“Νομίζετε ότι γίνεται επανάσταση εδώ?” (Γιατί οι “αντάρτες” σκότωσαν τον Σύριο-Παλαιστίνιο Μοχάμεντ Ράφεα)

αναδημοσίευση από Σχολιαστές Χωρίς Σύνορα

http://sxoliastesxwrissynora.wordpress.com/2012/11/05/

 

“Νομίζετε ότι γίνεται επανάσταση εδώ?” (Γιατί οι “αντάρτες” σκότωσαν τον Σύριο-Παλαιστίνιο Μοχάμεντ Ράφεα)

ΑΠΌ FILISTINA

5/11/2012

by filistina

“Το όνομά μου είναι Μοχάμεντ Ράφεα, είμαι ένας Σύριος ηθοποιός, ζω στη Συρία και κατάγομαι από την Παλαιστίνη(…)Νομίζετε ότι γίνεται επανάσταση εδώ?  Ελάτε να δείτε τους πραγματικούς τρομοκράτες.  Έχουμε το δικαίωμα να υπερασπιζόμαστε τον τόπο μας.  Έχουμε τρομοκράτες μέσα στην χώρα μας(…)”

O Ράφεα Μοχάμεντ ήταν ένας Σύριος-Παλαιστίνιος που ζούσε στη Συρία. Απήχθηκε, βασανίστηκε και δολοφονήθηκε από τον “Ελεύθερο Συριακό Στρατό”. Είχε μιλήσει πολλές φορές και είχε πει την αλήθεια για το τί πραγματικά συμβαίνει στη Συρία, γι’ αυτό και αποφάσισαν να τον κάνουν να σωπάσει…

8 Σχόλια

Filed under προπαγάνδα παπαγαλάκια, Αλληλεγγύη, Παγκόσμιο Σύστημα-Αλήθειες κρυμμένες, Συνεντεύξεις, Σχολιαστές Χωρίς Σύνορα, αναδημοσιεύσεις, βίντεο

8 responses to ““Νομίζετε ότι γίνεται επανάσταση εδώ?” (Γιατί οι “αντάρτες” σκότωσαν τον Σύριο-Παλαιστίνιο Μοχάμεντ Ράφεα)

  1. Ανώνυμος

    stelios papalangi
    . Με ποιά κριτήρια αποφασίζουμε αν έγινε επανάσταση ή όχι ;

    Μου αρέσει!

  2. osr

    φίλε το κείμενο τούτον όπως βλέπεις εν αναδημοσίευση

    πάντως αν με αφορμή τούτον ρωτάς με γενικά να σου πω την γνώμη μου

    εγραφα σε σχέση με την εξέγερση και την επανάσταση σε διάλογο που είχα στο
    https://osr55.wordpress.com/2010/04/16/
    αλλά και σε σχέση με τον τρόπο που πιστεύω ότι μπορεί να οργανωθούν οι άνθρωποι:

    “η επαναστατική διαδικασία καταρχήν δεν ειναι κάτι στατικό ή κάτι που αρχίζει και τελειώνει σε κάποιο χρόνο

    η επάνασταση προφανώς που έχεις εσύ μέσα στο μυαλό σου είναι αυτά που σου μάθαν στο σχολειό κλπ κλπ γαλλική επανάσταση ελληνική επανάσταση αμερικανική επανάσταση κλπ κλπ

    δηλαδή ένπολη βία απο τον λαό πόλεμος στα βουνά στα χαρακώματα για ένα χρονικό διάστημα ……….. και μετά;

    η ένοπλη βία σε μια επανάσταση κατά τη δική μου γνώμη αποτελεί ένα μικρό κομμάτι της χρονικά αλλά και ουσιαστικά

    η επανάστατική διαδικασία αρχίζει πρώτα και κύρια μέσα στα μυαλά των ανθρώπων, στην συνειδητοποίηση της πραγματικότητας
    του ποιος είναι ο εχθρός των απλών ανθρώπων μισθωτών σκλάβων
    με λίγα λόγια η ταξική συνείδηση

    το πιο σημαντικό όμως είναι το αίτημα αυτής της διεκδικήσης μέσω της βίας

    δηλαδή τι ακριβώς επιδιώκουν αυτοί που παίρνουν τα όπλα εναντίον των αρχόντων

    στην τελική δηλαδή, οι επαναστατημένοι έλληνες για ποιον πολέμησαν δηλαδή; για τους κωλέττηδες διεφθαρμένους πολιτικάντηδες που έγλυφαν τους οθωμανούς τους ρώσσους γάλλους και τους άγγλους;

    η ελληνική επανάσταση δημιούργησε ένα προτεκτοράτο κρατίδιο της ιεράς συμμαχίας που εξυπηρετούσε φυσικά άλλα συμφέρονται από του λαού

    αλλωστε βασιλιάς απόλυτος μονάρχης επιβλήθηκε μετά την δολοφονά του καποδίστρια ο όθωνας ένας βαυαρός και μετά βάλαν τους γκλυξπουργκ

    δηλαδή οι επαναστατημένοι έλληνες που πήραν τα όπλα για αυτό το πολέμησαν; ώστε το 1897 να πτωχεύσει το κράτος τους από τα “χρέη” αέρα που του φόρτωσαν οι τοκογλύφοι της εποχής ;

    οπότε το πιο σημαντικό είναι το αίτημα το οποίο θα διεκδικηθεί από τους επαναστατημένους ανθρώπους
    ώστε να μην αλλάξει απλά ο μανωλιός που θα βάλει τα ρούχα του αλλοιώς

    ακόμη και μετά την βια που θα ακολουθήσει η επαναστατική διαδικασία θα συνεχιστεί αφού για να μπορέσουν οι άνθρωποι να προσαρμοστούν πχ σε συνθήκες ελευθεριακού κομουνισμού, αναρχισμού θα πρέπει να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα

    το πιο δύσκολο πράγμα έιναι να ξεμάθεις αυτά που έμαθες και δενμπορει να γίνει σε μια μέρα

    στο ντοκυμαντέρ Ισπανικός εμφύλιος και Αναρχικοί (πως εφαρμόστηκε στην πράξη από 1 εκατομύριο ανθρώπους αυτό που ψευδώς ονομάζεται “ουτοπία”)

    έχει πολλά τέτοια παραδείγματα από απλά πράγματα όπως είναι πχ ο γάμος τον οποίο οι άνθρωποι ήθελαν να συνεχίσουν και έτσι δημιουργησαν συναινετικά τον επαναστατικό γάμο χωρίς τυπικότητες απλά ένα τελετουργικό
    γιατί ακριβώς οι άνθρωποι δεν μπορούσαν απλά να πατήσουν ένα κουμπί και να αλλάξουν συχνότητα”
    ========================

    εσύ ποια πιστεύεις είναι τα κριτήρια να αποφασίσουμε αν έγινε επανάσταση ή όχι

    Μου αρέσει!

  3. Περαστικός

    Η επανάσταση «κατάντησε» να λέγεται έτσι όταν νικήσουν οι «επαναστατημένοι», ενώ όταν νικήσουν οι «καθεστωτικοί» λέγεται τρομοκρατία. Διότι την ιστορία τη γράφουν οι νικητές όπως τους βολεύει. Αυτά βέβαια αφορούν την ιστορία όπως θα γραφτεί στο εσωτερικό της χώρας περί ης ο λόγος. Στην Κύπρο πχ αν επικρατούσε το πραξικόπημα η επίσημη ιστορία στα βιβλία θα μιλούσε για την επανάσταση της 15ης Ιουλίου.

    Εκτός της χώρας όμως τα πράματα μπορούν να ανατραπούν διότι εκεί την ιστορία τη γράφουν άλλοι και τη γράφουν κι’ αυτοί όπως τους βολεύει.
    Τείνω να συμφωνήσω με τον OSR, που πιάνει το ζήτημα πιο βαθειά και πιο φιλοσοφικά. Άνετα θα υποστήριζα ότι η επανάσταση είναι κάτι που συμβαίνει μέσα μας ως άτομα ή ως σύνολα, και η σχέση της με τη βία μάλλον είναι ελάχιστη έως και μηδενική. Και ευχαρίστως θα δεχόμουν μια ξεκάθαρη άποψη που θα έλεγε ότι «Επανάσταση που χρειάζεται βία για να επικρατήσει, δεν είναι επανάσταση» και «Οι αντιμαχόμενοι με τη βία δε διαφέρουν σε τίποτε».

