Για κάθε εχέφρων άνθρωπο κύρια επιδίωξη στις εκλογές αυτές θα πρέπει να είναι η καταβαράθρωση του πασοκονουδου, να μην μπορούν να εξασφαλίσουν 151 έδρες….

Αλήθεια ΠΟΣΟ ΜΑΛΑΚΑΣ ΛΟΒΟΤΟΜΗΜΕΝΟΣ ΖΩΩΩΩΟΝ ΠΡΕΠΕΙ  ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΡΕ ΜΑΛΑΚΑ ΝΑ ΨΗΦΙΣΕΙΣ πασοκνδ;;;;;;;;;;;;;;; ΠΟΣΟ ΡΕ ΜΑΛΑΚΑ;;;;;;;;;;;

Π Ο Σ Ο ; ; ; ; ;  ; ; ; ;

ΜΑΛΑΚΑ πασοκνουδοσκατομαλάκα

είναι νομίζω η μόνη φορά που πιστεύω ότι η ψήφος μπορεί να αλλάξει την ζωή μας

και όταν λέω μας εννοώ και στην κύπρο αλλά και στην ιταλία και στην ισπανία και πορτογαλλία και στις άλλες χώρες που τις προετοιμάζουν για κινεζοποίηση των κατοίκων τους

η ψήφος προς πασοκνδ δίνει το μήνυμα της απόλυτης κατάντιας της απόλυτης ξεφτίλας και νοητικής εξαθλίωσης που δίνει πολύ απλά το σύνθημα σε όλους αυτούς που απλά εξαθλιώσαν ήδη τον ελληνικό λαό να συνεχίσουν να τον εξαθλιώνουν ακόμα περισσότερο

Η πρώτη και κυρίαρχη επιδίωξη για κάθε εχέφρων κυριολεκτικά όμως εχέφρων άνθρωπο, γιατί ειλικρινά θεωρώ ότι εκτός και αν είσαι παντελώς λαμόγιο λακές βιομήχανος εφοπλιστής μεγαλοεργολάβος κλπ κάποιος  μισθωτός που ψηφίζει πασοκνδ είναι απλά καθυστερημένος ηλίθιος λοβοτομημένος κλπ κλπ

η πρώτη που λέτε και κυριάρχη επιδίωξη για κάθε εχέφρων άνθρωπο σε αυτές τις εκλογές είναι να ΚΑΤΑΒΑΡΑΘΡΩΘΟΥΝ ΟΙ ΓΑΜΗΜΕΝΟΙ ΛΑΚΕΔΕΣ ΛΑΜΟΓΙΑ ΞΕΦΤΙΛΙΣΜΕΝΟΙ κωλοπασοκονουδομαλακοπαιδα

να μην μπορούν να εξασφαλίσουν ποσοστά που να τους δίνουν 151 βουλευτές

να πιστέψει ο κόσμος ότι ΝΑΙ ΡΑ ΜΑΛΑΚΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΠΕΘΑΝΕΙ Ο ΔΙΚΟΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑΣ ΤΟΥ ενος κομματος

αν γίνει αυτό όλα πλέον είναι εφικτά

και γιαυτό άλλωστε λυσσάξανε όλοι στο αμερικα και στας ευρώπας με δημοσιεύματα του στυλ ότι αν δεν ψηφίσετε τα “σωστά” κόμματα τότε θα επέλθει η καταστροφή η πέμπτη παρουσία θα βγουν τα ζόμπι αστεροειδής κλπ κλπ

Σε αυτές τις εκλογές πιστεύω ότι πρέπει να υπάρξει συμμετοχή στις εκλογές καθαρά ως μέσον τακτικής υπό την έννοια του ότι αν καταστεί εφικτή η αδυναμία των δύο κωλοκομμάτων πασοκνδ να κυβερνήσουν ακόμα και μαζί γιατι για αυτοδυναμία δεν το συζητάμε τότε είναι απολύτως εφικτό ο μαλακοπίτουρας φιλήσυχος φιλειρηνικός μαλάκας να πιστέψει ότι ναι ρε γμτ το παιχνίδι δεν είναι τόσο στημένο όσο θα ήθελαν να είναι

ωραία τα γράφει ο celin

ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΨΗΦΟ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ! και ΜΗ ΠΥΡΟΒΟΛΕΙΤΕ ΤΟΝ ΕΚΛΟΓΙΚΟ ΝΟΜΟ, “ΠΥΡΟΒΟΛΕΙΣΤΕ” ΤΟΥΣ ΗΛΙΘΙΟΥΣ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟΥΣ ΞΑΝΑΨΗΦΙΣΟΥΝ. –

http://celinathens.blogspot.com/2012/04/blog-post_20.html

1.
ΟΧΙ ΣΤΗ ΨΗΦΟ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ


Kυριακη των εκλογων, ωρα 21 30, τα πρωτα συγκεντρωτικα αποτελεσματα καταφτανουν απο το Υπουργειο Εσωτερικων. Σα βομβα σκαει παντου στην Ευρωπη, το ΚΚΕ ειναι πρωτο κομμα, λαμβανοντας το 40% των ψηφων στην επικρατεια. Την Δευτερα, αναμενεται η Παπαρηγα στο Προεδρικο Μεγαλο για να λαβει την εντολη σχηματισμου Κυβερνησης…Πως σου φαινεται αυτη η εικονα;

Οκ, δε θα γινει. Σκεψου ομως την απειροελαχιστη πιθανοτητα να συμβει. Σκεψου σε παρακαλω αυτο το σεναριο.
Τι λες; Τι θα σκεφτεις απο μεσα σου; Χαιρεσαι η μηπως μετανιωσες που ψηφισες το ΚΚΕ;

Αν ισχυει το δευτερο, τοτε οφειλω να σε παρακαλεσω: ΜΗ ΨΗΦΙΣΕΙΣ ΚΚΕ. Αν δεν εισαι ετοιμος να αγωνιστεις, αν περιμενεις απο 5, 10, 100, 1000 ανθρωπους – στελεχη του Κομματος να βγαλουν το φιδι απο την τρυπα, αν το μονο που ουσιαστικα ζητας, ειναι να βρεις εξιλαστηρια θυματα,
αν δεν εισαι διατεθειμενος να αντεξεις αυτο που θα συμβει μετα, την εφοδο στον ουρανο που λενε οι κομμουνιστες η τη πορεια σε αχαρτογραφητα νερα για την Ελλαδα, οπως λεω εγω,
τοτε, κανε μια χαρη στον εαυτο σου, θα ελεγα και στο ΚΚΕ, αν και δεν ειμαι σιγουρος για το αν θα συμφωνησουν η θα διαφωνησουν τα στελέχη του ΚΚΕ με οσα γραφω.

Μην τους ψηφισεις. Πες οχι στη φωνη μεσα σου που θελει να ριξει “ψηφο διαμαρτυριας”
Οχι στη ψηφο διαμαρτυριας. Ναι στη θετικη ψηφο, ναι σε αυτο που πιστευεις, η τελοσπαντων, πιστευεις περισσοτερο απο τα αλλα,  η τουλαχιστον, ανησυχεις λιγοτερο απο τα αλλα.
Τα ιδια  υποστηριζω κι αν στο παραπανω σεναριο , θεσουμε τον Συριζα και τον Τσιπρα.
Η αλλο κομμα της Αριστερας.
Ακομα και για τα αλλα νεα κομματα που δεν ανηκουν στην Αριστερα, πχ το κομμα του Καμμενου.
Πιστευεις οτι ο Καμμενος ειναι η καλυτερη επιλογη για την Εξουσια στη χωρα μας;
Ψηφισε τον.
Αν στην εις ατοπον, καταληγεις, ειτε απο φοβο ειτε απο ασυγχωρητη εθελοδουλια,
στο γνωστο κι αγαπημενο ΠΑΣΟΚΟΥΝΟΥΔΟΥ,
τοτε, let it be done
“ΕΝΤΑΞΕΙ, ΧΑΛΙΑ ΜΑΥΡΑ, ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΠΟΥ ΞΕΡΩ ΤΙ ΜΟΥ ΞΗΜΕΡΩΝΕΙ; ΘΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΗΘΩ, ΘΑ ΦΩΝΑΞΩ, ΑΛΛΑ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΓΝΩΡΙΖΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΛΛΗ ΕΠΙΛΟΓΗ. ΚΑΤΑΣΤΡΑΦΗΚΑΜΕ, ΟΝΤΩΣ, ΑΛΛΑ ΦΟΒΑΜΑΙ ΟΤΙ ΘΑ ΚΑΤΑΣΤΡΑΦΟΥΜΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΔΙΧΩΣ ΤΟ ΠΑΣΟΚΟΥΝΟΥΔΟΥ. ΦΩΝΑΞΑΜΕ, ΒΡΙΣΑΜΕ, ΕΙΠΑΜΕ ΚΑΜΙΑ ΜΑΛΑΚΙΑ ΝΑ ΠΕΡΝΑΕΙ Η ΩΡΑ, ΑΛΛΑ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΣΦΙΓΓΟΥΝ ΟΙ ΚΩΛΟΙ,
ΦΟΒΑΜΑΙ ΤΙ ΘΑ ΞΗΜΕΡΩΣΕΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΩΛΟ ΜΟΥ.
ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗ ΡΕ ΓΑΜΩΤΟ;”

Αδερφε, οχι. Ο,τι πεις. Αν ακομα και τωρα πιστευεις οτι δεν υπαρχει εναλλακτικη, αν ακομα και τωρα πιστευεις οτι η βουτια στο κενο θα σταματησει και το κεφαλι σου δε θα θρυμματιστει,
..γαμησε τη τη ψηφο διαμαρτυριας. Πιστεψε αυτο που λεει η καρδια και το μυαλο σου.
Ψηφισε τους παλι.

Απλα, οταν μετα τις Εκλογες, ερθει αυτο εδω
http://youpayyourcrisis.blogspot.com/2012/04/blog-post_3812.html
(διαβασε το, please)
οταν λοιπον ερθει αυτο εδω, μη πεις οτι δεν ηξερες.
Μη πεις, γιατι θα υπαρξουν προβληματα. Μη πεις γιατι αν στις εκλογες δωσεις την εξουσια στο ΝΟΥΔΠΑΣΟΚ, σκοτωνεις το μελλον μου. Μη πεις, γιατι θα εισαι συνενοχος τους.
Μη πεις, γιατι, μετα, οσα σου συμβουν, θα τα αξιζεις.
Και, στην τελικη, γιατι οσα συμβουν θα αποτελουν λογικη αναγκαιοτητα, φυσικο επακολουθο
και Θεια Δικη.

(Και για να μη παρερμηνευτω, ειναι δικαιωμα του Καθενος να πιστευει στον Αγιο Βασιλη, το Πασχαλινο Λαγουδακι, και στο οτι το κομμα του Καμμενου δεν αποτελει αστικο αναχωμα και καθεστωτικο τερτιπι για να μην ενισχυθει η Αριστερα,
αστικο αναχωμα ανεξαρτητα ακομα κι απο τις προθεσεις του ιδιου του Καμμενου.)

2.
ΜΗ ΠΥΡΟΒΟΛΕΙΤΕ ΤΟΝ ΕΚΛΟΓΙΚΟ ΝΟΜΟ, “ΠΥΡΟΒΟΛΕΙΣΤΕ” ΤΟΥΣ ΗΛΙΘΙΟΥΣ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟΥΣ ΞΑΝΑΨΗΦΙΣΟΥΝ”

Συμπληρωμα των παραπανω σκεψεων: Ακουω ολον τον κοσμο να κατηγορει τον εκλογικο νομο για την ανωμαλια του, να δινει 50 εδρες μπονους στο πρωτο κομμα. Κατ’επεκταση, δεν ειναι και λιγοι οσοι θα ηθελαν να διαλυθει το ΚΚΕ, να γινει ενα κομμα με τον Συριζα, και να παρουν αυτοι το μπονους.
Δε θα ξαναμπω στην ιδια συζητηση που εχω κανει πλειστακις και δεν εχω κατι να προσθεσω.
Θα πω μονο το εξης: Μη πυροβολειτε τον εκλογικο νομο που δινει 50 εδρες δωρο, αλλοιωνοντας τη βουληση των πολιτων.

Πυροβολειστε τους ηλιθιους
που
ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ, ΥΣΤΕΡΑ ΑΠΟ ΟΣΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΓΚΟΙΝΩΣ ΓΝΩΣΤΑ ΓΙΑ ΕΞΟΛΟΘΡΕΥΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΑΠΟ ΔΝΤ ΚΑΙ ΕΕ ΤΟΝ ΙΟΥΝΗ,
θα βγαλουν πρωτο κομμα τη ΝΟΥΔΟΥ. Και δευτερο η τριτο, το Πασοκ.
Μια χαρα οπλο θα ηταν στα χερια μας, αυτη η ολοφανερη εκλογικη νοθεια κι αλλοιωση.
Μια χαρα οπλο,
στα χερια ενος λαου που δε μισει τον εαυτο του και δεν εχει αλωθει απο την επιθυμια θανατου.
(Μια χαρα οπλο γιατι, με ενα 35αρακι, βγαζαμε Κυβερνηση, το κομμα της αριστερας που θελουμε, διχως συνεργασιες, διχως τιποτα)

Για αυτο σας λεω, μη πυροβολειτε τον εκλογικο νομο. “Πυροβοληστε” τους αυτοκτονικους, που θα βγαλουν πρωτο κομμα το ΝΟΥΔΟΥΠΑΣΟΚ, και θα μας παρουν κι εμας στον ταφο, μαζι τους.

(Το “πυροβολειστε” σε εισαγωγικα, δηλαδη βριστε, κραξτε, προπαγανδιστε για να αλλαξουν γνωμη, κρυψτε τους τα βιβλιαρια και τις ταυτοτητες για να μη ψηφισουν, ριξτε υπνωτικα τη Κυριακη το πρωι στο γαλα τους κλπ κλπ!!!!
Και νιωθω την αναγκη για αυτη την επεξηγηση, οσο κι αν ειναι προφανες οτι μιλαω μεταφορικα,
για τον εξης λογο:
Η πολωση ειναι στα υψη, τα νευρα ειναι τεντωμενα, η περιχαρακωση καλπαζουσα,
κι ολα αυτα δε θα βγουν σε καλο.
Οσο κι αν μισουμε τον εναπομειναντα γαλαζοπρασινο ψηφοφορο, οσο κι αν η ψηφος του ισοδυναμει με ανθρωποκτονια με ενδεχομενο δολο εναντιον ημων,
οσο κι αν η βλακεια σημερα ειναι εγκλημα κι οι εγκληματιες βλαπτουν με τις πραξεις τους τους αλλους,

..δε πρεπει να ξεχναμε οτι ειμαστε μια χουφτα λαος, δεκα εκατομμυριακια μεσα σε εναν πλανητη δισεκατομμυριων, κι αυτη τη στιγμη, υπαρχουν πληθη Ευρωπαιων κι οχι μονο, πολιτων, που πιστευουν οτι..ευθυνεται η Ελλαδα για την οικονομικη κριση στη χωρα τους.
Ειναι αναριθμητα τα κρουσματα ρατσισμου εναντιον Ελληνων πολιτων στο εξωτερικο,
γιατι, ρατσισμος ειναι και να σου λεει ο αλλος εκει που τρως
“ΕΙΣΑΙ ΤΕΜΠΕΛΗΣ, ΚΙ ΕΓΩ ΣΕ ΠΛΗΡΩΝΩ”

Γαμω το σπιτι και τη μανα σου Γερμανικο πουτανογεννημα, γαμω τον Χιτλερ που κολυμπα στο dna σου και γαμω τη ψυχη σου.
ΕΓΩ ΣΕ ΠΛΗΡΩΝΩ ΤΡΥΠΙΕ ΜΕ ΤΑ ΚΕΡΔΗ ΠΟΥ ΑΠΟΚΟΜΙΖΕΙΣ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ.
ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΨΥΧΟΡΡΑΓΩ,
ΣΟΥ ΠΛΗΡΩΝΩ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΠΡΟΝΟΙΑΣ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΣΟΥ.
ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΠΛΕΟΝΑΣΜΑΤΑ ΣΟΥ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΤΑ ΕΛΛΕΙΜΜΑΤΑ ΜΟΥ.

Κι υστερα απο τη κατατροπωση του εχθρου και τις πατριωτικες μου κορωνες (!),
– Κι αυτονοητως τα παραπανω δεν απευθυνονται συνολικα στον Γερμανικο η Ευρωπαικο λαο,
αλλα μονο στα BILDοειδη σιχαματα που ευδοκιμουν δυστυχως παντου-,
επανερχομαστε στα δυσκολα: Απο τη στιγμη λοιπον που ο Ελληνας γινεται ο Εβραιος της Ευρωπης
και τοσοι υπαρχουν που ανυπομονουν να μας τιμωρησουν , να μας εξολοθρευσουν,
και να χεσουν πανω στους ταφους μας,
πρεπει, επιβαλλεται, να ειμαστε ενωμενοι. Ακομα κι αν διαφωνουμε,
ακομα κι αν μισιομαστε, ακομα κι αν θεωρουμε οτι η ψηφος του ενος θα αποτελεσει τη καταστροφη του αλλου, ακομα κι αν η μικροαστικη νοοτροπια εν τελει θα οδηγησει σε κατι που μοιαζει με ανοδο του Φασισμου.
Μεχρι να γινει αυτο, που δυστυχως δε βλεπω να αργει, μεχρι τοτε παντως, οφειλουμε να μη σκοτωθουμε τουλαχιστον μεταξυ μας. Οφειλουμε να μιλαμε, να επικοινωνουμε, να ανεχομαστε ο ενας τον αλλον.
Θεωρω, οπως εγραψα παραπανω, τον ψηφοφορο του ΝΟΥΔΟΥΠΑΣΟΚ, συνενοχο στη δολοφονια του μελλοντος μου. Για φυσικο αυτουργο του αφανισμου μου. Πιο χοντρα δε γινεται να το πω.
Ομως, και παλι, οφειλουμε να βρουμε εναν τροπο, μεσα σε ολο αυτον τον χαμο,
να συνυπαρξουμε.
Το οφειλουμε, για την Ελλαδα μας.
Μεχρι τη στιγμη βεβαια που ο Φασισμος θα ερθει να εγκατασταθει επισημως στη πατριδα μας.
Μεχρι τη στιγμη, που η φτωχοποιηση και η εξαθλιωση, αναποφευκτα θα οδηγησει σε δολοφονιες διαμαρτυρομενων, σε διωξεις, σε φυλακισεις, σε χουντες.
(Η ψευδαισθηση δημοκρατιας δε θα μπορει να συντηρειται και να μακιγιαρεται αλλο..)
Και σε αποδοχη απο καποιους ολων των παραπανω, για να μη “διασαλευτει” η “ταξη”.
Οταν σημανει αυτη η αποδοχη που και τωρα σημαινεται αλλα εμμεσα,
Εκει, τερμα και η συνυπαρξη, και η ανοχη και τα φιλακια,
εκει θα ειναι, η ζωη τους, ο θανατος μας.
Κι ο θανατος τους, η ζωη μας…

Προς το παρον, ψυχραιμια. Και μισος, ταξικο μισος , για τους δολοφονους του Μελλοντος μας.
Και προσπαθεια να καταλαβουν αυτοι που αρνουνται ακομα και τωρα, να καταλαβουν..
Μπορουν να συμβαδισουν τα παραπανω; Πως γινεται το μυαλο να μεινει καθαρο οταν ειναι αναποδραστο γεγονος οτι η εισβολη του μισους, το αρρωσταινει και το θολωνει;
Πως γινεται να προσπαθεις να μιλησεις με τον αλλον, οταν η ψηφος του, ξερεις, οτι θα σε εξολοθρευσει;
(Ψηφος σε ΝΟΥΔΟΥΠΑΣΟΚ, σε ΛΑΟΣ, σε παρακρατικους νεοναζι, σε ΔΗΣΥ, σε ΔΡΑΣΗ,
και δυστυχως, ακομα και στην “αριστερα” τυπου ΔΗΜΑΡ και Οικολογων κλπ, οι οποιοι για χαρη του Ευρω και με βαρια καρδια εστω, θα ανεχτουν τις αναποφευκτες θυσιες)

Βασικα, δε γινεται.

Αλλα δεν εχουμε αλλη επιλογη….

Αναρτήθηκε από celin στις 7:23 μ.μ.  

http://celinathens.blogspot.com/2012/04/blog-post_20.html#ixzz1scJyBgvb

 

20 Σχόλια

Filed under Μετά την λύση...., Παγκόσμιο Σύστημα-Αλήθειες κρυμμένες, κρίση

20 responses to “Για κάθε εχέφρων άνθρωπο κύρια επιδίωξη στις εκλογές αυτές θα πρέπει να είναι η καταβαράθρωση του πασοκονουδου, να μην μπορούν να εξασφαλίσουν 151 έδρες….

  1. osr

    16h Panayiotis Sofroniou ‏ @PSofroniou · Open
    @osr55blog Καμμένο; Really? Τώρα μιλάς για πασιαμά!
    @PSofroniou τον καμένο που τον είδες φίλε;

    @osr55blog «Ακομα και για τα αλλα νεα κομματα που δεν ανηκουν στην Αριστερα, πχ το κομμα του Καμμενου»!!!!!

    @PSofroniou ο κκες celin λέει επίσης: «Αν ισχυει το δευτερο, τοτε οφειλω να σε παρακαλεσω: ΜΗ ΨΗΦΙΣΕΙΣ ΚΚΕ…Οχι στη ψηφο διαμαρτυριας.
    ->Ναι στη θετικη ψηφο, ναι σε αυτο που πιστευεις…Τα ιδια υποστηριζω κι αν στο παραπανω σεναριο , θεσουμε τον Συριζα και τον Τσιπρα.
    Η αλλο κομμα της Αριστερας. Ακομα και για τα αλλα νεα κομματα που δεν ανηκουν στην Αριστερα, πχ το κομμα του Καμμενου.
    2h osr55.wordpress.com ‏ @osr55blog Reply Delete Favorite · Open
    ->Πιστευεις οτι ο Καμμενος ειναι η καλυτερη επιλογη για την Εξουσια στη χωρα μας; Ψηφισε τον.»
    Με λίγα λόγια ο κκες celin σου λέει να ψηφίσεις θετικά και αν είσαι τόσο μαλάκας να πιστεύεις τον καμένο ψήφισε τον αφού εισαι τόσο μαλακα

    @osr55blog Εδώ φαίνεται και το ανέφικτο του κομμουνισμού. Στην ολοκληρωτική του φύση, αντίθετη με αυτή του ανθρώπου

    μπορείς σε παρακαλώ να μου πεις τι νομίζεις ότι είναι ο «κομουνισμός»;

    Μου αρέσει!

  2. Εδώ το κείμενο γράφει: «αν δεν είσαι έτοιμος με αυτό που θα συμβεί μετά (της ψήφισης στο ΚΚΕ), μην το πράξεις».
    Αυτό είναι ο κομμουνισμός!

    Μου αρέσει!

  3. Παγκόσμιο ΑΕΠ: 55,8 τρις ευρώ.
    ΑΕΠ ανά κάτοικο (σε λογικές απόλυτου διαμοιρασμού): ~5000 ευρώ ανά άτομο
    Το πρόβλημα δεν τίθεται στον κομμουνισμό ή όχι. Τίθεται στον υπερπληθυσμό, και στη χρησιμοποίηση της τεχνολογίας για την παροχή όλων των βασικών (και περισσοτέρων, φυσικά) ανέσεων, στον παγκόσμιο πληθυσμό.

    Μου αρέσει!

  4. osr

    το λοιπόν φίλε μου καλέ
    θεωρώ ότι είσαι έξυπνος άνθρωπος οπότε θα σε παρακαλέσω να χρησιμοποιούμε το μυαλό μας και να λέμε επιχειρήματα και όχι ατάκες ανούσιες

    «Εδώ το κείμενο γράφει: “αν δεν είσαι έτοιμος με αυτό που θα συμβεί μετά (της ψήφισης στο ΚΚΕ), μην το πράξεις”.
    Αυτό είναι ο κομμουνισμός!»

    ποιο πράγμα ακριβώς είναι ο κομουνισμός ρε κουμπάρε; τι θέλεις να πεις;
    ο κομουνισμός δηλαδή η κοινοκτημοσύνη είναι σύστημα οικονομικής και κοινωνικής οργάνωσης
    δαμέ το κεφάλαιο του μαρξ εν τόμοι ολόκληροι τζαι λλιοι άνθρωποι εκάτσαν να το διαβάσουν τζαι εσύ κάθεσαι τζαι πιάνεις μιαν κουβέντα που λαλεί κάποιος μέσα σε έναν μπλοκ τζαι λαλείς αυτό είναι κομμουνισμός;

    επίσης να σε ρωτήσω κάτι ο ελευθεριακός κομουνισμός έχει κάποια διαφορά με τον κομουνισμό όπως τον περιέγραψε ο μαρξ;
    τι νομίζεις;

    sofroniou
    Απριλίου 22, 2012 στις 2:01 πμ (Επεξεργασία)
    Παγκόσμιο ΑΕΠ: 55,8 τρις ευρώ.
    ΑΕΠ ανά κάτοικο (σε λογικές απόλυτου διαμοιρασμού): ~5000 ευρώ ανά άτομο
    Το πρόβλημα δεν τίθεται στον κομμουνισμό ή όχι. Τίθεται στον υπερπληθυσμό, και στη χρησιμοποίηση της τεχνολογίας για την παροχή όλων των βασικών (και περισσοτέρων, φυσικά) ανέσεων, στον παγκόσμιο πληθυσμό.»

    καταρχήν να σε παρακαλέσω να μου βάλεις την πηγή για αυτό που γράφεις
    ότι το παγκόσμιο αεπ είναι 55,8 τρις
    και επίσης με ποια μέθοδο βρέθηκε αυτός ο αριθμός και επίσης τι νομίζεις ότι σημαίνει αυτό το πράγμα

    και τι εννοείς βρίσκεται στον υπερπληθυσμό; τάχα δεν μας φτάνει για όλους; ο πλούτος της γη;

    άρα τι προτείνεις;

    Μου αρέσει!

  5. Ανώνυμος

    Οι δράσεις του ανθρώπου πρέπει να καθορίζονται και από τις εκάστοτε συνθήκες.

    Αν είναι να γλυτώσει ο λαός από την ολική βιετναμοποίηση…

    Μου αρέσει!

  6. nasos

    σαφεστατα και ειναι φανερο οτι ο δικομματισμος πρεπει να καταρρευσει οχι μονο γτ επεδειξε ανικανοτητα διαχειρισης του κρατους αλλα και γτ ειναι η μονη λυση να αλλαχθει εξ ολοκληρου η σαπια κατασταση της πολιτικης στν Ελλαδα. υπαρχει ομως ενα ζητημα που εχει υποσταση και δεν ειναι απλα λασπη.
    η ικανοτητα του ΚΚΕ να διαχειτιστει ενα κρατος.
    σαν ιδεα μπορει να φανταζει ομορφη η ανατροπη αλλα αν αυριο ηταν κομμα εξουσιας θα επρεπε να εχει τον τεχνοκρατικο τροπο να διοικησει με αυτο που διαλαλει και οχι μονο να το διαλαλει.
    νομιζω οτι η ιδια η Παπαρηγα προχθες εδειξε να κολλαει στην ιδεα του τι κανει αν ηταν σε θεση εξουσιας λεγοντας οτι το να οργανωνεις μια απεργια ειναι κατι δυσκολο αρα δεν θα ναι δυσκολο να διοικησει κιολασ!!! ημαρτον
    αυτο και μονο με φοβισε εμενα προσωπικα

    Μου αρέσει!

  7. osr

    νάσο ας σου απαντήσει η ίδια η παπαρήγα


    και επίσης εδώ στον ριζοσπάστη
    http://www2.rizospastis.gr/wwwengine/story.do?id=6823139&publDate=27/4/2012

    Για την εργατική, λαϊκή εξουσία
    Τα αστικά ΜΜΕ, τώρα, την προεκλογική περίοδο, πασχίζουν να υπονομεύσουν στις λαϊκές συνειδήσεις την πολιτική πρόταση του ΚΚΕ για την εργατική, λαϊκή εξουσία, με αιχμή της προπαγάνδας τους το ζήτημα της δημοκρατίας. Αντιπαραθέτουν τη λειτουργία της αστικής κοινοβουλευτικής δημοκρατίας καλλιεργώντας συνειρμούς ότι στην εργατική, λαϊκή εξουσία δε θα υπάρχει δημοκρατία αφού η εργατική τάξη, τα φτωχά λαϊκά στρώματα δεν έχουν δυνατότητα να εκλέγουν βουλευτές κ.λπ. Ρωτάνε, για παράδειγμα, θα υπάρχει κοινοβούλιο; Πώς θα λειτουργεί; Και άλλα τέτοια. Δεν είναι ότι δεν ξέρουν. Αντιπαραθέτουν την αστική μορφή διαχείρισης (αυτό κάνει η αστική βουλή), της εξουσίας των καπιταλιστών, για να συγκαλύψουν το γεγονός ότι η σημερινή δημοκρατία είναι αντιδημοκρατική για το λαό, αφού νομοθετεί αντεργατικά, αντιλαϊκά. Και να εμποδίσουν την ολοένα και μεγαλύτερη επίδραση που ασκεί η πρόταση του ΚΚΕ σε πλατύτερες εργατικές, λαϊκές δυνάμεις.
    ***
    Πώς θα λειτουργεί η εργατική, λαϊκή εξουσία; Θα υπάρχει βουλή; Βεβαίως θα υπάρχει βουλή. Αλλά δε θα είναι σαν τη σημερινή, όπου κάθε 4 χρόνια το εκλογικό σώμα εκλέγει βουλευτές σε εκλογικές περιφέρειες, δηλαδή σε εδαφική βάση. Οι λαϊκοί βουλευτές θα αντιπροσωπεύουν το εργοστάσιο, τον κλάδο, τους συνταξιούχους, τους φοιτητές, τους σπουδαστές, τους αγρότες, τους αυτοαπασχολούμενους. Αντίστοιχα λοιπόν θα εκλέγονται από τα εργοστάσια, τις επιχειρήσεις, από τους παραγωγικούς συνεταιρισμούς για τους αγρότες και τους αυτοαπασχολούμενους, από τις σχολές για τους φοιτητές, σπουδαστές κ.λπ. Δηλαδή, θα αντιπροσωπεύονται κοινωνικές δυνάμεις. Η ιδιότητα του βουλευτή δε θα αποτελεί επάγγελμα, άρα δε θα έχει μισθό. Οι βουλευτές θα ελέγχονται για το έργο και τη δράση τους από τους εκλογείς τους σε τακτά περιοδικά διαστήματα και θα ανακαλούνται για να εκλεγούν άλλοι αν δεν ανταποκρίνονται στην αποστολή τους. Θα συνεχίζουν να εργάζονται στη δουλειά τους, απ’ αυτήν θα πληρώνονται με τον ίδιο μισθό με όλους τους εργαζόμενους και θα απαλλάσσονται μόνο για το χρονικό διάστημα που θα λειτουργούν οι σύνοδοι της βουλής, γιατί η βουλή δε θα λειτουργεί καθημερινά, δε χρειάζεται άλλωστε αφού θα έχει απαλλαγεί από την τεράστια αστική γραφειοκρατία.
    ***
    Από το εργοστάσιο που θα εκλέγονται τα πρώτα εργατικά όργανα εξουσίας μέχρι τη βουλή θα υπάρχουν και ενδιάμεσα εργατικά, λαϊκά όργανα που θα εκλέγονται και θα βρίσκονται σε άμεση σχέση με αυτά τα όργανα αλλά και την εργατική, λαϊκή βουλή. Ετσι, η συμμετοχή των εργαζομένων δε θα είναι μια φορά στα τέσσερα χρόνια με την ψήφο. Θα υπάρχει άμεση σχέση των εργαζομένων που εκλέγουν με όλα τα εργατικά, λαϊκά όργανα, ο λαός θα συμμετέχει και μέσω εκλογών και μέσω ελέγχου από το εργοστάσιο ως τη βουλή στην άσκηση της εξουσίας. Σήμερα ο λαός συμμετέχει μόνο κάθε τέσσερα χρόνια με την ψήφο. Αυτή είναι η αστική δημοκρατία. Στην εργατική, λαϊκή εξουσία θα συμμετέχει καθημερινά μέσω ελέγχου, μέσω ανακλητότητας όταν χρειάζεται με δεδομένο τον υποχρεωτικό απολογισμό των βουλευτών στους εκλογείς τους. Ετσι, οι εργάτες θα εκλέγουν αυτούς που θεωρούν τους καλύτερους και θα τους ελέγχουν ταυτόχρονα. Η εργατική, λαϊκή εξουσία θεσμοθετεί και παίρνει πρακτικά μέτρα ώστε να εξασφαλίζεται η άσκηση του εργατικού και γενικότερα κοινωνικού ελέγχου, η ανεμπόδιστη άσκηση κριτικής σε αποφάσεις και χειρισμούς που εμποδίζουν την ανάπτυξη και ενίσχυση της λαϊκής οικονομίας. Είναι ζωτική ανάγκη να καταγγέλλονται πάσης φύσεως και προέλευσης αυθαιρεσίες, γραφειοκρατία ή άλλα αρνητικά φαινόμενα. Αυτή είναι ανώτερη μορφή δημοκρατίας από την αστική και πάνω απ’ όλα εξασφαλίζει την άμεση λαϊκή συμμετοχή στις υποθέσεις της κοινωνίας. Η εξουσία ασκείται από κάτω, από το λαό, προς τα πάνω και όχι το αντίθετο που γίνεται σήμερα με την αστική δημοκρατία.

    Μου αρέσει!

  8. nasos

    γενικολογα ευηχα τα λεει ο Ριζοσπαστης. εγω τονισα απλα το οτι η Παπαρηγα δεν μοιυ εχει δειξει ποτε ενα ευελικτο και εξυπνο πολιτικο αλλα καποιον που παλευει εκ του ασφαλους και σιγουρα η απαντηση που εδωσε στο ερωτημα της δημοσιογραφου εδειξε αμηχανια και ελειψη λυσης.
    Η παραπανω μορφη παρεθεσες με βρισκει συμφωνο κυριως στο θεμα της δημοκρατιας . πρεπει να γινει οσο περισσοτερο γινεται πραγματικη και οχι αντιπροσωπευτικη ειδικα με τη μορφη που ειναι τωρα . υπαρχουν ομως σαφως πιο πολυπλοκα θεματα οπως το οτι το ΚΚΕ δεν θα αναγνωρισει κανενα χρεος και θα το διαγραψει μονομερως με συνεπεια να επιστρεχουψε σε μια δραχμη που θα εχει το 1/5 της αξιας που ειχε προ εισοδου στο ευρω και με αποκλεισμο απο καθε διεθνη αγορα. για να μην τονισω την εχθρικη σταση απο καθε αλλο κρατος παγκοσμια αφου θα ειμαστε εκτος συστηματος.
    οχι οτι συμφωνω με το συστημα αλλα αυτο ισχυει στο παγκοσμιο
    και ακομα και αν υποθεσουμε οτι θα κατορθωσουμε να μηδενισουμε το ελλειμμα και να μην εχουμε αναγκη δανεισμου απο κανενα πως θα αγοραζουμε ποια οποιοδηποτε τεχνολογικο , πολεμικο και οποιδηποτε αλλο εξοπλισμο οταν θα εχουν 5πλασιο κοστος απο οτι πριν για εμας.
    μου φανταζει οτι θα ειμαστε μια χωρα με επαρκεια τροφιμων και βασικων αγαθων αοφυ εμεις θα τα παραγουμε αλλα παραλληλα με αγοραστικη δυναμη χειροτερη του Βουλγαρου , δλδ για αγορα ενος υπολογιστη η οποιασδηποτε ηλεκτρικης συσκευης θα δουλευουμε κανα 3μηνο!
    εκτος λοιπον απο μια απλοικη αναλυση του ουτοπικου μοντελου λειτουργιας των βουλευτων περιμενω απο το προγραμμα του ΚΚΕ πληρη αναλυση του πως προσαρμοζομαστε στα παγκοσμια δρωμενα οντας κοντρα σε ολους και ολα!
    η αποψη μου ειναι οτι η αλλαγη οφειλει να ερθει αλλα με καποια χρονο αναλογο , καποιο προγραμμα ηπιας προσαρμογης απο αριστερες δυναμεις που ειναι πιο ευελικτες του ΚΚΕ. μπορει και να το ψηφιζα (αν δεν απειχα απο τις εκλογες εδω και δεκαετια) αλλα μονο και μονο για να το ισχυροποιησω σαν φωνη διαφορετικη και οχι για κομμα εξουσιας.
    προσωπικα παντα

    Μου αρέσει!

  9. osr

    νάσο κάνεις ένα λάθος συνέχεια το οποίο επαναλαμβάνεις κάθε φορά που μιλάμε για το μέλλον

    αντιμετωπίζεις την κατάσταση στον κόσμο και τους ανθρώπους ως κάτι στατικό ως κάτι που δεν αλλάζει και δεν επηρεάζεται από τα όσα συμβαίνουν και στην ελλάδα

    έχεις την εντύπωση αν αυτή η τεράστια εξέλιξη συμβεί στην ελλάδα οι άλλοι λαοί που βρίσκονται στην ίδια θέση θα παραμείνουν να χάσκουν σα μαλάκες;

    σου παραθέτω κάτι που έγραψα πριν λίγες μέρες για το πως βλέπω τα πράγματα
    https://osr55.wordpress.com/2012/04/27/

    Δεν μπορεί να σχηματιστεί κυβέρνηση ………. οπότε;

    Οπότε ξαναγίνονται εκλογές

    Ναι αλλά τώρα πλέον ο ελληνικός λαός ξέρει ότι όλα είναι πιθανά

    και πλέον τα πράγματα σοβαρεύουν πάρα πολύ για την κομουνιστικής αντικαπιταλιστική αριστερά και τις επιλογές της

    Στόχος κατά τη γνώμη μου δεν θα πρέπει να είναι ο σχηματισμός απλά κυβέρνησης και είναι αυτό που είπε και η Παπαρήγα στην Στάη και συμφωνώ

    ότι στις 7 Μαίου η Ελλάδα θα είναι ακόμα στην ΕΕ και οι δομές της ακόμα θα είναι καπιταλιστικές

    Ο ίδιος ο λαός θα πρέπει να αποφασίσει να τους τελειώνει όλους αυτούς που τον εξαθλιώνουν

    Πρακτικά πλέον θα πρέπει να αρχίσουν να γίνονται ενέργειες ώστε ο λαός να μπορέσει σταδιακά να αυτοκυβερνηθεί

    Να γίνουν κινήσεις προς αυτή την κατεύθυνση

    ¨Ολα αυτά μπορεί να φαντάζουν κάπως εξωφρενικά και εξωπραγματικά αλλά ίσως να μην είναι και τόσο αφού αν καταβαραθρωθούν τα κοπρόσκυλα του πασοκονουδουκαιλοιπωνπροθύμων οι προοπτικές είναι τόσες όσες οι άνθρωποι αποφασίσουν ότι είναι

    Πρώτα και κύρια να καταρρεύσει ο μύθος ότι τυχόν ακυβερνησία θα σημαίνε ολική καταστροφή πέμπτη παρουσία πτώση αστεροειδών κλπ και όταν οι άνθρωποι δουν ότι και χωρίς κυβέρνηση η ζωή συνεχίζεται το ίδιο

    ¨Ηδη έχουν γίνει και υπάρχουν δομές αυτοοργάνωσης είτε σε επίπεδο γειτονιών είτε σε επίπεδο τοπικών κοινωνιών

    Οι πλατείες του καλοκαιριού όσο και να τις υποτιμούν κάποιοι έχουν προσφέρει έστω και αυτή την στοιχειώδη αίσθηση στους χιλιάδες χιλιάδων ανθρώπων ότι μπορεί να υπάρξει αυτοοργάνωση και ότι οι αποφάσεις μπορούν να λαμβάνονται συλλογικά

    Ας μην ξεχνάμε ότι οι πλατείες ήταν το βάπτισμα του πυρός για την τεράστια πλειοψηφία του κόσμου που μέχρι πρότινος πίστευε σε αστικές δημοκρατίες αντιπροσωπευόμενες και κοινοβούλια

    Μόνο καλό έκανε όλη αυτή η διαδικασία που ώθησε τον κόσμο να ξεφτεί και άλλες εναλλακτικές λύσεις για τον τρόπο κοινωνικής οργάνωσης

    Ο κόσμος είναι αυτός που θα αποφασίσει τι θέλει και που θέλει να πάει το πράγμα

    Το σύνθημε είναι: ΜΕ την κοινωνία και όχι, για την κοινωνία

    Στις 6 Μαίου 2012 οι άνθρωποι μπορούν να επιλέξουν να τελειώνουν με τα παλιοτόμαρα και τα ξεφτιλισμένα τους συστήματα

    Οι συνέπειες κατά τη γνώμη μου ίσως να είναι πέραν από την φαντασία μας και κατακλυσμιαιές αφού αν στην Ελλάδα γίνει το αδιανόητο τότε και άλλες χώρες θα ακολουθήσουν το παράδειγμα αυτό σαν ντόμινο ειδικά Ισπανία Ιταλία Πορτογαλλία Ιρλανδία που πλέον ακλουθούν το μονοπάτι της εξαθλίωσης που τους έστρωσαν τα δικά τους κοπρόσκυλλα πασοκονουεδες

    Μου αρέσει!

  10. nasos

    οπως εγω επιμενω λες οτι επιμενω να αντιμετωπιζω τους ανθρβπους σαν στατικους και εσυ ομως δεν μου δινεις λεπτομερειες για ζητηματα ξεκαθαρα που θετω οπως τις τεχνοκρατικες λεπτομερερειες της επομενης μερας. το πως θα αντιμετωπιστουν τα τεραστια κωλλυματα που θα προκυψουν οπως λιτα περιεγραψα . το μονο που βλεπω ειναι γενικολογα οτι θα ερθει η αλλαγη , πρεπει να γινει επανασταση, πρεπει να αυτοοργανωθουμε λες και η παγκοσμια σκακιερα μπορει να αντιμετωπιστει με το κινημα της πατατας…
    προσωπικα δεν με καλυψαν οσα μου ανεφερες και δυστυχως δεν με καλυπτει ποτε η Παπαρηγα γιατι την θεωρω μια καθολου ευελικτη πολιτικο που ζει σε αλλο πλανητη
    ειμαι αριστεριστης και θα θελα μια δυναμη πιο ρεαλιστικη που δυστυχως δεν βλεπω. για αυτο κ τα πραγματα δεν θα αλλαξουν

    Μου αρέσει!

  11. osr

    εσύ τι εισηγείσαι ότι πρέπει να γίνει;

    Μου αρέσει!

  12. nasos

    θα σου πω καποιεσ σκεψεις μου γιατι εγω δεν υποστηριζω σχεδον δογματικα καποιο κομμα ωστε να εχω το «χρεος» να αναφερω λεπτομερειες για την φερεγγυοτητα και αποτελεσματικοτητα του. αν ανηκα σε καποιο συγκεκριμενο κομμα ιδεολογικα και απολυτα τοτε σαφως και θα ειχα πληρες και αναλυτικο προγραμμα για την καθε κινηση του με επιστημονικη βαρυτητα και οχι απλα γενικες θεσεις τυπου θα πετυχουμε αλλαγη και επανασταση…
    οπως σου χω ξαναπει εχω εμπιστοσυνη στο σκανδιναβικο μοντελο οχι γιατι ειμαι φανατικος υπερμαχος του αλλα γιατι απο τα δοκιμαζομενα ειναι το μοναδικο που σε δεκαετιες και σε διαφορα κρατη της πγκοσμιας σκακιερας εχει πετυχει μακραν κορυφαια αποτελεσματα κυριως στο σημαντικο κομματι για μενα …τις κοινωνικες παροχες και επιπεδα παροχων του απλου πολιτη…
    το εν λογω μοντελο ειναι ενας συνδυασμος απο οσα λιγα γνωριζω των δυο μοναδικων κοσμοθεωριων καπιταλισμου και κομμουνισμου. παιρνει δλδ τα πλεονεκτηματα των δυο και αφαιρει οσο ειναι εφικτο τα κραυγαλεα μειονεκτηματα τους.
    επιτρεπει την ελευθερη αγορα αλλα με σαφη ελεγχο των διαδικασιων απο το κρατος… εχει ως μεγιστο στοχο τις κοινωνικες παροχες ωστε απο μια ερευνα που εκανα προσφατα να υπαρχει πληρη νοσοκομειακη και εξωνοσοκομειακη καλυψη για ολους . οι γιατροι παραμενουν ιδιωτες εξω απο τα νοσοκομεια αλλα πληρωνονται απο το κρατος και ελεγχονται ορθα .
    σε καθε τοπικη κοινωνια υπαρχουν τα παντα προς εξυπηρετηση του πολιτη απο νοσοκομες για βοηθεια εγγυων της γειτονιας μεχρι ολοκληρα τετραγωνα με εξυπηρετησεις συνταξιουχων, αυτο επιτυγχανεται με μεγιστες φορολογησεις οι οποιες ομως επειδη αποδιδουν δινονται απο ολους απλοχερα με ελαχιστη φοροδιαφυγη
    αυτο προυποθετει βεβαια παιδεια και καλλιεργεια σε υψηλο επιπεδο ετη φωτος μπροστα απο την δικη μας κοινωνικα παντα και γενικα
    εχουν πετυχει λοιπον το ζητουμενο για καθε σοβαρη κοινωνια
    . ελευθερη αγορα ωστε ο καθενας να κυνηγα τους στοχους του. οποιος θελει να γινει μεγιστανας μπορει να το πραξει (κατι που ο κομμουνισμος το εμποδιζει ) με σοβαρο ομως ελεγχο απο το κρατος δλδ το δημοσιο τομεα κατι που στη σημερινη Ελλαδα και Κυπρο φανταζει ανεκδοτο , οπου ο δημοσιος υπαλληλος κατα απολυτη πλειοψηφια ξυνεται και οποιος θελει να γινει ενας απλος ολιγαρκης εργαζομενος παλι το πραττει εχοντας ομως σαν πατο μια ζωη αξιοπρεπεστατη. και ανεργος να σαι ζεις μια ζωη αξιοπρεπη.
    αυτο γενικα σαν μοντελο ρεαλιστικο και οχι τα ηδη πληρως αποτυχημενα μοντελα του καπιταλισμου και κομμουνισμου.
    στην Ελλαδα τωρα ο δρομος προς αυτη την κατευθυνση ειναι μακρυς οποτε θα ηθελα να διαλυθουν τα δυο μεγαλα κομματα ωστε να εξαφανιστουν ολα τα χιλιαδες κομαμτοσκυλα η εστω να χασουν τη δυναμικη τους και να γινει ανασυγκροτηση κομματικων χωρων με νεα προσωπα που δεν εχουν δρομολογηθει απο μικρα στο κομμα σαν μουζαχεντιν ( και αυτο συμπεριλαμβανει και το ΚΚΕ) . δεν ξεχνω οτι οταν σαν φοιτητης πηγαινα σε συγκεντρωσεις- ακουγα ατομα του χωρου αυτου νομιζα οτι εβαζα το κασετοφωνο για χιλιοστη φορα στο ιδιο τροπαριο.
    θελω να δυναμωσει η αριστερα και θα θελα να υπαρχει πιο αξιολογο κατα τη γνωμη μου κομμα αριστερο ευελικτο και διορατικο . οποτε με τις υπαρχουσες συνθηκες μου αρκει η αποδυναμωσει ΝΔ και Πασοκ και η κατανομη ψηφων σε ολους ωστε να γινει μια κυβερνηση συμμαχιων απο ολους τους χωρους μεχρι να ανασυγκροτηθουν τα κομματα η νεα κομματα με νεα προσωπα.
    μακαρι οι συνθηκες στην Ευρωπη να ωριμασουν η να εξαναγκασουν σε πιο δομικες αλλαγες οπως καποιες που προτεινεις ωστε να τις ακολουθησουμε. απο μονη μια χωρα οπως η Ελλαδα αν θελησει αυτο που λες θα εχει απλα τη μοιρα της Κουβας ή της Αργεντινης ή και αλλων που αντεδρασαν δικαια αλλα σε τετοιο παγκοσμιο συστημα οδηγηθηκαν απλα σε συνθηκες χειροτερες απο την ελληνικη

    Μου αρέσει!

  13. osr

    H Αργεντινή φίλε Νάσο μια χαρά είναι μετά την παύση πληρωμών
    και μάλιστα πριν λίγες εβδομάδες εθνιικοποίησε την εταιρεία πετρελαίων προς όφελος του λαού της

    από κει και πέρα νάσο λες το εξής:
    το εν λογω μοντελο ειναι ενας συνδυασμος

    απο οσα λιγα γνωριζω

    των δυο μοναδικων κοσμοθεωριων καπιταλισμου και κομμουνισμου. παιρνει δλδ τα πλεονεκτηματα των δυο και αφαιρει οσο ειναι εφικτο τα κραυγαλεα μειονεκτηματα τους.»

    στο έχω ξαναπεί, κάνε μια έρευνα με όσο περισσότερη λεπτομέρεια μπορείς και όχι απλά να έχεις πίστη για κάτι που γνωρίζεις λίγα πράγματα πρακτικά

    γιατί και σε αυτές τις χώρες καπιταλισμός υπάρχει που δεν αντιμετωπίζει τα προβλήματα του κόσμου

    γιαυτό άλλωστε έχουμε την ύπαρξη των ναζί μπρεβικ που εκτέλεσε τόσους ανθρώπους επειδή μισά τους μουσουλμάνους κλπ

    δηλαδή αυτό το μοντέλο δεν μπόρεσε και δεν μπορεί εκ των πραγμάτων να αντιμετωπίσει το πρόβλημα της φτώχειας στον κόσμο το οποίο μοιραία θα μεταφερθεί και εκεί θέλουν δεν θέλουν

    στο είπα ξανά, ό,τι προσφέρει στην αξιοπρεπή διαβίωση των ανθρώπων είναι καλό

    οπότε επειδή θεωρώ ότι αυτά που λέω και θεωρώ ότι τεκμηριώνω είναι σωστά ως προς το τι πρέπει να γίνει και επειδή τα απορρίπτεις και μου αντιντείνεις επανειλημμένως ένα μοντέλο για το οποίο δεν γνωρίζεις και τόσα πολλά αλλά μάλλον λίγα

    αναμένω φίλε νάσο να κάνεις μια έρευνα και να εξηγήσεις πως λειτουργεί αυτό το πράγμα που ονομάζεις σκανδιναβικό μοντέλο
    και μην μου πεις δεν έχεις χρόνο

    μια χαρά χρόνο έχετε εσείς οι καθηγητάδες
    το ξέρω πολύ καλά γιατί και ο πατέρας μου καθηγητής φιλόλογος είναι τζαι μια χαρά εκάθετουν ούλλη μέρα!

    Μου αρέσει!

  14. nasos

    λοιπον
    – το μια χαρα ειναι η Αργεντινη ειναι υποκειμενικο καπως δε νομιζεις? με κατακεφαλην εισοδημα το 1/4 του σημερινου ελληνικου!! και πληθωρισμο 19% και βια ανεξελεκτη , εγκληματικοτητα στα υψη κτλ. δεν βλεπω το μια χαρα. αν μου λεγαν να ζω εκει θα παθαινα καταθλιψη. νομιζω οτι καποιες φορες βλεπεις δογματικα καποια πραγματικα το οποιο οδηγει στο εξης. ακομα και να δεις ενα θετικο ή ακραδαντο επιχειρημα προς αντιθετη κατευθυνση απο την κοσμοθεωρια που εχεις . απλα το αντικρους. απαγορευεται δλδ να υπαρχει κατι θετικο αλλου? τα ακρα ποτε στη ζωη δεν ειδα να ειναι ορθα !
    το οτι εκανε δημοσιου συμφεροντος την πετρελαικη εταιρεια που καρπωνοντας ισπανια και μεξικο ειναι μιοα πολυ ορθη κινηση. σου πα οτι ειμαι αντιθετος?
    – λες υστερα οτι εσυ τεκμηριωνεις την καθε θεση σου ενω εγω οχι… επειδη δεν εχω λεπτομερειες αναλυτικες για την δομη του συστηματος εκει??
    δλδ εσυ μου χεις αναφερει ποτε με λεπτομερειες τη δομη του συστηματος που πιστευεις οτι ειναι λυση? αφου για αυτο συνεχισα να αναρωτουμε . μου εδειξες ενα αποσπασμα του Ριζοσπαστη που ειναι αοριστοτατο και ασαφεστατο και λεει για αλλου ειδους βουλευτες . μα αυτο ειναι λεπτομερεια που εσυ μου ζητας ??? αφου σε βουλη 300 θα βγει εξουσια το ΚΚΕ κ ρωτησα τι θα κανει την επομενη μερα, κατι που η ιδια η Παπαρηγα αρνειται σαν το διαολο το λιβανι να εξηγησει και το αρθρο για μια ουτοπικη κατασταση παραλληλου συμπαντος ειναι επιχειρημα ενω τα δικα μου οχι?
    – οσο για το Σκανδιναβικο μοντελο δεν ειπα οτι γνωριζω ελαχιστασ. γνωριζω τα βασικα και εχω διαβασει αποσπασματικα αρθρα και ενα βιβλιο » tha nordic model scandinavia since 1945″ οποτε εχω καποια εικονα και κυριως βλεπω την παιδεια και νοοτροπια 2 συγγενικων μου προσωπων που κατοικουν εκει
    φιλανδια ο ενας , σουηδια ο αλλος

    το να σου βρω δλδ ανουσιες λεπτομερεις για την δομη του Δημου για παραδειγμα σε τι θα σε βοηθησει?
    σου εξηγω οτι με βαση ολους τους πολιτικους επιστημονες ανα τον κοσμο το εν λογω μοντελο ειναι συνδυασμος των δυο θεωριων αποσκοπωντας στα θετικα των δυο.
    κοινωνικες παροχες κορυφαιες. αυτο δεν θες εσυ για το κρατος σου?
    αυτο δεν υπηρετει ο κομμουνισμος?
    ελεγχος κρατικος με ποσοστα επιτυχιας κορυφαια
    ελευθερη αγορα αλλα με κανονες και οχι ακρατος καπιταλισμος
    και ολα αυτα επειδη η παιδεια και η ευσυνειδησια εχει φτασει σε πολυ καλο επιπεδο κατι που στο δικο σου μοντελο αναρχιας χρειαζεται κατα 1000%
    ειναι ο νεοναζι τρελος που παρουσιαστηκες επιχειρημα για την αδυναμια του μοντελου? ημαρτον
    τοτε η αργεντινη με 2 φονους τη μερα στην πρωτεουσα και μονο ειναι παραδειγμα προς αποφυγη για καθε νου!

    και δεν τα βλεπω σαν δογμα
    αλλα σαν κατι που εχει εφαρμοστει σε 4,5 κρατη εδω και δεκαετιες με επιτυχια μεγιστη συγκριτικα με καθε αλλο
    αν δω αποτυχια στο μελλον 1ος θα σου πω οτι δεν με καλυπτει προφανως

    θα κλεισω με το σχολιο το ατυχες για την δουλεια μου
    το οτι ο πατερας σου καθοταν ολη μερα δε σημαινει οτι κ εγω καθομαι
    η εκπαιδευση την εποχη του πατρος σου ηταν
    κρατω το δευτερι σηκωνω μαθημα
    βαζω βαθμους
    διαβαζω παρακατω αν μιλησει κανεις τον δερνω η τον βγαζω εξω και την εχω καθαρη…

    σημερα ειναι σαφως πιο δυναμικη η εκπαιδευση . δεν θελω να μπω σε λεπτομερειες αλλα σιγουρα η φθορα και ο χρονος ενασχολησης ειναι 5πλασιος , ειδικα οταν εργαζομαι σε 2 επαρχιες , 4 σχολεια και 8 διαφορετικα αντικειμενα σε εργαστηριακο μαθημα και εχω να φτιαξω φυλλο εργασιας για καθε μαθημα ανεξαιρετως
    σκεψου δλδ εγω να σε εκρινα επειδη εχω ενα φιλο δικηγορο που ειναι τοκογλυφος… σφαλμα!

    Μου αρέσει!

  15. osr

    ρε νάσο σε στυλ χαβαλέ σου έγραψα αυτο με το καθηγητηλικι μην αρπάζεσαι!! 😉 εννοείται ότι σαφώς και σήμερα τα πράγματα ει΄ναι εντελώς διαφορετικά από τον καιρό του πατέρα μου !

    όσον αφορά το απόσπασμα από τον ριζοσπάστη που σου έβαλα αυτό το έκανα όχι επειδή υιοθετώ το περιεχόμενο του ή επειδή θεωρώ αυτά που προτείνει το κκε σωστά αλά επειδή έκανες αναφορά στην Παπαρήγα ρωτώντας με εμένα και έτσι σου έγραψα
    «νάσο ας σου απαντήσει η ίδια η παπαρήγα»

    στο ερώτημα σου
    «δλδ εσυ μου χεις αναφερει ποτε με λεπτομερειες τη δομη του συστηματος που πιστευεις οτι ειναι λυση? »

    ναι επανειλημμένως σου έχω γράψει σκέψεις για το πως φαντάζομαι ότι θα μπορούσε να οργανωθεί καλύτερα η κοινωνία

    αλλά αυτό δεν είναι κάτι που θα το αποφασίσω εγώ ή εσύ αλλά οι άνθρωποι μεταξύ τους όταν αποφασίσουν να αυτοοργανωθούν

    πάντως έχοντας ως πηγή τον Γιώργο Αυγερόπουλο του Εξάντας με τα εξαιρετικά ντοκυμαντέρ του που έκανε και για την κρίση στην Αργεντινή αλλά και για την Αργεντινή του σήμερα διαβάζουμε στο τέλος του κειμένου για το ντοκυμαντέρ του

    http://www.exandasdocumentaries.com/series/argentina/exandas-overview.php
    Σήμερα η Αργεντινή είναι μια χώρα σε πλήρη ανάκαμψη. Παρόλο που δεν είναι δημοφιλής στη διεθνή οικονομική κοινότητα και στις αγορές χρήματος, η οικονομία της αναπτύσσεται με ένα μέσο όρο 7% τον χρόνο.
    «Η Αργεντινή τώρα δεν εξαρτάται από τις διεθνείς πιστώσεις, απλά εξαρτάται από τη δική της οικονομία και δεν προστρέχει στις διεθνείς πιστώσεις. Το Κράτος έχει πλεόνασμα» λέει ο έμπειρος οικονομολόγος Άλδο Φερέρ. «Και για να’ ναι ξεκάθαρο: Η Αργεντινή δεν θα έβγαινε από την κρίση, αν δεν είχε αναβάλει την πληρωμή του χρέους. Η Ελλάδα θα μπορούσε να προχωρήσει σε στάση πληρωμής του χρέους; Είναι ένα πολύ περίπλοκο θέμα, λόγω των επιπτώσεων στην Ευρώπη. Ωστόσο νομίζω ότι όταν το πρόβλημα φτάσει σε ένα επίπεδο και δεν είναι δυνατόν να το χειριστείς, είναι πολύ δύσκολο να βγεις από την κρίση ακολουθώντας τους κανόνες. Έτσι λοιπόν η περίπτωση της Αργεντινής αποδεικνύει ότι δεν υπήρχε άλλη λύση από το να μετατρέψει το χρέος σε επίπεδα που να μπορεί να το χειριστεί. Κι όταν το επανατοποθέτησε, η χώρα μπόρεσε να πληρώσει και συνεχίζει να πληρώνει.»
    Υπάρχει όμως μια μεγάλη σκιά: Ο πληθωρισμός.
    «Είμαστε πολύ άσχημα», υποστηρίζει ο πρώην υπουργός οικονομικών Ντομίνγο Καβάλο που κατηγορείται από τους αντιπάλους του ως ένας από τους βασικούς υπεύθυνους για την οικονομική κατάρρευση της Αργεντινής το 2001. «Ο πληθωρισμός είναι το χειρότερο που μπορεί να έχει μια χώρα. (53:03) Ο πληθωρισμός είναι ένας βαρύς φόρος για τους φτωχούς. Αυτό το μήνα που μόλις τελείωσε, η τιμή του κρέατος ξανανέβηκε κατά 15% με 20%. Φανταστείτε λοιπόν τι χτύπημα δέχεται η τσέπη του κόσμου. Δυστυχώς επειδή δεν υπήρξε η βούληση για να γίνει μια διαφανής τακτοποίηση, προτιμήθηκε ο ψεύτικος μηχανισμός της υποτίμησης και της «πεσοποίησης.» Δηλαδή είναι σαν σήμερα στην Ελλάδα αντί να γίνουν οι αναγκαίες θυσίες για να τακτοποιηθούν οι λογαριασμοί στην οικονομία για να αποφευχθεί η υπερβολική χρέωση, να αποφασίσουν να βγουν από το ευρώ και να πουν ότι όλες οι υποχρεώσεις που έχουμε σε ευρώ θα τις μετατρέψουμε σε υποχρεώσεις σε δραχμές. Και μετά ας αφήσουμε τη δραχμή να υποτιμηθεί απέναντι στο ευρώ. Ναι, αλλά ο κόσμος θα παίρνει το μισθό του σε δραχμές και η δραχμή θα υποτιμηθεί ενώ οι τιμές θα φτάσουν στα σύννεφα!»
    Στην πρωτεύουσα χτίζονται όλο και περισσότεροι ουρανοξύστες. Τα μαγαζιά είναι γεμάτα, η ζωή ακολουθεί τους συνηθισμένους ρυθμούς μιας μεγαλούπολης, και τίποτα δεν θυμίζει την περιπέτεια που πέρασε η χώρα 10 χρόνια πριν.
    Οι μακροοικονομικοί δείκτες είναι υπέροχοι. Παρά την ανάπτυξη όμως, πολλοί Αργεντίνοι περιμένουν ακόμα να δουν τα οφέλη της. Η φτώχεια και η ανεργία μπορεί να μειώθηκαν σε σύγκριση με το 2001, αλλά βρίσκονται ακόμα σε υψηλά επίπεδα.
    Οι παραγκουπόλεις μεγάλωσαν
    «Υπάρχει ένα παγκόσμιο σύστημα εξουσίας,» εξηγεί ο Εδουάρδο Γαλεάνο «που όταν εγώ ήμουν μικρός το έλεγαν Καπιταλισμό ενώ τώρα το αποκαλούν Οικονομία της Αγοράς. Έχει επίσης κι άλλα καλλιτεχνικά ονόματα. Αλλά το κύριο χαρακτηριστικό του είναι ότι κοινωνικοποιεί τις απώλειες και ιδιωτικοποιεί τα κέρδη. Όπου η Αγορά είναι ο αόρατος και σκληρός Θεός, που υπαγορεύει τις διαταγές χωρίς κανείς να βλέπει το πρόσωπό της. Έτσι λοιπόν τίποτα! Υπάρχουν περισσότεροι ναυαγοί παρά ναυτικοί. Είναι σύστημα που αποβάλλει ανθρώπους. Και είναι ανίκανο να ενσωματώσει τα νέα στόματα που γεννιούνται και χρειάζονται να τραφούν. Περισσεύει κόσμος! Κι αυτό είναι μια από τις αντιφάσεις που δεν υπάρχει ανθρώπινη λογική που να μπορεί να την εξηγήσει. Πώς είναι δυνατόν ένας κόσμος που κάθε φορά παράγει όλο και περισσότερα τρόφιμα, έχει κάθε φορά και περισσότερους πεινασμένους; Κι ενάντια σ’ αυτές τις δομές στην Λατινική Αμερική τώρα αρχίζει ένας αγώνας και γίνεται συνειδητό ότι το πεπρωμένο δεν είναι μοιραίο. Αν και οι Έλληνες κάποιες άλλες εποχές πίστεψαν πως ήταν. Στην πραγματικότητα το μέλλον μπορείς να το ανακαλύψεις, να το φανταστείς αντί να υποταχτείς σ’ αυτό.»

    =============

    αυτό το τελευταίο με εκφράζει απόλυτα και είναι ακριβώς αυτό οπυ γράφω συνέχεια και σε συζητήσεις που κάνουμε

    Μου αρέσει!

  16. osr

    το παράδειγμα με τον μπρειβικ δεν το είπα για να πω ότι το μοντέλο αυτό απέτυχε φυσικά ούτε και για να το υποτιμήσω
    το έγραψα απλά για να εστιάσω ότι ακόμα και σε αυτές τις κοινωνίες με πολύ υψηλό δείκτη ευημερίας ακριβώς λόγω αυτού του υψηλού δείκτη είναι που θα δέχεται ολοένα και περισσότερους φτωχούς μετανάστες δηλαδή θα υφίσταται τις συνέπειες τους παγκόσμιου συστήματος που σπέρνει την φτώχεια

    και έτσι οι μπρέιβικ ολοένα και θα αυξάνουν μοιραία αφού καμιά χώρα δεν μπορεί να υψώσει τείχη για να αποκλείσει τους φτωχούς του κόσμου

    εννοείται ότι αν και δεν ξέρω και τόσο πολλά αλλά εκ του αποτελέσματος και όσα μαθαίνω πχ και από σένα προτιμώ το σκανδιναβικό μοντέλο από το μοντέλο που υπάρχει οπουδήποτε αλλού στον κόσμο

    δεν ξέρω πως ακριβώς το πέτυχαν αυτό οι σκανδιναβοί και θα ήθελα πολύ να μάθω λεπτομέρειες για να δούμε πως μπορούμε να αξιοποιήσουμε αυτή την γνώση και εμπειρία σε αυτό το στάδιο

    είπαμε, δεν απορρίπτω τίποτα που να συνεισφέρει στην αξιοπρεπή διαβίωση των ανθρώπων απλά θεωρώ ότι ένας άλλος κόσμος είναι εφικτός όπως αυτός της αυτοοργάνωσης και της άμεσης δημοκρατίας των μικρών κοινωνιών που να ενώνονται σε πιο μεγάλες ομοσπονδίες κοινοτήτων όπου οι άνθρωποι να λαμβάνουν άμεσα αποφάσεις για θέματα που τους αφορούν τους ίδιους

    όσον αφορά την Αργεντινή δεν έγραψα ότι το μοντέλο της Αργεντινής είναι μοντέλο προς μίμηση

    το αντίθετο θα έλεγα όσον αφορά την Αργεντινή
    ότι δυστυχώς η Αργεντινή στην τελική έχασε την τεράστια ευκαιρία να κάνει το μεγάλο άλμα και να ξεφύγει από την αστική ψευτοδημοκρατία και να επεκτείνει αυτό που ήδη είχε αρχίσει με τητν αυτοοργάνωση των ανθρώπων τα ανταλλακτήρια κλπ

    την Αργεντινή απλά την αναφέρω ως παράδειγμα για κάτι που ίσως θα έπρεπε να κάνει η ελλάδα αυτή την στιγμή, δηλαδή άμεση πα΄συη πληρωμών στους τοκογλύφους και να προχωρήσει σε πραγματική ανάπτυξη, δηλαδή αξιοποίηση των πόρων που έχει ως χώρα σε όλους τους τομείς τον αγροτικό τον γεωργικό τον μεταποιητικό

    εν ολλίγοις αυτό που λέω είναι ότι θεωρώ ότι είναι καλύτερα για τους ανθρώπους να αποφασίζουν οι ίδιοι για αυτά που τους αφορούν χωρίς να εκχωρούν σε κανέναν λαλιώτησπηλιωτόπουλολοβέρδο και άλλους εμετικούς λαμογιους «αντιπροσώπους»

    πρώτα καταρρέουν οι μύθοι στο μυαλό και μετά κάνουμε πράξεις αυτό που επιθυμούμε

    ας μην ξεχνάμε ότι οι άνθρωποι στην αρχαία ελλάδα δεν γέννησαν έναν Κλεισθένη και ένα Σόλωνα σε μερικά χρόνια και δεν δημιούργησαν ένα σύστημα άμεσης δημοκρατίας από την μια μέρα στην άλλη

    και ας μην ξεχνάμε ότι για τότε αυτό το πρωτοφανές πολίτευμα του τρόπου οργάνωσης της κοινωνίας δεν είχε καν ιστορικό προηγούμενο αλλά όμως το τόλμησαν και το έκαναν πράξη

    οπότε σήμερα με όλη αυτήν την απίστευτη εμπειρία που έχουμε και την γνώση αλλά και πολύ περισσότερο την τεχνολογία σκέψου πόσες προοπτικές έχουμε να έχουμε κοινωνική οργάνωσης άμεσης δημοκρατίας πολύ πιο προωθημένης από αυτή την αρχαίας αθήνας του 5ου αιώνα

    Μου αρέσει!

  17. nasos

    στις γενικεσ τοποθετησεις δεν διαφωνω. ειμαι συμφωνος. η ενσταση μου ειναι για να μην μακρυγορουμε στην εφαρμογη η στο κατα ποσο εφικτο ειναι αυτο.
    και επισης στο οτι το ΚΚΕ που δειχνεις να σε εκφραζει εγω το θεωρω ενα κομμα αλλης εποχης με παρωπιδες. για αυτο και ακομα σε μια τετοια εποχη αλλαγης που ο κοσμος δειχνει να γερνει καπως αριστερα δεν πηρε τπτ!!
    ολοι πηγαν στον Τσιπρα και σε λοιπους. αυτο δειχνει κατι που δεν πρεπει να περνα απαρατηρητο

    Μου αρέσει!

  18. osr

    το κκε με εκφράζει; από που κι ως που ρε νάσο;

    το φέρνω ως παράδειγμα σε αντιδιαστολή με το ακελ που ει΄ναι το πλέον ξεφτιλισμένο ψευτοαριστερό και ούτε καν στο καταστατικό του κομουνιστικό κόμμα

    το κκε δεν πείθει γιατί δεν λέει καθαρά πράγματα παρά μόνο γενικολογίες περί να βγει ο λαός στο δρόμο στις 7 μαίου γιατί σιγουρα θα υπάρχει κυβέρνηση κλπ κλπ

    παπαριές! και αυτοί έξω έπεσαν και μάλλον πάμε για ακυβερνησία που προς το παρόν αν γίνει σωστή διαχείριση (θα επανέλθω επί αυτού) είναι ό,τι καλύτερο μπορούσε να συμβεί

    Μου αρέσει!

  19. nasos

    σορρυ αυτη την εντυπωση δημιουργησα με καποια αλλα σχολια…
    παντως τωρα που η συγκυρια ειναι ιστορικη το ΚΚΕ απεδειξε οτι ειναι ανευθυνο και ανικανο να αναλαβει οποιαδηποτε κατασταση στα χερια του αρνωντας καν να συζητησει με το ΣΥΡΙΖΑ και θετοντας εαυτο σε μονιμη αντιπολιτευση.

    Μου αρέσει!

Αφήστε απάντηση στον/στην nasos Ακύρωση απάντησης