update-Όταν οι λέξεις και οι έννοιες χάνουν παντελώς την σημασία τους…. οι φαιδρότητες των εξωθεσμικών περι αντίστασης στο κελλάκι….Μαλατέστα Προς Μια Ελεύθερη Κοινωνία.. Νόαμ Τσόμσκυ Σημειώσεις για τον Αναρχισμό..ελλείψει επιχειρημάτων λογοκρισία ;)

Το τι συμβαίνει με την συσπείρωση όλων των τάχα εξωακελικών κλπ που αυτοπροσδιορίζονται ως τάχα αντιεξουσιαστές αντικαπιταλιστές ανάφεντοι αναρχικοί και λοιπά εντυπωσιακά ονοματούθκια είναι κάτι το γνώριμο στην κύπρο της πλήρους πνευματικής αλλοτρίωσης

αυτοί οι οι οποίοι στηρίζουν με νύχια και με δόντια το σύστημα αυτό και δεν διεκδικούν τίποτα περισσότερο από αυτό θα αμφισβητούσαν αυτόν ακόμα και τον μπαρμπα Γιάννη Ταμτάκο οτι δεν ήταν αναρχικός γιατί

“Αναγνωρίζοντας τον εαυτό του σαν επαναστάτη σοσιαλιστή, δεν πήρε μέρος στον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο γιατί θεωρούσε το κίνημα του ΕΑΜ σαν εξάρτημα του επιτελείου της Μέσης Ανατολής, για την απελευθέρωση της ελληνικής αστικής τάξης. “

https://osr55.wordpress.com/2011/01/09/

Γιάννης Ταμτάκος – ένας αληθινός αναρχικός αγωνιστής για έναν άλλο κόσμο που πίστευε μέχρι τα 100 του χρόνια οπόταν και πέθανε ότι είναι απολύτως εφικτός!!!! συνέντευξη στην ΕΤ-3

Δεν συμμετείχε σε αυτό το κορυφαίο παγκόσμιο γεγονός τζαι ενναρτουν οι λοιποί φαιδροί που μιλάνε για αντίσταση στο κελλάκι να αυτοχριστούν αναρχικοί αντιεξουσιαστές κλπ

εδώ η αφορμή

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Ο γελοίος τύπος με το εντυπωσιακόν ονοματούδιν «αναφεντος» απλά διέγραψε τους πιο κάτω διαλόγους δεν πειράζει scripta manent εδώ να ξεμπροστιάζονται

λογοκρισία γεια σας ρε παλληκάρια σκατά στους φασίστες 😉

http://anafentos.blogspot.com/2011/09/blog-post_07.html?showComment=1316759557054#c2512173949788134018

«Για μένα αριστερός ή αναρχικός ή αντιεξουσιαστής δεν νοείται κάποιος που εσυμπαρατάχτηκεν συνειδητά με τζιείνους που εθέλησαν να επιβάλουν την εξουσία τους με πραξικοπηματικούς όρους. Τελεία.»αν μιλάς για μένα μπορείς να μου πεις πως το έχεις συναγάγει αυτό;
September 21, 2011 11:02 AM 
Ανάφεντος said…
@osr Εν άκουσα κουβέντα για αντίστασην σε τούτον που επιχειρήθηκεν που τους παπάδες, την ακροδεξιάν τζιαι τα μήντια. Εκτός τζι αν θεωρείς ότι εν ΟΚ να μιλούμεν για ούλλα τα άλλα εκτός που το πιο ουσιαστικόν.
September 21, 2011 11:33 AM
osr said…
το ευμπαρατάκτηκεν συνειδητά» εν πολλά βαριά κουβέντα κύριε δικαστά ανάφεντε τάχα, που εκαταδίκασες τζαι έσυρες με στην πυρά τζιόλας τόσον ελαφρά τη καρδίαδηλαδή τούντην περίοδο έγινεν κάτι διαφορετικό που τούτον που εγίνετουν πάντα; ποτε ακριβώς εσταμάτησεν η επίθεση του κεφαλαίου κύριε δικαστά τάχα ανάφεντε μεγάλε τιμωρέ;μα φυσικά ποττέ αφού οι μειώσεις μισθών αύξηση ορίων συνταξιοδότησης εσιει χρόνια τζαι ιδίως που το 2009 όταν ήρτεν ο εκπρόσωπος του δντ το κεβε τζαι η οεβ μιλούν τάχα για δημοσιονομικές εξυγιάνσεις τζαι μαλακίεςτο ότι ο κάθε παπαφιλίππου ο χατζηκωστής και τα άλλα τα ακροδεξιά παπαποπαίθκια κάμνουν τζεινον που εκάμναν παντα αν εσύ τάχα ονομάζεις το πραξικοπηματική ανατροπή σημαίνει έν εσιεις επαφήν με την πραγματικότητα τζαι οι λέξεις τζαι οι έννοιες εχάσαν την σημασία τουςπου τζαμέ τζαι τζει
https://osr55.wordpress.com/2011/09/04/https://osr55.wordpress.com/2011/09/14/επιχειρείς μέσα που το άρθρο σου χωρίς τεκμηρίωση να ταυτίσεις το ακελ με την αριστερά στο σύνολο της τάχα και ότι εκπρόσωπος της είναι ο χριστόφιας κλπακροβασίες λεκτικές και ιδεολογικό χωρίς ουσιαστικό υπόβαθρο

αντιφάσεις που συμπυκρνώνονται στο κείμενο σου στην εξής φράση:

» Μπορεί να ακούεται λλίον tribal αλλά η αλήθκεια ένι ότι μέσα στην ρευστότηταν της κατάστασης, μπορεί να εν πιο ουσιαστική μια συμμαχία με έναν συντηρητικόν δεξιόν εργαζόμενον συνδιακαλιστήν της ΣΕΚ που αντιστέκεται στην επέλαση του κεφαλαίου, προασπίζοντας τα εργασιακά του δικαιώματα, παρά με εναν νεοφιλελεύθερον δεξιόν αστόν.»