    Μου αρέσει!

  4. Ανώνυμος

    stelios papalangi

    Όσες φορές έβαλα τούτη την ερώτηση, ελάχιστες έπιασα μιαν απάντηση που να απαντά με συγκεκριμένα κριτήρια και χωρίς αφαιρέσεις. Είναι πολύ καλή βάση.

    Θέτεις δύο βασικά κριτήρια, το ένα είναι τι επιδιώκουν (κυρίως σε σχέση με το αν έχουν ταξική συνείδηση), τζαι τι επιτυγχάνουν.

    Το πρόβλημα είναι τι γίνεται στη περίπτωση που τα κριτήρια δεν πληρούνται τζαι έσσιεις μπροστά σου μια σύγκρουση. Παίρνεις θέση ή όχι ; Άσε που αν δεν πληρούν τα κριτήρια οι λεγόμενοι επαναστάτες τούτο σημαίνει αυτόματα στήριξη στο υπάρχον καθεστώς ;

    Αν τα πιάμε ένα ένα

    Όσον αφορά το πρώτο, σίουρα είναι σημαντικό το τι επιδιώκουν. Είναι προφανές δηλαδή ότι η «επανάσταση» της χούντας δεν πληροί τα κριτήρια.
    Το πρόβλημα δαμέ είναι ότι, τι γίνεται όταν μια ομάδα ανθρώπων αποδεδειγμένα υπόκειται μια μορφή καταπιέσης και σε κάποια στιγμη εξεγείρεται, χωρίς να έχει συνείδηση της ταξικότητας της.

    Επείδη έχουμε πολλές φορές το χαρακτηριστικό ότι η επιδίωξη έχει πολλές φορές άμεση σχέση με το είδος της καταπιέσης που δέχεται μια ομάδα ανθρώπων. εξεγείρονται οι ισλαμιστές ενάντια σε τύρανους κοσμικούς, οι κοσμικοί ενάντια σε τύρανους ισλαμιστές/χριστιανούς κλπ, «δημοκράτες» ενάντια στους κουμουντιστές, «δημοκράτες ενάντια στους φασίστες» , μια εθνότική/ θρησκευτική ομάδα ενάντια σε μια άλλη (τη περίπτωση που οι επαναστάτες είναι οι κουμμουνιστές την αφήνω έξω αφού αυτοί θεωρητικά έχουν επίγνωση της ταξικότητας τους). Βεβαίως σε πολλές από τις πιο πάνω περιπτώσεις το προβλημα είναι ταξικό, αλλά οι επαναστατημένοι δεν έχουν επίγνωση τούτου και ακολουθούν ηγέτες κάτω από άλλα συνθήματα. Οπόταν εμάς σε τέτοιες περιπτώσεις ποια είναι η θέση μας – δεδομένου ότι η καταπιέση υπάρχει ;

    Όσον αφορά το δεύτερο κριτήριο,
    Πρώτον αδυνατώ να σκεφτώ τότε αν υπήρξε ποτέ στο κόσμο μια επανάσταση, που να εκράτησε στο χρόνο.
    Μινήσκει λίον θεωρητικός ο όρος.

    Που τζιαμέ τζαι τζει όντως οι πλείστες επαναστάσεις μετά την επικράτηση τους οδηγήσαν σε μια νέα μορφή καταπιέσης. Που την άλλη αν μεν τις κρίνουμε τόσο αυστηρά, ούλλες σε ένα μακροχρονιο ορίζοντα κάτι επροσφέραν.

    Άσε που με τούτο το κριτήριο, δεν μπορείς να δώκεις τη στήριξη σου σε μιαν ομάδα εξεγερμένων που πληρούν το πρώτο κριτήριο, αφού θα περιμένεις να δεις και πως κυβερνούν (αφού κερδίσουν) για να τους στηρίξεις.

    Μου αρέσει!

  5. Δύο άτομα πιστεύουν στο Νόμο της Ζούγκλας.

