΙΝ ΡΕΝΤΓΚΡΕΗΒ:

   Ποιός Σκότωσε τον Υπερεπιταχυντή;  (Μορφοποίηση: 9 Ιούνη 2009)

ΚΟΡΙΝ ΡΕΝΤΓΚΡΕΗΒ:

   Ο Μαχισμός και η Νέα Φυσική  (Μορφοποίηση: 2 Ιούνη 2009)

GERRY HEALY:

   58 Χρόνια από το Θάνατο του Λένιν  (Μορφοποίηση: 25 Μάη 2009)

ΛΕΟΝ ΤΡΟΤΣΚΙ:

   Τα Μαθήματα του Οκτώβρη   (Μορφοποίηση: 15 Μάη 2009)

ΑΦΙΕΡΩΜΑ:

   Πράξεις και Ντοκουμέντα της Παρισινής Κομμούνας   (Μορφοποίηση: 7 Μάη 2009)

ΦΡ. ΜΕΡΙΓΚ – ΡΟΖΑ ΛΟΥΞΕΜΠΟΥΡΓΚ:

   Δυο Μελέτες πάνω στο «Κεφάλαιο» του Κ. Μαρξ   (Μορφοποίηση: 4 Μάη 2009)

GERRY HEALY:

   Δώδεκα Ερωτήσεις – Δώδεκα Απαντήσεις  (Μορφοποίηση: 20 Απρίλη 2009)

Δ.Ε.Τ.Δ:

   Δύο αποφάσεις για τη Θεωρητική Δουλειά της Διεθνούς Επιτροπής  (Μορφοποίηση: 17 Απρίλη 2009)

GERRY HEALY:

   Οι Σκεπτικιστές και η Πολιτική Επανάσταση  (Μορφοποίηση: 11 Απρίλη 2009)

ΓΙΑΝΝΗΣ ΞΥΠΟΛΗΤΟΣ:

   Λεόν Τρότσκι και Κομματική Οργάνωση  (Μορφοποίηση: 5 Απρίλη 2009)

ΤΖΕΙΜΣ Π. ΚΑΝΟΝ:

   Στη Μνήμη του Γέρου  (Μορφοποίηση: 25 Μάρτη 2009)

ΝΩΝΤΑΣ ΓΙΑΝΝΑΚΟΣ:

   Θεωρία και Πράξη στη Συνέχεια της Επανάστασης  (Μορφοποίηση: 15 Μάρτη 2009)

GERRY HEALY:

   Εκλεκτικισμός: η «σουπα του ζητιανου» της αστικης κοινωνιας  (Μορφοποίηση: 3 Μάρτη 2009)

GERRY HEALY:

   Ο ρόλος των Εννοιών στη Γνώση  (Μορφοποίηση: 17 Φλεβάρη 2009)

ΘΕΟΔΟΣΗΣ ΘΩΜΑΔΑΚΗΣ:

   Χέγκελ, Γκεόργκ Βίλχελμ Φρίντριχ  (Μορφοποίηση: 31 Γενάρη 2009)

ΘΕΟΔΟΣΗΣ ΘΩΜΑΔΑΚΗΣ:

   Ανατόλι Βασιλίεβιτς Λουνατσάρσκι  (Μορφοποίηση: 31 Γενάρη 2009)

ΘΕΟΔΟΣΗΣ ΘΩΜΑΔΑΚΗΣ:

   Ο Λένιν ενάντια στους Εμπειριοκριτικιστές  (Μορφοποίηση: 28 Γενάρη 2009)

ΘΕΟΔΟΣΗΣ ΘΩΜΑΔΑΚΗΣ:

   Η παλη των Μπολσεβίκων Ηγετών και η νίκη της Σταλινικής Γραφειοκρατίας  (Μορφοποίηση: 25 Γενάρη 2009)

ΘΕΟΔΟΣΗΣ ΘΩΜΑΔΑΚΗΣ:

   Πως η μεταφυσική τυπική σκέψη αποσυντίθεται και κατρακυλά…  (Μορφοποίηση: 22 Γενάρη 2009)

ΘΕΟΔΟΣΗΣ ΘΩΜΑΔΑΚΗΣ:

   Έβαλντ Βασίλιεβιτς Ιλιένκοφ  (Μορφοποίηση: 20 Γενάρη 2009)

GERRY HEALY:

   Η Διαλεκτική της Μορφής και του Περιεχόμενου  (Μορφοποίηση: 19 Γενάρη 2009)

ΑΓΓΕΛΟΣ ΤΕΡΖΑΚΗΣ:

   Δύο μορφές  (Μορφοποίηση: 14 Γενάρη 2009)

ΑΓΓΕΛΟΣ ΤΕΡΖΑΚΗΣ:

   Ο Κατατρεγμένος  (Μορφοποίηση: 8 Γενάρη 2009)

GERRY HEALY:

   Από τον Χέγκελ στον Λένιν   (Μορφοποίηση: 22 Αυγούστου 2006)

ΝΙΚΟΛΑΪ ΛΕΝΙΝ:

   Οι τρεις Πηγές και τα τρία Συστατικά Μέρη του Μαρξισμού   (Μορφοποίηση: 18 Αυγούστου 2006)

ΛΕΟΝ ΤΡΟΤΣΚΙ:

   Δυο Δοκίμια για τον Καρλ Μαρξ   (Μορφοποίηση: 18 Μάη 2006)

ΛΕΟΝ ΤΡΟΤΣΚΙ:

   Λεόν Τρότσκι & Φιλοσοφία   (Μορφοποίηση: 12 Μάη 2006)

ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΕΠΑΝ/ΚΟ ΚΟΜΜΑ:

   Μια απάντηση στον Α. Θόρνετ   (Μορφοποίηση: 5 Μάη 2006)

ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΙΚΗ ΔΙΕΘΝΗΣ:

   Μανιφέστο του 1ου Συνεδρίου της Κομιντέρν   (Μορφοποίηση: 2 Μάη 2006)

Π. ΠΟΥΛIΟΠΟΥΛΟΣ:

   Βασιλεία, Δημοκρατία, Κομμουνισμός   (Μορφοποίηση: 29 Απρίλη 2006)

ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΙΚΗ ΔΙΕΘΝΗΣ:

   Μανιφέστο του 3ου Συνεδρίου της Κομιντέρν   (Μορφοποίηση: 20 Απρίλη 2006)

ΚΑΡΛ ΜΑΡΞ:

   Κριτική της Εγελιανής Φιλοσοφίας του Κράτους και του Δικαίου   (Μορφοποίηση: 17 Απρίλη 2006)

ΝΙΚΟΛΑΪ ΛΕΝΙΝ:

   Σοσιαλισμός και Θρησκεία   (Μορφοποίηση: 15 Απρίλη 2006)

ΑΛΕΞΑΝΤΡ ΠΑΝΤΣΟΦ:

   Λεβ Νταβίντοβιτς Τρότσκι   (Μορφοποίηση: 10 Απρίλη 2006)

Π. ΠΟΥΛIΟΠΟΥΛΟΣ:

   Ένας Μεγάλος Θεωρητικός του Μαρξισμού   (Μορφοποίηση: 2 Απρίλη 2006)

ΝΙΚΟΛΑΪ ΛΕΝΙΝ:

   Η Στάση του Εργατικού Κόμματος Απέναντι στη Θρησκεία   (Μορφοποίηση: 17 Μάρτη 2006)

ΑΛΕΞΑΝΤΡ ΠΑΝΤΣΟΦ:

   Η Ειρήνη του Μπρεστ   (Μορφοποίηση: 5 Μάρτη 2006)

ΚΙΚΗ ΑΛΑΤΖΟΓΛΟΥ ΘΕΜΕΛΗ:

   Προσωκρατικοί: Οι Μακρινοί Πρόγονοι της Διαλεκτικής   (Μορφοποίηση: 15 Φλεβάρη 2006)

