Οι καλόπιστοι μεν νεοφιλελεύθεροι δεξιούληδες θρησκευόμενοι βολεμένοι μη μου τους κύκλους τάραττε δε και οι κακόπιστοι γαιμπελισκοι που ζητάνε ακόμα και….αναστολή άρθρων του συντάγματος επειδή υπαρχουν απεργίες!!

το μεταμοντέρνο του ύστερου καπιταλισμού μετά την κατάρρευση της δεξιάς του πατρός τε και μητρός του δυτικού πολιτισμού της αναγέννησης του κλασσικού αρχαιοελληνικού πνεύματος με ολίγον τι μπαρόκ του μεσαίωνα αλλά τε και ροκοκο πιο ανάλαφρο….

υπάρχουν τύποι και άνθρωποι οι οποίοι δεν έχουν πάρει χαμπάρι ακόμα τι συμβαίνει στον κόσμο

είναι άνθρωποι που βολεύονται πίσω από τις γεμάτες τσέπες και λογαριασμούς στις τράπεζες που το χρήμα ακόμα ρέει και δεν καταλαβαίνουν γιατί υπάρχουν φτωχοί ρε παιδί μου

μα δεν δουλεύουν δηλαδή;  τς τς

καλά τόσο βλάκες είναι δηλαδή;  εγώ δηλαδή πως τα κατάφερα; ε ας τα καταφέρουν και αυτοί

υπάρχουν διάφοροι τύποι ανθρώπων

υπάρχουν καλόπιστοι άνθρωποι που προσέρχονται με ειλικρίνεια σε ένα διάλογο

και υπάρχουν και οι κακόπιστοι οι οποίοι είναι απλά απατεώνες και απατεωνίσκοι πολλών μεγεθών

προπαγανδιστές γκαιμπελίσκοι  που  απλά γλύφουν τα αφεντικά τους και προστατεύουν το τομάρι τους

υπάρχουν άνθρωποι που και να θέλουν να καταλάβουν δεν μπορούν

δεν μπορούν να αντιληφθούν τι συμβαίνει στους ανθρώπους γιατί τα βιώματα τους οι εμπειρίες τους το γεμάτο του στομάχι το suv τους και οι φουσκωμένοι τους λογαριασμοί δεν τους επιτρέπουν να πετάξουν τις παρωπίδες τους, οι οποίες είναι και βολικές

στην ιστορία έχει μείνει μια φράση που φαίνεται ότι δεν είπε ποτέ η βασσίλισα της Γαλλίας Μαρία Αντουανέτα

αλλά είναι μια ιστορία που λέγεται για να δείξεις πως όταν ο άλλος ζει στον όμορφο του βολεμένο κόσμο δεν μπορεί και να θέλει να αντιληφθεί πως περνά ο άλλος που δεν έχει να φάει

http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%9C%CE%B1%CF%81%CE%AF%CE%B1_%CE%91%CE%BD%CF%84%CE%BF%CF%85%CE%B1%CE%BD%CE%AD%CF%84%CE%B1

η ιστορία έχει ως εξής

η βασιλισσα που έβλεπε με απορία την εξέγερση του γαλλικού λαού και  δεν καταλάβαινε γιατί εξεγείροταν ο λαός και όταν της είπαν ότι δεν έχει ο λαός ψωμί, αυτή απάντησε ε αφού δεν έχει ψωμί ας φάει παντεσπάνι

επίσης πολλές φορές αυτοί οι  άνθρωποι οι καλόπιστοι που εκτός βολεμένοι στην βολεμένη τους «ιδεολογία» που υπαγορεύεται κυρίως από το μη μου τους κύκλους τάραττε αφού εγώ καλά την έχω

είναι και εντελώς ημιμαθείς με έλλειψη βασικών γνώσεων τόσο ιστορίας όσο και πολιτικής οικονομίας και γενικά αγνοούν βασικά πράγματα για την παγκόσμια ιστορία που είναι αναγκαία για να έχεις μια βασική και σφαιρική αντίληψη του κόσμου στον οποίο ζεις

και έτσι όλα αυτά δημιουργούν έναν καλόπιστο (τουλάχιστον εκ πρώτης όψεως) άνθρωπο νεοφιλελευθερο δεξιούλη που προσδίδει θεικές επουράνιες ιδιότητες το οποίο δέχεται ως δόγμα που δεν αλλάζει σε ένα σύστημα που υπάρχει με την μορφή του την σημερινή εδώ και μόλις περίπου 150 χρόνια

και το οποίο γέννησε δύο καθαροαίμους καπιταλιστικούς παγκόσμιους πολέμους με εκτατοντάδες εκατομύρια νεκρούς και που γεννά συνεχώς πολέμους περιφαρειακούς είτε για την κινητήριο του δύναμη το πετρέλαιο είτε για έλεγχο πλουτοπαραγωγικών πηγών μέσω αποικιών στην αφρική στην ασία και στην ευρώπη ακόμα και το οποίο σήμερα έχει καταστήσει πάμφτωχους και εξαθλιωμένους πέραν των 50 εκατομυρίων αμερικανών και πέραν των 80 εκατομυρίων ανθρώπων μέσα στην εε με τους έλληνες να ανταγωνίζονται τους υπόλοιπους για το ποιος θα φτάσει στα επίπεδα φτώχειας της κίνας και της ινδίας πρώτος

στην κυπριακή μπλοκόσφαιρα ένας είναι ο άνθρωπος που καταλαμβάνει επάξια τον τίτλο του πιο πάνω καλόπιστου μεν ανθρώπου μη μου τους κύκλους τάραττες του πλέον θρησκευόμενου φανατικού ζηλωτή του αγίου αυτού συστήματος που μόνο αυτό μπορεί να υπάρξει στο σύμπαν ο φίλος μου ο στροβολιώτης

strovoliotis.wordpress.com/

από κει και πέρα υπάρχουν όπως είπαμε  και οι κακόπιστοι οι οποίοι είναι απλά απατεώνες και απατεωνίσκοι πολλών μεγεθών

προπαγανδιστές γκαιμπελίσκοι  που  απλά γλύφουν τα αφεντικά τους και προστατεύουν το τομάρι τους

τέτοια φρούτα έχουν πληθύνει πολύ στις μέρες και είναι πολύ εύκολα να τα βρεις παντού

πάντα υπήρχαν απλά δεν ήταν εύκολα εντοπίσιμα πριν αφού εκτός από φαιδρότητες μεταμοντερνες του ύστερου καπιταλιστικοαστικονεοφιλελευθεροκουλτουριάρικου ύφους στυλ Φουκουγιάμα  που διακήρυξε μετά την πτώση της σοβιετικής ένωσης το τέλος της ιστορίας!!! ακόμα οι άνθρωποι απολάμβαναν τις καπιταλιστικές τους φούσκες του χρηματιστηρίου της οικοδομικής και των πιστωτικών καρτών και στην ελλάδα του γιουρο και των ολυμπιακών της δασκαλάκης αγγελοπούλου εφοπλιστίδου

τσίμας τέλογλου είναι κάποια δείγματα και καλά μεταμοντέρνων αμερικανιών υπεράνω των ξεπερασμένων τρε μπανάλ ιδεολογιών παντός είδους που ασχολούνται άμα λάχει και με πιο λαιφ στάιλ θεματάκια εκτός από χαρτκορ και καλά δημοσιογραφία

ο αλέξης μας ο παπαχελάς και οι πλέον αηδιαστικοί εμετικοί μανώλης καψής πρετεντέρης ξεφτιλισμένος και πάμε και στους πιο λάιτ μεταμοντέρνες των ύστερων της λαιφσταιλ γλυκουλικης τιβι τύπου σταύρος θεοδωράκης και λοιποί συγγενείς

