Περί βιώσιμου χρέους τζαι άλλα παραμύθκια που σας ταίζουν …….Στοιχεία από τον Economist: oi ΗΠΑ έχουν δημόσιο χρέος 11,5 ΤΡΙΣ δηλ. 73,3% επί του ΑΕΠ, η Γερμανία έχει δ. χρέος 2,7 ΤΡΙΣ, 82,7% του ΑΕΠ!!! Γαλλία 2,4 ΤΡΙΣ χρέος 89,3% Ιταλία 2,5 ΤΡΙΣ 120,1% ΑΕΠ, η Κύπρος έχει 16 ΔΙΣ χρέος και λιγότερο ποσοστό από τους άλλους με 73% και μπαίνει σε μνημόνιο..ΑΝΑΛΥΣΗ ΕΚΔΟΣΗΣ ΧΡΗΜΑΤΟΣ κρίση χρέους

https://osr55.wordpress.com/2012/11/19/

 

Ο Economist είναι ένα πολιτικοοικονομικό περιοδικό το οποίο εκφράζει εν γένει τις απόψεις των υπέρμαχων του οικονομικού συστήματος του καπιταλισμού που αυτή την περίοδο λόγω της αναπόφευκτης συστημικής του κρίσης περνάει την μεγαλύτερη του ύφεση μετά την μεγάλη κρίση του 29 που ξεπεράστηκε μόνο μετά τους εκατομύρια νεκρούς την καταστροφή της ευρώπης και τον δεύτερο παγκόσμιο πόλεμο

η σημερινή καπιταλιστική κρίση ονομάζεται και αλλοιώς ως κρίση χρέους των κρατών

αλήθεια δεν σας κάνει εντύπωση που τα κράτη έχουν χρέη;

άτε να πεις οκ, η κύπρος που είναι μια μικρή οικονομία και ένα κράτος προτεκτοράτο να αναγκάζεται να έχει χρέος γιατί δεν μπορεί να καλύψει μόνη της τα έξοδα της

πως όμως τεράστιες οικονομικές δυνάμεις όπως αυτές των ΗΠΑ της Γερμανίας, ναι της Γερμανίας, της Γαλλίας της Ιταλίας να έχουν χρέος;;

πως είναι δυνατόν τα κράτη που τάχα έχουν αυτοτελή κυριαρχία και είναι αυτά που εκδίδουν το χρήμα να χρειάζονται να δανείζονται;

ας δούμε κάποια ομορφούλικα στοιχεία από το ρολόι χρέους του εκονομιστ

http://www.economist.com/content/global_debt_clock

σημείωση: το ΑΕΠ είναι το Ακαθάριστο Εγχώριο Προιόν

http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%91%CE%BA%CE%B1%CE%B8%CE%AC%CF%81%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%BF_%CE%95%CE%B3%CF%87%CF%8E%CF%81%CE%B9%CE%BF_%CE%A0%CF%81%CE%BF%CF%8A%CF%8C%CE%BD

Το ακαθάριστο εγχώριο προϊόν (ή ΑΕΠ) (αγγλ. Gross Domestic Product – GDP) είναι το σύνολο όλων των προϊόντων και αγαθών που παράγει μια οικονομία, εκφρασμένο σε χρηματικές μονάδες. Με άλλα λόγια είναι η συνολική αξία όλων των τελικών αγαθών (υλικών και άυλων) που παρήχθησαν εντός μιας χώρας σε διάστημα ενός έτους, ακόμα και αν μέρος αυτού παρήχθη από παραγωγικές μονάδες που ανήκουν σε κατοίκους του εξωτερικού.