ΘΕΟΔΟΣΗΣ ΘΩΜΑΔΑΚΗΣ:

   Γκεόργκι Βαλεντίνοβιτς Πλεχάνοφ   (Μορφοποίηση: 20 Γενάρη 2006)

ΕΣΤΕΜΠΑΝ ΒΟΛΚΟΦ:

   Ο Τρότσκι όπως τον Γνώρισα   (Μορφοποίηση: 28 Δεκέμβρη 2005)

Π. ΠΟΥΛΙΟΠΟΥΛΟΣ:

   Δημοκρατική ή Σοσιαλιστική Επανάσταση…   (Μορφοποίηση: 2 Δεκέμβρη 2005)

ΝΙΚΟΛΑΪ ΛΕΝΙΝ:

   Κάρλ Μάρξ (Σύντομη Βιογραφική Σκιαγραφία…)   (Μορφοποίηση: 12 Νοέμβρη 2005)

ΚΑΡΛ ΜΑΡΞ:

   Κριτική της Πολιτικής Οικονομίας (Πρόλογος)   (Μορφοποίηση: 3 Οκτώβρη 2005)

ΑΝΤΟΝΙΟ ΛΑΜΠΡΙΟΛΑ:

   Η Υλιστική Αντίληψη της Ιστορίας   (Μορφοποίηση: 15 Σεπτέμβρη 2005)

ΑΦΙΕΡΩΜΑ:

   110 Χρόνια από τον Θάνατο του Έγκελς   (Μορφοποίηση: 28 Αυγούστου 2005)

GERRY HEALY:

   Μελέτες στο Διαλεκτικό Υλισμό   (Μορφοποίηση: 25 Ιούλη 2005)

Β. Α. ΙΓΚΝΑΤΙΕΦ:

   Η Διατύπωση Μιας Ενοποιημένης Θεωρίας της Οργανικής Ζωής  (Μορφοποίηση: 13 Ιούλη 2005)

GERRY HEALY:

   Η Επικαιρότητα του «Υλισμού και Εμπειριοκριτικισμού»  (Μορφοποίηση: 22 Ιούνη 2005)

ΦΡΙΝΤΡΙΧ ΕΓΚΕΛΣ:

   Ο Λ. Φόιερμπαχ και το Τέλος της Κλασικής Γερμανικής Φιλοσοφίας  (Μορφοποίηση: 10 Ιούνη 2005)

ΚΡΙΣΤΙΑΝ ΡΑΚΟΦΣΚΙ:

   Οι «Επαγγελματικοί Κίνδυνοι» της Εξoυσίας   (Μορφοποίηση: 30 Μάη 2005)

GERRY HEALY:

   Πώς ο Μαρξ Έγινε Μαρξιστής  (Μορφοποίηση: 25 Μάη 2005)

ΛΕΟΝ ΤΡΟΤΣΚΙ:

   Το Μεταβατικό Πρόγραμμα  (Μορφοποίηση: 20 Μάη 2005)

GERRY HEALY:

   Η Θεωρία της Γνώσης  (Μορφοποίηση: 10 Μάη 2005)

ΛΕΟΝ ΤΡΟΤΣΚΙ:

   Η Διαρκής Επανάσταση  (Μορφοποίηση: 5 Μάη 2005)

Π. ΠΟΥΛΙΟΠΟΥΛΟΣ:

   Πόλεμος κατά του Πολέμου  (Μορφοποίηση: 22 Απρίλη 2005)

ΛΕΟΝ ΤΡΟΤΣΚΙ:

   Σταλινισμός και Μπολσεβικισμός  (Μορφοποίηση: 14 Απρίλη 2005)

ΛΕΟΝ ΤΡΟΤΣΚΙ:

   Η Προδομένη Επανάσταση  (Μορφοποίηση: 2 Απρίλη 2005)

GERRY HEALY:

   Τρία Άρθρα για τη Φιλοσοφία  (Μορφοποίηση: 27 Μάρτη 2005)

ΛΕΟΝ ΤΡΟΤΣΚΙ:

   Λογοτεχνία και Επανάσταση  (Μορφοποίηση: 16 Μάρτη 2005)

ΝΙΚΟΛΑΪ ΛΕΝΙΝ:

   Οι Θέσεις του Απρίλη  (Μορφοποίηση: 12 Μάρτη 2005)

ΛΕΟΝ ΤΡΟΤΣΚΙ:

   Στην Υπεράσπιση του Μαρξισμού  (Μορφοποίηση: 23 Φλεβάρη 2005)

Π. ΠΟΥΛΙΟΠΟΥΛΟΣ:

   Τα Λαϊκά Μέτωπα  (Μορφοποίηση: 10 Φλεβάρη 2005)

ΛΕΟΝ ΤΡΟΤΣΚΙ:

   Η Τρίτη Διεθνής μετά τον Λένιν  (Μορφοποίηση: 7 Φλεβάρη 2005)

ΚΑΡΛ ΜΑΡΞ:

   Η Αθλιότητα της Φιλοσοφίας  (Μορφοποίηση: 30 Γενάρη 2005)

ΛΕΟΝ ΤΡΟΤΣΚΙ:

   Η Ηθική τους και η Ηθική μας  (Μορφοποίηση: 25 Γενάρη 2005)

ΛΕΟΝ ΤΡΟΤΣΚΙ:

   Ο Στάλιν και η Κινέζικη Επανάσταση  (Μορφοποίηση: 19 Γενάρη 2005)

ΚΑΡΛ ΜΑΡΞ:

   Διδακτορική Διατριβή  (Μορφοποίηση: 12 Γενάρη 2005)

Λ. ΤΡΟΤΣΚΙ – Ν. ΛΕΝΙΝ:

   Δυο Γράμματα στο «Ποντ Ζνάμενεμ Μαρξίσμα»  (Μορφοποίηση: 8 

 

Κ. Καστοριάδης – Η «ορθολογικότητα» του καπιταλισμού

http://www.scribd.com/doc/38057338/%CE%9A-%CE%9A%CE%B1%CF%83%CF%84%CE%BF%CF%81%CE%B9%CE%AC%CE%B4%CE%B7%CF%82-%CE%97-%CE%BF%CF%81%CE%B8%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%B9%CE%BA%CF%8C%CF%84%CE%B7%CF%84%CE%B1-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%BA%CE%B1%CF%80%CE%B9%CF%84%CE%B1%CE%BB%CE%B9%CF%83%CE%BC%CE%BF%CF%8D

προυποθεσεις κομμουνισμου–AlainBadiouhttp://www.scribd.com/doc/35887240/%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%85%CF%80%CE%BF%CE%B8%CE%B5%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82-%CE%BA%CE%BF%CE%BC%CE%BC%CE%BF%CF%85%CE%BD%CE%B9%CF%83%CE%BC%CE%BF%CF%85-Alain-Badiou

Μια πάρα πολύ καλή ανάλυση για το τι είναι αυτό που ονομάζεται καπιταλιστική κρίση από τον φίλο http://ciaoant1.blogspot.com/

http://www.scribd.com/doc/19445684/ciaoant1-

Και μια πολύ σημαντική συνεισφορά από το blog του φίλου Σάλαγος της Αυτονομίας

http://salagos-tis-autonomias.blogspot.com/
42 Οργονη

http://www.tornessaki.com/index.php?view=article&catid=29%3Apsycho&id=60%3A2009-04-27-11-13-12&format=pdf&option=com_content&Itemid=57

