Ποιος είναι ο εχθρός; Περί πορείαςαντιπορείας

 

Ο Εχθρός

Γεννιέται ένα παιδί σε ένα χωριό ……

Στο χωριό υπάρχουν άνθρωποι που εκτρέφουν ζώα, γεωργοί, σιδεράδες, ξυλουργοί, κτίστες

Η μητέρα του και ο πατέρας του επέλεξαν να εκτρέφουν αγελάδες τις οποίες αρμέγουν κάθε μέρα και τις βγάζουν στην βοσκή……….

Όλοι οι άνθρωποι του χωριού μοιράζονται αυτά που παράγουν, όλοι έχουν φαγητό, στέγη που τους προστατεύει από την βροχή, το χιόνι, το κρύο, τον ήλιο, την ζέστη… το παιδί μεγαλώνει και παίζει με τα αδέλφια του τους φίλους του και βοηθάει τους γονείς του στις δουλειές…………

Ποιος είναι ο εχθρός του χωριού;

 Μια μέρα έρχονται από κάπου μακριά κάποιοι άνθρωποι οι οποίοι με τα όπλα τους σκοτώνουν ανθρώπους του χωριού κλέβουν τα ζώα το γάλα το νερό και ό,τι άλλο θέλουν….

Οι άνθρωποι με τα όπλα εξαναγκάζουν τους ανθρώπους να κάνουν ό,τι θέλουν αυτοί όποτε τους αφήσουν αυτοί με την απειλή των όπλων…

Ποιος είναι ο εχθρός του χωριού;  

 Πως καθορίζεται ο εχθρός;

Ποια είναι τα χαρακτηριστικά του εχθρού;

Μια ερμηνεία:

Εχθρός είναι αυτός που σου στερεί τα βασικά που χρειάζεσαι για να ζήσεις…… φαγητό, στέγη, ελευθερία, επιλογή, αξιοπρεπή διαβίωση…..

Το χωριό αυτό είναι παντού ……..ο εχθρός επίσης είναι παντού….

  • 19 χρονών κοπέλα……… πωλήτρια σε αλυσίδα καταστημάτων…….. δουλεύει μέχρι τις 7.30 το βράδυ έξι μέρες την εβδομάδα από Δευτέρα μέχρι το Σάββατο

Μηνιαίος μισθός 720 ευρώ…………..

  • Αρραβωνιαστικός της κοπέλας……….. 24 χρονών λογιστής σε τράπεζα

Μηνιαίος μισθός 1200 ευρώ….

 

  • Το 2003 ένα τριάρι διαμέρισμα στον Στρόβολο αγοράστηκε 59 χιλιάδες λίρες, δηλαδή 100 χιλιάδες ευρώ
  • Το 2003 ένα μονάρι στον Στρόβολο πωλείτο 23 χιλιάδες λίρες, περίπου 40 χιλιάδες ευρώ

 

Το 2003 ο μισθός ενός νέου λογιστή στην τράπεζα που δουλεύει ο αρραβωνιαστικός της κοπέλας ήταν 500 λιρες, δηλαδή 850 ευρώ

  • Το 2009 το ίδιο τριάρι στον Στρόβολο πωλείται 270 χιλιάδες ευρώ
  • Το 2009 το ίδιο μονάρι στον Στρόβολο πωλείται 150 χιλιάδες ευρώ

 

Το 2009 ο μισθός ενός λογιστή στην τράπεζα που είπαμε πιο πάνω «ανέβηκε» στα 1200 ευρώ

 

 

  • Μαζί οι δύο αυτοί νέοι άνθρωποι που θέλουν να κάνουν οικογένεια μηνιαίως παίρνουν μισθό 1920 ευρώ

 

Ποιος είναι ο εχθρός;

 

  • Ποιος είναι αυτός που τους στερεί τα βασικά που χρειάζονται για να ζήσουν…… φαγητό, στέγη, ελευθερία, επιλογή, αξιοπρεπή διαβίωση…..

 

Εφημερίδα «Καθημερινή» (ελληνική έκδοση) ημερομηνίας 6/12/2009

Σελίδα 5 ολόκληρη η σελίδα διαφήμιση της τράπεζας που δουλεύει ο αρραβωνιαστικός της κοπέλας στην Κύπρο:

«Ευχαριστούμε τους μέτοχους μας τους πελάτες μας και τους εργαζόμενους μας για την επιτυχή ολοκλήρωση της αυξήσεως μετοχικού κεφαλαίου.

………..Στην πρόσφατη αύξηση μετοχικού κεφαλαίου ύψους ευρώ

986 ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑ  ευρώ

Οι μέτοχοι μας επιβεβαίωσαν την εμπιστοσύνη τους στις προοπτικές της τραπέζης καλύπτοντας το 96,7% της αυξήσεως.

Συνολικά η αύξηση κεφαλαίου παρά τις πρόσφατες βραχυπρόθεσμες αναταράξεις στις αγορές καλύφθηκε κατά 152%.

……….Σε αυτό το όραμα σας θέλουμε πάλι μαζί!»