ας δούμε  το χρέος των  ΗΠΑ για το 2012

Δημόσιο χρέος $11,407,756,557,377

Δημόσιο χρέος ανά άτομο      $36,326.35
Πληθυσμός 314,006,284
Δημόσιο χρέος ως ποσοστό του ΑΕΠ 73.3%
Συνολική Ετήσια αλλαγή χρέους  14.1%
Αν δυσκολεύεστε να διαβάσετε τον αριθμό του χρέους των ΗΠΑ είναι
11 ΤΡΙΣΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑ
407 ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑ
756 ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑ
577 ΧΙΛΙΑΔΕΣ
και αυτό το χρέος έχει ετήσια αύξηση πέραν του 14% και του χρόνου προβλέπεται να φτάσει σχεδόν τα 13 ΤΡΙΣΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑ!!!!!!!!!!!!
Οι ΗΠΑ η μεγαλύτερη οικονομική και στρατιωτική δύναμη του πλανήτη έχει δημόσιο χρέος 13 ΤΡΙΣ
καλά θα αναρωτηθεί η κυρία αντρούλλα τζαι ο κυρ πάμπος
γιατί δανείζεται το κράτος αφού μπορεί να εκδίδει όσο χρήμα θέλει;
έλα μου ντε
Έχει όμως το κράτος των ΗΠΑ την ευχέρεια να εκδίδει όσο χρήμα θέλει;
η απάντηση είναι ΟΧΙ
την έκδοση του χρήματος του δολαρίου δεν την έχει το κράτος των ΗΠΑ αλλά το λεγόμενο Φεντεραλ ριζερ που μπορεί να λέγεται και ομοσπονδιακή τράπεζα των ηπα αλλά αυτό είναι παραπλανητικό αφού είναι στην πραγματικότητα μια ιδιωτική τράπεζα που δεν ελέγχεται από το κράτος
και εκδίδει όσο χρήμα θέλει μόνο όταν θέλει
φυσικά το κράτος των ΗΠΑ μπορεί να ….αγοράσει χρήμα από το φέντεραλ ριζερβ
ναι σωστά καταλάβατε, να αγοράσει
και η φέντεραλ ριζερβ θα αναρωτηθείτε που το βρίσκει το χρήμα και το πουλά στο κράτος των ηπα;
δεν το βρίσκει
το δημιουργεί από το πουθενά
ουσιαστικά τυπώνει χρήμα
εδώ βλέπουμε τον Μπερνάνκυ το chairman του Φεντεραλ Ριζερβ να παραδέχεται ότι ουσιαστικά δημιουργούν χρήμα από το πουθενά από τον αέρα και βασικά τυπώνουν χρήμα!!!!!!!
από την εκπομπή του Τζον Στιουαρτ

http://www.thedailyshow.com/watch/tue-december-7-2010/the-big-bank-theory

 

the-big-bank-theory

μια ιδιωτική τράπεζα δημιουργεί χρήμα από το πουθενά και το πουλά στην κυβέρνηση των ΗΠΑ!!!!!!

 

πόσο εξωφρενικό ακούγεται αυτό

και όμως είναι αλήθεια

είναι απίστευτο και όμως αληθινό

το δημόσιο χρέος των ΗΠΑ οφείλεται στο ότι μια ιδιωτική τράπεζα που δημιουργεί χρήμα τυπώνει χρήμα από το πουθενά και το πουλά στο κράτος με τόκο!!!!!

δηλαδή πόσο πιο μεγάλη μπορεί να είναι η απάτη

 

κάτι ανάλογο γίνεται και στα κράτη της ευρωζώνης

 

το ευρώ δεν είναι το εθνικό νόμισμα καμιάς χώρας

το ευρώ είναι κυριολεκτικώς το νόμισμα των τραπεζών

 

H Ευρωπαική Κεντρική Τράπεζα κόβει χρήμα αλλά δεν το δανείζει καν στα κράτη μέλη

 

το δανείζει με γελοία μικρά επιτόκια  σε ιδιωτικές τράπεζες οι οποίες με την σειρά τους το δανείζουν ΜΟΝΟ ΑΝ ΘΕΛΟΥΝ  με πολύ  υψηλότερα επιτόκια στα κράτη!!!!!!!!!!!!!

 

πόσο πιο μεγάλη κοροιδία μπορεί να είναι αυτή;;

 

Η ευρωπαική κεντρική τράπεζα έχει τυπώσει και δώσεις στις τράπεζες ποσό το οποίο ξεπερνά το 1 ΤΡΙΣΕΚΑΤΟΜΥΡΙΟ

1 τρισ. € στις τράπεζες!

http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=22792&subid=2&pubid=63625086

Μιλάμε για την μεγαλύτερη κοροιδία στην ιστορία

 

H ίδια η Γερμανία η μεγαλύτερη οικονομική δύναμη στην ΕΕ και της ευρωζώνης με τις μεγαλύτερες εξαγωγές προιόντων ακόμη και προς τον βασιλιά των εξαγωγών την Κίνα

 

και όμως η μεγάλη Γερμανία έχει δημόσιο χρέος ύψους

2 ΤΡΙΣΕΚΑΤΟΜΥΡΙΩΝ

795 ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΥΡΙΩΝ

193 ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΩΝ

989 ΧΙΛΙΑΔΩΝ

ευρώ

 

και το δημόσιο της χρέος φτάνει στο  82,7% του ΑΕΠ!!!!!!

 

Η ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΕΧΕΙ ΔΗΜΟΣΙΟ ΧΡΕΟΣ 82,7% ΤΟΥ ΑΕΠ

άρα γιατί η Γερμανία δεν μπαίνει σε μνημόνιο;

 

Η Γαλλία η δεύτερη μεγαλύτερη οικονομία της ευρωζώνης με τις μεγαλύτερες εξαγωγές μετά τη Γερμανία

έχει δημόσιο χρέος που φτάνει τα

$2,329,180,327,869

2 ΤΡΙΣΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑ

329 ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑ

180 ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑ

327 ΧΙΛΙΑΔΕΣ

ευρώ

 

ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΧΡΕΟΣ ΤΗΣ ΓΑΛΛΙΑΣ ΕΙΝΑΙ 89.3% ΤΟΥ ΑΕΠ

άρα γιατί η Γαλλία δεν μπαίνει σε μνημόνιο;

 

Η Ιταλία η τρίτη μεγαλύτερη οικονομία της ΕΕ και της ευρωζώνης με σχεδόν ίδιες εξαγωγές με την Γαλλία που φτάνουν τα 800 ΔΙΣ

έχει δημόσιο χρέος

$2,480,556,830,601

2 ΤΡΙΣ

480 ΔΙΣ

556 ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑ

830 ΧΙΛΙΑΔΕΣ

ευρώ

και σε ποσοστό έχει δημόσιο χρέος………….. 120,6% του ΑΕΠ!!!!!!!!!!!!!!!

η μικρή Κυπρούλα έχει δημόσιο χρέος 16 ΔΙΣ

με ποσοστό επί του ΑΕΠ μόλις 73%

και όμως θα μπει σε μνημόνιο!!!!!!!!

 

 

Η κρίση χρέους ουδέποτε θα ξεπεραστεί αν δεν αλλάξει ο τρόπος έκδοσης του χρήματος

όσο τα κράτη υποχρεούνται να δανείζονται χρήματα που δημιουργούν από το μηδέν οι τράπεζες τόσο θα βαθαίνει η κρίση

είναι αναπόφευκτη

 

9 Σχόλια

Filed under "οικονομική κρίση", Economist, προπαγάνδα παπαγαλάκια, παράσιτα πλούσιοι, τρόικα, τράπεζες δημιουργοί χρήματος από το πουθενά, Αναλύσεις, Δημόσιο χρέος Γερμανίας Γαλλίας Ιταλίας, Η συνειδητοποίηση της άγνοιας μας εφόδιο για να μάθουμε, Ισοτιμία χρυσού/δολαρίου Μπρέτον Γουτς, Μαρφιν Λαική, Μετά την λύση...., Ο μαζάνθρωπος μαλάκας, Πόσο μαλάκας είσαι τελικά φιλήσυχε φιλειρηνικέ, Παγκόσμιο Σύστημα-Αλήθειες κρυμμένες, αναδημοσιεύσεις, βίντεο, κρίση, κρίση χρέους, μνημόνιο

9 responses to “Περί βιώσιμου χρέους τζαι άλλα παραμύθκια που σας ταίζουν …….Στοιχεία από τον Economist: oi ΗΠΑ έχουν δημόσιο χρέος 11,5 ΤΡΙΣ δηλ. 73,3% επί του ΑΕΠ, η Γερμανία έχει δ. χρέος 2,7 ΤΡΙΣ, 82,7% του ΑΕΠ!!! Γαλλία 2,4 ΤΡΙΣ χρέος 89,3% Ιταλία 2,5 ΤΡΙΣ 120,1% ΑΕΠ, η Κύπρος έχει 16 ΔΙΣ χρέος και λιγότερο ποσοστό από τους άλλους με 73% και μπαίνει σε μνημόνιο..ΑΝΑΛΥΣΗ ΕΚΔΟΣΗΣ ΧΡΗΜΑΤΟΣ κρίση χρέους

  1. πολυ ορθα και το συστημα σαφως και ειναι εγκληματικο. η κυπρος ομως καθαρα μαθηματικα θα μπει σε μνημονιο γιατι το χρεος της θα ξεπερασει το 120% αφου αναγκαζεται να πληρωσει τα σπασμενα των κωλοτραπεζων .δεν συγκρινεται λοιπον με τα κρατη που ανεφερες . επισης η κυπρος εχει αρνητικες προοπτικες εκτος ελευσης αεριου αφου εσυ εχεις πρωτος πει οτι το κρατος του τιποτα
    πουλα αερα κοπανιστο και δεν παραγει ουσιαστικα τιποτα

    Μου αρέσει!

