Πάντα όταν μίλαγα για τις τράπεζεςτοκογλύφους για τους πλούσιους που εκμεταλλεύονται την εργατική δύναμη ..ήμουν ο γραφικός ο απόλυτος ο υπερβολικός,, ένεν έτσι τα πράματα τζαι έτσι κ γιουβέτσι…..στην δουλειά ΜΑΣ του μάστρου ΜΑΣ ενεν έτσι εν καλός κλπ κλπ …και τώρα 60χρονη εξανγκάζεται να υπογράψει να χάσει 13ο μισθό μείωση μισθού αλλαγή όρων κλπ Πόσοι εππέσαν που τα σύνεφα

Πόσα χρόνια μιλάω με φίλους συγγενείς γνωστούς για τους τοκογλύφους τραπεζίτες κλπ

Ακούνε τα επιχειρήματα σκέφτονται ξέρουν ότι είναι σωστά αλλά……

δεν είναι δυνατόν να είναι σε τόση έκταση κλπ ε καλά ρε …osr … τζαι γιατί τούτον γιατί τζείνον.. αν ήταν έτσι τότε γιατί εν γίνεται τούτον τζαι τζείνο κλπ

Πόσες φορές τσακώθηκα με κοντινά μου πρόσωπα που δούλευαν για μεγαλοεπιχειρηματίες κλπ και τους έλεγα ότι είναι πλούσιοι γιατί εκμεταλλεύονται την εργατική δύναμη των ανθρώπων που εργάζονται και ότι ό,τι κάνουν το κάνουν για περαιτέρω πλουτισμό τους κλπ

άμεσα αντίδραση βίαιει… τι σου έκαμεν ρε ο μάστρος μου… σε ΜΑΣ (η απόλυτη ξεφτίλα του εργαζομένου η ταύτιση του με τον εκμευταλλευτή του) ενεν έτσι τα πράματα εν έτσι τζαι γιουβέτσι

συζητήσεις επί συζητήσεων, εν κακός ο μάστρος μου εν έτσι τζαι γιουβέτσι δώστου φαί γέλιο χαρά τζαι ταύτιση με την επιχείρηση ΜΑΣ

είσαι υπερβολικός είσαι έτσι τζαι γιουβέτσι τζαι πάντα ήμουν ο πελλός ο απόλυτος τζαι ο γραφικός της κουβέντας που ενεμιλούσα για το πόσον εργατικοί εν οι πλούσιοι εκμεταλλευτές που διούν δουλειά για το αποελ την ομόνοια την μάππα το τζυνιη και λοιπές μαλακίες

ώσπου!!

60 χρονών γυναίκα

τάχα κολλητή του μάστρου τζαι της γυναίκας του με σπιτικά δείπνα ότι τάχα είμαστε ίσα και όμοια και λοιπές παπαριές

απαίτηση από τον μάστρο για την επιχείρηση ΜΑΣ

να υπογράψουν συμβόλαιο που να δέχονται μείωση μισθού αποκοπή 13ου μισθού αλλαγή όρων εργοδότησης δυσμενέστερους και απειλή ότι αν δεν το υπογράψουν θα υποστούν τις συνέπειες

θυμός οργή από την 60χρονη πρώην συνύγορο του μάστρου ΜΑΣ του καλού

δυστυχώς πολλοί εππέσαν που τα σύννεφα τζαι πολλοί εννα ππέσουν ακόμα που εν εκαταλάβαν ακόμα τι λαίλαπα έρκεται

τα δύσκολα ακόμα εν μπροστά μας

τζαι αν δεν κάτσεις να σκεφτείς εσύ για σένα εν θα το κάμει κανένας

9 Σχόλια

Filed under Κυπριακό

9 responses to “Πάντα όταν μίλαγα για τις τράπεζεςτοκογλύφους για τους πλούσιους που εκμεταλλεύονται την εργατική δύναμη ..ήμουν ο γραφικός ο απόλυτος ο υπερβολικός,, ένεν έτσι τα πράματα τζαι έτσι κ γιουβέτσι…..στην δουλειά ΜΑΣ του μάστρου ΜΑΣ ενεν έτσι εν καλός κλπ κλπ …και τώρα 60χρονη εξανγκάζεται να υπογράψει να χάσει 13ο μισθό μείωση μισθού αλλαγή όρων κλπ Πόσοι εππέσαν που τα σύνεφα

  1. καλα ρε αμαν εν βαστα να πληρωσει τι πρεπει να καμει?

    Μου αρέσει!

  2. osr

    αμέσως έφκαλες το συμπέρασμα ότι εν βαστά ώστε

    μιλούμε για μιαν τεράστιαν επιχείρηση εκατομυρίων

    Μου αρέσει!

  3. osr

    θέλω όμως να μου εξηγήσεις για σένα τι σημαίνει το

    εν βαστά να πληρώσει»

    στην εξίσωση θέλω να μου πεις ποιο θεωρείς ότι πρέπει να είναι το κέρδος του επιχειρηματία δηλαδή τζείνο που «πρέπει» να φκάλει εκμεταλλευόμενος τηςν εργατική δύναμη των υπαλλήλων του

    Μου αρέσει!

  4. εν αναφερες πουθενα στο ποστ για τι εταιρεια μιλουμε. το κερδος που «πρεπει» να φκαλει εν τζεινο που του επιτρεπει ο ανταγωνισμος στην ελευθερη αγορα 🙂

    Μου αρέσει!

  5. osr

    ποιον δηλαδή; πε μου πρακτικά με ευρω

    τόσα ευρώ να εν το κέρδος άρα τόσα να πιάνει ο εργαζόμενος

    Μου αρέσει!

  6. ο ρε φιλε, που αποσκοπει τουτη ερωτηση? σε καθε τομεα, χωρα, εταιρεια εν διαφορετικο το % κερδους τζαι αλλαζει με το χρονο. εντζαιν κατι σταθερο

    Μου αρέσει!

  7. osr

    βολεύκει πολλά να μιλούμε με ανούσιες ατάκες ε

    Μου αρέσει!

  8. ΚωΚα

    Η πιο πάνω εταιρεία δηλαδή, αξιοποιώντας στην αρχή, εκμεταλλευόμενη αργότερα και εξουθενόνωντας τώρα τους υπαλλήλους της έχει ήδη μαζέψει το παραδάκι και την ισχή στα χέρια της και τώρα κόβει και ράβει όπως την βολεύει. Αυτό ακριβώς κάνει και το κυπριακό κράτος το οποίο εξυπηρετεί πρώτιστα το κεφάλαιο (τράπεζες και μεγαλοπειχειρηματίες) και συνθλίβει τον απλό υπάλληλο. Το χείριστο είναι ότι το κράτος έχει ήδη αδειάσει το ταμείο Κοινωνικών Ασφαλίσεων του κατά 7 και πλέον δισεκατομύρια ευρώ που σημαίνει ότι με λεηλατημένο το ταμείο αυτό ούτε σύνταξη θα πάρουν οι εργαζόμενοι. Με τέτοιες τραγικές καταστάσεις είναι άξιον απορίας πως ακόμα η εργατιά εμπιστεύεται τους εργατοπατέρες της ΠΕΟ της ΣΕΚ και της ΔΕΟΚ που όπως είναι γνωστόν τα παίρνουν χοντρά από την εργοδοσία και έχουν αφήσει στο έλεος του θεού τα μέλη τους. Εισήγηση μου να ξεκινήσει μια προσπάθεια από τους ίδιους τους εργαζόμενους να χειραφετηθούν σε μια νέα βάση. Κατ’αρχήν άς σταματήσουν να πληρώνουν τα μηνιάτικα τους σε αυτούς τους άχρηστους και ας στήσουν πάνω σε νέα θεμέλια και με νέες αρχές την νέα τους συντεχνία με γνώμονα ότι δεν θα χωριστούν ποτέ σε δήθεν δεξιούς, αριστερούς και κεντρώους. Έτσι η δύναμης τους θα είναι τομακτική και θα έχουν την ισχύ να προασπίζονται τα δίκαια τους.

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

