Όταν το κυπριακό ελέω συνεχούς φτώχειας λιτότητας ως αποτέλεσμα της παγκόσμιας συστημικής καπιταλιστικής κρίσης περνάει στα αζήτητα το πάλαι ποτέ κοκκινοροζμπλεεπανενωσημπλοκσποτ μοιάζει μακρινό ανέκδοτο…όταν αυτά γράφονταν έγκαιρα ιδίως οι κοκκινοροζ αφιόνιζαν

Όταν το κυπριακό ελέω συνεχούς φτώχειας λιτότητας ως αποτέλεσμα της παγκόσμιας συστημικής καπιταλιστικής κρίσης περνάει στα αζήτητα το πάλαι ποτέ κοκκινοροζμπλεεπανενωσημπλοκσποτ  μοιάζει μακρινό ανέκδοτο…όταν αυτά γράφονταν έγκαιρα ιδίως οι κοκκινοροζ αφιόνιζαν

έγραφα και εδώ

https://osr55.wordpress.com/2011/07/26/

πολλές φορές προσωπικά έχω καυτηριάσει το αλλοπρόσαλλο «κίνημα» κοκκινοροζμπλεεπανένωσημπλογκσποτ κλπ που προβάλλει ως κυρίαρχη του …ιδεολογία την …….. επανένωση

το συνονθύλευμα των ανθρώπων που αποτελούν αυτό το σχήμα με κορυφαία απόδειξη του πόσο γελοίο και ανούσια πολιτικά είναι αλλά την ίδια πόσο καθοριστικά πολιτικά επικίνδυνο είναι ,  είναι το γεγονός ότι  στην πυραμίδα του προβάλλουν ως κορυφαίες του δυνάμεις τα δύο μεγάλα αστικά κόμματα που τάχα έχουν ιδεολογικές διαφορές ακελδησυενωση και τα οποία λυμαίνονται την εξουσία με τα δεκανίκια τους δηκοεδεκκαιλοιπούςσυγγενείς και ως καλοί διαχειριστές του συστήματος τους συνεχίζουν και από το 2008 να ταίζουν τους τοκογλύφους τράπεζες τους ξενοδόχους και να ανακοινώνουν μειώσεις μισθών εργαζομένων ως καλοί δεξιοί διαχειριστές

η μπλοκόσφαιρα είναι ο καθρέφτης της κοινωνίας εν πολλοίς, αφού βρίσκεις όλων των ειδών των ανθρώπων, που γράφουν εν είδη ημερολογίου προσωπικά τους θέματα και μόνο ως επί το πλείστον απολίτικα αλλά και πολιτικοποιημένους ή και κάτι ντεμί και ενδιάμεσο

στο συνονθύλευμα αυτού του .. σχήματος που ασπάζεται την όλα τα σφάζω όλα τα μαχαιρώνω -ο καθένας δίδει την δική του σημασία πολιτικής σημασίας ιδεολογίας της …. επανένωσης  κυριαρχούν άνθρωποι που έχουν μπλοκ και αυτοπροσδιορίζονται ως αριστεροί αλλά και νεοφιλελεύθεροι νούσιμοι ρεαλιστές εραστές αυτού του συστήματος

μια ματιά στους συντελεστές του κοκκινοροζμπλεεπανενωσημπλοκσποτ αρκεί για να αντιληφθεί κάποιος αυτό το γεγονός

κορυφαίο όλων ο φίλος μου ο νεοφιλελεύθερος νούσιμος (νομίζει πως είναι ρεαλιστής χωρίς να λαμβάνει υπόψιν την πραγματικότητα όμως) δεξιός στροβολιώτης    τον οποίο αναφέρω και στον διάλογο μου με την δισδαιμόνα η οποία αυτοπροσδιορίζεται ιδεοογικά αντίθετα με τον στροβολίωτη αλλά  μοιράζονται την ίδια ιδεολογία της …. επανένωσης…

η φούσκα αυτού του συνονθυλεύματος πάντως νομίζω ότι έσκασε πλέον ξεκάθαρα με αφορμή τα όσα μεσολάβησαν από την έκρηξη στο Μαρί στις 11 Ιουλίου 2011 και τους λεγόμενους αγανακτισμένους που συνάουνται έξω που το προεδρικό κάθε μέρα

Το μαρί ήταν το πρώτο κτύπημα σε αυτό το γελοίο συνοθύλευμα δηλωμένων με γκράντε κομουνιστικές περγαμηνές αντιεξουσιαστές και λοιπούς τυπάκους που πήγαιναν χέρι χέρι με νεοφιλελεύθερους γκράντε δογματικούς θρησκευμόενους καπιταλιστές (κατά το βουδιστές χριστιανιστές κλπ)

οι εξωεσωακελικοί συσπειρώθηκαν και αντιστάθηκαν στο κελλάκι και στα μυαλά του ενάντια στην επίθεση στην αριστερά που το ίδιο το ακελ εξαπέλυσε με μειώσεις μισθών και τα έδωσε όλα στους τοκογλύφους

και από την άλλη το μπλε κομμάτι αυτού του απολιτικ κομματιού ξεσάλωσε κατά του χριστόφκια των ιδεοληψιών του των ιδεολογικών αγκυλώσεων του ακελ ανήκομεν εις την δύση και άλλα φαιδρά υψηλής πολιτικής ανάλυσης που προφανώς ενέτασαν τα τρις των ρώσων ως δυτικά κεφάλαια και ουχί ανατολικά

όλοι οι κοκκινοροζμπλε χωρούσαν στο απολιτικ μπλοκ με τον τίτλο επανένωσημπλοκσμποτ

όταν στο μακρινό 2009 και πριν καν το μνημόνιο και την επιβολή της τρόικα στην Ελλάδα που το ΔΝΤ ήταν ένα άγνωστο εξωτικό πλάσμα

έγραφα το κείμενο Μετά τη λύση , το κοκκινοροζμπλε με έμφαση στο κοκκινοροζ κομμάτι των γκράντε κομουνιστών αντιεξουσιαστών και όποια ταπέλα κρεμούσαν στο λαιμουδάκι τους οι τύποι ήταν στα πολύ πάνω του

https://osr55.wordpress.com/2009/09/19/%CE%BC%CE%B5%CF%84%CE%AC-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%BB%CF%8D%CF%83%CE%B7/

Στις ΗΠΑ δεν υπάρχει κατοχή από ξένο στρατό……………. Σύμφωνα με το γραφείο απογραφής των ΗΠΑ οι άνθρωποι που ζουν κάτω από το όριο της φτώχειας φτάνουν τα 40.000.000 ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑhttp://www.euro2day.gr/news/world/125/articles/540319/ArticleNewsWorld.aspx

Στην Γαλλία δεν υπάρχει κατοχή από ξένο στραό……… εκατομύρια άνθρωποι ζούν σε συνθήκες απόλυτης φτώχειας και ήταν αυτό που προκάλεσε το ξέσπασμα οργής σχεδόν 4 χρόνια πριν με το καζάνι να συνεχίζει να βράζειhttp://en.wikipedia.org/wiki/Poverty_in_France#Status_in_2005

Στην αγγλία την ιταλία την ισπανία την ιρλανδία του οικονομικού θαύματος και την πορτογαλλία  η φτώχεια θερίζει τους ανθρώπους οι οποίοι ζουν σε συνθήκες εξαθλίωσης

http://www.unicef.gr/reports/pov_ind.php

http://www.globalissues.org/article/26/povertyfactsandstats

Να μην μιλήσουμε για τον λεγόμενο τρίτο κόσμο που ζουν σε συνθήκες απόλυτης εξαθλίωσης…………………

Μικρή ανακεφαλαίωση:

στις ΗΠΑ δεν υπάρχει στρατός κατοχής,

στην Γαλλία δεν υπάρχει στρατός κατοχής

ούτε στην Αγγλία

ούτε στην Ιταλία

ούτε στην Ισπανία

ούτε στην Πορτογαλλία

ούτε στην Ιρλανδία

ούτε στην Ελλάδα κλπ κλπ

εκατομύρια  είναι οι άνθρωποι στις χώρες αυτές που ζουν είτε σε συνθήκες πλήρους εξαθλίωσης είτε σε συνθήκες φτώχειας, δηλαδή να μένουν 4 άνθρωποι πχ μιας οικογένειας σε μια τρύπα διαμέρισμα γουμά 45 τμ να έχουν ετήσιο εισόδημα 11.000 ευρώ και ταυτόχρονα να πρέπει να πληρώσουν για δόσεις ενοίκιο ηλεκτρισμό νερό τηλέφωνο φαγητό ρουχισμό……..

Εν ολλίγοις οι άνθρωποι αυτοί δεν ζουν, επιβιώνουν…… στην καλύτερη περίπτωση…….

Η αιτία;  Μα φυσικά το παρόν οικονομικό σύστημα

Το οποίο δίνει την δυνατότητα στο 1% του παγκόσμιου πληθυσμού να καρπώνεται το 40% του παγκόσμιου πλούτου

Την στιγμή που το 80% του παγκόσμιου πληθυσμού καρπώνεται μόλις ένα πολύ μικρό ποσοστό

Και φυσικά το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο η Παγκόσμια Τράπεζα (τωνΗΠΑ) το (ιδιωτικών συμφερόντων) FederalReserve των ΗΠΑ  κάνουν πολύ καλή   δουλειά ώστε να διαιωνίζουν την απόλυτη εξαθλίωση των ανθρώπων ειδικά του τρίτου κόσμου ώστε να έχουν πάμφθηνα εργατικά χέρια στο Βιετνάμ στην Ινδονησία κλπ με τα διεφθαρμένα ελεγχόμενα από αυτούς καθεστώτα στις χώρες αυτές

Και έτσι που λέτε………………….

Όλες αυτές οι προηγμένες βιομηχανικές χώρες δεν έχουν πρόβλημα «εισβολής και κατοχής» και όμως οι άνθρωποι έχουν πολύ μεγάλα προβλήματα……………

Μα πως είναι δυνατόν;  Μα δεν φταίει για όλα η ημικατοχή της πατρίδας μας;

Φανταστείτε το εξής σενάριο:

λύεται το κυπριακό, υπογράφεται η συμφωνία μεταξύ των ηγετών, των μητέρων πατρίδων των προστάτων εγγλέζων και του ΟΗΕ και αρχίζει να τίθεται σε λειτουργία αυτό το κράτος……….

Ας πούμε για χάριν συζήτησης ότι λειτουργεί αυτό το κράτος που δημιουργήθηκε με την λύση του κυπριακού και ότι αρχίζει η εγκατάσταση προσφύγων σε κάποιες περιοχές κλπ κλπ κλπ

Το νέο κράτος  διαμοιράζεται ανάμεσα στα κατεστημένα των κυριάρχων οικογενειών δηλαδή στο ε/κ συνεχίζουν να κατέχουν τις θέσεις τους οι κίκηδες λαζαρίδηδες τα αδέλφια σαβίδηδες οι μάκηδες κεραυνοί οι κληρίδηδες οι θράσηδες οι αβερωφουληδες κλπ κλπ και στο τ/κ το αντίστοιχο κατεστημένο με τους τούρκους σιακόληδες τούρκους λεπτούς τούρκους λεπτούς κλπ κλπ businessasusual ………………….

———-

όταν επεσήμανα συνεχώς ότι το πρόβλημα είναι ο καπιταλισμός και ότι το κυπριακό και τα ανά τον κόσμο κυπριακά είναι τα υποπροιόντα του που όσο συνεχίζεται θα διαιωνίζονται και αυτά οι κοκκινοροζ μπλε τυπάκοι έσπαγαν πλακίτσες ως απολιτικ

https://osr55.wordpress.com/2010/04/23/

Καλά ρε, με ρωτάνε φίλοι γνωστοί και άγνωστοι συνομιλητές, εν θέλεις επανένωση;

Καλά, με ρωτάνε διάφοροι άνθρωποι φίλοι γνωστοί και άγνωστοι συνομιλητές,  εν θέλεις λύση; Εν θέλεις  επανένωση;  Θέλεις διχοτόμηση;

Και φυσικά το επόμενο που τους λέω είναι να μου διευκρινίσουν τι εννοούν όταν λένε επανένωση, τι εννοούν, επανένωση ποιου πράγματος;

Ας πάρουμε τα δεδομένα που έγραψα επανειλημμένως

Μετά την λύση………………

https://osr55.wordpress.com/2009/09/19/

μετά την λύση και την επανένωση τι θα γίνει;

Διαβάζω σήμερα στον Πολίτη 23 Απριλίου 2010 σελίδα 11 ότι υπάρχει τεράστια κρίση στο Βελγικό κράτος που ανήκει στον σκληρό πυρήνα της ΕΕ και μάλιστα οι Βρυξέλες θεωρείται η πρωτεύουσα της και ότι λόγω μιας γλωσσικής διένεξης μεταξύ φλαμανδοφώνων και γαλλόφωνων παραιτήθηκε ο υπουργός οικονομικών της χώρας  και ότι το φλαμανδικό κόμμα Open VLD που συμμετέχει στην κυβέρνηση θα αποχωρήσει λόγω μιας γλωσσικής διένεξης χωρίς να διευκρινίζεται τι ακριβώς εννοείται.

Υπάρχει και μια σχετική φωτογραφία από πανό που ανάρτησαν οι φλαμανδοί που αποχώρησαν από το κτίριο της βουλής και τραγουδώντας τον φλαμανδικό ύμνο όπως μας λέει η λεζάντα, κρέμασαν πανό που γράφει «1100 μέρες βελγικού χάους, ώρα για ανεξαρτησία»

Θα μου πείτε τώρα πως συνδέονται αυτά με την εισαγωγή μου περί επανένωσης διχοτόμησης κλπ

Συζητώντας με ανθρώπους σκεπτόμενους αλλά και μέσα από μπλοκ κυπρίων διαπιστώνω ένα αδιέξοδο ας το ονομάσω πολιτικοιδεολογικό

Αυτό που ονομάζεται κυπριακό έχει ρουφήξει όλα όσα αφορούν την πολιτική σκέψη και πράξη και οι πλείστοι κύπριοι όταν εκφέρουν πολιτική  άποψη αυτό κατά 99% έχει να κάνει με αυτό που ονομάζεται κυπριακό

Το κυπριακό μας έχει καταστήσει ιδεολογικά ανάπηρους και ανίκανους να δούμε πέρα από την μύτη μας

« Ε καλά, δηλαδή θέλεις διχοτόμηση;»

Προκύπτει ένα ερώτημα, γιατί θα πρέπει να είναι δίπολο επανένωση/διχοτόμηση;  Άλλωστε τι σημαίνουν πρακτικά αυτές οι έννοιες;

Ας βάλω και μια διάσταση που τείνουν να ξεχνούν όλοι αυτοί οι άνθρωποι οι δηλώνουν αντικαπιταλιστές ή ότι να λύσουμε το κυπριακό πρώτα τζαι μετά ασχολούμαστε με τα ιδεολογικά και πολιτικά ζητήματα, λες και η ιδεολογία ή η πολιτική καθαυτή έχει να κάνει με μεταφυσικές ηθικές έννοιες που αφορούν άλλα σύμπαντα και άλλες διαστάσεις και όχι με καθαρά πρακτικά ζητήματα  που δίνουν απαντήσεις, σωστές ή λάθος σχετικό είναι, για το πώς η ζωή των ανθρώπων θα είναι αξιοπρεπής

Αν αποφασιστεί από αυτούς που κρατάνε το κλειδί της λύσης όπως λένε οι πολιτικάντηδες ότι το κυπριακό θα παραμείνει έτσι όπως είναι και ότι δεν θα αλλάξει το στάτους κβο

Τότε τι γίνεται;   Αν αποφασιστεί για λόγους που έστω δεν καταλαβαίνει κανείς άλλος παρά μόνο από αυτούς που κρατάνε το κλειδί της λύσης όποιοι και να είναι αυτοί ότι για τα επόμενα 36 χρόνια το κυπριακό θα παραμείνει άλυτο

Τότε τι γίνεται;

« Δηλαδή θέλεις διχοτόμηση;»  γιατί πρέπει να δώσω απάντηση σε αυτό όταν προσωπικά θεωρώ θεωρώ ότι δεν είναι αυτό το πρόβλημα των ανθρώπων της κύπρου και όλου του κόσμου

Επανένωση διχοτόμηση είναι δύο έννοιες που ο καθένας τις αντιλαμβάνεται ούτως ή άλλως με τον δικό του τρόπο

Εχθρός είναι τα μυαλά των ανθρώπων που είναι κολλημένα σε μαλακίες εθνικιστικές απόρροια της πλύσης εγκεφάλου που υπέστηκαν

Γιαυτό και οι φλαμανδόφωνοι τσακώνονται με τους γαλλόφωνους, γιαυτό και θέλουν ανεξαρτησία και λοιπές μαλακίες μέσα στην καρδιά του σκληρού πυρήνα του καπιταλιστικού οικοδομήματος της ΕΕ

Έχει γραφτεί πολλές φορές, στην ελλάδα υπάρχει ενιαίο κράτος με ομοιογένεια κλπ κλπ

ε και;  Η φτώχεια θερίζει το ΔΝΤ καταστροφέας είναι παρόν με τις ευλογίες του διευθυντηρίου της ΕΕ που παρέπεμψε στον σουπερ τοκογλύφο που θα καταδυναστεύσει και θα εξευτελίσει κι άλλο την αξιοπρεπή διαβιωση των ανθρώπων

οι ΗΠΑ είναι ομοσπονδιακό κράτος και όμως στην μήτρα του σύγχρονου χρηματοπιστωτικού καπιταλισμού 40 εκατομύρια άνθρωποι ζουν σε συνθήκες εξαθλίωσης

κλπ κλπ

εν τέλει για ποιο πράγμα αξίζει να αγωνιστεί κάποιος;   Οκ να δεκτώ ότι κάποιοι άνθρωποι λένε ότι να λυθεί πρώτα και μετα να……. Και αν δεν λυθεί;  Τι στον πούτσο θα πρέπει να κάνουν δηλαδή;

Οι αγώνες θα είναι υπό την αίρεση της λύσης ό,τι και να σημαίνει αυτό;

Επανένωση διχοτόμηση………….. ναι το κυπριακό είναι ένα υπαρκτο πρόβλημα με στρατό κατοχής κλπ

Ποιος το δημιούργησε;  Ποιος δημιούργησε το  πρόβλημα του ανατολικού τιμόρ που κατέχεται από την ινδονησία, ποιος δημιούργησε το πρόβλημα της κοινότητας των ταμιλ  που σφαβιάστηκαν περί τους 30 χιλιάδες ανθρώπους στον χρόνο που μας πέρασε από τον στρατό της χώρας;

Στην ΕΕ 80 εκατομύρια άνθρωποι ζουν σε συνθήκες εξαθλίωσης……………

Τίποτα δεν είναι άσπρο μαύρο…. Φυσικά και θα παρακολουθώ τις εξελίξεις σε αυτό που ονομάζεται κυπριακό γιατί και να θέλεις δεν μπορείς αφού κυριαρχεί παντού………….  Άτε πες τζαι λύεται…………. Τζαι μετά;  Ο σιακόλας θα ελέγχει το αεροδρόμιο;

Το μολ το μάτισον θα λειτουργεί παράνομα ενώ ο γιώρκος θα κοροιδεύεται από τους νόμους ιστούς αράχνης;

Το κυπριακό έχει καταστήσει τους πλείστους ανθρώπους ιδεολογικά και πολιτικά ανάπηρους

Κάτι σχετικό που έγραψα σε σχόλιο μου σε άλλο κείμενο μουhttps://osr55.wordpress.com/2010/04/16/

«η επαναστατική διαδικασία καταρχήν δεν ειναι κάτι στατικό ή κάτι που αρχίζει και τελειώνει σε κάποιο χρόνο

η επάνασταση προφανώς που έχεις εσύ μέσα στο μυαλό σου είναι αυτά που σου μάθαν στο σχολειό κλπ κλπ γαλλική επανάσταση ελληνική επανάσταση αμερικανική επανάσταση κλπ κλπ

δηλαδή ένπολη βία απο τον λαό πόλεμος στα βουνά στα χαρακώματα για ένα χρονικό διάστημα ……….. και μετά;

η ένοπλη βία σε μια επανάσταση κατά τη δική μου γνώμη αποτελεί ένα μικρό κομμάτι της χρονικά αλλά και ουσιαστικά

η επανάστατική διαδικασία αρχίζει πρώτα και κύρια μέσα στα μυαλά των ανθρώπων, στην συνειδητοποίηση της πραγματικότητας
του ποιος είναι ο εχθρός των απλών ανθρώπων μισθωτών σκλάβων
με λίγα λόγια η ταξική συνείδηση

το πιο σημαντικό όμως είναι το αίτημα αυτής της διεκδικήσης μέσω της βίας

δηλαδή τι ακριβώς επιδιώκουν αυτοί που παίρνουν τα όπλα εναντίον των αρχόντων

στην τελική δηλαδή, οι επαναστατημένοι έλληνες για ποιον πολέμησαν δηλαδή; για τους κωλέττηδες διεφθαρμένους πολιτικάντηδες που έγλυφαν τους οθωμανούς τους ρώσσους γάλλους και τους άγγλους;

η ελληνική επανάσταση δημιούργησε ένα προτεκτοράτο κρατίδιο της ιεράς συμμαχίας που εξυπηρετούσε φυσικά άλλα συμφέρονται από του λαού

αλλωστε βασιλιάς απόλυτος μονάρχης επιβλήθηκε μετά την δολοφονά του καποδίστρια ο όθωνας ένας βαυαρός και μετά βάλαν τους γκλυξπουργκ

δηλαδή οι επαναστατημένοι έλληνες που πήραν τα όπλα για αυτό το πολέμησαν; ώστε το 1897 να πτωχεύσει το κράτος τους από τα “χρέη” αέρα που του φόρτωσαν οι τοκογλύφοι της εποχής ;

οπότε το πιο σημαντικό είναι το αίτημα το οποίο θα διεκδικηθεί από τους επαναστατημένους ανθρώπους
ώστε να μην αλλάξει απλά ο μανωλιός που θα βάλει τα ρούχα του αλλοιώς»

εν ολλίγοις το σχετικό με την νέα αυτή ανάρτηση είναι το εξής:  για ποιο πράγμα αγωνίζονται αυτοί που θέλουν αυτό που ονομάζουν επανένωση;

Ένα κράτος αστικής δημοκρατίας σε συνθήκες καπιταλισμού;

Τέσπα εύκολες και μονοδιάστατες απαντήσεις για ένα τέτοιο ζήτημα δεν υπάρχουν και κατανοώ την αγωνία των ανθρώπων σε αυτό που κυριαρχει΄στην ζωή τους από τότε που γεννήθηκαν και έχει περάσει στο dna τους που λένε

Οι κύπριοι είναι ανίκανοι να σκεφτούν πολιτικά χωρίς όρους κυπριακού,  ανίκανοι να δουν τον κόσμο χωρίς να φιλτράρεται ο κόσμος μέσα από αυτό το ζήτημα

Η επανάσταση ξεκινά από το μυαλό

 

————————–

εδώ ένα δείγμα αυτού του απολιτικ επανένωσημπλοκσποτο που ελέω καπιταλιστικής αλήθειας της εξαθλίωσης μας τελείωσε αφού τελείωσαν και οι ιδεολογικές φούσκες εκτός από τις οικοδομικές και τις χρηματιστικές

Τα «Ταμπού της Ιστορίας»:μια ιστορικός απαντά σε φανταστικές ερωτήσεις

http://www.epanenosi.com/index.php/archives/209

και εδώ ένα σχόλιο μου τότε που η καπιταλιστική κρίση για τους κοκκινοροζμπλε με έμφαση στους ένθερσμους υποστηρικτές του απολιτικ σχήματος ήταν στα πάνω του αφού ο καπιταλισμός ακόμα γέμιζε τα απολίτικα μυαλά τους με αέρα κουπανιστό

  • κωνσταντίνα αφού δεν πολυκατάλαβες τι εννοούσα να στο κάνω ακόμα πιο λιανά:
    στο πρώτο σχόλιο μου αποτυπώνεται πεντακάθαρα κατά τη γνώμη μου ότι οι μόνες πραγματικές ταυτότητες είναι αυτές που δημιουργεί η πραγματικότητα καθαυτή και όχι οι φανταστικές όπως είναι πχ οι εθνικές

    τις πυρηνικές βόμβες στην χιροσίμα και ναγκασάκι τις έριξαν οι “αμερικάνοι”έτσι γενικά;
    πρέπει δηλαδή να χρεώνονται αυτό το έγκλημα στους “αμερικάνους”;

    τους εργατικούς αγώνες στο Σικάγο το 1886 τους έκαναν οι “αμερικάνοι”έτσι γενικά;

    το αιματοκύλισμα των εργατικών αγώνων στο Σικάγο το 1886 το έκαναν και πάλι οι “αμερικάνοι”έτσι γενικά;

    δηλαδή οι “αμερικάνοι”από την μιά έκαναν τους εργατικους αγώνες και οι “αμερικάνοι”τους αιματοκύλισαν;

    με το ίδιο σκεπτικό θα πρέπει να χρεωθεί στους “αμερικάνους”ο βομβαρδισμός της Σερβίάς,του Ιράκ του Αφγανιστάν κλπ

    τις σφαγές της ιδιωτικής “αμερικάνικης”εταιρείας 40 χιλιάδων μισθοφόρων ιδιοκτησίας του πρώην προέδρου των ΗΠΑ Ντικ Τσέινι που σφάζει ανθρώπους στο Ιρακ στο Αφγανιστάν κλπ θα πρέπει να τις χρεωθούν οι “αμερικάνοι”έτσι γενικά;

    επίσης την διαδώλωση χιλιάδων “αμερικάνων”στο Σηατλ των ΗΠΑ το 1999 όπως και τις χιλιάδες διαδηλώσεις “αμερικάνων”που γίνονται κατά των “αμερικανικών”εισβολών και σφαγών θα πρέπει να τις χρεώσουμε και αυτές στους “αμερικάνους”έτσι γενικά;

    ποιοι είναι τελικά αυτοί οι “αμερικάνοι”

    είναι οι “αμερικάνοι”ο εχθρός;δηλαδή εχθρός είναι και αυτοί που κέρδισαν τους εργατικούς αγώνες στο Σικάγο και διαδήλωσαν στο Σηάτλ;

    αν δεν κατάλαβες τι θέλω να πω τότε λυπάμαι δεν μπορω να σε βοηθησω άλλο

    στην παρατήρηση μου ότι οι έννοιες που χρησιμοποιείς είναι απολίτικες και αιωρούμενες στο πολιτικό κενό λες:

    “Σίγουρα ο λόγος μου δεν είναι άμεσα πολιτικός,είναι επιστημονικός. Όμως κάθε είδος λόγου αποτελεί,εν τέλει,πολιτική (όχι κομματική) θέση.”

    όσον αφορά το τι είναι επιστημονικό και τι όχι έχω μεγάλες επιφυλάξεις

    από κει και περα αν ο λόγος σου είναι επιστημονικός και όχι άμεσα πολιτικός

    τότε τι ακριβώς γυρεύεις εδώ σε ένα καθαρά πολιτικό blog με σαφείς πολιτικές θέσεις;

    λες ότι

    “Δεν με ενδιαφέρει η μανιχαϊστική θέαση του κόσμου,ο διαχωρισμός του κόσμου δηλαδή σε «καλούς» και «κακούς». Με ενδιαφέρει η ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ των φαινομένων,του παρόντος και του παρελθόντος.”

    ο μανιχαισμός είναι μια έννοια που βλέπει τον κόσμο απλοικά ως άσπρο μαύρο χωρίς να παρεμβαίνει η λογική

    στο πρώτο μου σχόλιο αναπτύχθηκε ακριβώς το αντίθετο από αυτή την στάση αφού καταδεικνύεται περίτρανα ότι ο εχθρός δηλαδή αυτός που στερεί την αξιοπρεπή διαβίωση από τους ανθρώπους δεν είναι ο “αμερικάνος”έτσι γενικά

    ούτε ο “τούρκος”είναι ο εχθρός ούτε ο “έλληνας”κλπ κλπ αλλά να στο κάνω πιο λιανά και πάλι μήπως δεν πολυκατλάβεις

    ο μεγαλοεπιχειρηματίας που σπονσάρει τους “πολιτικούς”ώστε να παραβιάζουν ασύστολα τον νόμο και να κτίζει κατά παράβαση του νόμου περι πολεοδομίας το mall το ικεα και τώρα το madison που είναι παντελώς παράνομο ή ο ρασοφόρος άγιος jykkoy που απλά δεν εφαρμόζει την απόφαση του ανωτάτου δικαστηρίου 324/2004 ημερομηνίας 7/11/2005 και συνεχίζει να κόφκει ακόμα 147 οικόπεδα στον αρχάγγελο που είναι ΔΙΚΟΣ ΤΟΥ και όχι δικός “μας”και θα τα πουλάει στην κοπελλίτσα που δουλεύει στον μεγαλοεπιχειρηματία 6 μέρες την εβδομάδα μέχρι τις 7.30 για 720 ευρώ το μήνα!!!

    η Πολιτική έχει να κάνει με το κοινό καλό,το κοινό καλό φυσικά το επιβουλεύονται συγκεκριμένα συμφέροντα τα οποία εκπροσωπούνται από ανθρώπους φυσικά και οι οποίοι είναι φυσικά ο εχθρός

    Πως καθορίζεται ο εχθρός;

    Ποια είναι τα χαρακτηριστικά του εχθρού;

    Μια ερμηνεία:

    Εχθρός είναι αυτός που σου στερεί τα βασικά που χρειάζεσαι για να ζήσεις…… φαγητό,στέγη,ελευθερία,επιλογή,αξιοπρεπή διαβίωση…..
    https://osr55.wordpress.com/2009/12/29/

    αν εσύ θεωρείς ότι δεν υπάρχει εχθρός που επιβουλεύεται το κοινό καλό τότε δεν ασχολείσαι με την πολιτική

    και αν δεν ασχολεισαι με την πολιτική τότε τι γυρεύεις σε αυτό το καθαρά πολιτικό blog;

    σε ρώτησα πεντακάθαρα ποιοι είναι αυτοί οι εξουσιαστικοί θεσμοί δηλαδή ο εχθρός που επιβάλλει και τα ταμπού για να διαιωνίζει την εξουσία και εσύ επανειλημμένως αρνήθηκες να απαντήσεις

    αρνήθηκες ξεκάθαρα να απαντήσεις σε πολύ καθαρές ερωτήσεις που σου έκανα για θέσεις δικές σου

    μίλησες για στόχο δημιουργίας “πολίτη πέραν πάσης εθνικής ή άλλης καταγωγής σε συνθήκες κοσμοπολιτισμού”

    και σε ρώτησα ποιο περιεχόμενο έχει αυτή η ταυτότητα του “κοσμοπολίτη”;χωρίς να απαντήσεις

    επίσης είπες ότι αυτός ο κοσμοπολίτης θα προέλθει:

    “στη δική μας,μετα-νεωτερική εποχή,όπου κυριαρχεί η παγκοσμιοποίηση της αγοράς και η μετανάστευση,»

    σε ρώτησα ποια είναι η έννοια της «παγκοσμιοποίησης της αγοράς»;
    χωρίς να απαντήσεις
    η μετανάστευση σε σχέση με τους ανθρώπους που μεταναστεύουν κατά την γνώμη σου έχει
    θετικό περιεχόμενο;
    αρνητικό περιεχόμενο;
    ουδέτερο περιεχόμενο;

    δηλαδή το ότι μεταναστεύει ένας άνθρωπος από το Βιετνάμ το Σουδάν την Ινδονησία ή και την Ρουμανία της ΕΕ κλπ κλπ και έρχεται να εργαστεί στα πλαίσια της παγκοσμιοποίησης της αγοράς στην Κύπρο για δεκάρες αυτό είναι θετικό αρνητικό ή ουδέτερο για τους ανθρώπους αυτούς

    Το κρίσιμο ερώτημα όμως είναι το εξής:

    οι άνθρωποι στην «μετα-νεωτερική εποχή» που θα αναδυθεί η έννοια του «πολίτη πέραν εθνικής ή άλλης καταγωγής» οι «κοσμοπολιτες» δηλαδή

    θα έχουν πολιτικά δικαιώματα;δηλαδή θα συμμετέχουν οργανικά στις λήψεις αποφάσεων για το μέλλον της «πόλης» τους;

    σε ποιο πολιτικό και οικονομικό σύστημα θα λειτουργούν αυτοί οι «κοσμοπολίτες»;

    ναι το ύφος μου είναι καυστικό αλλά θεωρώ ότι αυτά που λέω είναι καθαρά πολιτικά επιχειρήματα και αναμένω από ανθρώπους που ασχολούνται με την πολιτική και θέλουν να επηρεάσουν ανθρώπους για το κοινό καλό να απαντούν καθαρά

    ReplyReply

 

 

Τώρα που η πραγματικότητα μας κτύπησε την πόρτα και η φτώχεια και η εξαθλίωση με την καλπάζουσα ανεργία είναι ήδη εντός τα κυπριακά μας τελείωσαν

και δυστυχώς στην κύπρο του τίποτα δεν υπαρχει τίποτα να καλύψει τον χώρο της αριστεράς που ουδέποτε κάλυψε το ακελ

το ακελ θα φάει έναν τεράστιο πούτσο στις εκλογές που έρχονται και γιαυτό έβαλαν τον τυπακο τον Μαλά με το εκπληκτικό 95% της κεντρικής επιτροπής

θεωρούν τον Μαλά αναλώσιμο υλικό και γιαυτό τον βάζουν εκεί να τον κάψουν

προβλέπω ότι το ακελ που επιτέθηκε τόσο βάναυσα στα εργατικά δικαίωματα που έκοψε μισθούς και τα έδωσε όλα στους ξενοδόχους και στους τοκογλύφους για τους οποίους θυσίασε τον κυπριακό λαό στο βωμό της τροικα της φτώχειας και της εξαθλίωσης

θα πάει άπατο στις επερχόμενες εκλογές και ίσως να πάρει κάτω από 20%

το δυστύχημα είναι ότι όλοι οι σκεπτόμενα αριστεροί άνθρωποι που θα φτύσουν το κωλοακελ δεν έχουν καμιά απολύτως επιλογή

σκεφτείτε ποιοι είναι οι υποψηφιοι

νίκος (χρυσάνθου κατά χακ) αναστασιάδης!!!! εμετός αηδία ιδίως αν σκεφτείς φούληδες και λοιπούς καραγκιόζηδες πλουτοκράτορες

λιλλήκας……… νο κομμεντ ελέω υπερβολικού εμετού

 

αυτή είναι η δημοκρατία σου φιλήσυχε φιλειρηνικέ πατριωτάκη

κάθε πέντε χρόνια να ψηφίζεις τον αυτοκράτορα που σου σερβίρουν άλλοι χωρίς να σε ρωτάνε

έρχονται πάρα πολύ δύσκολες μέρες κυριολεκτικά όμως αφού όλα τρέχουν με ιλιγγιώδεις ρυθμούς

 

τα παραμύθια περί εύρωστου τραπεζικού συστήματος είναι αρχαία ιστορία

αλλά είναι καλό να τη θυμόμαστε για να αντιλαμβανόμαστε το μέγεθος της κοροιδίας πριν δύο χρόνια ακριβώς τον Ιούλιο του 2010

Δημοσιοκάφροι:Οι τράπεζες “μας” πέρασαν το ευρωπαικό τεστ κ άλλα προπαγανδιστικά παραμύθια….ιδού η δύναμη της ενναλκτικής πληροφόρησης από bloggers

https://osr55.wordpress.com/2010/07/24/%CE%B4%CE%B7%CE%BC%CE%BF%CF%83%CE%B9%CE%BF%CE%BA%CE%AC%CF%86%CF%81%CE%BF%CE%B9%CE%BF%CE%B9-%CF%84%CF%81%CE%AC%CF%80%CE%B5%CE%B6%CE%B5%CF%82-%CE%BC%CE%B1%CF%82-%CF%80%CE%AD%CF%81%CE%B1%CF%83%CE%B1/

 

 

και επέμεναν στα παραμυθάκια τους ακόμα και πέρσι!!!


http://www.sigmalive.com/simerini/business/news/402159

Πέρασαν τα τεστ αντοχής οι τράπεζες

Εκτύπωση | 16/07/2011 | Της Ελευθερίας Σωφρονίου

 

 

έγραφα τότε

Θυμάστε τα παπαγαλάκια δημοσιοκάφρους με πρωτοσέλιδα που έγραφαν “Οι τράπεζες ΜΑΣ πέρασαν τα τεστ” και άλλες μπαρούφες; Ο ΑΧΑΠΑΡΟΣ ασχετος Ορφανίδης της Κεντρικής Τράπεζας λέει δεν είναι ώρα για ευθύνες τώρα που οι τοκογλύφοι τους καταρρέουν με 5+ΔΙΣ ζημιές… ενώ τον Ιούλη μετά το Μαρί ήταν… ΚΑΙ αχάπαρος ΚΑΙ ξεφτίλας

η πολιτική σκέψη σε τούντο τόπο είναι σε προβρενηπιακό στάδιο
και γιαυτό έγραφα τα πιο κάτω

reload-Για την 1η Μαίου…Η σημερινή κυπριακή πραγματικότητα είναι οδυνηρή…. είναι άθλια σε βαθμό που όταν το σκέφτεσαι βραχυκυκλώνεται ο εγκέφαλος

Ο άνθρωπος είναι ένας κενός άγραφος χάρτης όταν γεννιέται…. tabula rasa ….. και από την πρώτη μέρα της γέννησης του αρχίζει η διαμόρφωση της προσωπικότητας του του χαρακτήρα του, αρχίζει η προπαγάνδα, ασυνείδητη ή όχι

η σημερινή κυπριακή πραγματικότητα είναι οδυνηρή…. είναι άθλια σε βαθμό που κάποιος όταν το σκέφτεται βραχυκυκλώνεται ο εγκέφαλος του, παγώνει και νοιώθει να διαλύεται κάθε ελπίδα……  έχουν επισημανθεί και προηγουμένως, η κύπρος πέρασε μέσα σε 40 χρόνια από την εποχή του αρότρου στην εποχή του διαστήματος, δεν έχουν επέλθει ζυμώσεις κοινωικές πολιτικές καλλιτεχνικές…. αυτό που ονομάζεται κυπριακό έχει ρουφήξει κάθε ρινίδα ουσιαστικής πολιτικής σκέψης, η κυπριακή ομφαλοσκόπηση είναι τρομακτική,

εγκλωβισμένοι σε πρόσωπα άνευ πολιτικής αξίας και σημασίας, πολιτικοί νάνοι που αδυνατούσαν να αντιληφθούν την πραγματικότητα κυριαρχούσαν ανέκαθεν στην πολιτική σκηνή προεξέχοντος ενός παπά και ενός στρατιωτη

η προσωπολατρεία στα ύψη, τα τσιουράκια να ακολουθούν χωρίς κανενα ιδεολογικοπολιτικό στίγμα

το τάχα κόμμα της αριστεράς μέσα στον βόθρο ουραγός των πάντων να αυτοικανοποιείται εν είδη αυνανισμού σε φανταστικούς αλλά κια σε πραγματικούς αγώνες πάντα μέσα από το πρίσμα αυτού του άθλιου ρουφητκή της πολιτικής σκέψης που ονομάζεται κυπριακό

απεργείες 1948 τάχα δικοινοιτικές και λοιπές μπουρδες

αδυνατούν ασυνείδητα ή πολύ χειρότερα συνειδητά να εκφράσουν το μέγιστο σύνθημα “οι προλετάριοι δεν έχουν πατρίδα” πόσο μάλλον εθνικότητα βάση της οποίας να διαχωρίζονται ………… αδυνατούν και δεν θέλαν ποτέ να εκφράσουν το πνεύμα του σικάγο του 1886 και όλων των προγενέστερων και μεταγενέστερων εργατικών αγώνων των ανθρώπων που οι προλετάριοι ήταν ένα μια γροθιά ασχέτως της γλωσσας τους και της καταγωγής τους

η επανανακάλυψη του κομμουνιστικού ιδεωδους είναι επιβεβλημένη, η ανακάλυψη εκ νέου των ιδεωδών της κοινοκτημοσύνης και της γνήσιας ανόθευτης από ρεφορμιστικές τακτικές και τακτικισμούς αντικαπιταλιστικής πάλης είναι επιβεβλημένη γιατί απλά η επιβίωση των ανθρώπων πλέον δεν είναι δεδομένη

όσοι βλέπουν με δέος λες και είναι ταινία που δεν τους ακουμπά τα όσα γίνονται ιδίως στην τόσο κοντινή μας ελλάδα αλλά και  την πορτογαλλία την ιρλανδία την ισπανία της ΕΕ των 80 εκατομυριων φτωχών και των ΗΠΑ των 50 εκατομυριων ανθρώπων που ζουν σε συνθήκες εξαθλίωσης ας ξανασκεφτούν και ας αναλογιστούν ποσο μακρινα είναι όλα αυτά

όποιοι νομίζουν ότι η ευμάρεια της πουτάνας της ρωσίας και της ουκρανίας που είναι η κυπρουλα που ξεπλένει το βρώμικο χρήμα της διακίνησης κόκας ηρωινης και λοιπών χημικών ναρκωτικών, όπλων και του συγχρονου δουλεμπορίου του τραφικινγ

μέσω των χιλιάδων εικονικών εταιρειών που ιδρύουν οι τύποι με τα κοστουμούθκια και τις γραββατούες δικηγόροι λογιστές με την ανοχή όλων των εξουσιών του κράτους κλπ

όποιοι νομίζουν ότι αυτή η ψεύτικη ευμάρεια θα είναι παντονινή ας το ξανασκεφτούν και ας δουν τι γίνεται πλέον σήμερα που νέοι επιστήμονες παντός είδους δουλεύουν 12ωρα για μισθούς πείνας που δεν τους φτάνουν να πληρώνουν τις δόσεις της μιζέριας τους για το δυάρι που τους πούλησε ο ντιβέλοπερ για χρυσάφι και που τους “δάνεισε” αέρα ο τοκογλύφος τραπεζίτης

ο εργασιακός μεσαίωνας είναι ήδη εδώ…………

ένας άλλος κοσμος είναι εφικτός και αυτό δεν είναι σύνθημα

η αντικαπιταλιστική πάλη και η συντριβή του καπιταλισμού χωρίς ρεφορμιστικά πασπαλισματα είναι ο μόνος δρόμος

η επανάστση ξεκινά από το μυαλό

πριν 125 χρόνια οι άνθρωποι ήταν πολύ πιο προωθημένοι από εμάς τα λοβοτημένα πρόβατα της ρεφορμιστικής κοκκινοροζ αριστεράς του τίποτα

Ας αποφασίσουν οι μισθωτοί σκλάβοι με ποια πλευρά είναι…. είναι με τον σιακόλα τον παρασκευαίδη και τα άλλα τα παιδιά που τους πετάν κανένα κόκκαλο ή με όλους τους υπόλοιπους…. ταξική συνείδηση.. το πιο δύσκολο πράγμα.. η προπαγάνδα είναι αμείλικτη της κομματοκρατίας ελεγχόμενης από τα μμεξαπάτησης που ελέγχονται απόλυτα από τους διαφημιστές τοκογλύφους και λοιπούς

http://asyntaxtostypos.wordpress.com/%CE%A3%CE%B9%CE%BA%CE%AC%CE%B3%CE%BF-1886-%CE%A0%CF%8E%CF%82-%CE%B3%CE%B5%CE%BD%CE%BD%CE%AE%CE%B8%CE%B7%CE%BA%CE%B5-%CE%B7-%CE%B5%CF%81%CE%B3%CE%B1%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CE%A0%CF%81%CF%89/

10 Σχόλια

Filed under Αναρχισμός, Η δική μου η πατρίδα έχει μοιραστεί στα δυό....παράλληλοι κόσμοι στην κύπρο σήμερα, Κυπριακό, Κύπρος=Το βασίλειο της αναξιοκρατίας, Μετά την λύση...., Παγκόσμιο Σύστημα-Αλήθειες κρυμμένες, κρίση

10 responses to “Όταν το κυπριακό ελέω συνεχούς φτώχειας λιτότητας ως αποτέλεσμα της παγκόσμιας συστημικής καπιταλιστικής κρίσης περνάει στα αζήτητα το πάλαι ποτέ κοκκινοροζμπλεεπανενωσημπλοκσποτ μοιάζει μακρινό ανέκδοτο…όταν αυτά γράφονταν έγκαιρα ιδίως οι κοκκινοροζ αφιόνιζαν

  1. Ας βάλουμεν δαμέ μιαν ιεράρχησην των ανθρώπινων αναγκών:

    http://en.wikipedia.org/wiki/Maslow's_hierarchy_of_needs

    Θεωρώντας ότι οι «φυσιολογικές» ανάγκες καλύπτουνται, καπιταλισμός ξε-καπιταλισμός, τζιαι πάμεν στην «ασφάλειαν» (σώματος, εργασίας, πόρων, ηθικής, οικογένειας, υγείας, περιουσίας), ποιον «πρόβλημαν» προβάλλει πιο απειλητικόν: το κυπριακόν ή το συστημικ’ον; Παράλληλα, ποιον που τα θκιό θα μπορούσεν να «επιλυθεί» πιο «εύκολα» τζιαι κυρίως πιο γλήορα; Νομίζω η απάντηση σε τέτθκοιου είδους ερωτήματα διά τζιαι την προτεραιότηταν που πρέπει να δώκει κάποιος.
    Κατ’ εμέναν η «ασφάλεια» ΜΟΥ (σε πολλές συνιστώσες της, ξεκινώντας που την σωματικήν) πλήττεται πιο άμεσα που το κυπριακόν πρόβλημαν παρά που το «συστημικόν» πρόβλημαν. Αν ανεβούμεν την πυραμίδαν αλλάσσουν τα πράματα αλλά άμα η βάση εν σαθρή, εν ανεβαίννεις πιο πάνω πριν την στερεώσεις καλά. Βάλλω σου μόνον ότι λόγω κυπριακού η Κύπρος εν που τες πιο στρατικοποιημένες περιοχές του πλανήτη. Εν χρειάζεται να εντοπίσω την αυταπάτην ότι επειδή εν έγινεν τίποτε έσιει 38 χρόνια, είμαστεν «ασφαλισμένοι» τζιαι προηγείται ο «αντισυστημικός» αγώνας (που όπως είπεν ο Τρότσκι, άμα έννεν συνεχής τζιαι παγκόσμιος, βράσε ρύζιν).
    Η «επανενωτική» συνομοταξία, που ας εν τζιαι ετερόκλητη, εν μια ανάσα δροσιάς μέσα στον συρφετόν της 40χρονης χαζίριν απόρριψης, μάσιεται να συνέρθει που την ζινισιάν του για άλλην μιαν πενταετίαν ανεπίλυτου. Μόλις έρτει η επόμενη ευκαιρία εννάν τζιαμέ πάλε. Ούτε ξέγραμμαν της αξίζει, ούτε ειρωνία. Εποικοδομητική συζήτηση πάντα ευπρόσδεκτη φυσικά.

    Μου αρέσει!

  2. strovoliotis

    Θυμάσαι όμως, πως εσύ δήλωσες πως την άλλη φορά (λέμε τώρα), θα ψηφίσεις ΝΑΙ.

    Δεν ξεχνώ 🙂

    Μου αρέσει!

  3. osr

    μιχάλη νομίζω ότι ούτε καν εδκιάβασες τούτα που έγραψα στο κείμενο

    η «ελλάδα» ή μάλλον καλύττερα ο έλληνας κάτοικος της χώρας που εν αντιμετωπίζει πρόβλημα «ασφάλειας» όπως η κυπρούλλα μας ζει πάρα πολλά καλά μεσα στην ασφάλεια της φτώχειας και της εξαθλίωσης που απλά επιβιώνει ε

    ας αφήκουμεν την γειτονιά μας όμως τζαι ας πάμεν πάρατζει στην ισπανία που οι ισπανοί δεν έχουν κατοχή κυπριακά κλπ κλπ

    Ισπανοί ανθρακωρύχοι: Πλαστικές σφαίρες εσείς; Οδοφράγματα εμείς.
    http://tsak-giorgis.blogspot.gr/2012/07/blog-post_209.html

    Ισπανία: έρχονται και νέες απεργίες
    http://www.inews.gr/245/ispania-erchontai-kai-nees-apergies.htm

    τεσπα έγραψα τα τζαι στο κείμενο μου αλλά δαμέ εν το λινκ της εε

    Στατιστικές κατανομής εισοδήματος
    http://epp.eurostat.ec.europa.eu/statistics_explained/index.php/Income_distribution_statistics/el

    γράφει στην εισαγωγή του

    Ποσοστό κινδύνου φτώχειας και κατώτατο όριο
    Το 2009, ένα ποσοστό 16,3 % του πληθυσμού της ΕΕ-27 εκτιμήθηκε ότι είναι εκτεθειμένο σε κίνδυνο φτώχειας (Γραφήμα 1).

    —-
    80 εκατομύρια άνθρωποι ζουν σε συνθήκες ασφάλειας κατά τη λογική σου

    λες ότι η κύπρος εν η πιο αποστρατικοποιημένη χώρα τζαι γιαυτόν νοιώθεις ανασφάλεια κλπ κλπ

    ω μα τι σύμπτωση ένα συνεπανενωσίτης σου πριν η πραγματικότητα της καπιταλιστικής κρίση μας κτυπήσει την πόρτα ελαλούσεν τα ίδια

    απλά ανήκεν εις το κοκκινοροζ τμήμα της

    Η αποστρατικοποίηση της χώρας ως η πρώτη και η τελευταία πράξη της επανένωσης
    http://nekatomata.blogspot.gr/2010/03/blog-post.html

    τζαμέ αναλύω τζαι πάλε τούτα ούλλα

    αλλά το πιο σημαντικό εν τούτου που γράφω τζαι στο κείμενο μου το αρχικό στο Καλά ρε εν θέλεις επανένωση;

    ναι το κυπριακό είναι ένα υπαρκτο πρόβλημα με στρατό κατοχής κλπ

    Ποιος το δημιούργησε; Ποιος δημιούργησε το πρόβλημα του ανατολικού τιμόρ που κατέχεται από την ινδονησία, ποιος δημιούργησε το πρόβλημα της κοινότητας των ταμιλ που σφαβιάστηκαν περί τους 30 χιλιάδες ανθρώπους στον χρόνο που μας πέρασε από τον στρατό της χώρας;»

    τι θα γίνει με την λύση του κυπριακού δηλαδή;

    απλά θα αλλάξει μορφή όπως άλλαξε το 60 το 63-64 το 74 κλπ και θα συνεχίσει να διαιωνίζεται αφού υπάρχουν οι συνθήκες που το επιτρέπουν

    μετά την λύση η τουρκία δεν θα συνεχίσει να υφίσταται; δεν θα υπάρουν οι εκατοντάδες χιλιάδες στρατιώτες της σε απόσταση αναπνοής που την κύπρο

    εκτός τζαι αν το νατο θεωρείς ότι εννα «μας» προστατέψει;

    ας κάνουμε μια υπόθεση

    λύεται το κυπριακό τζαι εγκαθίσταται μια στρατιωτική δύναμη του νάτο που επιβλέπει την «ειρήνη»

    τζαι το κράτος το αγπημένο σου το ομόσπονδο που αποτελείται τζαι πάλε που τους νικολάκιους παπαδόπουλους τους αβερωφούληδες τους ταλαταηες τους ντεκτάς κλπ αποφασίζουν να τα δώκουν ούλλα στις τράπεζες τζαι να μειώσουν ακόμα περισσότερο τους μισθούς τζαι να καταδικάσουν τον κόσμο στην εξαθλίωση

    ο κόσμος αντιδρά
    τζαι ω ποιος ελέγχει το κράτος πλέον;
    ο στρατός ενός οργανισμού που επιβάλει τα συμφέροντα αυτών που ελέγχουν τον πλανήτη

    για ποιον λόγο νομίζεις εννα χρησιμοποιηθεί ο στρατός τούτος ρε μιχάλη; για να προστατεύσουν τάχα την ειρήνη οξά την εργατική ειρήνη όπως την έχουν στο μυαλό τους δηλαδή δούλευε ψήφιζε τζαι ΣΚΑΣΕ

    τζαι όσα σου διώ εν καλά σου

    τούτον αναδεικνύεται τζαι που την κουβέντα που έγινε πέρσι στον αγρινό στο λινκ του που έβαλε με μιαν άλλην επανενωσιτισαμπλοκσποτο κοκκινοροζ

    τωρά που η πραγματικότητα εμπήκε ήδη εσσω μας τζαι η φτώχεια εν ήδη δαμέ τζαι οι πραγματικές ανάγκες μπήκαν στις σωστές τους διαστάσεις το κυπριακό πλέον εξαφανίστηκε που τον δημόσιο διάλογο αφού προτεραιότητα έχει η επιβίωση

    τζαι όι οι φιλολογικές συζητήσεις όπως κάμνουν οι βολεμένοι που κάμνουν κανέναν παναυρούιν με εικόνες είδωλα με παπάες ως τάχα πορεία τζαι φκάλουν λλοους τζαι μαλακίες

    το κυπριακό εν απόρροια τζαι υποπροιόν του συστήματος τουτου τζαι όσο υπάρχει τούντο σύστημα θα συνεχίσει να υφίσταται όπως θα συνεχίσει να υφίσταται τζαι το παλαιστινιακό το ιρακινό το κουρδικό το συριακό το λιβυκό το αφγαναστικανικό

    με την αφρική εν ασχολούμαστε γιατί απλά σφάζουν τους τζαμέ τζαι εν πέρνουμεν πρέφα αν τζαι στη νιγηρία που εν μες τις 5 πετρελαιοπαραγωγές χώρες ο κόσμος ψοφά που την πεινά ενώ η shell πλουτίζει

    τζαι εν γιαυτόν που ΑΝ και όταν έρτει η ώρα να γίνει δημοψήφισμα ό,τι τζαι να γίνει εννα ψηφίσω ναι όπως λαλεί τζαι ο φίλτατος δογματικός χριστιανοκαπιταλιστιής θρησκευόμενος στροβολιώτης ακριβώς για να πέσουν οι μάσκες τζαι να αρχίσει ο κόσμος να αντιλαμβάνεται ότι την φτώχεια και την εξαθλίωση που τούτα εν τα πραγματικά προβλήματα δεν τα φέρνουν τα κυπριακά

    Μου αρέσει!

  4. osr

    ρε μιχαλάκη χαπι περτευ ρε φίλε!!

    Μου αρέσει!

  5. Thanks man!
    Οι σφαγές, τα μεσανατολικά, οι Νιγηρίες κλπ. κλπ. αν το πάρεις έτσι εν πολλά πιο παλιά που τον καπιταλισμόν. Αν μιλάς καθαρά σε επίπεδον Κύπρου, πιο άμεσον πρόβλημαν που το κυπριακόν εν έσιει. Η φτώσια με 80000 ένοπλους εν σιειρόττερη που την φτώσιαν με 5000 ένοπλους (νομίζω). Η Τουρκία εν απειλή με άλυτον το κυπριακόν, με λυμένον εν απλά ένας γείτονας με παρελθόν. Τέλος πάντων, μεγάλο θέμα, εννά τα πούμεν τζιαι που κοντά. Απόλαυσε τες διακοπές τζιαι δαμέ είμαστεν.

    Μου αρέσει!

  6. osr

    ρε μιχαλάκη εννα αρκέψω να ανησυχώ πάντως για τον τρόπο που (δεν) σκέφτεσαι

    προσπάθα να κάμνεις συνδυασμένες σκέψεις να μπορούμεν να κερδίζουμεν λλίον χρόνο

    να μεν ξεκινούμε πάντα που τα πάρα πολλά βασικά

    στην κουβέντα που εκάμαμεν σχετικά με τα βίντεο του τσόμσκυ τζαι το επιχείρημα ότι η δουλεία λειτουργούσε για πολλές εκαντοταετίεες εν του αέρα που τα ελαλούσαμεν;

    πριν την βιομηχανική επανάσταση και την λειτουργεία βιομηχανιών με εργοστάσια μέσων παραγωγής που δημιούργησαν τα αστικά κέντρα και την μισθωτή σκλαβιά και μαζί τους την σύγχρονη μορφή καπιταλισμού από τον 18ο αιώνα και μετά λειτουργούσε η φεουδαρχία μέσα σε τεράστιες αυτοκρατορίες

    η φεουδαρχία δηλαδή τα φέουδα που ήταν κάτι σαν μικρά κράτη μέσα σε μεγαλύτερα αυτοκρατορίες βασιζόταν στην αγροτική και κτηνοτροφική παραγωγή και ο φεουδάρχης καρπωνόταν ό,τι παρήγαγαν οι αγρόγες και οι κτηνοτρόφοι
    αν δεν του ανήκαν τυπικά οι αγρότες και οι κτηνοτρόφοι του ανήκαν ουσιαστικά μέσω των φόρων και με τα χαράτσια που τους επέβαλλε αυτός και ο βασιλιάς ο αυτοκράτορας κλπ

    στην αμερική ιδίως είχαμε και την σκλαβιά με ιδιοκτησία ανθρώπους που ήταν επί της ουσίας σκλάβοι και δούλευαν στα χωράφια κλπ

    σε πολύ βασικές γραμμές και επιγραμματικά θα λέγαμε βασικά το κυριότερο σύστημα οργάνωσης των μεγάλων κοινωνιών ήταν η φεουδαρχία ιδίως από την ρωμαική αυτοκρατορία και μετά

    πριν τους ρωμαίους υπήρχαν και οι λεγόμενες πόλεις κράτη της ελλάδας που εφάρμοσαν διαφορετικά συστήματα με το κορυφαίο όλων την αθηναική δημοκρατία

    γιατί ήταν κορυφαίο αυτό το σύστημα κοινωνικής οργάνωσης

    εδώ ένα σχετικό μου κείμενο

    https://osr55.wordpress.com/2010/10/12/

    Τι είναι όμως κατά τον Καστοριάδη αυτό που κάνει άξιο μελέτης την αρχαία ελληνική δημοκρατία η οποία όπως την ορίζει αποτελεί γονιμοποιητικό σπέρμα;

    Συνεχίζει στην σελίδα 7:

    «Το εξαιρετικό και μοναδικό φαινόμενο που παρατηρείται στην αρχαία Ελλάδα προϋπόθεση και αποτέλεσμα μιας άλλης θεώρησης του κόσμου (όπως θα αναπτύξω στη συνέχεια) είναι η αμφισβήτηση της παράδοσης : η κοινωνία δεν μένει προσκολλημένη στους παραδοσιακούς θεσμούς σ αυτό που βρήκαμε απ τους πατεράδες μας, στον λόγο και τις εντολές του Ιεχωβά ή σε οποιαδήποτε άλλη εξωτερική και εξωκοινωνική αρχή και πηγή θέσμισης.

    Θέτει υπό αμφισβήτηση τους παραδοσιακούς θεσμούς αφ ενός μεν ως νόμους με την στενή και τρέχουσα σημασία του όρου δηλαδή νόμους πολιτικούς νόμους συνταγματικούς νόμους καταστατικούς της πολιτικής κοινότητας νόμους που απαντούν άπαξ δια παντός στο ερώτημα: ποιος άρχει; (βασιλιάς και αριστοκράτες όπως κατά την παράδοση, ή δήμος σύμφωνα με τη νέα θέσμιση; ) αφ ετέρου δε ως κοινωνικές παραστάσεις (εικόνες) του κόσμου, δηλαδή θεσμισμένες παραστάσεις με τις οποίες γαλουχούνται τα παιδιά και μαθαίνουν εξ απαλότατων ονύχων τι είναι καλό τι είναι κακό, τι είναι κόσμος για ποιο πράγμα αξίζει να ζει κανείς ή να πεθαίνει.

    Την διττή αυτή αμφισβήτηση των κληρονομημένων θεσμών έχουμε φθάσει σήμερα να την θεωρούμε κατά κάποιο τρόπο ως αυτονόητη. Έχουμε φθάσει επίσης να θεωρούμε αυτονόητες ορισμένες ιδέες που διέπουν την κοινωνική οργάνωση εν γένει και οπωσδήποτε την δική μας συγκεκριμένη κοινωνική οργάνωση όπως η ιδέα της κοινωνικής ή και απλώς δικαιοσύνης η ιδέα της ισότητας κλπ

    Εκείνος που πιστεύει ότι οι ιδέες αυτές ως ρυθμιστικές σημασίες της κοινωνικής ζωής είχαν τεθεί και ισχύσει παντού και πάντοτε απατάται βαθύτατα. Εάν θεωρήσουμε την ανθρώπινη ιστορία στο σύνολο της θα διαπιστώσουμε ότι ουδέποτε και ουδαμού ετέθησαν ουδέποτε και ουδαμού ίσχυσαν εκτός από δύο εξαιρέσεις: την αρχαία Ελλάδα κατά πρώτον και πολύ αργότερα την Δυτική Ευρώπη και τις κοινωνίες που επηρεάστηκαν απ αυτήν.»

    Εν ολλίγοις ο Καστοριάδης λέει και συμφωνώ απόλυτα μαζί του, ότι η μέγιστη αξία της αρχαίας ελληνικής δημοκρατίας είναι η ΑΡΧΗ της ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΗΣ

    Της αμφισβήτησης πρώτα και κύρια της εξουσίας………

    ποιος άρχει;

    Και ποια η νομιμοποιήση του, δηλαδή ποιος είναι ο λόγος για τον οποίο άρχει ο τάδε θεσμός και όχι ο άλλος;

    Η αμφισβήτηση της εξουσίας και των «παραδοσιακών» θεσμών είναι η ουσία της αρχαίας ελληνικής δημοκρατίας.

    Αυτό είναι που την κάνει τόσο σπουδαία…

    Σήμερα το σπέρμα αυτό της αμφισβήτησης είναι σχεδόν νεκρό στις κοινωνίες μας τις τάχα δημοκρατικές

    Παντού μιλάνε για δημοκρατία χωρίς να τίθεται καν το ερώτημα αν όντως αυτό το σύστημα είναι όντως δημοκρατία

    Από τον μικρότερο δημοσιογραφίσκο μέχρι τον μεγαλύτερο πολιτικάντη δεν τίθεται καν η αμφισβήτηση ότι αυτό που ισχύει σήμερα είναι όντως δημοκρατία

    Τους είναι εξωφρενικό να τίθεται καν αυτό το ερώτημα, δεν μπορούν καν να το συλλάβουν ως ερώτημα

    Θεωρούν δεδομένο και δεν αμφισβητούνται οι θεσμοί

    ————————–

    γιατί σου τα λαλώ τούτα ούλλα;

    μα ακριβώς για να σου εξηγήσω ότι ο καπιταλισμός είναι το σύστημα που λειτουργεί σήμερα και βάσει του οποίου οι άνθρωποι υποφέρουν και εξαθλιώνονται

    πριν τον καπιταλισμό υπήρχαν άλλα συστήματα που εξαθλίωναν τους ανθρώπους

    η ουσία είναι ότι σε όλα τα συστήματα αυτά οι άνθρωποι εξαναγκάζονταν δια της βίας πάντα να ανήκουν σε κάποιον άλλο βασιλιά φεουδάρχη παπά καπιταλιστή που τους εκμεταλλεύεται

    θυμάσαι τζαι την κουβέντα που εκάμαμεν στο μπλοκ σου για την επιβαλλόμενη δια της βίας εξουσίας;

    ε τούτον εν το πρόβλημα

    η δια της βίας εξουσίας που έχει να κάμει με την ιεραρχία τζαι την τάχα ανωτερότητα κάποιων ανθρώπων που βάσει τούντης επιβαλλόμενης τζαι δια του εκπαιδευτικού συστήματος που μαθαίνεις να σέβεσαι τάχα τους θεσμούς τζαι παπαριές ασχέτως αν τούτοι οι καρακιόζηες αξίζουν ή όχι τον σεβασμό

    το πρόβλημα είναι η βία της εξουσίας

    άρα ναι εν πιο παλιά που τον καπιταλισμό τζαι τούτον τι σημαίνει κατεσένα;

    νομίζω τίποτα πλέον εν πρέπει να σημαίνει ενεν;

    πάντως δαμέ έναν κείμενο μου σχετικά με τον καπιταλισμό

    καπιταλισμός……..ανταπάντηση
    https://osr55.wordpress.com/2009/09/27/

    το απώτατο στάδιο του καπιταλισμού είναι ο ιμπεριαλισμός

    το μεσανατολικό πάντως όπως πολύ λανθασμένα λες εν βασικά σύγχρονο πρόβλημα τζαι δη καπιταλιστικό γιατί έχει να κάμει με το πετρέλαιο που είναι η κινήτηριος δύναμη της βιομηχανίας τα τελευταία 100 χρόνια μαζί με τον χάλυβα

    τζαι η νιγηρία που εν πετραιολοπαραγωγός χώρα εν θύμα του καπιταλισμού όπως τζαι ούλλες οι αφρικανικές αποικίες των ευρωπαικών καπιταλιστικών κρατών

    έναν πάρα πολλά καλό ντοκυμαντέρ του Γιώργου Αυγερόπουλου του Εξάντα ετούτον δαμε΄που εν το τρέιλερ τζαι δυστυχώς εν το ήβρα ολόκληρο τζαι μιλά για το πως η shell καταστρέφει την νιγηρία τζαι τον λαό της την στιγμή που η νιγηρία είναι πάμπλουτη σε ορυκτό πλούτο

    » Αν μιλάς καθαρά σε επίπεδον Κύπρου, πιο άμεσον πρόβλημαν που το κυπριακόν εν έσιει. Η φτώσια με 80000 ένοπλους εν σιειρόττερη που την φτώσιαν με 5000 ένοπλους (νομίζω). Η Τουρκία εν απειλή με άλυτον το κυπριακόν, με λυμένον εν απλά ένας γείτονας με παρελθόν.»

    τι να σου πω ρε φίλε εγώ μιλώ με επιχειρήματα τζαι εσύ με συνθήματα

    σορυ δηλαδή, οι έλληνες εξαθλιώνονται χωρίς κατοχή οι ισπανοί το ίδιο τζαι εσύ λαλείς μου σοφίσματα του στυλ φτώσια με 492020 ένοπλους εν σειρότερη με 03404
    η «τουρκία» δηλαδή η καπιταλιστική της ελιτ που σίουρα ενεχει ακριβώς την ίδια βάση τζαι προέλευση που έχουν οι υπόλοιπες καπιταλιστικές χώρες κλπ βασίζεται στην δύναμη της εξουσίας που έχουν κάποιοι λίγοι που αγοράζουν όπλα που την γερμανία τις ηπα την αγγλία την γαλλία κλπ τζαι άρα θέλουν ούτως ή άλλως να διαιωνίζουν τούντα προβλήματα

    εάν υπάρχει συμφέρον να κάμουν πόλεμο όπως πχ στην λιβύη στην συρία στο ιρακ κλπ τότε θα κάμουν ξανά τζαι στην κύπρο

    το κυπριακό δεν θα λυθεί ποττε βασικά όσο υπάρχουν τούτοιι οι ανταγωνισμοί μεταξύ καπιταλιστικών κρατών

    αν το καταλάβεις τούτον μπορεί τζαι να προχωρήσουμε

    Μου αρέσει!

  7. Συνονόματε κάμνεις συστηματικά κάτι πολλά λανθασμένον στο διάλογον (που τζιαι τζιείνος έφτασεν σε μεγάλα ύψη τον τζιαιρόν της Αρχαίας Ελλάδας): αφενός είσαι έντονος (που για κάποιους εν καλόν αλλά τζιαι κάποιους ενοχλεί/ φοβίζει τους – φυσικόν αφού η προφορική/ γραπτή «βία» πυροδοτεί μηχανισμούς fight or flight που ούτε καν ελέγχουμεν) τζιαι αφετέρου υποτιμάς τη νοημοσύνην του συνομιλητή σου, κυρίως γιατί διαφωνεί μαζί σου. Πες το πρώτον εσυνήθισα το τζιαι αφού τα είπαμεν τζιαι τηλεφωνικά απόκτησα μιαν ανοσίαν. Το δεύτερον όμως εν ξεπερνιέται. Γνώμη σου το τι καταλάβω ή οϊ, γνώμη σου αν τα δικά σου εν «επιχειρήματα» τζιαι τα δικά μου «συνθήματα». Μεν σύρνεις τη γνώμη σου σαν θέσφατον δηλαδή. Σκέφτου ότι τα πολλά ενδιαφέροντα που συζητούμεν θωρούν τα τζιαι τρίτοι. Σε μιαν συζήτησην θκιό αθρώπων, αξίαν εν έσιει το τι νομίζουν οι θκιό τους αναμεταξύν τους αλλά το πόσον συμφωνεί με τον έναν ή τον άλλον έναν κάποιον ακροατήριον (ή θεατές τέλος πάντων). Τζιείνον εν στοιχειωδώς αντικειμενικόν για το ποιος «σκέφτεται», ποιος «επιχειρηματολογεί» τζιαι ποιος «συνθηματολογεί».
    Πάμεν ξανά, αν τζιαι ο γραπτός ο λόγος πάσχει: η εκμετάλλευση του αθρώπου που τον άθρωπον υπάρχει που τον τζιαιρόν που υπάρχει άθρωπος (ή λλίον μετά τέλος πάντων τζιαι σίουρα κάποιες σιηλιάες χρόνια). Ο καπιταλισμός υπάρχει τα τελευταία 200-300-400 χρόνια (λαλεί το τζιαι δαμέ:

    http://en.wikipedia.org/wiki/Capitalism#History

    » However, capitalism in its modern form is usually traced to the Mercantilism of the 16th–18th Centuries»

    Άρα μπορούμεν με ασφάλειαν να πούμεν ότι η ανακάλυψη της «εκμετάλλευσης του αθρώπου που τον άθρωπον» ΕΝΝΕΝ προϊόν τζιαινούρκον του καπιταλισμού. Μπορεί να δεχτώ ότι ο καπιταλισμός επήρεν το σε δυσθεώρητα ύψη ή κατακρίβειαν, επαγκοσμιοποίησεν το. ΟΚ ως δαμέ;
    Πάμεν τωρά στην Κύπρον (αφού εν είμαστεν παγκόσμια δύναμη τζιαι που κάπου πρέπει να αρκέψουμεν). Η ανάρτηση σου διατείνεται ότι το κυπριακόν εμπήκεν σε δεύτερην μοίραν διότι μπροστά στην συστημικήν κρίσην ωχριά΄(για τον Κυπραίον προφανώς). Εγώ διαφωνώ με τούτον (ότι ωχριά δηλαδή – εγώ λέω εν πιο σημαντικόν για μας ως κυπραίους) τζιαι ανέπτυξα σου τη λογικήν της ιεράρχησης των αθρώπινων αναγκών (δε ξανά το σχηματούϊν του Maslow). Ας πούμεν πως στο πρώτον επίπεδον (τες «φυσιολογικές» ανάγκες) τίθεται θέμαν αν εν πιο σημαντικόν το κυπριακόν ή το συστημικόν πρόβλημαν: ακόμα τζιαι στον επάρατον καπιταλισμόν, το «κεφάλαιον» ρίχνει «ψίχουλλα στους «εργαζόμενους» για να συνεχίσει να τους απομυζεί. Άρα τες φυσιολογικές εν τες εξετάζουμεν. Οκ τζιαι ως δαμέ;
    Πάμεν τωρά στο 2ον επίπεδον. Λαλεί δαμέ ο Maslow ότι ο άθρωπος επιδιώκει εξασφάλισην του σώματος, εργασίας, πόρων, ηθικής, οικογένειας, υγείας, περιουσίας του. Τζιαι λαλώ εγώ: ανάμεσα στα θκιό προβλήματα (αφού το κυπριακόν πρώτος εσύ εδιαχώρισες το που το συστημικόν τζιαι εσύγκρινες τα ως θκιό χωριστά πράματα), το κυπριακόν είναι αφενός πιο άμεσον (κυρίως λόγω της παρουσίας τεράστιας δύναμης καταστροφής ανά τετραγωνικόν μέτρον) τζιαι αφετέρου (τζιαι πιο κύρια) εν πιο χειροπιαστόν, πιο διαχειρίσιμον, πιο «εύκολον να λυθεί» που το συστημικόν. Ο λόγος; Εν τοπικόν, εν μικρής κλίμακας, αφορά μικρόν πληθυσμόν σε σχέσην με την υφήλιον, εν υπό εξειδικευμένην επεξεργασίαν που τους ενδιαφερόμενους (εντός τζιαι εκτός Κύπρου) για 40 χρόνια κλπ. Εννοείται ότι με το «λύση» εννοώ (όπως ο καθένας φαντάζουμαι) ότι ΔΕΝ θα συμβούν τούτα που φοάσαι ότι θα γίνουν (να μας ξανακατεβούν οι τούρτζιοι ή άλλοι «ιμπεριαλιστές» αλλιώς ήντα λύση εννά είναι;). Όπως τζιαι η δική σου λύση πρέπει να αρκέφκει που μιαν παραδοχήν ότι π.χ. εν θα κινδυνεύεις να ξαναέρτει καπιταλισμός. Αφού εννά λυθεί ως πρόβλημαν. Οκ τζιαι ως δαμέ;
    Άρα, ο μέσος κυπραίος (λαλώ εγώ) καλά θα έκαμνεν να δώσει έμφασην στο πως επιλύουμεν (ο καθένα που τζιαμέ που μπορεί) το πολιτικόν πρόβλημαν «κυπριακόν» ως μέγιστη προτεραιότητα τζιαι μετά πάμεν τζιαι στα άλλα μας προβλήματα (που εν πιο ψηλά στην πυραμίδαν – π.χ. εγώ το συστημικόν βάλλω το στο επίπεδον αναγκών «self actualization»). Αν καρτερά να κάμει «αντισυστημικόν αγώναν» τζιαι να έσιει αποτελέσματα καλλίττερα που τον «αντικατοχικόν» αγώναν, ας δει τι έγινεν στη Ρωσσίαν όπου η πρόβλεψη του Τρότσκι επαληθεύτηκεν: ή διαρκής τζιαι παγκόσμια επανάσταση ή αποτυχία. Εννά αρκέψουμεν πέντε φτίριες αντισυστημικόν αγώναν τζιαι να τον θεωρούμεν τζιαι πιο πιθανόν να φέρει αποτέλεσμαν; Εν το νομίζω προσωπικά. Η κατάρα του κυπριακού τζιαι η άρση της προηγούνται.
    Πε μου διαφωνείς, βάλε τζιαι άλλα επιχειρήματα (αφού τούτα που έβαλες ως τωρά εμένα δεν με πείθουν ακόμα) αλλά να χαρείς μεν αρκέψεις πάλε περί της «μειωμένης αντίληψης μου» για να είμαστεν φίλοι.

    Μου αρέσει!

  8. osr

    γράφεις
    «Άρα μπορούμεν με ασφάλειαν να πούμεν ότι η ανακάλυψη της “εκμετάλλευσης του αθρώπου που τον άθρωπον” ΕΝΝΕΝ προϊόν τζιαινούρκον του καπιταλισμού. »

    γιαυτό τζαι έβαλα σου τζείνον ούλλο το κατεβατόν τζαι ανέφερα τζαι την κουβέντα με τον τσόμσκυ για την δουλεία τζαι την φεουδαρχία ιδίως που την ρωμαική αυτοκρατορία τζαι μετά
    τζαι ανέφερα σου τζαι πριν την ρωμαικη αυτοκρατορία ένα παράδειγμα το πως οι άνθρωποι εξεφύγαν που τις θελογίες τους ότι τα πράματα εν αλλάσουν τζαι αμφισβητήσαν θέσφατα περί βασιλιαδων κλπ τζαι εκάμαν την δημοκρατία στην αρχαία αθήνα τζαι σε άλλες πόλεις κράτη της ελλάδας

    γράφω σου:

    «στην κουβέντα που εκάμαμεν σχετικά με τα βίντεο του τσόμσκυ τζαι το επιχείρημα ότι η δουλεία λειτουργούσε για πολλές εκαντοταετίεες εν του αέρα που τα ελαλούσαμεν;

    πριν την βιομηχανική επανάσταση και την λειτουργεία βιομηχανιών με εργοστάσια μέσων παραγωγής που δημιούργησαν τα αστικά κέντρα και την μισθωτή σκλαβιά και μαζί τους την σύγχρονη μορφή καπιταλισμού από τον 18ο αιώνα και μετά λειτουργούσε η φεουδαρχία μέσα σε τεράστιες αυτοκρατορίες»

    τζια πριν που τούτον έγραψα σου

    «πριν τον καπιταλισμό υπήρχαν άλλα συστήματα που εξαθλίωναν τους ανθρώπους

    η ουσία είναι ότι σε όλα τα συστήματα αυτά οι άνθρωποι εξαναγκάζονταν δια της βίας πάντα να ανήκουν σε κάποιον άλλο βασιλιά φεουδάρχη παπά καπιταλιστή που τους εκμεταλλεύεται

    θυμάσαι τζαι την κουβέντα που εκάμαμεν στο μπλοκ σου για την επιβαλλόμενη δια της βίας εξουσίας;

    ε τούτον εν το πρόβλημα»

    άρα ναι η εκμετάλλευση του ανθρώπου που τον άνθρωπο δεν είναι προιόν καινούριο του καπιταλισμού

    είπα το πάρα πολλές φορές τούντο πράμα

    το σύστημα που έχουμε τωρά παγκοσμίως είναι ο καπιταλισμός τζαι εν τούτον που πρέπει να ανατρέψουμε τζαι να εφαρμόσουμεν κάτι εντελώς διαφορετικό ώστε η εκμεταλλευση του ανθρώπου από τον άνθρωπο να ελαχιστοποιηθεί

    όπως προσπάθησε πχ ο Σόλων ο Κλεισθένης με την Σεισάχθεια δηλαδή την διαγραφή των χρεών στην αθηναική δημοκρατία με όλα τα κακά και τα καλά της που είσήγαγαν άλλοι πριν από αυτούς ένα άλλο σύστημα κοινωνικής οργάνωσης εντελώς διαφορετικό από την βασιλεία της αρχής του ενός ανθρώπου

    πάμεν πάρακατω

    γράφεις:
    «Τζιαι λαλώ εγώ: ανάμεσα στα θκιό προβλήματα (αφού το κυπριακόν πρώτος εσύ εδιαχώρισες το που το συστημικόν τζιαι εσύγκρινες τα ως θκιό χωριστά πράματα),»

    τι να πω ρε φίλε
    δεν ξέρω τζαι γω πόσες έγραψα ότι το κυπριακό τζαι τα όπου γης «κυπριακά» είναι υποπροιόντα του καπιταλισμού

    υποπροιόν σημαίνει ότι δημιουργήθηκαν λόγω του καπιταλισμού και όχι ανεξάρτητα από αυτόν σαν κάτι διαφορετικό

    στο αρχικό μου κείμενο:

    «όταν επεσήμανα συνεχώς ότι το πρόβλημα είναι ο καπιταλισμός και ότι το κυπριακό και τα ανά τον κόσμο κυπριακά είναι τα υποπροιόντα του που όσο συνεχίζεται θα διαιωνίζονται και αυτά οι κοκκινοροζ μπλε τυπάκοι έσπαγαν πλακίτσες ως απολιτικ»

    επίσης στην πρώτη μου απάντηση σε σένα

    «ναι το κυπριακό είναι ένα υπαρκτο πρόβλημα με στρατό κατοχής κλπ

    Ποιος το δημιούργησε; Ποιος δημιούργησε το πρόβλημα του ανατολικού τιμόρ που κατέχεται από την ινδονησία, ποιος δημιούργησε το πρόβλημα της κοινότητας των ταμιλ που σφαβιάστηκαν περί τους 30 χιλιάδες ανθρώπους στον χρόνο που μας πέρασε από τον στρατό της χώρας;

    τι θα γίνει με την λύση του κυπριακού δηλαδή;

    απλά θα αλλάξει μορφή όπως άλλαξε το 60 το 63-64 το 74 κλπ και θα συνεχίσει να διαιωνίζεται αφού υπάρχουν οι συνθήκες που το επιτρέπουν»

    γράφεις

    «Άρα, ο μέσος κυπραίος (λαλώ εγώ) καλά θα έκαμνεν να δώσει έμφασην στο πως επιλύουμεν (ο καθένα που τζιαμέ που μπορεί) το πολιτικόν πρόβλημαν “κυπριακόν” ως μέγιστη προτεραιότητα τζιαι μετά πάμεν τζιαι στα άλλα μας προβλήματα»

    ακριβώς το ίδιο λαλεί το ακελ σήμερα τζαι πάντα μπαιδεγουει

    απαντώ σου το όμως πολλές φορές προηγουμένως τζαι όταν γράφω ότι το κυπριακό εν υποπροιόν του καπιταλισμού

    «το κυπριακό εν απόρροια τζαι υποπροιόν του συστήματος τουτου τζαι όσο υπάρχει τούντο σύστημα θα συνεχίσει να υφίσταται όπως θα συνεχίσει να υφίσταται τζαι το παλαιστινιακό το ιρακινό το κουρδικό το συριακό το λιβυκό το αφγαναστικανικό»

    αλλά να σου θέσω τζαι σένα το ερώτημα που έθεσα σε έναν κοκκινορος επανενωνιστη που φυσικά αποφεύγει να απαντήσει

    από το κείμενο Καλά ρε έν θέλεις επανένωση

    »
    Ας βάλω και μια διάσταση που τείνουν να ξεχνούν όλοι αυτοί οι άνθρωποι οι δηλώνουν αντικαπιταλιστές ή ότι να λύσουμε το κυπριακό πρώτα τζαι μετά ασχολούμαστε με τα ιδεολογικά και πολιτικά ζητήματα, λες και η ιδεολογία ή η πολιτική καθαυτή έχει να κάνει με μεταφυσικές ηθικές έννοιες που αφορούν άλλα σύμπαντα και άλλες διαστάσεις και όχι με καθαρά πρακτικά ζητήματα που δίνουν απαντήσεις, σωστές ή λάθος σχετικό είναι, για το πώς η ζωή των ανθρώπων θα είναι αξιοπρεπής

    Αν αποφασιστεί από αυτούς που κρατάνε το κλειδί της λύσης όπως λένε οι πολιτικάντηδες ότι το κυπριακό θα παραμείνει έτσι όπως είναι και ότι δεν θα αλλάξει το στάτους κβο

    Τότε τι γίνεται; Αν αποφασιστεί για λόγους που έστω δεν καταλαβαίνει κανείς άλλος παρά μόνο από αυτούς που κρατάνε το κλειδί της λύσης όποιοι και να είναι αυτοί ότι για τα επόμενα 36 χρόνια το κυπριακό θα παραμείνει άλυτο

    Τότε τι γίνεται;»

    γράφεις

    «Εννά αρκέψουμεν πέντε φτίριες αντισυστημικόν αγώναν τζιαι να τον θεωρούμεν τζιαι πιο πιθανόν να φέρει αποτέλεσμαν; Εν το νομίζω προσωπικά»

    πάντως σε σχέση με τους πέντε φτίριες κλπ που λαλείς ένα βιβλίο του Κροπότκιν που αναφέρεται ακριβώς σε τούτον που λαλείς

    «Το επαναστατικό πνεύμα» τζαι αναφέρομαι σε πρόσφατο μου κείμενο
    https://osr55.wordpress.com/2012/06/26/

    βάλω σου αυτούσιο τζαι το απολύτως σχετικό κείμενο μου
    πριν κανένα χρόνο

    ¨Οποιος πιστεύει ότι η όποια επανάσταση αλλαγής κλπ θα ξεκινήσει από την Κύπρο ειναι ψυχοπαθής ή τουλάχιστον ηλίθιος… το κυπριακό εν συνότζαιρον του κόσμουκαπιταλισμού τζαι κανένας εν εβρέθην για να το ηξιλήψει γιατί σιέπει τα που πάνω ο θεοςμουκαπιταλισμός τάδε έφη ττομ ο βους
    https://osr55.wordpress.com/2011/09/14/

    ¨Οποιος πιστεύει ότι η όποια επανάσταση αλλαγής κλπ θα ξεκινήσει από την Κύπρο ειναι ψυχοπαθής ή τουλάχιστον ηλίθιος…

    “Ε καλά ρε κουμπάρε, εσύ δαμέ λαλείς μας για αναρχισμούς τζαι ποτούντα πράματα τζαι τωρά λαλείς μας ότι είσαι ψυχοπαθής”

    όποιος πιστεύει ότι μπορεί να αλλάξει τον κόσμο τζαι μάλιστα που την μιαν μέρα στην άλλη τζαι μάλιστα που την Κύπρο είναι ψυχοπαθής ή τουλάχιστον ηλίθιος

    ε άρα ηντα που λαλείς για αναρχισμούς τζαι κομουνισμούς ρε κουμπάρε καλό; ααα πε μου; όι πε μου;

    η επανάσταση ξεκινά από το μυαλό……………

    ήδη σε μητροπολιτικές χώρες του καπιταλισμού το ποτήρι της εξαθλίωσης έχει ξεχειλίσει….. αγγλία γαλλία ισπανία ιταλία ελλάδα

    ήδη τα πακέτα εξαθλίωσης του νούσιμου καζαμία μειώσεις μισθών αύξηρη ορίων συντάξεων προοιωνίζουν ότι η κυπρούλα μας άρχισε να μπαίνει στον χορό και αυτή

    σκεφτείτε πόσο αγχωμένοι είστε κάθε μέρα όταν βλεπετε τα λεφτά του μισθού σας να εξανεμίζονται από την πρώτη κιολας μέρα, στην δόση του στεγαστικού στο ρεύμα στο τηλέφωνο στην βενζίνη και πρέπει να φαεις να ταίσεις την οικογένεια σου

    η ανασφάλεια ολοένα και μεγαλώνει

    οικονομική πολιτική και κουραφέξαλα…………. η ρωσία εδάνεισε του κράτους της κυπρούλας μας 2,5 δις με επιτόκιο μόνο 4.5%

    όμορφα τζαι ωραία

    τι έχουν να πουν οι οίκοι ανοχής φιτς πουτς κλπ;

    υπάρχουν κανόνες στον καπιταλισμό τζαι πελλάρες

    οι “αγορες” απλά εκάτσαν πάνω προσωρινά όσον αφορά την πίεση στην κυπρούλα περί ένταξης στον μηχανισμό στήριξης με τεχνητες υποβαθμίσεις που στόχο έχουν βασικά τις μειώσεις μισθών αλλά και πάνω απόλα την ένταξη του κράτους στους διεθνείς τοκογλύφους που θα της δανείζουν με επιτόκια 12% και πάνω ώστε να αλυσοδέσουν το κράτος της κυπρούλας και τους μισθωτούς εργαζομένους

    προς χαρά των ντόπιων κεφαλαιοκρατών και των παπαγαλακίων τους στυλ γεωργιάδη πολίτη περισιάνη καθημερινή κλπ

    ο καπιταλισμός έχει ένα κανόνα…………. το κερδος των καπιταλιστών πάνω από όλα

    αυτή την φορά τους χάλασε το παρτι η ρωσία για τους δικούς της λόγους φυσικά

    η γερμανία εχει αναγκη την ρωσία γιαυτό και άφησε κάτι τέτοιο να γίνει πιστεύω χοντρικά

    ως πάρατζει

    καλα τζαι γιατί μας τα λαλείς τούντα πράματα; τι σχέση έχει με την αλλαγή του κόσμου με αναρχισμούς τζαι ποτούντα πράματα;

    για να μπορέσεις να βρεις θεραπεία πρέπει να διαγνώσεις την ασθένεια

    που οφείλεται η εξαθλίωση των ανθρώπων;

    που οφείλεται η καθημερινή ανασφάλεια των εργαζομένων;

    το άγχος τα νεύρα για το αν θα φτάσουν τα λεφτά μέχρι το επόμενο μηνιάτικο όταν οι μισθοί μειώνονται και τα πάντα πάνε πάνω με ιλιγγιώδεις ταχύτητες;

    η κύπρος ειναι ενταγμένη πλήρως σε αυτό το σύστημα με τις ιδιαιτερότητες της φυσικά, με το ξέπλυμα χρήματος με ρω σικά κεφάλαια τώρα μπαίνουν τζαι γκάζια κλπ

    ιστορικοί νόμοι δεν υπάρχουν και το προλεταιριάτο δεν έχει καμιά ιστορική αποστολή

    οι εργατες μπορούν να σώσουν τους εαυτούς τους μόνο αν οι ίδιο το θέλουν και το αποφασίσουν

    αυτο δεν θα γίνει μαγικά

    η επανάσταση ξεκινά από το μυαλό

    ολοένα διαπιστώνω ότι τα πράγματα είναι ακόμη χειρότερα από όσο νόμιζα

    το κυπριακό έχει ρουφήξει μέχρι το μεδούλι κάθε πολιτικοκοινωνική ανάλυση

    όλα περιστρέφονται γύρω του

    μας έχει καταστήσει ιδεολογικά ανάπηρους, το λέω και το ξαναλέω

    οι αριστεροί της κύπρου με ή χωρίς εισαγωγικά έχουν μείνει κολλημένοι τζαμέ

    τζαι θεωρούν ότι ΤΟ Κ Υ Π Ρ Ι Α Κ Ο είναι το μεγάλο πρόβλημα της ανθρωπότητας που αν δεν λυθεί τιποτα δεν μπορεί να προχωρήσει

    τέσπα δικαίωμα του καθενος να πιστεύει ό,τι θέλει

    και πάμε στην αρχική μου τοποθέτηση

    όποιος πιστεύει ότι η η επανάσταση θα ξεκινήσει από την κύπρο είναι απλά ψυχοπαθης και/η ηλίθιος

    αν κάποτε επιτέλους (και ελπίζω σύντομα) θα ξεκινήσει κάτι για ουσιαστική ανατροπη αυτού του άθλιου συστήματος εννοείται ότι αυτό μπορεί να ξεκινήσει μονο από τα μεγάλα αστικά καπιταλιστικά κέντρα που η εξαθλίωση των ανθρώπων έχει αγγίξει τον ουρανό

    και η αξιοπρεπής διαβίωση έχει φτάσει πάτο σε αβυασσαλέα βάθη

    στην Κύπρο δεν υπάρχει ούτε μια τόσο δα φωνούλα που να μιλάει για την ουσία (κατά τη γνώμη μου) των προβλημάτων της ανθρωπότητας

    της οικολογικής καταστροφής τύπου bp στον κόλπο του μεξικού shell στην νιγηρία κλπ κλπ

    όλα περιστρέφονται γύρω από αυτό που ονομάζεται κυπριακό

    η λέξη καπιταλισμός έχει εξοβελιστεί από τα λεξιλόγια των αριστερών κομουνιστών της κύπρου

    η λέξη κομουνισμός απλά λέγεται στις κερκίδες της ομόνοιας

    ταμπού

    να λυθεί το κυπριακό τζαι βλέπουμεν

    τέσπα

    όπως έχω γράψει πολλές φορές και θα το ξαναγράψω τζαι μετά την λύση ειδικά τωρά με τα γκάζια τα πετρέλαια τις τουρκίες τις ελλάδες τις βάσεις το νατο τα ισραήλ την ρωσία την noble κλπ κλπ

    θωρώ αshημα ξεμπερτέματα

    σκέφτου ότι στο βέλγιο στην καρκιά της ΕΕ που εν εσιει ουτε γκάζια ούτε τουρκίες ούτε ελλάδες ισραήλ νατο κλπ τζαι παραπάνω που ένα χρόνο δεν έχουν κυβέρνηση και η κριση ολοένα και βαθαίνει γιατί οι εθνικιστές φλαμανδοί θέλουν έτσι γιουβέτσι τζαι οι εθνικιστές οι οι ποτζείνει θέλουν τζαι τζείνοι έτσι τζαι γιουβέτσι

    να κάμω τζαι μιαν δήλωση να με νομίζουν οι λογής λογής απολίτικοι επανενωίστες φιλελεύθεροι δεξιοί αλλά καλοί τζαι αριστεροί κομουνιστές κλπ ότι κόφτει με για την λύση με έτσι τζαι γιουβέτσι

    που εννα έρτει δημοψήφισμα εννα ψηφίσω ναι ό,τι τζαι να λαλεί το όποιο σχέδιο

    απλά για να ππέσουν οι μάσκες μιαν τζαι καλή

    τζαι να φανεί πεντακάθαρα ότι ενεν η λύση με έτσι γιουβέτσι τζαι απολα χωρίς κρεμύδι το πρόβλημα των ανθρώπων

    έχετε μια ψήφο επανενωσίτες μου για να τελειώνουμε

    ΑΝ έρτει δημοψήφισμα τζαι

    ΑΝ λυθεί τουντο πράμα

    απλά το κυπριακό θα περάσει σε μια νέα φάση όπως πέρασε και προηγουμένως το 1960 που θεωρείτο ότι ήταν η λύση του κυπριακού

    το κυπριακό εν φυλή συνότζαιρη του καπιταλισμού κανένας εν εβρέθηκεν για να το ιξιλίψει γιατί σιέπει το που τα αεροπλανοφόρα ο καπιταλισμός μου

    προσωπικά η δική μου προσπάθεια έγκειται στο να εκφράζω τα πιστεύω μου ώστε αν και όταν έρθει η ΑΓΙΑ εκείνη ώρα του ντόμινο εξελίξεων με εξεγέρσεις σε καπιταλιστικές χώρες να υπάρχουν εστίες και εδώ που θα πιάσουν τα νοήματα και να ενταχθούν σε αυτό το πράγμα μαζί με άλλους

    απλά να μπορέσουμε να ακολουθήσουμε τζαι εμείς σε τούντον ρότσο της μεσογείου αυτό πυ θα γίνεται αν γίνει ποτέ στα μεγάλα αστικά καπιταλστικά κέντρα

    να υπάρχει υποδομή ώστε να γίνουν αντιληπτά κάποια γεγονότα και να μην καταπίνουμε αμάσητη την προπαπάνδα που θα μας ξερνάνε οι λογής λογής δημοσιοκάφροι των μμεξαπάτησης

    από κει και πέρα ο καθένας και μέσα από την προσωπική του ζωή δουλειά κάνει ό,τι μπορεί για να διασφαλίσει καλύτερη ποιότητα ζωή για όλο και περισσότερους ανθρώπους σε τούντον τόπο

    αλλά πάντα με ειλικρινια ότι αυτά που ονομάζονται αστικά δικαιώματα κερδίθηκαν με τεράστιους αγώνες ανθρώπων που έχυσαν το αίμα τους και τον ιδρώτα τους και δεν τα χαρίζουμε σε κανέναν

    αυτά

    Μου αρέσει!

  9. Είσαι ωραίος. Γιατί να μεν μιλούμεν πάντα έτσι χωρίς να εξάπτεσαι; Ας δούμεν το όλον θέμαν ξανά μετά το σχόλιο σου:

    «δεν ξέρω τζαι γω πόσες έγραψα ότι το κυπριακό τζαι τα όπου γης “κυπριακά” είναι υποπροιόντα του καπιταλισμού»

    Ας δούμεν τζιαι τον τίτλον της ανάρτησης:

    «Όταν το κυπριακό ελέω συνεχούς φτώχειας λιτότητας ως αποτέλεσμα της παγκόσμιας συστημικής καπιταλιστικής κρίσης περνάει στα αζήτητα…»

    Άρα έναν πρόβλημαν (κυπριακόν) «περνάει στα αζήτητα», «ελέω συνεχούς φτώχειας λιτότητας» (δεύτερον πρόβλημαν) η οποία είναι «αποτέλεσμα της παγκόσμιας συστημικής καπιταλιστικής κρίσης» (τρίτον πρόβλημαν).

    Άρα έχουμεν τρία προβλήματα, τζιαι τα τρία (σύμφωνα με τη λογική σου) προβλήματα που προέρχονται που το «σύστημαν», δηλαδή τον «καπιταλισμόν». Ο καπιταλισμός (ο οποίος επροκάλεσεν τζιαι το κυπριακόν), επροκάλεσεν μιαν πιο μεγάλην, παγκόσμιαν, συστημικήν κρίσην, η οποία επροκάλεσεν στην Κύπρον φτώχιαν/ λιτότηταν, με αποτέλεσμαν το κυπριακόν να περάσει στα αζήτητα. Ας θεωρήσουμεν ότι όντως το κυπριακόν επέρασεν στα «αζήτητα» (αν τζιαι πιο ορθόν θα ήταν να πεις, ειδικά αν άκουες τες σειρήνες πρωίν-πρωίν σήμμερα – τυχερέ εγλύτωσες την φέτι – ότι υποβαθμίστηκεν η σημασία του στην αντίληψην του κόσμου έστω προσωρινά). Νομίζω εν επίσης λογικόν να πούμεν ότι αν λύσεις το πρόβλημαν της παγκόσμιας συστημικής κρίσης (με την παγκόσμιαν επικράτησην του ελεύθερου κομμουνισμού ας πούμεν), μάλλον εννά λύσεις τζιαι το κυπριακόν πρόβλημαν φτώσιας/ λιτότητας. Εν λογικόν όμως επίσης να πει κάποιος ότι τζιαι η λύση του κυπριακού εννά βοηθήσει (αν οΪ να εξαλείψει) στην επίλυσην του ίδιου προβλήματος (τζιαι μεν μου πεις οϊ). Νοουμένου ότι θα είναι λύση, επαναλαμβάννω (του τύπου επικράτησης του ελεύθερου κομμουνισμού).
    Άρα επιστρέφουμεν ξανά στο debate μας: ποιον πρόβλημαν που τα θκιό (κυπριακόν, παγκόσμια συστημική κρίση) εν πιο άμεσον, πιο σημαντικόν, πιο χειροπιαστόν, πιο προσιτόν στη λύσην του για τον μέσον κυπραίον; Εγώ λαλώ εν το κυπριακόν. Εσύ λαλείς εν η παγκόσμια συστημική κρίση. Προφανώς διαφωνούμεν τζιαι δεν χρειάζεται να το συνεχίσουμεν.

    Φυσικά ενστερνίζουμαι πλήρως το εξής που έγραψες:

    «προσωπικά η δική μου προσπάθεια έγκειται στο να εκφράζω τα πιστεύω μου ώστε αν και όταν έρθει η ΑΓΙΑ εκείνη ώρα του ντόμινο εξελίξεων με εξεγέρσεις σε καπιταλιστικές χώρες να υπάρχουν εστίες και εδώ που θα πιάσουν τα νοήματα και να ενταχθούν σε αυτό το πράγμα μαζί με άλλους απλά να μπορέσουμε να ακολουθήσουμε τζαι εμείς σε τούντον ρότσο της μεσογείου αυτό πυ θα γίνεται αν γίνει ποτέ στα μεγάλα αστικά καπιταλστικά κέντρα»

    Είμαι μαζί σου σε τούτον τζιαι μπορούμεν να το συζητήσουμεν για πιο χειροπιαστά πράματα που κοντά.

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s