εσύ που βάλλεις ταπέλες στους ανθρώπους εν καταλάβεις ρε ότι ο συντηρητικός δεξιός εργαζόμενος της σεκ που αντιστέκεται στην επέλαση του κεφαλαίου είναι απλά και μόνο εργαζόμενος;;;

εν το πιάνεις τούτο γιόκκα μου; ο εργαζόμενος είναι απλά και μόνο εργαζόμενος

η ουσία είναι να αποκτήσει ταξική συνείδηση και εκεί είναι που πρέπει ν α εστιαστεί η μάχη

τα υπόλοιπα που λες είναι απλα ακροβασίες τζαι απλά ακελικά αντανακλαστικά

επί της ουσίας δεν απάντησες σε τίποτα από όσα σου έγραψα ρε τάχα ανάφεντε

η αλλοτρίωση που έχει επέλθει μέσα στα μυαλά της λεγόμενης εξωθεσμικής αριστεράς είναι δυστυχως τεράστια

September 21, 2011 9:21 PM 
Ανάφεντος said…
@osrWe are living here and now, not in some imaginary universe. And here and now there are tyrannical organisations – big corporations. They are the closest thing to a totalitarian institution. They are, to all intents and purposes, quite unaccountable to the general public or society as a whole. They behave like predators, preying on other smaller companies. People have only one means of defending themselves and that is the state. Nor is it a very effective shield because it is often closely linked to the predators. But there is a far from negligible difference. General Electric is accountable to no one, whereas the state must occasionally explain its actions to the public.Once democracy has been enlarged far enough for citizens to control the means of production and trade, and they take part in the overall running and management of the environment in which they live, then the state will gradually be able to disappear. It will be replaced by voluntary associations at our place of work and where we live.Noam ChomskyFor me there is no doubt that the worst of democracies is always preferable, if only from the educational point of view, than the best of dictatorships. Of course democracy, so-called government of the people, is a lie; but the lie always slightly binds the liar and limits the extent of his arbitrary power.Ε. Malatesta.»…… wherever the legionnaires of tyranny may rise in arms, we have no hesitation in calling for an immediate understanding with antifascist groups…. «CNT/FAI Ισπανία 1936

Αλλά για σέναν εν έγινεν προσπάθεια κατάλυσης της δημοκρατίας μέσα που την επίθεσην που εξαπολύθηκεν που τα ΜΜΕ την ακροδεξιάν τζιαι την εκκλησιάν. Εν έγινεν κάτι διαφορετικόν που τζιείνον που εγίνετουν πάντα όπως λαλείς. Όπως εν έγινεν κάτι διαφορετικόν τον τζιαρόν που εβουρούσαν οι μοτορτζήες με τες ευλογίες των παπάων τζιαι των ΜΜΕ τζιαι παρ’ ολίγον να μας οδηγήσουν σε πόλεμον. Όϊ σιόρ, εν έγινεν τίποτε διαφορετικόν! Τζιαι τζιείνοι οι αγανακτισμενοι ιμίς εσυνακτήκαν στο προεδικόν εν για να πιουν φραπέν που επήαν. Αν ναι, τζιαι εν έγινεν καμμιά συνειδητή προσπάθεια συκοφάντησης τζιαι απόκρυψης της αλήθκειας με σκοπόν όϊ μόνον να χειραγωγηθεί η κοινή γνώμη, κάτι που ναι μεν κάμνουν πάντα τα ΜΜΕ, αλλά με τον σκοπόν να παρέπέμβουν πολιτικά ως μορφή εξουσίας στην συγκεκριμένην στιγμήν τζιαι να καταλύσουν την δημοκρατίαν. Άτε να μεν τα ξαναλαλούεν, δε το Περί Μύθου τζιαι τα κείμενα του Λινοπάμπακου. Ή ζιεις σε άλλον πλανήτην ή είσαι συνειδητός ψεύτης.

Που την στιγμήν λοιπόν που για οποιονδήποτε λόγον θεωρείς ότι δεν έγινεν απόπειρα κατάλυσης της δημοκρατίας τζιαι προφανώς ούτε υπήρξεν/υπάρχει ανάγκη υπεράσπισης της, είτε εν το ΑΚΕΛ στην εξουσίαν ή οποιοσδήποτε άλλος, προφανώς όπως σου είπα τζιαι πριν, εν έσιει ΚΑΝΕΝΑΝ νόημαν να συζητούμεν οτιδήποτε άλλον. Γιατί η παρασιώπηση εν εξίσου ένοχη.

Έναν μόνον έχω να σου πω: ο αναρχισμός εν εν το αμπελοχώραφον του κάθε αχάπαρου να μπαίνει τζιαι να αλωνίζει με τες ασυναρτησίες του. Ούτε το αμπελοχώραφον του κάθε ενός που θέλει λλίην σημμασίαν. Γι αυτόν σε παρακαλώ τσιάκκαρε τζιαι λλίον τα δικά σου αντανακλαστικά να δούμεν πόθθεν προέρχονται.

Αν θέλεις να επανέλθεις για να συζητήσουμεν σοβαρά για τα ζητήματα που βάλλεις, να το κάμουμεν άμαν κατανοήσεις τούτον το απλόν πράμαν. Διαφορετικά στρίφκε.