όλοι τους έχουν ένα κοινό

Μιλάνε για τα πάντα χωρίς να ακουμπάνε ποτέ την ουσία

μιλάνε για τα πάντα χωρίς ποτέ να ακουμπάνε την αιτία της φτώχειας και της εξαθλίωσης των ανθρώπων

φοράνε το μεταμοντέρνο τους μπλουζάκι με μια ζακετούλα γύρω στο λαιμό τους με το λινό τους άσπρο παντελόνι και με μουσική υπόκρουση μας γνωρίζει πρωταγωνιστές και λοιπές παπάρες αγιογραφίες της ντόρας του μητσοτάκη του βορίδη αλλά και του σημερινού διορισμένου αντιυνταγματική πορδυπουργού του παπαδήμου όταν ήταν αρχηγός του έλληνα τοκογλύφου τράπεζας της ελλάδος

γλυκανάλατες εμετίλες λαιφσταιλ

όλοι αυτοί οι εμετικοί καραγκιόζηδες πρωταγωνστούν σε ένα σαιτ που λέγεται προταγον

με ανάλαφρα θέματα του τύπου

Όχι διαδηλώσεις στο Σύνταγμα

14/02/2012

http://www.protagon.gr/?i=protagon.el.8emata&id=12653

ΚΑΙ ΝΑΙ ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΠΛΑΚΑ

ΟΝΤΩΣ ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΤΙΤΛΟΣ

ο τέλογλου

θυμάμαι είχε γράψει ένα άρθρο με το οποίο βασικά ζητούσε αναστολή βασικών άρθρων του συντάγματος που να απαγορεύουν απεργίες λόγω εθνικού!! συμφέροντος

δηλαδή ο τύπος αυτός προτείνει χούντα

 

 

http://www.protagon.gr/?i=protagon.el.8emata&lid=2323
Ο/Η Τάσος Τέλλογλου έγραψε:(πριν 1 έτος)

Κατ αρχήν γραφω «βασικό κορμό» το ΠΑΣΟΚ , αρα δέν θα είναι μόνο ΠΑΣΟΚ .Το ΠΑΣΟΚ ψηφίστηκε τον Οκτώβριο για να εφαρμόσει μία αλλη πολιτική απο αυτή που τώρα χρειάζεται ο τόπος .Το ΠΑΣΟΚ δέν διαθέτει δημοκρατική νομιμοποίηση για τα μέτρα που θα ανακοινωθούν τα επόμενα 24ωρα .Να κάνουμε εκλογές;Δέν είμαστε αυτόχειρες .Αρα τι μένει; Μία κυβέρνηση σαν και εκείνη του Κωνσταντίνου Καραμανλή τον Ιούλιο του 1974 , απο όλους τους πολιτκούς χώρους .Η κυβέρνηση αυτή πρέπει να εχει εκτακτες εξουσίες ,για να το πώ πιο απλά η χώρα είναι σε κατάσταση εκτακτης ανάγκης χωρίς δικτατορία αλλά ορισμένα αρθρα του συνταγματος πρέπει να βγούν «εκτός» η να ερμηνευτούν ανάλογα. Εκδηλώσεις σαν κι εκείνες του ΠΑΜΕ στον Πειραιά πρέπει να δίνεται η δυνατότητα κηρύσσονται αμέσως παράνομες με διαδικασίες αυτοφώρου , πρέπει να περιοριστεί το δικαίωμα της απεργίας αλλά και της διαμαρτυρίας σε ευαίσθητους τομείς(πχ πιλότοι της πολεμικής αεροπορίας ,απεργία εκπαιδευτικών μέσα στις εξετάσεις )Στο Βέλγιο πρίν μερικά χρόνια μία τετοια κυβέρνηση συναπισμού προχώρησε σε αναστολή ορισμένων συνταγματικών διατάξεων για ενα διάστημα . Ο κ Παπανδρέου είναι ακατάλληλος για να ηγηθεί μιας τετοιας κυβέρνησης «εθνικής ανάγκης» ,λμπορεί να είναι αντιπρόεδρος της και υπουργός των Εξωτερικών αλλά επικεφαλής πρέπει να είναι κάποιος που να μην διστάζει μπροστά σε οποιο κόστος . Η μόνη προυπόθεση που θέτει η κοινωνία είναι να μοιραστεί το βάρος δίκαια.

http://foralexandros.blogspot.com/2010/04/blog-post_29.html

Θα έχουμε πόλεμο. Στ’ αλήθεια!

Με απλά λόγια, ο κ. Τάσος Τέλλογλου προτείνει ευθαρσώς μία «νομιμοποιημένη» χούντα, μία κατάλυση του συντάγματος έτσι ώστε η ίδια ομάδα ανθρώπων που οδήγησε την οικονομία της χώρας στην κατάρρευση να μπορέσει ανενόχλητη να διαχειριστεί την κρίση με τον τρόπο που αυτή θεωρεί καλύτερο, καταπνίγοντας κάθε φωνή διαμαρτυρίας. Δεν το υποννοεί. Το λέει ξεκάθαρα! Και μάλιστα, το δικαιολογεί λέγοντας ότι το ΠΑΣΟΚ δεν έχει τη δημοκρατική νομιμοποίηση να λάβει τα απαιτούμενα μέτρα. Φαίνεται ότι στο μυαλό του κ. Τέλλογλου, η αλλαγή κυβέρνησης χωρίς εκλογές είναι δημοκρατικά νομιμοποιημένη διαδικασία.

Η ιδέα της κυβέρνησης «εθνικής ενότητας» δεν είναι νέα. Είχε αρχίσει να εμφανίζεται προεκλογικά, αλλά η μεγάλη νίκη του ΠΑΣΟΚ στις εκλογές του Οκτωβρίου ανέστειλλαν τις όποιες συζητήσεις. Τώρα όμως, με τα πράγματα να δυσκολεύουν και τον λαό να αρχίζει να αντιλαμβάνεται ότι η κρίση στην οποία εισέρχεται η χώρα θα είναι μακροχρόνια και επίπονη, η συζήτηση φαίνεται να έχει ξαναρχίσει στα παρασκήνια.

πηγή: Salata TV

 

 

Οι μάσκες έχουν πέσει προ πολλού και οι τύποι αυτοί μας το λένε ξεκάθαρα

ή με μας ή με τα τανκς τα οποία έτσι κι αλλοιώς θα τα βγάλουμε για να προστατέψουμε τα τομάρια μας

Είναι ολοφάνερο ότι οι άνθρωποι αυτοί είναι επικίνδυνοι

14 Σχόλια

Filed under Μετά την λύση...., Παγκόσμιο Σύστημα-Αλήθειες κρυμμένες, αλήθεια, διάφορα, κρίση

14 responses to “Οι καλόπιστοι μεν νεοφιλελεύθεροι δεξιούληδες θρησκευόμενοι βολεμένοι μη μου τους κύκλους τάραττε δε και οι κακόπιστοι γαιμπελισκοι που ζητάνε ακόμα και….αναστολή άρθρων του συντάγματος επειδή υπαρχουν απεργίες!!

  1. strovoliotis

    Ο καλόπιστος και θρησκευόμενος φίλος σου σε χαιρετά.
    Καλή επιτυχία στο δικό σου καλόπιστο και θρησκευόμενο δρόμο 🙂

    Μου αρέσει!

  2. νασος

    αποδεχεσαι δλδ τον χαρακτηρισμο με απολυτη ικανοποιηση στροβολιωτη!!!!

    Μου αρέσει!