43 Noam Chomsky – H Nea Pagkosmia Taxh

http://www.scribd.com/doc/8336043/Noam-Chomsky-H-Nea-Pagkosmia-Taxh

44 Προυντόν – Τι είναι ιδιοκτησία

http://www.scribd.com/doc/3218713/-

45 ΚΡΟΚΑΝΘΡΩΠΟΙ- Νικόλας Άσιμος

http://www.scribd.com/doc/11846813/-

46 castoriadis-ΘΡΥΜΑΤΙΣΜΕΝΟΣ ΚΟΣΜΟΣ

http://www.scribd.com/doc/4923560/castoriadis-

47 pierre clastres. Η κοινωνία ενάντια στο Κράτος

http://www.scribd.com/doc/6356063/pierre-clastres-

48 Σ.Ξηρός-Η ημέρα εκείνη

http://www.scribd.com/doc/8498406/-

49 Τζουλιάνο Τζουφρέντα. Η ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΛΗΣΤΕΙΑ

http://www.scribd.com/doc/8943908/-

50 Η επαναστατική ευχαρίστηση του να σκέφτεσαι για τον εαυτό σου

http://www.scribd.com/doc/6356068/-

51 Μισέλ Φουκώ Περί αλλοτινών χώρων (Des espaces autres) (1967), Ετεροτοπίες

http://www.thessalonikibiennale.gr/biennale1/pdf/MICHEL_FOUCAULT_HETEROTOPIAS_GR.pdf

32 Καστοριάδης Κορνήλιος – Αποκαλύπτοντας τον Πόλεμο του Κόλπου

http://www.scribd.com/doc/7459563/1991-

33 Ο Μπακούνιν ενάντια στον Εβραϊσμό *

http://athens.indymedia.org/local/webcast/uploads/mpakoinin_enantia_ston_evraismo.pdf

34 Ακρατικός Σοσιαλισμός: Αναρχισμός

http://athens.indymedia.org/local/webcast/uploads/bakunin.pdf

35 «και να παυση η εκμεταλλευσις του ανθρωπου απο τον ομοιον του»

http://www.thersitis.gr/ARXEIA/mprosoures/broch.pdf

36 η εξουσία διαφθείρει τους καλλίτερους

http://decontrol.info/index.php?/pdf/20090930308/ΚΟΙΝΩΝΙΑ-ΠΟΛΙΤΙΚΗ/Μπακούνιν-η-εξουσία-διαφθείρει-τους-καλλίτερους.pdf

37 ANSELM JAPPE: ΝΤΕΜΠΟΡ ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΠΟΡΙΑ

http://www.disobey.net/hotel/Pdf/Ksi4.pdf

38 Ο Καρλ Μαρξ και ο κοινωνικός ρόλος της επιστήμης

http://www.civilitas.gr/books/podo/ieos/karl.pdf

39 Kritiki tou programmatos tis Gota Καρλ Μαρξ

http://users.auth.gr/~giathan/MARX_-_Kritiki_tou_programmatos_tis_Gota.pdf

40 Το αναρχικο κινημα στην Βουλγαρια

http://www.scribd.com/doc/18513006/bulgarian-
19 Κλεάνθης Γρίβας. Έμμεση «δημοκρατία» και Άμεση κλεπτοκρατία

http://www.scribd.com/doc/9095965/-

20 MICHEL_FOUCAULT. Ετεροτοπίες

http://www.scribd.com/doc/9695735/MICHELFOUCAULT-

21 ΜΑΡΚΗΣΙΟΣ ΝΤΕ ΣΑΝΤ – Η ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΣΤΟ ΜΠΟΥΝΤΟΥΑΡ

http://www.scribd.com/doc/14146179/-

22 Ναρκωτικά’ και εξουσία. Πολιτική της απαγόρευσης και αποδιοπόμπηση-Κλεάνθης Γρίβας

http://www.scribd.com/doc/5577842/-

23 Επισφάλεια;

http://www.blackout.gr/pdf/tamatiatouplhthous04.pdf

24 Μια νύχτα με τον Sergio στη Ρώμη

http://www.blackout.gr/pdf/tamatiatouplhthous03.pdf

25 Ο εργατίστικος φεμινισμός στην Ιταλία του ’70

http://www.blackout.gr/pdf/tamatiatouplhthous02.pdf

26 Κατανονωντας το ενεργειακό ζήτημα

http://www.blackout.gr/pdf/tamatiatouplhthous01.pdf

27 Η μετανάστευση και οι αγώνες της

http://www.blackout.gr/pdf/metanastesweb.pdf

28 από τον ιταλικό Εργατισμό (Operaismo) στον «Αυτόνομο Μαρξισμό»

http://www.blackout.gr/pdf/operaism.pdf

29 Ο Καπιταλισμός του Τσόμσκι, ο μετακαπιταλισμός του Άλμπερτ και η Περιεκτική Δημοκρατία – T. Φωτόπουλ

http://www.scribd.com/doc/16250435/-T-

30 NOAM CHOMSKY – ΤΑ MEDIA ΣΑΝ ΚΑΘΡΕΠΤΗΣ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

http://www.scribd.com/doc/18667782/NOAM-CHOMSKY-MEDIA-
11 Κλεάνθης Γρίβας. ΜΠΟΛΣΕΒΙΚΙΣΜΟΣ Η εκδίκηση της ιστορίας

http://www.scribd.com/doc/6007134/-

12 Καστοριάδης-Κον Μπεντίτ. Από την Οικολογία στην Αυτονομία

http://www.scribd.com/doc/6292591/-

13 Friedrich Nietzsche Η Γενεαλογία της Ηθικής

http://www.scribd.com/doc/6300315/Friedrich-Nietzsche-

14 Friedrich Nietzsche Ο Αντίχριστος. Μία απόπειρα κριτικής του Χριστιανισμού

http://www.scribd.com/doc/6300398/Friedrich-Nietzsche-

15 Λουίτζι Φάμπρι. ΑΝΑΡΧΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΣ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΜΟΣ

http://www.scribd.com/doc/6356077/-

16 Κορνήλιος Καστοριάδης – Μετασχηματισμός της κοινωνίας και δημιουργία του πολιτισμού

http://www.scribd.com/doc/6481345/-

17 Μαρξ-Το κεφάλαιο

http://www.scribd.com/doc/8337341/-

8 Guy Debord-Η κοινωνία του Θεάματος

http://www.scribd.com/doc/4975912/Guy-Debord-

9 Ο ΓΑΛΛΙΚΟΣ ΜΑΗΣ ΤΟΥ 68. Αφιέρωμα

http://www.scribd.com/doc/5688728/-68-

113 ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΓΩΓΟΥ – ΤΟ ΞΥΛΙΝΟ ΠΑΛΤΟ

http://www.scribd.com/doc/8718113/-

114 ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΓΩΓΟΥ – ΑΠΟΝΤΕΣ

http://www.scribd.com/doc/8717919/-

115 ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΓΩΓΟΥ – ΤΡΙΑ ΚΛΙΚ ΑΡΙΣΤΕΡΑ

http://www.scribd.com/doc/8718121/-

116 ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΓΩΓΟΥ – ΝΟΣΤΟΣ

http://www.scribd.com/doc/8718091/-

117 ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΓΩΓΟΥ – ΜΕ ΛΕΝΕ ΟΔΥΣΣΕΙΑ

http://www.scribd.com/doc/8718086/-

118 ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΓΩΓΟΥ – Ο ΜΗΝΑΣ ΤΩΝ ΠΑΓΩΜΕΝΩΝ ΣΤΑΦΥΛΙΩΝ

http://www.scribd.com/doc/8718099/-

119 Κατερινα Γωγου-Ιδιωνυμο (1980)

http://www.scribd.com/doc/16776145/-1980

120 ΚΑΒΑΔΙΑΣ-ΠΟΥΣΙ

http://www.scribd.com/doc/4424972/ΚΑΒΑΔΙΑΣ-ΠΟΥΣΙ

121 ΚΑΒΑΔΙΑΣ-ΤΡΑΒΕΡΣΟ

http://www.scribd.com/doc/4425008/ΚΑΒΑΔΙΑΣ-ΤΡΑΒΕΡΣΟ

122 ΚΑΒΑΔΙΑΣ-ΜΑΡΑΜΠΟΥ

http://www.scribd.com/doc/4424875/ΚΑΒΑΔΙΑΣ-ΜΑΡΑΜΠΟΥ

119 Η Κοινωνική Σημασία του Σύγχρονου Σχολείου Emma Goldman

http://metafrasi.squat.gr/lib/exe/fetch.php?media=wiki:emmagoldmanmodernschool.pdf

