Ας δούμε τα δεδομένα μέχρι στιγμής..κωλοτούμπα κουβέλη που την πήρε πίσω ελέω αυτοκτονικού πολιτικού φόβου…διαφαινόμενη κωλοτούμπα συριζαίων που νομίζουν ότι έγιναν πολιτικοί ογκόλιθοι και μπορούν να κοροιδεύουν τον κόσμο…κκεδες στον μικρόκοσμο τους πολιτικοί νάνοι…..ώρα για το επόμενο βήμα από τον κόσμο να βγει έξω να αυτοοργανωθεί και να μην περιμένει τίποτα από πάνω παρά από τα κάτω να διεκδικήσει αυτά που θέλει και ως μήνυμα σε όλους

Ας δούμε τα δεδομένα όπως έχουν διαμορφωθεί μέχρι στιγμής

Διαφάνηκε μια τεραστίων διαστάσεων κωλοτούμπα από τον άχρωμο άοσμο ανούσιο κουβέλη

το βλήμα ο ψαριανός άρχισε να επικαλείται και τον ντανιελ κον μπετιντ ότι συμβουλεύει να γίνει κυβέρνηση γρήγορα γιατί τα πράγματα ειναι πολύ άσχημα και επίσης ως μας ενημέρωσε ο ευρωΠέος ψαριανός ως ιντελετκουελ που έχει άμεση σχέση με τας βρυξέλας τους παρισίους και τα λονδίνα φαίνεται ότι τα πράγματα είναι πολύ άσχημα και ότι αν δεν σχηματιστεί άμεσα κυβέρνηση φαίνεται ότι  ο σχηματισμός του μετεωριτή που θα πλήξει την γη θα ενεργοποιηθεί και θα καταστρέψει τον πλανήτη καθώς επίσης και σμήνος ακρίδων κατευθύνεται αυτή την ώρα προς την ευρώπη εκτός και αν σχηματιστεί ελληνική κυβέρνηση που θα την αναχαιτίσει

οι πασόκοι ειδικά είναι σε παράκρουση καθώς αντιλαμβάνονται ότι χάνουν τα πάντα αφού στις επόμενες εκλογές θα πάρουν τελεσίδικα τον πούλο και τα @@ του ελληνικού λαού που θα τους στείλει μια και έξω στον θκιάολο

χτες αναθάρησαν και άρχισαν τα αλαζονικά τους και πάλι ξεχνώντας προς στιγμήν ότι οι μέρες δόξας έχουν τελειώσει ανεπιστρεπτί!

ο κουβέλης τα μάζεψε τελικά γιατί προφανώς κατάλαβε ότι το να γίνει καρατζαφέρης στην θέση του καρατζαφέρη απλά για να σωθούν οι πασοκονουδουες θα σήμαινε την πολιτική του αυτοκτονία και του κωλοκόμματος του

κατά πως φαίνεται οι εκλογές τον Ιούνιο είναι αναπόφευκτες

σήμερα έσκασε και μια δημοσκόπηση που φέρνει τον συριζα πρώτο κόμμα μέχρι και με 27%

τι ακριβώς είναι ο συριζα;

γιατί κάποιος πρέπει να χαίρεται που συμβαίνουν αυτές οι ιστορικές εξελίξεις;

πρώτον: ο κόσμος επιτέλους αντιλαμβανόμενος και βλέποντας καθαρά πλέον μετά και από όλη αυτή την εξαθλίωση στην οποία τον έχουν καταδικάσει ιδίως τα τελευταία δύο χρόνια διέλυσε τους γνήσιους εκπρόσωπους της πλουτοκρατίας που με πραξικοπημα κατά κατάφωρη παραβίαση του συντάγματος επέβαλαν έναν τραπεζίτη μαριονέτα για πρωθυπουργό ώστε απλά ο σοιμπλε η μέρκελ το δντ και η παρέα των τοκογλύφων να περνάνε χωρίς καμιά λαική νομιμοποίηση αυτα που ήθελαν

δεύτερον: ο σύριζα είναι ένα συνοθύλευμα προς αριστερά μεριά απόψεων που τα παίζει τα παιχνιδάκια του και αυτός αφού στελέχη του άρχισαν και αυτά τις κωλοτούμπες που ενώ αρχικά ο τσίπρας μίλησε για καταγγελία του μνημονίου τώρα μας τα ψιλογυρνάνε κλπ

δεν είναι αυτή η ουσία όμως που με απασχολεί προσωπικά αφού εξυπακούεται ότι ο σύριζα είναι άλλο ένα αστικοδημοκρατικούλικο κόμμα που δεν θα ψήφιζα αν είχα την δυνατότητα αλλά ως είχα γράψει θα ψήφιζα αποκλειστικά για σκοπούς τακτικής ή ανταρσυα ή κκε

επίσης όπως είχα γράψει θεωρούσα και θεωρώ ότι λόγω της ιστορικής συγκυρίας με πρώτο στόχο την καταβαράρθωση του πασοκονουδουκου κατεστημένου θα πρέπει ως τακτική να χρησιμοποιηθούν οι εκλογές ώστε ο κόσμος να καταλάβει και να πιστέψει ότι το παιχνίδι δεν είναι και τόσο στημένο όσο θα ήθελαν

αυτό έγινε σε μεγάλο βαθμό αφού πλέον οι τοκογλύφοι που είδαν τις εξελίξεις και τον κόσμο να μην μασάει από απειλές του στυλ ότι το μνημόνιο και όσα συμφωνήθηκαν δεν αλλάζουν και ότι ότιδήποτε άλλο θα σημαινε καταστροφή και άλλες μαλακίες

τώρα λένε ότι οκ ρε παιδιά να το δούμε λίγο το θέμα ίσως να πρέπει να το τροποποιησουμε κλπ

οπότε ο κόσμος καταλαβαίνει ακόμα πιο ξεκάθαρα πόσο βαθιά και τεράστια είναι η κοροιδία και ότι αν πιεστούν αυτοί οι μαλακισμένοι εννοείται ότι προσαρμόζονται και υποχωρούν

και επανερχόμαστε  στον συριζα

στελέχη του ήδη άρχισαν τις κωλοτούμπες και να λένε κάπως πιο διαφορετικά τα πράγματα από ότι λέγανε και προηγουμένως

οι αφιονισμένοι απολιθωματικοί κκεδες φυσικά αυτό το αναπαράγουν για μικροκομματικούς λόγους αφού θεωρώ ότι στις επόμενες εκλογές τα ποσοστά του κκε έστω και αν είναι η πασκόσμια σταθερά του cern στο 8και κάτι τοις εκατό θα έχουν πτώση

τα στελέχη του μάλλον ούτε οι ίδιοι καταλαβαίνουν τι λένε και τι προοπτική θεωρούν ότι τάχα δίνουν στον εξαθλιωμένο λαό

