Ημ3ρολογιο

Το Σαλιγκάρι

# Ημέρα

7PCNO9EA0JH3E_152QO8F_IL_L_LS

Άνεργος. Τεμπέλης. Αποξενωμένος και αποκομμένος. Ποτέ στην ζωή μου δεν ήμουν πιο δημιουργικός και παραγωγικός σε διανοητικό επίπεδο. Ποτέ, δεν φανταζόμουν οτι είμαι ικανός να σκεφτώ. Και αυτή η νέα μηχανορραφία ήταν πάντα εκεί, κάτω απο τα στρώματα της «γνώσεως». Αν κάποιος γνωρίζει την υπομονή, αυτός είναι ο εγκέφαλος αδιαμφισβήτητα. Σε περιμένει να ξυπνήσεις, να βγείς απο τον λήθαργο και να σου πεί, «όχι, δεν ήταν αυτή η Ιθάκη. Πραγματικά, ποτέ δεν θα την δείς…γιατί δεν θα θές!«.

Θυμάμαι, δεν θυμάμαι τίποτα. Έχω σοβαρό πρόβλημα μνήμης θα έλεγα και χαίρομαι ιδιαίτερα γι΄αυτό. Συχνά σκεφτόμουν πόσο τέλεια θα ήταν αν είχα το ακριβώς αντίθετο, τέλεια μνήμη, φωτογραφική, ελέφαντας! Γιατί? Προσωπικό όφελος, θα πέρναγα το σχολείο με άριστα όσο και αν το σιχαινόμουν. Θα μπορούσα να ψεύδομαι με έντεχνη ευχέρεια και να είμαι ο λατρεμένος εξιστοριτής της παρέας. Αν ένας άνθρωπος μπορέσει να είναι ποτέ αυθεντικά ευτυχισμένος θα είναι…

Δείτε την αρχική δημοσίευση 417 επιπλέον λέξεις

Σχολιάστε

Filed under Κυπριακό

Σχολιάστε