  3. νασος

    επι της ουσιας… παρολο που οι γενικεσ αρχες των θεσεων που παραθετεισ ειναι ευστοχες και ορθες κατα γενικες γραμμες
    υπαρχει μια μικρη ενσταση ισως…
    δεν μιλαω απολυτα απλα τονιζω οτι κατα την δικη μου γνωμη οταν ενα συστημα το οποιο θεωρεις ορθο δεν ειναι εφαρμοσιμο λογω συνθηκων η μη προυποθεσεων τοτε ισως πρεπει να αναζητησουμε εναλλακτικη λυση μεχρι να ερθου οι καταλληλες συνθηκες
    πως δλδ σε ενα παγκοσμιο δυτικο συστημα που ολα τα κρατη υπηρετουν θα ερθει ανατροπη απο μια χωρα μεγεθους μερμυγκιου!!??
    μακαρι να ερθει το τελος του καπιταλισμου και να υπαρξει ενα νεο συστημα (οχι βεβαια ο κομμουνισμος) αλλα για να γινει αυτο η ιστορια δειχνει οτι θελει ζυμωση και γενικευση… ισως ειμαστε στην αρχη αλλα αυτο δε σημαινει οτι η Ελλαδα μπορει ξαφνικα να παει κοντρα σε ολα
    σαφως και δε συμφωνω με τους χειρισμους. ηθελε πιο πυγμη και ορθη διαπραγματευση και οχι αποφασιζω και διαταζω απο τουςΝεοναζι χουντικους της Τροικας αλλα πρεπει να βλεπουμε και την αλλη οψη
    Η Ελλαδα ειχε αποδεδειγμενα στρεβλωσεις και οργια στο δημοσιο. αυτα επρεπε και πρεπει να αλλαξουν απλα να μην παρει η μπαλα και τα υπολοιπα οπως γινεται τωρα.
    με ασυλα αλλων δεκαετιων και επιδοματα οροφου και χαρισμα ρευματος σε οποιον εργοδοτηθηκε απο την ΔΕΗ , με νοοτροπιες δημοσιου υπαλληλου τεμπελη και τοσα αλλα δεν παει μπροστα ενας τοπος.
    ορθη αλλαγη θα ηθελε αν ειχαν κοτσια και καθαροτητα καποις πολιτικες δυναμεις.
    ανταυτου εχουμε εγκληματα κατα των εργατικων δικαιωματων και ομως ακομα βλεπεισ οτι η ΝΔ παιρνει 30%!!!
    προφανως ειναι νωρις λοιπον ακομα για αλλαγη οπως την φανταζεσαι ισως

    Μου αρέσει!

  4. strovoliotis

    Αφού το είπε ο osr, έτσι πρέπει να είναι, σωστά;

    Μου αρέσει!

  5. νασος

    αν εδωσα αυτη την εντυπωση στροβολιωτη τοτε το εθεσα λαθος. εγω προωθω το διαλογο με θεσεις και αποψεις μου και δεν ειρωνευομαι την θεση του αλλου…
    ειπα εξαλλου οτι συμφωνω στα πλειστα με τον osr αλλα ανεφερα και ενστασεις.
    ενα δειγμα ρεαλιστικο του το τι θελω να πω ειναι αυτο:
    http://gr.news.yahoo.com/-121400352.html
    το οποιο αποτελει εναλλακτικη οδο απο αυτη που προτεινει το νεοναζιστικο Δντ και παρεα των…

    Μου αρέσει!

  6. achilleas

    ασιλα ρε στροβολιωτη,
    παιζει λλιο «εν σωστο επειδη αποφασιζω οτι εν σωστο» σε τουντο μπλογκ χωρις παρεξηγηση φιλε οσρ!

    Μου αρέσει!

  7. osr

    φίλε μου στροβολιώτη το αντίθετο του θρησκευόμενου είναι ο άνθρωπος ο οποίος αναζητεί και μένει μακρυά από δόγματα και ατάκες του στυλ «αυτά έχουμε τι να κάνουμε δεν άλλαζουν» και σε κοινωνικό και συλλογικό επίπεδο ψάχνει καλύτερες πρακτικές εφαρμογές του πως θα μπορούσαν όλοι οι άνθρωποι ή τουλάχιστον όσο περισσότεροι μπορούν να έχουν αξιοπρεπή διαβίωση, δηλαδή φαγητό στέγη και ελευθερία επιλογή….

    προσωπικά αυτό κάνω συνέχεια σε αντίθεση με εσένα που είσαι κατά τη γνώμη ένας ζηλωτής θρησκευόμενες σε κάτι αόρατες θεότητες που ονομάζονται «αγορές» και λοιπές παπαριές τις οποίες αποδέχεσαι και πιστεύεις ως κάτι υπεράνω και δεν αντιμετωπίζεις με λογική

    δηλαδή ότι πίσω από τις θεότητες αυτές υπάρχουν άνθρωποι που αυτοσκοπός τους ειναι το κέρδος με κάθε μέσο και τρόπο έστω και αν θα εξαθλιωθούν εκατομύρια και δισεκατομύρια άνθρωποι

    το ελληνικό κράτος είαι το απόλυτο παράδειγμα γιαυτό που λέω

    η κύπρος επίσης…. πχ ο υπερμέγεγιστος αχάπαρος ορφανίδης της κεντρικής τράπεζας ως αχάπαρος που είναι είχε εισηγηθεί πχ στους ντόπιους τοκογλύφους να επενδύσουν σε ελληνικά ομόλογα τζαι γιαυτόν οι πανάθλιοι τοκογλύφοι επαττίσαν

    τι έχεις να πεις για αυτό πχ;
    θεωρείς ότι πλέον τα 3 δις που υποθήκευσε το κράτος στην ΕΚΤ το 2008 θα πρέπει να επιστραφούν τώρα που λήγουν ή να δοθούν κι άλλα;

    ποιος πρέπει να πληρώσει για την υπερμέγιστη αχαπορύσνη των τοκογλύφων τραπεζών;

    τα σιιο ή πως στον γαμόσσιυστο λαλούν τα στελέχη των τοκογλύφων ή οι μισθωτοί και οι εργαζομένοι;

    νασο αυτή την στιγμή σε ολόκληρη την ευρώπη και ιδίως στις χώρες του νότου ελλάδα ισπανία ιταλία γίνεται η μεγαλύτερη επίθεση στην σύγχρονη ιστορία ενάντια στις όποιες κατακτήσεις είχαν κερδίσει οι εργαζόμενοι από το 1886 μέχρι σήμερα
    οι άνθρωποι εξαθλιώνονται με την βούλα των νόμων των κυρίαρχων τάξεων και αυτό είναι πλέον όσο πιο ξεκάθαρο γίνεται

    ο παπαδήμος και ο μόντι στην ιταλία είναι διορισμένοι από τις τράπεζες για να εξασφαλίσουν αποκλειστικά και μόνο τα συμφέροντα των τοκογλύφων

    πρέπει να είσαι παντελώς εκτός πραγματικότητας ή απλά καθυστερημένος ηλίθιος ή απλά βολεμένος στην ευμάρεια σου για να μην το βλέπει κάποιος αυτό

    στην κύπρο άρχισαν τα όργανα και για εδώ ότι πρέπει να φέρουμε τεχνοκράτες κλπ
    αυτοί είναι εντεταλμένοι προπαγανδιστές που αν τα πιστεύουν κιολας είναι τα σκυλάκια της εξουσίας που γλύφουν κανά κόκκαλο

    οπότε εσύ πιστεύεις ότι αν η εξέγερση ξεκινήσει από την ελλάδα σε εκτεταμένο βαθμό όμως, γιατί ήδη υπάρχουν αντιστάσεις
    πχ άρνηση πληρωμών της δεη με οργανώσεις πολιτών που συσπειρώνονται και αρνούνται ακόμα και με τη βία ενάντια σε όλα αυτά που τους επιβάλλουν και ανάγκασαν ακόμα και δικαστήρια να τους δικαιώσουν

    προσωπικά πιστεύω ότι θα ακολουθήσει ντόμινο εξεγέρσεων άμεσα σε ιταλία και ισπανία
    ίσως να ειναι ευσεβείς πόθοι ίσως όμως και όχι
    κανένας δεν είναι προφήτης
    αλλά ο άνθρωπος εξεγείρεται όταν πλέον εξαθλιώνεται και δεν έχει τίποτα να χάσει

    εσύ πστεύεις ότι ο μέσος έλληνας έχει πλέον κάτι να χάσει από όλες αυτές τις μειώσεις μισθών συντάξεων ακρίβεια παντού κλπ;

    το εναλλατκικό σύστημα που λες μπορεί να μην είναι εντελώς οργανωμένο

    στην ελλάδα πχ υπάρχουν ήδη αυτοοργανωμένες γειτονιές και ανταλλακτήρια καταλήψεις κτιρίων που είναι προσβάσιμα σε όλους

    οι πατατοπαραγωγοί παράκαμψαν τα παράσιτα μεσάζοντες και πώλησαν μόνοι τους τα προιόντα τους με αποτέλεσμα 300% μείωση των τιμών

    λες ότι πρέπει να ανατραπεί ο καπιταλισμός αλλά να μην έλθει βέβαια ο κομουνισμός

    δεν ξέρω τι εννοείς εσύ με τον όρο κομουνισμό αλλά πρώτα και κύρια σημαίνει κοινοκτημοσύνη
    το πως θα μπορέσει να βρει πρακτική εφαρμογή η κοινοκτημοσύνη είναι θέμα προς συζήτηση

    προσωπικά θεωρώ ότι δεν χρειάζομαι κανένα κόμμα και κανένα εξουσιαστή να μου πει ή να μας πει πως θα οργανώσουμε τις ζωές μας

    άλλοι θα πουν ότι χρειάζεται μια μεταβατική περίοδος όπου η εργατική τάξη θα κατακτήσει την εξουσία και θα επιβληθεί η δικτατορία του προλεταριάτου η οποία όμως θα έχει στόχο την επιβολή ακριβώς της κοινοκτημοσύνης

    δηλαδή όλα να ανήκουν σε όλους κατάργηση της ατομικής ιδιοκτησίας και έλεγχος των μέσων παραγωγής από αυτούς που παράγουν τον πλούτο

    η επανάσταση ξεκινά από το μυαλό και πρώτα και κύρια θα πρέπει οι θεσμοί της ψευτοδημοκρατίας της αστικής να καταρρεύσουν μέσα στα μυαλά των ανθρώπων
    και νομίζω στην ελλάδα ιταλία ισπανία και παντού αυτό έχει γίνει σε τεράστιο βαθμό
    οι άνθρωποι όσοι προπαγάνδα και να τρώνε γνωρίζουν πλέον ότι όλα γίνονται για να σωθούν οι τράπεζες

    όσον αφορά για τις στρεβλώσεις στο δημόσιο κλπ που λες
    αυτά είναι απλά παρωνυχίδες

    μόλις 16% του προυπολογισμού της ελλάδας πάει σε μισθούς και συντάξεις και πέραν του 50% σε τοκοχρεολύσια προς τοκογλύφους

    το πρωτογενές έλλειμα της ελλάδας είναι περίπου 4 δις

    το κράτος ήδη έδωσε ανεπιστρεπτί 133 δις στους τοκογλύφους

    εσύ τι πιστεύεις ως εκ τούτου ότι πρέπει να γίνει;

    η νδ παίρνει 30% γιατί ακριβώς το σύστημα ωθεί τους ανθρώπους σε αυτή την κατεύθυνση την καιροσκοπική

    ο εκλογικός νόμος λέει ότι όποιο κόμμα έρχεται πρώτο με οιονδήποτε ποσοστό έστω και πολύ κάτω του 50% ουσιαστικά βγαίνει κυβέρνηση

    αυτό πρέπει να αλλάξει άμεσα
    και ειναι ένα πρακτικό μέτρο το οποίο θα πρέπει να γίνει

    αχιλλέα προφανώς ότν κάποιος λέει κάτι πιστεύει ότι είναι και σωστό

    οπότε εκτός και αν κάποιος με πείσει ότι κάνω λάθος θα θεωρώ ότι η άποψη έχει πολλές πιθανότητες να είναι σωστή

    Μου αρέσει!

  8. νασος

    οσρ το ποια ειναι η αρχη η θεωρητικη του κομμουνισμου και το τι ειναι στην πραξη οπως απεδειξε πολλακις ειναι αλλο θεμα. για αυτο ανεφερα οτι πρεπει να υπαρξει ενα νεο συστημα το οποιο και σαφως υποστηριζω οτι πρεπει να εχει φιλολαικες βασεις.
    το οτι δημοσιο στην Ελλαδα καταναλωνει 16% το οποιο δεν μπορω να συγκρινω με το 50 των τοκων αφου βρισκομαστε σε ιδιαζουσα κατασταση χρεους… Προσπαθωντας να δωσεις μια ορθη κατα βαση θεση για το λαθος του παγκοσμιου σημερινου συστηματος σε κανει να παρακαπτεις ή θελημενα να αφηνεις ασχολιαστες στρεβλωσεις που ειμαι σιγουρος οτι κατανοεις…
    εχεις γνωρισει το ελληνικο δημοσιο? εγω σαν ελλαδιτης που εχς μεγαλωσει και εργαστει εκει με φορεις αμεσα συσχετιζομενους με το δημοσιο σου λεω οτι το χω γνωρισει καλα.
    η ομαλη λειτουργια του στηριζεται μονο σε ενα παραγοντα. την ευσυνειδησια. δλδ ενα 10% δουλευει σωστα. (ειμαι απο οικογενεια δημοσιων υπαλληλων και ειμαι κ εγω δημοσιος υπαλληλος στην Κυπρο που τα πραγματα ειναι παρομοια δυστυχως)
    πρεπει η οχι λοιπον ανεξαρτητα απο τα αλλα που συζηταμε και που συμφωνουμε η οχι να μεταλαχθει σε κατι παραγωγικο? δεν ειπα να καταργηθουν τα εργασιακα δικαιωματα δεκαετιων και να επιστρεψουμε σε μεσαιωνα. βλεπω ομως και την αλλη οψη. το δημοσιο οπως λειτουργει ειναι απλα τροχοπεδη σε καθε αναπτυξη και καθε αξιοπρεπεια!!
    μπορω να αναφερω χιλιαδες παραδειγματα κολαφο του δημοσιου αλλα δε νομιζω οτι δεν τα γνωριζεις ηδη.,
    αρα προτεινω οτι πρεπει να γινουν αλλαγες συστημικες και οχι αυτες που γινονται που απλα φτωχαινουν τον απλο κοσμο.
    σου ανεφερα οπως ειδες οτι σαφως και πιστευω οτι ο καπιταλισμος εχει αποτυχει και οτι πρεπει να υπαρξει νεο συστημα αρα ειμαι υπερ σε καποια μορφη επαναστασης απλα σου τονισα οτι πρεπει να γινει πιο εκτεταμενα και να υπαρχει η ζυμωση . οι επαναστασεις στην ιστορια πηραν δεκαετιες ζυμωσεις μεχρι να υλοποιηθουν και οχι κανα 2 χρονια!
    αν απλα η Ελλαδα επαναστατησει και ολοι οι αλλοι λαοι την βλεπουν κατα πλειοψηφια αρνητικα τι σοι επανασταση θα ναι?
    τελος για να γινει εφικτη η επιστροφη της εξουσιας στο λαο (αν και ποτε δεν την κατειχε) πρεπει πρωτα ομως να γινουν οι συστημικες αλλαγες που τονισα πριν. αν δλδ επιτευχθει αυτο που θα ταν ιδανικο αλλα ουτοπικο ισως τωρα και ο κοσμος εχει την νοοτροπια δημοσιου υπαλληλου ελλαδος και κυπρου τοτε τι θα παραχθει?
    επισης δεν μου πες ενω εχω ξαναρωτησει πως θα συναλλαγεις με τους ξενους σαν ελληνας που θα πετυχεις αυτο που ονειρευεσαι οταν παραγεις τοματες, αγγουρια αντε και κανα καπνο!
    τεχνολογια πως θα αγορασεις αν εισαι ο μονος εναντιον ολων?
    παρολο που εχω υποστηριξει πολλες φορες την επιχειρηματολογια σου και την ορθοτητα των θεσεων σου παρατηρωντας οτι οι αλλοι που σε επικρινουν δεν απαντουν επι της ουσιας αλλα πλαγιως δεν θεωρω οτι χαρακτηριζοντας τον αλλο ηλιθιο σε μια συζητηση και ανταλλαγη θεσεων ειναι ευστοχη! ειδικα οταν θετεις τον χαρακτηρισμο σχεδον εκβιαστικα.
    καταθετεις μια θεση και λες ή εισαι ηλιθιος η κουτος αλλιως πρεπει να την καταλαβεις.
    μπορει απλα να μαι διαφορετικος…
    .

    Μου αρέσει!

  9. νασος

    εγραψα χθες ενα σχολιο το περιμενε εγκριση? τι απεγινε?

    Μου αρέσει!

  10. osr

    νάσο στο επόμενο σχόλιο αν θες γράψε και ένα email ούτως ώστε να το αναγνωρίζει για να μην χρειάζεται κάθε φορά να εγκριθεί
    όταν το κάνεις και το εγκρίνω τότε την επόμενη φορά και όλες τις επόμενες δεν θα χρειάζεται έγκριση και θα δημοσιεύεται αυτόματα

    και επίσης φίλε νάσο όταν έγραψα αυτό σχετικά με τους τραπεζίτες παπαδήμο και μόντι που κυβερνούν πλέον άμεσα:

    πρέπει να είσαι παντελώς εκτός πραγματικότητας ή απλά καθυστερημένος ηλίθιος ή απλά βολεμένος στην ευμάρεια σου για να μην το βλέπει κάποιος αυτό»

    προφανώς και δεν απευθυνόμουν σε σένα αλλά ακριβώς σε αυτούς για τους οποίους έγραψα το άρθρο!

    γράφεις:
    «το οτι δημοσιο στην Ελλαδα καταναλωνει 16% το οποιο δεν μπορω να συγκρινω με το 50 των τοκων αφου βρισκομαστε σε ιδιαζουσα κατασταση χρεους…»

    έχεις δίκαιο πρέπει να δεις το πρωτογενές έλλειμα
    δηλαδή την διαφορά των εσόδων (φόρους αξιοποίηση κρατικής γης κλπ) και εξόδων (στην προκειμένη περίπτωση πχ μισθούς συντάξεις)

    το οποίο σύμφωνα με επίσημα στοιχεία από
    τον προυπολογισμό του κράτους είναι μόνο 2,1 δις!!!

    Με στοιχεία από τον προυπολογισμό της ελλάδας του 2008 – Ο ΜΥΘΟΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΕΛΛΕΙΜΑΤΟΣ ΚΑΙ Η ΠΑΡΑΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ (ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ ΣΕ ΕΝΑΝ ΔΗΜΟΣΙΟ ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟ)
    https://osr55.wordpress.com/2012/02/15/

    ΔΑΠΑΝΕΣ

    Ας πάρουμε τώρα το σύνολο των Δημόσιων Δαπανών. Όλων των Δημόσιων Δαπανών, πλην εκείνων της εξυπηρέτησης του Δημοσίου Χρέους (τόκοι και χρεολύσια). Αυτό αφορά όλα τα μεγέθη όπως μισθούς, συντάξεις, επιδόματα, έργα, υγείας, κτλ, κτλ και όλες τις οικονομικές στηρίξεις σε ιδιώτες, τράπεζες, κοινωνικές ομάδες. Μέσα σε αυτό εμπεριέχονται ο τεράστιος Δημόσιος τομέας, η αλόγιστη σπατάλη, η κακοδιαχείριση, οι προμήθειες κτλ, κτλ. Πόσο είναι αυτό το ποσό; Το 2008 αυτό προϋπολογίστηκε στα 54,4 Δις και απολογίστηκε στα 54,176 Δις με μια ελάχιστη απόκλιση των 0,4 % ή 0,23 Δις.

    Άρα η απόκλιση, δηλ. το έλλειμμα, μεταξύ Συνολικών Εσόδων που πραγματοποιήθηκαν και Συνολικών Δημόσιων Δαπανών είναι της τάξης των 2,1 Δις Ευρώ!»
    =======

    σε αυτά τα 2,1 δις φυσικά θα πρέπει να περιλάβεις και τις λαμογιές επιδόματα που τρώνε όσοι κυβερνούν με τους κολλητούς τους και όχι μόνο
    καθώς επίσης και η ΑΝΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ της τεράστιας ακίνητης περιουσίας

    βλέπε εδώ τα τεράστια ποσά που δίδονται για ενοίκια σε λαμόγια τύπου εφραίμ ενώ υπάρχουν τόσα κτίρια ιδιοκτησίας του κράτους
    http://www.koutipandoras.gr/?p=16387
    Εφραίμ: Ενοίκιο 1.200.000 ευρώ το χρόνο από το Ελληνικό Δημόσιο
    Δημοσιευμένο στις 1 Μαρ 2012

    στην Κύπρο συμβαίνει ακριβώς το ίδιο

    επειδή το Γιόρκιον στην προδρόμου επάττισεν ήρτεν το κράτος να στεγάσει το υπουργείο υγείας για να φκάλει το κατιτις του η οικόγενεια η καημένη

    την στιγμή που υπάρχει τεράστια ακίνητη περιουσία και δεν υπάρχει ανάγκη για ενοικιάσεις κτιρίων

    οπότε φίλε νάσο στην πραγματικότητα ακόμα και με αυτά τα στοιχεία το πρωτογενές έλλειμα είναι πολύ μικρότερο και ίσως και να μην είναι έλλειμα αλλά πλεόνασμα

    το ελληνικό δημόσιο το γνώρισα ως φοιτητής στην θεσσαλονικη μέσω της (μη) εξυπηρέτησης στην γραμματεία της σχολής στις εφορίες για άδεια κυκλοφορία της μοτόρας στην δεη κλπ

    στην κύπρο που γνωρίζω παρα πολύ καλά και σίγουρα καλύτερα και από σένα που δουλεύεις γιατί έχω να κάνω με όλες τις υπηρεσίες τίποτε δεν δουλεύει
    αλλά όλα λειτουργούν στο ρελαντί και όπως λες και εσύ στηρίζεται μόνο στην ευσυνειδησία των υπαλλήλων!

    αλλά παραβλέπεις κάτι πολύ σημαντικό σε όλα αυτά που γράφεις για το δημόσιο

    για ποιο λόγο πχ όλοι θέλουν να γίνουν δημόσιοι υπάλληλοι;
    μα ακριβώς λόγω της ασφάλειας που προσφέρει σε ένα κόσμο (άθλια καπιταλιστικό) ανασφάλειας όπου ο εργοδότης σου δίνει μισθούς πείνας σε ξεζουμίζει 12ωρα και σε απολύει όποτε του δόξει και παίρνει άλλο πιο φτηνό

    αυτός είναι ο νούμερο ένα παράγοντας που πρέπει να ληφθεί υπόψιν

    κατανοώ απολύτως τους ανθρώπους που θέλουν να μπουν στο δημόσιο γιατί τους προσφέρει απείρως αξιοπρεπέστερη διαβίωση παρά στον ιδιωτικό τομέα

    όσον αφορά την μη παραγωγικότητα που λες, και εδώ έχεις δίκαιο

    αλλά θα σου πω και το εξής που ίσως δε γνωρίζεις
    ο ιδιωτικός τομέας δηλαδή είναι πολύ παραγωγικός;
    στην Κύπρο;

    σε ποιο τομέα ακριβώς;
    τι ακριβώς παράγουν οι ιδιωτικοί υπάλληλοι;

    δηλαδή τι ακριβώς θέλουμε να κάνει το δημόσιο;

    δεν προτείνω να ανατραπεί ο καπιταλισμός για να αλλάξει το δημόσιο όμως δεν μπορείς να μην λαμβάνεις παράγοντες για αυτή την κατάσταση όπως πχ ότι το ψάρι βρωμάει από το κεφάλι
    δηλαδή όταν οι εργαζόμενοι βλέπουν την κεφαλή να είναι εκεί παντελώς αναξιοκρατικά γιατί είναι ένας γλύφτης του χ κόμματος και για κομματικές σκοπιμότητες μπήκε εκεί και ρίζωσε και δεν φεύγει και λυμαίνονται την εξουσία ιδίον όφελος
    εννοείται ότι ο υφιστάμενος θα πει στα ρχίδια μου και μένα

    το πρόβλημα είναι συστημικό
    αυτοί που κατέχουν εξουσία και ψηφίζουν νόμους θεωρούν ότι είναι υπεράνω του νόμου, πχ βουλευτές που παραβιάζουν συνέχεια το όριο ταχύτητας και δεν τους γράφει κανένας μέχρι τον μεγαλοεπιχειρηματία που οφείλει στο κράτος εκατομύρια εκατομυρίων σε φόρους και κοινωνικές ασφαλίσεις αλλά το κράτος συνεχίζει να τον γλύφει

    πως περιμένεις από τον απλό πολίτη να είναι συνεπής στις υποχρεώσεις του όταν ο πολίτης βλέπει ότι οι νόμοι δεν εφαρμόζονται και στους πολιτικούς εξουσιαστές του και στους μεγαλοεπιχειρηματίες δεκανίκια τους;

    εννοείται ότι και ο πολίτης σε ένα τέτοιο σύστημα ανασφάλειας θα πει στα ρχίδια μου ρε μαλακες δεν πληρώνω μια και θα δω τον εαυτό μου όσο μπορώ

    όταν βλέπει ο κόσμος πχ το κράτος να δίνει 104 εκατομύρια στους ξενοδόχους αλλά του λέει δεν έχω λεφτά για ένα μηχάνημα πχ αξονικό τομογράφο γιατί να θέλει να πληρώνει τους φόρους του;

    οι άνθρωποι δεν είναι χαζοί, ξέρουν πολύ καλά τι γίνεται και έτσι ισχύει το ο σώζων εαυτό σωθήτω

    γράφεις:

    ¨σου ανεφερα οπως ειδες οτι σαφως και πιστευω οτι ο καπιταλισμος εχει αποτυχει και οτι πρεπει να υπαρξει νεο συστημα αρα ειμαι υπερ σε καποια μορφη επαναστασης απλα σου τονισα οτι πρεπει να γινει πιο εκτεταμενα και να υπαρχει η ζυμωση . οι επαναστασεις στην ιστορια πηραν δεκαετιες ζυμωσεις μεχρι να υλοποιηθουν και οχι κανα 2 χρονια!
    αν απλα η Ελλαδα επαναστατησει και ολοι οι αλλοι λαοι την βλεπουν κατα πλειοψηφια αρνητικα τι σοι επανασταση θα ναι?¨

    συφμωνώ απολύτως, η επανάσταση ή ζύμωση όπως λες και εσύ έχει να κάνει πρώτα και κύρια στην αντίληψη της πραγματικότητας και στην καταρρευση μέσα στο μυαλό των ανθρώπων των λεγόμενων θεσμών αυτού του συστήματος

    στην ελλάδα πχ η ζύμωση αυτή έχει ξεκινήσει ιδίως τα τελευταία χρόνια με πιο γοργούς ρυθυμούς

    υπάρχει αυτοοργάνωση των ανθρώπων στις γειτονιές πχ, ή τώρα τελευταίως το λεγόμενο κίνημα της πατάτατας που οι παραγωγοί παρακάμπτουν τους μεσάζοντες παράσιτα και πούλησαν τις πατάτες μέχρι και 300% πιο φτηνά

    λειτουργούν σε όλη την ελλάδα πολλά ανταλλακτήρια που παρακάμπτουν το χρήμα και τους μεσάζοντες παράσιτα
    υπάρχουν επιχειρήσεις που λειτουργούν χωρίς αφεντικό αλλα μόνο από τους εργαζομένους

    ο κόσμος αρχίζει να αντιλαμβάνεται ότι δεν χρειάζεται αφεντικά και διαμεσολαβητές και μηχανισμούς όπως είναι το κράτος

    ακόμα και το λεγόμενο κίνημα των πλατειών έχει προσφέρει αφού άνθρωποι που ποτέ δεν βγήκαν σε πορείας συνελεύσεις κλπ συμμετείχαν σε ψηφοφορίες συλλογικότητες σε συζητήσεις από τους ανθρώπους τους διπλανούς όπου όλοι είχαν άποψη και την δυνατότητα να την πουν

    γράφεις:

    «επισης δεν μου πες ενω εχω ξαναρωτησει πως θα συναλλαγεις με τους ξενους σαν ελληνας που θα πετυχεις αυτο που ονειρευεσαι οταν παραγεις τοματες, αγγουρια αντε και κανα καπνο!
    τεχνολογια πως θα αγορασεις αν εισαι ο μονος εναντιον ολων?»

    με ρώτησες και δεν σου απάντησα; πότε φίλε νάσο; τέσπα να σου πω τώρα

    καταρχήν τι νομίζεις ότι ονειρεύομαι;

    ότι πχ θα γίνει η επάνασταση και η ανατροπή μόνο στην ελλάδα και ότι γύρω γύρω θα υπάρχει καπιταλισμός και στην ελλάδα κάτι άλλο;

    όλα είναι αλληλένδετα, αν ξεσπάσει εξέγερση τέτοιου βαθμού στην ελλάδα να είναι σίγουρος ότι θα ακολουθήσει σίγουρα και η ιταλία η ισπανία η πορτογαλλία και όπου αλλού ισχύουν τα ίδια με την ελλάδα

    δεν είναι άσπρο μαύρο
    και δεν πρόκειται να γίνουν όλα σε μια μέρα
    ή λίγους μήνες
    αλλά χάριν συζήτησης ας πούμε ότι βγαίνει η ελλάδα από το ευρώ την εε κλπ

    πως θα αγοράσεις τεχνολογία;
    μάλλον το ερώτημα σου έχει να κάνει με το από ποιόν θα αγοράσεις

    αυτή την στιγμή υπάρχουν πολλοί άξονες δυνάμης

    η αυτοκρατορία της μόνης υπερδύναμης των ηπα έχει περάσει στην ιστορία

    η κίνα και η ρωσία είναι πλέον μεγάλοι παίκτες
    επίσης η γερμανία σε τεράστιο βαθμό εξαρτάται ενεργειακά ελέω φυσικού αερίου από την ρωσία

    η γερμανία έχει απόλυτη ανάγκη την ρωσία
    οπότε δεν είναι και τόσο σίγουρο η γερμανία με ποιου το μέρος είναι πλέον στο παγκόσμιο γεωπολιτικό παιχνίδι
    η ρωσία στηρίζει το ιραν το οποίο στηρίζει και τεχνολογικά και στρατιωτικά

    τεσπα, δεν θέλω να μπω σε τέτοιες συζητήσεις θεωρητικές σε γεωπολιτικό επίπεδο
    γιατί κανένας δεν είναι προφήτης και δεν γνωρίζει το μέλλον και πως αυτό θα διαμορφωθεί με τους συσχετισμούς δυνάμεως που αλλάζουν διαρκώς

    η ουσία όμως είναι ότι η ελλάδα ως κράτος δεν μπορεί να επιβιώσει μόνη της σε ένα τέτοιο περιβάλλον

    οι άνθρωποι όμως που κατοικούν στον χώρο που ονομάζεται ελλάδα αλλά και αλλού μπορούν να ζήσουν χωρίς κράτη
    ίσως όχι στο άμεσο μέλλον

    αυτό ίσως φαντάζει ουτοπικό και αν θες το συζητάμε

    Μου αρέσει!

  11. νασος

    οταν σου ανεφερα αυτα περι χαρακτηρισμων δεν εννοουσα εμενα βεβαια. καταλαβα οτι απευθυνοσουν γενικα αλλα παλι νομιζω οτι δεν βοηθα γτ διεγειρει αντιδραση ακομα κ σε αυτον που ισως να πειθοταν απο τις τεκμηριωμενες θεσεις σου.
    γνωριζω το ελλειμα και το μικρο πραγματικο του ποσοστο. ομως αυτο ακριβως ειναι το θεμα. το δημοσιο με τον τροπο που λειτουργει επιτρεπει ασυδοσιες και νοικια -οργια που αναφερεις αρα χρηζει αλλαγης ωστε να γινει πλεονασματικο και να παραγει και να αναπτυσσει με εργα που θα τροφοδοτει το ιδιο.
    δημοσιοι ολοι θελουν να γινουν και για την σιγουρια και αξιοπρεπεια που παρεχει αλλα οι πλειστοι και γτ την τεμπελια που τους επιτρεπει αφου κ εσυ ο ιδιος λεσ οτι δεν λειτουργει σχεδον τπτ. αρα ερχεσαι σε αυτο που υποστηριζω
    σαφως και το νεο συστημα θελει να το κατατροπωεσει για αυτο και πρεπει να αναδιαρθρωθει ωστε να μην επιτρεπει σε κανενα τραπεζο τραμπουκο ( ουτε νομπελιστα ψευδοεπιστημονα) να το πολεμα ετσι..
    το ουτοπικο συστημα που ονειρευεσαι ειναι μεγαλη κουβεντα και δεν εχει ποτε εφαρμοστει σε ευρεια κλιμακα. αυτο απο μονο του δειχνει κατι.
    ενω μοντελα τυπου σκανδιναβικα που υπαρχει ελευθερη αγορα αλλα απολυτα ελεγχομενη απο σωστο δημοσιο κρατος εχουν δοκιμαστει και περασει τις δυσκολιες

    Μου αρέσει!

  12. osr

    νασο επιφυλάσσομαι φίλε αναλυτικά

    Μου αρέσει!

  13. osr

    «το ουτοπικο συστημα που ονειρευεσαι ειναι μεγαλη κουβεντα και δεν εχει ποτε εφαρμοστει σε ευρεια κλιμακα. αυτο απο μονο του δειχνει κατι.ενω μοντελα τυπου σκανδιναβικα που υπαρχει ελευθερη αγορα αλλα απολυτα ελεγχομενη απο σωστο δημοσιο κρατος εχουν δοκιμαστει και περασει τις δυσκολιες»

    ας πάρουμε το πρώτο μέρος περί ουτοπικό σύστημα κλπ

    καταρχήν θέλω να μου εξηγήσεις τι σύστημα είναι αυτό που θεωρείς ότι ονειρεύομαι

    όσον αφορά το επιχείρημα που λες ότι δεν έχε ποτέ εφαρμοστεί σε ευρεία κλίμακα παρακαλώ διευκρίνησε μου το ευρεία
    γιατί το 1936 στην καταλωνία συμμετείχαν μαζικά 2 εκατομύρια αναρχικοί οι οποίοι έκαναν πράξη την …ουτοπία
    Ισπανικός εμφύλιος και αναρχικοί – μιλάνε οι άνθρωποι που συμμετείχαν σε αυτή την ….ουτοπία

    αυτή την στιγμή που μιλάμε στο μεξικό στις αυτόνομες περιοχες των τσιάπας με τους Ζαπατίστας στο Μεξικό πέραν του ενός εκατομυρίων ανθρώπων συμμετέχουν σε αυτοοργανωμένες κοινότητες
    http://ilesxi.wordpress.com/2012/01/30/
    εδώ ένα πολύ καλό κείμενο http://www.anarkismo.net/article/19202
    για τα αναρχικά κινήματα ανα τον κόσμο

    το οποίο καταλήγει στο συμπέρασμα του
    ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ
    Μετά τον 2ο Παγκόσμιο Πόλεμο το αναρχικό κίνημα υποχωρεί. Τα ισχυρά μαρξιστικά-λενινιστικά αντάρτικα χρηματοδοτούμενα από τον Στάλιν και τον Μάο κυριαρχούν παγκοσμίως. Την ιστορία την γράφουν οι νικητές. Η ιστορία των αναρχικών λοιπόν περνά στο περιθώριο. Η επιρροή των τελευταίων στη παγκόσμια γεωπολιτική και γεωστρατηγική μένει άγνωστη. Η άνοδος όμως αμεσοδημοκρατικών κινημάτων στο Μεξικό επηρεασμένα από την Αναρχία, το κίνημα της αντιπαγκοσμοποίησης και η διεθνής εξέγερση που ξεκινά τον Δεκέμβριο του 2008 από την Ελλάδα δείχνει ότι η επιρροή των αναρχικών κινημάτων κάθε άλλο παρά έχει πεθάνει. Αντίθετα μέσα από παγκόσμια δίκτυα αλληλεγγύης και δράσης δείχνουν τα δόντια τους και τη διάθεση τους να επιβιώσουν.

    Άλλωστε, είναι αμφίβολο αν οι Ζαπατίστας κατάφερναν να επιβιώσουν χωρίς τη διεθνή κινητοποίηση συμπαράστασης. Προφανώς οι σύγχρονοι διαμορφωτές της γεωπολιτικής σε παγκόσμιο επίπεδο(βλέπε ακαδημαϊκούς, υπουργεία εξωτερικών, αναλυτές, πανεπιστήμια, στρατιωτικούς κλπ) έχουν αναγκαστεί να εισάγουν ένα παίκτη ακόμα στο παγκόσμιο παιχνίδι εξουσίας και αυτός ο παίκτης αφορά τα μαζικά λαϊκά αντιεξουσιαστικά κινήματα και τη διεθνή τους διάσταση.»