September 22, 2011 1:50 AM
osr said…
Νόαμ Τσόμσκυ
Σημειώσεις για τον αναρχισμό (1970)Ένας Γάλλος συγγραφέας συμπαθών του αναρχισμού έγραψε τη δεκαετείά του 1890 ότι «ο αναρχισμός έχει πλατιά ράχη σαν χαρτί που χωράει οτιδήποτε» – συμπεριλαμβανομένων σημείωνε εκείνων των οποίων οι πράξεις είναι τέτοιες που ένας «θανάσιμος εχθρός του αναρχισμού δεν θα μπορούσε να επιτελέσει καλύτερα»
Υπάρχουν πολλοί τρόποι σκέψης και δράσης που αναφέρονται ως «αναρχικοί».
Θα ήταν μάταιο να προσπαθήσω να περιλάβω όλες αυτές τις συγκρουόμενες τάσεις σε κάποια γενική θεωρία ή ιδεολογία. Ακόμη κι αν σταχυολογήσουμε από την ιστορία της ελευθεριακής σκέψης μια ζωντανή εξελισσόμενη παράδοση όπως κάνει ο Ντανιέλ Γκερέν στο «Αναρχισμός» παραμένει δύσκολο να διατυπώσουμε τα πιστεύω της ως μιας συγκεκριμένης και τελεσίδικης θεωρίας της κοινωνίας και της κοινωνικής αλλαγής»Αυτά τα λέει ο ίδιος ο Τσόμσκυ τον οποίο εκτιμώ απεριόριστα ο οποίος έχει κάνει απίστευτη και ίσως από τις σπουδαιότερες δουλειές στην διαδικασία κατανόησης του κόσμου που ζουμε ειδικά με το «Κατασκευάζοντας συναίνεση»
Ο μπαρμπα Γιάννης Ταμτάκος που ούτε εσύ με το εντυπωσιακό ονοματούιν ούτε εγώ φτάνουμε το μιτσήν του δακτυλούιν με την στάση ζωής του και ο οποίος ήταν για μένα αληθινός αναρχικός υπό την έννοια ότι διεκδικούσε συνεχώς το ιδανικό
“Αναγνωρίζοντας τον εαυτό του σαν επαναστάτη σοσιαλιστή, δεν πήρε μέρος στον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο γιατί θεωρούσε το κίνημα του ΕΑΜ σαν εξάρτημα του επιτελείου της Μέσης Ανατολής, για την απελευθέρωση της ελληνικής αστικής τάξης. “
https://osr55.wordpress.com/2011/01/09/
Γιάννης Ταμτάκος – ένας αληθινός αναρχικός αγωνιστής για έναν άλλο κόσμο που πίστευε μέχρι τα 100 του χρόνια οπόταν και πέθανε ότι είναι απολύτως εφικτός!!!! συνέντευξη στην ΕΤ-3Εννά έρτεις εσύ τωρα ρε αναφεντουιν να του πεις τούντου ανθρώπου που εμακαρίστηκε πριν λία χρόνια ότι εν ήταν αναρχικός;
Σύρτο αμαξούιν σου αλλού ρε τάχα αναφεντούινΟ Μαλατέστα είπε το συγκεκριμένο απόσπασμα που παραθέτεις σε μια πολύ συγκεκριμένη στιγμή που υπήρχε ένοπλη σύγκρουση και έτσι όπως και οι αναρχικοί στην καταλωνία συνεργάστηκαν με την ευρύτερη αριστερά κατά του φράγκο και των φασιστών
Αυτά όλα τα έλεγε γιόκκα μου εν μέσω πολεμικής σύρραξης τζαι όι σαν ήταν στο κιμπορτ έσσω του τζαι ενόμιζεν ότι εν αναρχικός τάχα τζεινος που μιλά για αντιστάσεις στο κελλάκι και λοιπές φαιδρότητεςΟ Μαλατέστα ήταν σαφέστατος:Ο αναρχικός είναι αυτός ο οποίος μιλά συνέχεια για το όραμα του και την Υπόθεση του που είναι ο αναρχισμός
Όλα αποτελούν μέσο για να μπορέσει να επιτευχθεί αυτός ο σκοπός
Εσύ που ακριβώς εμίλησες για αναρχισμό
Που είπες ότιδήποτε πέραν του να στηριχθεί ένα κομματάκι του συστήματος;


Μα φυσικά πουθενά γιατί επι της ουσίας είσαι όπως και οι υπόλοιποι λεγόμενοι εξωθεσμικοί τάχα κλπ πλήρως γαλακτισμένος από τον χώρο που σε καθόρισε και δεν μπορείς να ξεφύγεις
Πάρε κάποια αποσπάσματα να ξεστραβωθείς ρε τάχα αναφεντούιν με το εντυπωσιακό όνομα
Προς Μια ελεύθερη Κοινωνία
http://www.scribd.com/doc/66018220/Pros-Mia-Eleftheri-Koinonia-Errico-Malatesta

Μέσω των οργανώσεων που δημιούργησαν για την υπεράσπιση των συμφερόντων τους οι εργάτες αποκτούν επίγνωση της καταπίεσης υπό την οποία ζουν και των οξύτατων αντιθέσεων που τους χωρίζουν από τους εργοδότες και έτσι αρχίζουν να προσβλέπουν σε μια καλύτερη ζωή να εθίζονται στον συλλογικό αγώνα και την αλληλεγγύη και μπορούν να επιτύχουν τις βελτιώσεις εκείνες οι οποίες είναι συμβατές με την διαιωνιζόμενη ύπαρξη του καπιταλιστικού και κρατιστικού καθεστώτος.
Αργότερα όταν η αντίθεση θα έχει κορυφωθεί είτε θα υπάρξει επανάσταση είτε αντίδραση
Σελ 50

Αντιθέτως όλα τα κινήματα τα οποία είναι θεμελιωμένα επί των υλικών και άμεσων συμφερόντων (και ένα μαζικό εργατικό κίνημα δεν μπορεί να είναι θεμελιωμένο σε τίποτα άλλο) –εάν απουσιάζουν από αυτά η φλόγα η ορμή και οι αδιάλειπτες προσπάθειες ανθρώπων με ιδέες, οι οποίοι αγωνίζονται και κάνουν θυσίες χάριν ενός ιδανικού μέλλοντος-τείνουν να προσαρμόζονται στις περιστάσεις καλλιεργώντας ένα συντηρητικό πνεύμα και τον φόβο της αλλαγής σε όσους κατορθώνουν να

September 22, 2011 11:31 PM 
osr said…
βελτιώσουν τις συνθήκες τους καταλήγοντας συχνά να δημιουργούν νέες προνομιούχες τάξεις και να χρησιμεύουν στην στήριξη και την εδραίωση του συστήματος που ήθελαν να καταστρέψουν.

