Είναι σαν την νηνεμία που επικρατεί πριν την καταιγίδα.κανένας πρόεδρος κανένας υπουργός κανένας βουλευτής δεν μπορεί και δεν θέλει να προστατεύσει κανέναν παρά μόνο τον εαυτό τους..ο γενικός εισαγγελέας ακόμα να παρέμβει τζαι εσείς εμπιστεύστε δικαιοσύνες;

Αναμονή…

Είναι σαν την νηνεμία που επικρατεί πριν την καταιγίδα..

Εκτός από τους τραπεζουπαλληλους που έχουν ψυλλιαστεί ότι πλέον κατά χιλιάδες θα χάσουν τις δουλειές τους παρά το περιπαίξιμο από όλους, διοικητές των τραπεζών υπουργών προέδρων και λοιπών

η υπόλοιπη κοινωνία φαίνεται να είναι σε ύπνωση νομιζόμενη ότι από εβδομάδας θα επιστρέψουμε στην ζωή μας…

Η Κύπρος όπως την ξέραμε έχει τελειώσει….

Χτες με πήρε τηλέφωνο ένας μιτσής 23 χρονών λέγοντας μου ότι βρήκε το τηλ μου από έναν φίλο που διαδήλωνε μαζί και ήθελε να μου μιλήσει για ένα πρότζεκ….

Θεώρησα δεδομένο ότι το πρότζεκτ αυτό θα έχει να κάνει με τις εκδηλώσεις διαμαρτυρίας την οικονομική καταστροφή ή κάτι παρόμοιο τέλος πάντων

Όταν μιλήσαμε στο τηλέφωνο και τον ρώτησα για αυτό μου είπε ότι είναι καλύτερα να τα πούμε από κοντά και με τους συνεργάτες του κλπ κλπ

Δώσαμε ραντεβού σε μια καφετέρια…. φτάνω κατά τις 6 και βλέπω τον 23χρονο με το στυλάκι το γνωστό το γιάπικο να κρατά το λαπτοπ και την τσαντούλα…… καθόμαστε και τον ρωτάω αν ήταν και αυτός στην πορεία, αν ενδιαφέθρηκε και ο ίδιος για τις εκδηλώσεις διαμαρτυρίας για όλο αυτό που συμβαίνει και αυτός συνεχίζει να μου λέει αερολογίες για το πρότζεκτ κλπ

ξαφνικά έρχεται ένας μεγαλύτερος σε ηλικία γιάπης με το τζινάκι το με το λάπτοπ μου δίνει το χέρι και κάνουμε δυνατή χειραψία με χαμόγελο κλπ

αρχίζει να μιλάει για τις ευκαιρίες που υπάρχουν στην κρίση τζαι άλλες μαλακίες

επειδή κατάλαβα τι γινόταν τον διακόπτω τζαι του λέω, φιλούδιν μου δεν ξέρω αν αντελήφθηκες τι γίνεται στην Κύπρο ότι πλέον τούτα ούλλα που θωρείς δαμέ με τα κοστουμούθκια τα μαρκετινγκ κλπ ετελειώσαν …άρχισε να μου λέει για τον Ντοναλτ Τραμπ κλπ ότι τάχα επροβλέψαν τούντο πράμα τζαι ότι μέσα στην κρίση μπορεί να κερδίσεις κλπ τζαι να μου λέει για το πρότζεκτ του διαδικτυακού μάρκετινγκ… προσπαθώ να του πω ότι εγώ θέλω να τους εκτελέσω τούτους ούλλους τζαι στα @@ μου τούτα ούλλα..

όλες οι αμερικανιές μαζεμένες….. του λέω οκ φίλε δεν με απασχολούν τούτα ούλλα κλπ μου λέει απλά άκουσε με για 3 λεπτά κλπ και τσουπ καταφτάνει ένας άλλος μικρός που άρχισε να μου λέει για πόσο άλλαξε την ζωή του .. λέω οκ άφηστους να τελειώσουν για λλίον τζαι κανεί…..

τελειώνει η παράσταση τζαι ο λίντερ του 23χρονου μιτσή φεύκει…..

μιλάμε με τον 23χρονο και μου λέει ότι δουλεύκει ηλεκτρολόγος ότι έχει ένα παιδάκι 12 μηνών..

το λοιπόν φίλε μου καλέ, σε παρακαλώ κράτα όσο μπορείς την δουλειά σου τζαι τούτες ούλλες τις μαλακίες με τις φούσκες που εννα σπάσουν παρέτατες.. δεν σου λέω να μεν το προσπαθήσεις για να μεν νοιώσεις ότι εν το έκαμες κλπ αλλά κράτα όσο γίνεται την δουλειά σου  σε παρακαλώ τζαι έρκουνται πάρα πολλά δύσκολες μέρες τζαι κανένας εν επήρεν πρέφα

φεύγω..

Οι αλλαγές που έχουν συμβεί στην ζωή μας είναι τόσο μεγάλες σε τόσο μικρό χρόνο που αδυνατούμε να τις επεξεργαστούμε στις διαστάσεις τους

ο εγκέφαλος μας είναι στο προηγούμενο μοουντ τζαι δεν μπορεί να δει αυτό που είναι ήδη παρών

η πλήρης απαξίωση των θεσμών είναι εδώ

κανένας πρόεδρος κανένας υπουργός κανένας βουλευτής δεν μπορεί και φυσικά δεν θέλει να προστατεύσει κανέναν παρά μόνο τον εαυτό τους

δαμέ έγινε η μεγαλύτερη καταστροφή στην ιστορία τζαι ο γενικός εισαγγελέας ακόμα να παρέμβει αυτεπάγγελτα

τζαι ο λόγος είναι απλός… ούλλοι τούτοι οι θεσμοί συμπλέοκονται και διαπλέκονται μεταξύ τους

δαμέ ο χαρίλαος σταυράκης ένας τραπεζίτης από τους πολλούς που εκάμναν τους υπουργούς οικονομικών έσιει το θράσσος να φκαίνει τζαι να λαλεί ότι θα κάμει τράπεζα

δεν υπάρχουν θεσμοί που θα σε προστατεύσουν …. το αντίθετο …είναι αυτοί οι θεσμοί που σε καταστρέφουν τζαι θα σου αρπάξουν ό,τι έχεις και δεν έχεις ….

ανύποπτος χρόνος 5/10/12

δεν έχεις άλλη επιλογή φίλε μου

παρά να φκείς τζαι να φωνάξεις τζαι να τους δώκεις να καταλάβουν ότι πρέπει να σε φοούνται

Σχολιάστε

Filed under "δικαιοσύνη", "θεσμοί", "οικονομική κρίση"

Σχολιάστε

