Αυτή είναι η ελλάδα του σήμερα…. ο χαφιεδοτσουρμός του εθνικού κορμού σε όλης της την μεγαλοπρέπεια… ο φασισμός της ελληνικής κοινωνίας με τα σκατά να τρέχουν από παντού

assets_LARGE_t_420_54047758_600_375_-1520156785

ο κλέφτης ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΥΡΙΩΝ με τα σκουλίκια τα μαντρόσκυλα τους γλύφτες να τον βάζουν σε λουξ κελιά

3178353F4D93DF30A18ECEFCFE63F9C7

και με μεγάλη περηφάνια να μας παρουσιάζουν τα μέγιστα κατορθώματα για την σύλληψη των εχθρών του έθνους

4 παιδιά ένας εκ των οποίον έζησε και είδε το βρωμερό σκουλίκι κορκονέα να δολοφονεί εν ψυχρώ τον Αλέξη Γρηγορόπουλο

TROM_668_355

κακοποίηση βασανισμός 4 ανθρώπων που σύμφωνα με το ποινικό σύστημα της δημοκρατίας τους είναι αθώοι μέχρι αποδείξεως του αντιθέτου

photoshop από τα βρωμερά σκουλίκια

BCIxlEiCYAA0H3p

 

 

Magical Snap - 2013.02.03 12.46 - 001

 

 

ο φασίστας δολοφόνος μπρέιβικ δολοφόνησε 77 ανθρώπους και όχι απλά δεν άνοιξε μύτη αλλά…

???????????????

οι 4 συλληφθέντες έχουν @@

σκατά στο σύστημα που εκτρέφει φασίστες και σκατόψυχους

η ελληνική κοινωνία έχει αντιστάσεις

όποιος σπέρνει ανέμους θα θερίσει θύελλες

10 Σχόλια

Filed under "δικαιοσύνη", "θεσμοί", προπαγάνδα παπαγαλάκια, σκουλίκια χαυγιτες, χαφιεδοτσουρμο, Μπάτσοι σκουλίκια δολοφόνοι, ΜΜΕξαπάτησης, Ο μαζάνθρωπος μαλάκας, Πόσο μαλάκας είσαι τελικά φιλήσυχε φιλειρηνικέ, Πόλεμος, Παγκόσμιο Σύστημα-Αλήθειες κρυμμένες, Υποκρισία, Φωτογραφίες Εικόνες, βίντεο

10 responses to “Αυτή είναι η ελλάδα του σήμερα…. ο χαφιεδοτσουρμός του εθνικού κορμού σε όλης της την μεγαλοπρέπεια… ο φασισμός της ελληνικής κοινωνίας με τα σκατά να τρέχουν από παντού

  1. http://blepe-akou-praxe.blogspot.com/2013/02/blog-post_3050.html
    «Το Κράτος προσπαθεί με κάθε τρόπο να τρομάξει τους πολίτες του. Τους εκφοβίζει φασιστικοποιώντας την καθημερινότητά του.»

    Μου αρέσει!

  2. osr

    η ουσία και πάλι είναι τι πρέπει να κάνουμε πρακτικά για να το σταματήσουμε

    πράξεις και όχι λόγια είτε μέσα στους διαδικτυακούς καφενέες είτε αλλού

    τα υπόλοιπα είναι ψυχοθεραπευτικές μαλακίες του κάθε απολίτικου πικραμένου

    μόνο η οργάνωση των ανθρώπων και η συναπόφαση μπορεί να φέρει αποτελέσματα

    κράτος=βια

    ακόμα τζαι στην ελληνική μυθολογία το Κράτος ήταν η προσωποποίηση της ωμής εξουσίας κάθε μορφής (όχι μόνο της κρατικής).