    Ο πρώτος είναι «δυνατός» και ο δεύτερος «αδύνατος».

    Έτσι ο πρώτος έχει το δεύτερο για σκλάβο.

    Κάποτε ο δεύτερος «βρίσκει δυνάμεις» και επαναστατεί.

    Νικά και κάνει τον πρώτο σκλάβο του.

    Μου αρέσει!

  6. osr

    φίλε περαστικέ, έτσι ακριβώς, η επάνασταση είναι πρώτα και κύρια μια εσωτερική ατομική διαδικασία

    η σχέση της «επανάστασης» με της βία όπως την αντιλαμβάνομαι εγώ, δηλαδή της προσπάθειας μέσω συλλογικών αγώνων των ανθρώπων να πετύχουν να εφαρμοστεί ένα κοινωνικό σύστημα ή έστω κοινωνικές συνθήκες που να προσφέρει όσο το δυνατόν αξιοπρεπή διαβίωση σε όσους περισσότερους ανθρώπους

    είναι αποκλειστικά και μόνο μια υποχρεωτική τελικά παρενέργεια που και να θέλεις δεν μπορείς να την αποφύγεις

    απολύτως σχετικό με το θέμα αυτό είναι το βιβλίο του Μαλατέστα «Περί Αναρχισμού και Βίας»

    ο οποίος λέει ακριβώς αυτό

    η βία δηλαδή όχι μόνο δεν είναι αυτοσκοπός αλλά είναι και αποφευκτέα

    η βία όμως ως αυτοάμυνα στην βία της εξουσίας που θέλει να επιβάλεται στους ανθρώπους είναι ο μόνος δρόμος για την κοινωνική πρακτική επανάσταση που θα φέρει κάτι νέο μια καινούρια κοινωνία με νέα θεμέλια

    το βλέπουμε καθημερινά άλλωστε

    ο εχθρός λαός και πως αντιμετωπίζεται ως τέτοιος σε ολόκληρο τον κόσμο

    εκατομύρια ανθρώπων να εξαθλιώνονται για να σωθούν οι τράπεζες και όταν διαδηλώνουν κατά εκατοντάδες χιλιάδες αυτοί που ελέγχουν την εξουσία σου προτάσσουν τα μαντρόσκυλλα τους, τα σκουλίκια τους, τους μπάτσους και όταν χρειαστεί και τον στρατό τους

    πως θα αντιδράσεις όταν σε κτυπάνε; θα τους αφήσεις;

    εγώ πάντως όχι

    φίλε στέλιο παπαλάγκι ο καθένας αντιλαμβάνεται το θέμα της «επανάστασης» με τον δικό του τρόπο

    για μένα όπως έγραψα και προηγουμένως αυτό έχει να κάνει με την κατάρρευση μέσα στα μυαλά μας των σάπιων βρωμισμένων «θεσμών» που επιβληθήκαν στις «σύγχρονες» κοινωνίας του χρήματος του κέρδους και του σώζων εαυτόν σωθήτω, ο καθένας για την πάρτη του δηλαδή

    αυτό που ρωτάς βασικά έτσι όπως το βλέπω εγώ είναι το κατά πόσο θα πρέπει ένας καλόπιστος άνθρωπος να πάρει θέση όταν μπροστά του διεξάγεται μια σύγκρουση πχ βιετνάμ ιράκ αφγανιστάν λιβύη και τώρα συρία

    τα πράγματα γίνονται πολύ πιο εύκολα όταν έχεις εξωτερική εισβολή από ιμπεριαλιστικές δυνάμεις όπως τις ηπα και το νατο εν γένει όπως έγινε τελευταία στην λιβύη

    περιπλέκεται όταν έχεις καταστάσεις όπως στην αίγυπτο και τώρα στην συρία όπου έχεις τους λεγόμενους αντικαθεστωτικούς

    προσωπικά θεωρώ ότι ό,τι έγινε στον αραβικό κόσμο δεν είναι αποτέλεσμα ενός και μόνο γεγονότος ή καλύτερα δεν ήταν αποτέλεσμα μια συνταγής η οποία επιδίωκε το όποιο αποτέλεσμα