120 θεωρητικά – κείμενα – οργανώσεις

http://www.vrahokipos.net/old/theory/theory.htm

101 η οκτωβριανη επανασταση και το μετα- μια αναρχικη προσεγγιση

http://www.scribd.com/doc/19460452/-

102 ακρατικος σοσιαλισμος-αναρχισμος

http://www.scribd.com/doc/19185967/-

103 ΝΙΤΣΕ – Ο ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΣ

http://www.scribd.com/doc/8767883/-

104 ΑΥΓΗ – ΦΡΙΝΤΡΙΧ ΝΙΤΣΕ (ΣΚΕΨΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΗΘΙΚΕΣ ΠΡΟΛΗΨΕΙΣ)

http://www.scribd.com/doc/17357544/-

105 Λουίτζι Φάμπρι. ΑΝΑΡΧΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΣ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΜΟΣ

http://www.scribd.com/doc/6356077/-

106 Η εξέγερση του Παρισινού Προλεταριάτου & η ανακύρηξη της Κομμούνας του 1871

http://j15.vrahokipos.gr/images/stories/pdf/commune_broshure.pdf

107 Steven Best – Επικεντρώνοντας στα Ζώα: Η Ηθολογία και ο Παρωχημένος Ανθρωπισμός της Αριστεράς

http://www.scribd.com/doc/19583435/Steven-Best-

108 Steven Best – Δεν υποστηρίζεις το ΜΑΖ για ποιο λόγο

http://www.scribd.com/doc/23203874/Steven-Best-Δεν-υποστηρίζεις-το-ΜΑΖ-για-ποιο-λόγο

109 Steven Best – Επανεξετάζοντας την Επανάσταση | Η Απελευθέρωση των Ζώων, η Απελευθέρωση των Ανθρώπων

http://www.scribd.com/doc/22052987/Steven-Best-Επανεξετάζοντας-την-Επανάσταση-Η-Απελευθέρωση-των-Ζώων-η-Απελευθέρωση-των-Ανθρώπων-και-το-Μέλλον-της-Αριστεράς

110 Steven Best – Από τον Άνθρωπο Κυνηγό στον Homo X: Επανεξετάζοντας την Ανθρώπινη Φύση

http://www.scribd.com/doc/20757351/Steven-Best-Από-τον-Άνθρωπο-Κυνηγό-στον-Homo-X-Επανεξετάζοντας-την-Ανθρώπινη-Φύση

111 Steven Best – Επικεντρώνοντας στα Ζώα: Η Ηθολογία και ο Παρωχημένος Ανθρωπισμός της Αριστεράς

http://www.scribd.com/doc/19583435/Steven-Best-

112 ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΓΩΓΟΥ – ΕΡΩΤΑΣ ΘΑΝΑΤΟΥ

http://www.scribd.com/doc/8717541/-

95 ΟΙ ΑΡΧΑΙΟΙ ΚΥΝΙΚΟΙ – ΔΙΟΓΕΝΗΣ

http://www.scribd.com/doc/18503354/-

96 ΟΙ ΑΡΧΑΙΟΙ ΚΥΝΙΚΟΙ – ΚΡΑΤΗΣ, IΠΠΑΡΧΙΑ

http://www.scribd.com/doc/18504461/-I

97 ΑΡΧΑΙΟΙ ΚΥΝΙΚΟΙ – ΑΝΤΙΣΘΕΝΗΣ

http://www.scribd.com/doc/18496940/-

98 A. Badiou. Althusser, Υποκειμενικότητα χωρίς Υποκείμενο

http://www.scribd.com/doc/15089968/A-Badiou-Althusser-

99 Λ. Τρότσκι, Λογοτεχνία και Επανάσταση

http://www.scribd.com/doc/15082525/-

100 O ΥΠΕΡΑΝΘΡΩΠΟΣ – ΤΑΔΕ ΕΦΗ ΖΑΡΑΤΟΥΣΤΡΑ

http://www.scribd.com/doc/18020543/O-

76 οι μύθοι του 1821

http://www.scribd.com/doc/19479325/-1821-

77 λόγοι για μια εχθρότητα – σχετικά με τα μμε

http://www.scribd.com/doc/19381154/-

78 τι κάνουμε σε περίπτωση σύλληψης

http://www.scribd.com/doc/19479322/-

79 πανκσ και βρετανικη εργατικη ταξη

http://www.scribd.com/doc/19479320/-

80 η φιλοσοφία του αθεϊσμού-emma goldman

http://www.scribd.com/doc/19460453/-emma-goldman

81 κράτος & επανάσταση

http://www.scribd.com/doc/19460556/-

82 λούμπεν προλεταριάτο

http://www.scribd.com/doc/19460555/-

83 ενάντια στην ελεημοσύνη – feral faun

http://www.scribd.com/doc/19460350/-feral-faun

84 η τέχνη ως εξουσιαστικός λόγος

http://www.scribd.com/doc/19460346/-

85 η εκκλησία υποστήριξε το θεσμό της δουλίας

http://www.scribd.com/doc/19460340/-

86 τα εργοστασια οπως οι φυλακες

http://www.scribd.com/doc/19395149/-

87 τεχνολογία και πάλη των τάξεων

http://www.scribd.com/doc/19395148/-

89 η αποτυχία του χριστιανισμού-έμμα γκόλντμαν

http://www.scribd.com/doc/19381168/-

90 κριτική της οργάνωσης

http://www.scribd.com/doc/19460348/-

91 μια απροκάλυπτη υπεράσπιση του χάους της άμεσης δράσης

http://www.scribd.com/doc/19395146/-

92 μικρό εγχειρίδιο για διαδηλωτές

http://www.scribd.com/doc/19395145/-

93 μύθος του αναρχοσυνδικαλισμού

http://www.scribd.com/doc/19381157/-

94 η ιδεολογία του μεταμοντέρνου αναρχισμού

http://www.scribd.com/doc/19381155/-

52 Ronald D. Laing – Ποιός είναι φρενοβλαβής (Σύντομη συνέντευξη.)

53 T.S. SZASZ – R.D. LAING Δύο δοκίμια για τη Ψυχιατρική Καταπίεση

http://www.scribd.com/doc/523012/TS-SZASZ-RD-LAING-

54 Ψυχοδικτατορία-Γιώργου Στάμκου

http://www.scribd.com/doc/4987691/-

56 Wilhelm Reich

http://www.scribd.com/doc/19020155/Wilhelm-Reich

57 Για τη σημαία και το έθνος

http://www.scribd.com/doc/6512030/-

58 Βιλχεμ Ραιχ – Άκου ανθρωπάκο

http://www.scribd.com/doc/3231177/-

59 Φραντς Κάφκα – Αφορισμοί

http://www.scribd.com/doc/20129608/Φραντς-Κάφκα-Αφορισμοί

60 Η ΜΟΝΑΞΙΑ ΜΙΑΣ ΒΟΛΤΑΣ. Ανοιχτή επιστολή του Νικόλα Άσιμου

http://www.scribd.com/doc/19687937/-

61 Ο ΓΑΛΛΙΚΟΣ ΜΑΗΣ ΤΟΥ 68. Αφιέρωμα

http://www.scribd.com/doc/5688728/-68

62 Chomsky – Foucault – ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΦΥΣΗ: ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΕΞΟΥΣΙΑΣ

http://www.scribd.com/doc/3763976/Chomsky-Foucault-

63 η οκτωβριανη επανασταση και το μετα- μια αναρχικη προσεγγιση

http://www.scribd.com/doc/19460452/-

64 Murray Bookchin-Ο μαρξισμός σαν αστική κοινωνιολογία

http://www.scribd.com/doc/20674032/Murray-Bookchin-Ο-μαρξισμός-σαν-αστική-κοινωνιολογία