    Το Κράτος, η Βία, ο Ζήλος και η Νίκη αναφέρονται από τον Ησίοδο στη Θεογονία του ως αδέλφια, τέκνα της Στυγός και του Πάλλαντα.

    http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%9A%CF%81%CE%AC%CF%84%CE%BF%CF%82_(%CE%BC%CF%85%CE%B8%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%AF%CE%B1)

    γιαυτό όσον και αν οι φιλήσυχοι φιλειρηνικούληδες πολιτάκηδες προσπαθούν να εξορκίσουν την βία δεν πρόκειται να φύγει γιατί όλα αυτά κτίστηκαν πάνω στην βία και αυτοί που τα έχουν για να τα προστατεύσουν θα χρησιμοποιούν πάντα την βία για να έχουν το κράτος τους

    ακόμα τζαι η άμυνα άσκση βία στα πλαίσια της αστικοδημοκρατικούλικης πολιτείας είναι νόμιμη

    Μου αρέσει!

  3. στην ελληνικη μυθολογια. στην αρχαια ελληνικη πραγματικοτητα οι νομοι ηταν ιεροι! για ολους!
    και η δημοκρατια αμεση και οχι περιπαιξιμο.
    δες την ισλανδια που χρησιμοποιεις κατα κορον …
    το οτι στην ελλαδα η οπουδηποτε η κοινωνια ειναι σαπια και τα κρατη κατα συνεπεια αισχρα δε σημαινει οτι εν γενει η εννοια κρατος η δημοκρατια ειναι αρνητικη!
    κατα τα αλλα συμφωνω .. η καθε λογης κριση αυξανει το φασισμο απο οπου και να το πιασεις. κατι που και εδω πια ειναι φανερο εντονα..
    ηταν που ηταν η φασιστικοτερη κοινωνια ολως η κυπριακη …φοβουμαι για το μελλον!

    Μου αρέσει!

  4. osr

    στα κράτη εξυπακούτεται ότι τις αποφάσεις δεν τις παίρνουν οι πολίτες οι άνθρωποι αλλά δια τάχα αντιπροσώπων

    άρα αποφασίζουν άλλοι για μας χωρίς εμάς

    η ουσία είναι ποιος παίρνει τις αποφάσεις για να διαπιστώσεις αν έχεις δημοκρατία και για να δεις ποια συμφέροντα εξυπηρετούνται

    ακόμα και η ευημερία της γερμανίας πχ που είναι ένα πολύ καλό κράτος αυτή βασίζεται στην φτώχεια των άλλων

    πχ ελλάδας κλπ λόγω σκληρού ευρώ που ευνοεί τις εξαγωγές

    η γερμανία από την κρίση και τις κερδοσκοπίες έβγαλε δις

    οπότε είναι σχετικό ότι ένα κράτος δουλεύει

    όπως οι αποικίες απομυζούνταν από τις αποικιοκρατικές ιμπεριαλιστικές χώρες έτσι και σήμερα υπάρχει αναλογία σε αυτό ευρύτερα

    Μου αρέσει!

  5. δε διαφωνω σε γενικες γραμμες . και δε διαφωνω γιατι χρησιμοποιεις παραδειγμα που υπερασπιζεται τη θεση σου… εγω ομως αναφερθηκα στις αρχαιες πολεις κρατη της ελλαδος που δομησαν αμεση δημοκρατια. επομενως δεν ειναι ταυτιση του ορου κρατους με την αντιπροσωπευτικη δημοκρατια αλλα σημερινη παρεκτροπη.. επισης υπαρχουν εκτος της γερμανιας και λοιπων και τα σκανδιναβικα και αλλα βορεια κρατη οπως της ισλανδιας που δεν παρουσιαζουν τα χαρακτηριστικα αυτα, δηλαδη δεν ευημερουν οι αριθμοι λογω φτωχειας ουτε των ιδιων ουτε των λοιπων λαων. μονο κ μονο που υπαρχουμ μετρησιμα παραδειγματα αποδεικνυει οτι υπαρχει και αλλη οδος…
    σε οτι ερευνες εχουν γινει παγκοσμιως ειτε μελετουσαν την παιδεια, ειτε την οδηγικη συμπεριφορα ειτε οποιοδηποτε αλλο τομεα ολα ειχαν κοινο παρανομαστη , για να πετυχεις οτιδηποτε πρεπει να στηριχθεις σε κανονες ενιοτε αυστηρους που τηρουνται κατα γραμμα!! το σφαλμα ειναι η μη τηρηση , η χαλαροτητα ή η λανθασμενη ερμηνεια των νομως σε κρατη οπως τα δικα μας..
    δεν ειμαι υπερμαχος αυταρχισμου απλα η βαση στην οποια μπορεις να στηριξεις οποιαδηποτε εκπαιδευση του ανθρωπου σε οποιο τομεα ειναι αυτη. τα παραδειγματα απειρα οπως και οι ερευνες κατι που μου επιβεβαιωσε ακαδημαικος σε σεμιναρια εκπαιδευτικου που ειχαμε προ ημερων…
    δλδ θεσμοθετεις το πλαισιο ., το εφαρμοζεις κατα γραμμα ! και καλλιεργεις κουλτουρα , παιδεια πανω στο γιατι πρεπει να εχεις παραδειγματικη συμπεριφορα σε ενα κοινωνικο συνολο μετα!
    οι σκανδιναβοι σεβονται το περιβαλλον το συνανθρωπο το ζωο = τα παντα σε γενικες γραμμες γιατι εχουν και ειχαν αυστηρους νομους αν εκαναν το αντιθετο που εφαρμοζοταν αυστηρα… αφου λοιπον εξαναγκασθηκαν να ακολουθησουν ειδαν τα ωφελη και την εκπληκτικη ποιοτητα που κατορθωνεται με αυτο και τωρα τα συνεχιζουν με τη βουληση τους πια. (οι νομοι φυσικα υπαρχουν εκει πισω και συνεχιζουν να τηρουνται στις εξαιρεσεις)
    δεν εινα τυχαιο οτι αφομοιωνουν τους αλλοδαπους οπως μου επιβεβαιωσαν οσοι ελληνες ετυχαν να \ζουν εκει και τους κανουν να νιωθουν περηφανοι που ειναι εκει!
    μακρυγορησα ..

    Μου αρέσει!

  6. osr

    η αθηναική δημοκρατία είχε άπειρες αποικίες και ως γνωστόν διάλυσε τους Μηλίους που δεν γονάτισαν στην κυριαρχία τους

    είπα επανειλημμένως ότι υπάρχει μεγαλείο στους ανθρώπους που θεμελίωσαν την αθηναική δημοκρατία χωρίς όμως να εξιδανικεύουμε

    https://osr55.wordpress.com/2010/10/12/
    Η αρχαία ελληνική δημοκρατία ο Καστοριάδης ο δολοφόνος κορκονέας οι δικαστές, η αμφισβήτηση, η ουσία της Δημοκρατίας

    τα περί σκανδιναβίας τα έχουμε πει επανειλημμένως και δεν είσαι ούτε και εσυ σε θέση να απαντήσεις επί της ουσίας πως λαμβάνονται οι αποφάσεις τι έλεγχος υπάρχει κλπ

    ακόμα όμως και σε αυτά τα κράτη όπως πχ στην Ισλανδία ο κόσμος έφτασε εκεί που έφτασε με ανθρώπους να εξαθλιώνονται

    πριν λίγες μέρες ήλθε μια ορχήστρα που έδωσε παραστάσεις στο θέατρο στροβόλου

    ο μαέστρος ήταν ισλανδός και έτυχε να είμαστε στο ίδιο τραπέζι λόγω κάποιων συγκυριών οικογενειακών

    ο άνθρωπος ζει στην γερμανία και ενθουσιάστηκε τόσο πολύ που ήξερα τόσες πολλές λεπτομέρειες για το τι έγινε στην χώρα του

    δεν μπορείς να φανταστείς με πόσο μίσος μιλούσε για τις τράπεζες για την φτώχεια και την εξαθλίωση που έφεραν στην χώρα του

    για τους δύο γονείς του που στα 60 τους αναγκάστηκαν να φύγουν και να πάνε και αυτοί γερμανία

    το 50% έχασαν τα σπίτια τους και ακόμη έχει κόσμο που υποφέρει

    αυτά στην σκανδιναβία

    άλλο είναι το ότι τα αντανακλαστικά των ανθρώπων εκεί λειτούργησαν πολύ πιο διαφορετικά από τι εδω και στην ελλάδα

    πάντως η ουσία είναι ότι ακόμη και σε αυτά τα ΚΡΑΤΗ έγινε αυτό που έγινε

    δεν είναι ρόδινα όλα στην σκανδιναβία

    Περί σκανδιναβικών μοντέλων και άλλα παραμύθια περί καπιταλισμού με ανθρώπινο πρόσωπο…..ΝΟΡΒΗΓΙΑ: ”Social dumping” και εκμετάλλευση

    Περί σκανδιναβικών μοντέλων και άλλα παραμύθια περί καπιταλισμού με ανθρώπινο πρόσωπο…..ΝΟΡΒΗΓΙΑ: »Social dumping» και εκμετάλλευση

    ήδη στην Δανία η πρωθυπουργός ανακοίνωσε μειώσεις μισθών
    http://www.902.gr/eidisi/diethni/5900/dania-adistakti-proothisi-tis-proshediasmenis-antilaikis-epithesis-apo-tin
    Δανία: Αδίστακτη προώθηση της προσχεδιασμένης αντιλαϊκής επίθεσης από την «κόκκινη» κυβέρνηση
    Δημοσίευση: Πέμ, 03/01/2013 – 10:40

    από την Σουηδία η Έλβα μας μεταφέρει τα όχι και τόσο ρόδινα ακόμη και εκεί πράγματα για τους ανθρώπους
    http://stovoreiostereomatiselva.blogspot.com/

    εννοείται ότι σε σύγκριση με εδώ και αλλού σίγουρα είναι πολύ καλύτερα

    αλλά κατά τη γνώμη αν ο τρόπος με τον οποίον λαμβάνονται οι αποφάσεις δεν αλλάξει, δηλαδή απόλεγόμενη αντιπροσωπευτική δεν περάσουμε σε αληθινή άμεση δημοκρατία ούτως ώστε εμείς να αποφασίζουμε για αυτά που μας αφορούν και όχι κάποιοι άλλοι κάθε πέντε χρόνια ή τέσσερα τίποτα δεν πρόκειται να αλλάξει

    επίσης πολύ σημαντική είναι ο ρόλος των μμεξαπάτησης που θα πρέπει να διαλυθούν έτσι όπως είναι και που έφτασαν να είναι κυριολεκτικά η πρώτη εξουσία

    Μου αρέσει!

  7. στην αθηναικη δημοκρατια ερευνωντας την σημερα βρισκεις σαφως σημεια που χρηζουν τεραστιας βελτιωσης. αυτο ομως το επιχειρημα μου θυμιζει προσπαθεια καποιων «αριστερων» δυναμεων εδω στην κυπρο να την βεβηλωσουν με χιουμορ και γελοιογραφιες οτι χωρις δουλους και γυναικες να ψηφιζουν τι σοι δημοκρατια ειχαν!
    το θεωρω ιεροσυλια οταν στην εποχη της βαρβαροτητας και των μαγων , των τυραννων και των φαραω θεοποιημενων καποιοι αναμεσα σε αλλα μεγαλεια εκανα οχι απλα κατι το ιδανικο αλλα αλμα ! γιατι ιδανικο για να κριθει ενα βημα πρεπει να κριθει με βαση τα δεδομενα της εποχης και οχι μαθηματικα! ( και ειμαι και των θετικων επιστημων!!)
    επομενως δε συζητας για να αντιγραψουμε. συζητω να εφαρμοσουμε το γενικο πλαισιο που ειναι η αμεση δημοκρατια που αναφερεις στο τελος σιγουρα διαφοροποιημενα ! και ανεφερα οτι αυτη η αλματωδης αλλαγη εγινε μεσα στο θεσμο της πολης κρατος και οχι πριν!
    αρα το κρατος δεν ταυτιζεται παντα με κατι το αρνητικο.
    για τις σκανδιναβικες χωρες επανειλημμενα με ρωτας για λεπτομερειες θεσμικες που νομιζω εχουν μονο νομικιστικη σημασια και οχι ουσιωδη
    δε με απασχολει ιδιαιτερα αυτη η λεπτομερεια. με απασχολει οτι οπως εσυ γνωρισες τυχαια ενα ισλανδο του οποιου το κρατος βιασθηκε και παρολα αυτα επιβιωσε λογω νοοτροπιας που εγω διαφημιζω ετσι κ εγω ετυχε να εχω συγγενεις που ζουν εκει! στενοτατους! επισης ετυχε να ακουσω μετα το μακελειο του τρελου ενα υπευθυνο των ελληνων εκει ( καποια οργανωσης πιθανον) και ακουσα με τα αυτια μου να απαιτει να μην βαλλεται η κοινωνια εκει γιατι ειναι παραδειγματικη και ειναι πληρως αφομοιωμενοι και ευτυχισμενοι εκει!
    ακουσα για λειτουργια κρατικη αψογη και για παροχες εκπληκτικες. τι νοημα εχει η καθε λεπτομερεια του πως επιτυγχανεται ακριβως?
    σημασια δεν εχει οτι επιτυγχανεται?
    σαφεστατα και εκει εχει στρεβλωσεις και σφαλματα. μιλαμε για ανθρωπινο προιον και οχι θεικο!! απλα ειναι μακραν καλυτερο απο καθε αλλο , μακραν
    αρα ποιος ο λογος να ψαχνω να του βρω στραβα καθε τρεις κ λιγο. ας φτασουμε εκει κ μετα βρισκουμε τα στραβα να τα διορθωσουμε…
    οι αναφορες σε νορβηγια νομιζω εχουν απαντηθει και δε μου λενε κατι…
    οταν ενα συστημα λειτουργει εδω και δεκαετιες στην παγκοσμια αρενα παραδειγματικα . οι οποιες στρεβλωσεις και μειωσεις μισθων ειναι αναμενομενες οταν παντου γινεται της μουρλης!!
    το οτι οι σκανδιναβοι ειναι σε καθε λιστα ευτυχισμενων! ικανοποιημενων απο τη ζωη τους απο την εκπαιδευση τους απο τις παροχες τους. απο το βιωτικο τους επιπεδο πρωτοι τοτε δεν ξερω τι νοημα εχει να βρισκω καποιον που δεν του αρεσε!
    εθεσα ομως και ενα θεμα που εμεινε αναπαντητο.
    το θεμα των κανονισμων και της εφαρμογης τους .
    ο ρολος τους ειναι κομβικος!
    για να μην επαναλαβω τα ιδια επειδη τυγχανω εκπαιδευτικος οπως και ο πατερας σου, εχω αλλαξει καμμια 20αρια σχολεια. αυτο που απεδειχθη ειναι οτι καθε σχολειο μπορει να παρουσιασει 2 προσωπα.
    το μονο που αλλαζει το προσωπο του ειναι η πορεια που ακολουθει ο δειευθυντης..
    ουτε η φουρνια των μαθητων , ουτε οι εκπαιδευτικοι, ουτε η παστα των μαθητων, ουτε το κοινωνικο τους στατους. ουτε τιποτα. μεσα σε μια χρονια ειδα σχολεια που αλλαζουν διευθυντη απο δυσλειτουργικα να γινονται προτυπα!!και το αντιθετο
    γιατι? γιατι ο νεος διευθυντης ηταν υπερμαχος των κανονων και της πιστης εφαρμογης τους.. οχι απαραιτητα αυταρχικος… αλλα πιστος ακολουθος των κανονων..
    ξαφνικα καθηγητες που ερχοντουσαν 8 ερχοντουσαν 7:20.
    δεν εφευγαν ποτε στα κενα τους. μαθητες δεν γυρνουσαν εν ωρα μαθηματος ουτε για αστειο. καθηγητες εκανα διπλη δουλεια ακομα και σπιτι!!
    ενω πριν μπαχαλο.
    πρακτικα νομιζω οτι μου αποδειχθηκε αυτο που ερευνητες ελεγαν παρολο που πριν δεν το πολυπιστευα και εγω.
    αυτη ειναι η ουσιωδης διαφορα και στη σκανδιναβια με εδω!
    και η καραμελα οτι το κανουν με το πιστολι στον κροταφο δεν στεκει,. αρχικα ναι… η καλλιεργεια ομως μετα ερχεται λογω επαφης με τα θετικα!