    είναι πεντακάθαρο πλέον ότι η λεγόμενη αραβική άνοιξη και ειδικά αυτό που έγινε στην λιβύη ήταν υποκινούμενο από το νατο τις ηπα και τις υπόλοιπες ιμπεριαλιστικές δυνάμεις

    το ίδιο και αυτό που συμβαίνει στην συρία

    θυμάμαι όταν κτυπήθηκαν οι δίδυμοι πύργοι ένα από τα σμσ που στέλλαμε ήταν ακριβώς αυτό

    ότι με πρόσχημα το κτύπημα θα γίνει εισβολή στο αφγανιστάν στο ιρακ στην συρία στο ιράν και τελικά στην βόρεια κορέα

    αυτά τα λέγαμε το 2001

    μας διέφυγαν κάποιες χώρες αλλά τελικά ήταν σωστή η πρόβλεψη

    η συρία είναι το τελευταίο οχυρό για να φτάσουν στο ιραν και γιαυτό οι ιμπεριαλιστικές δυνάμεις θέλουν να το ρίξουν με κάθε τρόπο

    είναι καθαρό ότι οι λεγόμενοι αντικαθεστωτικοί εφοδιάζονται με όπλά αμερικανικά αγγλικά κλπ

    αυτό τι σημαίνει όμως για το αν θα στηρίξουμε ή όχι αυτό που γίνεται εκεί;

    για μένα το θέμα δεν είναι απλά ως οπαδός να πάρεις θέση

    το 2009 με αφορμή και τις επικρίσεις των κυπρέων δυτικών για τον αχμαντινεζάντ και τις εκλογές εκεί που ήταν στημένες κλπ και την δολοφονία της Νέντας έγραφα τα εξής

    https://osr55.wordpress.com/2009/06/29/
    Σ. Αραβία: χίλιάδες Νέντα – ας δούμε λίγο πέρα από την στημένη “ρεαλιστική” μύτη μας-όπως μας παίζουν χορεύουμε;

    αλίευσα τα πιο κάτω από μια μικρή αναζήτηση στο διαδίκτυο τα οποία μπορεί να τα βρει κάποιος πανεύκολα

    με μια πρώτη ανάγνωση κάποιος αντιλαμβάνεται πολύ εύκολα ότι στην Σαουδική Αραβία ισχύει ένα ισλαμοφασιστικό καθεστώς των μουλάδων με σείχηδες τους οποίους φυσικά και δεν εκλέγει κανείς

    επίσης κάποιος αντιλαμβάνεται ότι αυτή η χώρα κάνει μεγάλες μπίζνες με τους “μεγάλους” ηπα και λοιπούς με απίστευτες ποσότητες πετρελαίου πωλήσεις όπλων και συνεργασία εναντίον κρατών που δεν τους στρώνουν χαλί

    με αυτά δεν λέω ότι δεν πρέπει να συνεχιστεί ο (όποιος) αγώνας για ανθρώπινα δικαιώματα και αξιοπρέπεια στις γυναίκες που βιώνουν αυτές τις άθλιες συνθήκες σε όλα αυτά τα ισλαμοφασιστικά κράτη

    αλλά και από την άλλη ας μην χορεύουμε όπως μας παίζουν οι “δημοκράτες” “καλοθελητές” επειδή θεωρούν ότι οι συγκυρίες τους βολεύουν για να επεκτείνουν τις μπίζνες τους

    όλο αυτό το σκηνικό κατά τη γνώμη μου ΄ταν στημένο και απλά ανέμεναν τις εκλογές για να δημιουργήσουν την λεγόμενη “πράσινη” επανάσταση όπως πχ έγινε η “πορτοκαλί” επανάσταση πριν λίγα χρόνια στην ουκρανία για να φέρουν στην εξουσία ακόμα ένα πλήρες διεφθαρμένο καθεστώς με την ξανθομαλλούσα κυράτσα να γίνεται υπερυπουργός και να βολεύει ημετέρους και όχι μόνο

    ας δούμε και λίγο πέρα από την μύτη μας»

    επίσης έκανα και αυτό το βιντεάκι που έχει και το θέμα του ιράν

    οπότε στο ερώτημα σου αν θα πρέπει να υποστηρίζουμε πχ τους κούρδους στην τουρκία και στο ιράκ τους παλαιστινίους και τους σύριους τώρα που γίνεται σύρραξη στην χώρα τους