65 Jobe Kovata-Η βίβλος για αθεόφοβους

http://www.scribd.com/doc/20815180/Jobe-Kovata-Η-βίβλος-για-αθεόφοβους

69 Luigi Fabri-Κριτική στο βιβλίο του Λένιν »Κράτος & Επανάσταση»

http://www.scribd.com/doc/20814015/Luigi-Fabri-Κριτική-στο-βιβλίο-του-Λένιν-Κράτος-Επανάσταση

70 Murray Bookchin-Η ισπανική επανάσταση του 1936

http://www.scribd.com/doc/20673528/Murray-Bookchin-Η-ισπανική-επανάσταση-του-1936

71 E. J. Hobsbawm-Έθνη και εθνικισμός από το 1780

http://www.scribd.com/doc/20673829/E-J-Hobsbawm-Έθνη-και-εθνικισμός-από-το-1780

72 Τζουλιάνο Τζουφρέντα. Η ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΛΗΣΤΕΙΑ

http://www.scribd.com/doc/8943908/-

73 Camille Marino – Η σιωπή είναι συνενοχή

http://www.scribd.com/doc/20577244/Camille-Marino-Η-σιωπή-είναι-συνενοχή

74 μανιφέστο του ελευθεριακού κομμουνισμού

http://www.scribd.com/doc/19460454/-

75 οι κομμουνιστικές καταβολές του αναρχισμού

http://www.scribd.com/doc/19460561/-

http://www.ch-kiatipis.com/Books_online_gr/Books_Hosted_gr/various_urls.htm

ΤΑ ΦΟΙΤΗΤΙΚΑ ΚΙΝΗΜΑΤΑ

Ανέκαθεν, τα ανά τον κόσμο φοιτητικά κινήματα υπήρξαν τα πλέον ζωντανά και αγωνιστικά τμήματα των κοινωνιών τους.

Ο γαλλικός Μάης του ΄68 με σύνθημα του «η φαντασία στην εξουσία», έδωσε το έναυσμα και πυροδότησε έναν πρωτοφανή ξεσηκωμό του παγκόσμιου  φοιτητικού κινήματος, το οποίο διεκδίκησε πολύ δυναμικά, ουσιώδη και ζωτικό ρόλο για το μέλλον του κόσμου.

Ο ξεσηκωμός, η διεκδίκηση «ψωμί, παιδεία, ελευθερία» και η θυσία ελλήνων φοιτητών τον Νιόβρη του ΄73 στη Νομική και στο Πολυτεχνείο της Αθήνας, υπήρξε καταλυτικός για την πορεία της αντίστασης στον αγώνα κατά της χούντας και ένα δείγμα για τον ρόλο που παίζουν οι φοιτητές στον αγώνα για έναν καλύτερο κόσμο.

Στην ημικατεχόμενη Κύπρο, οι κύπριοι πρωτοτυπώντας και πάλι, ξεφεύγουν από  τα διεθνή δεδομένα, ακόμη και όσον αφορά την (μη) δράση των όπου γης κυπρίων φοιτητών.

Υπήρξα φοιτητής στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης και έχω προσωπική εμπειρία για το κυπριακό φοιτητικό κίνημα το οποίο γνώρισα πολύ καλά εκ των έσω.

Αυτό που μπορώ να πω, είναι ότι αυτό αντικατοπτρίζει και εκφράζει απολύτως την σύγχρονη νεοκυπριακή κοινωνία.

Με λίγα λόγια, το μαλθακό, απολύτως μαντρωμένο και βολεμένο στα στερεότυπα του, κίνημα των παραγοντοποιημένων κυπρίων, διέπεται ολοκληρωτικά από απόλυτη απάθεια και αδιαφορία για ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ-ΠΡΑΚΤΙΚΗ προσφορά στην Κύπρο και στην κοινωνία.

Οι κύπριοι φοιτητές έχουν καταληφθεί εξ ολοκλήρου από «ψευδαισθήσεις αγώνα».

Ολόκληρη η «αγωνιστικότητα» των «εξεγερμένων» κυπρίων φοιτητών αρχίζει και τελειώνει σε διανομές ανούσιων φυλλαδίων, στην διοργάνωση καλλιτεχνικών «αντικατοχικών» εκδηλώσεων 2-3 φορές τον χρόνο με αγωνιστικά μοιρολόγια και παλαμάκια, καθώς επίσης και σε καθιερωμένες κάθε 15 Νοεμβρίου διήμερες δίαιτες (οποία θρασσύτης, θέλουν τις ονομάζουν απεργία πείνας) έξω από το τουρκικό προξενείο με κατάληξη στο πλησιέστερο φαστφουντάδικο.

Γνωρίζω ότι τα γραφόμενα μου θα αφορισθούν σαν υπερβολικά και απόλυτα.

Ιδού ποια ήταν η αντίδραση των κυπρίων φοιτητών όταν είχαν την ευκαιρία να ξεφύγουν από τα τετριμμένα και να κάνουν κάτι ΠΡΑΚΤΙΚΟ για την Κύπρο:

Στα πλαίσια ενός μαθήματος της Νομικής σχολής του χειμερινού εξαμήνου, είχα ενημερωθεί για πρώτη φορά για την ουσία της υπόθεσης της κυρίας Τ. Λοιζίδου στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων.

Μελετώντας εις βάθος τότε σημασία της υπόθεσης Λοιζίδου, διαπίστωσα ότι αυτή η καταδικαστική απόφαση εις βάρος της Τουρκίας δεν είναι άλλο ένα άχρηστο, άνευ ουσίας χαρτί όπως αυτά των ψηφισμάτων του Ο.Η.Ε. αλλά ένα νομικό έγγραφο με ουσιαστικό αντίκρισμα, το οποίο με την κατάλληλη στρατηγική αξιοποίηση του μπορεί να βοηθήσει στην μετουσίωση των ευχολογίων περί εφαρμογής του διεθνούς δικαίου σε πρακτική επιβολή του

Το Νοέμβριο, λίγο μετά τις συνηθισμένες «αντικατοχικές» εκδηλώσεις για την επέτειο του ψευδοκράτους πραγματοποιήθηκε στην Θεσσαλονίκη η καθιερωμένη συνάντηση των εκπροσώπων όλων των κυπριακών φοιτητικών παρατάξεων της πόλης για να σχολιάσουν τα αποτελέσματα των εκδηλώσεων.

Θεώρησα έτσι ότι ήταν μια καλή ευκαιρία να μάθουν οι εκπρόσωποι των 2500 κυπρίων φοιτητών όλα αυτά που προανέφερα και τις προοπτικές που ανοίγονται αν κάναμε μια μαζική κίνηση.

Παρακάλεσα τότε τον καθηγητή Νομικής κύριο Δημοσθένη Τσούρκα να παραστεί ο ίδιος και να τους αναλύσει την υπόθεση Λοιζίδου, κάτι που με χαρά αποδέκτηκε.

Παρέστησαν τότε εκπρόσωποι όλων των παρατάξεων τα ονόματα των οποίων είναι: Αντρέας Χαραλάμπους(Πρωτοπορία-ΔΗ.ΣΥ), Κώστας Κωσταράς(Προοδευτική-ΑΚΕΛ), Πάρις Φωκαίδης, Αντρέας Παναγιώτου(ΠΕΟΦ), Παύλος Παύλου(Αναγέννηση-ΔΗΚΟ) Ξένιος Ξενοφώντος, Νεόφυτος Δημοσθένους(Αγώνας-ΕΔΕΚ).