 

 

6 Νοεμβρίου 2009 :

http://www.xak.com/gmain/newsshow.asp?id=100164

 

  • Το κράτος μέσω του υπουργού εμπορίου δίνει στους ξενοδόχους που δίνουν μισθούς 600 ευρώ μηνιαίως

52  ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑ ευρώ

  • Πέρσι το κράτος είχε δώσει στους ξενοδόχους ακόμα

 52 ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑ ευρώ

 

  • ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΕΔΩΣΕ 104 ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑ ευρώ στους ξενοδόχους μέσα σε 1 χρόνο

 

29  Δεκεμβρίου 2009 Δελτίο ειδήσεων και δηλώσεις υπουργού οικονομικών, νοικοκύρεμα των οικονομικών, πάγωμα μισθών και περικοπές συντάξεων των εργαζομένων λόγω οικονομικής κρίσης.

  • Ποιος είναι ο εχθρός;

 

24 Σεπτεμβρίου 2009

  • Το Κράτος μέσω της αστυνομίας σε επιχείρηση σκούπα χρησιμοποιώντας 250 αστυνομικούς οι οποίοι πληρώθηκαν χιλιάδες ευρώ σε υπερωρίες κατά τις νυχτερινές ώρες στην παλιά Λευκωσία παράνομα χωρίς εντάλματα ερεύνης παραβιάζει το ιδιωτικό άσυλο ανθρώπων που διαμένουν εκεί και  συλλαμβάνουν ΠΑΡΑΝΟΜΑ χωρίς ένταλμα 148 ανθρώπους τους οποίους σύρουν στα αστυνομικά κρατητήρια

Από τους 148 ανθρώπους αυτούς διαπιστώνει το κράτος ότι οι 36 δεν είχαν νόμιμη διαμονή, άρα αυθαίρετα και παράνομα ταλαιπώρησε 112 ανθρώπους απλά επειδή ήταν «μαύροι» ή φαίνονταν αλλοδαποί ή μη κύπριοι ή απλά επειδή έτσι ήθελε το κράτος.

https://osr55.wordpress.com/2009/09/25/

Ποιος είναι ο εχθρός;

Ποιος είναι αυτός που στερεί από τους ανθρώπους την αξιοπρεπή διαβίωση;

Ποιος είναι ο ρατσιστής;

Από ποιον κινδυνεύουμε;

Η ιδεολογία έχει να κάνει με τον λόγο των ιδεών, δηλαδή ανάπτυξη θεωρίας πως θα γίνει ο κόσμος καλύτερος στην πράξη, δηλαδή πως όλοι θα ζούνε αξιοπρεπώς.

Όπου ελλείπει ο πολιτικός λόγος ουσίας για βελτίωση της ζωής τότε αναπτύσσονται παραπολιτικοί λόγοι που καπηλεύονται την ανάγκη των ανθρώπων για προσφορά

https://osr55.wordpress.com/2009/07/24/

Αυτοί που επώασαν το αυγό κάνουν δηλώσεις εναντίον του

Όταν ελλείπει ο πολιτικός λόγος ουσίας τότε ο εχθρός των ανθρώπων όπως ανάγλυφα διαγράφεται πιο πάνω αποπροσανατολίζει δημιουργώντας «εχθρούς»

Ο νέος άνθρωπος που δεν μπορεί να τα βγάλει πέρα με την ζωή του με τους μισθούς πείνας που του επιβάλλεται θέλει να βρει τον «εχθρό»  εύκολα και απλά αφού δεν έχει χρόνο να σκεφτεί για την πραγματικότητα της επιβαλλόμενης μιζέριας του

Φαντασιώνεται εχθρούς προαιώνιους και πλέκει στο μυαλό του συνωμοσίες και βρίσκει τον εχθρό του στον «άλλο» τον οποίο θέλει να προσωποποιήσει με κάποιο τρόπο

Σε αυτόν που δεν γνωρίζει, σε αυτόν που το κράτος του υποδεικνύει ότι φταίει για όλα, αυτοί μας τρώνε τις δουλειές αυτοί ζουν εις βάρος μας, αυτοί μας τρώνε τα λεφτά που δουλεύουμε σαν δούλοι αυτοί που θέλουν να κτυπήσουν τον πολιτισμό αυτοί αυτοί αυτοί αυτοί

Το μίσος μεγαλώνει για τον εχθρό…….

Κάποιες δεκάδες παιδαρέλια που τρώνε την προπαγάνδα ελλείψει πολιτικού λόγου θεωρούν «εχθρό» την ανταγωνιστική εταιρεία που προσλαμβάνει 11 άντρες να κλωτσάνε μια μπάλα για να βγάλουν κέρδος  και «εχθρούς» τους οπαδούς της «άλλης» εταιρείας και δεν έχουν κανένα πρόβλημα να τους κτυπήσουν και να τους κάνουν κακό

Τα ίδια δεκάδες παιδαρέλια μαζεύτηκαν χτες την Κυριακή και ήθελαν να τραβήξουν την προσοχή και τα φώτα για να δείξουν ποιος είναι ο «εχθρός» τους

Είναι αυτά τα παιδαρέλια ο εχθρός;   

Την ίδια μέρα επειδή αυτά τα παιδαρέλια μαζεύτηκαν και ήθελαν να τραβήξουν την προσοχή και τα φώτα για να δείξουν ποιος είναι ο «εχθρός»τους

Έγινε μια τεράστια κινητοποίηση τις τελευταίες μέρες για να οργανωθεί αντι-πορεία

Αυτή η αντιπορεία μάζεψε περί τα 800 άτομα.

Ποιο ήταν το αίτημα της αντί πορείας;

Σε ποιον απευθυνόταν αυτό το αίτημα;

 

Ποιος είναι ο εχθρός;

 

Advertisements

14 Σχόλια

Filed under Μετά την λύση...., Παγκόσμιο Σύστημα-Αλήθειες κρυμμένες, αλήθεια

14 responses to “Ποιος είναι ο εχθρός; Περί πορείαςαντιπορείας

  1. «Σε αυτόν που δεν γνωρίζει, σε αυτόν που το κράτος του υποδεικνύει ότι φταίει για όλα, αυτοί μας τρώνε τις δουλειές αυτοί ζουν εις βάρος μας, αυτοί μας τρώνε τα λεφτά που δουλεύουμε σαν δούλοι αυτοί που θέλουν να κτυπήσουν τον πολιτισμό αυτοί αυτοί αυτοί αυτοί

    Το μίσος μεγαλώνει για τον εχθρό…….

    Κάποιες δεκάδες παιδαρέλια που τρώνε την προπαγάνδα ελλείψει πολιτικού λόγου θεωρούν «εχθρό» την ανταγωνιστική εταιρεία που προσλαμβάνει 11 άντρες να κλωτσάνε μια μπάλα για να βγάλουν κέρδος και «εχθρούς» τους οπαδούς της «άλλης» εταιρείας και δεν έχουν κανένα πρόβλημα να τους κτυπήσουν και να τους κάνουν κακό»

    Ίσως να εν έτσι. Η δική μου ερμηνεία εν ότι είναι τζιε έτσι. Ναι, το σύστημα εν σκατά τζιε θρέφει τούντα φίθκια. Ναι, το σύστημα βοηθά στην παραγωγή τέθκιων φασιστοειδών. Εν με κόφτει να δικαιολογήσω την ύπαρξη τούντων φασιστοειδών όμως. Γιατί, ό,τι τζιε να λαλούμε, όσο σκατά τζιε αν ένει τούντο σύστημα, ο καθένας μας κάμνει τις επιλογές του σε τούντη ζωή. Τζιε οι φασίστες εκάμαν τις δικές τους επιλογές. Σίουρα, το σύστημα έπαιξε καθοριστικό ρόλο στη διαμόρφωσή τους. Εκάμαν όμως τζιε οι ίδιοι τις επιλογές τους. Γιατί εν επιλογή ακόμα τζιε το να κρατάς τα μάθκια σου τζιε τα αφκιά σου κλειστά. Τις παρωπίδες μπορεί να μας τις φτιάχνουν άλλοι, αλλά εν εμείς που τους επιτρέπουμε ή όι να μας τις φορήσουν. Τζιε εν εμείς που θκιαλέουμε να τις αφήκουμε ή να τις φκάλουμε, να τις χαλαρώσουμε ή να τις σφίξουμε τζιάλλο… Τζιε τζίνοι εθκιαλέξαν να φορήσουν ακόμα πιο στενές τις παρωπίδες τους.

    Ναι, το σύστημα εν ο εχθρός. Γιατί το σύστημα στερεί μας την ελευθερία. Αλλά τζιε όσοι απειλούν την ελευθερία εν επίσης εχθροί. Τζιε τούντα φασιστούθκια φκαίνουν στους δρόμους τζιε όι μόνο εκφράζουν με λόγο τη φασιστική τους ιδεολογία, αλλά δέρνουν μετανάστες στα στενά της παλιάς πόλης, σπάζουν τα μαγαζιά μεταναστών τζιε χτυπούν όποιον εν διαφορετικός, όποιον τα μαλλιά του εν πιο μακρυά που το «κανονικό» (τζίνο που θεωρούν τζίνοι «κανονικό»), όποιον διασκεδάζει έξω που τα «κανονικά» πλαίσια, όποιον εν διαφορετικός. Για αυτό τζιε εν επικίνδυνοι. Άρα, εν εχθροί. Γιατί εν εχθροί της ελευθερίας.

    Τζιε ακριβώς επειδή εν πιστεύκουμε ότι το σύστημα ή το κράτος μπορεί να μας προστατέψει που τους εχθρούς της ελευθερίας, αφού το σύστημα τζιε το κράτος εν οι μεγαλύττεροι εχθροί, γι΄αυτό τζιε εν καρτερούμε τίποτε που το σύστημα ή το κράτος. Γι΄αυτό τζιε εσμίξαμε τις φωνές μας τζιε τις δυνάμεις μας ως κοινωνία για να δώσουμε το μήνυμα στους εχθρούς της ελευθερίας ότι ΔΕΝ θα περάσουν, ότι η κοινωνία δεν θα τους επιτρέψει να περάσουν, ανεξάρτητα που το ρόλο του συστήματος τζιε του κράτους.

    Μου αρέσει!

  2. osr

    στα σκαλια της φανερωμένης όταν έγινε η συνέλευση μετά το φασιστικό κτύπημα των δύο παιδιών που τουτους τους άχρηστους
    είχα πει προσωπικά ότι όταν κάποιος σε κτυπά μπορείς να αμυνθείς για να προστατευτείς
    η άμυνα είναι ένα μέσο πρακτικό σε τέτοιες τραμπουκικες ενέργειες

    από κει και πέρα ξέρεις τι είναι νομίζω που κάνεις λάθος και κάνουν και οι πλείστοι;

    θεωρείς εκ των προτέρων ότι τα «φασιστούθκια» είναι έναν πράμαν

    ότι εκάμαν τις επιλογές τους κλπ κλπ

    και τι σημαίνει αυτό δηλαδή;

    αυτοί οί άνθρωποι τα παιδιά που πιάστηκαν στις μαλακίες αυτές είναι τελειώμενοι;

    ετέλειωσεν; δεν μπορούν να σκεφτούν με την λογική και να ξεφύγουν;

    αυτά είναι στερεότυπα φίλη εκάτη τα οποία πρέπει να ξεπεραστούν κατά τη γνώμη μου

    όπως τα παιδιά της φανερωμένης του μανώλη κλπ δεν είναι ένα πράμα αλλά υπάρχουν πολλά διαφορετικά μυαλά που θέλουν ή δεν θέλουν διαφορετικά πράματα

    έτσι και σε αυτές τις ομάδες υπάρχουν διαφορετικοί άνθρωποι

    σίγουρα τους φανατισμένους δεν είναι εύκολο να τους μιλήσεις, και σίγουρα αυτός δεν είναι ο στόχος

    αλλά με το να τους τσουβαλιάζουμε όλους και να λέμε ότι εκάμαν τις επιλογές τους κλπ κλπ και εμείς εσείς αυτοί ή ο οποιοσδήποτε ως ο υπέρτατος κριτής να τους ονομάζει ως τους εχθρούς της ελευθερίας και αυτός να θεωρεί ότι είναι ο υπερασπιστής της ελευθερίας αυτό θεωρώ ότι είναι τουλάχιστον κακό

    η ακροδεξιά παπαρολογία βρίσκει πρόσφορο έδαφος όπου ελλείπει ο ουσιαστικός πολιτικός λόγος

    αυτή είναι η ουσία

    όταν χάνεται η ουσία και δεν αναδεικνύεται ο αληθινός εχθρός, δηλαδή αυτός που πραγματικά στερεί την αξιοπρεπή διαβίωση από τους ανθρώπους αλλά υπάρχει μια άνευ πολιτικής ουσίας αντι κάτι στο όνομα μιας

    ψεύτικης ιδεολογίας που δεν προτείνει πραγματικές αλλαγές για την βελτίωση της ζωής αλλα μένει στα συνθήματα που δεν οδηγούν πουθενά τότε ακριβώς δεν πάμε και πουθενά

    συνθήματα: κανένας άνθρωπος δεν είναι λαθραίος

    συμφωνώ απόλυτα

    γιατί όμως το κράτος και οι νόμοι του κράτους τους ονομάζει παράνομους;

    τι θέλει να πει αυτό το σύνθημα; τι μπορεί κάποιος να αντιληφθεί από αυτό το σύνθημα;

    ότι ο νόμος είναι λάθος ότι το κράτος κανει λάθος, ότι το σύστημα κάνει λάθος

    γιατί όμως κάνει λάθος;

    ποια είναι τα επιχειρήματα που αντιτάσσεται σε αυτή την διαλεκτική;

    κανένα επιχείρημα δεν αντιτάσσεται

    εκεί είναι το πρόβλημα

    όταν μένεις στα συνθήματα χωρίς να εμβαθύνεις δεν σε καταλαβαίνουν οι ανθρώποι που δεν έχουν τον χρόνο και την διάθεση λόγω της μισθωτής σκλαβιάς να εμβαθύνουν οι ίδιοι

    ο μέσος άνθρωπος δεν μπορεί να αντιληφθεί το σύνθημα αν του εξηγήσεις πως κατάληξες εκεί

    με αποτέλεσμα είτε απλά να μην ασχολείται είτε απλά να θεωρεί όσους το λένε «εχθρούς του έθνους»και να τρώει αψήφιστα όλες τις μαλακίες περί αλλοίωσης του ελληνισμού του πολιτισμού μας και άλλες μαλακίες και ότι υπάρχει ολόκληρη συνωμοσία και μπούρδες

    αυτά τα παιδαρέλια τα ακυρώνεις μόνο με επιχειρήματα
    αν αυτά τα φασιστρόνια πάνε να σου επιτεθούν, ναι θα τους τσακίσεις τζαι θα τους γαμήσεις τα πάτερα

    η ουσία όμως δεν είναι η σύγκρουση καθαυτή

    γιατί η σύγκρουση αυτή δεν προσφέρει τίποτα και δεν φέρνει καμιά απολύτως αλλαγή

    αυτά τα βλέπει ο σιακόλας ο λεπτός κλπ κλπ και κνήθει τα @@ του με το συμπάθιο

    επίσης τα βλέπουν οι υπάλληλοι τους πολιτικάντηδες που εκτελούν τις εντολές τους και χαμογελάνε αφού με μια ανανκοίνωση ξεπλένουν τα τόσα χρόνια επώασης του φιδιού

    ο αγώνας γίνεται πρώτα στα μυαλά των ανθρώπων

    μόνη μας δύναμη τα επιχειρήματα μας

    Μου αρέσει!

  3. Ο λόγος που έγινε η αντιπορεία δεν ήταν για να έλθουμε σε σύγκρουση, αλλά για να στείλουμε το μήνυμα ότι η κοινωνία δεν πρόκειται να ανεχθεί τέθκια φαινόμενα. Εν πιστεύκω, όι, ούτε τζιε εγώ ότι κανείς δεν μπορεί να ξεφύγει που τα στενά πλαίσια της ιδεολογίας με την οποία εστρατεύτηκε. Φυσικά τζιε μπορεί να αλλάξει γνώμη – δύσκολο μεν, αλλά εν μπορώ εγώ να τον «καταδικάσω» για το μέλλον. Όσο όμως εν τζιαμέ, στρατεμένος σε μια φασιστική ιδεολογία, εν να δεκτεί τζιε την αντίδραση. Αν η αντίδραση της κοινωνίας εν τον κάμει να σκεφτεί τζιε να αναλογιστεί τίποτε, τότε εν πάλε επιλογή του. Τζιε φέρει ο ίδιος την ευθύνη της επιλογής του. Ούλλοι φέρουμε τις ευθύνες των επιλογών μας σε κάθε δεδομένη στιγμή. Τζιε εν πρόκειται να απαλείψω εγώ τις ευθύνες του οποιουδήποτε τζιε ειδικά ενός φασίστα, όποιας ηλικίας τζιε αν ένι τζιε όποιοι λόγοι τζιε αν τον οδηγήσαν τζιαμέ. Εν σημαντικό να κατανοήσουμε τους λόγους τζιε να πολεμήσουμε τη ρίζα τέθκιων φαινομένων, συμφωνώ. Αλλά εν επίσης σημαντικό η κοινωνία να δώκει το μήνυμα όι μόνο στους φασίστες, αλλά στην ίδια την κοινωνία ότι τέθκια φαινόμενα εν θα γίνουν ανεκτά.

    Να το εξηγήσω τζιε κάπως πιο «απτά.» Όταν κάποιοι φασίστες εχτυπήσαν θκιο παιθκιά στη φανερωμένη, εγώ ήμουν τζιαμέ κοντά με την κόρη μου. Η κόρη μου, 5 χρονών, είδε τα θκιο κουπελλούθκια, που εν φίλοι της, χτυπημένα. Εσσιοκκαρίστηκε. Εν εμπορούσε να καταλάβει ίνταλως γίνεται κάποιοι να χτυπήσουν τους φίλους της τζιε μάλιστα χωρίς να προηγηθεί κάποια αιτία. Ερώταν με συνέχεια να της εξηγήσω τί έγινε τζιε επροσπάθα συνέχεια α) να το κατανοήσει τζιε β) να σκεφτεί τί μπορεί η ίδια να κάμει για να βοηθήσει τους φίλους της (να φέρει νερό? να βουρήσει να έβρει τζίνους που τους εχτυπήσαν τζιε να υπερασπιστεί τους φίλους της?). Εγώ εν θα εμπορούσα να μεν της δώκω ένα μήνυμα που τούντην ιστορία, που πραγματικά εσυγκλόνισέ την. Το μήνυμα που επέλεξα να της δώκω ήταν να της εξηγήσω που τη μια τις θκιο πλευρές τζιε τα πιστεύω των φασιστων τζιε που την άλλη, να πάμε μαζί στην αντιπορεία για να νιώσει ότι εν το αφήκαμε έτσι τούτο, ότι αντιδράσαμε τζιε να πάρει το μήνυμα ότι η κοινωνία έσσιει τον ουσιαστικότερο λόγο τζιε ρόλο σε έτσι φαινόμενα. Τζιε ότι εναπόκειται στην κοινωνία τζιε άρα στην ίδια να αντδράσει σε έτσι φαινόμενα.

    Μου αρέσει!

  4. Παράθεμα: Tweets that mention Ποιος είναι ο εχθρός; Περί πορείαςαντιπορείας « -osr- τίποτε δεν χαρίζεται….. όλα κερδίζονται μόνο όταν τα διεκδικούμε και τα θέλο

  5. osr

    μα εγώ δεν είπα ότι η πορεία ήταν κάτι κακό φίλη εκάτη

    γιατί νοιώθω ότι θέλεις κατά κάποιο τρόπο να δικαιολογηθείς κλπ

    απλά έθεσα κάποια ερωτήματα για το τι ουσιαστικά προσέφερε αυτή η αντιπορεία

    αν έστειλε κάποια μηνύματα, σε ποιους τα έστειλε και αν οι αποδέκτες των μηνυμάτων αυτών είναι όντως ο εχθρός

    προσωπικά εγώ δεν πήγα συνειδητά στην πορεία αν και προβληματιζόμουν αρκετά γιατί νομίζω χάνεται η ουσία όπως ανέφερα στο αρχικό μου ποστ

    από κει και πέρα και τα δύο τα παιθκιά που κτύπησαν οι μαλακισμένοι είναι άτομα τα οποία θα ονόμαζα φίλους μου ειδικά το ένα το παιδί και φυσικά τέτοιους είδους πράξεις θα πρέπει να αντιμετωπίζονται αναλόγως, όταν σε κτυπάνε έχεις κάθε δικαίωμα να αμυνθείς και φυσικά να τους κτυπήσεις για να προστατευθείς

    στην συνέλευση είχαν γίνει κάποιες προτάσεις και από εμένα για να προστατευθούν παιδιά τα οποία πολλές φορές βρίσκονται ανυποψίαστα στον χώρο

    Μου αρέσει!

  6. m4trix87

    Ναι…
    όλοι έχουμε τους λόγους που μας οδηγούν στο να σκεφτόμαστε όπως σκεφτόμαστε,και να κάνουμε τις επιλογές μας.

    Όσοι είναι βολεμένοι οι ίδιοι η οι οικογένειες τους και το σύστημα τους φέρεται καλά αναμενόμενο είναι να το υπερασπίζονται.

    Όσοι όχι λογικό είναι να είναι εναντίον του.

    Υπάρχουν και κάποιοι λίγοι που σκέφτονται πέρα από τον εαυτό τους,και ακόμη και αν δεν θα είχαν κανένα πρόβλημα να είναι στο πλευρό του συστήματος επιλέγουν λόγω αντίληψης και ηθικής να του εναντιώνονται.

    Αυτός ο διαχωρισμός είναι άμεσο αποτέλεσμα της υπάρχουσας κοινωνικής αδικίας.

    Ίσως πολλοί εκ των φασιστών να είναι έτσι λόγω της πλύσης εγκεφάλου που δέχονταν και δέχονται.

    Ίσως κάποιοι εξ αυτών να μην είναι τέρατα.

    Ξέρω τέτοια άτομα,άτομα με καλή ψυχή που δυστυχώς έγιναν θύματα της προπαγάνδας.

    Ίσως κάποιοι από αυτούς να μπορούν να λογικευτούν.

    Όμως αυτό είναι ένα άλλο θέμα.

    Όταν κάποιοι θέλουν με τον άλφα η βήτα τρόπο να προωθήσουν αρρωστημένες ιδεολογίες στην κοινωνία,αυτό δεν μπορεί να περάσει έτσι.

    Η αντιπορεία έγινε για να «κτυπηθεί» η ιδεολογία του φασισμού,όχι οι φασίστες ως άτομα.

    Με το απλά να γράφουμε σε ένα μπλογκ πχ εδώ ίσως κάποιοι -πιθανότατα ήδη ομοιδεάτες μας-να μας διαβάσουν,αλλά τους πολλούς πως τους κερδίζεις αν δεν φανείς έξω,στον δρόμο?

    Αν δεν στείλεις μήνυμα στον κόσμο ότι «είμαστε εδώ»?

    Μου αρέσει!

  7. m4trix87

    Ότι η συνθηματολογία στην πορεία δεν ήταν κατά του συστήματος,του καπιταλισμού κοκ-τουλάχιστο ως επί το πλείστον-ήταν γεγονός.

    Ότι στρεφόταν κατά του φασισμού χωρίς όμως να ακούγεται αρκετά και να βγαίνει το μήνυμα ότι όχι μόνο ο φασισμός είναι απεχθής αλλά υπάρχουν και εναλλακτικές τόσο σε αυτόν όσο και στο υπάρχον σύστημα επίσης γεγονός.

    Ότι κάποιος που πήγαινε στην πορεία μπορεί στο τέλος να έπαιρνε το (λάθος) μήνυμα ότι πρέπει να υπερασπιστούμε το υπάρχον σύστημα από τα «άκρα» και όχι να το αλλάξουμε και ότι και τα δυο «άκρα» είναι απορριπτέα δυστυχώς επίσης γεγονός.

    Όμως ο άμεσος στόχος πρέπει να είναι να σταματήσουμε τέτοια φασιστικά στοιχεία πριν να ενδυναμωθούν,γιατί όπως έδειξε η ιστορία,αν πάρουν δύναμη είναι ασταμάτητα.

    Και γι’αυτό απαιτείται η συμμετοχή όσο περισσότερων γίνεται,γι’αυτό και τα συνθήματα που ακούγονταν και γενικότερα ο χαρακτήρας της πορείας δεν ήταν προς υποστήριξη μιας συγκεκριμένης ιδέας,αλλά απλά ενάντια στον φασισμό.

    Μου αρέσει!

  8. Να δικαιολογηθώ? Γιατί? Ενόμιζα ότι συζητούμε τζιε βάλλουμε κάτω τα επιχειρήματά μας. Δεν είπες ότι η πορεία ήταν κάτι κακό, όχι, αλλά έθεσες θκυο ερωτήματα στο post σου: «Ποιο ήταν το αίτημα της αντί πορείας;» τζιε «Σε ποιον απευθυνόταν αυτό το αίτημα;» Ερωτήματα, τα οποία, μεταξύ άλλων, απασχολήσαν μας ούλλους νομίζω, που πριν να πάμε στην πορεία. Για πολλούς που τους συμμετέχοντες εν ήταν εύκολη η απόφαση για συμμετοχή σε μία αντιπορεία, η οποία 1) θα έδινε δημοσιότητα στους φασίστες (όπως και έδωσε) και 2) εμπεριείχε τον κίνδυνο της σύγκρουσης. Αλλά τελικά αποφασίσαμε ότι ήταν πιο σημαντικό να σταθούμε όλοι αλληλέγγυοι μεταξύ μας ενάντια στον φασισμό. Γιατί, ναι, φυσικά τζιε ο καθένας μας έσσιει το δικαίωμα να αμυνθεί όταν του επιτεθούν προσωπικά, αλλά ως σύνολο, ως κοινωνία, έχουμε ούλλοι την ευθύνη να αντικόψουμε τέθκια φαινόμενα πριν να πάρουν ανεξέλεγκτες διαστάσεις. Γιατί όταν θωρώ να δέρνουν κουπελλούθκια που ξεχωρίζουν που την ομοιομορφία τζιε μετανάστες, εγώ εν μπορώ να κάτσω ήσυχη στο σπιτούι μου τζιε να καρτερώ οι φασίστες να επιτεθούν είτε σε μένα είτε στην κόρη μου για να αντιδράσω τζιε να αμυνθώ.

    Μου αρέσει!

  9. osr

    φίλε μάτριξ και εκάτη όπως έγραψα ήδη είχα προβληματιστεί πάνω στο θέμα της αντι πορείας και κάτι δεν μου έβγαινε

    και εξήγησα τους λόγους

    σε καμιά περίπτωση δεν θεωρώ ότι αυτό που έγινε ήταν κακό, αντίθετα μόνο καλό μπορεί να κάνει η οργάνωση των ανθρώπων και η κουλτούρα της διεκδίκησης

    από κει και πέρα μάτριξ η προώθηση αρρωστημένης ιδεολογίας αντικρούεται με την ανάδειξη της ως τέτοιας με επιχειρήματα και όχι με συνθήματα

    κάτι που ανέλυσα και πιο πάνω

    ρε εκάτη εννα με πελλάνεις;;;

    είπα σου εγώ να δικαιολογηθείς πουθενά;;

    απλά σου είπα ότι ένοιωσα ότι εσύ ένοιωσες την ανάγκη να δικαιολογηθείς και ακριβώς σου είπα ότι φυσικά και δεν είναι ανάγκη να κάνεις κάτι τέτοιο αν ίσχυε φυσικά αυτό που μάλλον λανθασμένα κατάλαβα

    τώρα, το σημαντικό είναι κατά πόσο ισχύει αυτό λες φίλη εκάτη

    «ως κοινωνία, έχουμε ούλλοι την ευθύνη να αντικόψουμε τέθκια φαινόμενα πριν να πάρουν ανεξέλεγκτες διαστάσεις»

    το αν με αυτή την αντί πορεία ανακόπτονται τέτοια φαινόμενα ή όχι για μένα είναι υπό συζήτηση

    δεν μπορώ να αντιληφθώ πως αυτή η πορεία ανακόπτει τις φασιστικές νοοτροπίες

    θυμίζει μου τις πορείες εκατοντάδων χιλιάδων ανθρώπων που γίνονταν στην ισπανία κατά της ΕΤΑ

    αυτό σε καμιά περίπτωση δεν ανέκοψε την δράση της

    δεν μπορώ να αντιληφθώ πως ο φανατισμένος μιτσής 15άρης μέχρι και 25αρης ο οποίος υφίσταται την πλύση εγκεφάλου ελλείψη καθαρού πολιτικού λόγου

    θα σταματήσει να έχει αυτά τα πιστεύω απλά και μόνο γιατί έγινε πορεία

    ίσως αυτό μάλιστα τους συσπειρώσει ακόμη περισσότερο, ίσως μάλιστα τους κάνει να νοιώσουν σημαντικοί και ότι βρήκαν τον εχθρό που τόσο μανιωδώς ψάχνουν

    ότι αυτοί είναι εναντίον όλων οι οποίοι είναι προδότες του έθνους κλπ κλπ

    τέσπα

    η αντιπορεία έγινε, ίσως να πέτυχε κάτι …… δεν ξέρω τι είναι αυτό

    τώρα τι κάνουμε;

    ποιος είναι ο λόγος που πρέπει να αναπτυχθεί;

    για μένα η κατάσταση είναι η ίδια και απαράλλακτη όπως ήταν και πριν

    η ουσία είναι η ανάδειξη του αληθινού εχθρού των ανθρώπων

    η ανάδειξη με επιχειρήματα πρακτικά

    Μου αρέσει!

  10. Το θέμα εν ήταν να σε πελλάνω, φίλε osr, αλλά να καταλάβεις ότι εν είχα καμιά πρόθεση να δικαιολογηθώ 🙂

    Εν λαλώ ότι μια αντιπορεία εν αρκετή για να ανακοπεί ο φασισμός, αλλά εν σημαντική. Όι γιατί εν να πειστεί κανένας με συνθήματα, όπως λαλείς, αλλά επειδή μια αντιπορεία εκπέμπει μια δυναμική, την οποία ελπίζω να είμαστε ικανοί να χρησιμοποιήσουμε ποδά τζιε να πάει. Πέρα που τα συνθήματα, πιστεύκω πως οι συλλογικότητες που ελαβαν μέρος στην πορεία, στην πλειοψηφία τους τουλάχιστο, επαρουσιάσαν τα επιχειρήματά τους. Τζιε η παρουσίαση τέθκιων επιχειρημάτων εν εν φυσικά κάτι που γίνεται μόνο μέσα σε μια πορεία, αλλά συνεχώς τζιε συστηματικά, που ούλλους μας, είτε ως συλλογικότητες, είτε ως άτομα. Μέσα που προφορικό τζιε γραπτό λόγο, αλλά τζιε μέσα που δράσεις. Το πώς προχωρούμε ποδά τζιε να πάει, εν ένα καλό ερώτημα, το οποίο όμως εν μπορεί να απαντηθεί δαμέσα.

    Μου αρέσει!

  11. osr

    φυσικά και δεν μπορεί να απαντηθεί δαμέσα

    ο χώρος δαμέσαδα, δηλαδή στο ιντερνετ είναι απλά ένα εργαλείο, ένα τεράστιο εργαλείο

    ανταλλαγής απόψεων προβληματισμού και επιχειρημάτων

    οι αγώνες γίνονται στην αληθινή ζωή στον δρόμο με διεκδικήσεις

    για μένα η ουσία για την αλλαγή και αξιοπρεπή διαβίωση είναι πρώτα και πάνω απ΄ολα η ταξική συνείδηση και οι εργατικοί αγώνες οι οποίοι είναι οι μόνοι που μπορούν να φέρουν ουσιαστική αλλαγή

    Μου αρέσει!

  12. m4trix87

    Ακριβώς αυτές οι εκδηλώσεις,διαδηλώσεις κοκ χρησιμεύουν ώστε να βοηθήσουν την κοινωνία να συνειδητοποιηθεί.

    Σίγουρα χωρίς επιχειρήματα δεν είμαστε τίποτα άλλο παρά ένα μεγάλο πανηγύρι.

    Οπότε ναι είναι πολύ σημαντικό να υπάρχει πολιτικός λόγος.

    Από κει και πέρα,δεδομένου του ότι ο μέσος κύπριος-στον οποίο απευθυνόμαστε-δεν ενδιαφέρεται και πολύ να διαβάζει και να αναλύει επιχειρήματα-απότοκο της «παιδείας»-νάρκωσης που δεχόμαστε και γενικότερα των κοινωνικών επιδράσεων,χρειάζονται και δράσεις που να δείχνουν δυναμισμό,ούτως ώστε να διεγείρεται ο κόσμος.

    Μου αρέσει!

  13. m4trix87

    Εννοείται ότι οι εργατικοί αγώνες,απεργίες και γενικότερα έχουν και αυτοί μεγάλη σημασία.

    Ο αγώνας για μια καλύτερη κοινωνία είναι πολυεπίπεδος.

    Μου αρέσει!

  14. christakis

    gelw poly me tin pantotini dikaiologia tou kipraiou oti trwn mas tis douleies oi xenoi?poies douleies re axestoi?sta ploia?sta agroktimata?sta xoirostasia,stous apparous,stes pezines,sta kapare,sta mpar,sta alouminia,sta xtismata,sta ximika ergostasia,sta skoupidiarika,sta latomeia,ston ka8arismo spitiwn,sto xeskatisma gerwn stin kipouriki?posoi kipraioi pas se etsi douleies simera?na tos fioume re kai na ta kamnoume monoi mas.na ginoume rombot re.epeidi varkountai na doulepsoun ftaine ta plasmata.otan o kipraios epiene arapies kai amerikes den mas ekamnan etsi.emeis eimaste iperanw.antrepoume pou eimai kipraios

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s