Μια κοινωνία στα όρια του κανιβαλισμού και του μίσους, μιας κοινωνίας που ψάχνει λυσσαλέα τον εχθρό της, που ψάχνει να βρει τον αίτιο της εξαθλίωσης και της μιζέρια της ανίκανη να ξύσει την επιφάνεια και να δει πέραν της οθόνης της τιβι αυτά που συμβαίνουν μπροστά στα μάτια της….

 

Τα πράγματα είναι ακόμα μια φορά τόσο ρευστά και τόσο απρόβλεπτα

Πολλά γεγονότα πολλά θέματα

Μια κοινωνία στα όρια της με ανθρώπους να παίρνουν τις καραμπίνες και να σκοτώνουν αυτούς που προηγουμένως αποπειράθηκαν να τους ληστέψουν βάζοντας μαχαίρι στο λαιμό

Τι εκκολάπτει το αυγό του φιδιού που είδαμε live on camera να ενεργεί όπως ενέργησε και να κάνει τους ακόμα αφελείς και χαζούς να φαντάζονται τι κάνουν όταν δεν υπάρχει κάμερα σε σκοτεινά μέρη

Μια κοινωνία στα όρια του κανιβαλισμού του μίσους

μιας κοινωνίας που ψάχνει τον εχθρό της

που ψάχνει να βρει τον αίτιο της εξαθλίωσης και της μιζέριας της

και εκ πρώτης όψεως φαίνεται να τον βρίσκει στο πρόσωπο αυτού που αποπειράται να σκοτώσει έναν άνθρωπο για να ληστέψει κάποια ευρώ παραπάνω

ανίκανη η κοινωνία να ξύσει λίγο την επιφάνεια και να δει τους ενάμιση εκατομμύριο άνεργους τα παιδάκια που ψάχνουν στα σκουπίδια για λίγο πεταμένο φαί και λιποθυμάνε στο σχολείο από την πείνα

ανίκανη να δει τους χιλιάδες που αυτοκτονούν λόγω των οικονομικών αδιεξόδων και της απόγνωσης που τους οδήγησε η αβεβαιότητα του αύριο και αν θα μπορούν να εξασφαλίσουν τα βασικά για αυτούς και τα παιδιά τους

χιλιάδες αυτοκτονίες μπροστά στα μάτια της και όμως είναι ανίκανη να τους δει

αυτό που βλέπει είναι τις οθόνες της τιβι να τους λέει σε ποιον να ρίξουν το φταίξιμο

να κοιτάνε σαν χαντοί τυπάκους να τους λένε περί ανακατάληψης των πόλεων μας!

και αυτοί να χειροκροτάνε και μετά να παίρνουν την καραμπίνα

τι ακριβώς είναι ο 24χρονος που σκότωσε με την  καραμπίνα του τον αλβανό ληστή που απείλησε με μαχαίρι την μάνα του;

πως θα μπορούσε να χαρακτηριστεί αυτός ο άνθρωπος;

κατηγορήθηκε για ανθρωποκτονία εν βρασμώ ψυχικής ορμής

αυτή η κατηγορία επισύρει ποινή από 1 μέχρι 5 χρόνια φυλάκισης

αυτή η απόφαση είναι σωστή ή λάθος;

τι είναι το σωστό και τι το λάθος

τι κάνει κάτι να είναι σωστό και τι λάθος;

εν τέλει με την φυλάκιση ενός ανθρώπου τι ακριβώς επιδιώκεται;

μπορεί η φυλάκιση να αποτρέψει κάποιον άλλον να πάρει την καραμπίνα και να σκοτώσει κάποιον άλλο άνθρωπο;

τι θέλουμε να πετύχουμε με την φυλάκιση ενός ανθρώπου;

τον σωφρονισμό του; την τιμωρία του; τον παραδειγματισμό του;

ο 24χρονος αυτό είναι δολοφόνος;

δηλαδή σκότωσε από δόλο τον άνθρωπο που σκότωσε;

τι είναι ο δόλος; πως ορίζεται ο δόλος;

τι είναι η ψυχική ορμή;  τι είναι αυτό που καθορίζει αν αυτός ο άνθρωπος θα φυλακιστεί για δεκάδες χρόνια ή για 1 μέχρι 5;

το έγκλημα που διαπράττεται εν βρασμώ ψυχής  αντιδιαστέλλεται με το έγκλημα που γίνεται εν ψυχρώ

δηλαδή το προσχεδιασμένο έγκλημα

το έγκλημα που διαπράττεται εν βρασμώ ψυχής είναι αυτό το έγκλημα που διαπράττει ο θύτης για το οποίο δεν είχε χρόνο να σκεφτεί ψύχραιμα ώστε να σκεφτεί τις συνέπειες αυτού του οποίου μπορεί να κάνει ούτως ώστε να αποτρέψει τον εαυτό του από το να προβεί σε πράξεις που ενδεχομένως να επιφέρουν το μοιραίο

δεν θα μπω σε λεπτομέρειες για το τι πιστεύω εγώ προσωπικά για το αν το συγκεκριμένο έγκλημα έγινε ή όχι εν βρασμώ ψυχής

δεν είναι αυτό το σημαντικό και το ουσιαστικό κατά τη γνώμη μου

αφού κατά τη γνώμη η φυλάκιση ανθρώπων και η καταστολή δεν πρόκειται να επιλύσει τίποτα

η φυλάκιση του 24χρονου για όσο χρόνο και να είναι δεν πρόκειται να επιφέρει κανένα αποτέλεσμα παρά μόνο θα δώσει ή δεν θα δώσει ηθική (όπως την αντιλαμβάνονται αυτή ως ηθική) ικανοποίηση στα δύο στρατόπεδα που σχηματίστηκαν πέριξ αυτού του τραγικού γεγονότος

εδώ η άποψη μου σε μια σχετική συζήτηση

http://mana-mia.blogspot.com/2012/06/blog-post_06.html?showComment=1338976688216#c5755327284772854683

το τι εκκόλαψε το αυγό του φιδιού που είναι εδώ και πάρα πολύ καιρό ζωντανό και γυρνάει ανάμεσα μας και δαγκώνει ανελέητα κατά τη γνώμη μου είναι προφανές πλέον και επισημανθεί ήδη από πάρα πολλούς ανθρώπους τόσο πριν το ξέσπασμα του δευτέρου παγκοσμίου πολέμου όσο και μετά και επανανακαλύπτεται συνέχεια μέχρι σήμερα έκτοτε