Αμέσως όλοι έσπευσαν να συμφωνήσουν για την καλή ευκαιρία που μας δίνεται κλπ.

Ανέλαβα τότε εγώ προσωπικά μαζί με την υπερπολύτιμη βοήθεια του κύριου Τσούρκα να ετοιμάσουμε μαζικές προσφυγές στο ΕΔΑΔ θεωρώντας δεδομένη την ανταπόκριση των κυπρίων φοιτητών.

Έσπευσα την επομένη στα οικήματα των παρατάξεων και τους ενημέρωσα για τα πιστοποιητικά που χρειάζονταν (φωτοτυπίες εγγράφου ιδιοκτησίας στα κατεχόμενα και ταυτότητας ιδιοκτήτη) καθώς και το τηλέφωνο μου για επικοινωνία.

Ενθουσιασμένος έκανα αφισοκόλληση σε όλη την Θεσσαλονίκη ενημερώνοντας τους κυπρίους για την ευκαιρία που μας δίνεται και με ό,τι χρειαζόταν να προσκομίσει κάποιος σε περίπτωση που ενδιαφερόταν.

Από το Νοέμβριο του 1998 όταν χαμογελαστοί οι κύπριοι εκπρόσωποι με διαβεβαίωναν για την συμμετοχή όλων σε αυτή την ενέργεια, μπορείτε να μαντέψετε αγαπητοί αναγνώστες πόσα τηλεφωνήματα δέκτηκα, πόσοι έκαναν προσφυγή και πόσοι ως εκ τούτου ενδιαφέρθηκαν να κάνουν κάτι ΠΡΑΚΤΙΚΟ για την Κύπρο;

ΚΑΝΕΝΑΣ!

Ούτε ένας από τους «αγωνιστές» του κυπριακού φοιτητικού κινήματος μέχρι σήμερα δεν φιλοτιμήθηκε, έστω και μόνος του να ξεφύγει από τα βολικά τετριμμένα των φυλλαδίων, των μοιρολογιών και των παλαμακίων και να κάνει κάτι ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ που θα πιέσει περαιτέρω και πιο ασφυκτικά τους θρασύδειλους στρατοκράτες της Άγκυρας,

Το μέγεθος και το τίμημα της απόλυτης αδιαφορίας των κυπρίων αποκαλύπτεται μεγαλειωδώς μπροστά μας  σήμερα

Η υπόθεση Λοιζίδου και οι υπόλοιπες προσφυγές στο ΕΔΑΔ είναι το ισχυρότερο όπλο που έχουμε στον αγώνα κατά της κατοχής και το καθεστώς της Άγκυρας πιεζόμενο οικονομικά και πολιτικά εξεναγκάστηκε τον Οκτώβριο του 2003 σε εν μέρει συμμόρφωσή καταβάλλοντας το ποσό της αποζημίωσης στην κυρία Λοιζίδου.

Εάν αυτό το πολιτικό όπλο αξιοποιηθεί σωστά η Τουρκία κινδυνεύει πλέον άμεσα εάν δεν συμμορφωθεί πλήρως με τις αποφάσεις του ΕΔΑΔ, με εκδιωγμό από το Συμβούλιο της Ευρώπης.

Η έναρξη των ενταξιακών διαπραγματεύσεων της με την Ε.Ε. μπορεί να παγώσει, κάτι που μεταφράζεται σε πάγωμα της εισροής προς την Τουρκία κοινοτικών κονδυλίων δισεκατομμυρίων λιρών.

Όλοι μας έτσι αντιλαμβανόμαστε την τεράστια οικονομικό-πολιτική πίεση που θα ασκούσε μια μαζική κίνηση προσφυγών στο ΕΔΑΔ, όταν η Τουρκία ήταν ανέτοιμη ακόμη να αντιμετωπίσει έναν κατακλυσμό από υποθέσεις Λοιζίδου.

22 responses to “ΒΙΒΛΙΑ για «κατέβασμα»

  1. osr55

    ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΧΟΛΗΝ ΤΟΥ ΠΕΡΙΩΝΥΜΟΥ ΦΙΛΟΣΟΦΟΥ

    ‘Εμεινε μαθητής του Αμμώνιου Σακκά δυο χρόνια
    Αλλά βαρέθηκε και την φιλοσοφία και τον Σακκά.
    Κατόπι μπήκε στα πολιτικά. Ως τα παραίτησεν .

    Ηταν ο Επαρχος μωρός
    Κ’ οι πέριξ του ξόανα επίσημα και σοβαροφανή
    Τρισβάρβαρα τα ελληνικά των , οι άθλιοι.

    Την περιέργειαν του είλκυσε
    Κομμάτ’ η Εκκλησία΄να βαπτιστεί

    Και να περάσει Χριστιανός. Μα γρήγορα
    Την γνώμη του άλλαξε . Θα κάκιωνε ασφαλώς

    Με τους γονείς του , επιδεικτικά εθνικούς
    ΄και θα του έπαυαν – πράγμα φρικτόν –
    ευθύς τα λίαν γενναια δοσίματα.

    Επρεπεν όμως και να κάμει κάτι. Εγινε ο θαμών
    Των διεφθαρμένων οίκων της Αλεξανδρείας,

    Κάθε κρυφου καταγώγιου κραιπάλης.
    Η τύχη του εφάν’ εις τουτο ευμενής’

    Τον έδωσε μορφήν εισ άκρον ευειδή.
    Και χαίρονταν την θείαν δωρεάν.

    Τουλαχιστον για δέκα χρόνια ακόμη
    Η καλλονή του θα διαρκούσεν. Επειτα-

    Ισως εκ νέου στον Σακκά να πήγαινε .
    Κι αν εν τω μεταξύ απέθνησκεν ο γέρος,

    Πήγαινε σ’ αλλού φιλοσόφου ή σοφιστου’
    Πάντοτε βρίσκεται κατάλληλος κανείς .

    ‘Η τέλος δυνατόν και στα πολιτικά
    να επέστρεφεν – αξιεπαίνως ενθυμούμενος
    τες οικογενειακές του παραδόσεις,
    το χρέος προς την πατρίδα, κι άλλα ηχηρά παρόμοια.

    Κωνσταντίνος Π. Καβάφης 1921

    Αφιερωμένο στους απανταχού κυπρίους φοιτητές, τους ενθυμούμενους τες
    οικογενειακές τους παραδόσεις , το χρέος προς την πατρίδα , κι άλλα ηχηρά
    παρόμοια.

    Μου αρέσει!

  2. Δεν είναι καθόλου απόλυτα αυτά που γράφεις δυστυχώς…υπήρξα και εγώ φοιτήτρια στο Αριστοτέλειο πολύ πρόσφατα , και το φοιτητικό «κίνημα» είναι όπως το περιγράφεις.Στα τέσσερα χρόνια που έμεινα στη Θεσσαλονικη οι παραταξεις είχαν ώς κεντρικό θέμα το αν έχει θέση η κυπριακή σημαία στο μνημόσυνο του Μάτση και φυσικά το ποιος θα κερδίσει τις εκλογές…ΛΥΠΗΡΟ….

    Υ.Γ.Μα γιατι χρειάζεται και email για να κανουμε ένα σχόλιο;

    Μου αρέσει!

  3. osr55

    Δυστυχώς αγαπητή μαριάννα οι κυπραίοι φοιτητές αποτελούν το απόλυτο καθρέφτισμα της μαλθακής τομαριστικής κυπριακής κοινωνίας και εκφράζουν το απόλυτο τίποτα στην κοινωνία τους………

    δεν έχω ιδέα τι χρειάζεται για να αφήσει κάποιος σχόλια, θα το ψάξω πάντως και θα το τροποποίήσω ώστε να μην χρειάζεται και e mail…

    Μου αρέσει!

