Σήμερα 4/9/15 ήμουν καλεσμένος του Παύλου Μυλώνα στην εκπομπή του στο Mega για τον ορισμό της δημοκρατίας σε αντιδιαστολή με το ολιγαρχικο σύστημα που έχουμε στα σύγχρονα κράτη, την δίκη πολιτικής ανυπακοής μου στις 8 Σεπτεμβρίου 2015 και πως συνδέεται με την δημοκρατική αρχή το αίτημα αυτοδιαχείρισης και Κοινωνικού ελέγχου του Ταμείου Κοινωνικών Ασφαλίσεων

Σήμερα 4/9/15 ήμουν καλεσμένος του Παύλου Μυλώνα στην εκπομπή του στο Mega
για τον ορισμό της δημοκρατίας σε αντιδιαστολή με το ολιγαρχικο σύστημα που έχουμε στα σύγχρονα κράτη,
την δίκη πολιτικής ανυπακοής μου στις 8 Σεπτεμβρίου 2015 και πως συνδέεται με την δημοκρατική αρχή το αίτημα αυτοδιαχείρισης και Κοινωνικού ελέγχου του Ταμείου Κοινωνικών Ασφαλίσεων

1 σχόλιο

Filed under "δικαιοσύνη", "θεσμοί", "οικοδομική φούσκα", Δημοκρατία, Πρωτοβουλία Κοινωνικού Ελέγχου Ταμείου Κοιν Ασφαλίσεων, Πολιτική Ανυπακοή, δημοκ, Mega

One response to “Σήμερα 4/9/15 ήμουν καλεσμένος του Παύλου Μυλώνα στην εκπομπή του στο Mega για τον ορισμό της δημοκρατίας σε αντιδιαστολή με το ολιγαρχικο σύστημα που έχουμε στα σύγχρονα κράτη, την δίκη πολιτικής ανυπακοής μου στις 8 Σεπτεμβρίου 2015 και πως συνδέεται με την δημοκρατική αρχή το αίτημα αυτοδιαχείρισης και Κοινωνικού ελέγχου του Ταμείου Κοινωνικών Ασφαλίσεων

Σχολιάστε

