Ποιος πρέπει να είναι ο ρόλος της αριστεράς …. μια γνώμη μέσα από διάλογο με το νέο ε/κ

στο προηγούμενο μου κείμενο έκανε παρέμβαση ο φίλος νέος ελληνοκύπριος ο οποίος έθεσε κάποια ερωτήματα ποιος κατά τη γνώμη μου έπρεπε να είναι ο ρόλος της αριστεράς σε σχέση με την νατοποιηση ακόμα μιας χώρας της λιβυής ή έναντι του μακάριου την περίοδο 1971-1974

παραθέτω τα ερωτήματα και την απάντηση

Εν ηξέρω πως τα εκατάφερα τζιαι άφησαν αναπάντητο το τελευταίο σου σχόλιο-ερώτηση στο δικό μου blog. Να με συγχωρείς. Εν έθελα να υπεκφύγω…
Έκαμες φίλε σημαντικές παρεμβάσεις τελευταίως, σε μιαν μάλιστα εσυνάφερες με αλλά πάλε ήμουν “εκπρόθεσμος” τζιαι εθεώρησα αντιδεοντολογικό να σε γυρίζω πίσω για να κάμουμε κουβέντα.

Γενικά πιστεύω πως η ταχτική “μια στο καρφί τζιαι μια στο πέταλλο” εν δουλεύκει τζιαι δεν αποδίδει.

Πχ στη “νατοποίηση” της Λιβύης ή στην επερχόμενη εισβολή και στην Συρία ποια εν η απάντηση του αριστερού τζιαι του εργάτη;

Λλίον ποιο ξεκάθαρα: Ποια έπρεπε ναν η στάση της αριστεράς τη περίοδο 71-74 σε σχέση με την μανία ενάντια στον Μακάριο, που ακριβώς στοχοποιούσε πρόσωπο για να επιβάλει πολιτικές.

Η στήριξη στο Μακάριο τότε ήταν ξεπεσμός τζιαι αλλοίωση της αριστεράς, ή αστικοποίηση τζιαι εξουδετέρωση του εργατικού κινήματος;

Αν έσιεις μπροστά σου το ενδεχόμενο νατοϊκής επέμβασης ή υπόκεισε πλαγίως ή ευθέως μια τέτοια επέμβαση, εννά νίψεις τας χείρας σου στο όνομα της όποιας ιδεολογικής καθαρότητας;

φίλε νέε ελληνοκύπριε εννοείς για τον διάλογο αυτό:

νεος είπε…

Τωρά που έπεσαν οι μάσκες…και Στυλιανίδης κ σία…
Έχεις δίκιο, έχει αποδειχτεί ότι άλλην επανένωση θέλουμεν εμείς και άλλη κάποιοι της δεξιάς.
Όχι, δεν έχουμε κοινά με τούτους τους ανθρώπους, εν ταξικό το ζήτημα, συμφωνώ.
Τζιαι πάλε λαλείς τα καλά, πρέπει να επιστρέψουμε στες ιδεολογικές μας ρίζες, να ξανακάμουμε την ταξική τζιαι επαναστατική ανάγνωση.
Εν ο μόνος τρόπος άλλωστε να μας υπολογίσει το κεφάλαιο, οι εκκλησιές, οι εθνικιστές τζιαι οι φασίστες.
30 Ιουλίου 2011 7:42 π.μ.
osr είπε…

χαίρομαι που συμφωνούμε φίλε

αλλά κατά τη γνώμη σου ποιος είναι ο τρόπος να γίνει επιστροφή στις ιδεολογικές ρίζες να ξαναγίνει ταξική και επαναστατική ανάγνωση;
30 Ιουλίου 2011 5:59 μ.μ.

είναι σημαντικό να απαντηθεί αυτό το ερώτημα φίλε γιατί ακριβώς αναφέρεται στην ουσία του οραμάτος που έχουμε για τον κόσμο, δηλαδή αν θα συνεχίσουμε να είμαστε ουραγοί σε μια αριστερά του μη μέλλοντος που απλά θα παρακολουθεί τα γεγονότα εξαθλίωσης των ανθρώπων εργατών για χάριν των κεφαλαιοκρατών που απομυζούν ολοένα και περισσότερο πλούτο ή θα αναληφθούν ουσιαστικές παρεμβάσεις
ανατροπής αυτού του σκηνικού

με καθαρό λόγο πρώτα από όλα ότι εχθρός είναι ο καπιταλισμός και τα υποπροιόντα του

σε ανέφερεα φίλε στο προηγούμενο μου σχόλιο γιατί θεωρώ ότι έστω και αν έχουμε μεγάλες διαφωνίες όσον αφορά τον τρόπο που προσεγγίζουμε τα πράγματα είσαι καλοπροαίρετος :