  4. H μισή μου οικογένεια μένει στη Θεσσαλονίκη (Μητέρα Ελλαδίτισα, πατέρας Κύπριος) και η κοπελιά μου σπούδασε εκεί για 4-5 χρόνια. Στο πήγαινε-έλα απο Κύπρο-Θεσσαλονίκη, δυστυχώς κι εγώ τα ίδια παρατήρησα. Η έννοια των φοιτητων είναι να κερδίσουν ψήφους και όχι το να κάνουνε τη διαφορά με πράξεις και κινήσεις που θα αποφέρουν κατι χρήσιμο. Βλέπετε, αυτό έχουνε μάθει απ τους πολιτικούς των κομμάτων στα οποία ανήκουνε… Ο καθένας κοιτάει την παρτη του χωρίς να γίνεται κάτι ουσιαστικό . . . Πραγματικά λυπηρο…

    Μου αρέσει!

  5. αγαπητέ μου φίλε ελ, πιστεύω ότι εισαι ένας άνθρωπος που πιστεύει στην ιδεολογία του και αγαπά την πατρίδα του αγνά!

    σε καταλαβαίνω απόλυτα………. δεν ξέρω πόσο χρονών είσαι φίλε μου απλά θα σου πω κάτι από την δική μου εμπειρία

    έχω μεγαλώσει και εγω μέσα σε ένα περιβάλλον γεμάτο ελλάδα, για τον ελληνισμό κλπ και συνεχίζω να αγαπώ τον τόπο μου όπως όλοι οι άνθρωποι αγαπούν και είναι περήφανοι για την καταγωγή τους

    αυτό που έχω όμως διαπιστώσει ειναι ότι οι διάφοροι πατριδοκάπηλοι κοτσαμπάσηδες τσιφλικάδες γλυφτες των οθωμανών είναι ακριβώς οι ίδιοι που συνέχισαν να γλυφουν τους εγγλέζους στην κύπρο μετά το 1878 χρονιά άφιξης των εγγλέζων στην κύπρο με πρώτους και καλύτερους τους παπάδες

    οι παπάδες τον καιρό της οθωμανικής κατοχής έπαιζαν τον ρόλο του ελεγκτή του λαού και γι αυτο άλλωστε η «εκκλησία» τότε είχε τόσα πολλά προνόμια από την οθωμανική αυλή

    γι αυτό άλλωστε είχε βγει και το φιρμάνι που έλεγε ότι αν κάποιος πεθάνει και αφήσει κληροδότημα στην «εκκλησία» την ακίνητη και μη περιουσία του τότε αυτή δεν θα περιέλθει στους τούρκους

    γι αυτό άλλωστε ο μεγαλύτερος φεουδάρχης στην ελλάδα και στην κύπρο είναι η «εκκλησία» με απίστευτα μεγάλη ακίνητη περιουσία στο όνομα της

    φυσικά έχω γνωρίσει πάρα πολύ αξιόλογους και πάρα πολύ καλούς και πνευματικούς ιερείς οι οποίοι πραγματικά αγαπουν τον άνθρωπο και θέλουν να κάνουν προσφέρουν και να κάνουν πράξη την αγάπη του χριστού

    αυτοί οι ταπεινοί άνθρωποι ει΄ναι η πραγματική εκκλησία και όχι ο κάθε ττόμης και κύκκου που κάνουν μπίζινες

    οι λογής λογής πατριδοκάπηλοι πουλάνε στον κόσμο ευκαιριακό «πατριωτικό» συναισθηματισμό την στιγμή που κάθε ττόμης κάνει μπίζινες με τα παμπολα ξενοδοχεία του σε ολόκληρη την Κύπρο και με τά ποσοστά του σε τράπεζες κλπ

    την στιγμή που υπάρχει το bowling που είναι παράνομο εις βάρος τών απλών ανθρώπων

    γιαυτό ο κάθε ττόμης παίζει τον πατριώτη

    γιατί αυτός «εσασεν» την πάντα του και «σάζει» τους δικούς του

    άλλωστε αυτός ο συγκεκριμένος δεν δίστασε και δεν αντράπηκε που πήρε την εξουσία με μόλις 8%
    δηλαδή ο κόσμος τον έφτυνε κανονικά και αυτός έλεγε ότι ψιχαλίζει

    εν ολλίγοις αυτό που θέλω να πω είναι αυτό που λέω συνεχώς αυτό που έγραψε ο μπρεχτ

    «γύρισα ολόκληρο τον κόσμο κάι διαπίστωσα ότι υπάρχουν ΄μόνο δύο ειδών ανθρώποι: οι πλούσιοι και οι φτωχοί»

    αυτή είναι η ουσία κατα τη γνώμη μου

    οι πλούσιοι δεν έχουν πατρίδα και πατάνε επί πτωμάτων για να μεγαλώσουν τα πλούτη τους (λες και θα τα πάρουν μαζί τους)

    το θέμα όμως πέρα από διαπιστώσεις είναι το τι κάνουμε; προσωπικά έχω μπουκτίσει από διαπιστώσεις επι διαπιστώσεων και πρέπει να γίνουν πράξεις

    φυσικα για να «πολεμήσεις» πρέπει πρώτα να δεις τον κίνδυνο γιαυτό άλλωστε έκανα αυτό το μπλοκ χωρίς να έχω ψευδαισθησεις φυσικά για το μέγεθος αυτού που κάνω

    απλά θέλω να ιντρικάρω τους ανθρώπους και να έρθουν κάποιιο επιτέλους σε επικοινωνία ώστε να δράσουμε και όχι να μιλάμε και να λέμε ο καθένας τα δικα του

    Μου αρέσει!

  6. η κύπρος έσχιη φοιτητικό κίνημα?!?!

    αχαχαχααχχααχα

    Μου αρέσει!

  7. είπαμε: δεν έχει φοιτητικό κίνημα
    έχει φυτικό α-κίνημα!

    Μου αρέσει!

  8. m4trix87

    Τι να πεις?
    Η καλοπεραση δυστυχως απ οτι φαινεται τρωει το αγωνιστικο πνευμα!
    Δεν ειναι τυχαια που ο Νερωνας εδιδε»αρτον και θεαματα».Στο τελος ομως αφου δεν τον αντιμετωπιζε κανενας,εφτασε στο σημειο να καψει την Ρωμη ανενοχλητος…..
    Ετσι θελουμε κι εμεις?

    Μου αρέσει!

  9. eri

    Πολύ καλό το κείμενό σου και συμφωνώ απολύτως σε όλα τα σημεία. εισηγούμαι να κοινοποιήσεις το κείμενο αυτό σε πιο ουσιαστικούς τόπους για να μην καταλήγεις να θεωρήσαι ακόμη ένας βολεμένος επαναστάτης φοιτητής που εκφράζει τις απόψεις του εκ του ασφαλούς.

    Μου αρέσει!

  10. osr

    το κείμενο αυτό δημοσιεύτηκε στον Πολίτη στις 4 Φεβρουαρίου 2004

    Μου αρέσει!

  11. nasos

    μετα τη δημοσιευση του στον πολιτη υπηρχε καμμια ανταποκριση απο προσφυγες η ο αριθμος των τηλεφωνηματων που δεχθηκες παρεμεινε στο απορροφητικο στοιχειο του πολλαπλασιασμου 0;

    Μου αρέσει!

  12. osr

    ο αριθμός πολλαπλασιάστηκε με το 0 😉

    Μου αρέσει!

  13. νασος

    το μαυρο χρημα εχει διαφθειρει τοσο πολυ τους Κυπριους; Παλαιοτερα δεν ειχαν ιδανικα για τα οποια παλευαν η παντα ετσιι ηταν η κατασταση εδω κατω;

    Μου αρέσει!

