ΑΘΛΙΟΤΗΤΑ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑΣ …ΤΩΡΑ ΣΤΟ ΡΙΚ ΕΒΑΛΑΝ ΤΟΝ ΣΙΑΚΟΛΑ ΝΑ ΠΕΙ ΟΤΙ ΑΝ ΔΕΝ ΨΗΦΙΣΤΕΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΦΑΡΜΑΚΑ ΤΡΟΦΙΜΑ ΘΑ ΕΡΘΟΥΝ ΑΚΡΙΔΕΣ ΣΕΙΣΜΟΙ ΚΑΤΑΠΟΝΤΙΣΜΟΙ ΟΙ 349302 ΠΛΗΓΕΣ ΤΟΥ ΦΑΡΑΩ ΤΟΥ ΤΟΥΤΑΝΓΧΑΜΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΞΑΔΕΛΦΩΝ ΤΟΥ… ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΩΜΕΝΟΙ ΤΕΛΕΙΩΜΕΝΟΙ

ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΣΤΟ ΡΙΚ

 

Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΞΕΦΤΙΛΑ ΕΒΕΡ

 

ΑΘΛΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΧΕΙΡΙΣΤΟΥ ΕΙΔΟΥΣ

 

ΕΒΑΛΑΝ ΤΟΝ ΣΙΑΚΟΛΑ  ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΑΘΛΙΟΤΑΤΟ ΜΕΓΑΛΕΜΠΟΡΟ ΝΑ ΠΕΙ ΟΤΙ ΑΝ ΔΕΝ ΨΗΦΙΣΤΕΙ

ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΡΟΦΙΜΑ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΦΑΡΜΑΚΑ  ΘΑ ΕΡΘΟΥΝ ΟΙ ΑΚΡΙΔΕΣ ΚΑΤΑΚΛΥΣΜΟΣ ΚΑΤΑΠΟΝΤΙΣΜΟΣ ΟΙ 493032 ΠΛΗΓΕΣ ΤΟΥ ΦΑΡΑΩ ΚΑΙ ΤΟΥ ΤΟΥΤΑΝΓΧΑΜΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΞΑΔΕΛΦΩΝ ΤΟΥ

 

ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΩΜΕΝΟΙ

 

Ε Ι Ν Α Ι       Τ  Ε  Λ  Ε  Ι  Ω  Μ  Ε  Ν  Ο  Ι   

15 Σχόλια

Filed under "οικονομική κρίση"

15 responses to “ΑΘΛΙΟΤΗΤΑ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑΣ …ΤΩΡΑ ΣΤΟ ΡΙΚ ΕΒΑΛΑΝ ΤΟΝ ΣΙΑΚΟΛΑ ΝΑ ΠΕΙ ΟΤΙ ΑΝ ΔΕΝ ΨΗΦΙΣΤΕΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΦΑΡΜΑΚΑ ΤΡΟΦΙΜΑ ΘΑ ΕΡΘΟΥΝ ΑΚΡΙΔΕΣ ΣΕΙΣΜΟΙ ΚΑΤΑΠΟΝΤΙΣΜΟΙ ΟΙ 349302 ΠΛΗΓΕΣ ΤΟΥ ΦΑΡΑΩ ΤΟΥ ΤΟΥΤΑΝΓΧΑΜΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΞΑΔΕΛΦΩΝ ΤΟΥ… ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΩΜΕΝΟΙ ΤΕΛΕΙΩΜΕΝΟΙ

  1. osr

    άλλον να λες ότι η οικονομία της κύπρου είναι τελειωμένη τζαι άλλο να πεις ότι ενθα έσιεις φάρμακα τρόφιμα απλά τζαι μόνο επειδή ενθα περάσει το νομοσχέδιο

    αν δεν το καταλαβαίνεις τούτον σημαίνει εν έσιεις καμμιάν πολιτκή σκέψη

    Μου αρέσει!

  2. Δεν λέω ότι είναι το ίδιο, λέω όμως πως πρέπει να είμεθα προσεκτικοί διότι …. ναι, το ξαναείπα… ο πανικός είναι όπλο στα χέρια τους.

    Μου αρέσει!

  3. osr

    όταν λες πανικός

    σε τι αναφέρεσαι;; στο ότι θα σηκώσει ο κόσμος τα λεφτά του από τις τράπεζες πχ;; τι εννοείς;

    Μου αρέσει!

  4. Και αυτό.

    Εγώ λεφτά σε τράπεζα δεν έχω… αλλά θα συμβούλευα τον καθένα να βγάλει μερικά… όχι όμως όλα. (Υπάρχουν και οι θυρίδες και το στρώμα της γιαγιάς.)

