Ο κόσμος στον οποίο ζούμε,
(χωρίς να αναφέρομαι προφανώς μόνο στην Κύπρο, αλλά στο πλανητικό μας χωριό που μέσω του ιντερνετ μαθαίνεις ανά πάσα στιγμή τι γίνεται παντού στην Γη)
ανέκαθεν ήταν πεδίο μάχης και ανταλλαγής απόψεων με μαχαίρι και όπλα
Πάρα πολλές φορές η μόνη απάντηση στην καταπίεση και στην σκλαβιά και την υποδούλωση είναι η ωμή βία
Η βία όμως είναι ένα μέσος για να πετύχεις τον πρώτο σου στόχο, την αποτίναξη της άμεσης καταπίεσης και υποδούλωσης μέσω των όπλων
Το «μετά» την βια είναι ΠΑΝΤΑ το πιο σημαντικό αφού για να κτιστεί ένας νέος κόσμος αυτό που χρειάζεται είναι σχεδιασμός με νηφαλιότητα και στρατηγική
«Ως συνέπεια της βίαιης και μακροχρόνιας εξέγερσης των πολιτών ενάντια στους ευγενείς, ο Σόλων κλήθηκε κοινή συναινέσει των αντιμαχόμενων μερών το 594 π.Χ. με έκτακτη διαδικασία να νομοθετήσει και για το έργο αυτό εξοπλίστηκε με έκτακτες εξουσίες. Εκείνο το έτος εξελέγη άρχων από το δήμο της Αθήνας και όχι από τον Άρειο Πάγο, όπως προέβλεπε το αθηναϊκό πολίτευμα της εποχής. Του δόθηκαν οι έκτακτες εξουσίες του διαλλακτού, δηλ. του μεσολαβητή, του συμφιλιωτή και του νομοθέτου, τις οποίες διατήρησε και μετά το τέλος της ετήσιας αρχοντείας του. Οι νόμοι που θέσπισε δημοσιεύτηκαν ίσως το 592 π.Χ.»
Χωρίς καμιά πρόθεση εξιδανίκευσης ή έξαρσης με ανούσιο εθνικιστικό πρόσημο, οι Αθηναίοι ήταν άνθρωποι που είχαν ως προμετωπίδα κυρίως την λογική και τον ορθολογισμό
Μόνο μέσω της λογικής και του ορθολογισμού θα μπορούσε να φτάσουν στο μεγαλείο που ονομάζεται Δημοκρατία, αλλά με την κυριολεκτική της σημασία και όχι το πανάσχημο κακέκτυπο που έχουμε σήμερα
Η ωμή βία των πλουσίων αντιμετωπίστηκε με ωμή βία από τους φτωχούς των Αθηνών
Η αιματοχυσία όμως δεν οδηγούσε πουθενά και έτσι προσέδωσαν από κοινού στον Σόλωνα την εξουσία να μεσολαβήσει και να τους προτείνει λύσεις με μέτρα επανόρθωσης πρώτα τα οποία ήταν απαραίτητα για να φτάσουμε στο θαύμα της Δημοκρατίας
» Μέτρα επανόρθωσης (σεισάχθεια, από το σείω που σημαίνει αφαιρώ και το άχθος που σημαίνει βάρος):
Στα πλαίσια της σεισάχθειας (αποτίναξης βαρών), ο Σόλων
κατήργησε τα υφιστάμενα χρέη ιδιωτών προς ιδιώτες και προς το δημόσιο,
απελευθέρωσε όσους Αθηναίους είχαν γίνει δούλοι λόγω χρεών στην ίδια την Αθήνα και επανέφερε στην πόλη όσους εν τω μεταξύ είχαν μεταπωληθεί στο εξωτερικό. Για ξένους δούλους δεν γίνεται λόγος στις πηγές. Για να μην επαναληφθεί το φαινόμενο,
κατήργησε τον δανεισμό με εγγύηση το σώμα (προσωπική ελευθερία) του δανειολήπτη και των μελών της οικογένειάς του.
Είναι επίσης πιθανό ότι
αμνήστευσε τα αδικήματα που επέφεραν στέρηση πολιτικών δικαιωμάτων»
Η οικονομική ανεξαρτησία είναι το πρώτιστο που απαιτείται για να έχεις ελεύθερους πολίτες
Σήμερα προφανώς και δεν έχουμε ελεύθερους πολίτες αλλά δανειζόμενους υποτελείς και μισθωτούς σκλάβους που τρέχουμε όπως τα ποντίκια μέσα στο κλουβί απλά για να προλαβαίνουμε να πληρώνουμε τους αέναους λογαριασμούς
Η ουσία αυτών που θέλω να καταλήξω είναι ότι κάθε ζήτημα που προκαλεί σύγκρουση είτε ιδεολογική είτε αληθινή εφόσον υπάρχει καλοπιστία από τους «αντιμαχόμενους» αν θέλουν να τα επιλύουν η απάντηση δεν είναι ποτέ η άμεση ολομέτωπη σύγκρουση αλλά η ορθολογική νηφάλια συζήτηση διάλογος και αν είναι εφικτή η εξεύρεση κοινά αποδεκτής λύσης
Όλα αυτά που γράφω προφανώς και είναι γενικόλογα και αφηρημένα αφού προφανώς και υπάρχουν ζητήματα που δεν μπορούν να αντιμετωπιστούν έτσι όπως πχ ζητήματα που είναι λυμένα από την επιστήμη, όπως η θεωρία της εξέλιξης
και ότι ο κόσμος προφανώς και δεν είναι μόνο 5 χιλιάδων ετών ή ότι η Γη είναι επίπεδη ή ότι οι ομοφυλόφιλοι δημιουργούνται με τον τρόπο που περιέγραψε ο κύριος Νεόφυτος Μητροπολίτης Μόρφου
Λογική και καλή πίστη σε ένα διάλογο επιχειρημάτων είναι η μόνη απάντηση σε όλα εφόσον δεν ασκείταιβία και επιβολή από την μια πλευρά