  14. osr

    νάσο, οι άνθρωποι είναι προιόν του κοινωνικού τους περιβάλλοντος………… το περιβάλλον στο οποίο ζει κάποιος και μεγαλώνει τον καθορίζει σε τεράστιο βαθμό

    οι κύπριοι δεν ξεφεύγουν από τον κανόνα, μετά το 1974 οι κυπραίοι επιδόθηκαν σε μια άνευ προηγουμένως συσσώρευση υλικών αγαθών
    αμερικανικά κεφάλαια εισέρρευσαν στην κύπρο με το οποίο κτίστηκαν προσφυγικοί οικισμοί οι οποίοι μονιμοποιήσαν το προσωρινό

    και η κύπρος κατέστη το μεγαλύτερο πλυντήριο ξεπλύματος βρώμικου χρήματος της ευρώπης ιδιώς μετά την κατάρρευση της σοβιετικής ένωσης

    πολλοί λόγω της κατοχής έγιναν πάμπλουτοι ειδικά η εκκληshά που είναι ιδιοκτήτης πολλών ξενοδοχείων στο πρώην ψαροχώρι της αγιάναπας, η πάφος η λεμεσός πήραν τεράστια αξία και άλλοι μαράζωναν στους προσφυγικούς συνοικισμούς

    η ανισότητα μεγάλωνε ολοένα μεταξύ προσφύγων και μη αλλά όλοι θέλαν ένα μερίδιο αυτού που ονομάστηκε τάχα κυπριακό θαύμα το οποίο φυσικά και ΔΕΝ οφείλεται στην τάχα εργατικότητα τωνκυπρέων

    το ιδιανικό των νέων γενεών υπήρξε αυτό των γονιών τους, ο επιτυχημένος άδρωπος είναι αυτός με τα πολλά λεφτά, ανεξαρτήτως προέλευσης

    η αρπαχτή το πιο διαδεδομένο σπορ, το 1999 όποιον άχρηστο της κοινωνίας έβρισκε ασχολείτο με το χρηματιστήριο, είχαμε γεμίσει χρηματιστές, μετά όλοι έγιναν τζέγκενοι κτηματομεσίτες ντιβέλοπερ μετά έγιναν μάντρατζηες αυτοκινήτων

    το εύκολο και άμεσο κέρδος η επίδειξη πλούτου ει΄ναι το απόλυτο ιδανικό όπως υπήρξε ανέκαθεν τουλάχιστον εξ όσων θυμάμαι, την δεκαετία του 90 όταν έφηβος άρχισα να αντιλαμβάνομαι όλα αυτά

    γράφω στο αρχικό κείμενο:

    «Ολόκληρη η «αγωνιστικότητα» των «εξεγερμένων» κυπρίων φοιτητών αρχίζει και τελειώνει σε διανομές ανούσιων φυλλαδίων, στην διοργάνωση καλλιτεχνικών «αντικατοχικών» εκδηλώσεων 2-3 φορές τον χρόνο με αγωνιστικά μοιρολόγια και παλαμάκια,»

    αυτό συνεχίζεται μέχρι σήμερα και ενδεικτικό του εξευτελισμού της απόλυτης εξαθλίωσης της έννοιας της αγωνιστηκότητας το είδα πριν λίγες μέρες σε έναν «πολιτικό» της νέας γενιάς τον κυβερνητικό εκπρόσωπο στέφανο στεφάνου όταν εν τω μέσω φουκούων και μασκών λόγω καθαράς δευτέρας και καρναβαλιού μαζί με άλλους χάχακες καραγκιόζηδες κυπρέους

    τραγούδαγαν το καρτερούμεν μέρα νύχτα!!!!!!!!!!

    Η!!!! ξεφτίλα

    Μου αρέσει!

  15. Παράθεμα: Περί δικαίου, νόμων, δικαστών, ΕΔΑΔ ΔΕΚ καρότου μαστίγιου…. ποιος εν τέλει ο εχθρός « -osr- τίποτε δεν χαρίζεται….. όλα κερδίζονται μόν

  16. Παράθεμα: Ποιος πρέπει να είναι ο ρόλος της αριστεράς …. μια γνώμη μέσα από διάλογο με το νέο ε/κ | -osr- τίποτε δεν χαρίζεται….. όλα κερδίζονται μόνο

  17. H μισή μου οικογένεια μένει στη Θεσσαλονίκη (Μητέρα Ελλαδίτισα, πατέρας Κύπριος) και η κοπελιά μου σπούδασε εκεί για 4-5 χρόνια. Στο πήγαινε-έλα απο Κύπρο-Θεσσαλονίκη, δυστυχώς κι εγώ τα ίδια παρατήρησα. Η έννοια των φοιτητων είναι να κερδίσουν ψήφους και όχι το να κάνουνε τη διαφορά με πράξεις και κινήσεις που θα αποφέρουν κατι χρήσιμο. Βλέπετε, αυτό έχουνε μάθει απ τους πολιτικούς των κομμάτων στα οποία ανήκουνε… Ο καθένας κοιτάει την παρτη του χωρίς να γίνεται κάτι ουσιαστικό . . . Πραγματικά λυπηρο…
    +1

    Μου αρέσει!

  18. ΤΡΕΛΟ ΚΑΡΝΑΒΑΛΙ

    γεια σας και από μένα! Είμαι φοιτήτρια στη θεσσαλονίκη εδώ και 6 χρόνια. Στα πρώτα φοιτητικά μου χρόνια άρχισα να ασχολούμε με μια συγκεκριμένη παράταξη, μέχρι που αντιλήφθηκα ότι όλο αυτό δεν έχει κανένα νόημα και ουσία. Τα άτομα που απαρτίζουν τις φοιτητικές παρατάξεις είναι άτομα με ξεκάθαρη κομματική γραμμή και πολιτική, με ξεκάθαρη στόχευση και λόγο. Δημιουργούν λυκοφυλίες προς τιμή των ψήφων και του «δέστε εμείς είμαστε ποιο πολλοί από εσάς». Δημιουργούν το δικό τους μικρόκοσμο, γεμάτο πρωσοπολατρείες, συνθήματα που έρχονται σε πλήρη ρήξη με την καθημερινότητά τους και άλλα πολλά ρεζιλέματα, που όλοι και όλες τα γνωρίζουμε πάνω κάτω. Αργότερα, άρχισα να ψάχνωμαι. Και μέσα από το ψάξιμο οδηγήθηκαν στα αντιεξουσιαστικά κινήματα, όπου οι άνθρωποι εκεί έκαναν καθημερινά την επανάστασή τους διεκδικόντας με φαντασία και αδιαμεσολάβητα τις ανάγκες τους. Θέλω να εκφράσω το μεγάλο μου ενθουσιασμό όταν ενημερώθηκα για το blok αυτό από ένα φίλο και σύντροφο!

    Μου αρέσει!

  19. osr

    γεια σου …τρελλό καρναβάλι! δυστυχώς απότι κατάλαβα τα πράγματα στα κυπριακοφοιτητικά πράματα παραμένουν όπως ήταν και συνεχίζουν με την ίδια ορμή μαλθακότητας και κομματοσκυλιάσης!

    νάσαι καλά!! ας κάνουμε αυτό που μπορούμε να κάνουμε και να μην ξεχνάμε ότι τίποτα δεν χαρίζεται παρά μόνο κερδίζονται μόνο όταν τα διεκδικούμε και τα θέλουμε αληθινά!

    Μου αρέσει!

  20. ΤΡΕΛΟ ΚΑΡΝΑΒΑΛΙ

    Δηλώνω αλληλεγγύη στον αγώνα και μακάρι να μπορούσα να παρευρεθώ για να το έδειχνα και έμπρακτα. Καλή συνέχεια με το κεφάλι ψηλά και με ψυχή βαθιά!

    Μου αρέσει!

  21. osr

    Νάσαι καλά!! η αλληλεγγύη είναι το όπλο μας και αυτό δεν είναι απλά σύνθημα!!!

    Μου αρέσει!

  22. Παράθεμα: ΒΙΒΛΙΑ για «κατέβασμα» | Επιστημών o λόγος....

Σχολιάστε