    η απάντηση μου είναι αυτή που έγραψα πιο πάνω

    για μένα το πλέον σημαντικό είναι η όσο το δυνατόν εμβάθυνση των ανθρώπων στον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί ο κόσμος δηλαδή βάσει συμφερόντων των δυνατών και μόνο και η προσπάθεια άμυνας σε αυτό ώστε οι άνθρωποι να έχουν όσο περισσότερη ελευθέρια μπορούν

    ξέρω ότι αυτό που γίνεται στην συρία είναι στημένο από το νατο και τις ιμπεριαλιστικές δυνάμεις οπότε σε καμμιά περίπτωση δεν θα στηρίξω αυτό που γίνεται με αυτό τον τρόπο

    αυτό τι σημαίνει όμως; ότι αποδέχομαι τάχα τον κάθε άσαντ ως απόλυτο μονάρχη δικτάτορα;

    όχι φυσικά, αλλά στην τελική τι σημασία έχει τι «στηρίζω» εγώ

    αλήθεια, εσύ στηρίζεις αυτό που έγινε στο Μάλι πριν λίγους μήνες;

    είναι σίγουρο ότι η πιθανότητα να γνωρίζει ο μέσος δυτικός άνθρωπος τι έγινε στο Μάλι αγγίζει το 0%

    γιατί πολύ απλά κανένα καθεστωτικό μέσο μαζικής εξαπάτησης καμιά κενεβέζου καρεκλάς και λοιπά άσχετα ανθρωπάκια δεν το έβαλαν στην αντζέντα της προπαγάνδας τους

    αλήθεια γνωρίζεις τι γίνεται αυτή την στιγμή στο αφγανιστάν φίλε στέλιο;

    έχουν ξεπεραστεί οι δολοφονίες γυναικών με μπούρκες μέσα σε στάδια ποδοσφαίρου εικόνες με τις οποίες μας βομβάρδιζαν τα καθεστωτικά μέσα εξαπάτησης για να αποκτήσουν την συναίνεση όχι εμάς, αλλά των αμερικανών πολιτών για να κάνουν την εισβολή στο αφγανιστάν;

    όχι φυσικά δεν έχει αλλάξει τίποτα στο αφγανιστάν μετά την επιβολή της δημοκρατίας των αμερικάνων

    απλά τους σκοτώνουν και οι αμερικάνοι πλέον

    για μένα αυτό που έχει σημασία και είναι γιαυτό που λέω ότι η επανάσταση ξεκινά από το μυαλό

    είναι ο καθένας από εμάς στα πλαίσια των δυνατοτήτων του και χωρίς ψευδαισθήσεις για τις δυνάμεις του να κάνει κάτι πρακτικό για να αλλάξει ο κόσμος προς το καλύτερο

    και αυτό μπορεί να γίνει μόνο εδώ στον τόπο που ζεις
    αφού δεν μπορείς να επηρεάσεις τίποτα άλλο στον πλανήτη έτσι κι αλλοιώς

    εναλλακτική ενημέρωση όπως κάνεις και εσύ και από κει και πέρα οργάνωση των ανθρώπων, συνελεύσεις συζητήσεις προτάσεις αντίδρασης στην εξαθλίωση που μας ετοιμάζουν απεργίες διαδηλώσεις κλπ

    για μένα το ζήτημα είναι απολύτως πρακτικό φίλε

    αγρινέ εσύ πιστεύεις στο νόμο της ζούγκλας;

    Μου αρέσει!

  7. Ανώνυμος

    stelios papalangi

    Τούτο είναι όντως κάτι που με προβληματίζει συχνα.
    Το ότι βασίζουμε τη στήριξη μας στο αντίθετο του ποιου θα στηρίξουν οι αμερικάνοι.

    Το Ιρακ και το Αφγανιστάν ήταν ξεκάθαρη εισβολή.
    Δεν ετίθετο θέμα «επαναστατών» πριν – οπότε σε αυτό δεν υφισταται διαφωνία.
    Ούτε πιστέφκω στην εκδημοκρατικοποίηση που τα έξω

    Από την άλλη έχω μια έντονη αμφιβολία κατά πόσο οι αμερικάνοι μπορούν να οργανώσουν τα πιο πάνω. Απλά δεν τους έχω για τόσο ικανούς.
    Άν πάρεις την αραβική άνοιξη, για παραδειγμα,
    Οι πλείστοι που ανατραπήκαν ήταν δικοί τους, άσε που ελοχεύει τζαι ο κίνδυνος στις περιοχές όπου κυβερνούσαν κοσμικοί τύρανοι μέσω της «άνοιξης» να έρθουν στην εξουσία ισλαμιστές. Δεν βλέπω τούτο να είναι τζαι καμιά σπουδαία οργάνωση που τους αμερικάνους.

    Οπόταν, όπως και όλοι οι υπόλοιποι τζαι οι αμερικάνοι – κύριως όταν συμβαίνουν τέτοιου είδους εξεγέρσεις, – μάλλον πράτουν ανάλογα με τες εξελίξεις – παρά τις σχεδιάζουν. Φυσικά δεν το κάμνουν που τη καλή τους τη καρδιά αλλά ανάλογα με τα συμφέροντα τους (δεν) υποστηρίζουν τους εξεγερμένους.

    Αν όντως τούτο στέκει τότε εν πιο δύσκολη η απόφαση.
    Γιατί μπορεί ο εξεγερμένος να είναι όντως καταπιεσμένος ,
    και απονομιμοποιείται απλά και μόνο επειδή τον βοηθούν και αυτός δέχεται τη βοήθεια των αμερικάνων.

    Γι αυτό προτιμώ τα δύο πρώτα κριτήρια παρά το τρίτο που μόλις επρόσθεσες.

    έστω κι αν το πρώτα δύο δεν πληρούνται ιδιαίτερα στην αραβική άνοιξη. Σϊουρα η ανατροπή των τοπικών δικατότορων δεν εγγυάται απαραίτητα ότι τα πράματα θα γίνουν καλύτερα. Μπορεί να γίνουν τζαι χειρότερα. Αλλά δεν αφαιρεί το γεγονός ότι εκαταπιέζουνταν.

    Το ιραν θα πέσει από μόνο του…. Και αν δεν παρέμβουν οι ξένοι θα είναι καλυτερα.
    Η ΣΑ είναι εξίσου καταπιεστική αλλά με λιγότερα οικονομικά προβλήματα. Οπόταν μαλλον θα αντέξει περισσότερο

    Μου αρέσει!

  8. osr

    το τρίτο κριτήριο εννοείς τούτο που έγραψες;
    Γιατί μπορεί ο εξεγερμένος να είναι όντως καταπιεσμένος ,
    και απονομιμοποιείται απλά και μόνο επειδή τον βοηθούν και αυτός δέχεται τη βοήθεια των αμερικάνων.»

    καταρχήν να ξεκαθαρίσουμε τι εννοούμε με τον κάθε όρο

    για μένα ο όρος επανάσταση έχει ένα πολύ ευρύτερο πεδίο παρά ο όρος εξέγερση

    επανάσταση είναι η αλλαγή του συστήματος κοινωνικής οργάνωσης, του τρόπου με τον οποίον λαμβάνονται οι αποφάσεις του τρόπου παραγωγής

    για μένα επανάσταση μπορεί να είναι μόνο η προσπάθεια ανατροπής του καπιταλισμού με ούλλα τα συστήματα που εφραρμόζει για να επιβάλλεται, που τις πιο σοφτ αστικές δημοκρατίες που παρέχουν ακόμα και μεγάλο ποσοστό ευημερίας όπως είναι πχ στις σκανδιναβικές χώρες σε πιο χαρτκρορ με εκατομύρια φτωχών που είναι όπως οι ηπα η ΕΕ που βλέπουμε όλοι τι γίνεται αλλά τζαι πολλά πιο χαρτκορ με καθαρές αγνές δικτατορίες όπως είναι στην σαουδική αραβία κλπ

    δε νοείται επανάσταση για μένα που να μην επιδιώκει ο λαός αλλαγή του τρόπου λήψης αποφάσεων σε αμεσοδημοκρατικές διαδικασίες και χωρίς λεγόμενους αντιπροσώπους

    δηλαδή αυτό που κάνουν οι κούρδοι πχ για μένα δεν είναι επανάσταση

    σε θεωρητικό επίπεδο
    η γαλλική επανάσταση ήταν επανάσταση γιατί ανέτρεψε ένα σύστημα κοινωνικής οργάνωσης την φεουδαρχία και δυστυχώς οι αστοί επέβαλαν το σύστημα που έχουμε σήμερα

    η ελληνική επανάσταση έστω και αν ονομάζεται έτσι κατά τη γνώμη μου δεν ανέτρεψε επί της ουσίας το υφιστάμενο σύστημα που ίσχυε έστω και αν ήταν αυτοκρατορία φεουδαρχία αφού δημιούργησε επί της ουσίας ένα κράτος προτεκτοράτο κυριολεκτικά όμως με ξένους βασιλιάδες να το διοικούν

    σήμερα είναι προτεκτοράτο άλλης μορφής όπως είναι και τα πλείστα κράτη πλέον υπό το βάρος του χρέους

    η τεράστια οικονομία της ιταλίας είναι προτεκτοράτο των «αγορών» που την φορτώνουν με χρέη έστω και αν έχει εξαγωγές ενός τρισεκατομυρίου ευρώ

    επανάσταση ήταν η οκτωβριανή επανάσταση ήταν η επανάσταση στην καταλωνία και την αλλαγή του συστήματος κοινωνικής οργάνωσης

    προυπόθεση είναι η ανατροπή του καπιταλισμού για να χαρακτηρίσω μιαν απλή εξέγερση επανάσταση

    πχ αυτό που έγινε στην Ελλάδα τον δεκέμβρη του 2008 ήταν εξέγερση
    ξέσπασμα βίας χωρίς όμως αίτημα

    μπορεί να υπήρχαν σκόρπια αιτήματα αλλά επί της ουσίας δεν υπήρχε στόχος

    αυτό τι σημαίνει ότι δεν θα στηρίζω τους παλαιστινίους και την δική τους επιθυμία για απελευθέρωση όπως την αντιλαμβάνονται οι ίδιοι με την δημιουργία παλαιστινιακό κράτος;

    όχι φυσικά, θα στηρίξω την προσπάθεια των παλαιστινίων χωρίς όμως να την θεωρώ θέσφατο
    θα την στηρίξω με κριτική σκέψη γιατί αν είναι να δημιουργηθεί ένα κράτος τύπου ισλαμικής μαλακίας για μπούρκες τζαι μουλλάες τότε γάμησε τα

    τι εννοώ θα στηρίξω τον αγώνα των παλαιστινίων με κριτική σκέψη,

    όταν έγινε πορεία έξω προς το προεδρικό πριν λίο καιρό μιλούσα με έναν παλαιστίνιο πολλά λεβέντη άτομο επιστήμονα ο οποίος συμμετέχει μάλιστα τζαι στο πείραμα του cern

    του είπα όλα αυτά αλλά τον ρώτησα ποια είναι η άποψη του για τον τρόπο με το οποίο θέλουν να οργανωθούν κλπ

    μου είπε ότι αντιλαμβάνεται απόλυτα τι εννοώ και ότι αν και δεν συμφωνεί πλήρως και αυτός προβληματίζεται για το ποιους θα εξυπηρετήσει ένα κράτος σαν όλα τα άλλα, άλλωστε είναι γνωστή η φήμη ότι η αυλή του αράφατ τζαι τωρά των αντιπροσώπων τους τρών με χρυσά κουτάλια ενώ ο λαός υποφέρει

    για μένα ως άνθρωπο που αυτοπροσδιορίζομαι ως αναρχικός, ελευθεριακός κομουνιστής παντού και πάντα θέλω να μοιράζομαι τις απόψεις και τις ιδέες μου ούτως ώστε όσο περισσότεροι ανθρώποι να προβληματιστούν και ίσως να πειστούν ότι ένας άλλος τρόπος οργάνωσης της κοινωνίας είναι εφικτός και απόλυτα εφαρμόσιμος

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s