το κκε με τις εμμονές του απλά θα μειώσει κι άλλο την επιρροή του στην κοινωνία

και επιστροφή στον συριζα και στα στελέχη του και τις κωλοτούμπες

εν ολλίγοις στα @@ μας ο συριζα και τα στελέχη του

ο συριζα είναι εκεί που είναι γιατί είναι αποκλειστικά και μόνο το μόνο κόμμα που έδινε μια κάποια προοπτική στον λαό χωρίς τις απολυτότητες του κκε που δεν του πρόσφερε καμμιά προοπτική παρά μόνο του έλεγε ότι κάποτε στο μέλλον και όταν ο καιρός γαρ εγγύς θα γίνει μια αναίμακτη σοσιαλιστική επανάσταση μετά την ταξική συνείδηση που θα γίνει προφανώς με download η οποία θα φέρει την λαική εξουσία και άλλα όμορφα και ωραία χωρίς όμως να έχει βγάλει ακόμα τον κόσμο στους δρόμους και χωρίς το ίδιο να κάνει πράξη αυτά που λέει ότι πιστεύει δηλαδή να δώσει την δύναμη στον ίδιο τον λαό του να αποφασίσει τι θέλει

η ηγεσία του κκε προφανώς είναι παντελώς αποκομμένη από τον κόσμο που λέει ότι εκπροσωπεί

ο συριζα ούτε καν αυτό λέει παρά μόνο τώρα μας προέκυψαν νεες στελεχάρες που όπως είπα κια προηγουμένως υπακούωντας στα καραγκιοζιλίκια που ονομάζουν πολιτική άρχισαν τις κωλοτούμπες

λοιπόν μαλάκα ψηφοφόρε!!!! το μαλάκα με την καλή έννοια ε 😉

λοιπόν μαλάκα μου!!

αποφάσισε τι θέλεις εσύ

πάλι θα περιμένεις από κάποιους άλλους να σε σώσουν ρε μαλάκα;

πάλι θα περιμένεις ηγέτες και ηγετίσκους να σε καθοδηγήσουν τάχα;

τι νομίζεις ότι θα γίνει όταν ο δραγασάκης πάρει την θέση του σκανδαλίδη και γίνουν αλλαξοκωλιές που θα τους διαφθείρουν φυσικά

όσο το παιχνίδι αφεθεί να το καθορίζουν οι λογής λογής πολιτικάντηδες που μας προέκυψαν αποκλειστικά και μόνο λόγω της ιστορικής συγκυρίας και όχι γιατί τάχα έχουν πείσει ως και γαμώ τους θεωρητικά και πολιτικά καταρτισμένους

χωρίς να νοιώθουν την πίεση των απλών ανθρώπων από κάτω τους τότε παίδες

game over

αν και αυτή την φορά οι άνθρωποι δεν αντιδράσουν συλλογικά δεν αυτοοργανωθούν δεν φωνάξουν στους ζαλισμένους από το μεθύσι της συγκυριακής εκλογικής τους νίκης συριζαίους και λοιπούς και να τους ταρακουνήσουν φωνάζοντας τους πεντακάθαρα ότι ρε μαλάκες δεν πρόκειται να ανεχτώ ένα νέο 81 και έναν νέο αντρέα μαλάκα που πουλούσε ανέξοδα συνθήματα και φούμαρα στον λαό

τότε ειλικρινά τα πράγματα θα είναι ακόμα πιο δύσκολα από πριν

γιατί θα είναι θέμα χρόνου να μεταλλαχτεί αυτό που ονομάζεται συριζα όχι σε νέο πασοκ αλλά σε συριζα ως αστικοδημοκρατικούλικο κόμμα εμποτισμένο και αυτό με την αυθαιρεσία της εξουσίας

ο κόσμος ηλίθιοι κκεδες δεν ψήφισε συριζα γιατί πιστεύει ότι θα του λύσει όλα τα προβλήματα αλλά σαν μια δύναμη προοπτικής

εσείς ρε ηλίθιοι κκεδες δεν του δίνετε καμιά απολύτως προοπτική

το καταλαβαίνετε αυτό ή θέλετε να σας κάνει και κακά τα χρυσαύγουλα που ανέβηκαν ακριβώς γιατί ελλείπει παντελώς ο πολιτικός λόγος ουσίας και προοπτικής

ο κόσμος κατά τη γνώμη πρέπει να φτύσει ηγέτες και μανδαρίνους και δελφίνους και φαλαινους και τα ρέστα

όσο περιμένει από τα πάνω την αλλαγή τίποτα δεν πρόκειται να αλλάξει

η αλλαγή θα προκύψει από τα κάτω και μόνο

τουλάχιστον ως μέσο τακτικής και εκφοβισμού του αλεξάκη και των φίλων του που την είδαν μεγάλη τεραστιότατη πολιτική δύναμη θα πρέπει να τους δοθεί ένα μήνυμα ότι κωλοτούμπες δεν θα είναι ανεκτές και τα παιχνιδάκια με τις λέξεις να τα βάλουν στον πρωκτό τους

έιπαμε το πρώτο βήμα έγινε θα πρέπει να γίνει το επόμενο βήμα από τα κάτω με την αυτοοργάνωση και οι αναρχικοί θα πρέπει να αρχίσουν να ξεμυτίζουν πολιτικά και να παρέμβουν άμεσα με ξεκάθαρες θέσεις ως προς τι εκφράζουν ως όραμα αλλά και ως προς προοπτική και πως θα διανοιχθούν δρόμοι προς αυτό το όραμα

4 Σχόλια

Filed under Μετά την λύση...., Παγκόσμιο Σύστημα-Αλήθειες κρυμμένες

4 responses to “Ας δούμε τα δεδομένα μέχρι στιγμής..κωλοτούμπα κουβέλη που την πήρε πίσω ελέω αυτοκτονικού πολιτικού φόβου…διαφαινόμενη κωλοτούμπα συριζαίων που νομίζουν ότι έγιναν πολιτικοί ογκόλιθοι και μπορούν να κοροιδεύουν τον κόσμο…κκεδες στον μικρόκοσμο τους πολιτικοί νάνοι…..ώρα για το επόμενο βήμα από τον κόσμο να βγει έξω να αυτοοργανωθεί και να μην περιμένει τίποτα από πάνω παρά από τα κάτω να διεκδικήσει αυτά που θέλει και ως μήνυμα σε όλους

  1. «οι αναρχικοί θα πρέπει να αρχίσουν να ξεμυτίζουν πολιτικά και να παρέμβουν άμεσα με ξεκάθαρες θέσεις ως προς τι εκφράζουν ως όραμα αλλά και ως προς προοπτική και πως θα διανοιχθούν δρόμοι προς αυτό το όραμα»
    Λλίον πιο συγκεκριμένα φίλε για μας τους ατοιχείωτους;

    Μου αρέσει!

