Η εξουσία του χρήματος, τα μμεξαπατησης το ιντερνετ και η κυπριακή μαλθακία του τίποτε

Το ίντερνετ όπως και όλα τα πράγματα είναι ένα εργαλείο…….

Όπως το μαχαίρι μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να σκοτώσει έτσι και το ίδιο πράγμα μπορεί να χρησιμοποιηθεί για  να δημιουργήσεις  

Τα τελευταία χρόνια το ίντερνετ πήρε εκρηκτικές διαστάσεις και άνοιξε τεράστιους ανεξάντλητους ορίζοντες για τον απλό άνθρωπο που πλέον όλα βρίσκονταν στην οθόνη του υπολογιστή του

Ο απλός άνθρωπος πλέον μπορει να δημοσιεύει κείμενα βίντεο  φωτογραφίες τραγούδια και ό,τι άλλο θέλει

Ο απλός άνθρωπος πλέον έχει την επιλογή και δεν υπόκειται στην ασφυκτική εξουσία των κατεστημένων της εξουσίας,  των εκδοτών των καναλαρχών και των δημοσιοκάφρων υπαλληλίσκων τους

 που στηρίζουν και στηρίζονται από την εξουσία του χρήματος ώστε όλοι μαζί να κερδοσκοπούν και να εξευτιλίζουν συνεχώς τον απλό άνθρωπο

https://osr55.wordpress.com/2009/12/20/

Χτες σε ένα τέτοιο κανάλι που ανήκει στον ττόμυ τον βου που είναι μεγαλομέτοχος κατά 24% στον τοκογλύφο που ονομάζεται «ελληνική τράπεζα» 

βγήκε ένας τύπος με τον τίτλο της ψευδοεπιστήμης της «οικονομολογίας» που τον βάζουν εκεί για να πείθουν τον κοσμάκη κάποιον Πάμπο Παπαγεωργίου για να μας πει τι;

ότι

«την οικονομική κρίση θα την πληρώσουν τα χαμηλά εισοδηματικά στρώματα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ατε ρε!!!! μα σοβαρά;!!!!  ΚΑΙ ΓΑΜΩ ΤΙΣ ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ  

και από κάτω η λεζάντα που έβαλαν οι δημοσιοκάφροι υπαλληλίσκοι «οι φτωχοί φτωχότεροι»

Και όμως η προπαγάνδα έχει εισβάλει τόσο πολύ μέσα στα μυαλά των ανθρώπων από τους δημοσιοκάφρους και τους διάφορους τύπους που εκτελούν εντολές που ο απλός ο κόσμος απλά ακούει και πιστεύει τον κάθε Πάμπο τέτοιο

που έχει ένα τίτλο llb phd pdf κλπ κλπ και δεν μπαίνει ποτέ στην διαδικασία να εμβαθύνει λιγάκι και να αναρωτηθεί:

τι ακριβώς φταίει και φτάσαμε στην οικονομική κρίση; ποια είναι τα αίτια της ;   αυτοί που την δημιούργησαν θα πληρώσουν; γιατί ο Ομπάμα έδωσε 770 ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑ δολάρια στις τράπεζες

γιατί ο φιλολαικός χριστόφκιας έδωσε 104 ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑ στους ξενοδόχους; 

Γιατί δεν δινει και του μάστρε Γιώρκου του πελεκάνου που έκλεισε το μαγαζί του, ή του απλού άνθρωπου με το μπακάλικο που τον έκλεισαν τα καρτέλ των υπεραγορών;

Αυτά τα ερωτήματα φυσικά και δεν θα τα υποβάλουν  οι δημοσιοκάφροι υπαλληλίσκοι που στέκονται σούζα μπροστά στους μαστόρους τους βλέπε ατρόμητο Βίκτωρ μπροστά στον Σιακόλα  https://osr55.wordpress.com/2009/12/24/

από το περιοδικό ΡΕσάλτο ένα πολύ εύστοχο σχόλιο που αφορά τον ρόλο των δημοσιοκάφρων:

http://www.resaltomag.gr/forum/viewtopic.php?t=4023

«Είμαστε διανοούμενες πόρνες»

Του Eric Jon Phelps Τεύχος 24, Ιανουάριος 2007

 O John Swinton, προσωπάρχης των New York Times με τη φήμη του «κοσμήτορα του επαγγέλματος», καλούμενος να κάνει μία πρόποση το 1953 ενώπιον της Λέσχης του Τύπου της Νέας Υόρκης, προέβη στην εξής αποκαλυπτική εξομολόγηση:

Δεν υπήρξε στην παγκόσμια ιστορία, στην Αμερική, αυτό που λέμε ανεξάρτητος τύπος. Το ξέρετε και το ξέρω.

 Δεν υπήρχε ούτε ένας από σας που να τολμά να γράψει την ειλικρινή του γνώμη, και αν το κάνατε γνωρίζατε προκαταβολικά ότι ποτέ δεν θα εμφανιζόταν εκτυπωμένη.

Πληρώνομαι έναν εβδομαδιαίο μισθό για να κρατώ την ειλικρινή μου γνώμη εκτός της εφημερίδας στην οποία γράφω. Άλλοι από εσάς πληρώνονται παρόμοιους μισθούς για παρόμοια πράγματα, και όποιος από σας θα ήταν τόσο ανόητος ώστε να γράψει την ειλικρινή του γνώμη, θα βρισκόταν στο δρόμο και θα έψαχνε για άλλη δουλειά.

 Εάν επέτρεπα την ειλικρινή μου γνώμη να εμφανιστεί σε μία έκδοση της εφημερίδας μου, πριν περάσουν 24 ώρες θα βρισκόμουν χωρίς δουλειά. Το επάγγελμα του δημοσιογράφου είναι να καταστρέφει την αλήθεια, να ψεύδεται εντελώς, να διαστρεβλώνει, να δυσφημεί να φέρεται δουλοπρεπώς στα πόδια του μαμμωνά και να πουλάει την πατρίδα του και το γένος του για τον επιούσιο.

Το γνωρίζετε και το γνωρίζω, και τι είδους βλακεία είναι αυτή να κάνουμε πρόποση για ένα ανεξάρτητο τύπο. Είμαστε τα εργαλεία και οι δουλοπάροικοι πλουσίων ανδρών πίσω από τη σκηνή. Είμαστε οι μαριονέτες που τους τραβούν τους σπάγκους και χορεύουμε.

Τα ταλέντα μας, οι ικανότητές μας και οι ζωές μας είναι όλα περιουσιακά στοιχεία άλλων. Είμαστε διανοούμενες πόρνες.

 Από το βιβλίο “Vatican assasins” του Eric Jon Phelps. Mετάφραση:Ν.Π.»

 

ο ρόλος των μμΕξαπάτησης έχει αναλυθεί επισταμένως από τον Νόαμ Τσόμσκυ τόσο στο βιβλίο του «Κατασκευάζοντας Συναίνεση»

όσο και στο https://osr55.wordpress.com/2009/04/19/ ντοκυμαντέρ με τον ίδιο τίτλο

Οι απλοί άνθρωποι πλέον όμως έχουν επιλογή

Το ίντερνετ δίνει αυτή την επιλογή, αφού τα τελευταία χρόνια πολλοί φιλότιμοι άνθρωποι χωρίς ίχνος κερδοσκοπικής διάθεσης θέλοντας να μοιραστούν τις ιδέες και απόψεις τους

τα όσα οι ίδιο θεωρούν σημαντικά και κόντρα στην μονομέρεια του συστήματος που επιβάλει η τηλεόραση της εξουσίας δημιούργησαν μπλόκ(α) στην μονομέρεια αυτή

έκαναν κανάλια στο you tube και δημοσίευσαν ντοκυμαντέρ που αποκρύβονται, δημοσίευσαν ξεχασμένα βιβλία που η εξουσία θέλει να ξεχαστούν

φέρνουν στην επιφάνει γεγονότα που τα κατεστημένα απέκρυβαν

η ιστορική γνώση η επιστημονική γνώση δεν ειναι πλέον προνόμιο των δήθεν «πνευματικών» ιστορικών και λοιπών με διάφορους τίτλους και μπούρδες

η wikipedia το graig list και τόσα άλλα ΜΗ ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΙΚΑ φόρουμ είναι οάσεις μέσα στα σκατά του κατεστημένου της εξουσίας

Το ίντερνετ πραγματικά είναι η απάντηση στην μονομέρεια της γαμημένης εξουσίας του χρήματος

όλα καλά μέχρι εδώ…………..