“αυτά τα γράφω ειλικρινά γιατί βλέπω ότι υπάρχουν άνθρωποι που ειλικρινά πιστεύουν σε αυτό που ονομάζεται ακελ όπως ο φίλος νέος ελληνοκύπριος

http://newgreekcypriot.blogspot.com/

ο οποίος καλοπροαίρετα μη μπορώντας προφανώς και να απογαλακτιστεί από το κομματικό του παρελθόν υπερασπίζεται με πάθος το κόμμα του παραβλέποντας κατά τη γνώμη μου την πραγματικότητα\

όπως εδώ που την διαπιστώνει αλλά και πάλι δεν την καταλαβαίνει

http://newgreekcypriot.blogspot.com/search?updated-max=2011-08-06T14%3A46%3A00%2B03%3A00&max-results=6
Και η Ιταλία στο γρανάζι…ποιος ακολουθεί;

Ακολουθεί η κύπρος προφανώς φίλε μου και μετά όλοι οι υπόλοιποι μέχρι οι καπιταλιστές που ελέγχουν τα κράτη να βάλουν τους εργαζομένους να πληρώσουν την κρίση και να γλιτώσουν από αυτήν τους καπιταλιστές”

και ο μόνος τρόπος για να σταματήσει αυτή η λαίλαπα δεν είναι απλά να στηρίζουμε άνευ όρων ένα κόμμα αλλά να αρχίσει αληθινή αριστερή αντίσταση ενάντια σε αυτή την συνεχιζόμενη επίθεση εναντίον των εργατών”

αυτό που θέλω να αναδείξω είναι ότι το παιχνίδι είναι σικέ, είναι στημένο και αυτή την στιγμή έχουν αποφασίσει λόγω του ότι το παχνίδι με τα δάνει αέρα που μεγιστοποιούσαν τα κέρδη των τοκογλύφων ως επί το πλείστον δεν τραβάει πλέον αφού οι άνθρωποι πλέον δεν έχουν κυριολεκτικά τίποτα για να πληρώνουν τους τόκους αέρα που τους επέβαλλαν τις τελευταίες δεκαετείες

πλέον πέρασαν στο μόνο που τους έμεινε

δηλαδή την άμεση επίθεση στους εργάτες χωρίς περιστροφές τις οποίες θέλουν να περάσουν μεσω των μμεξαπάτησης ως δημοσιονομικές εξυγιάνσεις και λοιπές μαλακίες

με μειώσεις μισθών και συντάξεων αυξήσεις των ορίων συνταξιοόδητησης μέχρι τα 67 και έχει ο θεός του χρήματος του μέχρι ποια ηλικία θέλουν να έχουν τον κόσμο κυριολεκτικά σκλάβο

η μικρούλα παρασιτική οικονομία της κυπρούλας μας είναι ο πιο εύκολος στόχος και ό,τι και να κάνει ο κάθε κίκης η κύπρος θα υποκύψει και θα μπει στο ΔΝΤ γιατί έτσι έχουν αποφασίσει οι “αγορές” που γονάτισαν ήδη τους ιταλούς με την τεράστια οικονομία

θα γλιτώσει λέει ο εχτές τα μμεξαπάτησης 300 εκατομύρια από τις μειώσεις μισθών και αυξήσεις φπα και “συνεισφορά” με 3% ΚΑΙ του ιδιωτικού τομέα

δηλαδή ανθρωποι που πιάνουν 800 ευρώ!!!!!!!!

300 εκατομύρια την στιγμή που απλά για τους ξενοδόχους μέσα σε δύο χρόνια δόθηκαν 104 εκατομύρια άνευ όρων ως βοήθεια για την κρίση τάχα και άλλα πολλά εκατοντάδες εκατομύρια που δίδονται στο κάθε κεβε σεβ που στα κέρδη δεν θέλουν κράτος αλλά στις ζημιές θέλουν και παραθέλουν

άλλωστε το έιπε πολύ όμορφα ο λένιν

ότι οι καπιταλιστές μπορούν να ξεφεύγουν από κάθε κρίση φτάνει να βάζουν τους εργάτες να την πληρώνουν

και αυτό γίνεται συνέχεια

όσον αφορά τη νατοποίηση της λιβύης που την έβαλαν στο στόχαστρο οχι λόγω των πετρελαίων αλλά γιατί προσπάθησε να ξεφύγει ο καντάφι από την επικυραρχεία του ΔΝΤ της Παγκόσμιας Τράπεζας και εν γένει των δυτικών τοκογλύφων (εννοείται για να τα έχουν οι ντόπιοι τοκογλύφοι όλα δικά τους)