ο πιο επικίνδυνος άνθρωπος είναι ο φοβισμένος

είναι ο φοβισμένος άνθρωπος ο οποίος έχει ευνουχιστεί πνευματικά και είναι ανίκανος να προβεί σε λογική και κριτική σκέψη για όλα αυτά που συμβαίνουν γύρω του

είναι ο φοβισμένος άνθρωπος που είχε το μαγαζάκι του την δουλίτσα του που τα έφερνε βόλτα κουτσά στραβά και βάζοντας τον σταυρό του έλεγε δόξα τα λεφτά έχουμε θεό

είναι ο λεγόμενος φιλήσυχος φιλειρηνικός πολίτης που έφαγε το παραμύθι και το κατάπιε αμάσητο που του πούλησαν και ακόμη του πουλάνε οι έμποροι της ελπίδας και της ψευτιάς που του πουλάνε οι τυπάκοι με τα κοστουμάκια και τις γραβατούλες τους μέσα στα υπουργεία και από τις οθόνες της τιβι που ελέγχονται από από αυτούς για τους οποίους γίνονται όλα

η σωτηρία της ελλάδας όπως την φαντάζεται ο φιλήσυχος φιλειρηνικός πατριώτης δεν έχει καμιά σχέση με την σωτηρία της ελλάδας όπως την θέλουν αυτοί οι έμποροι της ελπίδας που του πουλούσανε και του πουλάνε ακόμα υπηρετώντας τους εαυτούς τους και τους χορηγούς τους

γίνεται μπροστά στα μάτια μας συνέχεια και συνέχεια και όμως ο λοβοτομημένος φιλήσυχος φιλειρηνικός πολίτης είναι ανίκανος να το δει

δισεκατομύρια δίδονται στις τράπεζες οι εφοπλιστές των δισεκατομυρίων κερδών δεν φορολογούνται και φορολογείται αυτός που έχει μισθό 5000 ευρώ το χρόνο αν έχει

και όμως ο φιλήσυχος φιλειρηνικός πολίτης ακόμα δεν έχει καταλάβει τι γίνεται

======================

Τι πρέπει να γίνει; τι μπορεί να γίνει;

τα πράγματα είναι απίστευτα ρευστά

κανένας λογικός άνθρωπος που έχει μια έστω μικρή  συναίσθηση των όσων συμβαίνουν δεν μπορεί να ισχυριστεί ότι μπορεί να προβλέψει τι θα γίνει

ένα είναι το σίγουρο

ο χρηματοπιστωτικός καπιταλισμός έχει δώσει ό,τι μπορούσε στους δημιουργούς του

έχει ξεμείνει τελείως από καύσιμα και όσα μπαλώματα και να του κάνουν δεν μπορεί να ανανήψει

τα διάφορα γιατροσόφια που επιδιώκουν να επιβάλουν οι αφηνιασμένοι υπηρέτες του εαυτού τους και των αφεντικών τους τοκογλύφων εφοπλιστών και λοιπών παράσιτων διάφοροι μερκελ παπαδήμοι μοντι λαγκάρντ γιούνκερ κλπ κλπ πέφτουν στο κενό και το γνωρίζουν

η ίδια η γερμανία ήδη άρχισε να έχει τα πρώτα συμπτώματα της ασθένειας που ονομάζεται χρηματοπιστωτική φούσκα

το ευρώ που ως εργαλείο έγινε για να πουλάει την πραμάτια της η γερμανία έφτασε στα όρια του

είπαμε, κανένας δεν μπορεί να προβλέψει τι μπορεί να γίνει

τώρα το τι πρέπει να γίνει είναι μια εντελώς διαφορετική κουβέντα

για να απαντηθεί όμως το τι πρέπει να γίνει

πρώτα θα πρέπει να γίνει αντιληπτό το πως έφτασε η κοινωνία στην φτώχεια και την εξαθλίωση

πως έφτασε η κοινωνία να παίρνει καραμπίνες και σκοτώνει τους φτωχοδιαβόλους την ίδια στιγμή που αφήνει άθικτους αυτούς που τους δημιούργησαν

τι πρέπει να γίνει για να καταφέρουμε τι όμως;

μα η απάντηση είναι απλή:  να υπάρχει αξιοπρεπή διαβίωση για τους ανθρώπους, φαγητό στέγη ελευθερία επιλογής

και ας μην ξεχνάει ο φιλήσυχος φιλειρηνικός μαλάκας ότι η όποια ευμάρεια είχε μέχρι πρόσφατα βασίστηκε εξ ολοκλήρου στην φτώχεια και την εξαθλίωση των ανθρώπων που έρχονται ως μετανάστες

ακριβώς όπως και η φτώχεια της ελλάδας που έστειλε ως μετανάστες τους έλληνες στην γερμανία στήριξε και δημιούργησε τον πλούτο αυτής της χώρας

19 Σχόλια

Filed under "δικαιοσύνη", Μετά την λύση...., Παγκόσμιο Σύστημα-Αλήθειες κρυμμένες, αλήθεια, κρίση

19 responses to “Μια κοινωνία στα όρια του κανιβαλισμού και του μίσους, μιας κοινωνίας που ψάχνει λυσσαλέα τον εχθρό της, που ψάχνει να βρει τον αίτιο της εξαθλίωσης και της μιζέρια της ανίκανη να ξύσει την επιφάνεια και να δει πέραν της οθόνης της τιβι αυτά που συμβαίνουν μπροστά στα μάτια της….

  1. ολες οι ξενοφοβικες και ρατσιστικες συμπεριφορες ειναι κατακριτεες και προσβλητικες προς την ανθρωπινη νοηση.
    Στην Ελλαδα υπαρχει ομως μια ουδοπιως διαφορα σε σχεση με τις αυτες συμπεριφορες σε αλλα κρατη
    στην Ελλαδα λογω αδυναμιας του κρατικου μηχανισμου και παλι η εισροη εγινε και γινεται αναξελεκτα . αυτο εχει ως συνεπεια να μην ερχονται ανθρωποι που αναζητουν μια αλλη ζωη αλλα σε τεραστιο ποσοστο εγκληματιες. το ανοιγμα των συνορων με τους Αλβανους εφερε στη χωρα οτι βαρυποινιτη υπηρχε στην Αλβανια .
    ξαφνικα μερη με μηδενικο δεικτη εγκληματικοτητας 1000πλασιασαν το δεικτη !!
    αυτο δεν θα οδηγησει σε ξενοφοβια?
    δεν ειναι λογικο ενας απλος ανθρωπος οταν βλεπει 10πλασιασμο των εγκληματικων ενεργειων στον τοπο του επειδη υπηρξε ενα πσοστο 10% αλλοδαπων σε αυτο?
    με απλα μαθηματικα σημαινει οτι οι οποιοι μεταναστες αυξησαν το εγκλημα κατα 100 φορες και τα νουμερα που σου λεω δεν ειναι τυχαια αλλα επισημα στο μερος που ζουσα!
    ξανατονιζω οτι αυτο δε σημαινει οτι δικαιολογειται ο ρατσισμος ο οποιος αποτελει εμετο.
    αλλα σιγουρα η μεταναστευση πρεπει να ειναι ελεγχομενη απολυτα και να υπαρχει ο θεσμος της απελασης..

    Μου αρέσει!

  2. μονο ετσι θα καλλιεργηθει η αποδοχη ολων των ανθρωπων ανεξαρτητως χρωματος και φυλης!
    σε αυτη την περιοδο που η τραπεζικη φτωχεια πλαναται θα γιγαντωθουν και οι ακραιες αυτες συμπεριφορες

    Μου αρέσει!

  3. osr

    πως γίνεται κάποιος εγκληματίας;

    Μου αρέσει!

  4. Ανώνυμος

    Γεννιέται με κακό χαρακτήρα…

    Μου αρέσει!

  5. αυτου του ειδους οι παραπλανητικες ερωτησεις δε μου λενε κατι.
    οποιος εχει πραγματικη απορια επι τουτου ας κανει διδακτορικο στην ψυχολογια η οποια παντως αναφερει στη βιβλιογραφια οτι ναι καποιοι γεννιουνται με τετοια προδιαθεση αλλα δεν με απασχολει αυτο.
    εγω ανεφερα ενα γεγονος . οταν ανοιξαν τα συνορα ελλαδας – αλβανιας παραλληλα ανοιξαν και οι φυλακες της με σκοπο να ξεμπλεξουν απο αυτους προφανως.
    το θεμα ειναι πως εγιναν κακοποιοι ή πως σε διαστημα 2 μηνων το πολυ αυξηθηκε η εγκληματικοτητα σε πολλες ελληνικες περιοχες κατα 10 φορες?
    αυτο το περναμε στο ντουκου?
    τι θελεις να κανει ο απλος ανθρωπος που απο τη μια στιγμη στην αλλη ενω 30 χρονια αφηνε την πορτα ανοιχτη το βραδυ ξαφνικα του εγιναν δυο διαρρηξεις ενω τα μωρα του κοιμοντουσαν ?
    να πει χαλαλι η ζωη των παιδιων μου ας μελετησω φιλοσοφικα γιατι οσοι ηρθαν στον τοπο μου ειναι εγκληματιες!!!
    εξαλλου νομιζω οτι δεν κατηγορησα αυτους καν.
    ειπα οτι το ελληνικο κρατος λογω ανικανοτητας και διαφθορας δεν εθεσε τη βαση για μια υγιη μεταναστευση προς αυτους. με καθε ελεγχο οπως ακριβως ελεγχεται και ο ελληνας πολιτης
    και αυτο οδηγησε σε ρατσιστικες συμπεριφορες. δεν της επικροτω αλλα τις κατανοω να γινονται απο τον απλο πιθανον αμορφωτο ανθρωπο που κρινει εκ του αποτελεσματος…

    τα υπολοιπα μου ακουγονται σαν κραυγες πιτσιρικα ψευδοαναρχικου που περιμενει το τσεκ του μπαμπα και με βρωμικη φανελα φωναζει ανοιξτε τα συνορα!

    Μου αρέσει!

  6. και κατι σχετικο – ασχετο…
    μια λαικη ρηση αλλης χωρας λεει:
    οποιος δεν τιμωρει το κακο το προσκαλει…
    μεχρι λοιπον να φτασουμε στο ουτοπικο , αναρχικο, πολυποθητο απο ολους ανεξαρτητης ιδεολογικης κατευθυνσεως μοντελο προληψης και παιδειας ωστε να μην υπαρχουν παραβατικες συμπεριφορες.
    Δηλαδη ποτε! οι ορθες και παραδειγματικες ποινες ειναι η μονη λυση που εχει αποδειχθει οτι φερνει αποτελεσμα
    και φυσικα δεν εννοω αυταρχικα καθεστωτα αλλα νομοι ορθοι και παραδειγματικοι που εφαρμοζονται.
    στο εξωτερικο εφτασαν σε μια παιδεια σε καθε μορφη κοινωνικης συναλλαγης με ενα τροπο
    αυστηρες ποινες και πληρης εφαρμογη τους
    δεν πεταει κανεις σκουπιδι στο δρομο, δεν παρκαρει οπου του κατεβει, , σεβεται την ωρα κοινης ησυχιας και πολλα αλλα .γιατι?
    γιατι γεννηθηκε αναρχικος;
    γιατι οταν τα επραξε η ποινη ηταν τετοια που τον απετρεψε. στη συνεχεια επειδη ολοι ακολουθουσαν το ιδιο ειδε με τα ματια του τα οφελη . ειδε δρομους καθαρους..ειδε δρομους που μπορει να κινηθει ελευθερα.. ειδε ωρα ξεκουρασης… ειδε γηπεδα που μπορεις να πας το παιδι σου ειδε ειδε ειδε!! και απεκτησε συνειδηση και παιδεια.
    αυτος ο δρομος ειναι αποδεδειγμενος. περιμενς να μου προτεινετε τον αλλο με αποδειξεις εφαρμογης του

    Μου αρέσει!

  7. osr

    ο απλός άνθρωπος να καταλάβει το εξής απλό:

    όσο υπάρχει φτώχεια και εξαθλίωση στον κόσμο την οποία δημιουργούν οι κυβερνήσεις που στηρίζουν πολέμους για χάριν των τραπεζών τους των βιομηχανιών όπλων κλπ

    ό,τι και να κάνει δεν πρόκειται να σταματήσει την αθρόα έισοδο αυτών των ανθρώπων στην ελλάδα στην κύπρο στην ιταλία στην ισπανία στην μάλτα και παντού όπου βρίσκουν τρόπο να πάνε

    ό,τι και να κάνουν δηλαδή να κτίσουν τείχη να τους βομβαρδίζουν να τους βουλιάζουν τα καράβια τους οι εξαθλιωμένοι αυτοί άνθρωποι θα συνεχίσουν να έρχονται και να πηγαίνουν όπου υπάρχει καλύτερη ελπίδα για ζωή

    και επίσης ο απλός άνθρωπος να καταλάβει ότι το ελληνικό κράτος όπως και όλα τα κράτη υπάρχουν όχι για να υπηρετούν τάχα τον λαό αλλά όπως φάνηκε επανειλημμένως τα τελευταία χρόνια με τελευταίο παράδειγμα την ισπανία τις τράπεζες και τα λοιπά παράσιτα

    μπορείς επίσης να έχεις ψευδαισθήσεις ότι μπορείς να σταματήσεις την ροή νερού

    Μου αρέσει!

  8. osr

    διαφωνώ με αυτό που λες

    «οι ορθες και παραδειγματικες ποινες ειναι η μονη λυση που εχει αποδειχθει οτι φερνει αποτελεσμα»

    πως ακριβώς έχει αποδειχθεί;

    με αυτό συμφωνώ

    «ειδε δρομους καθαρους..ειδε δρομους που μπορει να κινηθει ελευθερα.. ειδε ωρα ξεκουρασης… ειδε γηπεδα που μπορεις να πας το παιδι σου ειδε ειδε ειδε!! και απεκτησε συνειδηση και παιδεια.»

    χωρίς όμως αυτό που λες ότι τάχα θα τα πράξει αυτά γιατί φοβάται την όποια ποινή

    εσύ γιατί δεν ρίχνεις σκουπίδια στον δρόμο;
    γιατί σέβεσαι την ώρα κοινής ησυχίας;
    εσύ γιατί δεν παρκάρεις ΄που σου κατέβει;

    εσύ γιατί δεν τα κάνεις όλα αυτά; δεν τα κάνεις γιατί φοβάσαι την ποινή;

    μίλα πρώτα και κύρια για τον εαυτό σου

    Μου αρέσει!

  9. δεν μπορω να κρινω απο ενα ατομο το συνολο αλλα συλλογικα…ειναι λες και μου ζητας να κρινω την παιδεια των Ουγκαντιανων παιρνοντας ενα ατομο στην τυχη. μπορει να μου βγει φιλοσοφος μπορει ομως να βγει αστεγος! εγω βλεπω την γενικη εικονα και ειναι αυτηπου περιγραφω. αν εχεις διαφορετικη την ακουω!
    οταν στα γηπεδα της Αγγλιας γινοντα οργια και ο Χουλιγκανισμος εγινε αγγλικος χαρακτηρισμος ηρθαν οι ποινες ! ξερεις καλα ποιες ηταν
    σκληροτατες και παραδειγματικες
    ποιο το αποτελεσμα?
    οι παραβατικοι στο κελι και οι φυσιολογικοι ανθρωποι που θελουν να δουν ενα αγωνα με την οικογενεια στο γηπεδο. που ειναι τα κορυφαια γηπεδα σε ατμοσφαιρα και πληροτητα πια? ΕΚΕΙ
    εκει που καποτε ηταν τα χειροτερα
    σου μιλησα λοιπον με αποδειξεις. ακουω τις δικες σου
    που εφαρμοστηκε κατι αλλο
    πως θα αλλαξεις την νοοτροπια του Κυπραιο η Ελλαδιτη αλλιως?
    θελω προταση για αμεσα αποτελεσματα
    παντως απο τοτε που αρχισα να ταξιδευω σε πολιτισμενες χωρες αλλαξα πολλες κακες συνηθειες…

    Μου αρέσει!

  10. osr

    http://en.wikipedia.org/wiki/2011_England_riots
    http://www.guardian.co.uk/uk/london-riots

    http://www.guardian.co.uk/uk/video/2012/jun/07/birmingham-riots-gang-shooting-police-video

    http://www.guardian.co.uk/commentisfree/2012/jun/01/middle-class-recession-financial-crash

    http://www.bbc.co.uk/news/uk-england-london-14450248

    τα γήπεδα είναι ένας απόλυτα ελεγχόμενος χώρος

    η βία απλά μεταφέρθηκε αλλού και φυσικά ο χουλιγκανισμός στην αγγλία δεν εξαλείφθηκε

    Ο χουλιγκανισμός γεννήθηκε και πέθανε στην Αγγλία αλλά ζει ελεύθερος στην Ευρώπη
    http://sports.in.gr/article/?aid=791603

    Ξαναχτύπησαν οι Άγγλοι χούλιγκανς
    http://www.sport-fm.gr/article/59863

    δύο τινά προκύπτουν από τα δύο μέρη λινκς που σου έβαλα

    πρώτον ότι η φτώχεια έφερε την εξέγερση στην αγγλία πέρσι με αφορμή την δολοφονία ενός ανθρώπου από αστυνομικό

    και η πλήρης απόδειξη ότι οι εγγλέζοι απλά έβαλαν τα ακάθαρτα τους κάτω από το χαλί αφού ο χουλιγκανισμός ζει και βασιλεύει εκτός γηπέδων και εκτός αγγλίας

    αν θέλεις πρόταση για άμεσα αποτελέσματα να σε παρακαλέσω να απευθυνθείς σε μάγο

    η πραγματικότητα είναι πολύ σκληρή και ο άνθρωοπς πολύ δύσκολα αλλάζει νοοτροπία και μπορεί να ξεμάθεια αυτά που έμαθε να πιστεύει ως δόγμα

    ένα από τα λίγα που μπορούμε να κάνουμε είναι απλά να επισημάνουμε την αλήθεια όπως ο καθένας την αντιλαμβάνεται φυσικά

    το ότι άλλαξες εσύ πολλές συνήθειας είναι απλά ενδεικτικο΄αυτού που λέω

    οπότε αφού άλλαξες εσύ και δεν χρειάζεσαι απειλή της καταστολής για να κάνεις όσα κάνεις τότε όλοι μπορούν να το κάνουν

    Μου αρέσει!

  11. επειδη εγραφα ενα κατεβατο και κατι εγινε και δεν τα περασε…
    επιγραμματικα:

    αλλαξα οπως ειπα συνηθειες οχι γιατι καλλιεργηθηκα σε μερικους μηνες που κανουν αθροιστικα ολα τα ταξιδια μου αλαλ γιατι ειδα και ανελυσα στο μυαλο μου τοτε που ημουν μικροτερος τα θετικα της εφαρμογης των νομων. αυτο δλδ που υποστηριζω

    λες στην
    Αγγλια ζει ο Χουλιγκανισμος απο τη μια… πεθανε απο την αλλη (πιο κατω)
    οπως και να χει ο Χουλιγκανισμος του τοτε με νεκρους καθε χρονο και μεσα και εξω απο τα γηπεδα μπουρδελο δεν υπαρχει.. παραμενει σε μικροτερο βαθμο εξω.
    τα λοιπα φαινομενα οπως οι αντιδραση του κοσμου στην καταχρηση εξουσιας απο τον μπατσο δεν εχουν καμμια σχεση με αυτο που συζηταμε.