Εξ ου και η επιτακτική ανάγκη για αμιγώς αναρχικές οργανώσεις οι οποίες θα αγωνίζονται τόσο εντός όσο και εκτός συνδικάτων για την επίτευξη του αναρχισμού και θα επιδιώκουν να εξουδετερώσουν όλα τα σπέρματα εκφυλισμού της αντίδρασης .
Σελ 51
Οι αναρχικές οργανώσεις πρέπει να είναι επίσης μια παιδαγωγική δύναμη εντός του κύκλου στον οποίο λειτουργούν και μια ηθική και υλική προετοιμασία για το μέλλον που επιθυμούμε.
Καθήκον των αναρχικών είναι να εργάζονται για να ενδυναμώσουν την επαναστατική συνείδηση των οργανωμένων εργατών παραμένοντας στα συνδικάτα ως αναρχικοί.
Σελ 52Γιατί ο αγρότης φέρνει το καλαμπόκι στον αφέντη; Διότι ο χωροφύλακας βρίσκεται εκεί για να τον υποχρεώσει να το κάνει. Επομένως ο συνδικαλισμός δεν μπορεί να αποτελεί αυτοσκοπό αφού ο αγώνας πρέπει να διεξάγεται και σε πολιτικό επίπεδο ούτως ώστε να καθίσταται σαφής ο ρόλος του κράτους.Εμείς δεν ζητάμε παρά μόνο την συνειδητοποίηση των ανθρώπων, επιδίωξη μας δεν είναι η εξουσία-μόνον όσοι επιθυμούν να κυριαρχήσουν προτιμούν τα πρόβατα διότι αυτά καθοδηγούνται καλύτερα.
Εμείς προτιμάμε τους ευφυείς εργάτες ακόμη και αν είναι αντίπαλοι μας, από αναρχικούς οι οποίοι είναι τέτοιοι απλά και μόνον για να μας ακολουθούν σαν πρόβατα.
Ζητάμε ελευθερία για όλους, θέλουμε οι μάζες να κάνουν την επανάσταση για τον εαυτό τους.
Σελ 53Το εργατικό κίνημα παρ όλα τα πλεονεκτήματα και τις δυνατότητες του δεν μπορεί να είναι αυτό καθεαυτό ένα επαναστατικό κίνημα υπό την έννοια ότι συνιστά μια άρνηση των νομικών και ηθικών βάσεων της σημερινής κοινωνίας.
Κάθε νέα οργάνωση μπορεί να έχει σύμφωνα με το πνεύμα των ιδρυτών της και το γράμμα των κανόνων της, τις υψηλότερες βλέψεις και τις ριζοσπαστικότερες προθέσεις εάν όμως θέλει να επιτελεί την αποστολή της ως εργατική ένωση θα πρέπει εκ των πραγμάτων να αναγνωρίσει τους θεσμούς τους οποίους θεωρητικώς αρνείται, να προσαρμοσθεί στις συνθήκες και να επιχειρήσει βήμα βήμα να αποκτήσει όσα περισσότερα μπορεί διαπραγματευόμενη και συμβιβαζόμενη με τα αφεντικά και την κυβέρνηση.
Κοντολογίς ακριβώς εξ αιτίας της φύσης τους τα συνδικάτα είναι ρεφορμιστικά και ποτέ επαναστατικά.
Το επαναστατικό πνεύμα πρέπει να εισαχθεί να καλλιεργηθεί και να διατηρηθεί από την συνεχή δράση των επαναστατών οι οποίοι εργάζονται εντός αλλά και εκτός των κόλπων τους όμως αυτό δεν μπορεί κανονικά και φυσιολογικά να καθορίσει την λειτουργία των συνδικάτων.
Αντιθέτως τα πραγματικά και άμεσα συμφέροντα των οργανωμένων εργατών στην προστασία των οποίων συνίσταται ο ρόλος των εργατικών ενώσεων βρίσκονται συχνότατα σε σύγκρουση με τα ιδανικά και τους απώτερους σκοπούς τους και η εργατική ένωση δεν μπορεί να ενεργήσει επαναστατικά εκτός εάν είναι διαποτισμένη από ένα πνεύμα θυσίας και αν δίδει προτεραιότητα στο ιδανικό έναντι του συμφέροντος δηλαδή μόνο εάν και στον βαθμό που παύει να είναι μια οικονομική ένωση και γίνεται μια πολιτική και ιδεαλιστική ομάδα.
Σελ 56 και 57Όλα αυτά και πολλά άλλα που θα μπορούσαν να ειπωθούν δείχνουν ότι το εργατικό κίνημα αυτό καθεαυτό χωρίς την φλόγα της επαναστατικής φαντασίας που έρχεται σε αντίθεση με τα βραχυπρόθεσμα συμφέροντα των εργατών χωρίς την κριτική και την ώθηση των επαναστατών απέχοντας πολύ από το να οδηγεί στον μετασχηματισμό της κοινωνίας προς όφελος όλων τείνει να ενισχύει τον ομαδικό εγωισμό και να δημιουργεί μια τάξη προνομιούχων εργατών που θα ζει στις πλάτες της μεγάλης μάζας των «απόκληρων».
Σελ 59Ωστόσο δεν χωρεί καμιά αμφιβολία ότι εάν παραμείνουμε στο επίπεδο της υπεράσπισης των σημερινών συμφερόντων δηλαδή σε εκείνο των συνδικάτων (και εφόσον δεν υπάρχει αρμονία συμφερόντων ούτε και αυτά μπορούν να εναρμονισθούν σε ένα καπιταλιστικό καθεστώς) η πάλη μεταξύ εργατών θα είναι ένα φυσιολογικό γεγονός πάλη η οποία σε ορισμένες περιστάσεις και ανάμεσα σε ορισμένους κλάδους θα οξύνεται ολοένα και περισσότερο από ό,τι η πάλη μεταξύ εργατών και εκμεταλλευτών.
Σελ 60
September 22, 2011 11:31 PM 
osr said…
Επομένως κατά τη γνώμη μου το εργατικό κίνημα είναι ένα όργανο το οποίο πρέπει να χρησιμοποιείται σήμερα για την ανύψωση και την μόρφωση των μαζών και αύριο για την αναπόφευκτη επίσημη σύγκρουση.Όπως έχουν σήμερα τα πράγματα εκείνο που επιθυμούμε είναι τα εργατικά κινήματα να είναι ανοικτά σε κάθε πρωτοποριακή δημιουργική προπαγάνδα και ν α συμμετέχουν σε όλες τις οικονομικές πολιτικές και σχετικές με τα ήθη κι έθιμα δραστηριότητες της κοινωνίας, ζώντας και αναπτυσσόμενα ελεύθερα από κάθε έξωθεν έλεγχο τόσο από τον δικό μας όσο και από εκείνον των πολιτικών κομμάτων.
Σελ 64Τα συνδικάτα δημιουργούνται σήμερα για να υπερασπίσουν τα άμεσα συμφέροντα των εργατών και να βελτιώσουν τις συνθήκες τους στο μέτρο του δυνατού μέχρις ότου έρθει η ώρα να κάνουν μια επανάσταση η οποία θα μετατρέψει τους σημερινούς μισθωτούς εργάτες σε ελεύθερους εργάτες ελεύθερα συνεργαζόμενους προς όφελος όλων
Σελ 66Ο συνδικαλισμός είναι εκ φύσεως ρεφορμιστικός. Το μόνο που μπορεί κανείς να προσδοκά από αυτόν είναι οι μεταρρυθμίσεις που ζητά και επιδιώκει να είναι όντως τέτοιες και να επιτυγχάνονται με τρόπους που να υπηρετούν την επαναστατική διαπαιδαγώγηση και προετοιμασία αφήνοντας ελεύθερο τον δρόμο για ακόμη μεγαλύτερες διεκδικήσεις.
Σελ 67Το συνδικάτο μπορεί να εμφανισθεί με ένα σοσιαλιστικό επαναστατικό ή αναρχικό πρόγραμμα και όντως με τέτοια προγράμματα ξεκίνησαν αρχικώς πολλές εργατικές οργανώσεις.Ωστόσο παραμένουν πιστές στο πρόγραμμα μόνο στο μέτρο που είναι αδύναμες και ανίσχυρες στο μέτρο δηλαδή που είναι μάλλον προπαγανδιστικές ομάδες οι οποίες συγκροτήθηκαν και διατηρούνται από λίγα ενθουσιώδη και πεπεισμένα άτομα παρά ικανοί για αποτελεσματική δράση οργανισμοί, εν συνεχεία όμως όταν κατορθώσουν να προσελκύσουν τις μάζες στις γραμμές τους και αποκτήσουν την δύναμη να απαιτούν και να επιβάλλουν βελτιώσεις το αρχικό πρόγραμμα γίνεται κενό σύνθημα το οποίο δεν συγκινεί κανένα οι τακτικές αναπροσαρμόζονται σύμφωνα με τις ενδεχόμενες ανάγκες και οι ζηλωτές της πρώτης στιγμής είτε προσαρμόζονται είτε πρέπει να παραχωρήσουν την θέση τους στους «πρακτικούς» ανθρώπους οι οποίοι φροντίζουν για το παρόν χωρίς να ανησυχούν για το μέλλον.
Σελ 68Κατά τη γνώμη μου δεν πρέπει να θέλουν οι αναρχικοί να είναι αναρχικά τα συνδικάτα αλλά πρέπει να δρουν μέσα στις γραμμές τους υπέρ των αναρχικών σκοπών ως άτομα ως ομάδες και ως ομοσπονδίες ατόμων.
Όπως ακριβώς υπάρχουν ή θα έπρεπε να υπάρχουν ομάδες μελέτης και συζήτησης προπαγανδιστικές ομάδες εργαζόμενες μέσα στον κόσμο δια του γραπτού και του προφορικού λόγου συνεταιριστικές ομάδες, εργοστασιακές ομάδες, ομάδες των εργατών γης, στους στρατώνες καθώς επίσης και στα σχολεία., έτσι θα έπρεπε να δημιουργηθούν ειδικές ομάδες και μέσα στις διάφορες οργανώσεις που εμπλέκονται στην ταξική πάλη.
Σελ 69Έτσι ούτως εχόντων των πραγμάτων και αναγνωρίζοντας ότι η κοινωνική ανάπτυξη των συναδέλφων μας είναι αυτή που είναι οι αναρχικές ομάδες δεν θα πρέπει να περιμένουν από τις εργατικές οργανώσεις να δρουν σαν να ήταν αναρχικές αλλά να καταβάλλουν κάθε προσπάθεια ώστε να τις ωθούν να προσεγγίζουν όσο το δυνατόν περισσότερο την αναρχική μέθοδο.
Εάν χάριν της επιβίωσης της οργάνωσης και των αναγκών και επιθυμιών των μελών της είναι απολύτως αναγκαία η διαπραγμάτευση ο συμβιβασμός και η έναρξη αμφισβητήσιμων δοσοληψιών με τις αρχές ας γίνουν όμως θα πρέπει να γίνουν από άλλους
Όχι από αναρχικούς των οποίων ο ρόλος είναι να επισημαίνουν την ανεπάρκεια και την σαθρότητα όλων των βελτιώσεων που μπορούν να επιτευχθούν υπό ένα καπιταλιστικό καθεστώς και να κατευθύνουν πάντοτε τον αγώνα σε ολοένα και ριζοσπαστικότερες λύσεις.
Οι αναρχικοί που είναι μέλη συνδικάτων πρέπει να παλεύουν ώστε αυτά να είναι ανοικτά σε όλους τους εργάτες, ανεξαρτήτως απόψεων ή κομματικής συμπάθειας υπό έναν όρο όμως: την αλληλεγγύη στον αγώνα εναντίον των αφεντικών
Σελ 70

September 22, 2011 11:32 PM 
osr said…

Με άλλα λόγια πρέπει να παραμένουν αναρχικοί πάντοτε σε στενή επαφή με αναρχικούς και να μην λησμονούν ότι η εργατική οργάνωση δεν είναι ο σκοπός, αλλά μόνον ένα από τα μέσα όσο σημαντικό και αν είναι προετοιμασίας του δρόμου για την επίτευξη του αναρχισμού.

Για μας δεν είναι διόλου σημαντικό το ότι οι εργάτες πρέπει να απαιτούν περισσότερα ή λιγότερα, το σημαντικό είναι ότι πρέπει να προσπαθούν να αποκτήσουν όσα απαιτούν με τις δικές τους προσπάθειες με την δική τους άμεση δράση εναντίον των καπιταλιστών και της κυβέρνησης.
Σελ 71

Μόνιμη πεποίθηση μας είναι ότι σήμερα το συνδικάτο είναι ένα μέσον με το οποίο οι εργάτες μπορούν να αρχίσουν να κατανοούν την θέση τους ως σκλάβοι, να απαιτούν την χειραφέτηση τους και να εθίζονται στην αλληλεγγύη όλων των καταπιεζόμενων στον αγώνα εναντίον των καταπιεστών και ότι αύριο θα χρησιμεύσει ως πρώτος αναγκαίας πυρήνας για την συνέχιση της κοινωνικής ζωής και την αναδιοργάνωση της παραγωγής χωρίς αφεντικά και παράσιτα.
Σελ 72

Τότε το «συνδικαλιστικό καθεστώς» θα απέβαινε σύντομα το ίδιο ψεύδος η ίδια τυραννία που έχει γίνει η λεγόμενη «δικτατορία του προλεταριάτου». Αντίδοτο σε αυτόν τον κίνδυνο και προυπόθεση για την επιτυχία της επανάστασης ως δύναμης της προόδου είναι η «διαμόρφωση» μεγάλου αριθμού ατόμων με πρωτοβουλία και ικανότητα επιτέλεσης πρακτικών καθηκόντων: να συνηθίσουν οι μάζες να μην αφήνουν την κοινή Υπόθεση στα χέρια ολίγων και να εξουσιοδοτούν όταν η εξουσιοδότηση είναι απαραίτητες μόνο για συγκεκριμένες αποστολές και για περιορισμένη χρονική διάρκεια.

Σελ 77 -79

Οι καπιταλιστές μπορούν να διατηρήσουν τον αγώνα στο οικονομικό πεδίο στο μέτρο που οι εργάτες ζητούν μικρές και γενικώς απατηλές βελτιώσεις μόλις όμως δουν να μειώνονται σημαντικά τα κέρδη τους και να απειλείται η ίδια η ύπαρξη των προνομίων τους απευθύνονται στην κυβέρνηση και αν αυτή δεν επιδείξει ικανοποιητική κατανόηση και δεν αποδειχθεί αρκετά ισχυρή για να τα υπερασπίσει όπως στις σημερινές περιπτώσεις της Ιταλίας και της Ισπανίας τότε χρησιμοποιούν τον δικό τους πλούτο για να χρηματοδοτήσουν νέες κατασταλτικές δυνάμεις και να εγκαταστήσουν μια νέα κυβέρνηση που θα τους εξυπηρετεί καλύτερα.

Μπορεί κανείς να αποδεχθεί την καθεστηκυία τάξη πραγμάτων να αναγνωρίσει την νομιμότητα του οικονομικού προνομίου και της κυβέρνησης που το υπερασπίζεται και να αρκείται στο να ελισσεται ανάμεσα στις διάφορες αστικές φράξιες επιτυγχάνοντας κάποιες βελτιώσεις –όπως συμβαίνει με τις τεράστιες οργανώσεις οι οποίες δεν εμπνέονται από κανένα ιδανικό όπως η Αμερικανική Ομοσπονδία Εργασίας και μεγάλο τμήμα των Βρετανικών Συνδικάτων –τότε όμως καθίσταται στην πράξη όργανο των καταπιεστών παραιτούμενος από το έργο της απελευθέρωσης του από την δουλεία.
Σελ 80

Οπωσδήποτε εμείς οι αναρχικοί πρέπει να επεκτείνουμε την δράση μας σε όλες τις οργανώσεις προκειμένου να κηρύξουμε την ενότητα όλων των εργατών την αποκέντρωση την ελευθερία της πρωτοβουλίας μέσα στο κοινό πλαίσιο της αλληλεγγύης και να μην ανησυχούμε υπερβολικά αν η μανία ορισμένων για συγκεντρωτισμό και αυταρχισμό ή η μη ανοχή άλλων απέναντι στην όποια πειθαρχία έστω και δικαιολογημένη οδηγεί σε νέες διασπάσεις.
Σελ 84

September 22, 2011 11:32 PM 

Post a Comment

είχαμεν την εξής απάντηση από τον και λεγόμενον ανάφεντο ιμις

@osr

«…… Τζιαι εν γι αυτόν που μέσα στην παρούσαν ιστορικήν συγκυρίαν χρειάζονται λόγος τζιαι πρακτική ουσιαστικής κοινωνικής αντίστασης. Η επίθεση του κεφαλαίου πρέπει να ανακοπεί. Η πνευματική τρομοκρατία τζιαι ο αποικισμός της σκέψης που τα ΜΜΕ πρέπει να καταπολεμηθεί.

Μέσα σε τούτα τα πλασία ρόλος της εναλλακτικής αριστεράς ένι να λειτουργήσει σαν η φωνή της συνείδησης μιας αριστεράς μακριά που συντηρητισμούς τζιαι κόμπλεξ εξουσίας. Μιας αριστεράς που καμμιάν σχέσην δεν πρέπει να έσιει με την σαπίλαν του συστήματος. Μιας αριστεράς που θα μπορεί να παράξει κοινωνικά οράματα….»

Τούτον σαν απάντηση για τα οράματα. Αλλά υποψιάζουμαι, ότι είσαι πο τζίείνους τους αναρχικούς που θεωρούν ότι δεξιά=αριστερά ή ότι οι αναρχικοί εν εν κομμάτιν της αριστερας. Εν εν οι ταπέλλες που κάμνουν τον αναρχικόν οσεραούϊν μου.

Ως δαμαί τζιαι επί του προκειμένου:

Έγραψες έναν κατεβατόν αλλά την ερώτησην μου εν την απάντησες πάλαι:

Εδέχτηκεν η δημοκρατία επίθεσην που την ακροδεξιάν; ναι ή όϊ. Τζιαι άμαν η δημοκρατία δέχεται επίθεσην που τους σύγχρονους «λεγεωνάριους της τυρρανίας», ένοπλην ή με τανκς ή με τα ΜΜΕ ή άλλως πως, ένας αναρχικός υπερασπίζει την ναι ή όϊ. Όξα παιζει πελλόν ότι «εν έγινεν τίποτε το διαφορετικόν»;

Γιατί είπα σου τζιαι ξαναλαλώ σου το για τελευταια φορά. Αν δεν απαντήσεις τούτον το ερώτημαν δεν πρόκειται να συζητήσω τίποτε άλλον μαζίν σου. Σε παρακαλώ φρόντισε την επόμενην φοράν που εν να ξαναγράψεις δαμαί να έσιεις απαντήσει τουτον το ερώτημαν πρώτα. Διαφορετικά να πάεις αλλού να το παίζεις original νεοφώτιστος τζιαι να μεν μου γεμώνεις το μπλογκ μου. Εγώ με ανθρώπους που διστάζουν να καταδικάσουν τες φασιστικες πρακτικές της ακροδεξιάς, των ΜΜΕ τζιαι των παπάδων εν έχω τίποτε το κοινόν σε πολιτικόν επίπεδον τζιαι αρνούμαι την κκελλέν μου να την μετρούν με την δικήν τους. Γιατί αν έσιεις ηθικές αναστολές να αντιμετωπίσεις κατάφατσα την ακροδεξιάν, τζιαι μέσα σου τζιαι έξω σου, τούτον εν δικόν σου πρόβλημαν. Όσον αναρχισμόν τζι αν επικαλείσαι.

Τζιαι επειδή η κατανόηση τζιαι η αυτοάμυνα έχουν τα όρια τους, λαλώ σου το για να μεν πεις ότι εν το είπα. Αν στο επόμενον σου σχόλιον δεν απαντήσεις δεν θα πρόκειται να ξαναγράψεις δαμαί.

September 23, 2011 1:42 AM

osr said…

δεν με απασχολούν οι ταμπέλες όπως εσένα που εκόττησες την ταπελούα σου ανάφεντος ιμις

γιαυτό τζαι δεν χωρίζω τους ανθρώπους σε δεξιούς τζαι αριστερούς
όπως σου έγραψα τζαι πριν αλλά εν το έπιαες προφανώς

«η ταξική πάλη για να αρχίσει επί της ουσίας και να φέρει αποτελέσματα και όχι απλά σπασμωδικες κλαδικές κινητοποιήσεις πρέπει να είναι συνειδητή να υπάρξει ταξική συνείδηση

η οποία αποκτάται μόνο με επιχειρήματα για την συνειδητοποίηση από τους εργάτες της ταξικής διαμόρφωσης των ανθρώπινων καπιταλιστικών κοινωνιών ώστε από μικροαστοί γρανάζια της καπιταλιστικής μηχανής να καταστούν συνειδητοποιημένοι εργάτες που θα σπάσουν ή έστω να παγώσουν τα γρανάζια της καπιταλιστικής μηχανής που εκμεταλλεύεται την εργατική τους δύναμη για να αποκομίζει υπερκέρδη χωρίς να κουνάνε τον μικρό τους δακτυλάκι

» Μπορεί να ακούεται λλίον tribal αλλά η αλήθκεια ένι ότι μέσα στην ρευστότηταν της κατάστασης, μπορεί να εν πιο ουσιαστική μια συμμαχία με έναν συντηρητικόν δεξιόν εργαζόμενον συνδιακαλιστήν της ΣΕΚ που αντιστέκεται στην επέλαση του κεφαλαίου, προασπίζοντας τα εργασιακά του δικαιώματα, παρά με εναν νεοφιλελεύθερον δεξιόν αστόν.»

εσύ που βάλλεις ταπέλες στους ανθρώπους εν καταλάβεις ρε ότι ο συντηρητικός δεξιός εργαζόμενος της σεκ που αντιστέκεται στην επέλαση του κεφαλαίου είναι απλά και μόνο εργαζόμενος;;;

εν το πιάνεις τούτο γιόκκα μου; ο εργαζόμενος είναι απλά και μόνο εργαζόμενος

η ουσία είναι να αποκτήσει ταξική συνείδηση και εκεί είναι που πρέπει ν α εστιαστεί η μάχη»

που τζαμέ τζαι παλληκαρούδιν μου έγραψα επανειλημμένως ότι
Όλα αυτά που ονομάζονται δικαιώματα για αξιοπρεπή διαβίωση μέσα στην κόλαση του καπιταλισμού ΚΕΡΔΗΘΗΚΑΝ ΜΕ ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΑΙΜΑ-τίποτα δεν χαρίστηκε-Citigroup στην υγειά των κορόιδων
https://osr55.wordpress.com/2010/04/20/

τζαι επανειλημμένως λόγω τζαι της ιδιότητας μου παλεύκω μέσα που τούντο σύστημα το κωλοβό για την διασφάλιση όσο γινεται περισσότερης αξιοπρεπής διαβίωσης τζαι δεν χαρίζω σε κανένα τίποτα

πάρε ναχεις που δικαιοσύνη
Χ Ο Υ Ν Τ Α ! ! Παρά την τεράστια νίκη με Αποφαση Ανωτάτου στην αίτηση habeas corpus 152/10-Αμεση διαταγή για απελευθέρωση- Παρακοή Αποφασης Ανωτάτου από το Κράτος!!!!!!! ρατσιστές Σαββίδη+Σιακαλή που δεν τον αφήνουν ελεύθερο!!!!Αφηνίασαν!! Χούντα κυριολεκτικά
https://osr55.wordpress.com/2011/01/18/

147. reality “δικαιοσύνης” number 4 – η υπόθεση τυρί
https://osr55.wordpress.com/2010/08/06/
148. reality “δικαιοσύνης” number 3 – ένα ακόμα αβάσιμο παράπονο

https://osr55.wordpress.com/2010/08/04/
149. reality “δικαιοσύνης” number 2
https://osr55.wordpress.com/2010/08/03
150. reality “δικαιοσύνης” μέρος 1ον
https://osr55.wordpress.com/2010/08/03/

μόνο με αυτοοργάνωση και διεκδίκηση μπορούμε να πετύχουμε πράματα τζαι προσωπικά εν τουτο που επιδιώκω

September 23, 2011 2:43 AM 

osr said…

Για την κίνηση κατά του καθεδρικού εκτρώματος του ττόμ βου του σιακόλα του ντιβέλοπερ φάκα κλπ και περί “κινήσεων” γενικά
https://osr55.wordpress.com/2010/07/02/

τζαι για να έρτω στο πονεμένο σου ερώτημα που νομίζεις ότι τάχα εν κάτι πολλά σημαντικό απαντησα σου το πολλες φορές αλλά παίζεις πελλόν

τούντην περίοδο εν έγινεν κάτι τόσον πολλά διαφορετικόν που τζείνον που εγίνετουν πάντα

δηλαδή επίθεση του κεφαλαίου στους ανθρώπους μέσω της προπαγάνδας τζαι της πλύσης εγκεφάλου

οπότε η απάντηση είναι ότι τούντο σύστημα έστω αστικής δημοκρατίας με τα δικαιωμάτα που κερδίθηκαν με αγώνες τζαι αίμα είναι ότι το κεφάλαιο με μπροστάρηδες τα μαριονετούθκια της τα ακροδεξιά σκουλικάκια κάμνει τζείνον που έκαμνε πάντα
τζαι για να γίνω πιο σαφής άμπα τζαι εν το πιάεις πάλε, η επίθεση εν εσταμάτησεν ποττέ τζαι ούτε εννα σταματήσει

όσον δεν σταματήσει ο λόγος που τον γεννα δηλαδή ο κατπιαλισμός

Η ακροδεξία και ο ρατσιμός ακμάζουν στο εύφορο έδαφος της απουσίας ουσιαστικού πολιτικού λόγου….ο ρατσισμός δεν μπορει να αποκοπεί από τα αίτια που τον προκαλούν
https://osr55.wordpress.com/2011/03/20/

ναι αν οι φασίστες πιαν τα όπλα με τον στρατό τους τζαι τους μπάτσους τους εγώ προσωπικά εννα αντισταθώ τζαι ένοπλα τζαι άλλωςπως αν τζαι δαμέσα δα ο καθένας λαλεί τζαι δηλώνει ό,τι θέλει
αλλά το να συγκρίνουμε κορυφαία ιστορικά γεγονότα όπως την ισπανική επανάσταση και την επίθεση που δέκτηκαν οι αναρχικοί οι κομουνιστές κλπ από τους φασίστες με τούτον που γίνεται δαμέ με φαιδρότητες τζαι πόρτους τύπου αντίσταση στο κελλάκι για μενα εν απλά γελοίο

τζαι εσύ όμως εν απάντησες στο ερώτημα

αν το ακελ αρχίζει να γλύφει τους εκπρόσωπους του κεφαλαίου του δήκο τζαι της εδεκ ελέω προεδρικών τότε θεωρείς ότι η αριστερά εν θα δέχεται πλέον επίθεση;

September 23, 2011 2:44 AM 

Ανάφεντος said…

Ρε κουμπάρε εξακολουθείς να επιμένεις ότι τούτην την περίοδον εν έγινεν τίποτε διαφορετικόν που άλλες φορές. Τζιαι τωρά αποκαλείς πόρτους οποιανδήποτε μορφήν αντίστασης στο τι επιχειρήθηκεν. Τέλος. Κομμένη η κουβέντα μαζι σου τζιαι μεν μου πεις ότι εν σε επροειδοποίησα.

September 23, 2011 3:07 AM

του έγραψα το ακόλουθο σχόλιο το οποίο λόγοκρινε το παλληκάριν και δεν το εδημοσίευσεν

«όταν πλέον ελλείπουν τα επιχειρήτματα στα όσα τεκμηριωμ΄να γράφτηκαν σημείο προς σημείο που ξεμπροστιάζει την γύμνια των ιδεολογικών ακροβασιών εσένα και των υπολοιπων που αντιστάθηκαν στο κελάκι τάχα ππέφτει η λογοκρισία ε

έέεετσι

τζείνον το ερώτημα το μαυργοέρημον εννα το απαντήσεις οξά εν συμφέρει

αν το ακελ αρχίζει να γλύφει τους εκπρόσωπους του κεφαλαίου του δήκο τζαι της εδεκ ελέω προεδρικών τότε θεωρείς ότι η αριστερά εν θα δέχεται πλέον επίθεση;

πολύ ελευθερία ρε άνοιξε λλίον το παράθυρο να πάρουμεν αέρα τζαι εβρωμίσαμεν» 

τζαι το παλληκαρούδιν το τάχα ανάφεντον ιμις

απάντησε μου ως εξής:

Ανάφεντος said…

Ρε osr Σταμάτα γυιε μου να μου στέλλεις σχόλια εν τα βάλλω. Στο ερώτημαν σου εν θα σου απαντήσω γιατί εν σε αφορά. Εν να το απαντήσω όποτε θέλω εγώ τζιαι σε όποιον θέλω εγώ.

September 23, 2011 6:15 AM

μπράβο ρε μεγάλε ανάφεντε συνέχισε μαζί με τους «συντρόφους» σου να αναφωνάζετε

και τώρα και πάντα ομονοιααποελακελδησυένωσηεπανένωσημπλοκσποτ

με έτσι εναλλακτικούς αντιεξουσιαστές τι τους θέλεις τους εξουσιαστές….

ένα και το αυτό

Advertisements

Σχολιάστε

Filed under "δικαιοσύνη", "παιδεία" ξεφτίλας, Κυπριακό, Μετά την λύση...., Παγκόσμιο Σύστημα-Αλήθειες κρυμμένες, κρίση

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s