  2. osr

    θα σου βάλω ολόκληρο το κείμενο που είναι νομίζω αρκετά αναλυτικά για αυτό που πιστεύω εγώ τουλάχιστον, γιατί ο αναρχικός χώρος και ιδεολογία δεν είναι ένα ενιαίο πράγμα και ίσως υπάρχουν κάποιες διαφορές
    έτσι χοντρικά θα σου πω ότι υπάρχουν οι αναρχοσυνδικαλιστές που θεωρούν ότι μέσω της οργάνωσης των εργαζομένων οι οποίοι θα καταλάβουν τα μέσα παραγωγής δηλαδή τα εργοστάσια και όλα αυτά που παράγουν τον πλούτο των ανθρώπων θα γίνει η ανατροπή και η επανάσταση χωρίς όμως τα στάδια και όλα αυτά που είπε ο μαρξ δηλαδή πρώτα η δικτατορία του προλεταριάτου προς τον σοσιαλισμό και εν τέλει προς τον κομουνισμό με απώτατο στάδιο που ταυτίζεται προς την αταξική αναρχική κοινωνία

    ένα πάρα πολυ καλό ντοκυμαντέρ με την μαρτυρία των ίδιων των αναρχικών που εφάρμοσαν την λεγόμενη ουτοπία στην καταλωνία του 1936 είναι το Ισπανικός Εμφύλιος και Αναρχικοί

    Τίτλος: Μέσα στην επανάσταση
    Παραγωγή: Λέσχη των Ισοπεδωτών
    Επικοινωνία: isopedotes@yahoo.gr , http://www.youtube.com/user/isopedotes και http://eleftheriakos.blogspot.com/
    Διαθέσιμο για download εδώ http://anatolikos.net/video/

    Στις 17 Ιουλίου του 1936, στην Ισπανία, στα πρόθυρα του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου, ξεσπάει εμφύλιος πόλεμος μεταξύ εθνικιστών πραξικοπηματιών και των δημοκρατικών δυνάμεων της χώρας.

    Οι εθνικιστές, υπό την ηγεσία του Φρανσίσκο Φράνκο, θα προσπαθήσουν να ανατρέψουν την εκλεγμένη κυβέρνηση. Οι δημοκρατικοί, οι κομμουνιστές και οι αναρχικοί, προετοιμάζονται να αποκρούσουν τον Φράνκο ο οποίος θα εισβάλλει σε κάθε μία απ’τις μεγάλες Ισπανικές πόλεις.

    Σε αυτό το ντοκυμαντέρ, θα παρακολουθήσετε την αυτοοργάνωση και προετοιμασία της Βαρκελώνης για πόλεμο, και κατ’επέκταση όλης της Καταλονίας, στην οποία κυριαρχούσαν οι αναρχικοί. Περίπου 1 εκατομμύριο μέλη της αναρχικής οργάνωσης CNT αλλά και πολλοί περισσότεροι συμμετέχουν στην οχύρωση της πόλης, όμως κάνουν και κάτι παραπάνω. Οργανώνουν βάσει των αναρχικών ιδεωδών την πόλη: καταργούν τις ιεραρχίες, κολλεκτιβοποιούν τις εκτάσεις γης, καταργούν το χρήμα και άλλα πολλά.

    Η Βαρκελώνη ήταν πλέον μια αναρχική και ετοιμοπόλεμη πόλη. »

    =============

    όσον αφορά για αυτά που πιστεύω προσωπικά θα σου βάλω όπως σου έγραψα αρχικά ένα απολύτως σχετικό κείμενο μου

    Ο Μπέργκμαν, ο Μαλατέστα και ο Κροπότκιν για τους μικροαστούς νοικοκυρέους στο Σύνταγμα και αλλού
    https://osr55.wordpress.com/2011/06/11

    Έκατσες ποτέ να σκεφτείς για ποιο λόγο δουλεύεις όλη μέρα κάθε μέρα;

    Για ποιο λόγο οι (δυτικοί) άνθρωποι δουλεύουν πέραν των 10 ωρών κάθε μέρα;

    Ειδικά στην Κύπρο που δεν παράγεται τίποτα αλλά τα ¾ των κυρέων δουλεύουν σε γραφεία κάνοντας παρασιτική εργασία τύπου λογιστή οικονομικά μάρκτετινγκ και άλλες νεοτερικές μαλακίες του τίποτα

    Οι μόνοι που δουλεύουν σε παραγωγικές εργασίες στην Κύπρο είναι οι μετανάστες δηλαδή αυτοί που δουλεύουν στην γεωργία στην κτηνοτροφία στην οικοδομική βιομηχανία κλπ

    Οι υπόλοιποι απλά δουλεύουμε σε μη παραγωγικές εργασίες που επί της ουσίας είναι διεκπεραιωτικές εργασίες μετακίνησης του πλούτου από τους πολλούς (παραγωγική διαδικασία) στους λίγους (τοκογλύφους/τραπεζίτες εργοστασιάρχες εφοπλιστές κλπ)

    Για ποιο λόγο δουλεύεις κάθε μέρα τόσες πολλές ώρες;

    Σήμερα η τεχνολογία έχει προχωρήσει τόσο πολύ που τα πλείστα πράγματα τα φτιάχνουν μηχανές

    Παράγεται τόσος πλούτος ικανός να θρέψει να ντύσει να στεγάσει κλπ όχι 6 δισεκατομύρια ανθρώπους αλλά 20 δισεκατομύρια και όμως υπάρχει τόση φτώχεια … γιατί;

    Αλήθεια γιατί δουλεύεις 10 ώρες την ημέρα;

    Το δικαίωμα στην τεμπελιά

    https://osr55.wordpress.com/2009/01/22/

    Ο Πωλ Λαφαργκ περί το 1883 έγραψε το βιβλιαράκι με τίτλο «Το δικαίωμα στην τεμπελιά»

    ένα πάρα πολύ ενδιαφέρον βιβλιαράκι που ο τίτλος ακόμη του σε εξιτάρει!

    Είναι μια οξεία και εύθυμη κριτική στο αδηφάγο τέρας που λέγεται καπιταλισμός όπου η δουλεια (τον τόνο βάλτε τον όπου εσείς νομίζετε έχει καθαγιαστεί απ΄όλους τους κοιλαράδες ταγούς μας…….

    Ποιος δεν έχει βαρεθεί και κουραστεί αναμένοντας την ώρα να περάσει ώστε να σχολάσει επιτέλους ……….. οι ίδιοι εργάτες που είναι στην φαμπρικα και φτιάχνουν τα δαντελένια υφάσματα για τις κυράτσες που κάθονται στα λογής λογής τσάγια και καφέδες δεν θα τα φορέσουν ποτέ.

    Αλήθεια, τι είναι αυτό που κάνει τους ανθρώπους σκλάβους, να είναι μέσα σε ένα τούνελ που δεν υπάρχει φως στην άκρη του;

    Μισθωτή σκλαβιά! Μεγάλη αλήθεια, από την άλλη υπάρχει και το ρητό: αργία μήτηρ πάσης κακίας

    Φυσικά οι έλληνες όταν το έλεγαν αυτό δε νομίζω να εννοούσαν την μισθωτή σκλαβιά που περνάει ο σύγχρονος άνθρωπος, κλεισμένος σε ένα κουτί από μπετόν από το πρωί μέχρι το βράδυ

    Ποιος μπορεί να μου πει τι δουλειά έκανε ο Σωκράτης; Ο Πλάτωνας;

    Η αργία δεν έγκειται στην έλλειψη δουλειας (είπαμε για τον τόνο ε αλλά μάλλον στην έλλειψη διάθεσης για ζωή, το να ακολουθείς αυτό που νοιώθεις να σε παρακινεί,

    Είτε αυτό είναι το μπάσκετ, το ποδήλατο, η ζωγραφική, η ποίηση, η συγγραφή κλπ κλπ

    Είναι δυνατόν ο Αριστοφάνης ο Ευριπίδης και οι άλλοι τραγωδοί να ήταν το πρωί μέχρι το βράδυ στη δουλεια και να μπορούσαν να συγγράψουν τα κλασσικά τους έργα;

    Είναι δυνατόν να παραχθεί ότιδήποτε πνευματικό όταν ο μόνος «ελεύθερος» χρόνος από την μισθωτή σκλαβιά είναι βάση νόμου 21 ημέρες από τις 365;;;;;

    Οι λογής λογής κοιλαράδες με τα κοστουμούθκια διαχρονικά μαζί με τους άλλους κοιλαράδες με τα ράσα μίλησαν: η δουλεια είναι ευλογία….