    Μου αρέσει!

  8. osr

    ποιος βεβήλωσε την αθηναική δημοκρατία ρε νάσο
    αντίθετα λέω επανειλημμένως ότι αυτό που έγινε ήταν από τα σημαντικότερα επιτεύγματα του ανθρώπινου πνεύματος για την αυτοοργάνωση των ανθρώπων και το ξεπέρασμα των θεικών προελεύσεων και λοιπών βασιλοαυτοκρατορικών μαλακιών

    αυτό που είπα είναι ότι ακόμα και αυτή η αθηναική δημοκρατία ως κράτος βάσισε την δύναμη του επί της στρατιωτικής επικυριαρχίας και τον ιμπεριαλισμό

    αυτό που λέω είναι ότι αυτό που επιθυμώ εγώ τουλάχιστον να επικρατήσει είναι ότι θα πρέπει η επιδίωξη να είναι η αυτοοργάνωση των ανθρώπων όχι μόνο σε μια περιοχή αλλά γενικότερα παντού

    από κει και πέρα νομίζω έχει εξαντληθεί το θέμα με την σκανδιναβία και τα κράτη κλπ

    επανέρχομαι αναλυτικότερα λόγω έλλειψης χρόνου τώρα!

    Μου αρέσει!

  9. δεν εννοουσα εσενα στην βεβηλωση αλλα κατι γελοιογραφιες κυπριακης κατασκευης…
    το οτι η αθηνα οπως ολοι οι πολιτισμοι η τοτε κανα χρηση βιας δεν αναιρει τη μεγαλυτερη δημιουργια πολιτικα του ανθρωπινου ειδους ως τωρα . την αμεση δημοκρατια.

    Μου αρέσει!

  10. osr

    Reblogged this on -osr- τίποτε δεν χαρίζεται….. όλα κερδίζονται μόνο όταν τα διεκδικούμε και τα θέλουμε αληθινά and commented:

    Όποιος απορεί γιατί τα σκατά του φασισμού πλημμύρισαν ας κοιτάξει στον καθρέφτη του…. ο φασισμός δεν μπορεί να αποσυνδεθεί από τον γαμημένο καπιταλισμό και την φτώχεια και εξαθλίωση που σπέρνει…ζούμε τις πιο μαύρες εποχές μετά τον Β Παγκόσμιο Πόλεμο που θυμίζουν έντονα την καπιταλιστική κρίση πριν το ξέσπασμα του

    Μου αρέσει!

Αφήστε απάντηση στον/στην osr Ακύρωση απάντησης