    Είναι προτιμότερος ο πανικός των παγκόσμιων αγορών (χρηματιστήρια) παρά ο δικός μας. Δεν είναι τον κόσμο έξω που τη βουλή ή το προεδρικό που θα κοιτάξουν, είμαστε χώρα με μικρό πληθυσμό και δεν πρόκειται να μαζευτούν δεκάδες χιλιάδες -που ίσως να έκανε εντύπωση.

    Αν είναι όμως να βοηθήσει στο να καθυστερήσει η ψοφοφορία … τότε εκεί υπάρχει αξία… όχι όμως όπως τη φαντάζεσαι εσύ.

    Μου αρέσει!

  5. osr

    πως την φαντάζομαι εγώ δηλαδή;

    το θέμα προσωπικά το βλέπω σε πολλά επίπεδα και όχι μονοδιάστατα

    τα πράγματα είναι απίστευτα ρευστά σε παγκόσμιο επίπεδο

    λεφτά σε τράπεζα δεν έχω από καθαρά ιδεολογικούς λόγους εδώ και πολύ καιρό

    που την στιγμή που το παιχνίδι σε τούντην φάση παι΄ζεται που την κυπριακή βουλή τζαι τους βολευτές εννοείται ότι παίζει ρόλο η πίεση που εννα ασκηθεί στους βολευτάες αν μαζευτούν χιλιάδες έξω

    τούτον επίσης επίσης εννα δημιουργήσει τζαι έναν πολλά σημαντικό προηγούμενο πίεσης του κόσμου προς τους βολευτάες που εφοηθήκαν τις αντιδράσεις του κόσου

    σε ε΄να άλλο επίπεδο εν πολλά σημαντικό το γεγονός ο κόσμος να βάλει μες την κουλτούρα τυο τζαι την διεκδίκηση τζαι την πίεση τζαι την αυτοργάνωση

    Μου αρέσει!

  6. Αυτό είναι που δεν καταλάβεις…

    ΔΕΝ είναι την πίεση του κόσμου στη Κύπρο που λογαριάζουν… είναι τις κινήσεις στις αγορές, χρηματιστήρια και Γιούρο…

    Μου αρέσει!

  7. osr

    οκ ρε να μεν κατεβεί ο κόσμος τζαι σικκιμε αφού εν τον υπολογίζουν

    εσύ μπορείς να πάεις να παίξεις στα μπουκιμα χρεωκοπία οβερ εντ αουτ τζαι κανεί

    Μου αρέσει!

  8. Να πάνε, βεβαίως να πάνε αν έτσι νοιώθουν. Να μεν έχουν ψευδαισθήσεις όμως για το τι γίνεται.

    Μπάι δε γουέη, εσύ που πάεις… επειδή τζιαμέ θα έχει και ΕΛΑΜουΛιλλητσια… που όπως τα κιστημένα που εχάσαν εκλογές θα φωνάζουν «να παραιτηθείιιιι», όπως ακριβώς εφωνάζαν για τον Χριστώφ… φόρα κανένα τσίγκενο. Άμπα τζιαι ανοίξουν τους οι ορέξεις…

    Μου αρέσει!

  9. osr

    τζαι εχτές είχεν ελαμιτες τζαι λιλληκαίους που ετραουδούσαν το ξύπνα καημένε μου ραγιά τζαι άλλες μαλακίες

    εσύ που βάλλεις τον εαυτό σου μες τον κόσμο;

    Μου αρέσει!

  10. Ξέρεις την ιστορία με το σπήλιον, έννεν;

    Που τους ελάλεν ο «αφυπνισμένος» πως έξω έχει ένα ολάκερο κόσμο τζιαι ελαλούσαν του «είσαι πελλός»…

    Εγώ είμαι τζείνος που πιάννει τον «πελλόν» που κοντά τζιαι ψιθυρίζει του «πιστεύκω σου πελλέ μου αμμά… τζιαι τζείνα που είδες μια ακόμα σπηλιά ένει».

    Μου αρέσει!

  11. osr

    γιαυτόν φιλούδιν μου

    παρέτα τα ούλλα ολάν πήαινε παίξε χρωκοπίαν οβερ στα μπούκκικα τζαι τα άλλα ούλλα εν πελλάρες

    κλανιές πολλές ανέξοδες τζαι βολεμένα όμορφες

    Μου αρέσει!

  12. osr

    πόσα ένει στα μπούκικα η χρεωκοπία εσύ που ξέρεις ποτούντα πράματα; οβερ εντ αμπάβ νομίζω εν 349 προς 3;

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

