Οι παράλληλοι κόσμοι της Κύπρου ζουν και βασιλεύουν…. ο ετεροκαθορισμός άνευ πολιτικού περιεχομένου των αντιπαλων» στρατοπέδων… περί… «αγανακτισμένων»…. Η α-πολιτική φούσκα συνοθύλευμα του κοκκινοροζμπλε στρατοπέδου της απολίτικης επανένωσης

Δύο μέρες μετά το τραγικό συμβάν στο Μαρί έγραφα τα εξής:

Γεμίσαμε ήρωες…. νεκρούς….ο νόμος είναι όπως τον ιστό της αράχνης….παγιδεύει μόνο τα μικρά εντομάκια….13 νεκροί καμιά σύλληψη

https://osr55.wordpress.com/2011/07/13/

 

…….ο χριστόφιας είναι το ένα και το αυτό με τους αναστασιαδοκαρογιαννάκηδεςκλπκλπ

όποιος και ναταν το ίδιο θα συνέβαινε …. … πτωμαίνη σκεπάζει αυτή την σάπια κοινωνία και όλες τις κοινωνίες που ακόμη πιστεύουν σε δικαιοσύνες νόμους και θεσμούς που τάχα εφαρμόζονται σε αυτό το άθλιο σύστημα που όλα λειτουργούν για το κέρδος των πολύ λίγων

πριν 2750 χρόνια ο Ζάλευκος και μετά ο Σόλων ο μεγάλος νομοθετης έλεγαν

ο νόμος είναι όπως τον ιστό της αράχνης…. παγιδεύει στον ιστό της μόνο τα μικρά έντομα….. τα μεγάλα τον ξεσκίζουν και τον διαπερνούν

 

και πριν από αυτό:

…..εμβατήρια  στρατιωτικές και άλλες τιμές κλπ στα νεκροταφεία

ήρωες νεκροί … ή καλύτερα ΝΕΚΡΟΙ και για να εξιλεωθούμε  ως κοινωνία τους κάνουμε ήρωες και μιλάμε για προσφορά και άλλα όμορφα

αυτός ο τόπος και όχι μόνο είναι γεμάτος ΝΕΚΡΟΥΣ

πτωμαίνη σκεπάζει όλον τον κόσμο απλά για να καλύψει την πραγματική αιτία που γίνονται όλα αυτά

νεκρούς αμερικανούς στρατιώτες στα πέρατα του κόσμου που τους βάζουν ένα πανί και τους παίζουν εμβατήρια για 1 ώρα και τους κολλάνε τον τίτλο του ήρωα για να βγάζουν κάποιοι τα υπερκέρδη

η ουσία είναι μια στην περίπτωση μας

για τους 12 νεκρούς θα πληρώσουν ακριβώς αυτοί που πληρωσαν για το πραξικόπημα για τους νεκρούς της ήλιος για τον θάνατο του υπολοχαγού με την ληγμένη οπλοβομβίδα κλπ κλπ»

 

από την ημέρα της έκρηξης πολλά έχουν συμβεί, με κορυφαίο όλων τις συγκεντρώσεις έξω από το προεδρικό χιλιάδων ανθρώπων …..

υπήρξαν διαδηλώσεις ακόμη και αντιδιαδηλώσεις……

http://www.youtube.com/watch?v=hkwGT53_DI8&feature=player_embedded

http://www.youtube.com/watch?v=dUvzokhbEFk&feature=player_embedded

 

video-Η δική μου η πατρίδα έχει χωριστεί στα δυό………… στην Κύπρο του σήμερα ζουν δύο παράλληλοι κόσμοι μεταξύ των απλών ανθρώπων ………

https://osr55.wordpress.com/2009/05/14/

 

Η δική μου η πατρίδα έχει χωριστεί στα δυό………… στην Κύπρο του σήμερα ζουν δύο παράλληλοι κόσμοι μεταξύ των απλών ανθρώπων ………

Μεγαλώνει ο άλλος σε μια οικογένεια εθνικόφρονα, ελλάς κύπρος ένωση εοκα πεκα ανε θείος αγωνιστής της εοκα κλπ  è  

Δύο σενάρια παίζουν και πάλι ακόμα και για τους εθνικόφρονες, γρίβας- μακάριος, οι μισοί μισούν τον γρίβα τον προδότη και οι άλλοι μισοί τον μακάριο τον τράουλλο

Κάπου έπρεπε να στεγαστούνè τα τσουράκια του μακάριου όλα κάναν από ένα κόμμα

Εφόσον οι μακαριακοί ήταν καπαρωμένοι του Σπυρή έτσι και ο Κληρίδης έπρεπε να κάνει το αντίπαλο δέος και έτσι στέγασε τους γριβηκούς………  επί της ουσίας καμιά διαφορά

 

Κάτι που έγραψα σε άλλο κείμενο μου

https://osr55.wordpress.com/2008/07/01/

 

«Ο Σπύρος Κυπριανού, πολιτικό παιδί του μακαρίου και βέρος «μακαριακός» ίδρυσε το ΔΗΚΟ όπου στέγασε τους «μακαριακούς» ότι και να σημαίνει αυτό, χωρίς κανένα κοινωνικο-οικονομικό-ιδεολογικό αίτημα αλλά αποκλειστικά για να στεγάσει τις προσωπικές φιλοδοξίες του ιδρυτή του με πρώτιστο σύνθημα την «λύση του κυπριακού»

 

Ο Γλαύκος Κληρίδης πολιτικό παιδί του μακαρίου, «μακαριακός» και αυτός αλλά παίζοντας το παιχνίδι του αντίπαλου δέους στέγασε τους λεγόμενους «γριβικούς» ότι και να σημαίνει αυτό, για να έχει δύναμη το κόμμα του ΔΗΣΥ το οποίο είναι το ένα και το αυτό με το αδελφάκι του ΔΗΚΟ,

Ο ΔΗΣΥ χωρίς να έχει κανένα  κοινωνικο-οικονομικό-ιδεολογικό αίτημα  έγινε για να στεγάσει τις προσωπικές φιλοδοξίες του ιδρυτή του  με πρώτιστο σύνθημα την «λύση του κυπριακού»

 

Ο Βάσος Λυσαρίδης επίσης πολιτικό παιδί του μακάριου και προσωπικός του γιατρός ίδρυσε το δικο του κόμμα την ΕΔΕΚ το οποίο τύποις έχει και καλά σοσιαλιστικό περιτύλιγμα και τίτλο, εξού και το Σ.Κ. αλλά επί της ουσίας έγινε και αυτό για να στεγάσει τις προσωπικές φιλοδοξίες του ιδρυτή του  με πρώτιστο σύνθημα την «λύση του κυπριακού» και μετά για την σοσιαλιστική επανάσταση βλέπουμε….

Το ΑΚΕΛ προυπήρξε του μακάριου αλλά είδαμε πως αυτό το λεγόμενο «αριστερό» κόμμα καπηλεύτηκε επανειλημμένως τον μακάριο με τον χριστόφια και τους άλλους «συντρόφους» να φοράνε στα κοστουμάκια τους αυτοκόλλητα με το πρόσωπο του μακάριου πάνω μήπως και αρπάξουμε τους ψήφους του «όπου φυσήσει ο άνεμος» (μια με το ακελ και μια με τον δησυ) «μακαριακού» ΔΗΚΟ. Το λεγόμενο «αριστερό» «κομουνιστικό»(χαχαχαχαχα εδώ φιρνόμεθα) ακελ άλλωστε κι αυτό υπάρχει μόνο για το κυπριακό με πρώτιστο σύνθημα του τη λύση του κυπριακού και όσο για την σοσιολαστική επανάσταση βλέπουμε….»

 

Μεγαλώνει που λέτε ένα παιδί σε μια εθνικόφρονα οικογένεια των πιο πάνω κομμάτων……. Όλη η οικογένεια πατριώτες με θείο αγωνιστή στην εοκα  με τις ελληνικές τους τις σημαίες περήφανοι έλληνες για τον αγώνα της εοκα και τις θυσίες των ηρώων του έθνους κλπ κλπ κλπ μια ζωή γεμάτη πατριωτικά συνθήματα για το έθνος τα ιερά και τα όσια του γένους, μεγαλώνει με το δεδομένο ότι η κυπριακή σημαία είναι μπαστάρτα και δεν μας αντιπροσωπεύει αληθινά και ότι έπρεπε να έχει γίνει ένωση με την μητέρα ελλάδα αλλά φταίνε για όλα οι τούρκοι οι εγγλέζοι και οι προδότες που οι πιο πολλοί ήταν ακελικοί

 

Στον ίδιο τόπο μεγαλώνει που λέτε ένα άλλο παιδί σε μια ακελική οικογένεια όπου ο θείος κακοποιήθηκε από τους εοκαβητατζήες  …… σφυροδρέπανα κόκκινες σημαίες τσε κυπριακές σημαίες γρίβας προδότης μακάριος ψιλοτράουλος εοκα δολοφόνοι ελλάδα ξιπετσισμένος κουρκουτάς …….

 

Εν ολλίγοις αυτά τα δύο παιδιά μεγαλώνουν με πολύ διαφορετικά βιώματα και μαθαίνουν να αλληλομισούνται………….. τον φανατισμό επιτείνουν οι εταιρείες του φούρπου με τους μεν πατριώτες αποελανοθρωσηαπολλων και τους ακελικούς ομονοιαελ να μισούνται θανάσιμα

Να ετεροκαθορίζονται και να παίρνουν δύναμη ο ένας από τον άλλο που στην ουσία είναι και οι δύο τα ίδια σκατά

και οι μεν να γεμίζουν τα γήπεδα με ελληνικές σημαίες και τους δε για πίκκα κυπριακές και τούρκικες

 Τους μεν με τις σβάστικες και τους δε με τον τσε χωρίς φυσικά να γνωρίζουν ως επί το πλείστον την ιστορία και την σημειολογία που κουβαλά το άθλιο ναζιστικό σύμβολο και τον τσε που το πολύ να ξέρουν ότι είναι από την αργεντινή και ότι ήταν αριστερός τζαι ως τζαμέ……………………

 

Δύο κόσμοι που δεν συναντώνται πουθενά………. Οι εθνικόφρονες και οι ακελικοί……………….. οι σημερινοί πλείστοι γονείς συνεχίζουν να δηλητηριάζουν τα παιδιά τους και να διαιωνίζουν στις ψυχές τους το μίσος για τον «άλλο»…. ακόμη και σήμερα μιλάνε για τον γρίβα και τον μακάριο! Τόσο έχουμε προχωρήσει……..

 

Τελικά δεν είναι άσπρο-μαύρο…υπάρχει κάτι άλλο από πίσω; Ιμπεριαλισμός, καπιταλισμός διώρυγα του σουεζ ανατολικό ζήτημα βάσεις πετρέλαια μέση ανατολή τράπεζες πλούσιοι πάντα είναι οι ίδιοι και φτωχοί οι ίδιοι είτε με τους οθωμανούς είτε με τους εγγλέζους είτε τότε και τώρα…….

Μπατίστα δικτάτορας των αμερικάνων κούβα επανάσταση κάστρο τσε  αποικίες αγγλικές γαλλικές ολλανδικές παντού το χογκ κονγκ μέχρι το 1999 ήταν αποικία των εγγλέζων εισβολές αμερικανών παντού για έλεγχο των πετρελαίων ιρακ αφγανιστάν σερβία 78 μέρες βομβαρδισμός στελθ πολυεθνικές όπλων παντού κλίντον λεβίνσκι βομβαρδισμός υεμένη με νέα όπλα την μέρα που ο κλίντον ζητούσε συγγνώμη για την πιππα ……………………………. Τελικά………. Τι παίζει ακριβώς στον κόσμο αυτό;;; μακάριος-γρίβας ακελ κύπρος δησυδηκοεδεκ………………… αστείο
Συμπέρασμα………… δεν ξεφεύγει από τα βιώματα του αλλά μπορεί να δει πέρα από την μύτη του και να δει την αλήθεια όπως αυτός την αντιλαμβάνεται χωρίς τις παρωπίδες της μικρότητας μας»

 

πολλές φορές προσωπικά έχω καυτηριάσει το αλλοπρόσαλλο «κίνημα» κοκκινοροζμπλεεπανένωσημπλογκσποτ κλπ που προβάλλει ως κυρίαρχη του …ιδεολογία την …….. επανένωση

το συνονθύλευμα των ανθρώπων που αποτελούν αυτό το σχήμα με κορυφαία απόδειξη του πόσο γελοίο και ανούσια πολιτικά είναι αλλά την ίδια πόσο καθοριστικά πολιτικά επικίνδυνο είναι ,  είναι το γεγονός ότι  στην πυραμίδα του προβάλλουν ως κορυφαίες του δυνάμεις τα δύο μεγάλα αστικά κόμματα που τάχα έχουν ιδεολογικές διαφορές ακελδησυενωση και τα οποία λυμαίνονται την εξουσία με τα δεκανίκια τους δηκοεδεκκαιλοιπούςσυγγενείς και ως καλοί διαχειριστές του συστήματος τους συνεχίζουν και από το 2008 να ταίζουν τους τοκογλύφους τράπεζες τους ξενοδόχους και να ανακοινώνουν μειώσεις μισθών εργαζομένων ως καλοί δεξιοί διαχειριστές

η μπλοκόσφαιρα είναι ο καθρέφτης της κοινωνίας εν πολλοίς, αφού βρίσκεις όλων των ειδών των ανθρώπων, που γράφουν εν είδη ημερολογίου προσωπικά τους θέματα και μόνο ως επί το πλείστον απολίτικα αλλά και πολιτικοποιημένους ή και κάτι ντεμί και ενδιάμεσο

στο συνονθύλευμα αυτού του .. σχήματος που ασπάζεται την όλα τα σφάζω όλα τα μαχαιρώνω -ο καθένας δίδει την δική του σημασία πολιτικής σημασίας ιδεολογίας της …. επανένωσης  κυριαρχούν άνθρωποι που έχουν μπλοκ και αυτοπροσδιορίζονται ως αριστεροί αλλά και νεοφιλελεύθεροι νούσιμοι ρεαλιστές εραστές αυτού του συστήματος

μια ματιά στους συντελεστές του κοκκινοροζμπλεεπανενωσημπλοκσποτ αρκεί για να αντιληφθεί κάποιος αυτό το γεγονός

κορυφαίο όλων ο φίλος μου ο νεοφιλελεύθερος νούσιμος (νομίζει πως είναι ρεαλιστής χωρίς να λαμβάνει υπόψιν την πραγματικότητα όμως) δεξιός στροβολιώτης ;)   τον οποίο αναφέρω και στον διάλογο μου με την δισδαιμόνα η οποία αυτοπροσδιορίζεται ιδεοογικά αντίθετα με τον στροβολίωτη αλλά  μοιράζονται την ίδια ιδεολογία της …. επανένωσης…

η φούσκα αυτού του συνονθυλεύματος πάντως νομίζω ότι έσκασε πλέον ξεκάθαρα με αφορμή τα όσα μεσολάβησαν από την έκρηξη στο Μαρί στις 11 Ιουλίου 2011 και τους λεγόμενους αγανακτισμένους που συνάουνται έξω που το προεδρικό κάθε μέρα

αντιγράφω από το σχόλιο μου στο προηγούμενο άρθρο που απαντούσα στον Νικόλα

 «νικόλα ίσως να είναι και όπως τα λες αν και δυστυχώς αυτό που διαβλέπω προσωπικά είναι απλά η ανάδειξη των παράλληλων συμπαντων που υπάρχουν στην κύπρο εθνικοπατριωτικοδησυδηκοεδεκμεπασαλλείματαελαμπερδίκηευρωκοκλπ από την μια και ακελ από την άλλη που στην τελική είναι και τα δύο απολιτικα σκατά

χωρίς να απαξιώνω το γεγονός ότι πολύς κόσμος σηκώθηκε επιτέλους από τον καναπέ του και βγήκε στους δρόμους αυτό που βλέπω και από την μικρογραφίια της κυπριακής κοινωνίας που υπάρχουν μεσα στα μπλογκς αν κρίνω από αυτούς που όλως τυχαίως ανήκουν σε συγκεκριμένο εθνικοπατριωτικοαρλουμποελληναράδικο χώρο ή απλά είναι απολιτικ που γράφουν μαλακιούλες του καφενέ ολημερίς ή για τα νυσια τους τα κλαμπς την γιουροβίζιον κλπ που ξαφνικά την είδαν αγανικτισμένοι
που απλά έχουν εμπάθεια με τον χριστόφια που είναι βασικά το ένα και το αυτό με τον αναστασιάδη και τους καρογιαννάκηδες με τους οποίους κυβερνάνε όλα αυτά τα χρόνια
αυτό που έχω να πω είναι ότι απλά βρήκαν την ευκαιρία για να βγάλουν το άκτι τους οι πατριωτάκηδες κατά του χώρκατου κατα αυττούς χριστόφκια που ούτε για μουκτάρης εν κάμνει κλπ κλπ

αυτό είναι το συμπέρασμα που βγάζω βασικά από όλο αυτό που έλαβε χώρα τις τελευταίες εβδομάδες

δείχνει δηλαδή την πολιτική επιπολαιότητα και επιφανειακή ακριτη προσέγγιση που βλέπουμε τα πράγματα

δηλαδή τι ακριβώς ζητάνε οι αγανακτισμένοι; να φύγει ο χριστόφκιας;

τζαι μετά; να έρτει ο αναστασιάδης με τον γιαννάκη που κυβέρνησε με τον χριστόφκια σε συνεργασία με τον καρογιαν που θα θέλει και αυτός να κυβερνήσει με τον αναστασιάδη

ποιο είναι το πολιτικό αίτημα; να αλλάξει το πολιτικό σύστημα; αφού άλλωστε το σύνταμγα μας δεν επιτρέπει τέτοιο πράγμα
το έγραψα επανειλημμένως εδώ μέσα
ότι έχουμε το χειρότερο σύστημα αστικής τάχα δημοκρατίας αφού κάθε πέντε χρόνια απλά ψηφίζουμε τον αυτοκράτορα μας και ό,τι και να γίνει δεν πέφτει με τίποτα»

 

άκουσα διάφορες απόψεις και διάβασα και από μπλογκερς ότι πολλοί από αυτούς που πάνε έξω από το προεδρικό δεν είναι απλά γιατί έχουν εμπάθεια με τον χώρκατο τον χριστόφκια και είναι απλά αντιακελικοί γιατί εν εθνικοπατριώτες και λοιπά αλλά είναι ακομμάτιστοι και θέλουν να υπάρξουν αλλαγές κλπ

ίσως δεν ξέρω

ένα ενδιαφέρον κείμενο ανάλυση για τα όσα γίνονται και με τις συγκεντρώσεις στο προεδρικό έγραψε ο φίλος μου ο Αντιπολιτευόμενος εδώ

http://antipolitevomai.blogspot.com/2011/07/blog-post_24.html

πάντως για μένα ειδικά χτες τα πράγματα έγιναν ακόμα πιο ξεκάθαρα

χτες ο πατέρας μου και η μάνα μου στα 60 τους χρόνια που δεν έχουν πατήσει σε διαδήλωση και σε μη εθνικοελληναράδικοπατριωτική,  πολιτική συγκέντρωση ουσίας βέροι συναγερμικοί  με ό,τι αυτό συνεπάγεται που πάνω από όλα μισούν θανάσιμα τον χριστόφια και το ακελ γιατί έτσι έμαθαν ως κυπρέοι που μεγάλωσαν μέσα στο κλίμα των γεγονότων τόσο του 60 αλλά και του 74 και της μετέπειτα εποχής του σπυρή και εντεύθεν,

έκαναν τον καθιερωμένο τους περίπατο αλλά λοξόδρομησαν λίγο και πετάκτηκαν μέχρι το προεδρικό για το συλλαλητήριο!!!!!

Ντόιγκκκκκκκκκ καλά ρε παπά δηλαδή εσύ τι εν τούτο που θέλεις; Να παραιτηθεί ο χριστόφκιας;  Τζαι μετά;  Να έρτει τάχα ο αναστασιάδης; Τζαι μετά τι εννα γίνει δηλαδή; Εννα αλλάξει τίποτε στην κοινωνία;

Τέσπα με τους γονείς μου πολιτικά αποφεύγω να μιλώ για ευνόητους λόγους γιατί εν πρόκειται να φκει τίποτε έτσι κι αλλοιώς και δεν υπάρχει λόγος να χαλάμε τις καρκιές μας

Τελικά επήαν την βολτουαν τους εμιλήσαν με άλλους τάχα αγανακτισμένους κλπ κλπ

Βολεμένοι δημόσιοι υπάλληλοι που δεν μπορούν να ξεκολλήσουν από τις μικροκομματικές ταμπέλες και να σκεφτούν με πολιτική κριτική σκέψη συμμετείχαν σε διαδήλωση!!!!!!!

Κάτι βρωμά  δαμέ!!!

Ειδικά όταν μέσω του συναθροιστή

http://synelefsi.blogspot.com/

βλέπεις διάφορους φαιδρούς απολίτικους τύπους να στηρίζουν με πάθος αυτό που γίνεται με κάτι  γελοίους τίτλους και κείμενα κορυφαίας απολίτικης ηλιθιότητας

http://antidoto1980.blogspot.com/2011/07/blog-post_16.html

«Βράχνιασα αλλά ακόμα να πας στ’ ανάθεμα!

Πήγα κι απόψε στη διαδήλωση.

http://antidoto1980.blogspot.com/2011/07/blog-post_24.html

Ρεύμα, Δάκρυα κι Ιδρώτας

Previously on Desperate Cypriots:

Το 2008, η πλειοψηφία των ψηφοφόρων έπινε ληγμένα και έκρινε ότι ο Χριστόφιας, που δεν σε πείθει ότι ξέρει να μιλήσει και να γράψει αλλά ούτε και να ντυθεί, είναι άξιος για Πρόεδρος της χώρας μας.

Και άλλους πολλούς μπλοκερς που ως επί το πλείστον ασχολούνταν με κάθε τι άλλο εκτός της πολιτικής τώρα ξαφνικά να την είδαν αγανακτισμένοι και διαδηλωτές στο μάξιμουμ τότε σίγουρα προβληματίζεσαι τι σου βρωμάει μέσα σε όλη αυτή την διαδικασία

Ναι δεν είναι άσπρο μαύρο και πιστεύω ότι υπάρχουν ανθρώπου προβληματισμένοι και πολιτικά σκεπτόμενοι που βρίσκονται έξω από το προεδρικό αλλά θεωρώ ότι δυστυχώς χάνονται μέσα στο πλήθος του κομματικού κοπαδιού που έχει να κάνει ως επί το πλείστον με την εμπάθεια στον χριστόφκιαν τζαι το γελοίο του κόμμα που είναι συνεργάτες και πρωτεργάτες στην ιδεολογία της επανένωσης όμως!!! Με το αδελφάκι του δησυ!!!!

Η γνώμη μου είναι ότι αυτό που συντελείται έξω από το προεδρικό έχει να κάνει ως επί το πλείστον με τα κομματικά οπαδικά αντανακλαστικά της απολίτικης κυπριακής κοινωνίας

Καλά για τα ακελικά αρνιά που είναι παντελώς ιδεολογικά ανάπηρα να απογαλακστιστούν πολιτικά και ιδεολογικά που έκαναν και αντιδιαδήλωση στήριξης του συνομονοιάτη τους χριστόφκια ανευ πολιτικού περιεχομένου δεν έχω να προσθέσω τίποτα άλλο,

είναι πιο εύκολο να κάμει τσουκαχάρα ο χριστόφκιας παρά να απογαλακστιστεί ένα ακελικό αμνοερίφιο που το κομματικό μαντρί και αυτό φαίνεται και από τις αντιδράσεις των λογής λογής εξωακελικών τάχα αριστερών μπλόκερς που τα αντανακλαστικά τους υπερ του ακελ υπήρξαν άξια  θαυμασμού

Οι παράλληλοι κόσμοι της κύπρου ζουν και βασιλεύουν δυστυχώς και δεν ξέρω αν τούντο κωλονήσι θα μπορέσει να ξεφύγει που την πολιτική του αναπηρία και να πετάξει τις κομματικές του παρωπίδες

Το πιο τρομακτικό όμως που βγήκε μέσα από όλη αυτή την διαδικασία είναι η φούσκα που έσκασε στο στρατόπεδο του κοκκινοροζμπλεεπανένωσημπλογκσποτ με τους συντελεστές τους να βγάζουν τα μαχαίρια ο ένας εναντίον του άλλου και να αναδεικνύει την γύμνια αυτού του απολίτικου εγχειρήματος που αγνοεί την ουσία της πολιτικής, η οποία είναι η διεκδίκηση επί της ουσίας της αξιοπρεπής διαβίωσης των ανθρώπων την οποία 80 εκατομύρια άνθρωποι στην ΕΕ της τάχα ευμάρειας που ζουν κάτω από το όριο της φτώχειας δεν τους την στερεί καμιά ημικατοχή της πατρίδας του αλλά το οικονιμικό και κοινωνικό σύστημα οργάνωσης που επικρατει

 

σε άλλο κείμενο μου έγραφα:

http://www.youtube.com/watch?v=fnHZ5tZMdp8&feature=player_embedded

Καλά ρε, με ρωτάνε φίλοι γνωστοί και άγνωστοι συνομιλητές, εν θέλεις επανένωση;

https://osr55.wordpress.com/2010/04/23/

Καλά, με ρωτάνε διάφοροι άνθρωποι φίλοι γνωστοί και άγνωστοι συνομιλητές,  εν θέλεις λύση; Εν θέλεις  επανένωση;  Θέλεις διχοτόμηση;

 

Και φυσικά το επόμενο που τους λέω είναι να μου διευκρινίσουν τι εννοούν όταν λένε επανένωση, τι εννοούν, επανένωση ποιου πράγματος;

 

Ας πάρουμε τα δεδομένα που έγραψα επανειλημμένως

 

Μετά την λύση………………

 

https://osr55.wordpress.com/2009/09/19/

 

 

μετά την λύση και την επανένωση τι θα γίνει;

 

Διαβάζω σήμερα στον Πολίτη 23 Απριλίου 2010 σελίδα 11 ότι υπάρχει τεράστια κρίση στο Βελγικό κράτος που ανήκει στον σκληρό πυρήνα της ΕΕ και μάλιστα οι Βρυξέλες θεωρείται η πρωτεύουσα της και ότι λόγω μιας γλωσσικής διένεξης μεταξύ φλαμανδοφώνων και γαλλόφωνων παραιτήθηκε ο υπουργός οικονομικών της χώρας  και ότι το φλαμανδικό κόμμα Open VLD που συμμετέχει στην κυβέρνηση θα αποχωρήσει λόγω μιας γλωσσικής διένεξης χωρίς να διευκρινίζεται τι ακριβώς εννοείται.

 

Υπάρχει και μια σχετική φωτογραφία από πανό που ανάρτησαν οι φλαμανδοί που αποχώρησαν από το κτίριο της βουλής και τραγουδώντας τον φλαμανδικό ύμνο όπως μας λέει η λεζάντα, κρέμασαν πανό που γράφει «1100 μέρες βελγικού χάους, ώρα για ανεξαρτησία»

 

Θα μου πείτε τώρα πως συνδέονται αυτά με την εισαγωγή μου περί επανένωσης διχοτόμησης κλπ

 

Συζητώντας με ανθρώπους σκεπτόμενους αλλά και μέσα από μπλοκ κυπρίων διαπιστώνω ένα αδιέξοδο ας το ονομάσω πολιτικοιδεολογικό

 

Αυτό που ονομάζεται κυπριακό έχει ρουφήξει όλα όσα αφορούν την πολιτική σκέψη και πράξη και οι πλείστοι κύπριοι όταν εκφέρουν πολιτική  άποψη αυτό κατά 99% έχει να κάνει με αυτό που ονομάζεται κυπριακό

 

Το κυπριακό μας έχει καταστήσει ιδεολογικά ανάπηρους και ανίκανους να δούμε πέρα από την μύτη μας

 

« Ε καλά, δηλαδή θέλεις διχοτόμηση;»

 

Προκύπτει ένα ερώτημα, γιατί θα πρέπει να είναι δίπολο επανένωση/διχοτόμηση;  Άλλωστε τι σημαίνουν πρακτικά αυτές οι έννοιες;

 

Ας βάλω και μια διάσταση που τείνουν να ξεχνούν όλοι αυτοί οι άνθρωποι οι δηλώνουν αντικαπιταλιστές ή ότι να λύσουμε το κυπριακό πρώτα τζαι μετά ασχολούμαστε με τα ιδεολογικά και πολιτικά ζητήματα, λες και η ιδεολογία ή η πολιτική καθαυτή έχει να κάνει με μεταφυσικές ηθικές έννοιες που αφορούν άλλα σύμπαντα και άλλες διαστάσεις και όχι με καθαρά πρακτικά ζητήματα  που δίνουν απαντήσεις, σωστές ή λάθος σχετικό είναι, για το πώς η ζωή των ανθρώπων θα είναι αξιοπρεπής

 

Αν αποφασιστεί από αυτούς που κρατάνε το κλειδί της λύσης όπως λένε οι πολιτικάντηδες ότι το κυπριακό θα παραμείνει έτσι όπως είναι και ότι δεν θα αλλάξει το στάτους κβο

 

Τότε τι γίνεται;   Αν αποφασιστεί για λόγους που έστω δεν καταλαβαίνει κανείς άλλος παρά μόνο από αυτούς που κρατάνε το κλειδί της λύσης όποιοι και να είναι αυτοί ότι για τα επόμενα 36 χρόνια το κυπριακό θα παραμείνει άλυτο

 

Τότε τι γίνεται;

 

« Δηλαδή θέλεις διχοτόμηση;»  γιατί πρέπει να δώσω απάντηση σε αυτό όταν προσωπικά θεωρώ θεωρώ ότι δεν είναι αυτό το πρόβλημα των ανθρώπων της κύπρου και όλου του κόσμου

 

Επανένωση διχοτόμηση είναι δύο έννοιες που ο καθένας τις αντιλαμβάνεται ούτως ή άλλως με τον δικό του τρόπο

 

Εχθρός είναι τα μυαλά των ανθρώπων που είναι κολλημένα σε μαλακίες εθνικιστικές απόρροια της πλύσης εγκεφάλου που υπέστηκαν

 

Γιαυτό και οι φλαμανδόφωνοι τσακώνονται με τους γαλλόφωνους, γιαυτό και θέλουν ανεξαρτησία και λοιπές μαλακίες μέσα στην καρδιά του σκληρού πυρήνα του καπιταλιστικού οικοδομήματος της ΕΕ

 

Έχει γραφτεί πολλές φορές, στην ελλάδα υπάρχει ενιαίο κράτος με ομοιογένεια κλπ κλπ

 

ε και;  Η φτώχεια θερίζει το ΔΝΤ καταστροφέας είναι παρόν με τις ευλογίες του διευθυντηρίου της ΕΕ που παρέπεμψε στον σουπερ τοκογλύφο που θα καταδυναστεύσει και θα εξευτελίσει κι άλλο την αξιοπρεπή διαβιωση των ανθρώπων

 

οι ΗΠΑ είναι ομοσπονδιακό κράτος και όμως στην μήτρα του σύγχρονου χρηματοπιστωτικού καπιταλισμού 40 εκατομύρια άνθρωποι ζουν σε συνθήκες εξαθλίωσης

 

κλπ κλπ

 

εν τέλει για ποιο πράγμα αξίζει να αγωνιστεί κάποιος;   Οκ να δεκτώ ότι κάποιοι άνθρωποι λένε ότι να λυθεί πρώτα και μετα να……. Και αν δεν λυθεί;  Τι στον πούτσο θα πρέπει να κάνουν δηλαδή;

 

Οι αγώνες θα είναι υπό την αίρεση της λύσης ό,τι και να σημαίνει αυτό;

 

Επανένωση διχοτόμηση………….. ναι το κυπριακό είναι ένα υπαρκτο πρόβλημα με στρατό κατοχής κλπ

 

Ποιος το δημιούργησε;  Ποιος δημιούργησε το  πρόβλημα του ανατολικού τιμόρ που κατέχεται από την ινδονησία, ποιος δημιούργησε το πρόβλημα της κοινότητας των ταμιλ  που σφαβιάστηκαν περί τους 30 χιλιάδες ανθρώπους στον χρόνο που μας πέρασε από τον στρατό της χώρας;

 

Στην ΕΕ 80 εκατομύρια άνθρωποι ζουν σε συνθήκες εξαθλίωσης……………

 

Τίποτα δεν είναι άσπρο μαύρο…. Φυσικά και θα παρακολουθώ τις εξελίξεις σε αυτό που ονομάζεται κυπριακό γιατί και να θέλεις δεν μπορείς αφού κυριαρχεί παντού………….  Άτε πες τζαι λύεται…………. Τζαι μετά;  Ο σιακόλας θα ελέγχει το αεροδρόμιο;

 

Το μολ το μάτισον θα λειτουργεί παράνομα ενώ ο γιώρκος θα κοροιδεύεται από τους νόμους ιστούς αράχνης;

 

Το κυπριακό έχει καταστήσει τους πλείστους ανθρώπους ιδεολογικά και πολιτικά ανάπηρους

 

Κάτι σχετικό που έγραψα σε σχόλιο μου σε άλλο κείμενο μου https://osr55.wordpress.com/2010/04/16/

 

 

«η επαναστατική διαδικασία καταρχήν δεν ειναι κάτι στατικό ή κάτι που αρχίζει και τελειώνει σε κάποιο χρόνο

 

η επάνασταση προφανώς που έχεις εσύ μέσα στο μυαλό σου είναι αυτά που σου μάθαν στο σχολειό κλπ κλπ γαλλική επανάσταση ελληνική επανάσταση αμερικανική επανάσταση κλπ κλπ

 

δηλαδή ένπολη βία απο τον λαό πόλεμος στα βουνά στα χαρακώματα για ένα χρονικό διάστημα ……….. και μετά;

 

η ένοπλη βία σε μια επανάσταση κατά τη δική μου γνώμη αποτελεί ένα μικρό κομμάτι της χρονικά αλλά και ουσιαστικά

 

η επανάστατική διαδικασία αρχίζει πρώτα και κύρια μέσα στα μυαλά των ανθρώπων, στην συνειδητοποίηση της πραγματικότητας

του ποιος είναι ο εχθρός των απλών ανθρώπων μισθωτών σκλάβων

με λίγα λόγια η ταξική συνείδηση

 

το πιο σημαντικό όμως είναι το αίτημα αυτής της διεκδικήσης μέσω της βίας

 

δηλαδή τι ακριβώς επιδιώκουν αυτοί που παίρνουν τα όπλα εναντίον των αρχόντων

 

στην τελική δηλαδή, οι επαναστατημένοι έλληνες για ποιον πολέμησαν δηλαδή; για τους κωλέττηδες διεφθαρμένους πολιτικάντηδες που έγλυφαν τους οθωμανούς τους ρώσσους γάλλους και τους άγγλους;

 

η ελληνική επανάσταση δημιούργησε ένα προτεκτοράτο κρατίδιο της ιεράς συμμαχίας που εξυπηρετούσε φυσικά άλλα συμφέρονται από του λαού

 

αλλωστε βασιλιάς απόλυτος μονάρχης επιβλήθηκε μετά την δολοφονά του καποδίστρια ο όθωνας ένας βαυαρός και μετά βάλαν τους γκλυξπουργκ

 

δηλαδή οι επαναστατημένοι έλληνες που πήραν τα όπλα για αυτό το πολέμησαν; ώστε το 1897 να πτωχεύσει το κράτος τους από τα “χρέη” αέρα που του φόρτωσαν οι τοκογλύφοι της εποχής ;

 

οπότε το πιο σημαντικό είναι το αίτημα το οποίο θα διεκδικηθεί από τους επαναστατημένους ανθρώπους

ώστε να μην αλλάξει απλά ο μανωλιός που θα βάλει τα ρούχα του αλλοιώς»

 

εν ολλίγοις το σχετικό με την νέα αυτή ανάρτηση είναι το εξής:  για ποιο πράγμα αγωνίζονται αυτοί που θέλουν αυτό που ονομάζουν επανένωση;

 

Ένα κράτος αστικής δημοκρατίας σε συνθήκες καπιταλισμού;

 

Τέσπα εύκολες και μονοδιάστατες απαντήσεις για ένα τέτοιο ζήτημα δεν υπάρχουν και κατανοώ την αγωνία των ανθρώπων σε αυτό που κυριαρχει΄στην ζωή τους από τότε που γεννήθηκαν και έχει περάσει στο dna τους που λένε

 

Οι κύπριοι είναι ανίκανοι να σκεφτούν πολιτικά χωρίς όρους κυπριακού,  ανίκανοι να δουν τον κόσμο χωρίς να φιλτράρεται ο κόσμος μέσα από αυτό το ζήτημα

 

Η επανάσταση ξεκινά από το μυαλό»

 

 

 

Στο κείμενο αυτό γράφτηκαν αρκετά σχόλια και έγινε μια πάρα πολύ ενδιαφέρουσα συζήτηση σε σχέση με την φύση του κυπριακού και την φύση αυτών που τάσσονται υπέρ αυτού που ονομάζεται «επανένωση»  κλπ

  • ·  ΑΝΤΡΕΑΣ

Απριλίου 23, 2010 στις 9:36 μμ (Επεξεργασία)

Αν το κοινωνικό ζήτημα στην Κύπρο σήμερα έχει ταξική έκφραση, τότε αυτό αποτυπώνεται λογικά σε ένα πολιτικό αίτημα που θα επιλύει το πρόβλημα κατά το ταξικό σου συμφέρον.
Για παράδειγμα το ταξικό συμφέρον του κ. Αναστασιάδη αποτυπώνεται στην επιδίωξη μιας λύσης με συγκεκριμένα στοιχεία που κατοχυρώνουν τα πολιτικά και οικονομικά συμφέροντα της τοπικής ολιγαρχίας, ελληνο τουρκοκυπριακής.
Ποια είναι η άλλη ταξική πρόταση, τι προτείνει δηλαδή η άλλη τάξη στα πλαίσια της λεγόμενης ταξικής σύγκρουσης;
Ποιο είναι το ταξικό αίτημα, όταν δεν υπάρχουν τάξεις τελικά να εκφράσουν αντίπαλες προτάσεις;
Η αταξική κοινωνία είναι ένα σύνθημα επίσης εφ΄ όσον δεν ορίζεται από πολιτική άποψη.
Και αν δεν μπορεί να οριστεί πολιτικά , τότε δεν υπάρχει κοινωνία!Και κανένας δε θέλει να αυτο-εξαφανιστεί.

  disdaimona

Απριλίου 23, 2010 στις 10:07 μμ (Επεξεργασία)

η αταξική κοινωνία δεν ήταν και δε θα είναι ποτέ ένα σύνθημα. όχι όσο η κοινωνία είναι ταξική.
το γεγονος της ύπαρξης της ταξικής κοινωνίας δεν είναι ένα γεγονός το οποίο εφευρίσκεται δια μέσου της πολιτικής. είναι ένα γεγονός το οποίο εντοπίζεται από την πολιτική εφόσον προηγηθεί η πράξη που αναδεικνύει την ύπαρξη του προβλήματος. κατόπιν η πολιτική θα βάλει στη θεωρία τη λεγόμενη στρατηγική ταξικού αγώνα τουτέστιν πολιτική θεωρία και πράξη.

όσο το εθνικό λεγόμενο πρόβλημα λύνεται στα εθνικά συμβούλια και στις διαπραγματεύεις αυτό θα αντικατοπτρίζει βέβαια και τους εντολοδόχους των συμβουλατόρων.

τα ταξικά θέματα δε λύνονται με μανιφέστα ταξικού αγώνα.λύνονται με το ταξικό αγώνα τον ίδιο κατά τη διάρκεια του οποίου κρίνεται απαραίτητη και η σύσταση του μανιφέστου.

δεν μπορεί να υπάρξει πρόταση λύσης του κυπριακού άλλη από αυτή που να εξυπηρετεί το υπάρχον οικονομικό καθεστώς αλλά δεν μπορεί να γίνει κανένας ταξικός αγώνας αν δε λυθεί αυτό το πρόβλημα, έστω με την υπογραφή μιας διχοτόμησης. είναι γι αυτό ακριβώς που το πρόβλημα είναι μπλοκαρισμένο. είναι γι αυτό ακριβώς που πρωτοδημιουργήθηκε εξάλλου.
δεν υπάρχει εθνικό πρόβλημα το οποίο να μην ειναι πριν και συνάμα ταξικό. γι αυτό εξάλλου δεν υπάρχει ΟΥΤΕ ΕΝΑΣ του απορριπτικού μετώπου που να μην είναι κομμουνιστικοφάγος!!!

και αφού κοιτάμε και τα διεθνη ας πάρουμε παράδειγμα και από άλλες χώρες για να δούμε πως παντού τα εθνικά κουκουλλώνουν τα ταξικά κι αν δεν έιναι τα εθνικά θα είναι “τα θρησκευτικά”.

όποιος είναι ξεκάθαρα υπέρ της λύσης,αλλά ξεκάθαρα,είναι σαφέστατα υπέρ και της αταξικής κοινωνίας.

  disdaimona

Απριλίου 23, 2010 στις 10:49 μμ (Επεξεργασία)

@osr

συμφωνώ μαζί σου osr για όσα έγραψες και όσα υπονόησες στο μέρος της ανάρτησης που αφορούσε την επανάσταση,τον ένοπλο αγώνα,τη στιγμή και τη διάρκεια κ.λ.π.

ήθελα να το διευκρινίσω.

  Αντώνης

Απριλίου 23, 2010 στις 11:08 μμ (Επεξεργασία)

Μπορεί κάποιος/α να μου εξηγήσει με ποιο τρόπο και για ποιο λόγο θα φέρει η επανένωση (για πρώτη φορά) στην Κύπρο αυτό το οποίο δεν υπάρχει σχεδόν πουθενά στην Ευρώπη, δηλαδή μια γενικευμένη αντίληψη της ταξικής συγκρότησης της κοινωνίας που να οδηγεί στην κομμουνιστική τροχιά; Και όχι, ας πούμε, σε μια επιδείνωση των ταξικών ανισοτήτων από τις εθνοτικές διαφορές και των εθνοτικών εντάσεων από τις ταξικές ανισότητες; Το ρωτάω γιατί ακούω συχνά το σενάριο “πρώτα επανένωση/μετά μαρξική πολιτική” αλλά δεν κατανοώ σε ποια πολιτικά απτή λογική βασίζεται.

Με άλλα λόγια αν και κατανοώ πλήρως το αίτημα για επανένωση ως αίτημα μιας αριστεράς της ηθικής, μιας αριστεράς δηλαδή που έχει κατ’ ουσίαν απεμπολήσει την ταξική ανάλυση για χάρη του ηθικού λόγου της ανοικτότητας απέναντι στον άλλο, δυσκολεύομαι να δω πως είναι ταυτόχρονα ταξικό αίτημα.

Ταξικό αίτημα σε ό,τι αφορά το κυπριακό όπως το κατανοώ εγώ θα ήταν η μη επικέντρωση στην απομάκρυνση των εποίκων, η παραδοχή ότι είναι και δική τους πατρίδα η Κύπρος. Δεν ξέρω πόσο σκανδαλώδες είναι να υποστηρίζει κανείς κάτι τέτοιο, εμένα όμως μου φαίνεται πλήρως συμβατό με την ταξική συνείδηση να αποδεχθείς ότι αυτοί οι άνθρωποι –πάμφτωχοι στις πλείστες των περιπτώσεων– δεν πρέπει να στερούνται νομιμοποίησης λες και είναι παράσιτα ή κατσαρίδες. Αλλά μια τέτοια οπτική δεν σημαίνει αναγκαστικά ναι στην επανένωση ως πρωταρχικό αίτημα, ούτε ίσως είναι αποδεκτή από όλους αυτούς που θα υποστήριζαν ως προτεραιότητα την επανένωση.

Τέλος, δεν γνωρίζω αν όλα τα μέλη του απορριπτικού μετώπου είναι κομμουνιστοφάγοι (σίγουρα υπάρχουν πολλοί δεξιοί και φασίστες στο απορριπτικό μέτωπο, δεν υπάρχει αμφιβολία), γνωρίζω όμως ότι αρκετά μέλη του επανενωτικού μετώπου είναι (νεο)φιλελεύθεροι, ΕΕ-Βρυξελλο κεντρικοί, άνθρωποι του επιχειρηματικού κόσμου, κλπ.

 

Το πρόβλημα είναι ότι πίσω απ’ το ναι ή το όχι κρύβονται χαώδεις διαφορές μεταξύ φαινομενικά ομονοούντων, με λίγα λόγια ότι το πρόβλημα της επανένωσης δεν είναι αρκούντως πολιτικά αρθρωμένο ώστε να φέρει στο προσκήνιο αυτές τις διαφορές και να τις αναδείξει.

Αυτές είναι οι δικές μου διαπιστώσεις αυτά τα χρόνια στην Κύπρο, αλλά βέβαια δεν είμαι από εδώ και πιθανόν υπάρχουν διαστάσεις που αγνοώ.

    disdaimona

Απριλίου 24, 2010 στις 12:08 μμ (Επεξεργασία)

απαντώ κάπως βιαστικά, κι αν συνεχισει ο διάλογος ξανεπανερχόμαστε.

@αντρέας
πήρα αφορμή από τα λόγια σου για να συνεχίσω μια προβληματική για το τι είναι ταξικός αγώνας. όχι για να σταματήσω μια προβληματική. όταν κάνουμε ένα διάλογο, προσθέτουμε ή αφαιρούμε ή συνθέτουμε σκέψεις. δεν κατανοώ γιατί πρέπει να θεωρούμε ότι υπάρχει διάθεση φαγώματος. όλοι στο ίδιο καζάνι βράζουμε και προσπαθούμε να αλληλο-βοηθηθούμε και να βοηθήσουμε σε ένα διάλογο. και να φαγωθούμε εκεί έξω ο κόσμος παραμένει ο ίδιος. κάποια στιγμή πρέπει να απομυθοποιήσουμε τα παιχνίδια εντυπώσεων μέσα στα μπλογκς. δεν μιλάμε για να νικήσουμε. αυτό θα ήταν και κάπως άρρωστο ως στάση σε μια κοινωνία ανθρώπων. κάνω μακροσκελές αυτό το σχόλιο γιατί είναι σημαντικό, να υπάρχει μια μίνιμουμ εμπιστοσύνη τουλάχιστον όσον αφορά τις προθέσεις μας. ήταν αρκετά παραγωγικό το δικό σου σχόλιο για να οδηγήσει και μένα στη διάθεση να συνεχίσω μια κουβέντα. το ζητουμενο δεν είναι να φαγωθούμε. το ζητούμενο είναι να καταφέρουμε να ζήσουμε. η ζωή δεν εξαντλείται στα λόγια μας. η ζωή είναι εκεί έξω. προσπαθούμε ο λόγος μας να γίνει βοηθητικός για τη ζωή μας. όχι να γίνει απαγορευτικός,και άρρωστα ανταγωνιστικός. μιλάμε αντρέα δεν βαράμε. όποιος δεν θέλει να μιλά και νομίζει ότι δικαιούται μόνο να βάρά νομίζω δεν κάνει για τη συγκεκριμένη παρέα. νομίζω ούτε εγώ ούτε εσύ είμαστε εδώ για να βαράμε.

@Αντώνης

όχι δεν υπάρχει ούτε στη δική μας κοινωνιά ούτε πουθενά αλλού καμιά εγγύηση που να μας οδηγεί σε ασφαλή συμπεράσματα για το ότι μπαίνουμε σε μια κομμουνιστική τροχιά όπως την είπες. ναι, υπάρχει ο κίνδυνος η λύση να επιφέρει επιδείνωση των ταξικών διαφορών μέσω των εθνοτικών συγκρουσεων. υπάρχει και η πιθανότητα όμως να συμβεί το αντίθετο. η λύση του εθνικού να ξεκαθαρίσει το τοπίο των ταξικών διαφορών. να σταματήσω εγώ να έχω “κοινούς τόπους” με το θιασωτή των Βρυξελλών. το ταξικό ζήτημα, όπως σωστά το θέτεις, εάν κατάλαβα καλά, δεν είναι μόνο οικονομικό ζήτημα. να, ας πούμε τώρα εγώ και ο πιο πάνω θιασωτής μπορει να παίρνουμε από χίλια ευρώ το μήνα. αλλά εγώ αγωνίζομαι να κατέβουν τα θρησκευτικά σύμβολα από τις σχολικές αίθουσες ενω εκείνος αγωνίζεται να επιβληθεί η εξομολόγηση από το δημοτικό!
υπάρχει δηλαδή μια προέκταση της “αριστερής ηθικής” που λες, υπάρχει όμως και μια άλλη ηθική,
τάχα ανθρωποκεντρική αλλά του τύπου της φιλοπτώχου, η οποία θέλει μεν λύση, αλλά θέλει και τον εθνικισμό της θέλει και τους τριτοκλασάτους μετανάστες της θέλει και τις φτηνές ανήλικες αλλοδαπές πόρνες θέλει κατα βάθος και τον Μάρκο Μπότσαρη. Αν αυτή η τάξη ανθρώπων, η οποία επίσης επιδιώκει μια λύση, την επιδιώκει για να εκμαιεύσει οικονομικό όφελος, προφανώς είναι πιστή στην δική της ταξική συνείδηση.
εγώ ξέρω γιατί θέλω λύση; ναι ξέρω. και είμαι πιστή στη δική μου ταξική συνείδηση.

  Αντώνης

Απριλίου 24, 2010 στις 12:54 μμ (Επεξεργασία)

“υπάρχει όμως και μια άλλη ηθική,
τάχα ανθρωποκεντρική αλλά του τύπου της φιλοπτώχου, η οποία θέλει μεν λύση, αλλά θέλει και τον εθνικισμό της θέλει και τους τριτοκλασάτους μετανάστες της θέλει και τις φτηνές ανήλικες αλλοδαπές πόρνες θέλει κατα βάθος και τον Μάρκο Μπότσαρη.”

Σωστό και αυτό. Εμπειρικά το έχω διαπιστώσει και αυτό ότι υπάρχει.

  osr

Απριλίου 25, 2010 στις 1:01 πμ (Επεξεργασία)

disdaimona λες

“γι αυτό εξάλλου δεν υπάρχει ΟΥΤΕ ΕΝΑΣ του απορριπτικού μετώπου που να μην είναι κομμουνιστικοφάγος!!!”

και μετά λες

“όποιος είναι ξεκάθαρα υπέρ της λύσης,αλλά ξεκάθαρα,είναι σαφέστατα υπέρ και της αταξικής κοινωνίας.”

αγαπητή μου δισδαιμόνα μου είσαι εξαιρετικά συμπαθής αλλά εδώ πραγματικά πρέπει να σου ότι δίνεις ρεσιτάλ γενικεύσεων τσουβαλιάσματος και αυθαίρετων γενικεύσεων που εν πάσει περιπτώσει έτσι όπως βιώνω εγώ τους ανθρώπους στην κύπρο δεν ισχύουν

οι σούπερ ντούπερ γκράντε δηλωμένοι δεξιοι φιλελεύθεροι της ελεύθερης αγοράς και λοιπές μπαρούφες ο αναστασιάδης ο χρήστος στυλιανίδης ο βασιλείου ο μαρκίδης ο λόρδος είναι υπέρ της αταξικής κοινωνίας επειδή θέλουν λύση;

ο στροβολιώτης ο υπέρμαχος της οικονομίας της τάχα ελεύθερης καπιτλαιστης αγοράς τον οποίο βάζω στο ίδιο τσουβάλι με τους πιο πάνω υποστηρίζει την αταξική κοινωνία;; πε τουτο τζαι εννα φκάλει σπυρουθκια νομίζω

συμφωνώ ως εκ τούτου απόλυτα με τον αντώνη στα όσα σου έγραψε δισδαιμόνα

“δεν γνωρίζω αν όλα τα μέλη του απορριπτικού μετώπου είναι κομμουνιστοφάγοι (σίγουρα υπάρχουν πολλοί δεξιοί και φασίστες στο απορριπτικό μέτωπο, δεν υπάρχει αμφιβολία), γνωρίζω όμως ότι αρκετά μέλη του επανενωτικού μετώπου είναι (νεο)φιλελεύθεροι, ΕΕ-Βρυξελλο κεντρικοί, άνθρωποι του επιχειρηματικού κόσμου, κλπ ”

και όπως και ο αντώνης γράφει για το αν είναι ταξικο ζήτημα η λύση:

“Με άλλα λόγια αν και κατανοώ πλήρως το αίτημα για επανένωση ως αίτημα μιας αριστεράς της ηθικής, μιας αριστεράς δηλαδή που έχει κατ’ ουσίαν απεμπολήσει την ταξική ανάλυση για χάρη του ηθικού λόγου της ανοικτότητας απέναντι στον άλλο, δυσκολεύομαι να δω πως είναι ταυτόχρονα ταξικό αίτημα.”

μα ακριβώς το αντίθετο είναι, αφού έτσι επιδιώκεται η δημιουργία ενός αστικού κράτους στα πλαίσια του καπιταλισμού το οποίο μάλιστα χωρίζει τους ανθρώπους εθνικά ακόμη και στα χαρτιά
τι ταξικά μας λες αγαπητή μου δισδαιμόνα;

αναλόγως τι εννοεί κάποιος όταν μιλά για ταξική συνείδηση και τάξεις

μια ερμηνεία που έδωσε σε άλλο σχόλιο μου
https://osr55.wordpress.com/2010/04/20/

το ότι αυτή την στιγμή υπάρχει ταξικός πόλεμος είναι δεδομένο ασχέτως αν αυτό δεν γίνεται αντιληπτό

όσον αφορά το σημείο που λες ότι κάνω αναφορά στην πλουτονομία, δεν είναι εγώ που κάνω αυτή την αναφορά αλλά η citigroup η οποία το κάνει για τους δικούς της λόγους

ας ξεκαθαρίσουμε λοιπόν τις έννοιες

οι πλείστοι αστοί ανήκουν στην εργατική τάξη των μισθωτών σκλάβων

εργάτης είναι αυτός ο οποίος παράγει εργασία την ώρα που θέλει ο εργοδότης τους όπως θέλει ο εργοδότης του όχι για να την καρπωθεί ο ίδιος αλλά για να την πουλήσει ο εργοδότης του και να βγάλει κέρδος

εργάτης είναι ο άνθρωπος που δουλεύει σε εργοστάσιο αυτοκινήτων και παράγει αυτοκίνητα (τα οποία ενδεχομένως δεν έχει την οικονομική δυνατότηα να τα αγοράσει ποτέ)

όπως επίσης εργάτης είναι ο τύπος με την γραβατούα και το κοστουμουι του που δουλεύει σε μια λογιστική εταιρεία και παράγει εργασία για να βγάλει κέρδος το αφεντικό του

σε αντάλλαγμα ο εργοδότης αφεντικό τους προσφέρει έναν μισθό

η συντριπτική πλειοψηφία των ανθρώπων είναι αστοί οι οποίοι ανήκουν στην εργατική τάξη

ακόμη και οι υψηλόμισθοι μισθωτοί δεν παύουν από το να ανήκουν στην εργατική τάξη αφού είναι στο έλεος του εργοδότη τους

αυτά σε γενικές γραμμές

οι καπιταλιστές εργοδότες ελέγχουν τα μέσα παραγωγής του πλούτου όπως ειναι τα εργοστάσια που παράγουν τα πάντα και οι οποίοι κερδίζουν αμύθητα ποσά από την υπεραξία της εργασίας των εργατών τους τους οποίους εκμεταλλεύονται

οι καπιταλιστές εργοδότες επιδιώκουν μεγιστοποίηση των κερδών τους και περιορισμός του κόστους

το κέρδος μεγιστοποιείται όταν υπάρχει μεγαλύτερη παραγωγή άρα τι επιδιώκουν πάντα; πιο πολλές ώρες εργασίας για τους εργάτες

περιορισμός του κόστους πως επέρχεται; μα φυσικά με τον περιορισμό των μισθών όσο γίνεται πιο κάτω

το άρθρο αυτό όπως διάβασες είναι αφιερωμένο στην επέτειο της 20ης απριλίου με την αιματηρή εξέγερση των εργατών οι οποίοι αγωνίστηκαν και κέρδισαν όλα αυτά που έχουμε σήμερα και δεν μας τα χάρισε κανένας μαλακισμένος εργοδότης

ο εργοδότης και σήμερα, ο όποιος εργοδότης αν μπορούσε χωρίς κόστος θα έστελλε την εθνοφυλακή να μας σφάξει όλους ώστε να δουλεύουμε όλοι 20 ώρες την ημέρα με δκυό μπακκίρες τον μήνα

στο πιο πάνω γράφημα του κυρίως άρθρου γράφει:

“Γράφημα για τις ανισότητες στις ΗΠΑ, που σπάνε κάθε ρεκόρ:
Παρατηρήστε το πως μας έχουν γυρίσει στην κατάσταση τις δεκαετίας του 1920-1930.

Αντίθετα, παρατηρήστε το γράφημα τη δεκαετία 1960-1970, όπου οι μεγάλοι λαϊκοί αγώνες έχουν φέρει το λαό σε πολύ καλύτερη θέση”

μόνο οι λαικοί αγώνες της εργατικής τάξης εξασφαλίζουν την ποιότητα ζωής

αν αυτό γίνει αντιληπτό τότε σημαίνει ότι
έχει επέλθει η “ταξική συνείδηση”

και ότι οι εργαζόμενοι αντιλαμβάνονται ότι μόνο με απεργείες καταλήψεις και άλλα μέτρα πίεσης προς τους εργοδότες μπορούν να εξασφαλίσουν τα δικαιώματα τους

και ότι κανένας πολιτικάντης δεν μπορεί να τους το προσφέρει αυτό από μόνος του

ακόμα και στην εξέγερση αυτή των εργατών της 20ης απριλίου ο σοσιαλιστής γερουσιαστής επενέβηκε κατόπιν εορτής και μετά την παναμερικάνικη εξέγερση

όσο συνεχίζεται η διαιώνιση του παραμυθιού ότι πχ ένας ομπάμα μπορεί να επιφέρει αλλαγές κλπ κλπ ή γιωργάκης μαννούιν μπορεί να τα βάλει τάχα με την εξουσία των καπιλαιστων εργοδοτών τόσο η ταξική συνείδηση θα εκμηδενίζεται ολοένα

και οι καπιταλιστές θα κάνουν παιχνίδι στο γήπεδο τους

ο ομπάμα πχ μπορεί να πέρασε το ασφαλιστικό νομοσχέδιο ώστε να καλυφθούν οι περισότεροι αμερικάνοι κάτι που είναι καλό για τον κόσμο αλλά αυτό έγινε κατόπιν τεράστιων διεκδικήσεων και λαικής πίεσης που είχε να αντιμετωπίσει και την προπαγάνδα μεγάλης μερίδας των μμεξαπάτησης

αυτό που έκανε ο ομπάμα ξέρεις τι είναι;

η χύτρα ταχύτητας που άφησε λίγο ατμό να ξεφύγει ώστε να εκτονωθεί η οργή του κόσμου

ώστε να ξαναπιστέψει στο σύστημα που τον καταδυναστεύει

δεν είναι μάυρο άσπρο και φυσικά θα πρέπει να αξιοποιιηθούν αξιόλογοι ανθρώπου που βρίσκονται σε θέσεις κλειδιά και μπορούν να βοηθήσουν να βελτιωθεί η ζωή των ανθρώπων

αυτό όμως είναι μια απλή ανάσα μέσα στον βραχνά του καπιταλισμού όπως διαμορφώθηκε σήμερα που σκοτώνει κυριολεκτικά τους ανθρώπους με την μισθωτή σκλαβιά των 12ωρων των 6ημερων την εβδομάδα και των πενιχρών μισθών των 800 ευρώ

δεν πιστεύω σε καμιά τοπ2μποτομ διαδικασία

ταξική συνείδηση είναι η συνειδητοποίηση από τους ανθρώπους της δύναμης τους, ότι δηλαδή αυτοί είναι που παράγουν τον πλούτο

και ότι χωρίς αυτούς οι εργοδότες είναι ένα μάτσο σκατά”

δηλαδή αγαπητή μου δισδαιδόμα αν αποφασίσουν αυτοί που κρατάνε το κλειδί της λύσης όποιοι και να είναι αυτοί

εσύ τι θα κάνεις;;;; θα συνεχίσεις μέχρι τα γεράματα για λύση; και η αντικαπιταλιστική πάλη που θα πάει;

κυριάκο έχασες το νόημα της ανάρτησης οπότε τα όσα μου γράφεις για κυπριακό έρογλου σημίτηδες (που ως τεράστιος άθλιος κατέστρεψε το κράτος του κάνοντας παράνομα δάνεια από την goldman sachs (που πληρώνει μόνο 1% φόρο στην ελλάδα) υποθηκεύοντας και καταστρέφοντας το μέλλον των ελλήνων)
είναι εκτός του πνεύματος

όσον αφορά τα όσα μου λες για το madison το μολ του σιακόλα και τις λαμογιές που γίνονται

μα ακριβώς αυτό θέλω να πω

ότι αυτό το βρώμικο σύστημα του ιστού της αράχνης που πιάνει μόνο εσένα εμένα και τα μικρά έντομακια κάνει πάρτι με σαμπάνιες με τα μεγάλα έντομα σιακόλα αγίου jykkou klp

  disdaimona

Απριλίου 25, 2010 στις 11:42 πμ (Επεξεργασία)

@osr

η συμπάθεια αμοιβαία, αλλά τούτο ήδη ξέρεις το νομίζω.
πως λέγεται όμως όταν κάποιος απομονωνει δύο προτάσεις από δύο διαφορετικά σημεία ενός κειμένου, ενω μάλιστα έπεται αλλο κείμενο επεξηγηματικό επί αυτών των προτάσεων;….

[εκτός από τη μαθηματική λογική είναι χρήσιμη και η στιχουργική στη διαλεκτική αντίληψη. σ΄αυτό θα συνηγορεί είμαι σίγουρη και η στελλα]

είπα: “όποιος είναι ξεκάθαρα υπέρ της λύσης,αλλά ξεκάθαρα,είναι σαφέστατα υπέρ και της αταξικής κοινωνίας.” το [αλλά ξεκάθαρα] τι σημαίνει, μπορεις να το βρεις στην απάντηση προς τον αντώνη. το θέλω λύση, δεν σημαίνει αυτομάτως ένα πακέτο πραγμάτων. όσοι θέλουν λύση δεν αποτελούν μια ομοιογενή κατάσταση ούτε ταξικά ούτε συνειδησιακά. όπως ισχύει όμως osr και για όσους δεν είναι ούτε υπέρ ούτε κατά για α ή β λόγους. τι σχέση έχεις ας πούμε εσύ με τον Χριστόδουλο Χριστοδούλου που απομονώνει τον οικονομικό παράγοντα για να αποφασίσει επί του κυπριακού; νομίζω καμία.σκέψου τώρα εγώ να επιμένω, να επιμένω, να επιμένω πως έχεις!

ως προς την ένταση της ταξικής σου συνειδητότητας, δέκα με τόνο! όποιος όμως μπαίνει μες τη φωλιά με τα φίδια για να υπερασπιστεί τη συνείδηση του δε σημαίνει πως είναι λιγότερο συνειδητοποιημένος ή λιγότερο μαχητικός. κάποιες φορές συμβαίνει το αντίθετο.

για τα πάρακατω που λες, περί της εργατικής τάξης και των αγώνων της,συμφωνούμε, πόσες φορές πρέπει να το πω,συμφωνώ συμφωνώ συμφωνώ.

εσύ συμφωνείς πως το πρόσωπο της αριστεράς έχει εγλωβιστεί στα σχήματα τα οποία επέβαλε η διαδικασία επίλυσης του κυπριακού; όπως επίσης έχει εγλωβιστεί και το λεγόμενο συνδικαλιστικό κίνημα;
και πως αυτό αποτελεί ένα επιπλέον πρόβλημα στο γενικότερο και παγκόσμιο περιβάλλον κρίσεως των αριστερών κινημάτων;

προσπαθείς osr διαμέσου της στάσης σου για το κυπριακό να λύσεις ένα παγκόσμιο πρόβλημα. όπως λέει και το τραγούδι “οι εξεγέρσεις μας είναι εν γένει εκτός του κλίματος” προσπαθούμε να ανατρέψουμε το κλίμα. σε παγκόσμιο επίπεδο βράζει το καζάνι και τα αριστερά κινήματα αναδιαπλάθονται.
και σε αυτή την προσπάθεια εγώ προσωπικά δεν αισθάνομαι έντομο. όχι γιατί μεγαλοιδεατίζω. αλλά γιατί το να πεις έντομα αυτούς που κινούνται προς ανατροπή της κατάστασης είναι ιστορικό λάθος.

πρέπει να πάμε προς την σύνθεση όχι προς τον κερματισμό ενός αγώνα.

όχι δεν θα περιμένω μέχρι τα γεράματα. καταρχήν ποιός είπε πως περιμένω καν! ταξικός αγώνας που έχει να κάνει με τη συνειδητότητα της θέσης μας, γίνεται κάθε μέρα. λυπάμαι που δεν μπορώ να μπω σε περισσότερες επεξηγηματικές λεπτομέρειες. αλλά δεν ανήκω στην κατηγορία αυτών που αγωνίζονται για ένα πράγμα το οποίο να λέγεται λύση και πάει τελείωσε. η ζωή είναι πολυεπίπεδη ο αγώνας είναι πολυεπίπεδος. αρχίζει από τον διπλανό μας και φτάνει μέχρι εκεί που φτάνει το χέρι μας, που έγινε προέκταση του μυαλού μας, της αγωνίας μας και γίνεται και με κόστος. όποιος δεν μιλά και επαναπάυεται για μένα είναι ηθικώς ύποπτος.
σταμάτα να θεωρείς πως όποιος κάθεται με τον ταξικό εχθρό για να λύσει ένα ζήτημα το κάνει από αφέλεια, από αμάθεια, απο έλλειματική ηθική ή από υποκρισία. θα σου πω πως γίνεσαι και κάπως άδικος. γιατί αντί να προσθέτουμε δυνάμεις αφαιρούμε. είναι σαν να μου λες πως μου έχουν απαγάγει το παιδί και εγώ είμαι πουλημένη επειδή διαπραγματεύομαι με τον απαγωγέα τα λύτρα. αντ αυτό έπρεπε να βγω στους δρόμους να φωνάζω πως το παιδί είναι δικό μου. άσε που πρέπει να κάνω και ανάλυση του ψυχαναλιτικού προφίλ του απαγωγέα για να διαπραγματευτώ την ώρα που εσύ μπορεί να με λες δοσίλογο!

πνίγομαι όπως πνίγεσαι και εσύ [στίχος για σκυλάδικο τραγούδι]

  osr

Απριλίου 25, 2010 στις 1:52 μμ (Επεξεργασία)

αγαπητή δισδαιμόνα αντί άλλης συζήτησης στα ενδιαφέροντα που θέτεις ένα ερώτημα κρίσιμο:

ας πούμε ότι λυετται το κυπριακό και έρχεται επανένωση

από την επόμενη μέρα εσύ προσωπικά για τι πράγμα θα αγωνίζεσαι;

να λειτουργήσει και να λειτουργεί αυτό το κράτος;

να ανατραπεί αυτό το κράτος και να περάσουμε στην αταξική κοινωνία και την μετεξέλιξη της;

  disdaimona

Απριλίου 25, 2010 στις 2:33 μμ (Επεξεργασία)

την επόμενη μέρα ο αγώνας είναι αντιεθνικιστικός, με όσα αυτό περιλαμβάνει.

το θέμα του κράτους osr [έτο πάλε δαμέ εκαταλήξαμεν διότι δαμε εν το ζουμί!] για μας εν ένα ζήτημα όπως το ζήτημα της ζωής τζαι του θανάτου, εν το ξέρω;

όχι δεν θέλω να ζω σε καμιά αστική δημοκρατία!
τούτο με ρωτάς; αν θα θεωρήσω ότι η λύση είναι το τέλος; όχι η λύση δεν είναι το τέλος.
εδώ,αλλού,αύριο,μεθαυριο,είπα σε τούτη τη σηζήτηση :”η αταξική κοινωνία δεν ήταν και δε θα είναι ποτέ ένα σύνθημα!”
αυτοί που μας κοιμίζουν με το παραμυθάκι ότι ο καπιταλισμός είναι ένα σύστημα το οποίο μπορεί
να αυτο-διορθώνεται δεν μας είπαν όλη την αλήθεια. ότι ο καπιταλισμός είναι ένα σύστημα το οποίο επίσης αυτο-καταστρέφεται.

το θέμα είναι να μην διαρκέσει αυτή η αυτο-καταστροφή δέκα μαύρους αιώνες! ελπίζω πως δε θα διαρκέσει!

  osr

Απριλίου 25, 2010 στις 3:37 μμ (Επεξεργασία)

τι όμως είναι αυτό που σε εμποδίζει να γίνεται αυτό από σήμερα;

γιατί να βρεθεί μια λύση μέσα σε αυτό το διαμορφωμένο σκηνικό και μετά να αρχίσει αυτό που λες;

λες:

“ότι ο καπιταλισμός είναι ένα σύστημα το οποίο επίσης αυτο-καταστρέφεται.”

ΛΑΘΟΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΨΕΥΔΑΙΣΘΗΣΗ

ο καπιταλισμός ούτε αυτοκαταστρέφεται ούτε καταρρέει

ο καπιταλισμός ανατρέπεται

  disdaimona

Απριλίου 25, 2010 στις 8:23 μμ (Επεξεργασία)

@osr

από πότε κάτι που αυτο-καταστρέφεται δεν ανατρέπεται; γιατί πρέπει συνέχεια να είναι ασπρο ή μαύρο η πραγματικότητα;είναι εντελως μηχανιστική αυτή η αντίληψη!
αν πρέπει να ανατραπεί είναι γιατί ακριβώς αυτο-καταστρεφόμενο καταστρέφει εμάς.
το σύστημα osr δεν είναι ένα μοντέλο ζωής έξω από μας και εμείς θα το κάνουμε πέρα για ένα άλλο σύστημα. είναι ένα μοντέλο σύν εμάς! αλλιώς πως να κατανοήσω και την επιμονή δηλαδή στη συνειδητότητα και στο ότι η επανάσταση αρχίζει από μέσα; το σύστημα δεν είναι ένα μάτσο ισολογισμοί και εργασίακοί όροί. θα πάμε κατευθείαν σε κρατική δικτατορία άλλου τύπου, προλεταριακού,και αυτή η δικτατορία δεν είναι καθόλου μα καθόλου αταξική όπως δεν ήταν και η πρώην εσσδ.

εσένα τί σε εμποδίζει osr να κάνεις σήμερα ταξικό αγώνα;
γιατί συνέχεια θεωρείς ότι η ιστορία είναι καθαρά θέμα θέλησης και μόνο;
πες μου εσένα τι σε εμποδίζει;γιατι δεν κάνεις ταξικό αγώνα εσύ σήμερα;

  osr

Απριλίου 25, 2010 στις 8:58 μμ (Επεξεργασία)

τίποτα δεν με εμποδίζει και με κάθε ευκαιρία προσπαθώ να βοηθήσω όπως μπορώ και όπως θεωρώ πιο πρόσφορο

Video Συνέντευξη απεργών των café la mode στο blog 13η μέρα απεργίας ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ https://osr55.wordpress.com/2009/10/27/

Video Απεργία στα café la mode- MMεξαπάτησης χέρι χέρι με την εργοδοσία- Εργαζόμενοι σύρονται με την εργοδοσία σε «διαμαρτυρία» !!! https://osr55.wordpress.com/2009/10/29/

VIDEO Απεργία στα café la mode Παρέμβαση στην Μακαρίου 15η μέρα απεργίας 28/10/09 https://osr55.wordpress.com/2009/10/29/

Απεργία café la mode video clip https://osr55.wordpress.com/2009/11/13

είτε με ενημέρωση και προβολή ώστε να γνωστοποιηθούν σε όσο περισσότερο κόσμο ζωντανά γίνεται

Προβολή ντοκυμαντέρ Money as debt Σάββατο 21 Νοεμβρίου ώρα 7 υπαίθριο χώρο Φανερωμένης παλιά Λευκωσία https://osr55.wordpress.com/2009/11/16

από κει και πέρα είτε μέσω της δουλειάς μου ή με όποιο τρόπο μπορώ να μοιραστώ τις απόψεις μου και τις ιδέες μου πχ αυτό το blog

όσον αφορά το αν ο καπιταλισμός αυτοκαταστρέφεται

επέτρεψε μου να πιστεύω ότι αυτό είναι ευσεβεις πόθοι και μακάρι να είναι έτσι
απλά πιστεύω ότι υπάρχει τόση πολύ ευελιξία
στον καπιταλισμό ώστε να προσαρμόζει τα δεδομένα κάνοντας κάποιες παραχωρήσεις αναλόγως των αντιστάσεων που βρίσκει όπως έκανε ο ομπάμα πχ ή τώρα οι καπιτάλες που τάχα θα βάλουν μέτρα για τα κέρδη των τραπεζών κλπ

ώστε να πείθουν τον κόσμο που δεν έχει ταξική συνείδηση ότι “είδες ρε κουμπάρε κάτι γίνεται ολάν προχωρούμεν τζαι θωρούμεν, τουλάχιστον κάτι γίνεται”

ο καπιταλισμός ανατρέπεται και αυτό μπορεί να γίνει μόνο μαζικά από τον συνειδητοποιημένο κόσμο

και φυσικά θα αξιοποίήσεις ότι σου δινει το σύστημα και οι άνθρωποι του συστήματος δηλαδή όλοι μας που είναι πρόθυμοι να προσφέρουν

να το σύστημα δεν είναι κάτι έξω από εμάς
και εμείς όλοι το συντηρούμε

και ξέρεις γιατ γιατί υπάρχει παντελής έλλειψη ταξικής συνείδησης και το ποιος είναι ο εχθρός

αυτό είναι το πρόβλημα

εγώ προσπωικά δεν θέλω κράτη ούτε εξουσία από κανένα και το έχω πει επανειλημμένως

οι άνθρωποι στην καταλωνία πέραν του ενός εκατομυρίων το 1936 λειτούργησαν και δημιούργησαν μέσω της επαναστατικής διαδικασίας πρώτα αλλαγής εσω αυτό που ψευδώς ονομάζεται ουτοπία

  disdaimona

Απριλίου 26, 2010 στις 8:11 πμ (Επεξεργασία)

“ο καπιταλισμός ανατρέπεται και αυτό μπορεί να γίνει μόνο μαζικά από τον συνειδητοποιημένο κόσμο”

τα τελευταία 3.000 χρόνια η ιστορία έχει καταγράψει όχι πέραν των 500 σπουδαίων φιλοσόφων. σου αρέσουν οι αριθμοί. κανε τις προσθαφαιρέσεις και πες μου! για τα τετράκυς εκατομυρίων ανθρώπων που πέρασαν από την ιστορία. βάλε δίπλα τον αριθμό. 500!!!!

με πιο ακριβώς τρόπο έχουν ανατραπεί απείρως χειρότερα από τον καπιταλισμό κοινωνικά συστήματα; με τη συνειδητότητα;;;;;
αν ήταν με τη συνειδητότητα θα βόσκαμε ακόμα ο καθένας τα δικά του πρόβατα και θα ανταλλάζαμε ντομάτες και μαλλί για να ζήσουμε!

η συνειδητότητα ως η άλλη λέξη για να περιγράψουμε τη δύναμη εκείνη η οποία ωθεί προς την ανατροπή δεν περνά μόνο μέσα από το κεφάλι μας ως “συνειδητή αντίληψη”.
περνά επίσης μέσα από τη γη, μέσα από τα ένστικτα, μέσα από τις ανάγκες, μέσα από τις ιστορικές συνθήκες και όσο κι αν δεν μας αρέσει μέσα από τη διαλεκτική. η οποία διαλεκτική ουδεμία σχέση έχει με μια μηχανιστική ντετερμινιστική αντίληψη της ιστορίας. ούτε θετικώς ούτε αρνητικώς. όπου θετικώς θα σήμαινε : η αταξική κοινωνία έπεται του καπιταλισμού, άντε στα όπλα και δια της βίας τι περιμένουμε; και όπου η αρνητική σημαίνει: ως δια μαγείας ακριβώς το ίδιο : η αταξική κοινωνία δεν έπεται, ο καπιταλισμός ανατρέπεται μόνο, άντε στα όπλα και συνειδητά για την ανατροπή!

  osr

Απριλίου 26, 2010 στις 8:55 πμ (Επεξεργασία)

” με πιο ακριβώς τρόπο έχουν ανατραπεί απείρως χειρότερα από τον καπιταλισμό κοινωνικά συστήματα; με τη συνειδητότητα;;;;;”

η δουλεία ας πούμε που ίσχυε για πολλά περισσότερα χρονια από τον καπιταλισμό που ισχύει με την σημερινή μορφή από τον 19ον αιώνα

ανατράπηκε από την συνειδητοποίηση κάποιων ανθρώπων του άδικου αυτού συστήματος (να το θέσω απλοικά)

οι οποίοι μοιράστηκαν τις ιδέες τους με άλλους ανθρώπους ώστε αυτό έγινε μαζικά και έτσι όταν η ανάγκη έγινε οργή και πήραν τα όπλα και εξεγέρθηκαν οι δούλοι τότε ανατράπηκε αυτό το σύστημα

ακριβώς όπως έγινε με την γαλλική επανάσταση που ήταν η απαρχή της αστικής δημοκρατίας που έφερε τα πρώτα σύγχρονα συντάγματα

και μετά όσο διεκδικούσαν οι άνθρωποι (αλλά μόνο όσο διεκδικούσαν) τόσα περισσότερα κέρδιζαν

πχ η ελλάδα το 1830 είχε έναν απόλυτο μονάρχη
μέχρι το 1843 που ήρθε το πρώτο σύνταγμα, σκατά κι αυτό βέβαια

μετά το 1864 το 1911 κλπ κλπ

τις δεκαετείες του 1960 και 1970 όταν οι εργατικοί αγώνες και εξεγέρσεις είχαν φτάσει στο αποκορύφωμα τους το βιωτικό επίπεδο των ανθρώπων όπως φαίνεται από το γράφημα που παραθέτω στην προηγούμενη ανάρτηση ήταν πολύ καλύτερο από το σημερινό

οι άνθρωποι του 60 και 70 ήταν πολύ πιο συνειδητοποιημένοι από τους σημερινούς ανθρώπους της δύσης που είναι αποχαυνωμένοι και παλαβωμένοι από τα μμεξαπάτησης που κατασκευάζουν συναίνεση

σήμερα πλέον πρέπει να κάνουμε επιστροφή στο παρελθόν και να διεκδικήσουμε και αυτά που είχαν κερδιθεί από την 1η μαίου 1886 δηλαδή το 8ωρο το οποίο έχει προ πολλού καταργηθεί με τα ευέλικτα ωράρια και άλλες μπαρούφες

όταν ένα αίτημα δεν είναι συνειδητό και απλά πάρουν κάποιοι τα όπλα τότε θα έχουμε αυτό που έγινε το 1955 στην κύπρο πχ

δηλαδή κάποιοι επιτήδειοι για να εξυπηρετήσουν δικούς τους σκοπούς χρησιμοποίησαν την ανάγκη νέων ανθρώπων να αγωνιστούν για τα πιστεύω τους τα οποία τους γαλούχησαν οι παπάδες και τα κατηχητικά αφού δυστυχώς η ψευτοαριστερά της κύπρου απλά κοιμόταν και έτσι δυστυχώς το ένοπλο αυτό κίνημα πολεμούσε για λάθος σκοπό

όπως ακριβώς και αυτοί που πολέμησαν το 40 στα αλβανικά βουνά κλπ κλπ
δηλαδη΄πολεμούσαν για ποιο πράμα; για να πάρει εξουσία ο κάθε καραμανλής παπανδρέας που στηρίζει το κεφάλαιο

το αίτημα πριν τον ένοπλο αγώνα πρέπει να ειναι ξεκάθαρο αλλοιώς αν δεν υπάρξει αίτημα το ένοπλο κίνημα θα χρησιμοποιηθεί από επιτήδειους για πατρίδες εθνικιστικές μαλακίες και φυσικά τον καπιταλισμό

προηγείται η συνειδητότητα ειδικά στην σημερινή εποχή που πλέον το ίντερνετ ειναι ένα εκπληκτικό εργαλείο ανταλλαγής απόψεων και ιδεών, καλή ώρα όπως κάνουμε εμείς τώρα

  Ανώνυμος

Απριλίου 26, 2010 στις 1:38 μμ (Επεξεργασία)

τώρα τι περιμένεις;
να διαφωνήσω με αυτά που μου λες; μήπως βλέπεις να σπαταλω τις ώρες μου για μανικιούρ-πεντικιούρ;
εννοείται πως η ιστορία δεν προχωρεί βάση τυφλού συστηματος εννοείται osr ότι ένα από τα ισχυρότερα όπλα των αδυνάτων ήταν και θα είναι πάντα η γνώση και η αυτογνωσία!

  osr

Απριλίου 26, 2010 στις 6:07 μμ (Επεξεργασία)

ωραία συμφωνούμε δηλαδή!

ερώτημα:

λες ότι δεν θέλεις να ζήσεις σε μια αστική δημοκρατία ενός κράτους στα πλαίσια του καπιταλισμού

παρόλαυτα αγωνίζεσαι τώρα για αυτό που ονομάζεται λύση και επανένωση δηλαδή για την δημουργία ενός αστικού κράτους στα πλαίσια του καπιταλισμού

αλλά από την επόμενη κι όλας μέρα της λύσης δηλαδή της δημουργίας αυτού του αστικού κράτους στα πλαίσια του καπιταλισμού θα αγωνίζεσαι για την κατάργηση του;

καλά γιατί πρέπει να δημιουργηθείαυτό το πράμα δηλαδή κράτος αστικό καπιταλιστικό που ήδη υπάρχει έτσι κι αλλοιώς και μετά να αγωνιστείς για την καταργηση του αστικού κράτους στα πλαισια του καπιταλισμού;

και επειδή όσον αφορά το ερώτημα αυτό είπες :

” δεν μπορεί να υπάρξει πρόταση λύσης του κυπριακού άλλη από αυτή που να εξυπηρετεί το υπάρχον οικονομικό καθεστώς αλλά δεν μπορεί να γίνει κανένας ταξικός αγώνας αν δε λυθεί αυτό το πρόβλημα, έστω με την υπογραφή μιας διχοτόμησης”

επειδή δεν μπορώ να αντιληφθώ αυτό το σκεπτικό μπορείς να το κάνεις πιο ξεκάθαρο σε παρακαλώ;

τι θα αλλάξει μετά που δεν υπάρχει τώρα;

α και για να σε προλάβω, ήδη πάρα πολλοί τουρκοκύπριοι και τούρκοι δουλεύουν απο δω και συναναστρέφονται με ελληνοκύπριους ρουμάνους βουλγάρους πόντιους κλπ είτε σε οικοδομές ειτε σε καταστήματα είτε παντού

ήδη χιλιάδες τουρκοκύπριοι συρρέουν στον ορφανίδη στο μολ στο τζάμπο, ήδη είναι μέσα στην καθημερινότητα μας όπως και οι ελληνοκύπριοι που πάνε από κει το ίδιο

οι εργοδότες είναι οι ιδιοι και οι εργάτες οι ίδιοι επίσης

  disdaimona

Απριλίου 27, 2010 στις 1:05 πμ (Επεξεργασία)

@osr

να ξεκαθαρίσουμε κάτι γιατί φαίνεται γίνεται κάποιο μπέρδεμα. δεν είπα πως είμαι ενάντια στον ταξικό αγώνα σήμερα. είπα πως είναι αδύνατον σε μια υπο κατοχήν χώρα να επιδιώξεις ριζικές ταξικές ανατροπές. δεν είπα ότι είμαι υπέρ να μηδενίσουμε ή να αφήσουμε καν τον ταξικό αγώνα. αν με αυτό εννοούμε τις διεκδικήσεις, τις απεργίες και ούτω καθεξής.

η ανάρτηση,δεν ξέρω, νομίζω δεν αφορούσε αυτό.
νομιζω αφορούσε την προοπτική μιας ολικής ανατροπής του συστήματος.
γι αυτό η πρώτη μου ερώτηση είναι αν θέλεις μια ανατροπή συστήματος μόνο στο νότο. και απάντησες όχι. και σωστά.
δεν μπορούμε να θεωρήσουμε πως σαν ε/κ έχουμε να κάνουμε ένα αγώνα μόνοι μας, νομίζω ο αγώνας πρέπει να είναι από κοινού με τους τ/κ.
εμένα γι αυτό με ενδιαφέρει η λύση, όχι για να εξυπηρετήσω το υπάρχον σύστημα.

και κακώς σήμερα δεν υπάρχει καμιά μορφή κοινού αγώνα με την άλλη κοινότητα, έστω υπό τις υπάρχουσες συνθήκες.
σίγουρα δεν συμφωνώ καθόλου με την σημερινή τακτική των συνδικαλιστικών οργανωσεων ούτε με την οπτική τους ως προς αυτό το ζήτημα ή γενικά το ζήτημα των διεκδικίσεων της εργατικής τάξης.
μου φαίνεται πως οι συντεχνείες οπως τις λέμε έχουν γίνει ένας διαπραγματευτής και ένας συντονιστής των προβλημάτων και των κρίσεων παρά ένας καταλυτικός υπέρ των αγώνων παράγοντας.
αυτό όμως δεν αποτελεί πρόβλημα των ατόμων που θέλουν λύση.αποτελεί πρόβλημα των κομμάτων που θέλουν λύση. για τα οποία εγώ δεν φέρω την ευθύνη να δικαιολογώ καθότι δεν συμμετέχω. έχω μόνο το δικαίωμα να κρίνω. και είπα πως τα κρίνω επί του θέματος του ταξικού αγώνα.

  osr

Απριλίου 27, 2010 στις 9:06 πμ (Επεξεργασία)

δισδαιμόνα καταρχήν δεν με απασχολούν καθόλου έννοιες όπως ε/κτ/κεβ/γδ/δ

οπότε δεν κάνουμε αγώνα “εμείς οι ε/κ” αλλά οι εργαζόμενοι οι άνθρωποι που διαμένουν όπου διαμένουν και τους εκμεταλλεύονται άλλοι άνθρωποι

αυτή ειναι η ουσία και στο έγραψα και πιο πάνω

γιατί να πρέπει να μπαίνουμε σε αυτές τις λογικές ε/κ τ/κ και τα ρέστα;

εσύ είσαι ελληνίδα; ανήκεις στο ελληνικό έθνος πχ; και τι σημαίνει πρακτικά αυτό δηλαδή;

τι σε χωρίζει με την αισε τον αχμετ κλπ
αυτονόητη απαντηση προφανώς

αλλά έτσι όπως το λεμε καμιιά φορά “εμείς οι ε/κ” δεν είναι και τόσο τελικά αφού χωριζόμαστε μόνοι μας και εμείς που λέμε ότι δεν χωριζόμαστε

μπαίνουμε στις ίδιες διαχωριστικές λογικές που επιβάλλονται

κοίτα, αντιλαμβάνομαι το σκεπτικό σου και όλων των ανθρώπων πίσω από αυτό που ονομάζεται λύση επανένωση κλπ θεωρώ όμως ότι χάνεται παντελώς η ουσία

Σε άλλο κείμενο μου

VIDEO- Στην μαλθάκια κύπρο του πολιτικού τίποτα δεν έχουμε μάθει τίποτα

https://osr55.wordpress.com/2009/08/24/

έγραφα τα εξής:

 

Στην Κύπρο του σημέρα κυριαρχούν δύο τάσεις όσον αφορά το κυπριακό:

 λύση ό,τι νάναι και όπως νάναι από όποιον νάναι, με έωλες ανιστόρητες “ρεαλιστικές” αιτιάσεις παραγνωρίζοντας παντελώς την πραγματική ουσία και φύση τέτοιων διεθνών ζητημάτων και αναφωνόντας το σύνθημα “κανεί πιον ολάν”

το περήφανο και βροντερό όχι των πατριωτών εθνικόφρονων ελληναράδων σε κάθτετι οι οποίοι με έωλες και ανιστόρητες αιτιάσεις παραγνωρίζοντας παντελώς την πραγματική ουσία και φύση τέτοιων ζητημάτων και αναφωνόντας το αγαπημένο τους όχι χωρίς όμως να αντιτάσσουν τίποτα θετικό

οι δύο αυτές κυρίαρχες τάσεις των κυπρέων προέρχονται από πολλές τύποις  ”πολιτικές” αφετηρίες,

υπάρχει απόλυτη ταύτιση απόψεων “αριστερών” και “δεξιων” κυπρέων (ό,τι δηλώσεις είσαι) στην πρώτη τάση

υπάρχει απόλυτη ταύτιση απόψεων “δεξιών” και “αριστερών” κυπρέων (ό,τι δηλώσεις είσαι) στην δεύτερη τάση

 

…… ο όρος “δεξιά” έχει συγκεκριμένο πολιτικό περιεχόμενο και ο πιο σύντομος ορισμός της είναι η πίστη στις αρχές της  ”ελεύθερης αγοράς”

 

υποτίθεται στην Κύπρο τα “δεξιά” κόμματα είναι ο δησύ και το δήκο, αν όμως ρωτηθούν οι οποδοί τους τι ακριβώς σημαίνει δεξιά και για ποιο λόγο ιδεολογικά στηρίζουν το κόμμα αυτό το πολύ πολύ να σας πουν ότι στηρίζουν δησύ και δηκο γιατί είναι έλληνες πατριώτες και στηρίζουν το έθνος

 

υποτίθεται στην κύπρο “αριστερό” κόμμα είναι το ακελ το οποίο όμως πέραν των παρλαπίππων του ουδέποτε επιδίωξε οτιδήποτε άλλο πέραν της απόλυτης στήριξης του καπιταλιστικού μοντέλου αστικής τύποις δημοκρατίας και μάλιστα στην χειρότερη του μορφή που προέκυψε από το σύνταγμα που επέβαλαν οι εγγλέζοι με πρόεδρο έναν εκπρόσωπο του όπιου του λαού όπως έλεγε ο υποτίθεται θεωρητικός του πατέρας Μαρξ

 

η εδεκ είναι ένα υποτίθεται “σοσιαλιστικό”  “αριστερό” πατριωτικό και εθνικόφρων που υιοθετεί πλήρως τα όσα πουλάνε οι “δεξιοί” δησυδηκο

 

εν ολλίγοις και γενικά ομιλούντες διαχρονικά στην κύπρο υπήρξε μονο μια ιδεολογία, αυτή της δεξιάς όπως αναλύθηκε πιο πάνω

 

δηλαδή η στήριξη του μοντέλου του αστικού κράτους που διαμορφώθηκε από τις μεγάλες βιομηχανικές δυνάμεις τον 19 αιώνα και λειτουργεί στα πλαίσια του καπιταλισμού

 

 

 

Στην Κύπρο ουδέποτε υπήρξε αμφισβήτηση της κυριαρχείας αυτού του μοντέλου

 

νοιώθω μια αηδία να αναφέρθώ καν στο ακελ ότι είναι αριστερό κόμμα

 

σήμερα τι έχουμε στην κύπρο; διαπραγματεύσεις για λύση του κυπριακού όπου θα επέλθει ένα κράτος αστικό στα πλαίσια του καπιταλιστικού μοντέλου

 

στην Κύπρο από το 1960 δεν αμφισβήτηθηκε ποτέ από κανένα η κυριαρχεία του καπιταλιστικού μοντέλου όπως είπαμε πιο πάνω, και έτσι όλα τα κόμματα και πολιτικές δυνάμεις λειτουργούσαν με τους όρους της δεξιάς” και βάσει αυτών ενεργούσαν

 

το μόνο που υπήρξε ήταν η αντιπαλότητα των πολιτικών δυνάμεων αυτών να κυριαρχήσουν στο εσωτερικό σκηνικό, πάντα μέσα στα πλαίσια του καπιταλιστικού μοντέλου χωρίς επι της ουσίας να υπάρχουν μεταξύ τους ιδεολογικές διαφορές

 

υπήρξαν δύο ροπές προσωποπαγέις, το δίπολο μακάριος-γρίβας

 

ο καθένας είχε τους πιστούς του οπαδούς με τον ένα να έχει τη νομιμοποίηση που του πρόσφερε το κράτος

 

ο καθένας είχε τους προσωπικούς του στρατους και αντιμάχονταν μεταξύ τους για την κατάληψη ή διατήρηση της εξουσίας του κράτους

 

η κύπρος είχε μοιραστεί σε μακαριακούς και γριβηκούς

 

καταλήξαμε εν τέλει στο πραξικόπημα που στηρίκτηκε συναισθηματικά από πολύ κόσμο δυστυχώς  που έφερε την εισβολή και την κατάληψη της μισής κύπρου

 

το ακελ ουδέποτε είχε ουσιαστική και πρακτική παρέμβαση στα όσα συναίβεναν σε αυτή την διαμάχη παρά μόνο ψέλιζε κάτι μαλακιούλες περί φιλίας των λαών στα πλαίσια πάντοτε φυσικά του αστικού κράτους και του καπιταλισμού που ουδέποτε αμφισβήτησε

 

στα χρόνια που ακολούθησαν ΚΑΝΕΝΑΣ απολύτως δεν λογοδότησε για το πραξικόπημα και εννοείται κανείς εκτός του νίκου σαμψών πλήρωσε για αυτό το έγκλημα

 

το πραξικόπημα ουδέποτε θεωρήθηκε από την τεράστια πλειοψηφία των ανθρώπων που εντάχθηκαν στον δησύ ως κάτι κακό αφού άλλωστε ο μακάριος ήταν αυτός που το προκάλεσε κλπ κλπ

 

το δησυ όπως έγραψα και αλλού δημιουργήθηκε από τον κληρίδη, παιδί του μακαρίου και αυτός, αλλά λειτουργώντας ως το αντίπαλο δεος στος φουλ “μακαριακό” δήκο ενέταξε τους “γριβηκούς” οι οποίοι μισούν τον μακάριο και δικαιολογούσαν το πραξικόπημα

 

στα χρόνια που ακολούθησαν εδραιώθηκε και τσιμεντοποιήθηκε η άποψη στους εθνικόφρωνες δησυκους ότι “οκ είναι πολιτικαλυ κορεκτ να λέμε ότι το πραξικόπημα ήταν κάτι κακό αλλά τζαι ο μακάριος ήταν κακός κλπ κλπ άρα το πραξικόπημα επί της ουσίας δεν ήταν κάτι κακό”

 

αυτή η άποψη είναι πολύ εδραιωμένη σε μεγάλες μάζες των κυπρέων και γιαυτό ακόμη και σήμερα θα ακούσεις παιδαρέλια να φωνάζουν μαλακιουλες του στυλ κράτα μάνα και θα γίνει κι αλλο πραξικόπημα από τα παιδιά του γέρο γρίβα κλπ κλπ

 

στα χρόνια που ακολούθησαν οι αντιγριβικές δυνάμεις χρησιμοποιήσαν το πραξικόπημα αποκλειστικά και μόνο για την υφαρπαγή ψήφων

 

γιαυτό και σε όλες τις εκλογικές αναμετρήσεις το ακελ το δηκο θυμούνται το πραξικόπημα

 

η καταδίκη του πραξικοπήματος υπήρξε μόνο χάρι “πολιτικών” μικροκομματικών ωφελημάτων

 

και συσπείρωσης των οπαδών των κομμάτων τους

 

ουδέποτε και καμιά πολιτική δύναμη ήταν ειλικρινής γι ανα εξηγήσει τους λόγους πραγματικής καταδίκης του πραξικοπήματος

 

και αυτό είναι φανερό γιατί 35 χρόνια μετά το πραξικόπημα ζητούν από ανθρώπους ηλικίας 35 χρονών μια άλλης γενιάς την ψήφο τους κάθε φορά για κάτι που έγινε χωρίς κανένα πολιτικό όρο

 

απλά λένε: ψηφίστε μας γιατί οι άλλοι καναν πραξικόπημα

 

πίσω απο αυτή την φράση δεν υπάρχει κανένας πολιτικός όρος και επιχείρημα

 

γιαυτό και ακόμη και σήμερα βλέπουμε συνθήματα μιας άλλης εποχής περί γρίβα που ζει και περί εοκαβ δολοφόνοι που αναγράφονται απο 16χρονα φαντικά παιδαρέλια που φανατίζονται από τους γονείς τους οι οποίοι φανατίζονται από τα κόμματα που το μόνο που ενδιαφέρονται είναι η κομματική συσπείρωση και πειθαρχία για υφαρπαγή της εξουσίας

 

σήμερα στην κύπρο δεν υπάρχει επί της ουσίας κανένας πολιτικός λόγος

 

 στην μαλθάκια κύπρο του πολιτικού τίποτα δεν έχουμε μάθει απολύτως τίποτα με πρώτιστη ευθύνη των κομμάτωνπου βολεύονται από αυτή την κατάσταση και φυσικα από τους βολεμένους απολιτικους ανθρώπους

 

μοιραία όταν δεν μαθαίνεις απο τα λάθη σου, θα τα επαναλάβεις

 

επί της ουσίας οι δύο τάσεις στο κυπριακό που ανέφερα στην αρχή δεν διαφέρουν και τόσο πολύ αφού και οι δύο στην ουσία τους αποδέχονται το κυρίαρχο οικονομικό μοντέλο

 

επί της ουσίας οι κυπραίοι είναι τόσο βολεμένοι και ιδεολογικά και υλικά που αδυνατούν και επειδή βαρκούνται να σκεφτούν με πολιτικούς όρους αλλά και από την άλλη σκέφτοναι πολύ απλοικά ατε ρε κουμπάρε να επανενωθεί η κύπρος ρε κουμπάρε να είμαστεν αδέλφκια κλπ

 

δεν αντιλαμβάνονται φυσικά ότι αυτοί που επικαλούνται για να μας λύσουν το ”πρόβλημα” είναι ακριβώς αυτοί που το δημιουργησαν δηλαδή το κατεστημένο του κυρίαρχου οικονομικού μοντέλου τόσο σε διεθνές επιπεδο όσο και σε τοπικό

 

καλά για τους άλλους τους ελληναράδες που κρεμμάνε τεράτιες σημαίες κλ π κλπ και μιλάνε στο όνομα μιας θεότητας περί έθνους κλπ κλπ που πρέπει  να προστατευτεί χωρίς όμως να λένε κιχ για την ουσία του κυπρικαού όπως και όλων των διεθνών ζητημάτων γιατί πολύ απλά δεν τους απασχόλησε ποτέ κάτι πέραν των ψευδαισθήσεων που τυος επέβαλαν οι βιομήχανοι του αστικού κράτους  κλπ κλπ  αυτοί είναι εκτός συζήτησης

 

εν τέλει, στην μαλθάκια κύπρο του πολιτικού τίποτα δεν έχουμε μάθει απολύτως τίποτα

 

και θα πορευτούμε όπως πορεύτηκαν οι άνθρωποι της κύπρου μετά το 1960 και πολύ απλά θα επαναληφθούν ΄καταστάσεις και γεγονότα παρόμοια

πολλές φορές προσωπικά έχω καυτηριάσει το αλλοπρόσαλλο «κίνημα» κοκκινοροζμπλεεπανένωσημπλογκσποτ κλπ που προβάλλει ως κυρίαρχη του …ιδεολογία την …….. επανένωση

το συνονθύλευμα των ανθρώπων που αποτελούν αυτό το σχήμα με κορυφαία απόδειξη του πόσο γελοίο και ανούσια πολιτικά είναι αλλά την ίδια πόσο καθοριστικά πολιτικά επικίνδυνο είναι ,  είναι το γεγονός ότι  στην πυραμίδα του προβάλλουν ως κορυφαίες του δυνάμεις τα δύο μεγάλα αστικά κόμματα που τάχα έχουν ιδεολογικές διαφορές ακελδησυενωση και τα οποία λυμαίνονται την εξουσία με τα δεκανίκια τους δηκοεδεκκαιλοιπούςσυγγενείς και ως καλοί διαχειριστές του συστήματος τους συνεχίζουν και από το 2008 να ταίζουν τους τοκογλύφους τράπεζες τους ξενοδόχους και να ανακοινώνουν μειώσεις μισθών εργαζομένων ως καλοί δεξιοί διαχειριστές

η μπλοκόσφαιρα είναι ο καθρέφτης της κοινωνίας εν πολλοίς, αφού βρίσκεις όλων των ειδών των ανθρώπων, που γράφουν εν είδη ημερολογίου προσωπικά τους θέματα και μόνο ως επί το πλείστον απολίτικα αλλά και πολιτικοποιημένους ή και κάτι ντεμί και ενδιάμεσο

στο συνονθύλευμα αυτού του .. σχήματος που ασπάζεται την όλα τα σφάζω όλα τα μαχαιρώνω -ο καθένας δίδει την δική του σημασία πολιτικής σημασίας ιδεολογίας της …. επανένωσης  κυριαρχούν άνθρωποι που έχουν μπλοκ και αυτοπροσδιορίζονται ως αριστεροί αλλά και νεοφιλελεύθεροι νούσιμοι ρεαλιστές εραστές αυτού του συστήματος

μια ματιά στους συντελεστές του κοκκινοροζμπλεεπανενωσημπλοκσποτ αρκεί για να αντιληφθεί κάποιος αυτό το γεγονός

κορυφαίο όλων ο φίλος μου ο νεοφιλελεύθερος νούσιμος (νομίζει πως είναι ρεαλιστής χωρίς να λαμβάνει υπόψιν την πραγματικότητα όμως) δεξιός στροβολιώτης 😉  τον οποίο αναφέρω και στον διάλογο μου με την δισδαιμόνα η οποία αυτοπροσδιορίζεται ιδεοογικά αντίθετα με τον στροβολίωτη αλλά  μοιράζονται την ίδια ιδεολογία της …. επανένωσης…

η φούσκα αυτού του συνονθυλεύματος πάντως νομίζω ότι έσκασε πλέον ξεκάθαρα με αφορμή τα όσα μεσολάβησαν από την έκρηξη στο Μαρί στις 11 Ιουλίου 2011 και τους λεγόμενους αγανακτισμένους που συνάουνται έξω που το προεδρικό κάθε μέρα

αντιγράφω από το σχόλιο μου στο προηγούμενο άρθρο που απαντούσα στον Νικόλα

 «νικόλα ίσως να είναι και όπως τα λες αν και δυστυχώς αυτό που διαβλέπω προσωπικά είναι απλά η ανάδειξη των παράλληλων συμπαντων που υπάρχουν στην κύπρο εθνικοπατριωτικοδησυδηκοεδεκμεπασαλλείματαελαμπερδίκηευρωκοκλπ από την μια και ακελ από την άλλη που στην τελική είναι και τα δύο απολιτικα σκατά

χωρίς να απαξιώνω το γεγονός ότι πολύς κόσμος σηκώθηκε επιτέλους από τον καναπέ του και βγήκε στους δρόμους αυτό που βλέπω και από την μικρογραφίια της κυπριακής κοινωνίας που υπάρχουν μεσα στα μπλογκς αν κρίνω από αυτούς που όλως τυχαίως ανήκουν σε συγκεκριμένο εθνικοπατριωτικοαρλουμποελληναράδικο χώρο ή απλά είναι απολιτικ που γράφουν μαλακιούλες του καφενέ ολημερίς ή για τα νυσια τους τα κλαμπς την γιουροβίζιον κλπ που ξαφνικά την είδαν αγανικτισμένοι
που απλά έχουν εμπάθεια με τον χριστόφια που είναι βασικά το ένα και το αυτό με τον αναστασιάδη και τους καρογιαννάκηδες με τους οποίους κυβερνάνε όλα αυτά τα χρόνια
αυτό που έχω να πω είναι ότι απλά βρήκαν την ευκαιρία για να βγάλουν το άκτι τους οι πατριωτάκηδες κατά του χώρκατου κατα αυττούς χριστόφκια που ούτε για μουκτάρης εν κάμνει κλπ κλπ

αυτό είναι το συμπέρασμα που βγάζω βασικά από όλο αυτό που έλαβε χώρα τις τελευταίες εβδομάδες

δείχνει δηλαδή την πολιτική επιπολαιότητα και επιφανειακή ακριτη προσέγγιση που βλέπουμε τα πράγματα

δηλαδή τι ακριβώς ζητάνε οι αγανακτισμένοι; να φύγει ο χριστόφκιας;

τζαι μετά; να έρτει ο αναστασιάδης με τον γιαννάκη που κυβέρνησε με τον χριστόφκια σε συνεργασία με τον καρογιαν που θα θέλει και αυτός να κυβερνήσει με τον αναστασιάδη

ποιο είναι το πολιτικό αίτημα; να αλλάξει το πολιτικό σύστημα; αφού άλλωστε το σύνταμγα μας δεν επιτρέπει τέτοιο πράγμα
το έγραψα επανειλημμένως εδώ μέσα
ότι έχουμε το χειρότερο σύστημα αστικής τάχα δημοκρατίας αφού κάθε πέντε χρόνια απλά ψηφίζουμε τον αυτοκράτορα μας και ό,τι και να γίνει δεν πέφτει με τίποτα»

 

άκουσα διάφορες απόψεις και διάβασα και από μπλογκερς ότι πολλοί από αυτούς που πάνε έξω από το προεδρικό δεν είναι απλά γιατί έχουν εμπάθεια με τον χώρκατο τον χριστόφκια και είναι απλά αντιακελικοί γιατί εν εθνικοπατριώτες και λοιπά αλλά είναι ακομμάτιστοι και θέλουν να υπάρξουν αλλαγές κλπ

ίσως δεν ξέρω

ένα ενδιαφέρον κείμενο ανάλυση για τα όσα γίνονται και με τις συγκεντρώσεις στο προεδρικό έγραψε ο φίλος μου ο Αντιπολιτευόμενος εδώ

http://antipolitevomai.blogspot.com/2011/07/blog-post_24.html

πάντως για μένα ειδικά χτες τα πράγματα έγιναν ακόμα πιο ξεκάθαρα

χτες ο πατέρας μου και η μάνα μου στα 60 τους χρόνια που δεν έχουν πατήσει σε διαδήλωση και σε μη εθνικοελληναράδικοπατριωτική,  πολιτική συγκέντρωση ουσίας βέροι συναγερμικοί  με ό,τι αυτό συνεπάγεται που πάνω από όλα μισούν θανάσιμα τον χριστόφια και το ακελ γιατί έτσι έμαθαν ως κυπρέοι που μεγάλωσαν μέσα στο κλίμα των γεγονότων τόσο του 60 αλλά και του 74 και της μετέπειτα εποχής του σπυρή και εντεύθεν,

έκαναν τον καθιερωμένο τους περίπατο αλλά λοξόδρομησαν λίγο και πετάκτηκαν μέχρι το προεδρικό για το συλλαλητήριο!!!!!

Ντόιγκκκκκκκκκ καλά ρε παπά δηλαδή εσύ τι εν τούτο που θέλεις; Να παραιτηθεί ο χριστόφκιας;  Τζαι μετά;  Να έρτει τάχα ο αναστασιάδης; Τζαι μετά τι εννα γίνει δηλαδή; Εννα αλλάξει τίποτε στην κοινωνία;

Τέσπα με τους γονείς μου πολιτικά αποφεύγω να μιλώ για ευνόητους λόγους γιατί εν πρόκειται να φκει τίποτε έτσι κι αλλοιώς και δεν υπάρχει λόγος να χαλάμε τις καρκιές μας

Τελικά επήαν την βολτουαν τους εμιλήσαν με άλλους τάχα αγανακτισμένους κλπ κλπ

Βολεμένοι δημόσιοι υπάλληλοι που δεν μπορούν να ξεκολλήσουν από τις μικροκομματικές ταμπέλες και να σκεφτούν με πολιτική κριτική σκέψη συμμετείχαν σε διαδήλωση!!!!!!!

Κάτι βρωμά  δαμέ!!!

Ειδικά όταν μέσω του συναθροιστή

http://synelefsi.blogspot.com/

βλέπεις διάφορους φαιδρούς απολίτικους τύπους να στηρίζουν με πάθος αυτό που γίνεται με κάτι  γελοίους τίτλους και κείμενα κορυφαίας απολίτικης ηλιθιότητας

http://antidoto1980.blogspot.com/2011/07/blog-post_16.html

«Βράχνιασα αλλά ακόμα να πας στ’ ανάθεμα!

Πήγα κι απόψε στη διαδήλωση.

http://antidoto1980.blogspot.com/2011/07/blog-post_24.html

Ρεύμα, Δάκρυα κι Ιδρώτας

Previously on Desperate Cypriots:

Το 2008, η πλειοψηφία των ψηφοφόρων έπινε ληγμένα και έκρινε ότι ο Χριστόφιας, που δεν σε πείθει ότι ξέρει να μιλήσει και να γράψει αλλά ούτε και να ντυθεί, είναι άξιος για Πρόεδρος της χώρας μας.

Και άλλους πολλούς μπλοκερς που ως επί το πλείστον ασχολούνταν με κάθε τι άλλο εκτός της πολιτικής τώρα ξαφνικά να την είδαν αγανακτισμένοι και διαδηλωτές στο μάξιμουμ τότε σίγουρα προβληματίζεσαι τι σου βρωμάει μέσα σε όλη αυτή την διαδικασία

Ναι δεν είναι άσπρο μαύρο και πιστεύω ότι υπάρχουν ανθρώπου προβληματισμένοι και πολιτικά σκεπτόμενοι που βρίσκονται έξω από το προεδρικό αλλά θεωρώ ότι δυστυχώς χάνονται μέσα στο πλήθος του κομματικού κοπαδιού που έχει να κάνει ως επί το πλείστον με την εμπάθεια στον χριστόφκιαν τζαι το γελοίο του κόμμα που είναι συνεργάτες και πρωτεργάτες στην ιδεολογία της επανένωσης όμως!!! Με το αδελφάκι του δησυ!!!!

Η γνώμη μου είναι ότι αυτό που συντελείται έξω από το προεδρικό έχει να κάνει ως επί το πλείστον με τα κομματικά οπαδικά αντανακλαστικά της απολίτικης κυπριακής κοινωνίας

Καλά για τα ακελικά αρνιά που είναι παντελώς ιδεολογικά ανάπηρα να απογαλακστιστούν πολιτικά και ιδεολογικά που έκαναν και αντιδιαδήλωση στήριξης του συνομονοιάτη τους χριστόφκια ανευ πολιτικού περιεχομένου δεν έχω να προσθέσω τίποτα άλλο,

είναι πιο εύκολο να κάμει τσουκαχάρα ο χριστόφκιας παρά να απογαλακστιστεί ένα ακελικό αμνοερίφιο που το κομματικό μαντρί και αυτό φαίνεται και από τις αντιδράσεις των λογής λογής εξωακελικών τάχα αριστερών μπλόκερς που τα αντανακλαστικά τους υπερ του ακελ υπήρξαν άξια  θαυμασμού

Οι παράλληλοι κόσμοι της κύπρου ζουν και βασιλεύουν δυστυχώς και δεν ξέρω αν τούντο κωλονήσι θα μπορέσει να ξεφύγει που την πολιτική του αναπηρία και να πετάξει τις κομματικές του παρωπίδες

Το πιο τρομακτικό όμως που βγήκε μέσα από όλη αυτή την διαδικασία είναι η φούσκα που έσκασε στο στρατόπεδο του κοκκινοροζμπλεεπανένωσημπλογκσποτ με τους συντελεστές τους να βγάζουν τα μαχαίρια ο ένας εναντίον του άλλου και να αναδεικνύει την γύμνια αυτού του απολίτικου εγχειρήματος που αγνοεί την ουσία της πολιτικής, η οποία είναι η διεκδίκηση επί της ουσίας της αξιοπρεπής διαβίωσης των ανθρώπων την οποία 80 εκατομύρια άνθρωποι στην ΕΕ της τάχα ευμάρειας που ζουν κάτω από το όριο της φτώχειας δεν τους την στερεί καμιά ημικατοχή της πατρίδας του αλλά το οικονιμικό και κοινωνικό σύστημα οργάνωσης που επικρατει

 

Advertisements

4 Σχόλια

Filed under "δικαιοσύνη", Η δική μου η πατρίδα έχει μοιραστεί στα δυό....παράλληλοι κόσμοι στην κύπρο σήμερα, Κυπριακό, Κύπρος=Το βασίλειο της αναξιοκρατίας, Μετά την λύση...., Παγκόσμιο Σύστημα-Αλήθειες κρυμμένες, αλήθεια, κρίση

4 responses to “Οι παράλληλοι κόσμοι της Κύπρου ζουν και βασιλεύουν…. ο ετεροκαθορισμός άνευ πολιτικού περιεχομένου των αντιπαλων» στρατοπέδων… περί… «αγανακτισμένων»…. Η α-πολιτική φούσκα συνοθύλευμα του κοκκινοροζμπλε στρατοπέδου της απολίτικης επανένωσης

  1. strovoliotis

    Ο «φίλος σου ο νεοφιλελεύθερος νούσιμος» Στροβολιώτης επροσπάθησεν να σε θκιαβάσει, αλλά απέτυχε!

    Για αυτό το λόγο δεν συμφωνώ μαζί σου 🙂

    Μου αρέσει!

  2. osr

    ώστεεε…..! εννοείς εν εμπόρεσες γιατί εν πάρα πολλά;;;
    εσκέφτηκα το αλλά θεωρώ ότι εν σύνολο που δένει έτσι οπότε άφηκα το

    πάντως η ουσία του κειμένου εν στις πρώτες σελίδες

    Μου αρέσει!

  3. strovoliotis

    Ναι, εν πολλά μεγάλον κείμενον, τζιαι νομίζω έσιει κάποια μπλεξίματα με την αρχιτεκτονική.

    Εννοώ φυσικά, αρχιτεκτονικήν του κειμένου, όχι των εννοιών – δε θα μπορούσε ποτέ να μου περάσει μια τέτοια ιδέα 🙂

    Μου αρέσει!

  4. osr

    Στον πίνακα διαχείρισης του blog μου έβγαλε αυτό:

    Warning: We have a concern about some of the content on your blog. Please click here to contact us as soon as possible to resolve the issue and re-enable posting.

    δεν ξέρω τι ακριβώς γίνεται και για ποιο ακριβώς περιεχόμενο η wordpress τάχα έχει concern αλλά αυτό είναι απίστευτο

    ο μόνος χώρος που δεν ελέγχεται από σκουλίκια πουλημένους δημοσιοκάφρους να βρίσκεται υπό ομηρεία

    δεν μπορώ να δημοσιεύσω στο blog μου

    δημοσιοκάφροι σκουλίκια

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s