    αυτα τα κρατη οπως και να χει πετυχαν σε θεματα , καθαριοτητας , οδηγικης συμπεριφορας, οικολογικης συνειδησης πολλα με διαφορα απο εμας. ΠΩΣ?
    εγω εστιασα στο οτι εφαρμοζονται οι νομοι καθαρα αξιοκρατικα και παραδειγματικα. εσυ?

    στην κυπρο στο πρωταθλημα το εθνικο γινεται μπαχαλο καθε αγωνιστικη.
    ξυλο , πετρες , καταστροφες δημοσιας και ιδιωτικης περιουσιας απο ατομα χαμηλης νοημοσυνης που δεν βρισκουν νοημα στη ζωη τους…
    οταν παιζουν οι ομαδες μα ς Ευρωπη αρνια. ΟΛΟΙ!
    αν πεταξεις μπουκαλι στο γηπεδο σε δερνουν οι ιδιοι…
    γτ????
    Γιατι οπως ΟΛΟΙ και απο ΟΛΕ΅τις πλευρες παραδεχονται η ουεφα δεν παιζει και εχει νομους αυστηρους και πληρως εφαρμοσιμους!!! και ετσι χαιρεται ο κοσμος μπαλα και οι ιδιοι που τα σπανεπιο πολυ

    αναμενω…

    Μου αρέσει!

  12. osr

    θέλεις λες την εφαρμογή των νόμων

    και ξεχνάς προφανώς αυτό που συζητάγαμε στο άλλο κείμενο μου που αφορούσε το νόμο που ποινικοποιεί την τοκογλυφία αλλά εξαιρεί τις τράπεζες από αυτό

    ο νόμος είναι ένα μάτσο λέξεις τυπωμένες στο χαρτί από ανθρώπους βαλτούς εκεί από συγκεκριμένα συμφέροντα συνήθως

    το μνημόνιο στην ελλάδα πέρασε με νόμο
    επίσης με διάταγμα πέρασε η χρηματοδότηση των τοκογλύφων τραπεζιτών με δημόσιο χρήμα τόσο σε ελλάδα όσο και κύπρο αλλά και στην ισπανία και στην πορτογαλλία κλπ

    και επαναλαμβάνω

    εσύ γιατί δεν ρίχνεις σκουπίδια στον δρόμο;
    γιατί σέβεσαι την ώρα κοινής ησυχίας;
    εσύ γιατί δεν παρκάρεις ΄που σου κατέβει;

    εσύ γιατί δεν τα κάνεις όλα αυτά; δεν τα κάνεις γιατί φοβάσαι την ποινή»

    οπότε εγώ δεν εστιάζω στους νόμους που τάχα θα εφαρμόζονται αξιοκρατικά και παραδειγματικά αλλά στην κριτική σκέψη των ανθρώπων να μπορούν οι ίδιοι να διακρίνουν το καλύτερο για αυτούς χωρίς εξαναγκασμούς και φόβο

    αναφέρεσαι στο ποδόσφαιρο και ξεχνάς ότι αυτό το πράγμα είναι το σημερινό όπιο των λαών και ο πλήρης αποπροσανατολισμός των ανθρώπων από τα αληθινά του προβλήματα

    η βιομηχανία του ποδοσφαίρου του στοιχήματος ανέρχεται σε χιλιάδες δις και αυτοί που τα κονομάνε θα κάνουν ό,τι μπορούν για να συνεχίσει αυτό

    ο χουλιγκανισμός δεν πρόκειται να σταματήσει και δεν εννοώ μέσα στο γήπεδο

    στον αποστειρωμένο χώρο των γηπέδων με τον μεγάλο αδελφό να παρακολουθεί τα πάντα είναι εύκολο να έχει τους μισθωτούς σκλάβους αρνάκια

    η αιτία όμως του χουλιγκανισμού που είναι αποκλειστικά και μόνο οι κοινωνικές συνθήκες που δημιουργούν την βία δηλαδή η φτώχεια το άγχος της αβεβαιότητας ο εθνικισμός που καλλιεργείται μέσω αυτού του ιδιόμορφου πολέμου ο οπαδισμός που καλλιεργείται από τις κερδοσκοπικές εταιρείες για να έχουν του ςπροσωπικούς τους στρατούς

    και φυσικά για πολιτικούς λόγους όπως γίνεται κυρίως στην κύπρο με τους αποελιστες τους ακροδεξιούς και τους ομονοιάτες τους «κομουνιστες» και τα @@ μου κουνιούνται

    πάντως για να εξηγούμαστε ξεκάθαρα
    ο πρώτος που παλεύει και μέσα από τους νόμους για την υπεράσπιση ανθρωπίνων δικαιωμάτων των ανθρώπων και επικροτεί την χρήση αυτών που κερδίθηκαν με αγώνες και αίμα είμαι εγώ προσωπικά και εννοείται ότι δεν θα χαρίσω τίποτα σε κανένα εξουσιαστόσκυλλο

    άλλο όμως αυτό και άλλο η επιβολή των «καλών» τρόπων ή συμπεριφορών τάχα με νόμους

    Μου αρέσει!

  13. νομιζω οτι δεν υποστηριξα οτι η παιδεια και οι καλοι τροποι καλλιεργουνται μονο με τους νομους.
    ανεφερα συγκεκριμενα μαζι με αλλα που χρηζουν μακροχρονιας εφαρμογης, οπως αναπτυξη κουλτουρας μεσω παιδειας ,κτλ ενας τροπος που αποδιδει οχι γιατι απλα επιβαλλει( τοτε δεν θα τον ανεφερα καν)
    αλλα γιατι εστω και αναγκαστικα στην αρχη επιβαλλει αλλα μετα καθιερωνει στη συνειδηση τα οφελη αυτου του εξαναγκασμου και τα καθιερωνει χωρις να υπαρχει πια ο μπαμπουλας του νομου .

    το οτι το γηπεδο ειναι το σημερινο οποιο του λαου δεν αναιρει την ουσια που κατεθεσα. ο ιδιος ανθρωπος εκει που υπαρχει αναρχια τα σπαει ολα και εκει που υπαρχουν κανονες ειναι κυριος χωρις να καταπιεζεται ! χαιρεται και το τι ζει εκεινη τη στιγμη! στο εξωτερικο η στην ουεφα δεν ειναι βιομηχανια δις? απλα εκει δεν το αφηνουν στο ελεος του θεου και του καθε παραγοντα τραμπουκου να δημιουργησει στρατους

    το οτι στην Κυπρο υπαρχουν ακομα πολλα κενα και παρεκκλισεις δε σημαινει οτι δεν πρεπει να υπακουμε. πρεπει να υπακουμε και να μαχομαστε στην διορθωση των παρεκκλισεων

    απο τη μια ομως λες ειναι οι νομοι ειναι ενα χαρτι (κωλοχαρτο θα θελες να πεις) τυπωμενοι συμφεροντολογικα κατι που δεν διαφωνω τελειως απο την αλλη λες οτι μεσα απο αυτους θα μαχεσαι για τα ανθρωπινα δικαιωματα (κατι που ειναι προς τιμην σου) αλλα ειναι και σχημα οξυμωρο

    περιμενω να μου πεις πως θα ελθει η επιθυμητη κατασταση αν οχι οπως προτεινω εγω. εναντια σε οτι λεω στεκεσαι και τεκμηριωμενα καποιες φορες. αντιπροταση?
    πες μου τι μπορουσε να γινει οχι ουτοπικα ωστε να επιτευχθει

    Μου αρέσει!

  14. Ανώνυμος

    Aν οι άνθρωποι μπορούν ζουν με σεβασμό προς τους άλλους, μόνο χάριν των ποινών, υπάρχει ένα θεμελιώδες πρόβλημα: Τι υποχρεώνει αυτούς που καλούνται να επιβάλουν τον νόμο, να εργάζονται προς αυτή την κατεύθυνση, να εκτελούν σωστά το καθήκον τους;

    Διότι δεν μπορείς να λες να υπάρχουν ποινές, λες και οι ποινές θα επιβληθούν από μόνες τους. Από την στιγμή που όλα στο τέλος της ημέρας καταλήγουν στην ανθρώπινη συμπεριφορά, αν οι άνθρωποι είναι γενικά διεφθαρμένοι, τότε τίποτα δεν σώζει την κατάσταση. Σε μια σάπια κοινωνία, αν ένα μέρος της σαπίλας τεθεί επικεφαλής, δεν εμφανίζεται κοινωνική δικαιοσύνη.

    Δεν πιστεύω ότι μπορεί να προκύψει μια ιδανική κοινωνία χωρίς έγκλημα, επειδή τάχα όλοι θα είναι ικανοποιημένοι, αλλά όσο ουτοπικό είναι αυτό, άλλο τόσο ουτοπικό είναι ότι οι οποιεσδήποτε νομικές ρυθμίσεις ή η παράδοση του μονοπωλίου βίας σε μια κρατική υπηρεσία θα πετύχει κάτι ανάλογο.

    Αν θέλουμε μια καλύτερη κοινωνία, δεν μπορούμε να εναποθέτουμε τις ελπίδες μας σε αυστηρότερες ποινές. Μόνο σε μια καλύτερη οργάνωση της κοινωνικής δομής. Αλλά ορισμένα προβλήματα, όπως το μεταναστευτικό, μπορούν να βρουν λύση μόνο σε πλανητικό επίπεδο, και όχι σε εθνικό. Δεν λέω ότι ένα κράτος δεν πρέπει να λάβει ορισμένα μέτρα, από την στιγμή που η κατάσταση είναι αυτή που είναι, αλλά όπως λέει και ο OSR, είναι αδύνατον να εμποδίσεις την ροή των μεταναστών. Άλλωστε με ποια κονδύλια; Και πόσο βίαιο πρέπει να γίνει το κράτος για να φέρει αποτέλεσμα;

    Αν το ξεπέρασμα τον συνόρων είναι ουτοπικό, τότε ουτοπική είναι και η πεποίθηση ότι μπορούν να λυθούν τα προβλήματα που δημιουργούνται από την ύπαρξή τους. Η κοινωνία, είτε το θέλουμε είτε όχι, είναι ήδη παγκόσμια, και ότι συμβαίνει μέσα στα πλαίσια ενός κράτους, επιρρεάζει και τα υπόλοιπα. Η οικονομία, η οικολογία, οι επάρκεια των φυσικών πόρων, η ενέργεια, οι επιδημείες, η φτώχεια, και φυσικά το μεταναστευτικό, δεν είναι προβλήματα ενός κράτους, είναι προβλήματα της ανθρωπότητας. Αντί να υπάρχει μια συνολική διαχείρηση του πλανήτη, η ανθρωπότητα είναι χωρισμένη σε κοινωνίες που η κάθε μια προσπαθεί να λύσει μόνο τα δικά της προβλήματα. Αλλά τα κοινά προβλήματα δεν μπορούν να λυθούν μονομερώς, πως να το κάνουμε δηλαδή;

    Μου αρέσει!

  15. osr

    καταρχήν φίλε μου νάσο εσύ δεν προτείνεις απολύτως τίποτα
    απλά λες να εφαρμστούν ιο νόμοι και οι κανόνες γενικά και αόριστα

    το θέμα είναι πως διεκδικείς ποιους νόμους που θα λένε τι;

    και εδώ έγκειται σε αυτό που μου καταλογίζεις ότι ειναι τάχα οξύμωρο αυτό που λέω
    δηλαδή ότι θα μάχομαι για τα ανθρώπινα δικαιώματα μέσα από αυτούς τους νόμους που κερδίθηκαν μετά από αγώνες και αίμα από τους ανθρώπους και οι οποίοι εξυπηρετούν όντως τα συμφέροντα των απλών ανθρώπών και όχι των τοκογλύφων και άλλων παρασίτων

    συνέχεια μου γράφεις τι προτείνω εγώ για το πως θα έλθει η επιθυμητή κατάσταση λες και έχε κάποιος την μαγική συνταγή για να επέλθει το οτιδήποτε

    δεν υπάρχει μαγική συνταγή αλλά υπάρχει η πραγματικότητα και βάσει αυτής πορευόμαστε και προσαρμόζουμε πολλές φορές την τακτική μου

    όπως για την ελλάδα λόγου χάρη που θεωρώ ότι η ψήφος σε αυτές τις εκλογικές διαδικασίες κατά τη γνώμη μου επιβάλλεται ως μέσο τακτικής και διεκδίκησης και όχι επειδή έχω την ψευδαίσθηση ότι τα πράγματα μπορούν να αλλάξουν ριζικά μέσω των εκλογών

    είναι το μέσο για να περιέλθουμε σε καλύτερη θέση περαιτέρω διεκδικήσεων για τα συμφέροντα των αθρώπων και όχι των τοκογλύφων και λοιπών παρασίτων

    οπότε σου αντιστρέφω το ερώτημα που εγώ το απάντησα πολλές φορε΄ς
    πες μου εσύ τι εισηγείσαι να γι΄νει πρακτικά τώρα σήμερα ή ακόμα και αύριο και σου υπόσχομαι να το κάνουμε μαζί αν γίνεται

    αναμένω

    Μου αρέσει!

  16. ανωνυμε συμφωνα σε ολα οσα ειπες. μια μικρη ενσταση εχω. εγω εδωσα με παραδειγματα το τι θετικα επιφερει η εφαρμογη των νομων. και επειδη ειστε δυσπιστοι ανεφερα την εφαρμογη κατα γραμμα που γινεται στα βορεια ευρωπαικα κρατη . αποτελεσμα ανωτερο επιπεδο και ποιοτητα ζωης , κουλτουρα και κοινωνικη συνειδηση που καλλιεργηθηκε σε βαθος χρονου με ενα χαρακτηριστικο. εφαρμογη νομων
    ποτε μιλησα για σκληροτερους νομους??
    ποτε
    ειπα το πρακτεο σε αλλα κρατη αρα εχω δωσει την εισηγηση μου νομιζω.
    δλδ οσρ σε αυτα τα κρατη ποιου νομος εφαρμοζουν? των τοκογλυφων ? των ανθρωπινων δικαιωματων? δεν κατανοω τον διαχωρισμο οταν υπαρχει προηγουμενο που απεδωσε

    εσυ προτεινες λες και εγω οχι?
    εγω εδωσα προηγουμενο και ζητω αντιγραφη του. εσυ?
    οτι δεν υπαρχει μαγικη συνταγη και οτι αναλογα με τις περιστασεις… ….. κτλ…
    εγω ειμαι αοριστος?
    και δεν μιλω για συστημικη αλλαγη οπως αναφερεις για τις εκλογες. το θεμα μας ειναι η κανιβαλιστικη κοινωνια και ο ρατσισμος που αναπτυσσεται
    εκει απαντησα

    Μου αρέσει!

  17. osr

    ναι δεν καταλαβαίνω τι προτείνεις

    τι προτείνεις δηλαδή; εφαρμογή των νόμων;

    σε ένα διεφθαρμένο κράτος και κοινωνία όπως την κύπρο πχ που όλα μαγειρεύονται για χάριν των παρασίτων και που όλοι οι νόμοι που εξυπηρετούν τον απλό άνθρωπο απλά δεν εφαρμόζονται όπως έχω εξιστορήσει πάρα πολλές φορές με συγκεκριμένα κείμενα μου για πραγματικές περιπτώσεις και εδώ

    σου το είπε πολύ ωραία ο φίλος ανώνυμος αλλά κάνεις πως δεν καταλαβαίνεις αν και λες ότι συμφωνείς

    » Από την στιγμή που όλα στο τέλος της ημέρας καταλήγουν στην ανθρώπινη συμπεριφορά, αν οι άνθρωποι είναι γενικά διεφθαρμένοι, τότε τίποτα δεν σώζει την κατάσταση. Σε μια σάπια κοινωνία, αν ένα μέρος της σαπίλας τεθεί επικεφαλής, δεν εμφανίζεται κοινωνική δικαιοσύνη.»

    αυτό είναι που είναι απαραίτητη εκ των ων ουκ άνευ προυπόθεση δηλαδή που χωρίς αυτήν δεν μπορεί να υπάρξει και γιαυτήν παλεύω εγώ προσωπικά που γνωρίζω από πολύ πρώτο χέρι πως (ΔΕΝ) εφαρμόζονται οι νόμοι και τα ανθρώπινα δικαιώματα

    εσύ τι ακριβώς προτείνεις;

    τάχα να μιμηθούμε ένα καλύτερο σύστημα με καλύτερο προηγούμενο όπως στις σκανδιναυικές χώρες;

    οι ίδιες οδηγίες της ΕΕ που αφορούν ανθρώπινα δικαιώματα των πολιτών των μεταναστών κλπ ισχύουν και σε αυτές τις χώρες όπως στην κύπρο

    υπάρχει μια ειδοποιός διαφορά που κάνεις ότι δεν την καταλαβαίνεις

    διαφορά στην ποιότητα των ανθρώπων στον ένα τόπο από τον άλλο

    και η ποιότητα του ανθρώπου καθορίζεται από τις συνθήκες που ζει

    και από το πόσο διεκδικεί αυτός ο άνθρωπος καλύτερες συνθήκες ώστε και περισσότεροι άνθρωποι να έχουν αξιοπρεπή διαβίωση και αλληλεγγύη για τον συνάνθρωπο του

    δεν υπάρχουν μαγικές λύσεις

    Μου αρέσει!

  18. δεν κανω οτι δεν καταλαβαινω οσρ, δεν ειμαι κομματικος και δεν εχω καμμια διαθεση να παιξω τετοια παιχνιδια…
    καταλαβα μια χαρα τι ειπε ο ανωνυμος για αυτο και συμφωνησα. πως μου λες οτι κανω οτι δεν καταλαβαινω και λεω οτι συμφωνω.?

    στα λεγομενα σου υπαρχουν δυο οπτικες: αυτη της μη υπαρξης σωστων αλλα νομων που εξυπηρετουν τη σαπιλα και της αλλη οτι υπαρχουν νομοι αλλα δεν εφαρμοζονται.
    εσυ παλευοντας για την κοινωνικη δικαιοσυνη φανταζομαι σαν δικηγορος παλευεις με ενα οπλο και μονο!
    να εφαρμοσεις στη σωστη μορφη τους τους νομους!
    εχει και αλλο τροπο που παλευεις?
    τι αλλο κανεις δλδ τον αμερικανο σουπερηρωα?
    επομενως αυτο το δρομο αναφερω και εγω και δε το δεχεσαι

    κ δεν μιλαω για ζητηματα εξειδικευμενα. μιλω για βασικους νομους που υπαρχουν και ειναι ορθοτατοι αλλα δεν εφαρμοζονται. δλδ αν εφαρμοστουν κατα γραμμα οι νομοι του οδηγικου κωδικα πως θα μπορουσαν να εξυπηρετησουν τη διαφθορα??

    με βαση την ιδιοτητα σου ως δικηγορο και ως εφαρμοστη του νομου δεν κατανοω ειλικρινα με ποιο οπλο παλευεις αν οχι αυτον της σωστης εφαρμογης των νομων κατα γραμμα!

    επομενως νομιζω οτι η αντιρρηση σου ειναι στο πως θα κατορθωσουμε να κανουμε το συστημα να τους εφαρμοσει και οχι η ιδεολογικη σου αντιθεση κατα των νομων!

    εκει θα συμφωνησω .ποτε εξαλλου δε μιλησα για μαγικες λυσεις αλλα για ενα επιθυμητο μοντελο που υπαρχει σε αλλα κρατη.

    Μου αρέσει!

  19. osr

    το θέμα δεν είναι τι κάνω εγώ οπότε μην πικάρεσαι φίλε νάσο

    έτσι κι αλλοιώς έχω μάθει ότι το πιο δύσκολο πράγμα είναι να ξεμάθει κάποιος αυτά πυο έμαθε να πιστεύει

    ας πούμε για την υπόθεση του κακουργιοδικείου που αθώωσε τους 10 βασανιστές αστυνομικούς ενώ είχε ενώπιον του επαρκέστατη μαρτυρία για αυτό

    εδώ το σχετικό ξεμπρόστιασμα

    ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟΦΑΣΗΣ- Η ΜΑΡΤΥΡΙΑ ΠΕΡΑΝ ΤΟΥ ΒΙΝΤΕΟ
    https://osr55.wordpress.com/2009/03/24/

    αυτός όμως δεν φτάνει φυσικά και εννοείται ότι αν δεν υπήρχε αυτό

    Σάββατο 11/4/09 ώρα 4 Μώλος Λεμεσού Πολιτιστική Αντί-Δραση στο “Νόμο-ιστό αράχνης” ΞΥΠΝΗΣΤΕ

    https://osr55.wordpress.com/2009/04/07/

    Η Alert είμαστε όλοι μας! ΕΛΑΤΕ στις συνελεύσεις στις πορείες στις εκδηλώσεις ΕΛΑΤΕ! Tα λόγια στα blogs δεν φτάνουν

    https://osr55.wordpress.com/2009/04/18/

    Μικρό ιστορικό από τη γέννηση της Alert και των κινήσεων πολιτών παγκύπρια

    https://osr55.wordpress.com/2009/04/14/

    τότε είναι σίγουρο ότι θα είχαμε συνέχεια και συνέχεια αυτό

    Ακόμα ένα «αβάσιμο» παράπονο-φωτογραφίες, ιατροδικαστική έκθεση, επιστολές, καταθέσεις, έκθεση επιτρόπου διοικήσεως

    https://osr55.wordpress.com/2009/05/30/

    αυτά όλα είναι δεδομένο ότι θα γίνονται εκτός και αν υπάρχει αντίδραση πρακτική ώστε να τους δώσεις να καταλάβουν και των δικαστών και των νομοθετών ότι δεν μασάμε με τις αυθαιρεσίες τους

    Περί δικαίου, νόμων, δικαστών, ΕΔΑΔ ΔΕΚ καρότου μαστίγιου…. ποιος εν τέλει ο εχθρός

    https://osr55.wordpress.com/2010/03/07

    και ο μόνος λόγος που το ανώτατο καταδίκασε τους μπάτσους οπυ αθωωθήκαν ήταν γιατί υπήρξε όλη αυτή η αγανάκτηση η έμπρακτη

    Η απόφαση του Ανωτάτου Δικαστηρίου για τους βασανιστές αστυνομικούς

    https://osr55.wordpress.com/2010/03/29/

    και ας μην ξεχνάμε ποτέ οπως σου επεσήμενα πάρα πολλές φορές ότι

    Όλα αυτά που ονομάζονται δικαιώματα για αξιοπρεπή διαβίωση μέσα στην κόλαση του καπιταλισμού ΚΕΡΔΗΘΗΚΑΝ ΜΕ ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΑΙΜΑ-τίποτα δεν χαρίστηκε-Citigroup στην υγειά των κορόιδων

    https://osr55.wordpress.com/2010/04/20/

    δες και εδώ πχ

    The american Law and Order….. oh yeahhhhh γκοτ σειβ δε μπανκς

    https://osr55.wordpress.com/2010/05/25/

    και εδώ

    Boycott…… Martin Luther King!!! ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΧΑΡΙΖΕΤΑΙ!!! ΟΛΑ ΚΕΡΔΙΖΟΝΤΑΙ ΟΤΑΝ ΤΑ ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΑ ΘΕΛΟΥΜΕ ΑΛΗΘΙΝΑ

    https://osr55.wordpress.com/2010/06/25/

    γιαυτό ένα από τα βασικότατα μας όπλα είναι η απεργία πχ

    Video Απεργία στα café la mode- MMεξαπάτησης χέρι χέρι με την εργοδοσία- Εργαζόμενοι σύρονται με την εργοδοσία σε «διαμαρτυρία» !!! https://osr55.wordpress.com/2009/10/29/

    VIDEO Απεργία στα café la mode Παρέμβαση στην Μακαρίου 15η μέρα απεργίας 28/10/09 https://osr55.wordpress.com/2009/10/29/

    Video Συνέντευξη απεργών των café la mode στο blog 13η μέρα απεργίας ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ https://osr55.wordpress.com/2009/10/27/

    και η γνώση του πως λειτουργούν τα πράγματα ώστε να τα αλλάξουμε προς όφελος μας

    Προβολή ντοκυμαντέρ Money as debt Σάββατο 21 Νοεμβρίου ώρα 7 υπαίθριο χώρο Φανερωμένης παλιά Λευκωσία https://osr55.wordpress.com/2009/11/16

    reload- Η συνειδητοποίηση της άγνοιας μας, το βασικό εφόδιο για να μάθουμε…ο πλατωνικός μύθος του σπηλαίου και η αόρατη σκλαβιά μας….συνεχής αμφισβήτης κάθε μορφής εξουσίας η μόνη διέξοδος- video

    https://osr55.wordpress.com/2011/11/25/

    Σήμερα Παρασκευή 9 Δεκεμβρίου 2011 Προβολή ντοκυμαντέρ “Debtocracy” παλιά Λευκωσία στο στέκι του Ιπποκράτη στην λαική γειτονιά

    https://osr55.wordpress.com/2011/12/09/

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε