Για τον Μικελλίδη…

Τον Μικελλίδη τον γνώρισα από κοντά το 2006 όταν μια πολιτικοποιημένη γνωστή μου που της ζητήθηκε να συμμετάσχει στην εκπομπή της Ελίτας Μιχαηλίδου στο σίγμα μαζί με τον Μικελλίδη με αφορμή τις βουλευτικές εκλογές μου ζήτησε αντί αυτής να πάω εγώ… και έτσι και έγινε

Δυστυχώς δεν έχω την εκπομπή ….

Άρχισα να λέω απλά ότι ουσιαστικά έχουμε τα τσιουράκκια του μακάριου που έκαναν όλοι από ένα κόμμα με ευκαιρία αυτό που ονομάζεται κυπριακό και έτσι χωρίς να έχουν ουσιαστικές διαφορές διαιωνίζουν την εξουσία τους

έλεγα ένα περίπου αυτά που λέω και εδώ

 

 

ο Μικελλίδης ενθουσιάστηκε με όσα έλεγα, ιδίως για τον μακάριο τζαι τα τσιουράκκια του και συνέχεια μου ζητούσε να επιβεβαιώσω ότι πρώτη φορά βρισκόμασταν και ότι δεν είμασταν προσυνεννοημένοι να πω αυτά που έλεγα κλπ

όταν μάλιστα ετέλειωσε η σειρά μου, μου ζήτησε να μείνω μέχρι το τέλος της εκπομπής γιατί ήθελε να μου μιλήσει

όταν τελείωσε η εκπομπή μιλήσαμε αρκετά, του είχα πει ότι διαφωνώ σε πολλά μαζί του, ιδίως τον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζει το λεγόμενο κυπριακό και γενικώς την πολιτική χωρίς να αναλύει τι ακριβώς γίνεται στον κόσμο κλπ κλπ

μου έδωσε το τηλέφωνο του και μου είπε ότι ήθελε να βρεθούμε να τα πούμε χαλαρά

βρέθηκα ακόμα μια φορά μαζί του και μιλήσαμε γενικά για πολιτική και εκεί φάνηκε ότι επί της ουσίας ο άνθρωπος δεν είχε εμβαθύνει και τόσο σε πολιτική ανάλυση των πραγμάτων αλλά παρέμενε σε επιφανειακές προσεγγίσεις οπότε δεν υπήρχε και περαιτέρω χώρος για πολιτική συζήτηση

για ένα πράγμα εκτιμούσα τον Μικελλίδη όπως πιστεύω και ο περισσότερος κόσμος, ότι έλεγε αυτά που πίστευε έξω που τα δόντια χωρίς να υπολογίζει το όποιο κόστος

κόντρα στον ψευτοκαθωσπρεπισμό και στα δήθεν πολιτικαλι κορρέκτ

ο Μικελλίδης εντυπωσίαζε γιατί ακριβώς ήταν όπως την μούγιαν μέσα στο γάλα

αλλά ως τζαμέ

πολιτικά δεν ξέφευγε από τον μέσο όρο αλλά όπως οι πλείστοι κυπρέοι έμενε στην επιφάνεια γιαυτό άλλωστε στήριξε και τον αναστασιάδη στις εκλογές

ως τζαμέ έφτανε πολιτικά ο άνθρωπος τζαι κανένας δεν μπορεί να τον κατηγορήσει για αυτό, το αντίθετο μάλιστα, κόντρα στις συμβάσεις τουλάχιστον είχε τα αρχίδια να φκαίνει δημόσια τζαι να λαλεί τζαι να κάμνει τζείνο που πίστευκεν

 

σε τούτον το βίντεο μετά το κούρεμα και μετά την μεγάλη περιπέτεια με την υγεία του διαγράφεται πλέον η απόλυτη απογοήτευση του τζαι το πόσο κουρασμένος ήταν

 

 

 μακάρι  να έφυγε ικανοποιημένος από την ζωή του νοιώθοντας ότι έκανε αυτό μπορούσε 

7 Σχόλια

Filed under Κυπριακό, Μικελλίδης

7 responses to “Για τον Μικελλίδη…

  1. Ακριβώς αυτό Μιχάλη.Είχε τα αρχίδια να βγαίνει δημόσια και να λέει τις απόψεις του ορθές και μη με την γλώσσα που όλοι χρησιμοποιούμε αλλά για χάρη της<> μας κοινωνίας απεχθανόμαστε κάποιες φορές.Αυτός ήταν ο λόγος που τον έδιωξαν από το Μεγκα και του έκαναν τόσο πόλεμο στις εκλογές.Θυμάμαι τα σκληροπυρηνικά προβατάκια της ακροδεξιάς φράξιας της Συμμαχίας Πολιτών και ορισμένα άλλα από πλευράς Ακελ και Συναγερμού να προσπαθούν να πείσουν ότι ψηφίζοντας Μικελλίδη ψηφίζουν την πελλάρα.Τόση υποκρισία ρε γαμώτο? Αλλοι κρεμάζουν τα πτυχία που πήραν γιατί ξέρουν τις απόψεις των καθηγητών τους και άλλοι τα κρεμάζουν και έχουν τα αρχίδια να έχουν τις δικές τους απόψεις.Φαίνεται ξεκάθαρα ποιοι είναι οι πραγματικοί επαναστάτες στην ζωή από τον πόλεμο που τους κάνουν τα προβατάκια υπό την καθοδήγηση του κατεστημένου.

    Μου αρέσει!

  2. Θεωρώ ότι ένας τέτοιος επαναστάτης είσαι και εσύ και ότι κάνεις το κάνεις χωρίς να έχεις περηφάνεια.Χωρίς να σε έχω δει ποτέ από κοντά.

    Μου αρέσει!

  3. osr

    Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια και χωρίς ίχνος μετριοφροσύνης, ότι τάχα παίζω το σεμνός κλπ, θεωρώ ότι ο όρος επαναστάτης είναι πολύ μεγάλος για να αποδίδεται είτε στον Μικελλίδη είτε σε μένα

    Προσωπικά έχω καταλήξει σε κάποια συμπεράσματα από αρκετά μικρός και προσπαθώ να ακολουθώ το δαιμόνιο μου, δηλαδή αυτό που μου επιβάλλει ο εαυτός μου να πράττω
    και πιστεύω ότι αν όλοι έκαναν αυτό που τους επιβάλλει ο εαυτός τους και όχι ο οποιοσδήποτε άλλος θα είμασταν μια κοινωνία πολύ καλύτερη

    Η μόνη αλήθεια που έχουμε πηγάζει από μέσα μας…………….
    https://osr55.wordpress.com/2010/10/05/η-μόνη-αλήθεια-που-έχουμε-πηγάζει-από-μ/

    Μου αρέσει!

  4. Nico

    sapios o mikkelidis file mou sorry pou en na sou to halaso.. evrethike se mia thesi exousias logo tou vlammenou ikonomikopolitikokinonikou mas montelou .. idios tou ikonomikou.. ke den ton idame pote na ton enohla afto to prama.. ke epexe me psihes anthropon oso ligoi sto nisi.. akoma enas kirikas,, fostiras.. evergetis.. kalothelitis tou kolou.. empoukose 1/3 tou nisiou nomima psihofarmaka (to paradehtike ke odios).. ke piramatistike apistefta pano se pollous.. oute gia afto to prama idame kapia evesthisia pano tou.. afto pou les oti elee ta pramata ke den ipologise kostos ine kapos atopo.. eftiaxe prota mia aftokratoria giro tou ke meta ton idame na leei afta pou elee.. akoma ke an ta elee se filous pio prin.. itan akrivos o logos pou ton ekalousan.. akoma ena hazo spectacle.. ke an ‘voithise’ kapious anthopous ite taha me ta dorean sessions i xero ego ine epidi itan se thesi na to kami.. opos ine se thesi ke o kathe megaloepihirimatias i politikos na dini ke na perni doulies ke alla diafora..

    Μου αρέσει!

  5. Νίκο, φαίνεται ότι κατέχεις την ελληνική γλώσσα, τουλάχιστον στο διάβασμα και αυτό μου επιτρέπει να σου απαντήσω ελληνικά. Είναι ξεκάθαρο ότι κατέχεις ένα κομμάτι της κυπριακής πραγματικότητας όπου σε κάποιο βαθμό σωστά τοποθετείς τρίτους μέσα σ’άυτό και το ρόλο που μπορεί να διαδραματίζουν. Επειδή φαίνεσαι άτομο με ιδιαίτερες ανησυχίες αλλά και με διεισδητική κρητική επί των πραγμάτων γύρο μας θα ήθελα να γίνεις ακόμη πιο τολμηρός και συγκεκριμένος και να μας γράψεις ποιόν ρόλο βλέπεις να παίζεις εσύ μέσα την κυπριακή πραγματικότητα, μέσα από τα γραφόμενα σου ή με ότι άλλο έχεις να μας καταθέσεις.
    Σε ευχαριστώ για την αμέριστη προσοχή σου.

    Μου αρέσει!

  6. Nico

    tou malaka..

    pion en to thema sou esena? thelis na milisoume?

    Μου αρέσει!

  7. nakedrg

    i apantisi mou itan pros ton christaki

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