το γράφω εδώ

Αγνοούμε τα πάντα… και νομίζουμε πως ξέρουμε πολλά…Λιβύη: Όλα για το Πετρέλαιο, ή όλα για τις Τράπεζες;; Αναλυτικά επιχειρήματα για τους λόγους της νατοικης εισβολής στην Λιβύη

https://osr55.wordpress.com/2011/04/15/

….
της Ellen Brown *
Αρκετοί συγγραφείς έχουν επισημάνει το περίεργο γεγονός ότι οι Λίβυοι αντάρτες ξόδεψαν χρόνο από την εξέγερση τους τον Μάρτιο, για να δημιουργήσουν τη δική τους κεντρική τράπεζα – κι αυτό προτού καν αποκτήσουν κυβέρνηση.
Ο Robert Wenzel έγραψε στην Economic Policy Journal:
Ποτέ δεν έχω ακούσει πριν να δημιουργείται μια κεντρική τράπεζα μέσα σε λίγες εβδομάδες από μια λαϊκή εξέγερση. Αυτό υποδηλώνει ότι έχουμε κάτι περισσότερο από ένα μάτσο ανταρτών που τρέχει πέρα – δώθε, και ότι υπάρχουν κάποιες αρκετά σοφιστικέ επιρροές.
Ο Alex Newman έγραψε στο New American:
Σε δήλωση που δημοσιεύθηκε την περασμένη εβδομάδα, οι αντάρτες αναφέρθηκαν στα αποτελέσματα της συνεδρίασης που πραγματοποιήθηκε στις 19 Μαρτίου. Μεταξύ άλλων, οι υποτιθέμενοι επαναστάτες ανακοίνωσαν τον …

«ορισμό της Κεντρικής Τράπεζας της Βεγγάζης, ως νομισματική αρχή αρμόδια για τη νομισματική πολιτική στη Λιβύη και το διορισμό του Διοικητή της Κεντρικής Τράπεζας της Λιβύης, με μια προσωρινή έδρα Βεγγάζη».
Ο Newman παραθέτει την άποψη του συντάκτη του CNBC John Carney, ο οποίος ρώτησε, “Είναι η πρώτη φορά που μια επαναστατική ομάδα έχει δημιουργήσει μια κεντρική τράπεζα ενώ είναι ακόμα στη μέση της καταπολέμησης της εδραιωμένης πολιτικής εξουσίας; Αυτό δείχνει πως εξαιρετικά ισχυροί κεντρικοί τραπεζίτες καθορίζουν την εποχή μας. “

Μια άλλη ανωμαλία περιλαμβάνεται στην επίσημη αιτιολόγηση για την ανάληψη των ένοπλης δράσης κατά της Λιβύης. Υποθετικά έγινε για παραβιάσεις των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, αλλά τα στοιχεία είναι αντιφατικά.
Σύμφωνα με ένα άρθρο από την ιστοσελίδα του Fox News στις 28 Φεβρουαρίου:
Όπως τα Ηνωμένα Έθνη έσπευσαν πυρετωδώς για να καταδικάσουν τον ηγέτη της Λιβύης Μουαμάρ αλ-Καντάφι για πάταξη των διαδηλωτών, το Συμβούλιο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων ( Human Rights Council ) είναι έτοιμο να εγκρίνει έκθεση γεμάτη με επαίνους για την κατάσταση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων στη Λιβύη…..”

η απάντηση του αριστερού και του εργάτη σε όλα αυτά τα παιχνίδια των καπιταλιστών και των υποπροιόντων τους ανά τον κόσμο κατά τη γνώμη μου πρέπει να είναι μία

ανάδειξη με επιχειρήματα επί της ουσίας των λόγων για των οποίων γίνονται αυτά δηλαδή μεγιστοποίηση του κεφαλαίου στον κόσμο και των ελίτ που το ελέγχουν εις βάρος των εργατών

και πρόταξης του δικού τους οράματος για τον κόσμο δηλαδή της κοινοκτημοσύνης της κομουνιστικής οργάνωσης της κοινωνίας

εκτός και θέλουμε να παίζουμε τα στημένα διπλωματικά παιχνίδάκια του καπιταλισμού

είναι για αυτό που λέω ότι το ακελ δεν είναι αριστερό κομουνιστικό κόμμα αφού εντάχθηκε πλήρως σε αυτές τις λογικές δηλαδή διπλωματικών ελιγμών όπως ακριβώς θα έκανε ένα οποιοδήποτε άλλο αστικό κόμμα

δεν ξέρω πότε αναμένεις το ακελ να αναλάβει τον επαναστατικό του ρόλο αλλά νομίζω ότι θα περιμένεις για πάντα αφού τέτοιους στόχους δεν έχουν

μιλάς για τον μακάριο και την περίοδο των παραστρατιωτικών οργανώσεων που όλοι οι παράγοντες ειχαν και από μια ομάδα με όπλα με προεξέχουσα την εοκαβ της τρομοκρατίας, του εφεδρικού της ομάδας λυσσαρίδη κλπ κλπ

την ίδια στιγμή που υπήρχε ο στρατός της εφ κλπ

ο ρόλος της αριστεράς που είναι πολύ ευρύτερος του ακελ με την οποία την ταυτίζεις θα έπρεπε κατά τη γνώμη μου να είναι ο ίδιος ρόλος όπως αυτό που ανέφερα και προηγουμένως για την λιβύη

ναι μεν αντίσταση στην βία της ακροδεξιάς αλλά με επιχειρήματα ουσιαστικά για τον λόγο για τον οποίο γίνονται όλα αυτά στην κύπρο

ο τρότσκι άλλωστε ανέλυσε πολύ την άνοδο του φασισμού στην γερμανία και στην ευρώπη
Τι είναι εθνικοσοσιαλισμός Λέων Τρότσκι 2/11/1933 πως γεννάται και πως αντιμετωπίζεται ο φασισμός…μια γνώμη

https://osr55.wordpress.com/2010/11/10/

Ο Χίτλερ άρχισε με παράπονα και κατηγορίες ενάντια στη Συνθήκη των Βερσαλλιών, στην ακρίβεια της ζωής, στην έλλειψη σεβασμού στους γενναίους υπαξιωματικούς, στις μηχανορραφίες των δημοσιογράφων και των τραπεζιτών της θρησκείας του Μωϋσή.

Στη χώρα υπήρχαν πολλοί άνθρωποι κατεστραμμένοι, ναυαγισμένοι, με ουλές, με πρόσφατες εκχυμώσεις. Καθένας τους ήθελε να χτυπήσει τη γροθιά του στο τραπέζι.

Ο Χίτλερ ήξερε να το κάνει καλύτερα από τους άλλους. Είναι αλήθεια πως δεν ήξερε πως θα θεραπεύσει το κακό. Αλλά οι διαθέσεις αντηχούσαν άλλοτε σαν διαταγή κι άλλοτε σαν προσευχή που απευθυνόταν στη σκληρή μοίρα. Όπως οι απελπισμένοι ασθενείς, οι καταδικασμένες τάξεις δεν κουράζονται να παραλλάζουν τους στεναγμούς τους, ούτε να ακούνε συμβουλές. Ολοι οι λόγοι του Χίτλερ είναι οικοδομημένοι σ΄ αυτό τον τόνο. Ο άμορφος αισθηματισμός, η έλλειψη μιας πειθαρχίας της σκέψης, η άγνοια συνδυασμένη με παρδαλόχρωμα διαβάσματα, όλα αυτά τα πλην μετασχηματίζονταν σε συν. Έδιναν στο Χίτλερ τη δυνατότητα να ενώσει στο δισάκι του ζητιάνου του εθνικοσοσιαλισμού όλα τα είδη της δυσαρέσκειας και να οδηγήσει τη μάζα εκεί όπου αυτή τον ωθούσε. Από τους αρχικούς αυτοσχεδιασμούς δεν έμεινε στη μνήμη του δημεγέρτη παρά ότι συναντούσε την επιδοκιμασία. Οι πολιτικές του σκέψεις υπήρξαν ο καρπός της ρητορικής ακουστικής. Έτσι πραγματοποιήθηκε η εκλογή των συνθημάτων. Έτσι συσσωρεύτηκε το πρόγραμμα. Έτσι από την ακατέργαστη ύλη σχηματίστηκε ο “αρχηγός”.

………………..
Η εθνική “αναγέννηση” στηρίχτηκε ολοκληρωτικά στις ενδιάμεσες τάξεις το πιο καθυστερημένο τμήμα του έθνους, το βαρύ φορτίο της ιστορίας. Η πολιτική τέχνη ήταν να συγκολλήσουν τους μικροαστούς με μια κοινή εχθρότητα ενάντια στο προλεταριάτο.

Τι έπρεπε να γίνει για να πάνε τα πράγματα καλά; Πριν απ΄ όλα να συντρίψουν αυτούς που ήταν από κάτω. Ανίσχυρη μπροστά στο μεγάλο κεφάλαιο, η μικρομπουρζουαζία ελπίζει με την καταστροφή των εργατών να ξανακερδίσει πάλι μια κοινωνική αξιοπρέπεια.

Οι νάτσηδες χαρακτηρίζουν το πραξικόπημά τους με το σφετερισμένο όνομα της επανάστασης.

Ο φασισμός αφήνει το κοινωνικό σύστημα απείραχτο.

Αυτό καθαυτό το πραξικόπημα του Χίτλερ δεν έχει ακόμα δικαιώματα, ούτε στο όνομα της αντεπανάστασης. Αλλά δεν μπορούμε να το απομονώσουμε. Είναι το συμπλήρωμα του κύκλου των τρανταγμών που άρχισαν το 1918 στη Γερμανία. Η επανάσταση του Νοέμβρη που έδωσε την εξουσία σ΄ ένα Συμβούλιο εργατών και των στρατιωτών, ήταν προλεταριακή από τη θεμελιώδη τάση της. Αλλά το κόμμα που βρισκόταν επικεφαλής του προλεταριάτου, ξανάδωσε την εξουσία στην μπουρζουαζία.

Μ΄ αυτή την έννοια η σοσιαλδημοκρατία άνοιξε την εποχή της αντεπανάστασης πριν ακόμα κατορθώσει η επανάσταση να αποτελειώσει την εργασία της. Εντούτοις όσο η μπουρζουαζία εξαρτώνταν ακόμα από τη σοσιαλδημοκρατία, δηλαδή από τους εργάτες, το καθεστώς διατηρούσε τα στοιχεία ενός συμβιβασμού. Πάντως η διεθνής κατάσταση και η εσωτερική κατάσταση του γερμανικού καπιταλισμού δεν άφηνε περιθώρια για παραχωρήσεις. Αν η σοσιαλδημοκρατία έσωσε τη μπουρζουαζία από την προλεταριακή επανάσταση, ο φασισμός ήρθε με τη σειρά του να απελευθερώσει τη μπουρζουαζία από τη σοσιαλδημοκρατία. Το πραξικόπημα του Χίτλερ είναι ο τελικός κρίκος στην αλυσίδα των αντεπαναστατικών μετατοπίσεων.

Ο μικροαστός είναι εχθρικός στην ιδέα της εξέλιξης βαδίζει αναπόφευκτα ενάντιά του.

Η πρόοδος δεν του έφερε τίποτε άλλο εκτός από χρέη, που δεν μπορεί να τα πληρώσει.

Ο εθνικοσοσιαλισμός αποτάσσεται όχι μονάχα το μαρξισμό, αλλά επίσης και το δαρβινισμό. Οι νάτσηδες καταριούνται το ματεριαλισμό γιατί οι νίκες της τεχνικής πάνω στη φύση σημαίνουνε τη νίκη του μεγάλου κεφαλαίου πάνω στο μικρό. Οι αρχηγοί του κινήματος εκκαθαρίζουνε τη διανόηση όχι μόνο γιατί οι ίδιοι διαθέτουν διανοούμενους δεύτερης ή τρίτης σειράς αλλά προπάντων γιατί ο ιστορικός τους ρόλος δεν ανέχεται την καλλιέργεια μιας σκέψης ως το τέλος. Ο μικροαστός έχει ανάγκη από μια ανώτερη παρουσία, πάνω από τη φύση και την ιστορία, προστατευμένη ενάντια στο συναγωνισμό, τον πληθωρισμό, την κρίση και τον εκπλειστηριασμό. Στην εξέλιξη, στη ματεριαλιστική αντίληψη και στον ορθολογισμό – στον 20ο, στο 19ο και στο 18ο αιώνα – αντιτάσσεται ο εθνικός ιδεαλισμός σαν πηγή ηρωικής έμπνευσης. Το έθνος του Χίτλερ είναι η μυθολογική σκιά της ίδιας της μικρομπουρζουαζίας, παθητικό παραλήρημα που της δείχνει τη χιλιόχρονη βασιλεία της πάνω στη Γη.

Για να υψώσουν το έθνος πάνω από την ιστορία, του δίνουν το υποστήριγμα της ράτσας.”

οπότε στο ερώτημα που θέτεις:

“Αν έσιεις μπροστά σου το ενδεχόμενο νατοϊκής επέμβασης ή υπόκεισε πλαγίως ή ευθέως μια τέτοια επέμβαση, εννά νίψεις τας χείρας σου στο όνομα της όποιας ιδεολογικής καθαρότητας;”

η απάντηση είναι αυτή που σου έδωσα προηγουμένως, δηλαδή ανάδειξη του ρόλου του καπιταλισμού και των υποπροιόντων τους όπως είναι ο εθνικοσοσιαλισμός ο οποίος δυστυχώς αναγεννάται στις μέρες μας με ουσιαστικά επιχειρήματα και όχι συνθήματα

αυτή την στιγμή το ντόπιο κεφάλαιο βρήκε την ευκαιρία μέσα σε αυτό το στημένο σκηνικό με τους οίκους ανοχής που τάχα υποβαθμίζουν τις οικονομίες για να επιβάλουν οι “αγορές” την προτεκτορατοποίηση των κρατών υπό τους τοκογλύφους ΔΝΤ κλπ να επιβάλει τις διαχρονικές του θέσεις δηλαδή μειώσεις μισθών και συντάξεων αύξηρη ορίων συνταξιοδότησης την ίδια ώρα που όλα πάνε προς τα πάνω και η ακρίβεια κτυπάει κοκκινο

η μόνη απάντηση της αριστεράς ειναι η ανάλυση των λόγων για τον οποίο γινονται όλα αυτά και δόξα τω μαρξ και των επιγόνων του όπως ειναι ο λένιν ο τρότσκι κλπ υπάρχει πάμπολλο υλικό προς αυτό

ο εργάτης δεν είναι ηλίθιος γιαυτό και ακόμα η ΣΕΚ των “δεξιών” αντιλαμβάνεται το ουσιαστικό της συμφέρον δηλαδή την υποτίμηση της ποιότητας ζωής των μελών της και αντιδρά

είναι γιαυτό που αντιδρώ τόσο έντονα στην μονολιθική ακελική αντίληψη ότι τάχα η αριστερά ειναι μόνο το 1/3 της κύπρου κλπ

η ταξική συνείδηση κτίζεται ακριβώς όπως προσπάθησε να κάνει με επιστημονική ανάλυση ο μαρξ αλλά και με πολύ απλοική γλώσσα προς τους εργάτες

εδώ δύο πολύ καλά μικρά βιβλία από πιο απλές αναλύσεις του μαρξ απευθύνομενος προς εργάτες που προφανώς αγνοούν επιστημονικούς όρους

Μισθωτή εργασία και κεφάλαιο
http://www.scribd.com/doc/53881660/%CE%9C%CE%B9%CF%83%CE%B8%CF%89%CF%84%CE%AE-%CE%B5%CF%81%CE%B3%CE%B1%CF%83%CE%AF%CE%B1-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%BA%CE%B5%CF%86%CE%AC%CE%BB%CE%B1%CE%B9%CE%BF-Karl-Marx

Μισθός τιμή και κέρδος
http://www.scribd.com/doc/34420330/%CE%9A-%CE%9C%CE%B1%CF%81%CE%BE-%CE%9C%CE%B9%CF%83%CE%B8%CF%8C%CF%82-%CF%84%CE%B9%CE%BC%CE%AE-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%BA%CE%AD%CF%81%CE%B4%CE%BF%CF%82-%CE%A0%CE%BF%CE%BB%CE%B9%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8C-%CE%9A%CE%B1%CF%86%CE%B5%CE%BD%CE%B5%CE%AF%CE%BF

εδώ έχω αρκετά βιβλία

http://www.scribd.com/osr55

και στο blog εδώ
https://osr55.wordpress.com/vivlia-gia-katevasma/

5 Σχόλια

Filed under "παιδεία" ξεφτίλας, Η δική μου η πατρίδα έχει μοιραστεί στα δυό....παράλληλοι κόσμοι στην κύπρο σήμερα, Κυπριακό, Κύπρος=Το βασίλειο της αναξιοκρατίας, Μετά την λύση...., Παγκόσμιο Σύστημα-Αλήθειες κρυμμένες, αλήθεια, κρίση

5 responses to “Ποιος πρέπει να είναι ο ρόλος της αριστεράς …. μια γνώμη μέσα από διάλογο με το νέο ε/κ

  1. Πόθθεν να ξεκινήσω…
    πλιαθκιάζεις τζιαι εν δύσκολο να σε ακολουθήσω αλλά θα προσπαθήσω…

    Φίλε μου, καταρχάς να σου πω πως δεν θεωρώ το ΑΚΕΛ επαναστατικό κόμμα, ούτε το ίδιο θεωρεί έτσι τον εαυτό του.
    Που το 35′ λοάρκασε τα ΚΚ της Ευρώπης επιάσαν την γραμμή του αντιφασιστικού μετώπου τζιαι των συνεργασιών, μεταθέτοντας της επανάσταση στο μακρινό μέλλον.
    Οπότε θα το ενέτασσα σε μιαν ιδιότυπη «αριστερή-διεθνιστική σοσιαλδημοκρατία». Ο ίδιος ο Χριστόφιας σε πολλές αναφορές του υποδεικνύει ότι η «επανάσταση» μπορεί να περιμένει για μετά τη λύση του Κυπριακού.

    Σε πρόσφατη ανάρτησή μου (γιατί θάφτηκε ο Γρίβας στη Λεμεσό) υπάρχει σύνδεσμος με τις αντιδράσεις των κομμάτων για τον θάνατο του Γρίβα. Η ΕΔΕΚ έστειλε συλλυπητήρια τζιαι συμμετείχε στο πένθος, όπως τζιαι η ίδια η Κυπριακή Δημοκρατία…

    Θεωρώ δηλαδή -τζιαι αποδεικνύεται νομίζω- ότι τόσο η ΕΟΚΑ Β’, το εφεδρικό όσο τζιαι οι ομάδες Λυσσαρίδη ήταν οι ένοπλες εκφράσεις της αντιπαλότητας μεταξύ της δεξιάς για έλεγχο της εξουσίας.

    Τούτες οι ομάδες που αναμετριούνταν τότε, εσυμμαχήσαν αρκετές φορές στο μέλλον πολιτικά (93′, 98′ τζιαι τωρά) γιατί ακριβώς διαπνέονται που την ίδια εθνικιστική τζιαι αστική ιδεολογία.

    Καταρχάς, η αριστερά δεν μπορεί να είναι ταυτόχρονα τζιαι εθνικιστική. Αλλά τζιαι ούτε πας μη εθνικιστής μπορεί να νοείται αριστερός.

    Αριστερός εν όποιος αντιλαμβάνεται το αδιέξοδο τζιαι τον πόλεμο που φέρνει ο καπιταλισμός τζιαι ταυτόχρονα εν απογαλακτισμένος που δεισιδαιμονίες. Οπότε με τούτη την έννοια, εν θεωρώ ότι η αριστερά στη Κύπρο ξεπερνά το 1/3 (χοντρικά) τζιαι ναι, βρίσκει έκφραση κυρίως στο ΑΚΕΛ.

    Που τζιαμέ τζιαι τζιει, αν θα αποφασίσει να κάμει κομμουνιστική επανάσταση εν μια άλλη υπόθεση που κυρίως έσιει να κάμει τζιαι με το γεννικότερο περιβάλλον.

    Μπορεί να σταθεί ένα κομμουνιστικό πείραμα δηλαδή -σαν νησίδα- ανάμεσα στην νεοφιλελεύθερη λαίλαπα;

    Μου αρέσει!

  2. osr

    υπάρχει ένα ωραίο σύνθημα οικολογικά

    δηλαδή σκέφτομαι παγκοσμια και πράττω τοπικά

    αυτή είναι η λογική με την οποία λειτουργώ προσωπικά… εννοείται ότι όποιος περιμένει ότι η επανάσταση για την ανατροπή του καπιταλισμού θα αρχίσει από την κύπρο είναι είτε ψυχοπαθής είτε δεν έχει επαφή με την πραγματικότητα

    από κει και περα όμως η ουσία είναι η ταξική συνείδηση πυ είναι το σημαντικότερο σκέλος για την ανατροπή του καπιταλισμού

    ούτως ώστε αν και εφόσον αρχίσουν ουσιαστικά κινήματα ανά τον κόσμο όπως γίνονταν κατά τα τέλη του 19ου αιώνα τόσο στην ευρώπη όσο και στην αμερική αλλά ακόμη και πριν τον δεύτερο παγκόσμιο πόλεμο πχ με την τεράστια δυναμική που απέκτησε η κομουνιστική μετεξέλιξη της κοινωνίας στην Ισπανία όπως πχ την εφαρμογή του αναρχισμού με αρκετές παραλαγές στην εφαρμογή του στην Καταλωνία του 1936 από τουλάχιστον 1 εκατομύριο ανθρώπους

    να μπορούν και οι εδώ συνειδητοποιημένοι ταξικά άνθρωποι να συμμετάσχουν ουσιαστικά ουτως ώστε να ανατρέψουν και εδώ τους καπιταλιστές και τα τσιράκια τους

    η επανάσταση ξεκινά απο το μυαλό, υπό την έννοια ότι πρώτα πρέπει να συνειδητοποιήσεις τις παραμέτρους μέσα στις οποιίες λειτουργεί το σύστημα
    δηλαδή οι καπιταλιστές να πλουτίζουν ολοένα εκμεταλλεύοντας την εργατική δυναμη των εργαζομένων ανά τον κόσμο και η ολοένα και μεγαλύτερη εξαθλίωση που άρχισε και στην κυπρούλα μας πλέον της μεγάλης πλειοψηφίας του λαού

    η επανάσταση έχει να κάνει με την συντριβή μέσα στο μυαλό των ανθρώπων των θεσμών που αναπαράγει αυτό το βρώμικο σύστημα με ψεύτικα σχήματα περί εθνικής ενότητας (δηλαδή Σιακόλας και κυρία αντρούλλα εργάτρια ενωμένοι κατά του κοινού εχθρού των ινδιάνων πχ)

    ο καθένας προχωρεί με ό,τι έχει και αυτή την στιγμή το μόνο που έχουμε είναι την διακήρυξη των συντεχνιών ευτυχώς όλων και της ΣΕΚ ακόμα (που αποδεικνύει ότι «δεξιός» είναι απλά μια ταμπέλα όπως και ο αριστερός αφού διαβλέπει ότι θα πληγούν τα συμφέροντα των εργαζομένων που εκπροσωπεί)

    οπότε πρέπει πρέπει να στηρικτούν με κάθε τρόπο οι απεργιακές κινητοποιήσεις τόσο με μαζική συμμετοχή αλλά και με ουσιαστικές παρεμβάσεις με επιχειρήματα για την ουσία της καπιταλιστικής κρίσης

    Μου αρέσει!

  3. Ούλλοι νομίζω εν υπέρ των «σοσιαλιστικών» εφαρμογών τοπικά. Άλλη μια απόδειξη τούτου που αναφέρεις με τη ΣΕΚ είναι ότι η δεξιά δεν απαξίωσε για παράδειγμα τον συνεργατισμό, εσυμμετείχε -σίγουρα πιο δειλά- σε τούτο το κίνημα τζιαι συμμετέχει ακόμα.

    Όπως τζιαι στην αποκέντρωση τζιαι την τοπική αυτοδιοίκηση ή ακόμα τζιαι την ημικρατική βιομηχανία μας που σε σχέση με τις πλήρεις ιδιωτικοποιήσεις έσιει τη σοσιαλιστική της γεύση.

    Ο τοπικός σοσιαλισμός εν γλυτζιής φίλε μου, για όλους, δεξιούς-αριστερούς.

    Με τι «νεοφιλελεύθερα μούτρα» για παράδειγμα πάει ένας παραδοσιακός δεξιός που εσπούδασε τη κόρη του στα λονδίνα να την «κανονίσει» στην Κυβέρνηση;

    Έννεν σοσιαλισμός η δουλειά στη Κυβέρνηση, η μονιμότητα, τα ωφελήματα;

    Οπότε, αν εννοείς ότι αρέσκει ο σοσιαλισμός τζιαι στους εθνικιστές-αντικομμουνιστές, ναι, αρέσκει τους.

    Μου αρέσει!

  4. osr

    δηλαδή ρε φίλε μου καλέ πιστεύεις ότι οι εθνικιστές αντικομουνιστές είναι έτσι εκ γενετής και όοοοτι και να γίνει δεν αλλάζει;

    ο εθνικιστής γενιέται και μένει όπως τον αριστερό ένα πράμα;

    οι άνθρωποι δεν είναι ηλίθιοι και ναι πιστεύω έντονα ότι με λογικά επιχειρήματα μπορούν να αντιληφθούν την πραγματικότητα για τον τρόπο που λειτουργούν τα πράγματα

    αν τους παραθέσεις επιχειρήματα για τον τρόπο που οι τράπεζες τοκογλύφοι απομυζούν τα πάντα από τους ανθρώπους έχοντας στο πλευρό τους το κράτος

    πρώτα από όλα με νόμο που ορίζει ότι ένας τοκογλύφος δικαιούται να δανείσει το 800% της κεφαλαιακής του βάσης (νόμος περί Τραπεζικών Εργασιών άρθρο 11 αν θυμάμαι καλά)

    δηλαδή διά σου 1 τζαι χρωστάς τους 8!!!!! δηλαδή στην πραγματικότητα σου δίνει αέρα κοπανιστό τζαι εσύ διάς τους αληθινα λεφτά που εδούλεψες αληθινά με την εργατική σου δύναμη

    αυτό ειναι ένα πολύ απλό παράδειγμα
    και υπάρχουν άπειρα παραδείγματα

    η ταξική συνείδηση χτίζεται με επιχειρήματα

    γιαυτό και παρέθεσα βιβλια του Μαρξ από ομιλίές του σε εργάτες σε απλή και κατανοητή γλώσσα

    ούτως ώστε να κατανοήσουν τον τρόπο που λειτουργεί το σύστημα

    για μένα αυτό είναι το πιο σημαντικό

    Μου αρέσει!

  5. Φίλε, ξέρεις πολλά καλά πως ο εθνικισμός εν το ανάχωμα που βάλλει το κεφάλαιο για να μεν γίνεται τούτη η συνειδητοποίηση που περιγράφεις.

    Τζι αν δεν καταφέρει τίποτε με τον εθνικισμό, προτάσσει τον εθνικοσοσιαλισμό ως τον εμπροσθοφύλακα. Έννεν τυχαία δηλαδή ο φασισμός που «σοσιαλίζει».

    Οπότε, ακόμα τζι αν πείσεις τον εθνικιστή ότι ο καπιταλισμός κατατρώει τον, τζιαι τζιείνον τζιαι τη χώρα του, αν δεν αποβάλει τον εθνικισμό τζι αν μείνει κολλημένος, το πολλύν να πάει ως τον εθνικοσοσιαλισμό, τζιαι τζιαμέ να γινεί τέλια κρέας τζιαι βορά των πολεμοκάπηλων…

    Οπότε, νομίζω ότι η πρώτη συνειδητοποίηση έσιει να κάμει με το ότι ούτε ο εργάτης αλλά ούτε τζιαι το κεφάλαιο έχουν πατρίδα.

    Κτίζοντας διεθνισμό, μπορείς να χτίσεις τζιαι μαρξιστικήν ανάλυση.

    Άμμαν πάεις αντίστροφα εννά ππέσεις σε άλλες καταστάσεις, γνώμη μου.

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε