Το μεταναστευτικό, ο αποπροσανατολισμός και ο στουθοκαμηλισμός – Για την απεργία πείνας των 250

Γεμίσαμε ξένους……δεν χωράμε……. απειλούμαστε….είναι σχέδιο αλλοίωσης………. κλπ κλπ

έρχεται το  μεγάλο πανηγύρι τον Μάιο και η πλειοδοσία στις ρητορίες μίσους δίνει ρέστα………… όλοι οι wannabe αντιπρόσωποι του έθνους και του λαούς επιδίδονται σε δηλώσεις σωτηρίας της πατρίδας του έθνους και των παρακαταθηκών….

ποιος φταίει για όλα τα προβλήματα της κοινωνίας;  μα φυσικά ο αχμετ ο παλαιστίνιος ο σύριος ο κούρδος και ο κρισναγκαραντ ο ταμίλ ο ιδνός κλπ κλπ

αυτοί οι αχάριστοι που δεν σεβάστηκαν την φιλοξενία μας………… «μας»  αλήθεια ποιοι είμαστε «εμείς»»;

είπαμε, το ελληνικό έθνος αποτελείται από

την κυρία αντρούλλα που δουλεύκει στον φούρνο για 10 ώρες και παίρνει 750 ευρώ, ο σιακόλας, ο βγενόπουλος, ο κύριος πάμπος ο πελεκάνος που παίρνει 900 ευρώ, ο χαρίλαος σταυράκης, ο χρισόφκιας, ο κύριος άντρος ο κλητήρας που δουλεύει στα 65 του για 700 ευρώ και ο αναστασιάδης

όλοι το ίδιο είμαστε σιόρ….

άλλωστε όλοι οι κυπραίοι είναι ακριβώς το ίδιο πράγμα και ό,τι κάνει ο ένας κυπραίος αυτό αντιπροσωπεύει και τους υπόλοιπους

πχ ο Αντώνης Προκοπίου Κίτας άλλως αλ που κατέσφαξε δύο γυναίκες και τις έκοψε κομματάκια και τις πέταξε στον κοτσιάτη που είναι κυπραίος είναι ακριβώς όπως ολους τους κυπραιους οι οποίοι βλεπουν στο πρόσωπο του έναν άξιο εκπρόσωπο

και πολλά άλλα παραδείγματα

οι κυπραίοι οι παλαιστίνιοι οι άγγλοι γάλλοι πορτογάλλοι δεν είναι όλοι το ιδιο

υπάρχουν άνθρωποι καλοί κακοί γενικά ομιλούντες αδιάφοροι και ενδιαφέροντες

όλοι σαν όρνεα κομπλεξικά έδωσαν ρεσιτάλ μίσους,

εμείς που τους βάλαμε σπίτι μας και τους σεβαστήκαμε και μπλα μπλά και λοιπές παπαριές και μας έκαναν έτσι

πως έτσι;

κάθε εβδομάδα τα βαμένα με χρώματα εταιριών πρόβατα ξεσηκώνονται και δέρνουν σπάνε και σκοτώνουν άμα λάχει

στο όνομα της ομάδας εταιρείας τους γίνονται τα αίσχιστα, μάτια χάνονται, μαχαιρώνουν ανυποψίαστους που πάνε να δουν μάππα και άλλα ωραία

και όμως…………. το μίσος ξεσάλλωσε γιατί βρέθηκε ένας μη κυπραίος να συμπεριφερθεί με τον ίδιο ακριβώς τρόπο

και επειδή το έδειξε η τιβι

η τιβι όμως έδειξε και τον βασανισμό των δύο παιδιών στην οδοό αρμενίας τα χριστούγεννα του 2005 από πάρα πολλούς αστυνομικούς

όλοι αυτοί οι άθλιοι υπάνθρωποι που φοράνε και στολή εκπροσωπούν όλους τους κυπραίους;

όχι; ναι;

ας αποφασίσουμε……

προσωπικά δεν με απασχολει η καταγωγή κάποιου, έχω γνωρίσει κωλοποαιδα κυπραίους αιγύπτιους λαμόγια που σαν τα κοράκια εκμεταλλεύονται συμπατριώτες τους, σύριους επιτήδειους κλπ κλπ

οι άνθρωποι δεν χωρίζονται έτσι……..

ο άνθρωπος είναι ον κοινωνικά καθορισμένο και έτσι πορεύεται

δεν είναι όλοι οι μετανάστες καλοί και άγιοι όπως δεν είναι όλοι οι κυπραίοι καλοί και άγιοι επίσης

όσο όμως επιμένουμε να αντιμετωπίζουμε αυτούς τους ανθρώπους ως σκουπίδια έτσι και αυτοί αναλόγως θα αντιδρούν

δεν είναι δυνατόν αυτοί οι άνθρωποι να δικαιούνται να δουλεύουν μόνο ως σκλάβοι και  να κάνουν μόνο όσα οι «κανονικοί» άνθρωποι κυπραίοι δεν θέλουν


http://www.fileden.com/files/2009/6/25/2488670/asylum%20seekers.pdf

σύμφωνα με την πολιτική απόφαση που βλέπετε οι άνθρωποι αυτοί δικαιούνται να δουλεύουν μόνο ως:

εργάτες γεωργίας, κτηνοτροφίας, αλιείας,  αποχετεύσεων και επεξεργασίας λυμάτων

εργάτες συλλογής και επεξεργασίας απορριμάτων και λυμάτων, ανακύκλωσης, επεξεργασίας ζωικών αποβλήτων και υποπροιόντων σφαγείου

εργάτες σταθμών βενζίνης, πλυντήριων αυτοκινήτων, αχθοφόροι χονδρικού εμπορίου

εργάτες καθαρισμού κτηρίων και εξωτερικών χώρων

διανομείς διαφημιστικού ενημερωτικού υλικού

διανομείς έτοιμου φαγητού (delivery boy)

δηλαδή ένας ιρανός γιατρός 50 χρονών δικαιούται να δουλεύει μόνο ως ντελίβερι μπόι, σκουπιθκιάρης κλπ κλπ

δηλαδή αν η Μελίνα Μερκούρη πχ που καταδιωκόταν από την χούντα και έμενε στα παρίσια επέλεγε να έρθει στην Κύπρο να ζητήσει άσυλο θα την βάζαμε να επεξεργάζεται το πολύ πολύ τα λύματα και τα απόβλητα μας…

τα πράγματα δεν είναι ούτε μαύρο ούτε άσπρο

όπως ακριβώς και οι  άνθρωποι δεν είναι ούτε καλοί ούτε κακοί

πάντως μην περιμένετε από τους πανάθλιους δημοσιοκάφρους να σας πουν την αλήθεια

αυτοί είναι οι πλέον πουλημένοι στο βρωμισμένο σύστημα που υπηρετούν και γλύφουν

http://autonomosteki.espivblogs.net/2011/02/12/%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%BF%CE%BD-%CE%B1%CE%B3%CF%8E%CE%BD%CE%B1-%CF%84%CF%89%CE%BD-%CE%B5%CF%81%CE%B3%CE%B1%CF%84%CF%8E%CE%BD-%CE%BC%CE%B5%CF%84%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CF%83%CF%84%CF%8E%CE%BD/

Feb 12th, 2011 by loulou

Ο διαγωνισμός πλειοδοσίας σε φρόνημα δημοκρατικής νομιμότητας στον οποίο επιδόθηκαν όλες σχεδόν οι θεσμικές πολιτικές δυνάμεις, με αφορμή την κατάληψη της Νομικής σχολής από τους 250 απεργούς πείνας μετανάστες εργάτες, και η ευαισθησία που επέδειξαν στην υποτιθέμενη καταρράκωση του θεσμού του πανεπιστημιακού ασύλου, αποκαλύπτει αν μη τι άλλο ότι η ατζέντα στον δημόσιο διάλογο καθορίζεται εν πολλοίς από τις πιο συντηρητικές και μισαλλόδοξες αντιλήψεις, εκφραστής των οποίων δεν είναι, όπως πολλοί θέλουν να πιστεύουν, αποκλειστικώς η άκρα Δεξιά.

Εκστομίστηκαν τέρατα όλες αυτές τις μέρες. Από τον «εκβιασμό» και τη «βεβήλωση» ως τη «λάθος επιλογή», το φάσμα των επικρίσεων περιλαμβάνει όλες εκείνες τις αποχρώσεις που καθιστούν τις διαφορές πολύ αδρά διακριτές όταν πρόκειται για τον τρόπο με τον οποίο οι πολιτικές δυνάμεις αντέδρασαν στα γεγονότα. Αρχικώς, πριν ξεσπάσει η συντονισμένη συκοφαντική επίθεση της κυβέρνησης και των μμε, κάποιοι προσπάθησαν να ανοίξουν μια ουσιαστική συζήτηση για τον αγώνα των μεταναστών. Άλλαξαν όμως ρότα μόλις το κλίμα βάρυνε επικίνδυνα και άρχισαν να μασάνε τα λόγια τους στα τηλεοπτικά πάνελ, ότι ναι μεν, αλλά, ότι «ήταν λάθος» που εν τέλει ίσως και να κοστίσει αντί να ωφελήσει κ.λπ. κ.λπ.. Ακόμα κι εκείνες οι πολιτικές δυνάμεις, όπως ο ΣΥΝ, που είδαν με κάποια συμπάθεια τον αγώνα των μεταναστών εργατών, ανέκρουσαν πρύμνα και συντάχθηκαν με την «κοινή γνώμη», την οποία τα μμε παρουσίασαν αγανακτισμένη με τα όσα συμβαίνουν.

Τα συντηρητικά ανακλαστικά της κοινωνίας, τα οποία οδήγησαν την πλειοψηφία να στοιχηθεί άρδην πίσω από το νόμο και το κράτος παρά τα εκτεταμένα φαινόμενα ανυπακοής και απείθειας που όψιμα επιδεικνύει, λειτούργησαν αυτοματικά υπερσκελίζοντας τις αντιπαλότητες, και συσπείρωσαν εχθρούς και φίλους απέναντι στον άλλο, τον ξένο. Αναμφίβολα, όπως όλα δείχνουν, η ρητορική της άκρας Δεξιάς έχει ισχυρά ερείσματα στη διάχυτη ξενοφοβία που ενδημεί στην ελληνική κοινωνία. Τα στερεότυπα αυτής της ξενοφοβίας ενισχύει ο λανθάνων λόγος της εξουσίας, που παρά τις διακηρύξεις των κυβερνώντων περί «προοδευτικής μεταναστευτικής πολιτικής» βλέπει τους μετανάστες ως «μη έχοντες πολιτισμό» (Άννα Νταλάρα, αρμόδια υφυπουργός για θέματα μεταναστευτικής πολιτικής), ή ως μη αρκούντως «γνήσιους Έλληνες» οι οποίοι δεν δικαιούνται πολιτογράφησης (γνωμοδοτική επιτροπή του Συμβουλίου της Επικρατείας), και, πάνω απ’ όλα, ως «εισβολείς λαθρομετανάστες».

Το πανεπιστημιακό άσυλο και η δήθεν κατάλυσή του ήταν η πρόφαση και όχι το πραγματικό επίδικο. Συγκαλυμμένος πίσω από τις κορώνες περί νομιμότητας και σεβασμού των δημοκρατικών ελευθεριών υφέρπει ο δηλητηριώδης ρατσιστικός λόγος, με θετική ή αρνητική μορφή και έκφραση. Είτε ως καταπατητές είτε ως ικέτες, οι μετανάστες εργάτες απεργοί πείνας αντιμετωπίστηκαν σχεδόν απ’ όλους ως ετεροπροσδιοριζόμενα υποκείμενα που υποκινήθηκαν βάσει σχεδίου που αποσκοπούσε στην ένταση από τη μια, ή ως υποχείρια κοντόθωρων πολιτικών σχεδιασμών από την άλλη, ή, ακόμα, ως θύματα ανεύθυνου χειρισμού και διαμεσολάβησης του δίκαιου κατά τ’ άλλα αγώνα τους…

Οι αλληλέγγυοι και όσοι ενεπλάκησαν βοηθώντας στην οργάνωση της απεργίας αντιμετωπίστηκαν με καχυποψία, με χλεύη και με εχθρότητα από τα μμε, που υποτίθεται ότι αντικαθρεφτίζουν την κοινή γνώμη, και με δικαστικές διώξεις από το κράτος. Εξίσου επικριτική στάση κράτησε και μερίδα του κινήματος, αν και αυτή διατυπώθηκε περισσότερο σαν εξορκισμός των χειρισμών εκείνου του κομματιού της Αριστεράς που ευθύς εξαρχής έδειξε ενεργά αλληλεγγύη στον αγώνα των μεταναστών παρά σαν καταδίκη αυτής καθαυτής της ενέργειας. Όσοι τάχτηκαν από την αρχή στο πλευρό των απεργών και τους βοήθησαν να οργανώσουν τον αγώνα τους καλούνται τώρα να απολογηθούν γιατί υποστήριξαν εμπράκτως τις πολιτικές τους επιλογές και πεποιθήσεις. Στις συμπληγάδες κοινωνίας, «συντρόφων» και κράτους συνθλίβονται όχι μόνον η αλληλεγγύη και η στοιχειώδης συνέπεια αλλά και η ίδια η ουσία του ακηδεμόνευτου αγώνα των μεταναστών εργατών για τα δικαιώματα και την αξιοπρέπειά τους.

Είναι φυσικό το κράτος να έχει θορυβηθεί από την απειλή που αναγνώρισε στον συγκεκριμένο αγώνα των μεταναστών εργατών. Εξ αρχής διαφάνηκε ότι η αποφασιστικότητα και τα αιτήματα των απεργών πείνας θα μπορούσαν να αποτελέσουν θρυαλλίδα απρόβλεπτων εξελίξεων και αλυσιδωτών αντιδράσεων, με επίκεντρο τη μεταναστευτική πολιτική του ελληνικού κράτους. Προκειμένου να υποβαθμιστεί το περιεχόμενο του αγώνα τους, η προσοχή κατευθύνθηκε τεχνηέντως στο «πού» και όχι στο «πώς» και το «γιατί» επέλεξαν οι απεργοί πείνας μετανάστες εργάτες να διεκδικήσουν από το κράτος τη νομιμοποίηση όλων των μεταναστών που ζουν και εργάζονται στη χώρα, ή που εγκλωβισμένοι εδώ διεκδικούν το δικαίωμα στην ελεύθερη μετακίνηση. Θέτοντας το ζήτημα της νομιμοποίησης συνολικά, οι απεργοί πείνας μετανάστες εργάτες απαιτούν από το ελληνικό κράτος να εγκαταλείψει την τακτική της στρουθοκαμήλου που όλα αυτά τα χρόνια ακολουθεί και να αναγνωρίσει εδώ και τώρα το αυτονόητο: ότι αυτοί οι άνθρωποι που βρέθηκαν σε αυτόν τον τόπο κατ’ επιλογήν ή κατ’ ανάγκην δικαιούνται να αποκτήσουν νόμιμη υπόσταση. Η μετατόπιση της συζήτησης από το μεταναστευτικό στο άσυλο απλώς επιβεβαιώνει ότι ο στρουθοκαμηλισμός της ελληνικής πολιτείας δεν είναι δείγμα αδυναμίας αλλά συνειδητή πολιτική επιλογή. Πράγματι, όπως έχει επισημανθεί, οι διάφορες μορφές προσωρινής και υπό όρους νομιμοποίησης χρησιμοποιούνται ως μέσο ελέγχου και πειθάρχησης της φτηνής εργατικής δύναμης. Κάνει τα στραβά μάτια στο εκρηκτικό αδιέξοδο που έχει δημιουργηθεί, με θύματα κυρίως τους μετανάστες που παραμένουν όμηροι του παραλογισμού, διότι εξυπηρετούνται ταυτοχρόνως ποικίλα κρατικά συμφέροντα, τόσο σχέσεων με τους εταίρους της ΕΕ και πίεσης προς τον άσπονδο εξ ανατολάς εχθρό, την Τουρκία, όσο και συντήρησης συγκεκριμένων μηχανισμών κερδοφορίας του ελληνικού κεφαλαίου.

Ανάλογη είναι εν πολλοίς και η υποκρισία όλων εκείνων που αρνούνται να αποδεχτούν το γεγονός ότι έχουν βρεθεί στον πάτο του κοινωνικού βαρελιού. Αυτών που έχουν πληγεί ανεπανόρθωτα από τη βίαιη αναδιάρθρωση του ελληνικού καπιταλισμού και του κράτους, και που αναζητούν τα εξιλαστήρια θύματα για τη δική τους δεινή κατάσταση όχι στην εγχώρια ληστρική ελίτ και στους συνεταίρους της αλλά στους μετανάστες. Είναι όλοι όσοι έχουν πειστεί ότι «δεν χωράνε άλλοι» στη χώρα, ότι η εγκληματικότητα, η ανεργία, η ένδεια και η υποβάθμιση της καθημερινής ζωής είναι λίγο πολύ φαινόμενα που οφείλονται στο ότι «έχουμε γίνει ξέφραγο αμπέλι» όπου βρίσκουν εύκολα καταφύγιο οι κολασμένοι όλου του κόσμου. Είναι οι ίδιοι που ενώ τους χτυπάνε κατακέφαλα νομίζουν ότι το αξίζουν, ότι θα πρέπει να θυσιαστούν για να «σωθεί η πατρίδα». Είναι αυτοί που δεν βλέπουν πόντο πέρα από τη μύτη τους και που θα κουνηθούν μόνο όταν πιάσει φωτιά ο δικός τους κώλος. Αν σηκώνουν ενίοτε μπαϊράκι και αψηφούν μερικώς το κράτος και τους νόμους είναι γιατί βλέπουν παντού προδότες και δωσίλογους που απεργάζονται με την αρωγή «ξένων κέντρων» τον «αφανισμό του έθνους».

Πριν σβήσουν μια και καλή τα φώτα του ξέφρενου πάρτι, και προτού η «ισχυρή ελληνική οικονομία» παρουσιάσει τα συμπτώματα της ενδημικής ασθένειας που έγινε το άλλοθι για την επιβολή μιας άνευ προηγουμένου εντατικής θεραπείας-σοκ, η εκμετάλλευση των μεταναστών ήταν κοινά αποδεκτή και ευρέως διαδομένη. Οι μετανάστες υλοποίησαν την φαντασίωση κοινωνικής ανόδου που πάντα ταλάνιζε τα κατώτερα και τα μικρομεσαία κοινωνικά στρώματα, αφού έγιναν η υπο-τάξη από την οποία όλοι μπορούσαν με τον έναν ή τον άλλον τρόπο να ωφεληθούν, και πάνω απ’ όλα, όλοι ένιωθαν ότι ήταν εμφανώς ανώτεροι από τους «κακομοίρηδες». Γέμισε ο τόπος μικρά αφεντικά και γερμανικά αυτοκίνητα. Η διάχυτη ευωχία συντηρήθηκε με δανεικά, με φουσκωμένες πιστωτικές κάρτες και δημόσια ελλείμματα, αλλά έγινε εφικτή μόνο χάρη στην αναπτερωμένη φαντασίωση της κοινωνικής ανόδου. Φτηνά εργατικά χέρια, αναλώσιμα σώματα χωρίς φωνή και δικαιώματα, οι μετανάστες ανέλαβαν τις εργασίες που κανένας δεν ήθελε να κάνει: στα χωράφια και στα θερμοκήπια, στις οικοδομές, στη βιοτεχνία, στα νοσοκομεία, στα νοικοκυριά, στα μπουρδέλα και στις πιάτσες. Τόνωσαν τη γη, την οικονομία και την βιομηχανία του σεξ της χώρας, βγάζοντάς την από το μαράζι.

Όταν ζόρισαν τα πράγματα, και τα φληναφήματα των πολιτικών σκορπίσανε στη θύελλα της κρίσης μαζί με την ψευδαίσθηση της ευμάρειας, από φτηνό εργατικό δυναμικό προς εκμετάλλευση οι μετανάστες έγιναν βάρος, αν όχι απειλή. Χωρίς αυτό να σημαίνει πως μέχρι τότε η συμβίωση μαζί τους ήταν ειδυλλιακή, επικρατούσε ωστόσο η ανοχή και η συνένοχη χρησιμοθηρία. Το ασυγκράτητο μεταναστευτικό κύμα που προκάλεσαν οι πόλεμοι, οι φυσικές(;) καταστροφές και η φτώχεια αύξησε τον όγκο των ροών και διαφοροποίησε τη σύνθεση των πληθυσμών των μεταναστών. Οι ανέστιοι, χωρίς χαρτιά μετανάστες πολλαπλασιάστηκαν και κατέκλυσαν το κέντρο των πόλεων, στοιβαγμένοι όπως όπως σε υπόγεια διαμερίσματα, σε εγκαταλελειμμένα κτίρια, στις πλατείες και τους δρόμους. Η εικόνα του μετανάστη εγκληματία, που τόσα χρόνια επανέρχεται στερεοτυπικά στα μμε, εντυπώνεται ανεξίτηλα στο συλλογικό φαντασιακό, αποτελώντας πρόσφορο έδαφος για την ανάπτυξη της ακροδεξιάς ρητορικής. Τα πογκρόμ που εξαπέλυσαν οι «αγανακτισμένοι πολίτες» σε αγαστή συνεργασία με την αστυνομία, υπό τη σκέπη και την διακριτική ανοχή του κράτους, δεν μπορούν να χαρακτηριστούν μεμονωμένα περιθωριακά φαινόμενα: είναι έκφραση εκβαρβαρισμού της κοινωνίας υπό συνθήκες αγωνιώδους άγχους και πανικού.

Μέσα σε αυτό το πλαίσιο, ο αγώνας μέχρις εσχάτων που ξεκίνησαν οι 300 μετανάστες εργάτες βάζοντας σε κίνδυνο τη ζωή τους, ακριβώς για να αρνηθούν τη «γυμνή ζωή», βρήκε γυρισμένες τις πλάτες της πανικόβλητης κοινωνίας. Αντί ο αγώνας αυτός να βρει υποστηρικτές ανάμεσα στους προλετάριους όπως εκ των πραγμάτων του αρμόζει, διαδραματίζοντας ενεργό ρόλο στην ανασύνθεση ενός πολιτικά αποτελεσματικού ανταγωνιστικού κινήματος, αν μη της εργατικής τάξης, αφέθηκε έρμαιο στη δίνη των μμε, βορά στα δόντια των συκοφαντών της ανθρώπινης αξιοπρέπειας που τρέμουν όσο τίποτε άλλο τους ακηδεμόνευτους, αυτόνομους αγώνες από τα κάτω, που όπως δείχνουν οι ραγδαίες εξελίξεις και οι ανατροπές στα καθεστώτα της Βόρειας Αφρικής δεν έχουν πει την τελευταία λέξη.

Και όμως, είναι η ίδια η αποφασιστικότητα των απεργών πείνας και του αγώνα τους που σπάει το τοίχος της εχθρότητας και της αδιαφορίας που τόσο έντεχνα προσπάθησαν να οικοδομήσουν γύρω τους μμε και κυβέρνηση. Τα μηνύματα αλληλεγγύης και συμπαράταξής με τα αιτήματα των μεταναστών όλο και αυξάνονται, δράσεις αλληλεγγύης και αντιπληροφόρησης  γίνονται σ’ ένα σωρό πόλεις και γειτονιές, δεκάδες άνθρωποι περνάνε καθημερινά από το κτήριο της Ηπείρου εκφράζοντας έμπρακτά την υποστήριξή τους.

Σταγόνες στον ωκεανό; Ίσως, μα οι σταγόνες μερικές φορές μπορούν να ταράξουν τα λιμνασμένα νερά του διάχυτου κοινωνικού ρατσισμού.

ΟΙ ΠΑΠΠΟΥΔΕΣ ΜΑΣ ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ

ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΜΑΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ

ΕΜΕΙΣ ΡΑΤΣΙΣΤΕΣ;

Αυτόνομο Στέκι

autonomo_steki@yahoo.gr

http://autonomosteki.espivblogs.net/

Advertisements

6 Σχόλια

Filed under "δικαιοσύνη", "παιδεία" ξεφτίλας, Η δική μου η πατρίδα έχει μοιραστεί στα δυό....παράλληλοι κόσμοι στην κύπρο σήμερα, Κυπριακό, Κύπρος=Το βασίλειο της αναξιοκρατίας, Μετά την λύση...., Παγκόσμιο Σύστημα-Αλήθειες κρυμμένες, κρίση

6 responses to “Το μεταναστευτικό, ο αποπροσανατολισμός και ο στουθοκαμηλισμός – Για την απεργία πείνας των 250

  1. Oxi den imaste ratsistes, to la8os ine oti den iparxi isotita. Den mporis na plironis ton politiko prosfiga ena karo lires, eno ton kiprio na ton g..s stus forus. O politikos prosfigas na dulevi opos o kiprios, afto ine isotita.
    I kseni ergates prepi na ma8un na sevonte oti vriskonte se mia xora ke oxi mesto mali tu pappu tus giana to alitevun . Osi alitevun prepi na apelassonte mian gia panta (afu dulepsun na fkalun ta lefta ton isitirion tus). I sevese i pais esosu.
    Exo filus ksenus ke en mia xara plasmata, iparxun omos meriki pu den ine «kiprei» epidi ine alites, kleftes, eklimatika stixia pu prepi na fefkun pu tin kipro.
    Distixos stin kipro egemisame mi «kipreus» giafto exume sovara provlimata.
    Alo ena metro pu prepi na parti giana iparxi isotita ine osi erxonte na ergastun stin kirpo na men fkalu to xrima extos xoras, anen kiprei na tron ta lefta tus stin kipro, alios en tsivijia ke na pasis pu jiame pu irtan.
    Stin kipro epikrati ratsismos kata ton kiprion apo tus ksenun ke mia propagnanda pu kalos noi na skivume na mas pidun i mi «kirpei».

    Μου αρέσει!

  2. osr

    άτε ολάν που δεν «είμαστε» ρατσιστές
    μίλα για τον εαυτό σου τζαι μόνο χρυσανθε …..

    ένα κάρο λίρες; ρε φιλούιν εδκιάβασες το κείμενο που έγραψα οξά απλά γράφεις το ρατσιστικό σου ποιηματούιν
    «Distixos stin kipro egemisame mi “kipreus” giafto exume sovara provlimata.»

    έτο είδες
    για ούλλα τα προβλήματα της κοινωνίας φταίνει οι… μη κυπραίοι…… ωραίος ρατσιστικός διπλωματισμός

    «Stin kipro epikrati ratsismos kata ton kiprion apo tus ksenun ke mia propagnanda pu kalos noi na skivume na mas pidun i mi “kirpei”.»

    έτσι έτσι πίστεφκε ο,τι σου λαλούν τα καναλουθκια των δημοσιοκάφρων σου
    ωραίος
    φιλούδιν μου εsheiς παααααααααρα πολλά να μάθεις

    Μου αρέσει!

  3. «ένα κάρο λίρες; ρε φιλούιν εδκιάβασες το κείμενο που έγραψα οξά απλά γράφεις το ρατσιστικό σου ποιηματούιν»
    Mantepse, to mi «Kipreus» to ipa akrivos me ton idio tropo pu esi iponoas me afto :
    «την κυρία αντρούλλα που δουλεύκει στον φούρνο για 10 ώρες και παίρνει 750 ευρώ, ο σιακόλας, ο βγενόπουλος, ο κύριος πάμπος ο πελεκάνος που παίρνει 900 ευρώ, ο χαρίλαος σταυράκης, ο χρισόφκιας, ο κύριος άντρος ο κλητήρας που δουλεύει στα 65 του για 700 ευρώ και ο αναστασιάδης»

    Fkalis polla gliora simperasmata xoris na katalavis ti su lei o allos KAN.

    «έτσι έτσι πίστεφκε ο,τι σου λαλούν τα καναλουθκια των δημοσιοκάφρων σου»
    Tileorasi den vlepo kan, etsi pu tzapa 8etis. Episis an katalaviskes ti ipa pio pano, en8a to eleges tuto, giati 8a epianes to noima.

    Btw esi ti exis toso special ke katavis kalitera pu emena ti ginete ke erkese na mu pis akuo tus filus mu tus dimosiografus, dame ti egrapsa en ekatalaves ke katalavis ta alla ula?
    «φιλούδιν μου εsheiς παααααααααρα πολλά να μάθεις»

    Μου αρέσει!

  4. osr

    δεν κατάλαβα ακόμα τι εννοείς όταν λες
    μη κυπραίους
    οι οποίοι πιάνουν έν αν κάρο λίρες τζιόλας

    ενώ τους κυπραίους τους καημένους γαμούν τους

    εξήγα μου το σε παρακαλω να καταλαβω για να μεν φκαλω συμπεράσματα

    τίποτα σπέσιαλ εν έχω ούτε εγώ ούτε κανένας
    απλά με την λογική μου φκάλω συμπεράσματα που τουτα που βιώνω τζαι θωρώ

    που τζαμέ τζαι τζει ευχαρίστως να συζητήσουμε αλλά όταν δκιαβάζω αυθαιρεσίες του στυλ να

    «Alo ena metro pu prepi na parti giana iparxi isotita ine osi erxonte na ergastun stin kirpo na men fkalu to xrima extos xoras, anen kiprei na tron ta lefta tus stin kipro, alios en tsivijia ke na pasis pu jiame pu irtan.»

    τζαι για πιον λόγο δηλαδή να έρτουν στον κωλότοπο σου ;
    για τον όμορφο τον ήλιο οξά τους φιλόξενους άχρηστους ανθρώπους;

    ο λόγος που μεταναστεύκει κάποιος τζαι ξενιτεύκεται είναι για να βοηθήσει την οικογένεια του στην πατρίδα τζαι όι για να σου δώκει λίρες εσένα

    ακόμα τζαι τουντο απλό εννεν κατανοητό

    Μου αρέσει!

  5. Opos ipes esi, pio polla kina exi mia Vurgara me mia Kipria pu pernun ena mis8o 750 euro para i idia Kipria mazi me mia Kipria pali politiko pu perni 10 sintaksis ke eperne mis8o 2000euro ka8e mina…

    Ego xorizo os eksis tus Kiprius, diladi olus aftos pu zune pano stin kipro (oti fili ke an ine). Stus «Kirpius» ke stus Kiprius. Diladi, stus ekmetaleftes, tsivijia, kleftes, kurupetus ktl ke stus an8rpus pu entima pernun to psomi tus ke ta xrimata pu pernun menun stin kipro gia to kino ofelos tis Kipru…

    Exume diladi dio taksis «Kiprion». Tus kleftes apateones politikus ke allus an8ropakus… Ke tus metanastes, ite politikus profiges , ite evreopeus polites pu erxonte ke ine pronomiuxi i aporofun to ema tis xoras Kipru.

    I proti taksi ine gnosti, den 8a asxoli8o mazi tus, ine gnosti se emas.
    8a asxoli8o me tus defterus, arxizontas apo tus politikus prosfiges.
    Erxonte stin kipro ke i kivernisi mas tus dini lefta ka8e mina xoris afti na dulevun ute tipote. Afto esi to 8eoras sosto? Anto 8eoras sosto, ise vlakas! (e signomi dld). Diladi i alli evropei polites pu erxonte stin kipro den ine proonomiuxi na pernun lefta apo tin kivernisi tis kipru ke prepi na dulevun, ena afto. Deftero, emis i ergazomeni forologumeni kiprii imaste duli afton ton isagomenon onomatizomenon politikon prosfigos? Dulevo ego giana erxonte ekini ke na ka8onte na pernun tu kosmu ta lefta, eno emas polites pu exun karkino na min exun tin sosti kratiki xorigia i na fkeronun gia afto ton logo ta tamia ton sintakseon ke na miniski o kiprios pu dulepse giana gemisi ekina ta tamia xoris lefta? Afto 8eoras esi MI RATSISMO ke sosto? Na tromposume kiallo file mu giana min mas lene ratsistes? Ti ine ratsismos sto telos tis imeras? MALAKIES ke propagandes, pu eni logiki su tora?
    Sinexizume tora me tis europeus pu erxonte na dulepsun stin kipro ke na stelun to xrima stis ikogenies tus. .. File , edo ine Kipros!
    Ise se aftin ti xora ke den ise mono su! Iparxi enas laos edo pu ine i rizes tu xronia edo ke ikogenies pu 8elu taisma, den 8a er8i kato oli vulgaria/romania/malakia na apomizisi to fai apo to stoma afton ton topion Kiprion ergazomenon an8ropon giana 8repsi o ka8e allos to diko tu stoma!
    An exun ikonomiko provlima stin xora tus ke ekamanta pites as er8un na dulepsun ke na minun stin kipro, oste to xrima na min vgeni apo tin xora ke na iparxi mia omali kikliki kinisi tu xrimatos. Alios apo eki pu ir8es na PAIS. O ka8e ratsistis ston pagko tu- stin patrida tu.

    Exume kataliksi KOROIDA edo mesa sto ONOMA tu RATSISMU . Travumas apo to luri giana min mas pun RATSISTES, kamnumas plisi egkefalu ke erxomaste na ta plasarume me orea logia sto blog mas. Toso koroida imaste pu otan eka8isterisan na dosun ta lefta stus arapies esikostikan na mas deru 8ema. Tropi mas re, imaste koroida! Dulefki o kiprios ikogeniarxis giana taizi to ka8e arxidi pu varkete na pai na dulepsi. Fisiska to provlima den ine to arxidi, ine i «Kipri» politiki mas, pulimeni masoni pu akolu8un entoles apo pano.

    Vlepis tora pgi ine i Kiprii, I MALAKES pu tus ekaman plisi egkefalu na pistevun oti skeftonte 8ema!

    Μου αρέσει!

  6. apologume btw gia ton tropo mu, ta exo pari sto kranio ke parafer8ika.

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s