    ==========

    πολύ σημαντικό επίσης ιστορικό παράδειγμα εφαρμογής της ….ουτοπίας σε ευρεία κλίμακα είναι και η παρισινή κομμούνα του 1871 οπυ έχει φυσικά μεγάλη προιστορία πίσω της πριν φτάσει να γίνει πράξη έστω για λίγο χρονικό διάστημα πριν την κτυπήσουν στρατιωτικά

    από κει και περα δεν μπορώ να αντιληφθώ αυτή την λογική του τάχα δεν εφαρμοστηκε ποτέ και άρα; τι σημαίνει αυτό

    δηλαδή με αυτή την λογική άνθρωπος ο homo sapiens δεν θα έβγαινε ποτέ από τις σπηλιές και άρα δεν θα μπορούσε να εξελιχθεί ποτέ ώστε να προστατευθεί απο τα άγρια θηρία και τα στοιχεία της φύσης φτιάχνοντας σπίτια εργαλεία και εφευρίσκοντας τρόπους να καλιεργεί και να φυλάσει την τροφή του

    κάτι που έγραψα επανειλημμένως με αφορμή αυτό το…. επιχείρημα

    και πάντα αναφέρομαι πχ στην αρχαία ελληνική δημοκρατία που άκμασε στην αθήνα η οποία είναι η έμπρακτη προσπάθεια των ανθρώπων να ξεφύγουν από την μοίρα πυο τους επιβάλλουν οι ολιγάρχες και οι εξουσιαστές
    χωρίς να εξιδανικεύεται φυσικά αυτό το πράγμα αλλά είναι ενδεικτικό του πως ο άνθρωπος ξέφυγε από τα τετριμμένα και αμφισβήτησε τις ….τάχα προαιώνιες αλήθειες περί βασιλιάδων θεόπνευστων κλπ κλπ και προσπάθησαν οι άνθρωποι να μεγιστοποιήσουν την άμεση συμμετοχή των ανθρώπων στις αποφάσεις που τους αφορούν

    εδώ ένα απόσπασαμα

    Η αρχαία ελληνική δημοκρατία ο Καστοριάδης ο δολοφόνος κορκονέας οι δικαστές, η αμφισβήτηση, η ουσία της Δημοκρατίας
    https://osr55.wordpress.com/2010/10/12/
    Τι είναι όμως κατά τον Καστοριάδη αυτό που κάνει άξιο μελέτης την αρχαία ελληνική δημοκρατία η οποία όπως την ορίζει αποτελεί γονιμοποιητικό σπέρμα;

    Συνεχίζει στην σελίδα 7:

    «Το εξαιρετικό και μοναδικό φαινόμενο που παρατηρείται στην αρχαία Ελλάδα προϋπόθεση και αποτέλεσμα μιας άλλης θεώρησης του κόσμου (όπως θα αναπτύξω στη συνέχεια) είναι η αμφισβήτηση της παράδοσης : η κοινωνία δεν μένει προσκολλημένη στους παραδοσιακούς θεσμούς σ αυτό που βρήκαμε απ τους πατεράδες μας, στον λόγο και τις εντολές του Ιεχωβά ή σε οποιαδήποτε άλλη εξωτερική και εξωκοινωνική αρχή και πηγή θέσμισης.

    Θέτει υπό αμφισβήτηση τους παραδοσιακούς θεσμούς αφ ενός μεν ως νόμους με την στενή και τρέχουσα σημασία του όρου δηλαδή νόμους πολιτικούς νόμους συνταγματικούς νόμους καταστατικούς της πολιτικής κοινότητας νόμους που απαντούν άπαξ δια παντός στο ερώτημα: ποιος άρχει; (βασιλιάς και αριστοκράτες όπως κατά την παράδοση, ή δήμος σύμφωνα με τη νέα θέσμιση; ) αφ ετέρου δε ως κοινωνικές παραστάσεις (εικόνες) του κόσμου, δηλαδή θεσμισμένες παραστάσεις με τις οποίες γαλουχούνται τα παιδιά και μαθαίνουν εξ απαλότατων ονύχων τι είναι καλό τι είναι κακό, τι είναι κόσμος για ποιο πράγμα αξίζει να ζει κανείς ή να πεθαίνει.

    Την διττή αυτή αμφισβήτηση των κληρονομημένων θεσμών έχουμε φθάσει σήμερα να την θεωρούμε κατά κάποιο τρόπο ως αυτονόητη. Έχουμε φθάσει επίσης να θεωρούμε αυτονόητες ορισμένες ιδέες που διέπουν την κοινωνική οργάνωση εν γένει και οπωσδήποτε την δική μας συγκεκριμένη κοινωνική οργάνωση όπως η ιδέα της κοινωνικής ή και απλώς δικαιοσύνης η ιδέα της ισότητας κλπ

    Εκείνος που πιστεύει ότι οι ιδέες αυτές ως ρυθμιστικές σημασίες της κοινωνικής ζωής είχαν τεθεί και ισχύσει παντού και πάντοτε απατάται βαθύτατα. Εάν θεωρήσουμε την ανθρώπινη ιστορία στο σύνολο της θα διαπιστώσουμε ότι ουδέποτε και ουδαμού ετέθησαν ουδέποτε και ουδαμού ίσχυσαν εκτός από δύο εξαιρέσεις: την αρχαία Ελλάδα κατά πρώτον και πολύ αργότερα την Δυτική Ευρώπη και τις κοινωνίες που επηρεάστηκαν απ αυτήν.»

    Εν ολλίγοις ο Καστοριάδης λέει και συμφωνώ απόλυτα μαζί του, ότι η μέγιστη αξία της αρχαίας ελληνικής δημοκρατίας είναι η ΑΡΧΗ της ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΗΣ

    Της αμφισβήτησης πρώτα και κύρια της εξουσίας………

    ποιος άρχει;

    Και ποια η νομιμοποιήση του, δηλαδή ποιος είναι ο λόγος για τον οποίο άρχει ο τάδε θεσμός και όχι ο άλλος;

    Η αμφισβήτηση της εξουσίας και των «παραδοσιακών» θεσμών είναι η ουσία της αρχαίας ελληνικής δημοκρατίας.

    Αυτό είναι που την κάνει τόσο σπουδαία…

    Σήμερα το σπέρμα αυτό της αμφισβήτησης είναι σχεδόν νεκρό στις κοινωνίες μας τις τάχα δημοκρατικές

    Παντού μιλάνε για δημοκρατία χωρίς να τίθεται καν το ερώτημα αν όντως αυτό το σύστημα είναι όντως δημοκρατία

    Από τον μικρότερο δημοσιογραφίσκο μέχρι τον μεγαλύτερο πολιτικάντη δεν τίθεται καν η αμφισβήτηση ότι αυτό που ισχύει σήμερα είναι όντως δημοκρατία

    Τους είναι εξωφρενικό να τίθεται καν αυτό το ερώτημα, δεν μπορούν καν να το συλλάβουν ως ερώτημα

    Θεωρούν δεδομένο και δεν αμφισβητούνται οι θεσμοί»

    ===============

    όσον αφορά τα σκανδιναβικά μοντέλα για τα οποία ακούω συνέχεια χωρίς όμως κανένας από αυτούς τους οποίους να τα επικαλούνται να μου εξηγήσει με λεπτομέρεια και στοιχεία τι ακριβως εννοεί και γιατί αυτός είναι ένας καλος καπιταλισμός με ανθρώπινο τάχα πρόσωπο

    εδώ ένα παράδειγμα γιατ ο αντίθετο που έγραψα πρόσφατα

    Περί σκανδιναβικών μοντέλων και άλλα παραμύθια περί καπιταλισμού με ανθρώπινο πρόσωπο…..ΝΟΡΒΗΓΙΑ: ”Social dumping” και εκμετάλλευση
    https://osr55.wordpress.com/2012/03/11/

    αν έχεις κάποια στοιχειά που στηρίζουν το επιχει΄ρημα σου σε παρακαλώ να μου το πεις ή να με παραπέμψεις

    Μου αρέσει!

  14. νασος

    επιφυλασσομαι εγω τωρα λογω των πολλων θσεων που ανεπτυξες…

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s