  2. @osr:
    Δεν «προσπαθούμε» να μπούμε σε μνημόνιο επειδή θέλουμε να δανειστούμε λεφτά για να πληρώνει το κράτος τις υποχρεώσεις του [μισθούς, επιδόματα, ληξιπρόθεσμα δάνεια κ.α.] και επειδή είμαστε αποκλεισμένοι από τις αγορές ο μόνος δανειστής θα ήταν ένα άλλο κράτος ή η Τρόικα [αφού δεν μας δανείζει η Ρωσία ή η Κίνα] ;
    Θα μπορούσαμε να περάσουμε μέρες/μήνες/χρόνια σκληρής λιτότητας, και θα περνούσαμε χωρίς το δάνειο από την Τρόικα – έννεν;
    Φυσικά το ΦΑ θα μπορούσε να δώσει μια λιγότερο ανώδυνη λύση αλλά επιμένουν να καθυστερούν στις διαδικασίες και να το αγνοούν και επίσης υπόπτως να υποβαθμίζουν την αξία του.

    Συμφωνώ με όλα όσα είπες και κάποιος θα μπορούσε να πει ότι είναι ύποπτη η υποβάθμιση της Κυπριακής οικονομίας τόσο ώστε να αποκλειστεί από τις διεθνείς αγορές.

    @nasos:
    εκτιμώ ότι το κράτος δεν υποχρεούται ούτε αναγκάζεται να πληρώσει τα σπασμένα των τραπεζών. Θα μπορούσε να επιδιώξει μια άλλη λύση – όπως συγχώνευση των τραπεζών. Δεν είδα να μελετά κανένας αυτή την εναλλακτική ή κάποια άλλη εναλλακτική τελοσπάντων. Μας παρουσίασαν σαν μοναδική λύση τη «διάσωση» και όταν μας λένε ότι «δεν είχαν άλλη επιλογή» σαν έμμεσος εκβιασμός μου ακούγεται!

    Μου αρέσει!

  3. osr

    νάσο νομίζω είναι κατανοητό αυτό που έγραψα,

    ότι δηλαδή ακόμα και αυτοί οι οικονομικοί γίγαντες έχουν υπέρογκα δημόσια χρέη που οφείλονται στον τρόπο λειτουργίας του ευρώ και ευρύτερα του συστήματος των τραπεζών που δημιουργούν χρήμα από το πουθενά

    φυσικά και η κύπρος θα μπει σε μνημόνιο λόγω των τραπεζών της αλλά το ερώτημα είναι γιατί η Ιταλία που έχει πέραν του 120% του ΑΕΠ δεν μπαίνει υπό τον έλεγχο της τροικα;

    μα φυσικά γιατί η Ιταλία δεν είναι κύπρος και δεν θέλει να ελέγχεται τόσο πολύ από εξωιταλικούς παράγοντες

    η κύπρος μπαίνει σε μνημόνιο για να υφαρπάξουν φυσικά τον πλούτο που όλως τυχαίως τώρα ανακαλύφθηκε όπως και η ελλάδα

    το φυσικό αέριο έχει ήδη συμφωνηθεί ότι 1/3 από τα έσοδα θα πηγαίνει στο μνημόνιακο χρέος και εννοείται ότι και τα υπόλοιπα θα αρπακτούν μέσω του ESM και μέσω του Δημοσιονομικού Συμφώνου που τέθηκε σε εφαρμογή την πρώτη του χρόνου

    https://osr55.wordpress.com/2013/01/01
    Τι είναι Δημοσιονομικό Σύμφωνο που τίθεται σε εφαρμογή σήμερα που ορίζει για ισοσκελισμένους προυπολογισμούς που θα πρέπει να μπουν στο σύνταγμα της Κύπρου και της Ελλάδας; Τι είναι το ΕΣΜ και πως συνδέεται με το φυσικό αέριο που ήδη έχει εξανεμιστεί με αυτό τον μηχανισμό; Η άγρια λιτότητα άρχισε ήδη από σήμερα και με αυξήσεις στην βενζίνη… Η λαίλαπα άρχισε να γίνεται απόλυτα αληθινή σήμερα

    ναι η Κύπρος δεν παράγει τίποτα και είναι γιαυτό που θα πρέπει να αρχίσουμε να σκεφτόμαστε πλέον διαφορετικά τα πράγματα και να γίνονται υποδομές για να αρχίσει να παράγει ό,τι μπορεί να παράξει

    δηλαδή αγροτικά προιόντα κτηνοτροφία κλπ

    επίσης ας μην μας διαφεύγει ότι πλέον η κύπρος έχει τεράστια ενεργειακά αποθέματα άρα έχει πολύ σημαντικό πλούτο που πρέπει να αξιοποιηθεί προς όφελος του κόσμου και όχι για να τα αρπάσσουν οι τράπεζες

    γεωργία όλοι οι μισθοί και οι συντάξεις για να πληρωθούν χρειάζονται 2,5 ΔΙΣ
    ο προυπολογισμός της Κύπρου έχει έσοδα περί τα 6 ΔΙΣ

    οπότε η απάντηση είναι όχι δεν μπαίνουμε στο μνημόνιο για να πληρώνουμε μισθούς και συντάξεις αλλά για να συνεχίσουν να φκάλλουν κέρδη εκατομυρίων οι τράπεζες

    και είναι γιαυτό άλλωστε που οι τράπεζες θα πάρουν 10,3 ΔΙΣ από τα 18 ΔΙΣ

    απλά μαθηματικά

    λες

    «εκτιμώ ότι το κράτος δεν υποχρεούται ούτε αναγκάζεται να πληρώσει τα σπασμένα των τραπεζών. Θα μπορούσε να επιδιώξει μια άλλη λύση – όπως συγχώνευση των τραπεζών. Δεν είδα να μελετά κανένας αυτή την εναλλακτική ή κάποια άλλη εναλλακτική τελοσπάντων. Μας παρουσίασαν σαν μοναδική λύση τη “διάσωση” και όταν μας λένε ότι “δεν είχαν άλλη επιλογή” σαν έμμεσος εκβιασμός μου ακούγεται!»

    συμφωνώ απόλυτα με αυτό που λες

    και είναι τραγικό να υπάρχει η ψευδαίσθηση ακόμα και από σένα που το λες ότι θα πράξει κατά τρόπο διαφορετικό ο κάθε λιλήκας που είναι μέρος αυτού του συστήματος

    αυτοσκοπός όλων αυτών των κοματικών αχρείων είναι δεδομένο ότι είναι η εξουσία και μόνο

    και για να αρπάξουν την εξουσία αλλά πολύ περισσότερο να μείνουν εκεί χρειάζονται πρώτα και κύρια την στήριξη των τραπεζών που χορηγούν τα κανάλια με εκατομύρια μέσω διαφημίσεων άρα θα πράξουν ό,τι θέλουν οι τράπεζες

    αν αυτό το πολύ απλό δεδομένο δεν γίνει κατανοητό δεν υπάρχει μέλλον

    η κύπρος έιναι απλά κάποια βήματα πίσω από την ελλάδα

    η περίπτωση της κύπρου είναι κοπυ πειστ από την ελλάδα

    ακριβώς τα ίδια όσον αφορά την πιεση στον λαό, δημοσιεύματα γερμανών πιέσεις πολιτικές αφόρητες με δηλώσεις επί δηλώσεων τρομοκράτηση του λαού κλπ

    όταν βγει ο επόμενος πρόεδρος απλά θα ετοιμάσουν το έδαφος για το επόμενο στάδιο που είναι το επόμενο μνημόνιο

    έρχονται πολύ δύσκολες μέρες πολύ πιο δύσκολες απότι νομίζει ο αχάπαρος κυπρέος

    και δεν θα αλλάξουν απλά και μόνο επειδή θα ρίξει ένα χαρτούιν με μιαν τζείζα σε κουτί με την φάτσα των μαλαναστασιαδολιλλήκα

    οι έλληνες το έχουν ήδη καταλάβει προ πολλού αλλά είναι τόσο υπνωτισμένοι και τρομοκρατημένος ο κόσμος που δεν έχει την δύναμη να αντιδράσουν

    στην ελλάδα έχουν εφαρμόσει επιτυχώς μέχρι στιγμής το δόγμα του σοκ

    και έρχεται και η σειρά μας

    Μου αρέσει!

  4. @osr:
    Καλημέρα :).

    Δεν είπα ότι τα λεφτά τα χρειάζεται μόνο για μισθούς και επιδόματα, αλλά και για ληξιπρόθεσμα δάνεια. Μην ξεχνάς ότι πιάσαμε και ένα δάνειο από τη Ρωσία σχετικά πρόσφατα, πριν ακόμα να τεθεί θέμα στήριξης των τραπεζών. Για να το πιάσουμε σημαίνει ότι το κράτος είχε ανάγκες στις οποίες δεν μπορούσε να αντεπεξέλθει χωρίς να έρθουν λεφτά από το εξωτερικό! Ίσως θα μπορούσαμε να πιάσουμε επιμήκυνση των δανείων που λήγουν τα επόμενα δύο χρόνια, ώστε με τα πρώτα γερά έσοδα του ΦΑ να είμαστε σε θέση να τα αποπληρώσουμε.

    Επέτρεψε μου να πιστεύω ότι έχει σημασία ποιος θα εκλεγεί πρόεδρος. Πάντα είχε και θα έχει. Κάποιοι άλλοι μας θέλουν να νομίζουμε ότι δεν έχει για να μην ασχολούμαστε και να αλωνίζουν ανενόχλητοι. [συμφωνούμε στο ότι διαφωνούμε γι αυτό].

    Πρακτικά τι μπορούμε να κάμουμε; Τόσες μέρες έξω από το προεδρικό και δεν έγινε τίποτα. Ακόμα και το πόρισμα απο την «μονομελή επιτροπή» αγνοήθηκε επιδεικτικά. Τι μπορούμε να κάνουμε; Να πιάσουμε τα όπλα; Εγώ λέω να τους αποδυναμώσουμε πολιτικά και να ανεβάσουμε ανθρώπους που φαίνεται να έχουν πρακτικές προτάσεις για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε. Και αυτό θα γίνει μόνο εάν ο κόσμος ξέρει τι ψηφίζει και έχει άποψη διαμορφωμένη έπειτα από σοβαρό προβληματισμό!

    Μου αρέσει!

  5. osr

    άσιλα μικι μάους έτσι θέλουν να μας κάμουν να πιστεύκουμε

    https://osr55.wordpress.com/2011/11/18/
    ΝΟΕΜΒΡΊΟΥ 18, 2011 · 7:24 ΜΜ | ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΊΑ ↓ Jump to Comments
    Inside Job -Ένα απίστευτα αποκαλυπτικό ντοκυμαντέρ τεκμήρια και με προσωπικές συνεντεύξεις στελεχών ceo΄s κυβερνητικών στελεχών των ΗΠΑ για το την χρηματοπιστωτικής φούσκα που τους απέφερε τρις κέρδη…….από την Le Monde Goldman Sachs: ο συνεκτικός κρίκος ανάμεσα στους Mario Draghi, Mario Monti και Λουκά Παπαδήμο

    Μου αρέσει!

  6. osr

    καλημέρα γεωργία, μου διέφυγε το προηγούμενο σου σχόλιο 😉

    ναι αναφέρθηκες σε ληξιπρόθεσμα δάνεια πχ τα 2,5 δις οπυ αφορούσε τι όμως και πάλι;

    μα φυσικά αφορούσε τα 3 δις που εγγυήθηκε το κράτος το 2008 για να πάρουν πάμφθηνο χρήμα οι τράπεζες από την Ευρ Κεντρική Τράπεζα

    https://osr55.wordpress.com/2012/10/30/
    Επίσημο κυβερνητικό έγγραφο pdf – Θυμάσαι τα 3 ΔΙΣ που το κράτος σου φιλήσυχε φιλειρηνικέ καθυστερημένε έδωκε στις τράπεζες/τοκογλύφους το 2008; Τούντα 3 ΔΙΣ που εγγυήθηκε στην ΕΚΤ για να τα πάρουν οι ντόπιοι τοκογλύφοι που τα έφαγαν στα ελληνικά ομόλογοχρεώγραφα κλπ πρέπει να επιστραφούν στην λήξη τους δηλαδή το Νοέμβριο του 2012 δηλαδή σε λίγες ώρες..Αλλα 3 ΔΙΣ στις πλάτες σου για τις τράπεζες

    τον μάιο του 2012 όλοι οι βολευτές όλων των κομμάτων φόρτωσαν ακόμα 1,8 ΔΙΣ για την λαική τοκογλυφία

    https://osr55.wordpress.com/2012/05/18/
    Αυτούσιο το 5σέλιδο διάταγμα (και όχι νομοσχέδιο) της Βουλής για την Λαϊκή Τράπεζα… Παίρνει 1.8 ΔΙΣ από το κράτος, σε 5 χρόνια μπορεί να επαναγοράσει τις μετοχές της και να έχει ξελασπώσει με μόνο αντάλλαγμα τις μειώσεις των μισθών του προσωπικού της!!!!

    και φόρτωσαν ακόμα 3 δις το νοέμβριο και χαπάρι δεν πήρε κανένας

    μέτρα τα να δούμε

    3+3+1,8= 7,8 ΔΙΣ μόνο τον τελευταίο χρόνο

    συν 10,3 ΔΙΣ
    οππππ

    μα σαννα τζαι εν ούλλον το ποσό του μνημονίου;

    τέσπα

    η ουσία είναι ότι εμείς ούλλοι μας πληρώνουμε για να φκάλλουν οι τράπεζες τα εκατομύρια τους

    λες

    «Επέτρεψε μου να πιστεύω ότι έχει σημασία ποιος θα εκλεγεί πρόεδρος. Πάντα είχε και θα έχει. Κάποιοι άλλοι μας θέλουν να νομίζουμε ότι δεν έχει για να μην ασχολούμαστε και να αλωνίζουν ανενόχλητοι. [συμφωνούμε στο ότι διαφωνούμε γι αυτό].

    Πρακτικά τι μπορούμε να κάμουμε; Τόσες μέρες έξω από το προεδρικό και δεν έγινε τίποτα. Ακόμα και το πόρισμα απο την “μονομελή επιτροπή” αγνοήθηκε επιδεικτικά. Τι μπορούμε να κάνουμε; Να πιάσουμε τα όπλα; Εγώ λέω να τους αποδυναμώσουμε πολιτικά και να ανεβάσουμε ανθρώπους που φαίνεται να έχουν πρακτικές προτάσεις για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε. Και αυτό θα γίνει μόνο εάν ο κόσμος ξέρει τι ψηφίζει και έχει άποψη διαμορφωμένη έπειτα από σοβαρό προβληματισμό!»

    για μένα η ψήφος και η συμμετοχή στις εκλογικές αυταπάτες είναι μόνο ως θέμα τακτικής

    ήδη σε κουβέντα που είχαμε σου είχα πει τα εξής όταν μου ανέφερες τον πρόεδρο της Ισλανδίας και το πως αυτός ο άνθρωπος έπαιξε καθοριστικό ρόλο για την χώρα του που αρνήθηκε να την εξαθλιώση αλλά πήγε σε δημοψήφισμα

    «τίποτα δεν είναι απόλυτο και δεν είναι άσπρο μαύρο

    στην ισλανδία ο κόσμος εφκήκεν στους δρόμους τζαι επουκούππισεν τα ούλλα

    δεν ήταν τόσον εύκολο τούτο να μην επηρεάσει τζαι τον πρόεδρο ο οποίος με την στήριξη τζαι του λαού του έκανε την διαφορά και ο λαός τον δικαίωσε με την στήριξη του μετά

    τζαι γιαυτό άλλωστε έγραψα τζαι τούντο κείμενο
    ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ ο μακάριος ήταν με το πιστόλι στον κρόταφο τάχα τζαι υπέγραψε, ο χριστόφκιας με το πιστόλι πάλε τζαι υπόγραψε – Ο ισλανδός πρόεδρος κυριολεκτικά με το πιστόλι της αγγλίας και ολλανδίας που απειλούσαν με οικονομικό αποκλεισμός έστειλε το μνημόνιο στον λαό και έκανε ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ χριστόφκια κάμε κάτι αξιοπρεπές επιτέλους στην ζωή σου, πάρε το στο λαό

    https://osr55.wordpress.com/2012/11/23/

    ο καθένας κάμνει τις επιλογές του όπως τζαι ο ξεφτιλισμένος χριστόφκιας έκαμεν τις δικές του»

    ρωτάς τι μπορούμε να κάνουμε πρακτικά

    καταρχήν να αντιληφθούμε ποιο είναι το πραγματικό πρόβλημα των ανθρώπων και τι είναι αυτό που σπέρνει την φτώχεια και την εξαθλίωση

    μην είναι η κατοχή το μεγαλύτερο πρόβλημα του κόσμου; νομίζω η πραγματικότητα έδειξε πεντακάθαρα ότι όταν μπαίνουν ουσιαστικά θέματα επιβίωσης πλέον τα διάφορα πατριωτικοπαπάρικα συνθήματα σταματούν πλέον

    και αυτό φάνηκε με το γεγονός ότι πλέον το κυριάρχο θέμα ακόμα και από τους βολευτές πολιτικάντηδες είναι το θέμα της οικονομίας

    η επανάσταση ξεκινά από το μυαλό

    πρακτικά αυτό που μπορούμε να κάνουμε είναι να προσπαθήσουμε να αυτοοργανωθούμε

    πχ αυτό οπυ έγινε έξω από το προεδρικό ήταν μια μορφή αυτοοργάνωσης αλλά ξεφούσκωσε πολύ γρήγορα γιατί είχε εθνικομαλακοπαπάρικο πρόσημο και στόχευση προς τον «κακό κομμουνιστή βλάκα κλπ χριστόφκια»

    λες τζαι εν ο χριστόφκιας το πρόβλημα της ευρωζώνης που καταρρέει και εξαθλιώνεται ο κόσμος

    και αυτό είναι απόρροια της μαλάκινσης του εγκεφάλου του κόσμου που υπνωτίζεται από τα μμεξαπάτησης

    ας πούμε οι φίλοι σου του wake up αν δεν καλέσουν σε ανοικτή συνέλευση κλπ η προσπάθεια τους θα πάει άπατη

    http://wakeupcyprus.blogspot.com/2013/01/wakeupcyprus.html#comment-form

    osr2 January 2013 01:06
    Θα κάνετε κάποια συνέλευση ούτως ώστε να ανταλλαγούν θέσεις και απόψεις για πρακτικές παρεμβάσεις;

    νάστε καλά!

    https://osr55.wordpress.com/

    Reply
    Replies

    wakeup3 January 2013 15:19
    κάποια σχόλια δεν έχουν απαντηθεί λόγω χρόνου.. Σε παρακαλώ στείλε το τηλέφωνο σου με μήνυμα στο facebook και θα επικοινωνοίσουμε. Ευχαριστώ. Χ.Β.

    ====

    η μόνη πρακτική απάντηση είναι η αυτοοργάνωση των ανθρώπων και τα καλέσματα σε ανοικτές συνελεύσεις όπου θα αποφασίζονται δράσεις

    είτε αυτό έχει να κάνει με αιτήματα είτε με προβολές ντοκυμαντέρ κλπ

    αν αυτό δεν γίνεται τότε είναι απλά να κάνεις τρύπες στο νερό

    Μου αρέσει!

  7. τι πιστεφκεις για το atlas shrugged αγρινό?

    Μου αρέσει!

  8. osr
    μα δεν διαφωνησα στο οτι το συστημα ειναι ο κυριος λογος και οτι αλλο κυπρος και αλλο ιταλια. απλα ανεφερα οτι δεν συγκρινουμε την κυπρο του 70% ελλειματος πια αφου αυτο δεν τους βολευε αλλα του περαν του 120% με προοπτικη για περαιτερω αυξηση λογω φορτωσης του τραπεζικου σκανδαλου. δε διαφωνω απλα αναφερω οτι μαθηματικα πια εχουν το λογο για μνημονιο αφου αυτοι το προκαλεσαν!

    georgia
    η συγχωνευση τραπεζων δεν ξερω τι θα ωφελησει; πως θα καλυφθουν τα ποσα που χαθηκαν ετσι; που θα πανε οι ξενοι ξεπλυματιες αν δημιουργησεις τετοια αλλαγη στο τραπεζικο συστημα ; γιατι ετσι επιβιωνει ως τωρα το κυπριακο κρατος φουσκα δεν ειναι; με χρημα οχετο απο καρχαριες!

    Μου αρέσει!

Αφήστε απάντηση στον/στην nasos Ακύρωση απάντησης