    Ναι αλλά, πως θα ζήσουν οι άνθρωποι χωρίς δουλεια;

    Αλήθεια, πως ζούσαν οι άνθρωποι προτού ανακαλυφθούν οι μηχανές;

    Γράφει ο Λαφαργκ:

    «Μια αποδοτική εργάτρια γνέθει με τ΄αδράχτι της το πολύ πέντε τούφες το λεπτό, ενώ ορισμένες κυκλικές πλεκτομηχανές κάνουνε 30.000 τούφες στον ίδιο χρόνο.

    Κάθε λεπτό μηχανής επομένως ισοδυναμεί με 100 ώρες δουλειάς της εργάτριας – ή με άλλα λόγια κάθε λεπτό που δουλεύει η μηχανή χαρίζει στην εργάτρια δέκα μέρες σχόλη.

    Αυτό που αληθεύει για την πλεκτοβιομηχανία αληθεύει λίγο ή πολύ και για όλες τις βιομηχανίες που έχει εκσυγχρονίσει η σύγχρονη μηχανική.»

    Επί της ουσίας ο άνθρωπος με τις μηχανές έχει επιλύσει τα προβλήματά του όσον αφορά την παραγωγή καθότι τα ρούχα και τα τρόφιμα είναι σε τόση αφθονία λόγω των μηχανών που φτάνουν για όλους τους ανθρώπους στην γη.

    ………………………………………………………………………

    Η μισθωτή σκλαβιά είναι το δίδυμο αδηφάγο τέρας του καπιταλισμού και ο πανηλίθιος ξανθόπουλος το «φτωχό πλην τίμιο» ηλίθιο παλληκάρι η ταφόπλακά του……

    Κανένας θεός και καμιά δικαιοσύνη δεν θα δικαιώσει ποτέ κανένα μίζερο ξανθόπουλο «δουλευταρα» εκτός από τις μελό ηλίθιες ταινίες.

    Σκεφτείτε το: να απεργήσουν όλοι οι εργάτες όλων των αυτοκινητοβιομηχανιών……..μπάμμμμ πάει το σύστημα, κατέρρευσε

    Και όμως συνεχίζουν τη δουλεια με χαρά και χαμόγελο στα χείλη……..

    Θυμάμαι πρώτο έτος μάθημα κοινωνιολογίας ρώτησα τον κουλτουριάρη κύριο καθηγητά με το μουσάκι

    «πως οι εργάτες θα συνειδητοποιηθούν και θα καταλάβουν ότι αυτοί κρατάνε τα μέσα» οπότε αμέσως θα ρίξουν μια κλωτσιά στους στρουμπουλούς κώλους των κωλοβιομηχάνων που τους κρατάν φυλακισμένους στην μισθωτή σκλαβια;;;

    Απάντηση δεν πήρα ποτέ……..

    η αλλοτρίωση του σύγχρονου ανθρώπου δεν έχει όρια….ο σημερινός άνθρωπος φυλακισμένος στο κλουβί που έφτιαξε ο ίδιος για τον εαυτό του δεν ζει, επιβιώνει……

    α και μια διευκρίνιση, να εξηγιόμαστε για να μην παρεξηγιόμαστε, το δικαίωμα στην τεμπελιά δεν έχει καμιά σχέση με την οκνηρία ε……»

    Η ουσία είναι η οργάνωση του χρόνου εργασίας και η υπεραξία που καρπώνονται κάποιοι από όλη αυτή την εργασία…

    Σκεφτείτε το εξής: ένας υπάλληλος ο οποίος παράγει το χ προϊόν μέσα σε μια μέρα το οποίο ο μάστρος του το πουλάει για 500 ευρώ και ο μηνιαίος μισθός του υπάλληλου είναι 800 ευρώ

    Κάντε τον πολλαπλασιασμό: 500 ευρώ την ημέρα επί πέντε μέρες την εβδομάδα (στην καλύτερη περίπτωση αν δεν δουλεύει Σάββατο) επί 4 εβδομάδες το μήνα μας κάνουν 10000 ευρώ

    Δηλαδή ο μάστρος από τον συγκεκριμένο υπάλληλο βγάζει υπεραξία από την εργασία του 9200 ευρώ!

    Ε ναι αλλά ο μάστρος έχει το ρίσκο έχει το ρεύμα έχει το ένα έχει το άλλο….

    Έτσι ακριβώς όταν οι δούλοι μισθωτοί σκλάβοι άρχισαν να δικαιολογούν το αφεντικό τους χάθηκε η ταξική συνείδηση…

    Μιλάμε για κέρδος πολύ χαλαρά 9200 ευρώ από κάθε υπάλληλο……

    Τέσπα ο τρόπος οργάνωσης των μέσων παραγωγής είναι όλη η ουσία της κοινωνικής οργάνωσης

    Και όποιος ελέγχει τα μέσα παραγωγής ελέγχει και την κοινωνία..

    Αυτή είναι πολύ απλά η ουσία του καπιταλισμού ο οποίος φυσικά τα τελευταία χρόνια που έγινε χρηματοπιστωτικός καπιταλισμός με τους τοκογλύφους τραπεζίτες να έχουν αναλάβει την πρωτοκαθεδρία στο σύστημα έχει μεταλλαχτεί έτσι κι αλλοιώς

    Στην τελική όμως το θέμα είναι ποιος ελέγχει τα μέσα παραγωγής, δηλαδή ποιος ελέγχει την παραγωγή του πλούτου, δηλαδή των αγαθών που είναι απαραίτητα για την διαβίωση των ανθρώπων δηλαδή καρέκλες ρούχα σπίτια φαγητό κλπ

    Σήμερα όλο και περισσότεροι άνθρωποι αντιλαμβάνονται γενικά ότι κάτι δεν πάει καλά…. Ότι τα πράγματα δεν είναι ακριβώς έτσι όπως μας τα έμαθαν δημοκρατία και άλλα όμορφα λογάκια …. Ο πλείστος κόσμος το έχει αντιληφθεί αυτό και η πρώτη του αντίδραση είναι απλά η αποχή από το εκλογικό πανηγυράκι

    Όλοι γνωρίζουν ότι κάτι δεν πάει καλά χωρίς όμως να μπορούν να προσδιορίσουν τι ακριβώς

    Γιατί ενώ δουλεύουν δύο δουλειές δεν μπορούν να τα βγάλουν πέρα; Γιατί ενώ κάποιοι που δεν δουλεύουν τα έχουν όλα;

    Φταίνε οι πολιτικοί; Που είναι διεφθαρμένοι; Φταίνε οι «αμερικάνοι» γενικώς και αορίστως; Ποιοι φταίνε τελικά;

    Μισθωτός σκλάβος… ο άνθρωπος που δεν έχει χρόνο να κάτσει να σκεφτεί και καταπίνει αμάσητη σχεδόν όλη την προπαγάνδα των κατεστημένων μμεαξάπτησης που του αναπαράγουν την προπαγάνδα περί δημοσιονομικής εξυγίανσης και άλλα κουφά που δεν καταλαβαίνει από τύπους με κοστουμόυθκια τζαι γραβατούες που μιλάνε χωρίς να του λένε τίποτα που και οι ίδιοι δεν έχουν ιδέα για τι πράγμα μιλάνε

    Η ουσία είναι ότι όσο και να δουλεύει αν έχει δουλειά δεν τα βγάζει πέρα… δεν μπορεί να τα βγάλει πέρα

    Και έτσι φτάσαμε στον μικροαστό νοικοκυρέο που γνωρίζει ότι κάτι φταίει χωρίς να μπορεί να προσδιορίσει τι ακριβώς ο οποίος μαζεύεται στο σύνταγμα με χιλιάδες άλλους «συντρόφους» του μικροαστούς νοικοκυρέους

    Ένα ετερόρκλητο πλήθος το οποίο είναι δυσαρεστημένο με ίσως μηδενική ταξική συνείδηση οι οποίοι όμως όλοι ξέρουν ότι κάτι δεν πάει καλά…..

    Ο Αλεξάντερ Μπέργκμαν θέλοντας να προσεγγίσει τον άνθρωπο που επί της ουσίας ως μισθωτός σκλάβος δεν έχει τον χρόνο να κάτσει να σκεφτεί και να προσδιορίσει τι στον διάλο δεν πάει καλά με την ζωή του και συνέχεια είναι στην δουλειά με το αφεντικό να τον πρήζει για όλο και περισσότερη παραγωγή να παράγει προιόντα τα οποία ποτέ δεν θα μπορέσει να αγοράσει ο ίδιος και να μην έχει χρόνο να χαρεί καν την ζωή του την οικόγενεια του

    Και έτσι κάθισε και έγραψε το Αλφαβητάρι του Αναρχισμού έχοντας κατά νου αυτό ακριβώς, ότι ο μικροαστός ο μισθωτός σκλάβος ο οποίος σιγουρα δεν έχει την θεωρητική υποδομή για να αντιληφθεί όρους και έννοιες βαρύγδουπες και άλλα ομορφα κοινωνικοπολιτικά θεωρήματα του μιλάει σε πρώτο πρόσωπο και θέτει ο ίδιος στον εαυτό του τα απλά ερωτήματα τα οποία θέτουν συνεχώς οι άνθρωποι που έχουν φάει το παραμύθι ότι το μόνο εφικτό σύστημα είναι ο καπιταλισμός και η κοινοβουλευτικής αντιπροσωπευτική κομματοκρατία κλπ κλπ

    Πρώτ απόλα θέτει το πιο σημαντικό ερώτημα που θετουν όλοι οι μικροαστοί φιλήσυχοι φιλειρηνικοί πατριωτάκηδες που έχουν καταπιεί αμάσητοι την προπαγάνδα ταύτισης του αναρχικού με την βία ειδικά σήμερα που όταν πεις αναρχικός αμέσως στο μυαλό έρχεται η εικόνα ενός κουκουλοφόρου με μολότωφ

    Από τα περιεχόμενα του βιβλίου:

    Είναι ο αναρχισμός βία;
    Τι είναι ο αναρχισμός
    Είναι δυνατόν να υπάρξει αναρχία;
    Θα λειτουργήσει ο κομμουνιστικός αναρχισμός;
    Μη κομμουνιστές αναρχικοί (επεξέγηση και διαφοροποίηση από τον ατομικιστικό αναρχισμό που επί της ουσίας δεν είναι αναρχισμός)
    Για να γίνει επανάσταση;
    Αυτό που έχει σημασία είναι η ιδέα
    Προετοιμασία
    Οργάνωση των εργαζομένων για να κάνουν την κοινωνική επανάσταση
    Αρχές και πρακτική
    Κατανάλωση και ανταλλαγή
    Η υπεράσπιση της επανάστασης ( η βία είναι ένα πάρα πολύ μικρό της τμήμα, η επανάσταση είναι νοητική διαδικασία γκρεμίσματος των δομών και θεσμών που μας επιβλήθηκαν τόσα χρόνια)
    και αρχίζει στην εισαγωγή του ως εξής:

    1928

    Θέλω να σου μιλήσω για τον αναρχισμό. Θέλω να σου πω τι είναι ο αναρχισμός γιατί νομίζω ότι θα σε ωφελήσει, γιατί είναι πολύ λίγα γνωστά για αυτόν και γιατί τα όσα είναι γνωστά είναι διαδόσεις και στο μεγαλύτερο μέρος τους ψέματα.

    Θέλω να σου μιλήσω για αυτόν γιατί πιστεύω ότι ο αναρχισμός είναι το τελειότερο και το ανώτερο πράγμα που έχει σκεφτεί ποτέ ο άνθρωπος, το μόνο πράγμα που μπορεί να δώσει σε εσένα ελευθερία και ευημερία και στον κόσμο ειρήνη και χαρά

    Θέλω να σου μιλήσω για αυτόν απλά και κατανοητά ώστε να μην υπάρξει καμιά παρανόηση. Τα παχιά λόγια και οι πομπώδεις φράσεις φέρνουν μόνο σύγχυση. Καθαρή σκέψη σημαίνει απλά λόγια.

    Πριν όμως σου πω τι είναι ο αναρχισμός θέλω να σου πω τι ΔΕΝ είναι ο αναρχισμός.

    Αυτό είναι απαραίτητο γιατί έχουν διαδώσει πάρα πολλά ψέματα για τον αναρχισμό. Ακόμα και έξυπνοι άνθρωποι έχουν συχνά λανθασμένη γνώμη γι αυτόν.

    Μερικοί μιλάνε για τον αναρχισμό χωρίς να ξέρουν τίποτα γι αυτόν. Άλλοι πάλι λένε επίτηδες ψέματα για τον αναρχισμό γιατί δεν θέλουν να μάθεις εσύ την αλήθεια για αυτόν.

    Ο αναρχισμός έχει πολλούς εχθρούς, δεν πρόκειται βέβαια να σου πουν εκείνοι την αλήθεια για αυτόν. Το γιατί ο αναρχισμός έχει εχθρούς και ποιοι είναι οι εχθροί του θα το καταλάβεις αργότερα όσο θα προχωρούμε.

    Τώρα αρκει να σου πω ότι ούτε ο πολιτευτής σου ούτε ο εργοδότης σου ούτε ο καπιταλιστής ούτε ο χωροφύλακας δεν θα σου μιλήσουν ειλικρινά για τον αναρχισμό.

    Γιατί περισσότεροι δεν ξέρουν τίποτε για αυτόν ενώ όλοι τους τον μισούν.

    Τα ίδια ισχύει και για τις εφημερίδες και τα περιοδικά τους –τον καπιταλιστικό τύπο.

    Και οι περισσότεροι σοσιαλιστές και μπολσεβίκοι παρουσιάζουν με λανθασμένο τρόπο τον αναρχισμό.

    Είναι αλήθεια ότι οι περισσότεροι το κάνουν από άγνοια. Αλλά κι εκείνοι που ξέρουν λένε συνήθως ψέματα για τον αναρχισμό και τον περιγράφουν σαν «αταξία και χάος» .

    Μπορείς να δεις μόνος σου πόσο ανέντιμοι είναι:οι μεγαλύτεροι δάσκαλοι του σοσιαλισμού –ο Καρλ Μαρξ και ο Φρίντριχ Έγκελς είχαν πει ότι τελικό στάδιο του σοσιοαλισμού θα ήταν ο αναρχισμός. Είπαν ότι στην αρχή πρέπει να έχουμε σοσιαλισμό αλλά ότι μετά τον σοσιαλισμό θα υπάρξει κομουνισμός και ότι θα δημιουργηθεί μια πιο ελεύθερη και πιο όμορφη κοινωνία από την κοινωνία του σοσιαλισμού. Κι όμως οι σοσιαλιστές μολονότι ορκίζονται στο όνομα του Μαρξ και του Έγκελς επιμένουν να ονομάζουν τον αναρχισμό «αταξία και χάος» αυτό δείχνει πόσο ανήξεροι ή πόσο ανέντιμοι είναι.

    Και οι μπολσεβίκοι κάνουν το ίδιο, μολονότι οι μεγαλύτερος δάσκαλος τους, ο Λένιν είχε πει ότι τελικό στάδιο του μπολσεβικισμού θα ήταν ο αναρχισμό και ότι τότε η ζωή θα γινόταν πιο ωραία και πιο ελεύθεροι.

    Πρέπει λοιπόν να σου πω πρώτα πρώτα τι ΔΕΝ είναι ο αναρχισμός :

    ΔΕΝ είναι βόμβες αταξία ή χάος

    ΔΕΝ είναι κλοπές και φόνοι

    ΔΕΝ είναι πόλεμος του καθενός εναντίον όλων

    ΔΕΝ είναι επιστροφή στην βαρβαρότητα ούτε στην κατάσταση των πρωτόγονων αγρίων

    Ο αναρχισμός είναι το διαμετρικά αντίθετο από όλα τα παραπάνω.

    Αναρχισμό σημαίνει ότι θα πρέπει να είσαι ελεύθερος, ότι κανένας δεν θα πρέπει να υποδουλώνει να σε διαφαντεύει να σε κλέβει ή να σε εκβιάζει.

    Σημαίνει ότι θα πρέπει να είσαι ελεύθερος να κάνεις αυτά που θέλεις και ότι δεν θα πρεπε να σε υποχρεώνουν να κάνεις αυτά που δεν θέλεις.

    Σημαίνει ότι θα πρέπει να έχεις την δυνατότητα να διαλέξεις το είδος της ζωής που θέλεις να ζήσεις και να την ζήσεις χωρίς κανένας να σε εμποδίσει.

    Σημαίνει ότι ο διπλανός σου θα πρέπει να έχει την ίδια ελευθερία με σένα, ότι ο καθένας θα πρέπει να έχει τα ίδια δικαιώματα και τις ίδιες ελυθερίες με όλους τους άλλους.

    Σημαίνει ότι όλοι οι άνθρωποι είναι αδέλφια και ότι θα πρέπει να ζουν σαν αδέλφια ειρηνικά και αρμονικά

    Μ αυτά θέλω να πω ότι θα πρέπει να μην υπάρχουν πόλεμοι, να μην μεταχειρίζεται μια ομάδα βία εναντίον μιας άλλης ομάδας, να μην υπάρχουν μονοπώλια να μην υπάρχει φτώχεια να μην υπάρχει καταπίεση να μην υπάρχει καταπίεση εκμετάλλευση ανθρώπου από άνθρωπο.

    Κοντολογίς αναρχισμός σημαίνει μια κατάσταση της κοινωνίας όπου όλοι οι άντρες κι όλες οι γυναίκες είναι ελεύθεροι και όπου όλοι απολαμβάνουν ισότιμα τα αγαθά μιας τακτοποιημένης και λογικής ζωής

    «Μπορεί να γίνει αυτό;» με ρωτάς «και πως»

    «Δεν μπορεί να γίνει, πρέπει πρώτα να γίνουμε άγγελοι»

    Παρατηρεί ο φίλος σου.

    Ας μιλήσουμε λοιπόν για αυτά. Ίσως καταφέρω να σου δείξω ότι μπορούμε να γίνουμε τίμιοι και ότι μπορουμε να ζήσουμε σαν τίμιοι άνθρωποι χωρίς να βγάλουμε φτερά.

    Το βιβλίο είναι εδώ

    http://www.scribd.com/osr55

    Αλεξάντερ Μπέργκμαν -Το αλφαβητάρι του αναρχισμού

    Και επίσης για όποιον βαριέται να διαβάσει εδώ

    ένας άλλος μεγάλος θεωρητικός του αναρχισμού ο Ερρίκο Μαλατέστα έγραψε ένα από τα κλασσικότερα κείμενα «Στο καφενείο συζητώντας για τον αναρχισμό»

    στο οποίο ο Μαλατέστα αποδίδει με πολύ απλή γλώσσα χωρίς θεωρητικές φλυαρίες και περιττές στομφώδεις αμπελοφιλοσοφίες σε τι συνίσταται ο αναρχισμός συζητώντας με όλων των ειδών ιδεολογιών και τάξεων ανθρώπων… με τον βιομήχανο καπιταλιστή, με τον δικαστή με τον πατριώτη με τον σοσιαλιστή με τον δημοκράτη κλπ

    Εισαγωγή της αγγλικής έκδοσης

    Ο Μαλατέστα ξεκίνησε να γράφει την σειρά των διαλόγων που συνθέτουν το βιβλίο «Στο καφενείο: Συζητήσεις για τον Αναρχισμό» τον Μάρτιο του 1987 ενώ κρυβόταν στην Ανκόνα και ήταν απασχολημένος με την έκδοση του περιοδικού L ‘ Agitazione. Ο Λουίτζι Φάμπρι στον απολογισμό του αυτής της περιόδου που γράφτηκε για να προλογίσει την έκδοση του 1922 της πλήρους σειράς των διαλόγων (Bologna – Edizioni di Volonta) την οποία εξέδωσε ο Μαλατέστα (ανατύπωση, Torino Sargaf, 1961) μας δίνει μια παραπλανητική εικόνα του Μαλατέστα, καλοξυρισμένου λόγω της μεταμφίεσης περιφερόμενου με την πίπα στο στόμα να χαμογελάει πονηρά στους φίλους του οι οποίοι για την ασφάλεια του επιθυμούσαν να βρίσκεται αλλού.

    Η ιδέα των διαλόγων του γεννήθηκε την περίοδο που σύχναζε σε ένα καφενείο το οποίο συνήθως δεν ήταν στέκι ανατρεπτικών στοιχείων όπως εκείνος. Πράγματι ένας από τους θαμώνες ο οποίος ήταν αστυνομικός συνήθιζε να ανοίγει συζήτηση με τον Μαλατέστα χωρίς φυσικά να φαντάζεται όπως σημειώνει ο Φάμπρι ότι είχε στα χέρια του ένα αληθινό κελεπούρι. Ο αναρχισμός θα ήταν ασφαλώς ένα από τα θέματα συζήτησης εφ όσον οι αναρχικοί της πόλης βομβάρδιζαν διαρκώς τους συμπολίτες τους με προπαγανδιστικό υλικό κάτι που συχνά τους οδηγούσε στα δικαστήρια.

    Η μορφή που θα έπαιρναν οι διάλογοι προήλθε λοιπόν από έναν πραγματικό τόπο συνάντησης (το καφενείο) και από την προσωπική εμπειρία του Μαλατέστα. Κατέληξε σε ένα συγγραφικό σχέδιο απολύτως ταιριαστό με την ιδιαίτερη ευφυΐα του που συνίσταται στην ικανότητα του να αποδίδει σύνθετες ιδέες σε απλή γλώσσα, κάνοντας τις άμεσα κατανοητές. Η διαλογική μορφή επέτρεψε επιπλέον στον Μαλατέστα να εξετάσει τις ιδέες των αντιπάλων του υποβάλλοντας συγχρόνως τις δικές του αναρχικές απόψεις σε μια κριτική εξέταση, με στόχο να μεταδώσει στους αναγνώστες του την πολιτική τους σημασία και την δυνατότητα πρακτικής τους εφαρμογής. Πράγματι ένα από τα δυνατά σημεία των διαλόγων είναι ότι απουσιάζουν οι φλυαρίες. Η εξέταση του αναρχισμού είναι εξονυχιστική και γνήσια, ενώ συχνά τονίζονται εκείνα τα σημεία τα οποία οι αντίπαλοι του θεωρούσαν αδυναμία ή τρωτά. Αυτό καθιστά ιδιαίτερα εντυπωσιακή την εμπνευσμένη υπεράσπιση του Μαλατέστα.

    Γύρω στα τέλη του 1897 ο Μαλατέστα αναγνωρίστηκε και εντοπίστηκε από την αστυνομία της Ανκόνα. Συνελήφθη και εν συνεχεία αφέθηκε ελεύθερος. Αμέσως ξεκίνησε μια σειρά διαλέξεων εγκαταλείποντας τόσο την έκδοση του περιοδικού του όσο και την συγγραφή των ανολοκλήρωτων διαλόγων. Το 1898 τέθηκε σε κατ οίκον περιορισμό και τον Μάρτιο του 1899 διέφυγε στο εξωτερικό πρόσφυγας για μια ακόμη φορά. Οι ολοκληρωμένοι διάλογοι έφταναν τους 10, με αυτήν δε την μορφή δημοσιεύθηκαν τόσο σε εφημερίδες όσο και ως φυλλάδιο.

    Οι πρωταγωνιστές των 10 πρώτων διάλογων είναι

    Ο Τζόρτζιο, ένας αναρχικός το άλτερ ego του Μαλατέστα

    Ο Πρόσπερο, ένας εύπορος αστός

    Ο Τσεζάρε, ο καφετζής

    Ο Αμπρότζιο ένας δικαστής

    Έτσι ο Μαλατέστα είναι σε θέση να διατυπώσει μια πληθώρα πολιτικών θέσεων και απόψεων προερχομένων από ένα ευρύ κοινωνικό φάσμα. Ενώ ο Πρόσπερο υπερασπίζεται τον πλούτο και τα προνόμια ο Τσεζάρε υπερασπίζεται τους μικροιδιοκτήτες και την μεσαία τάξη.

    Δείχνει να έχει επίγνωση των κοινωνικών προβλημάτων και εμφανίζεται δεκτικός στην επιχειρηματολογία του Τζόρτζιο ωστόσο εκφράζει επίσης την ανησυχία του υποστηρίζοντας ότι δεν πρέπει να επιτραπεί στην όποια λύση να διαταράξει στην υφιστάμενη κοινωνική τάξη πραγμάτων

    Ο Αμπρότζιο είναι η φωνή του νόμου και του φιλελεύθερου κράτους καθώς και των κυρίαρχων ιδεών περί δικαιωμάτων και δικαιοσύνης.

    Ως κύριος αντίπαλος του Τζόρτζιο ο Αμπρότζιο είναι επίσης εκείνος που εκφράζει τις απόψεις του μέσου άνθρωπου περί της ανθρώπινης φύσης και της ανθρώπινης συμπεριφοράς. Οι απόψεις του εμπεριέχουν μια φιλελεύθερη έκφραση της θεωρίας των δικαιωμάτων μετριασμένη από εκείνο που θα αξίωνε ως αναγνώριση των ορίων που επιβάλλουν στην ελευθερία οι αναπόδραστες επιταγές της πραγματικότητας.

    Το αποτέλεσμα είναι ένας μεγάλος καμβάς πάνω στον οποίο ο Μαλατέστα αντιδρώντας στις διάφορες απόψεις και απαντώντας στις πολυάριθμες κριτικές που γεννούν οι θέσεις του Τζόρτζιο μπορεί να ζωγραφίσει ένα έντεχνα σχεδιασμένο και λεπτομερές πορτρέτο της αναρχικής θεώρησης του κόσμου.

    Με αυτή την σχετικά μικρή μπροσούρα ο Μαλατέστα μας εισάγει σε όλες τις βασικές θεωρίες του αναρχοκομουνισμού και εξετάζει μια προς μια πολλές από τις μείζονες αντιρρήσεις απέναντι στις θέσεις του…….»

    υπάρχουν και άλλοι διάλογοι και άλλοι χαρακτήρες……

    και καταλήγει η εισαγωγή:

    «Αυτοί οι διάλογοι του Μαλατέστα δεν αποτελούν απλώς μια μείζονα συνεισφορά στην αναρχική πολιτική θεωρία αλλά και ένα σημαντικό ιστορικό ντοκουμέντο. Έχοντας γραφτεί κατά τη διάρκεια μιας περιόδου 23 ετών (1899-1922) συνιστούν ένα σχόλιο για την ταραχώδη εκείνη εποχή και τα σημαντικά ιστορικά γεγονότα καλύπτοντας μια περίοδο η οποία διακρινόταν ιδιαίτερα από την αριστερή προπαγάνδα και οργάνωση σε ολόκληρη την Ευρώπη. Κατά την διάρκεια αυτής της περιόδου που καλύπτουν αυτοί οι στοχασμοί γύρω από τον αναρχισμό ο κόσμος γνώρισε την Β Διεθνή την άνοδο του μπολσεβικισμού τον Α΄Παγκόσμιο Πόλεμο την γέννηση του φασισμού και τις ρωσικές επαναστάσεις, τόσο εκείνης του 1905 όσο και εκείνη του 1917.

    Χωρίς να κάνουν ευθεία νύξη σε κάποιο από αυτά τα γεγονότα οι διάλογοι προχωρούν σε μια ζωντανή εξέταση πολλών από τα ζητήματα που ανακινούν.

    Στην πραγματικότητα ο Μαλατέστα καθιστά την αναρχική θεωρία ένα διαρκές σχόλιο της εποχής του.

    Είναι ένα έργο ευφυές με ξεχωριστό ύφος ένα αληθινό καλλιτεχνικό δημιούργημα

    Πωλ Νέρσυ –Μπρέυ

    εδώ το βιβλίο

    Ερρικο Μαλατέστα -Στο καφενείο, συζητήσεις για τον αναρχισμό

    Και όπως έλεγε και ο Πιοτρ Κροπότκιν ο άγιος, ο πρίγκηπας της Επανάστασης

    “Δικό μας καθήκον είναι πρώτα πρώτα να εντοπίσουμε με την ανάλυση της κοινωνίας τις χαρακτηριστικές της τάσεις σε κάποια δεδομένη στιγμή της εξέλιξης της και να τις προβάλουμε καθαρά.

    Στη συνέχεια να θέσουμε σε πρακτική εφαρμογή τις τάσεις αυτές στις σχέσεις μας με όλους όσους σκέφτονται σαν και μας.

    Και τέλος από σήμερα κιόλας

    μα κυρίως στη διάρκεια της περιόδου της επανάστασης να γκρεμίσουμε τους θεσμούς καθώς και τις προκαταταλήψεις που εμποδίζουν την ανάπτυξη των τάσεων αυτών.

    Αυτό μπορούμε όλο κι όλο να κάνουμε, τοσο ειρηνικά όσο και επαναστατικά

    και ξέρουμε ότι βοηθώντας να γεννηθούν οι τάσεις αυτές,

    εργαζόμαστε για την πρόοδο και ότι όλα όσα θα γίνουν εναντίον των τάσεων αυτών θα εμποδίσουν μόνο την πορεία της προόδου.

    Κι όμως μιλάνε συχνά για στάδια που πρέπει να περάσουμε

    και μας προτείνουν να εργαστούμε για να φτάσουμε σε αυτό που περιγράφουν σαν πρώτο στάδιο και να ξαναβγούμε έπειτα στο μεγάλο δρόμο αφού πρώτα φτάσουμε σ αυτό.

    Το να σκεφτόμαστε όμως με τον τρόπο αυτό μου φαίνεται σα να παραγνωρίζουμε τον αληθινό χαρακτήρα της ανθρώπινης προόδου και να χρησιμοποιούμε μια πολύ κακά διαλεγμένη μεταφορά από τη στρατιωτική πρακτική.”

    Πέτερ Κροπότκιν

    Ομιλία του στις 6/3/1896 στο Παρίσι
    με θέμα: Η Αναρχία. Η φιλοσοφία και το ιδανικό της

    Αυτό που μπορούμε να κάνουμε είναι να διαλαλούμε και να μοιραζόμαστε τις ιδέες μας και τις απόψεις μας…………

    η επανάσταση ξεκινά από το μυαλό!!!!!!!!

    Ένας άλλος κόσμος είναι εφικτός φτάνει να τον διεκδικήσουμε και να τον θέλουμε!

    Αυτό το ετερόκλητο πλήθος στο σύνταγμα και αλλού είναι ο μικροαστός νοικοκυρέος τον οποίο ο Μπέργκμαν ο Μαλατέστα ο Κροπότκιν θέλει να προσεγγίσει και να διαλαλήσει τις ιδέες τους

    Δεν μπορώ πραγματικά να αντιληφθώ πως αυτή η απαξιωτική συμπεριφορά προς όλους αυτούς τους εκατοντάδες χιλιάδες ανθρώπους που υποτίθεται είναι ΜΕ αυτούς που θέλουμε όσοι αυτοπροσδιοριζόμαστε αναρχικοί να προχωρήσουμε προσφέρει οτιδήποτε σε όποιονδήτε αγώνα

    Η ταξική συνείδηση είναι αποτέλεσμα κοινωνικοποίησης και ζύμωσης και δεν πρόκειται να προσέλθει από καμιά επιφοίτησηση και ούτε θα γίνει με download

    Οι λογής λογής θεωρητικολόγοι επαναστασιολόγοι του καναπέ και του κιμπορτ ας καταπιούν τα ξερατά της αλαζονείας τους

    http://www.scribd.com/osr55

    Αλεξάντερ Μπέργκμαν -Το αλφαβητάρι του αναρχισμού

    Ερρικο Μαλατέστα -Στο καφενείο, συζητήσεις για τον αναρχισμό

    Καστοριάδης-Ανθρωπολογία-Πολιτική-Φιλοσοφία

    Κροπότκιν -Το κράτος και ο ιστορικός του ρόλος

    ΜΙΑ ΑΝΟΔΟΣ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΗΤΑΣ; συνέντευξη καστοριάδη

    Noam Chomsky – Notes on Anarchism Gr

    Κορνήλιος-Καστοριάδης-Η-αρχαία-ελληνική-δημοκρατία-και-η-σημασια-της-για-μας-σήμερα

    Daniel Querin -ο αναρχισμός, από την θεωρία στην πράξη

    Μπακούνιν -θεός και κράτος

    Friedrich-Nietzsche-Η θεωρία του σκοπού της ζωής

    Ερρίκο Μαλατέστα- Προς μια ελεύθερη κοινωνία

    Alain Badiou Η ηθική

    Program of AnarchoSyndicalism

    Το-ζητημα-της-οργανωσης-Πρωτοβουλια-αναρχικων-πειραια

    M-Foucault-J-Habermas-Για μια αισθητική της ύπαρξης

    Αναρχισμος-και-Εργασια-Anarchism-and-Labor

    Περιοδικό Νέα Κοινωνιολογία -Αφιέρωμα στον Κορνήλιο Καστοριάδη-Νϊτσε:Κείμενα για τους έλληνες

    Colin-Heines- Tοπικοποίηση Ενα παγκόσμιοι μανιφέστο

    http://athens.indymedia.org/local/webcast/uploads/to_epanastatiko_pneuma_-_kropotkin.pdf.pdf

    Η αναρχική ηθική

    http://athens.indymedia.org/local/webcast/uploads/i_anarxiki_ithiki_-_kropotkin.pdf.pdf

    Σύγχρονη επιστημή και αναρχισμός

    http://athens.indymedia.org/local/webcast/uploads/sygxroni_epistimi_kai_anarxismos_-_kropotkin.pdf.pdf

    Η μεγάλη επανάσταση

    http://athens.indymedia.org/local/webcast/uploads/i_megali_epanastasi_-_kropotkin.pdf.pdf

    ΦΥΛΑΚΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΠΙΕΣΗ
    ΠΕΤΡΟΣ ΚΡΟΠΟΤΚΙΝ

    ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΙ Ο ΙΣΤΟΡΙΚΟΣ ΤΟΥ ΡΟΛΟΣ
    ΠΕΤΡΟΣ ΚΡΟΠΟΤΚΙΝ

    Μου αρέσει!

  3. Ευχαριστώ φίλε. Σου είπα, ο αναρχισμός εν κάτι που θέλω να μελετήσω (ήδη θκιάβασα κάτι σε μορφή εκλαϊκευμένου κειμένου). Έσιει τζιαιρόν που αντιλήφθηκα ότι έννεν κάτι αρνητικό. Θα τα λαλούμεν επί τούτου όποτε έχω απορίες ή τζιαι συνεισφοράν (ατς!)

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s