όταν όμως πλήττονται τα συμφέροντα των βρωμερών θηρίων της εξουσίας του χρήματος αυτοί αφηνιάζουν και προσπαθούν να επανακτήσουν αυτά που θεωρούν ότι τους ανήκουν

Ο μεγιστάνας βρωμισμένος των μμΕξαπάτησης Μέρντοχ που κατέχει σε τεράστιο βαθμό τις Ηπα ελέγχοντας την ροή ειδήσεων ήδη προσπαθησε να βάλει χέρι και στο ιντερνετ αγοράζοντας την google

έχουν τρομάξει και θέλουν να βάλουν χέρι στην μόνη πηγή ελευθερίας

Το ίντερνετ είναι πηγή ελευθερίας, για όποιον το αντιλαμβάνεται ως τέτοιο,  η εξουσία του χρήματος έχει πολλούς τρόπους για να το καπελώσει και ήδη το έχει κάνει στην ελλάδα όπου τα blogs έχουν κτυπήσει σε τεράστιο βαθμό τα μμΕξαπάτησης τα οποία έχασαν την πρωτοκαθεδρία

έτσι τι έκανε η εξουσία του χρήματος;  Τους εξαγόρασε φροντίζοντας να υπάρχει το παραμύθι του εναλλακτικού

ένα πολύ σχετικό κείμενο και πάλι από το ΡεΣάλτο

 

http://www.resaltomag.gr/forum/viewtopic.php?t=4023

Πολλά ιστολόγια στο δρόμο της ενσωμάτωσης

Δεν είχαμε καμιά αυταπάτη!

Αργά ή γρήγορα γνωρίζαμε ότι τα ιστολόγια που ακολουθούσαν τα πρότυπα και τους κώδικες της κατεστημένης δημοσιογραφικής λογικής γρήγορα θα ενσωματωνόντουσαν.

Γρήγορα θα βρίσκανε «χορηγούς» και «νονούς», όσο και αν ούρλιαζαν για το αντίθετο.

Είναι πολλά τα λεφτά που «κυκλοφορούν» στην μπλογκόσφαιρα για χορηγίες και «προσαρμογές» των ιστολογίων.

Πολλοί κατασκεύασαν, ιδιαίτερα δημοσιογράφοι, μπλογκ για να βρούνε χρηματοδότες και «νονούς».

Τα μπλογκ που ξεκινάνε από ανθρώπους με ιδέες και απόψεις, από ανθρώπους που θέλουν να δώσουν μάχες γίνονται αμέσως ορατά και δεν υπόκεινται στους εξαναγκασμούς ούτε τις σκανδαλοθηρίας, ούτε της αναγνωσιμότητας, ούτε της δήθεν ουδέτερης παρουσίασης κομματικών απόψεων…

Το αισιόδοξο είναι ότι τέτοια καθαρά ιστολόγια υπάρχουν πολλά…

Κατακλυζόμαστε, όμως και από πολλά άλλα που ξεκίνησαν δήθεν πλουραλιστικά και ακόμα «πατριωτικά» και μόλις εδραιώθηκαν στο ιντερνετικό στερέωμα, έκαναν απότομη στροφή, και κάποια 180 μοιρών.

ΤΩΡΑ τοποθετήσανε πολλά φίλτρα στις ενημέρωσή τους. Τα φίλτρα των «νταβάδων» τους…

Έτσι όλο και αναπαράγουν τις αναθυμιάσεις των ΜΜΕ και τις κατευθυνόμενης πονηρής ενημέρωσης και σκανδαλοθηρίας…

Τα πρωτεία τα έχει βεβαίως το «ΤΡΩΚΤΙΚΟ»!!!

Φυσικότατο: Από την αρχή η λογική δεν είχε καμία σχέση με ιδέες και πεποιθήσεις. Ήταν ένα ακραίο κουτσομπολίστικο και σκανδαλοθηρικό μπλογκ, που έβαζε για γαρνιτούρα και κείμενα απόψεων…

Επίσης λειτουργούσε όλο σχεδόν το 24ώρο, που σημαίνει ότι ήταν δημοσιογραφική ομάδα με οικονομική εξάρτηση: Δεν δουλεύουν τέτοιοι άνθρωποι χωρίς σταθερές ιδέες και πιστεύω δωρεάν…

ΤΩΡΑ το «ΤΡΩΚΤΙΚΟ» δεν διαφέρει σε τίποτα από το δημοσιογραφικό υπόκοσμο που καταγγέλλει και προϊόν του οποίου είναι.

Φαίνεται ότι και κάποια άλλα μπλογκ, που το παίζανε «πατριωτικά», «αντικομματικά» και τα τοιαύτα, έχουν βάλει πολύ νερό στο κρασί τους. Τόσο που δεν υπάρχει κρασί…

Πλέον έχουν υποκλιθεί στην κρατούσα δημοσιογραφική κατάσταση: Ούτε για τα κυβερνητικά, νεοταξικά ανδρείκελα γράφουν, ούτε για «δημοψηφίσματα», ούτε για «εθνικά θέματα», ούτε για «Δραγώνες» και Σία.

ΓΙΑ ΤΙΠΟΤΑ…

ΛΗΣΜΟΝΗΣΑΝ και αυτά που έγραφαν, επιλεκτικά έστω, πριν από λίγο καιρό…

Μπήκαν πλέον «δραστικά φίλτρα» στην «κυκλοφορία» της ενημέρωσης και της διαπάλης των ιδεών.

Μπήκαν καλούπια…

Για να ξεπέσει κανείς σε όλα αυτά πρέπει να έχει όφελος, να έχει αποκτήσει χορηγό….

Ο καθείς και τα όπλα του! Οι «γενναίοι» της υποταγής παρέδωσαν τα δικά τους στους σταυροφόρους της δημοσιογαρφικής πιάτσας. Νεόπλουτοι και νεοφώτιστοι του επιδοτούμενου παραδείσου και των «νέων ιδεών».

Τους αφιερώνουμε δύο σχόλια που έχουμε δημοσιεύσει σε παλιά τεύχη του περιοδικού, γιατί οι αναλύσεις τούς …κουράζουν, ίσως και να μην είναι σε θέσει να τις καταλάβουν…

Τα «βαποράκια» του κατεστημένου
Τεύχος-8, Ιούλιος 2006

Ο υποκριτικός και χωρίς γενναιοδωρία κόσμος θα διώξει από τους κόλπους του το ταλέντο, όπως η Αθήνα έδιωξε τον Αριστείδη. Θα δούμε τις εφημερίδες, που διευθύνονται καταρχήν από έντιμους ανθρώπους, να πέφτουν αργότερα στα χέρια των πιο μέτριων, που έχουν την υπομονή και την προστυχιά της γομολάστιχας, που τους λείπουν τα σωστά μυαλά, ή των μπακάληδων που έχουν τα λεφτά ν’ αγοράσουν πένες. Τα βλέπουμε ήδη αυτά. Αλλά μέσα σε δέκα χρόνια το πρώτο κωλόπαιδο που θα βγει από το κολέγιο θα θεωρηθεί μεγάλος άντρας, θ’ αναρριχηθεί στη στήλη μιας εφημερίδας για να χτυπήσει τους προγόνους του, θα τους τραβήξει από τα πόδια για να πάρει τη θέση τους.
ΟΝΟΡΕ ΝΤΕ ΜΠΑΛΖΑΚ (1835)

Ο Μπαλζάκ από το 1835 είχε διαγνώσει σωστά τη «δημοσιογραφική αλητεία». Σήμερα, ίσως, να μην υπάρχει ούτε ένας που να μη γνωρίζει ότι όλοι αυτοί οι μεταπράτες και οι ελεγκτές της κοινής γνώμης ασκούν κατευθυνόμενη και πληρωμένη αδρά δημοσιογραφία. Αυτό που προκαλεί όμως ακόμα περισσότερο είναι ότι εμφανίζονται και ως κήρυκες της «εντιμότητας» και της «ελεύθερης έκφρασης»!!!

ΣΤην Κύπρο του κυπριακού και της απολιτικ νοοτροπίας τα πράγματα είναι ακόμη πολύ πιο χαλαρά αφού η εξουσία του χρήματος δεν χρειάζεται να ανησυχεί και πολύ

οι bloggers οι κυπρέοι αν δεν ασχολουνται με προσωπικές μαλακιούλες και κουτσομπολιά που χρησιμποιούν αυτό το απίστευτο  μέσο σαν ένα διαδικτυακό καφενέ

όταν ασχολούνται με «πολιτική» απλά υιοθετούν αμάσητα τις κομματικές επιβολές και τις αναπαράγουν

λίγα είναι τα εναλλακτικά blog που ακούς και διαβάζεις κάτι άλλο από την κατεστημένη νοοτροπία περί κυπριακού και λοιπά που βολεύουν τους πάντες και πάνω από ολα την στάση του πάμπου παπατέτοιου που απλά

πετάει στα μούτρα ότι την κρίση θα την πληρώσουν τα χαμηλά εισοδηματικά στρώματα

ο καθένας έχει ό,τι του αξίζει

 

24 Σχόλια

Filed under "δικαιοσύνη", "παιδεία" ξεφτίλας, Η δική μου η πατρίδα έχει μοιραστεί στα δυό....παράλληλοι κόσμοι στην κύπρο σήμερα, Κυπριακό, Κύπρος=Το βασίλειο της αναξιοκρατίας, Μετά την λύση...., Παγκόσμιο Σύστημα-Αλήθειες κρυμμένες, αλήθεια

24 responses to “Η εξουσία του χρήματος, τα μμεξαπατησης το ιντερνετ και η κυπριακή μαλθακία του τίποτε

  1. m4trix87

    Ήλεγχαν ήδη την τηλεόραση,το ραδιόφωνο,τα σχολεία κοκ,θέμα χρόνου να προσπαθήσουν να πάρουν το «πάνω χέρι» και στο Διαδίκτυο…

    Μου αρέσει!

  2. hello
    ωραιο το μπλογκ σου εσιει καμιαν ωρα που διαβαζω ποτζι ποδα, είδα τζαι τα βιντεο «εν εμαθαμεν τπτ 1 & 2»

    παρατηρησεις :
    στα βιντεο κυριως, χρησιμοποιεις πολλα ‘σε εισαγωγικα΄τζαι ‘υποτιθεται’ τζαι ‘λοιπες μαλακιουλες’, που καποιος μπορει να μεν ξερει γιατι εν σε εισαγωγικα τζαι γιατι υποτιθεται τζαι τι εν οι λοιπες μαλακιουλες

    εκαταλαβα είσαι αντι καπιταλιστής, αλλα εσυ τι προτινεις?

    Μου αρέσει!

  3. osr

    αχιλλέα τα βίντεάκια που κάνω απευθύνονται σε ανθρώπους που έχουν την κοινή λογική και δεν είναι παντελώς εκτός πραγματικότητας

    από κει και πέρα και λόγω χρόνου εκ των πραγμάτων δεν μπορεί να είναι εξαντλητικά σε όσον αφορά τα εισαγωγικά τα υποτίθεται τζαι τις λοιπές μαλακιούλες

    όσον αφορά στο τι προτείνω απλά θα σε παραπέμψω στο πολύ λεπτομερειακό κείμενο μου με πολλά διευκρινιστικά σχόλια σε συζήτηση που είχα με ένα άλλο φίλο που διαβάζει το blog

    καπιταλισμός……..ανταπάντηση

    πάντως επειδή ό,τι είναι να γίνει δεν θα γίνει από μόνο του και φυσικά από την μια μέρα στην άλλη αυτό που πιστεύω πολύ έντονα είναι το εξής:

    “Δικό μας καθήκον είναι πρώτα πρώτα να εντοπίσουμε με την ανάλυση της κοινωνίας τις χαρακτηριστικές της τάσεις σε κάποια δεδομένη στιγμή της εξέλιξης της και να τις προβάλουμε καθαρά.

    Στη συνέχεια να θέσουμε σε πρακτική εφαρμογή τις τάσεις αυτές στις σχέσεις μας με όλους όσους σκέφτονται σαν και μας.

    Και τέλος από σήμερα κιόλας

    μα κυρίως στη διάρκεια της περιόδου της επανάστασης να γκρεμίσουμε τους θεσμούς καθώς και τις προκαταταλήψεις που εμποδίζουν την ανάπτυξη των τάσεων αυτών.

    Αυτό μπορούμε όλο κι όλο να κάνουμε, τοσο ειρηνικά όσο και επαναστατικά

    και ξέρουμε ότι βοηθώντας να γεννηθούν οι τάσεις αυτές,

    εργαζόμαστε για την πρόοδο και ότι όλα όσα θα γίνουν εναντίον των τάσεων αυτών θα εμποδίσουν μόνο την πορεία της προόδου.

    Κι όμως μιλάνε συχνά για στάδια που πρέπει να περάσουμε

    και μας προτείνουν να εργαστούμε για να φτάσουμε σε αυτό που περιγράφουν σαν πρώτο στάδιο και να ξαναβγούμε έπειτα στο μεγάλο δρόμο αφού πρώτα φτάσουμε σ αυτό.

    Το να σκεφτόμαστε όμως με τον τρόπο αυτό μου φαίνεται σα να παραγνωρίζουμε τον αληθινό χαρακτήρα της ανθρώπινης προόδου και να χρησιμοποιούμε μια πολύ κακά διαλεγμένη μεταφορά από τη στρατιωτική πρακτική.”

    Πέτερ Κροπότκιν

    Ομιλία του στις 6/3/1896 στο Παρίσι

    το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι να διαλαλουμε τα πιστεύω μας και να μοιραζόμαστε τις ιδέες μας

    όποιος θέλει τις ακούει τις διαβάζει και προβληματίζεται για την αλήθεια τους και πράττει ή δεν πράττει αναλόγως

    οι ιδέες δεν επιβάλλονται αλλά διαχέονται στους ανθρώπους οι οποίοι τις αποδέχονται

    οι σκέψεις προηγούνται των πράξεων

    Μου αρέσει!

  4. καλυτερα δλδ παρα ναν εσιει πλουσιους τζαι φτωχους να εν ουλλοι φτωσιοι?? γιατι ετσι γινεται αμα ο καθενας εν αμοιβεται αναλογα με τις δυνατοτητες του

    *ο καπιταλισμος υπήρχε που παντα γιατι εν γραμμενος μες το DNA μας *, τζαι το συστημα του 1800 με αφεντικα τζαι τους σκλαβους που κατηγορας εννεν το ιδιο με τουτο που έχουμε τωρα, εξελισσεται συνεχεια

    εδιάβασα που πανώ που πάνω το λινκ που εδωσες επειδη ήβρα το πολλά γενικο-φιλοσοφικο, αν εβρω ωρα εννα το διαβασω καλυτερα τζαι να δω τζαι κανενα βιντεο στο youtube

    Μου αρέσει!

  5. osr

    θα σου απαντήσω με το υφάκι που γράφεις τις αυθαίρετες κουβεντούες σου

    καλύτερα όλοι ανεξαιρέτως οι άνθρωποι να έχουν αξιοπρεπή διαβίωση, όλοι να έχουν φαγητό στέγη, ελευθερία επιλογή

    ο καπιταλισμός δεν υπήρχε πάντα αλλά υπήρξε πρακτικά ως τρόπος εκμετάλλευσης του ανθρώπου από τον ανθρώπο μετά την βιομηχανική επαναστάση
    τίποτα δεν είναι γραμμένο στο dna μας αλλα ο άνθρωπος είναι προιον κοινωνικού καθορισμού

    αν ένα μωρό μεγαλώσει στα γκέτο του μπρονξ με πατέρα ναρκομανή και μάνα πόρνη φτωχό χωρίς να πάει σχολείο

    στα 20 του χρόνια πχ δεν θα είναι ο ίδιος άνθρωοπς αν το ίδιο μωρό αντί στο μπρονξ είχε μεγαλώσει στα παλάτια του μπάκινγχαμ ή αν το είχε υιοθετήσει η μαντόνα

    πριν καταλήγεις να χαρακτηρίζεις ότιδήποτε έτσι αυθαίρετα και πάλι τουλάχιστον έχε την διάθεση να το διαβάζεις ώστε να το να το τεκμηριώνεις και όχι να λες τζιολας ότι εδκιάβασες το που πάνω που πάνω αλλά ήβρα το έτσι τζαι γιουβέτσι

    Μου αρέσει!

  6. οκ εδιαβασα το ποστς σου είδα τζαι τα βιτεο του Τσομσκι,
    όμως εν ήβρα πουπουτε τιποτε συγκεκριμένο ως εναλλακτικό του καπιταλισμου

    απαντηση μου για το ποστ σου:
    στην αρχη λαλείς κάμποσα ιστορικά γεγονοτα, οκ, κατηγορείς τους αμερικανους τζαι τους σρι λανκεζους, χωρίς όμως να εξηγας τι εσιει να καμει ο καπιταλισμος με τουτα που καμνουν,εν επειδη εν καπιταλιστες οι αμερικανοι γι αυτο καμνουν πολεμο? μετα κατηγορας το κερδος με αφορμη μιαν γιατρό, δλδ αμα σε ακκάσει ενας σιύλλος, φταιν σου ουλλοι οι σιύλλοι, το συστημα υγειας εννεν το παραδειγμα που εννα πιασεις για να δειξεις τα κακα του καπιταλισμου

    πως σκέφτεσαι τους ανθρώπους να ελέγχουν μόνοι τους την μοιρα τους χωρις αντιπροσωπους ηγετες?? να συναουμαστε ουλλοι στο ΓΣΠ ασπουμε τζαι να περνουμε αποφασεις?

    α σρυ τωρα εδκιαβασα «η τεχνολογία έχει προχωρήσει σε τέτοιο βαθμό που η αμεσοδημοκρατία είναι πλέον απόλυτα εφικτή»

    να φηφιζουμε που το ιντερνετ για καθε νόμο δλδ?? Τωρα με το καπνισμα εντα που ηταν να γινει?

    για το εργοστάσιο Ζανον: σημερα ο καθενας απλος πολιτης μπορει να γίνει εργοστασιάρχης η τραπεζίτης, απλώς γοραζει μετοχες που το χρηματηστηριο, επισης έσιει πολλές εταιρείες σημερα που διουν μετοχες στους υπαλλήλους τους πιο φτηνα αν θελουν

    το προβλημα σου φιλε μου εννεν ο καπιταλισμος, εν ο ανθρωπινη απληστεία

    α τζαι επειδη ειμαι ασχετος που Πετερ Κροπότκιν, τα λογια του που εγραψες εν μου λαλουν τιποτε

    Μου αρέσει!

  7. osr

    μπορείς να μου δώσεις μια ερμηνεία για το τι είναι ο «καπιταλισμός»;

    Μου αρέσει!

  8. Χμ.. τι είναι ο Καπιταλισμός ΟΕΟ..

    Ποιό καλύτερο σύστημα μπορούμε να εφαρμόσουμε;

    επίκαιρο ερώτημα τωρά που είναι και στα πρόθυρα χρεοκοπίας η Ελλάδα..

    Να παρουσιαστείς εκεί φίλε οσρ σαν απομηχανής θεός να δώσεις την λύση!

    χεχε.. πέραν της πλάκας.. ιστορικά πάντως η πρώτη κατάρρευση οικονομίας έγινε ..στην Ελλάδα..!

    Στις Συρακούσες..

    Μετά το τέλος του 6ου π.Χ. αιώνα κατόρθωσαν οι κάτοικοι να διώξουν τους ευγενείς, ο τύραννος Γέλων εκμεταλλευόμενος την ευκαιρία πήρε στα χέρια του την εξουσία. Το 468 π.Χ. ο Θρασύβουλος κατέλυσε την τυραννίδα και ανακήρυξε δημοκρατία που κράτησε 61 χρόνια.

    Σε κάποια φάση τελείωσαν τα χρήματα και δεν είχε να πληρώσει ούτε στρατό ούτε τίποτε.

    Τι έκανε; μάζεψε όλα τα νομίσματα τα έλιωσε και πάραξε τα διπλάσια, με απλά λόγια έκαμε ότι έκαμε ο Ρούσβελτ ότι έκαμε ο Τσόρτσιλ, ότι κάμνει ο ομπάμα τωρά.. τυπώνει χρήμα..

    Το πρόβλημα της Ελλάδας είναι ότι με το ευρώ δεν μπορούμε πλέον να τυπώσουμε χρήμα, άρα τι κάνουμε τώρα;

    Αναμένουμε την νέα άνοδο του φασισμού ή πάμε για άλλο σύστημα;

    η απλά μεταναστεύουμε απο τώρα;

    Μου αρέσει!

  9. osr

    κυριάκο πάλι λες άστοχα πράγματα και χωρίς να έχουν καμιά σχέση με αυτό που τέθηκε προς συζήτηση

    οπότε αχιλλέα το ερώτημα παραμένει:

    μπορείς να μου δώσεις μια ερμηνεία για το τι είναι ο «καπιταλισμός»

    Μου αρέσει!

  10. οι φιλε εν μπορώ να σου δώσω δική μου ερμηνεία γιατί σίουρα εννα αφηκω κατι πίσω τζαι εν ειμαι καλος να διω ορισμους

    πάντως πολλά ευστοχη η ερώτηση σου επειδή μάλλον έχουμε διαφορετικα πράματα στο μυαλό μας

    συνήθως κάπιοι φταιν τον καπιταλισμο επειδή συγχύζουν τον με corporatism

    Μου αρέσει!

  11. m4trix87

    Corporatism είναι η αναπόφευκτη κατάληξη όταν έχεις ανεξέλεγκτο καπιταλισμό.

    Η ούτω καλούμενη «ελεύθερη αγορά» αυτοκαταργείται,αφού αφήνονται οι ισχυρότεροι να φάνε όλους τους άλλους.

    Μου αρέσει!

  12. m4trix87

    Εναλλακτικές για τον καπιταλισμό υπάρχουν.

    Κάποιες-εξουσιαστικός κομμουνισμός-δοκιμάστηκαν και απέτυχαν.

    Άλλες-αναρχισμός-όπου δοκιμάστηκαν σε μικρή κλίμακα πέτυχαν.

    Σε μεγάλη κλίμακα γιατί να αποτύχουν?

    Παρά να έχουμε ένα σύστημα που βασίζεται στο προσωπικό κέρδος-δηλ φάε όλο τον κόσμο αν μπορείς για να βγάλεις κέρδος,ουσιαστικά Αχιλλέα ο καπιταλισμός ηθικά ΒΑΣΙΖΕΤΑΙ πάνω στην απληστία που λες-καλύτερα να δοκιμάσουμε άλλες εναλλακτικές.

    Μου αρέσει!

  13. m4trix87

    Ένα σύστημα που βασίζεται εξ ορισμού στην ιδιωτική πρωτοβουλία,δηλαδή στις ιδιωτικές εταιρείες,που όπως ξέρει ο οποιοσδήποτε με έστω στοιχειώδεις γνώσεις οικονομικών ενδιαφέρονται μόνο για το δικό τους ΚΕΡΔΟΣ,δεν μπορεί να είναι καλό για την κοινωνία,από την στιγμή που τα συμφέροντα των εργαζομένων σε μια κοινωνία-δηλαδή της πλειοψηφίας-αντιτίθενται με αυτά των αφεντικών των εταιρειών.

    Άρα δεν μπορεί να γίνει δεκτό.

    Μου αρέσει!

  14. osr

    αχιλλέα για να μπορεί να γίνει διάλογος θα πρέπει να ξεκαθαρίσουμε τι ακριβώς εννοεί ο ένας και τι ο άλλος ώστε να συμφωνήσουμε επί των εννοιών

    αλλοιώς θα έχουμε άλλα λόγια θκειε παπά

    μάτριξ φυσικά αναφέρεσαι στην καταλωνία στην Ισπανία το 1936 όπου για μήνες λειτούργησε πρακτικά ο αναρχισμός μέχρι που επιτέθηκαν οι φασίστες του φράγκο

    Μου αρέσει!

  15. m4trix87

    Στην Καταλωνία το 36,την Ουκρανία επί Μαχνό,και τις τσιάπες σήμερα(Μεξικό,αυτόνομες περιοχές ιθαγενών).

    Μου αρέσει!

  16. m4trix87

    Αν δεν είχε ακολουθήσει η σύγκρουση μεταξύ αναρχικών και σταλινιστών-αφού η ΕΣΣΔ ήθελε να ελέγχει την περιοχή με τους δικούς της όρους-και το αριστερό μέτωπο ήταν ενωμένο πιθανό η κατάληξη να ήταν διαφορετική.

    Μου αρέσει!

  17. nasos

    αυτες ηταν οι επιτυχημενες προσπαθειες του αναρχισμου;
    σε μικροσκοπικες κλιμακες χωρις καμμια διασυνδεση με εξωτερικα ερεθισματα; θεωρειται ληθεια οτι ειναι εφικτη η εφαρμογη ενος τετοιου συστηματος σε ευρυτερες κοινοτητες μεγαλυτερες απο μια γειτονια ιθαγενων ?

    Μου αρέσει!

  18. osr

    μικροσκοπικές κλίμακες; Η καταλωνία η Βαρκελώνη;

    1 εκατομύριο άνθρωποι;

    καλά οκ, ό,τι πεις……

    σου απάντησα αναλυτικότατα στο άλλο άρθρο αλλά για κάποιο λόγο δεν απάντησες εκεί

    στο βάζω και εδώ
    https://osr55.wordpress.com/2010/01/24/

    osr
    Φεβρουαρίου 1, 2010 σε 11:06 μμ · Επεξεργασία
    naso λες:
    “Πουθενα δεν εφαρμοστηκε ο κουμμουνισμος ή η αναρχια που μαλλον πρεσβευεις στον πλανητη ΓΗ ως τωρα!”

    είπα ότι στην σοβιετική ένωση αυτό που εφαρμόστηκε δεν ήταν κομουνισμός δηλαδή κοινοκτημοσύνη δηλαδή αυτοί που παράγουν τον πλούτο να τον καρπώνονται κι όλας

    απλά εφαρμόστηκε κρατικός καπιταλισμός, δηλαδή τα μέσα παραγωγής ελέγχονταν από μια κρατική ελίτ, ενώ στο σύστημα του λεγόμενου δυτικού κόσμου τα πλείστα μέσα παραγωγής ελέγχουν οι ιδιωτικές πολυεθνικές

    όσον αφορά την αναρχία, αυτή έχει ιστορικό προηγούμενο οπως έχω αναφέρει πάρα πολλές φορές στην καταλωνία της ισπανίας το 1936

    ένα και πλέον εκατομύριο άνθρωποι εφάρμοσαν αυτό που ονομάζεται ψευδώς ουτοπία

    δέστε το ντοκιμαντέρ, ίσως μάθετε κάτι

    επίσης σήμερα εφαρμόζεται η κοινοκτημοσύνη σε πολλά εργοστάσια της αργεντινής

    τα οποία ακολουθούν το εργόστασιο ζάνον που λειτουργεί χωρίς αφεντικό

    fabria sine patron

    λες:

    “πως μπορεις να τον θεωρεις οχι μονο εφικτο αλλα και εν δυναμει επιτυχημενο?”

    πρώτα πρέπει να δεις τι ειναι αυτό που υπάρχει τώρα και αν κάτι πρέπει να αλλάξει

    το έχω αναλύσει παρα πολύ το θέμα με τους 40 εκατομύρια άνθρωπους στις ηπα που ζουν κάτω από το όριο της φτώχειας σε συνθήκες εξαθλίωσης την στιγμή που ο ομπάμα δίνει 770 δισεκατομύρια δολάρια σε αυτούς που προκάλεσαν την φτώχεια, δηλαδή τις τράπεζες

    τα 80 εκατομύρια ανθρώπων στην ευρωπαική ένωση που ζουν σε συνθήκες φτώχειας και εξαθλίωσης με άνθρωπους να πεθαίνουν από το κρύο ακόμη και στην κύπρο από τους πολωνούς και τους ρουμάνους που εκμεταλλεύτηκε ο κάθε πιριπίτσης στο τσέρι

    από την στιγμή που αυτό το σύστημα προκαλεί την δυστυχία και βασίζεται αποκλειστικά στον έλεγχο του πλούτου από τους πάρα πολύ λίγους απλά βασίζεται στην δύναμη των όπλων και της προπαγάνδας χωρίς να είναι και κάτι το σπουδαίου κατά τη γνώμη πρέπει να αντικατασταθεί από κάτι καλύτερο

    ποιος είπε ότι δεν θα υπάρχει έγκλημα ή θα ζούμε σε ένα κόσμο αγγελικά πλασμένο;

    ποιος ισχυριστηκε κάτι τέτοιο; και τι σημαίνει δηλαδή αυτό;

    θα αντιμετωπιστεί αυτό το πρόβλημα όπως οι άνθρωποι θα θεωρήσουν σωστά, ποιος κατέχει την απόλυτη αλήθεια από πριν

    δεν υπάρχει εγχειρίδιο επιτυχίας για τίποτα

    όταν όμως οι άνθρωποι έχουν φαγητό στέγη αξιοπρεπή διαβίωση είναι λογικό οι παρενέργειες από την στέρηση αυτών να σταματήσουν σε μεγάλο βαθμό

    “κοιτωντας στο παρελθον σε ολες τις κοινωνιες σε ολους τους πολιτισμους μηδενος εξαιρουμενου βρες μου μια κοινωνια που γενικα να ηταν σε πιο δημοκρατικο σημειο απο τωρα. ΜΙΑ!!”

    και τι σημαίνει αυτό;

    ότι θα πρέπει να σταματήσει ο άνθρωπος να αποζητά το καλύτερο για τον άνθρωπο;

    το αν τώρα έχουμε δημοκρατία το έχω αναλύσει και αυτό πολλές φορές αναλυτικά αφού όπως έχω γράψει επανειλημμένως απλά κάθε πέντε χρόνια επιλέγουμε τον αυτοκράτορα που μας κοτσάρει η κομματική δικτατορία που είναι το ίδιο παντού

    ρεπουμπλικάνοι/δημοκρατικοί, μακέιν και ομπάμα είχαν ακριβώς τους ίδιους χορηγούς και δεκανίκια

    νδ/πασοκ τα ίδια σκατά, ακελ/δησυ με τους κολαούζους που κολλάνε παντού δηκοεδεκ τα ίδια σκατά

    απλά κάθε πέντε χρόνια επιλέγεις έναν από τους δύο ή το πολύ τρεις που θα σου βάλουν

    το αν είμαστε στην καλύτερη από την χειρότερη και αν εσύ βλέπεις ότι το σύστημα είναι σκατά ή όχι είναι θέμα δικό σου

    το αν υπήρξε κάτι καλύτερο στην ιστορία ή όχι λίγη σημασία έχει

    το τώρα είναι τώρα και το πριν είναι πριν

    από τους ανθρώπους εξαρτάται αν θέλουν να δημιουργήσουν κάτι καλύτερο

    Μου αρέσει!

  19. nasos

    θα προσπαθησω να απαντησω σε ολους τους τομεις και οχι επιλεκτικα σε σημεια που εχω να πω κατι για το θεμα. διοτι στο θεμα της αναρχιας οποτε το εχω θεσει αυτο γινεται. (το οτι δεν απαντησα στο αλλο ποστ σου απλα σημαινει οτι τωρα βρηκα χρονο και μπηκα στο blog απο τοτε οχι αδυναμια οπως αφησες να εννοηθει η νομισες)
    τα εργοστασια της Αργεντινης και η ιθαγενεις δεν ειναι μικροσκοπικες κλιμακες? τι ειναι υπερμεγεθη; οσο για την βαρκελωνη- http://myths-of-anarchism.blogspot.com/2007/08/blog-post.html
    δειγμα ικανο προς σχολιασμο θα ηταν μια τουλαχιστον 20ετη εφαρμογη του αναρχισμου σε κρατος με διεθνη σχεσεις. αλλιως ειναι προς καταναλωση!
    Στη συνεχεια αναφερεις για την φτωχεια παγκοσμιως κτλ κτλ κτλ.
    Γιατι την αρνηθηκα ποτε απλα ειπα οτι ειναι στο καλυτερο σημειο της Παγκοσμιας ιστοριας . Και βεβαιως δεν μου φτανει ουτε μαρεσει η παρουσα κατασταση αλλα εχω τον ορθολογισμο να την κρινω ως την εως τωρα πιο καλη κατασταση.
    Εγω δεν πρεσβευω εξαλλου την κατασταση στην αμερικη και σαφως οχι την ελλαδα – κυπρο. Εγω πρεσβευω την δημοκρατια στις Σκανδιναβικες χωρες και καποιες κεντροευρωπαικες οπου με πληρη απευχθεια προς τον κομμουνισμο – αναρχια εχουν κατω απο το οριο της φτωχειας Ποσο????
    για βρες τα στοιχεια της eurostat σε ολοκληρες χωρες και οχι ομαδες ιθαγενων!!!
    Τι συστημα υγειας εχουν αυτες οι χωρες;Τι κουλτουρα?
    Τι παιδεια σε ολες τις εκφανσεις της ζωης;
    Η καθε επισκεψη εκει ειναι 1ον : καταθληπτικη για την εδω κατασταση
    2ον : ενθαρρυντικη για το οτι υπαρχουν κρατη και θεσμοι εφαρμοστεοι και οχι ουτοπιες .

    λες μετα ποιος ισχυριστηκε οτι θα εξαλειφθει η βια; Εσυ αν δεν κανω λαθος σε παλαιοτερο τεραστιο ποστ σου για την αναρχια.
    Οποτε αφου τελικα δεν θα εξαλειφθει. πως θα αντιμετωπιστει; γιατι θα υπαρξει και θα υπαρχει παντα! πως λοιπον;

    Λες παρακατω οτι επειδη ειναι το καλυτερο συστημα ως τωρα στην ιστορια (αρα αποδεχεσαι οτι ειναι) δεν πρεπει να αναζηταμε καλυτερο; Μα σαφως και πρεπει .δεν το αρνηθηκα αυτο ουτε επαναπαφθηκα σε αυτο. απλα σιγουρα το καλυτερο δεν το βλεπω στην αναρχια. αυτο θα ηταν αποτυχημενη οπισθοδρομηση.
    συμφωνοι. ουτε πασοκ /νδ ουτε ακελ/δησυ ουτε ρεπουμπλικανοι/δημοκρατικοι εξαλλου επανελαβα οτι δεν ειμαι υπερμαχος ουτε της ελληνικης – κυπριακης ουτε της αμερικανικης κοινωνιας σε μεγαλο βαθμο.
    Το τωρα ειναι τωρα και το πριν πριν αλλα το πριν διδασκει στο τωρα και ολες οι επιστημες αναλυουν τα υπαρχοντα δεδομενα για να βρουν καλυτερα στο μελλον. και θεωριες που υπαρχουν χρονια και η δεν δοκιμαστηκαν ποτε η απετυχαν τοτε διαγραφονται .

    Μου αρέσει!

  20. osr

    naso θα σε παρακαλέσω αφού θες τον διάλογο, όταν αναφέρεσαι σε κάτι που θεωρείς ότι είπα να το κάνεις copy paste ακριβώς όπως κάνω εγώ ώστε να μην δημιουργούνται εντυπώσεις παραπλάνησης και σπασμένου τηλεφώνου

    λες ότι εγώ είπα:

    «λες μετα ποιος ισχυριστηκε οτι θα εξαλειφθει η βια; Εσυ αν δεν κανω λαθος σε παλαιοτερο τεραστιο ποστ σου για την αναρχια.
    Οποτε αφου τελικα δεν θα εξαλειφθει. πως θα αντιμετωπιστει; γιατι θα υπαρξει και θα υπαρχει παντα! πως λοιπον;»

    ναι κάνεις λάθος οπότε γράφεις κάτι που δεν ισχύει ότι είπα και μετά βγάζεις και συμπεράσματα από αυτό το μη γεγονός
    κάτι που προσδίδει μια κάποια κακοπιστία τουλάχιστον

    ουδέποτε ισχυρίστηκα ότι θα επιλυθούν μεμιάς ολα τα προβλήματα του κόσμου, ούτε ότι θα σταματήσει να υπάρχει έγκλημα

    απλά αν εξαλείψεις την κύρια πηγή του που είναι η φτώχεια απόρροια του συστήματος αυτόματα
    εξαλείφεις τεράστια ποσότητα των παρενεργειών του και μειώνεις πάρα πολύ το έγκλημα

    από κει και πέρα η δημιουργία της αναρχικής κοινωνίας δεν είναι κάτι που γίνεται αμέσως

    η επάνασταση δεν είναι η ένοπλη βία όπως πολύ λανθασμένα υπάρχει η εντύπωση

    η επανάσταση είναι η διαδικασία γκρεμίσματος των υπάρχουσων θεσμών, ιδεών και δογμάτων περί λειτουργίας της κοινωνίας, πχ ότι χωρίς το καπιταλιστικό σύστημα ή το σύστημα των αγορών ή ότι χωρίς εξουσία του κράτους να μας επιβάλλει τι να κάνουμε δεν μπορεί να λειτουργήσει η κοινωνία

    μετά πάλι (ελπίζω όχι σκοπίμως) μου αποδιδεις ψευδώς κάτι που ουδέποτε ισχυριστηκα:

    «Λες παρακατω οτι επειδη ειναι το καλυτερο συστημα ως τωρα στην ιστορια (αρα αποδεχεσαι οτι ειναι) δεν πρεπει να αναζηταμε καλυτερο»

    το υπάρχον σύστημα είναι απλά ένα σύστημα και δεν ισχυριστηκα φυσικά ότι είναι το καλύτερο τάχα

    αυτό που είπα είναι ότι το υπάρχον σύστημα δεν είναι κατι εξαιρετικό που κάνει την ζωή μας κάλύτερη κλπ άρα γιατί να μην δημιουργηθεί κάτι καλύτερο

    από κει και πέρα σχετικά με το τεράστιο κείμενο που μου παραθέτεις και το οποίο σίγουρα δεν διάβασες αλλά φαντάστηκες ότι και καλά απαντάει σε αυτό που νομίζεις ότι απαντά

    θα σου πω απλά ότι όπως φαίνεται σαφώς και από τις ζωντανές μαρτυρίες των αναρχικών μέσα στο ντοκυμαντέρ που σου παρέθεσα

    στην βαρκελώνη την τεράστια αυτή πόλη οι αναρχικοί άρχισαν να εφαρμόζουν τις ελευθεριακές τους ιδέες, και την ίδια στιγμή είχαν να αντιμετωπισουν από την μια την πολεμική επιχείρησηα των φασιστών του φράγκου ακόμα και των «δημοκρατικών» και των κομουνιστών

    δεν αφέθηκε να λειτουργήσει αυτό το σύστημα
    οι άνθρωποι όμως έτσι κι αλλοιώς δεν έιναι ρομπότ που από την μια μέρα στην άλλη θα αλλάξουν συνήθειες, όπως πχ ήταν ο γάμος τον οποίο με τον δικό τους τρόπο συνέχισαν

    η επανάσταση είναι μια κατάσταση αμφισβήτησης των καθεστυκίων θεσμών που επιβλήθηκαν με το σύστημα «εκπαίδευσης» των ανθρώπων

    δεν γίνεται αυτόματα η αλλαγή στα μυαλά των ανθρώπων

    όσον αφορά τις σκανδιναβικές δημοκρατίες που αναφέρεις, ναι έχω ακούσει τα καλύτερα, ειδικά για την Σουηδία και από γνωστό μου μισό κυπρέο μισό σουηδό η οποία αναφέρεται ως μοντέλο κράτους

    δεν έχω υπόψη μου λεπτομέρειες για αυτά τα κράτη οπότε αν θες μου παραθέτεις λεπτομέρειες και στοιχεία για τον τρόπο λειτουργίας τους για να διευκολύνεις την συζήτηση

    το ποιος είναι ορθολογιστής και ποιος όχι είναι σχετικό και επέτρεψε μου να αμφιβάλλω για τον τρόπο που τον αντιλαμβάνεσαι εσύ, όπως και εσύ αμφισβητείς τον δικό μου

    Μου αρέσει!

  21. νασος

    «»Το έγκλημα μπορεί να εξαλειφθεί μόνον όταν πάψουν οι συνθήκες που το γεννούν.

    Κι αυτό δεν μπορεί να το κάνει η κυβέρνηση.

    Αναρχισμός θα πει κατάργηση αυτών των συνθηκών. Τα εγκλήματα που γεννούν η κυβέρνηση και η αδικία η ανισότητα και η φτώχεια θα χαθούν όταν επικρατήσει ο αναρχισμός.

    Κι ας μην ξεχνούμε ότι αυτά είναι τα αίτιατων περισσοτέρων εγκλημάτων.

    Βέβαια για λίγο καιρό ακόμη θα διαπράττονται ορισμένα εγκλήματα μιλώ για αυτά που γεννούν η ζήλεια το πάθος και το πνεύμα του καταναγκασμού και της βίας τα οποία επικρατούν σήμερα στον κόσμο.

    Κι αυτά όμως παιδιά της εξουσίας και της ιδιοκτησίας θα χαθούν σιγά σιγά όταν επικρατήσουν οι συνθήκες οι οποίες θα αλλάξουν το περιβάλλουνπου τα καλιεργεί.

    Επομένως η αναρχία ούτε θα θρέψει το έγκλημα ούτε θα του δώσει έδαφος για να αναπτυχθεί.

    Τις αντικοινωνικές πράξεις που θα διαπράττονται μερικές φορές θα τις βλέπουμε σαν κατάλοιπα των παλιότερων αρρωστημένων συνθηκών και διαθέσεων και θα τις αντιμετωπίζουμε όχι σαν εγκλήματα μα σαν πράξεις που οφείλονται σε διανοητικές διαταραχές.

    Η αναρχία θα δώσει πρώτα πρωτα τροφή στον “εγκληματία” και του εξασφαλίσει μια δουλειά δεν θα τον επιτηρήσει δεν θα τον δικάσει και δεν θα τον φυλακίσει για να καταντήσει στο τέλος να θρέφει κι αυτόν και τους πολλους άλλους που θα πρέπει να τον επιτηρουν και να τον ταίζουν.”»

    Αυτα ειναι δικα σου λογια τον Αυγουστο…!
    το φτωχο μου μυαλο λεει οτι συμπεραινεις οτι η αναρχια θα περιορισει στο ελαχιστο τις αντικοινωνικες πραξεις αφου λες (τωρα που βρηκα το ποστ σου μπορω να λεω λες χωρις να κινδυνευω να χαρακτηριστω συκοφαντης!!!) οτι μερικα καταλοιπα θα μεινουν και αφου ειναι καταλοιπα παλαιοτερων συνηθειων σε βαθος χρονου θα εξαλειφθουν. πιο ξεκαθαρο δεν γινεται!
    παμε παρακατω…
    αναφερεις τις δυσκολιες που συναντησε η επικρατηση του αναρχισμου στην Βαρκελωνη λογω των φασιστων του Φραγκου κ αλλων δυναμεων. Συμφωνοι αυτο ομως αυτοαναιρει το προλεγομενα σου για υπερμεγεθες παραδειγμα εφαρμογης της αναρχιας σε μια κοινωνια.
    αφου εμποδιστηκε δεν εφαρμοστηκε να δοκιμαστει οπως κ ναχει.
    οσο για τις σκανδιναβικες χωρες μου αρκει προς το παρον οτι αναγνωριζεις το υψηλοτατο επιπεδο σε ολα που εχουν. θα αναλυσω οσα ξερω για το πολιτικο κ κοινωνικο τους συστημα εν ενθετω χρονο γιατι θελει ωρες.
    Αλλα αυτες ειναι παραδειγμα πολιτικου συστηματος που εχει διεθνης σχεσης -χρονια λειτουργιας μεγεθος κρατων . Αρα εκει να εστιαζεις τις ελπιδες σου και οχι στην αναρχια,
    αυτες οι κοινωνιες εξαλλου οτι το πετυχαν το εκαναν τηρωντας πιστα ΚΑΝΟΝΕΣ!!!
    κ συνεχιζουν τιμωρωντας οσους τις παραβαινουν παραδειγματικα. ετσι περασε στο DNA του κοσμου και ποια τηρειται ενσυνειδητα.
    Αυτο ειναι κατα την ταπεινη μου γνωμη ορθολογισμος και οχι θεωριες στο χαρτι με καμμια σοβαρη εφαρμογη!

    Μου αρέσει!

  22. osr

    καλό κι αυτό!!!!!

    το απόσπασμα που παρέθεσες δεν είναι δικό μου αλλά του Αλεξάντερ Μπέργκμαν ο οποίος γεννήθηκε το 1870 στην Λιθουανία και από κει στην Ρωσσία και στα 18 το 1888 πήγε στις ΗΠΑ

    Το απόσπασμα που παρέθεσες είναι από ένα από τα κλασσικότερα αναρχικά κείμενα και περιέχεται στο βιβλίο του Μπέργκμαν
    «Το αλφατηβάρι του αναρχισμού» το οποίο εξέδωσε το 1929

    στο οποίο εξηγείται με πολύ κατανοητή γλώσσα και τρόπο σε τι συνίσταται ο αναρχισμός

    και το οποίο συνιστώ ανεπιφύλακτα!

    ο Μπέργκαν εστιάζει στην σύγχρονη πραγματικόττηα και αντλεί επιχειρήματα από την πολύ εξειδικευμένη πλέον βιομηχανική εποχή και κοινωνία

    Ο Μπέργκαμν μάλιστα υπήρξε εχθρός αυτού που επικράτησε στην Ρωσσία με τις εκδιώξεις αναρχικών και γενικά αντιφρονούντων και θεωρούσε ότι δεν επικράτησε ο κομουνισμός αλλά μια νέα εξουσία στην θέση της παλιάς

    από κει και πέρα……

    ακόμη και από το απόσπασμα του Μπέργκμαν που παρέθεσες φαίνεται ότι και αυτός ο ίδιος θεωρεί τα σημερινά εγκλήματα είναι τέτοια λόγω των συνθηκών που τα θρέφουν

    πχ πριν ένα μήνα στην κύπρο κάποιοι συμφώνησαν κάποιοι άνθρωποι να δολοφονήσουν εν ψυχρώ έναν άνθρωπο για το ποσό των 50 χιλιάδων ευρώ ώστε αυτοί που τους έβαλαν να ξεμπουστούν για οικονομικούς λόγους τον δολοφονημένο
    (πάει το τεκμήριο της αθωώτητας αλλά σικκιμε ; )

    σκέψου εξαθλίωση………………..

    ξέρεις ποιο είναι το πιο ακριβό ποινικό αδίκημα-έγκλημα στο ποινικό μας δίκαιο;

    δηλαδή για ποιο «έγκλημα» επιβάλλεται το βαρύτερο πρόστιμο;

    για το έγκλημα του άρθρου 14 του Περί Προστασιας Πνευματικής Ιδιοκτησίας

    μπορεί να επιβληθεί ποινή μέχρι 50 χιλιάδες ευρώ!!!!!!

    και ο λόγος απλός, προστασία των συμφερόντων των εταιρειών!

    ο νόμος στην υπηρεσία του κέρδους

    ο «εγκληματίας» μπορεί να πληρώσει μέχρι και 50 χιλιάδες ευρώ

    κανένας δεν κλέβει δεν ληστεύει και δεν κάνει διαρρήξεις για άλλο λόγο εκτός από το χρήμα

    οι πλείστες δολοφονίες γίνονται από πληρωμένους δολοφόνους

    σε μια κοινωνία όπου όλοι οι άνθρωποι θα έχουν φαγητό στέγη αξιοπρεπή διαβίωση χωρίς καταναγκασμούς και άγχος για την επιβιωση θεωρώ ότι εξαλείφεις ένα τεράστιο ποσοστό ανθρώπινης βίας επί του ανθρώπου

    από κει και πέρα ακριβώς όπως λέει και ο Μπέργκμαν θα υπάρχουν εγκληματα πάθους τιμής κλπ κλπ ψυχολογικής φύσεως

    εγώ προσωπικά δεν είμαι μάντης ούτε μάγος αλλά επειδή είμαι ορθολογιστής θεωρώ ότι σε μια τέτοια κοινωνία οι αντικοινωνικές συμπεριφορές θα μειωθούν στο ελάχιστο

    δηλαδή ρε νάσο απορρίπτεις εκ των προτέρων ένα σύστημα επειδή για τα δικά σου κριτήρια πρέπει να εφαρμοστεί για το απίστευτο χρονικό πλαίσιο των 20 χρόνων;

    αν θεωρήσουμε ότι η απαρχή της δημοκρατικής οργάνωσης της κοινωνίας δηλαδή με ψηφοφορία των πολιτών που έχουν δικαίωμα ψήφου βρίσκεται στην αρχαία αθήνα

    οι αθηναίοι δεν έπρεπε να το εφαρμόσουν επειδή δεν είχε προυπάρξει ποτέ προηγουμένως κάτι τέτοιο

    αν ήταν έτσι όπως τα λες τότε οι άνθρωποι θα έπρεπε να μένουν ακόμη σε σπηλιές με τα άγρια θηρία και να μην οργναώνουν κοινωνίες όπως αυτοί θεωρουν καλύτερες

    θεωρώ απόλυτα εφικτό σε μια ανεπτυγμένη βιομηχανική και τεχνολογική κοινωνία την εφαρμογή του αναρχικού μοντέλου οργάνωσης της κοινωνίας

    οι άνθρπωοι θα αποφασίσουν τι θέλουν να παράγουν και πόσο θέλουν να παράγουν……

    έχω μια πολύ καλή συνέντευξη του Τσόμσκυ επακριβω΄ς για το θέμα αυτό την οποία και θα παραθέσω αυτούσια αφού κάνω φυσικά μια περίληψη με δικά μου σχόλια, στην οποία απαντώνται πολλά

    θα ψάξω να την βρω και θα την βάλω εδώ

    τις επιλογές μου νάσο θα τις εστιάζω εκεί που θεωρώ ότι είναι καλύτερα, όσο υπάρχει αστική δημοκρατία στα πλαίσια καπιταλισμού μια μόνο ΄χώρα που ευημερεί δεν θα ευημερεί και πολύ γιατί θα κατακλυστεί από ανθρώπους εξαθλιωμένους και φτωχούς όπως γίνεται και σήμερα στην Δανία την Ελβετία τη Νορβηγία Σουηδία Φινλανδία με την ακροδεξια να δείχνει και πάλι τα δόντια της

    η ευημερία αυτών των κρατών δεν θα μπορέσει να συνεχιστεί στα πλαίσια του παγκόσμιου συστηματος γιατί δεν μπορείς να κτίσεις τοίχη και να αποτρέψεις τα θύματα του συστήματος από το να ζητήσουν μέρος της ευμάρειας σου

    σιγά σιγά θα αλλοιωθεί και αυτό

    Μου αρέσει!

  23. νασος

    οσρ παρολο που εκτιμω δεοντως τις αποψεις σου και την επιχειρηματολογια- πενα σου τις πλειστες φορες παρατηρω οτι καποιες αλλες ριχνει σταχτη στα ματια… και επεξηγω. με ρωτησες ποτε ειπες εσυ τα προλεγομενα και εψαξα μιση ωρα να σου βρω το ποστ στο οποιο τα παρεθεσες. σε εκεινο λοιπον οικειοποιηθηκες τις αποψεις Bergmann και τις εγραψες (χωρις να τον αναφερεις τοτε, πραγμα που δεν ειναι κακο αλλα δειχνει οτι ειναι και δικες σου).
    οποτε η εισαγωγη σου ‘καλο και αυτο’ ειναι αθεμιτη.
    οτι ζητησες το εκανα και σου απεδειξα το που στηριχτηκα.
    οσο για την θεωρηση του αναρχισμου ειναι κατανοητη . ωραια θα ελαχιστοποιηθουν τα εγληματα γιατι ολοι απο κοινου θα αποφασισουμε τι θελουμε να παραγουμε και θα πως θελουμε να ζησουμε!! ΑΥΤΟ ειναι το ουτοπικο . δεν θα αποφασισουμε. ο αριθμος των ατομων ειναι τοσο μεγαλος που η πορεια στις βουλησεις ειναι χαοτικη. ο καθενας θα γουσταρει αλλα μετα και ΕΥΤΥΧΩΣ. γιατι αλλιως με πιανει καταθλιψη.
    η καλλιεργεια το νου οπως την θεωρει ο αναρχισμος ειναι μονδιαστατατη. η εννοια καλλιεργεια ειναι τοσο δυσνοητη κ πολυπλευρη που ο καθεις την αντιλαμβανεται διαφορετικα. «καλλιεργημενος» ειναι κ αυτος που του αρκει να ζει με ψωμι κ αλατι κ θελει απλα να ασχολειται με την τεχνη » καλλιεργημενος ειναι κ ο αλλος που θελει να εργαζεται πολυ και να βγαζει τοσα ωστε να εχει την ανεση να πηγαινει καθε εβδομαδα ταξιδι υπερατλαντικο και να μενει στο Πλαζα αν ετσι ανανεωνεται.
    ο αναρχισμος ειναι μια εννοια που μπορει να εφαρμοστει σε μια παρεα που λογω ακριβως των κοινων βιωματων εχει και κοινες βουλησεις και τροπους σκεψεις. σιγουρα με τους φιλους μου την εφαρμοζω. δεν θελω κανονες και ποινες αλλα με ολο τον κοσμο θελω. και αυτο εχει δειξει η ζωη ως τωρα, χωρις κανονες και πληρη εφαρμογη αυτων με ποινες αν συμβει το αντιθετο δεν γινεται τιποτα. ετσι αναπτυχθηκε και η αθηνα κ ετσι οποιος πολιτισμος αυτο εχουν κοινο ΟΛΑ. και φυσικα θελω να προχωρησουμε και να βρουμε καλυτερο συστημα. καλυτερο απλα δεν θεωρω την αναρχια. την θεωρω παντελη ουτοπια και απαρχαιωμενη σταση ζωης.
    το οτι δεν την αποδεχομαι δεν σημαινει οτι μπορεισ να με θεωρεις συντηρητικο. το αντιθετο

    Μου αρέσει!

  24. osr

    νάσο «το καλό κι αυτό» το παρεξήγησες!

    για καλό το είπα και πράγματι υιοθετώ τα όσα είπε ο μπέργκμαν αφού ούτε ο μπέργκμαν θεωρούσε ότι θα εξαφανιστουν εξ ολοκλήρου εγκλήματα πάθους τα οποία συνήθως οφείλονται σε ψυχικές διαταραχές

    και επαναλαμβάνω:
    «σε μια κοινωνία όπου όλοι οι άνθρωποι θα έχουν φαγητό στέγη αξιοπρεπή διαβίωση χωρίς καταναγκασμούς και άγχος για την επιβιωση θεωρώ ότι εξαλείφεις ένα τεράστιο ποσοστό ανθρώπινης βίας επί του ανθρώπου»

    λες:

    «ΑΥΤΟ ειναι το ουτοπικο . δεν θα αποφασισουμε. ο αριθμος των ατομων ειναι τοσο μεγαλος που η πορεια στις βουλησεις ειναι χαοτικη.»

    ακόμη και σε αυτό το σύστημα στο οποίο ζούμε υπάρχουν πολύ μικρά κρατίδια όπως είναι αυτό της ανδόρας με πληθυσμό 20 χιλιάδων ανθρώπων μόνο ή τα νησιά φαρόε με 48 χιλιάδες ανθρώπων

    εν πάσει περιπτώσει, οι άνθρωποι μπορούν να ζούνε σε μικρές κοινότητες πχ 5 χιλιάδων ανθρώπων όπου θα αποφασίζουν αμεσοδημοκρατικά για τα πάντα όταν αυτό χρειάζεται οι κοινότητες μπορούν να συνδέονται σε μεγαλύτερες ομοσπονδίες με εκπροσώπους άμεσα ανακλητούς
    αργότερα θα επανέλθω πολύ πιο αναλυτικά

    από κει και πέρα, λες:

    «ο αλλος που θελει να εργαζεται πολυ και να βγαζει τοσα ωστε να εχει την ανεση να πηγαινει καθε εβδομαδα ταξιδι υπερατλαντικο και να μενει στο Πλαζα αν ετσι ανανεωνεται.»

    δηλαδή θεωρείς δεδομένο ότι τώρα όποιος δουλεύει πολύ αμοίβεται αναλόγως ε;

    οι πλείστοι άνθρωποι δουλεύουν πέραν των 10 ωρων την μέρα 6 μέρες την εβδομάδα για 700 και 800 ευρώ το μήνα

    άτε κάποιος μισθωτός σκλάβος να δουλεύει μέχρι τις 8 το βράδυ και να παίρνει 1300 ευρώ το μήνα και μετά να κάνει άλλη μια δουλειά (πότε θα κοιμάται;;) και να παίρνει άλλα 700 ευρώ

    άτε να παίρνει και 2300 ευρώ το μήνα…… δάνει σπιτιού διαμερίσματος, δάνειο αυτοκινήτου λογιαρασμοί κλπ κλπ

    που να κάνει και οικογένεια, υπάρχει περίπτωση κάποιος απλός άνθρωπος υπάλληλος μισθωτός σκλάβος όσο και να δουλέψει να μείνει στο πλάζα ή να ζει όπως άφησες να νοηθεί;

    όχι φυσικά, δεν είναι η σκληρή τάχα δουλειά που σου αποφέρει χρήματα

    έτσι κι αλλοιώς οι 800 λίρες του 2003 όπου τα τριάρια διαμερίσματα στον στρόβολο στοίχιζαν 59 χιλιάδες λίρες μόνο έχουν καμιά σχέση με τις 800 λίρες σήμερα όταν το ίδιο διαμέρισμα στοιχίζει 170 χιλιάδες λίρες;

    όχι φυσικά…..

    όσο και να δουλέψει ο μισθωτός σκλάβος ουδέποτε θα μπορεί να ζει στο πλάζα

    ποιος είπε ότι σε συνθήκες αναρχισμού δεν θα υπάρχουν κανόνες;

    φυσικα και θα υπάρχουν, αυτοί που θα αποφασίζουν από κοινού και συναινετικά οι άνθρωποι μεταξύ τους

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε